Lluitadores amb baixa reserva!!!
Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!
Petitprincep ja t'ha baixat la regla ditxosa??
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
hola boniques!! quina setmana més intensa de carnaval a l'escola quin esveramenta de nens i nenes!!!però quina il*lusio... aquestes coses cansen però també ajuden a no pensar tant i a gaudir dia a dia!
estic positiva!
mhe llegit toootes les entrades! quanta activitat aquest post bull!!
Xantipa ànims ...espero que ja et trobis millor de la ditxosa regla.
Petitprincep, el meu home es va fer biopsia testicular per descartarho tot... pobret el meu ninu... s'esforça tant!!!per sort li va sortit be i hem fet 8 embriins bonics!!!
Arwin81 deies que us estaveu plantejant ovo? a mi em va cistar acceptar ... o sigui la primera ovo em sentia trista.. no havia fet ek dol 100%.. ara estic preparada!!! a veure que ...decidiu el q decidiu estara be!!!
LUNA tu empiezas pronto no??? a por todas guapa!!!
Mix benvinguda!! et recordo d'algun post al foro de ovo jo tb hi entrava, peto hi havia poc moviment i vaig vebir aquí hehe ànims i endavant!!!
Deliah BONICAAAA anims eeeh i fora nervis!! descansa i gaudeix bonicaaaa!!!
les que em deixo que sou moltes us vull donar anims que som unes lluitadores invencibles!!!
jo uns dies mes de antibabys, despres regla i començo amb meriestra i .... transfer... o sigui unes setmanetes i estare anb beta si tot va be!!!!
estic positiva!
mhe llegit toootes les entrades! quanta activitat aquest post bull!!
Xantipa ànims ...espero que ja et trobis millor de la ditxosa regla.
Petitprincep, el meu home es va fer biopsia testicular per descartarho tot... pobret el meu ninu... s'esforça tant!!!per sort li va sortit be i hem fet 8 embriins bonics!!!
Arwin81 deies que us estaveu plantejant ovo? a mi em va cistar acceptar ... o sigui la primera ovo em sentia trista.. no havia fet ek dol 100%.. ara estic preparada!!! a veure que ...decidiu el q decidiu estara be!!!
LUNA tu empiezas pronto no??? a por todas guapa!!!
Mix benvinguda!! et recordo d'algun post al foro de ovo jo tb hi entrava, peto hi havia poc moviment i vaig vebir aquí hehe ànims i endavant!!!
Deliah BONICAAAA anims eeeh i fora nervis!! descansa i gaudeix bonicaaaa!!!
les que em deixo que sou moltes us vull donar anims que som unes lluitadores invencibles!!!
jo uns dies mes de antibabys, despres regla i començo amb meriestra i .... transfer... o sigui unes setmanetes i estare anb beta si tot va be!!!!
Hola boniques!!!
Deliah ja queda poquet per sortir de dubtes. No facis cas als símptomes de res de res.
Dalila si...quina setmana de bojos, jo tb he anat de cul total! com estàs? naltros de moment anirem a ovo però sense pressa...no ve d'uns mesos.
Luna no tengo ni idea de los valores....yo tb preguntaría al médico antes de hacerme comeduras de cabeza, aunque te entiendo. Ojalá esté bien guapa!
Quequicom no entenc la teva entrada....hi ha coses que vaig escriure jo en un altre post. Quin embolic...
L'embrioscope és com una mena de miscroscopi-incubadora on posen els embrionets i els poden anar seguint sense necessitat de treure'ls cada vegada. A naltros ens ho van fer a Dexeus....a Tarragona ha degut arribar ara, t'ho dic perquè quan naltros vam començar al 2011 cap clínica a Tarragona ho tenia. JO visc al costat de Valls
Joy bonica jo conec noies que han comprat la medicació a Andorra, jo no ho he fet mai però segur que si escrius i demanes infor te la donen encantats!!!
JO crec que val la pena dpèn del que t'estalviis.
Mestra1981, benvinguda!
no et sé dir lo del CIMAB..quan vaig anar a veure la meva doctora la setmana passada encara no havíem trucat a CIMAB. No sé si s'ho mirarien gaire, ni idea. El 5 d'abril torno a tenir visita i potser ho preguntem abans de fer-ho.
Qui et porta a dexeus?? o encara no hi has anat....
Xantipa cuca com estàs??????
Boniques. jo no tinc novetats... ara hauria d'ovular teòricament i estic tenint pèrdues bèsties tot el dia i molèsties de panxa. Aixxxx no podem estar mai tranquiles!
Passeu bon cap de setmana o pont les que en tingueu!
Deliah ja queda poquet per sortir de dubtes. No facis cas als símptomes de res de res.
Dalila si...quina setmana de bojos, jo tb he anat de cul total! com estàs? naltros de moment anirem a ovo però sense pressa...no ve d'uns mesos.
Luna no tengo ni idea de los valores....yo tb preguntaría al médico antes de hacerme comeduras de cabeza, aunque te entiendo. Ojalá esté bien guapa!
Quequicom no entenc la teva entrada....hi ha coses que vaig escriure jo en un altre post. Quin embolic...
L'embrioscope és com una mena de miscroscopi-incubadora on posen els embrionets i els poden anar seguint sense necessitat de treure'ls cada vegada. A naltros ens ho van fer a Dexeus....a Tarragona ha degut arribar ara, t'ho dic perquè quan naltros vam començar al 2011 cap clínica a Tarragona ho tenia. JO visc al costat de Valls
Joy bonica jo conec noies que han comprat la medicació a Andorra, jo no ho he fet mai però segur que si escrius i demanes infor te la donen encantats!!!
JO crec que val la pena dpèn del que t'estalviis.
Mestra1981, benvinguda!
no et sé dir lo del CIMAB..quan vaig anar a veure la meva doctora la setmana passada encara no havíem trucat a CIMAB. No sé si s'ho mirarien gaire, ni idea. El 5 d'abril torno a tenir visita i potser ho preguntem abans de fer-ho.
Qui et porta a dexeus?? o encara no hi has anat....
Xantipa cuca com estàs??????
Boniques. jo no tinc novetats... ara hauria d'ovular teòricament i estic tenint pèrdues bèsties tot el dia i molèsties de panxa. Aixxxx no podem estar mai tranquiles!
Passeu bon cap de setmana o pont les que en tingueu!

Hola buniques.
Entro un segon per dir.vos que estic viva, feta un bunyol pero viva.
Fa un setmana que estic malalta i encara continúa aixo... tinc febrades altissimes encara, mal de coll i mucositat a tope, mal de panxa i descomposicio per adalt i per abaix, i no puc ni menjar ni beure perque tot hem senta malament. Deu meu.
Quan estigui be hem poso al dia i llegeixo tot que ara hem marejo.
DELIAH maca queda poc per veure el teu positiu.
Quan ho sapigues si no entro encara per estar aixi malalta envieu.me un privat alguna! Que tambe ho vull saber.
Petons buniques. Ja s.hem gan cansat els braços
Entro un segon per dir.vos que estic viva, feta un bunyol pero viva.
Fa un setmana que estic malalta i encara continúa aixo... tinc febrades altissimes encara, mal de coll i mucositat a tope, mal de panxa i descomposicio per adalt i per abaix, i no puc ni menjar ni beure perque tot hem senta malament. Deu meu.
Quan estigui be hem poso al dia i llegeixo tot que ara hem marejo.
DELIAH maca queda poc per veure el teu positiu.
Quan ho sapigues si no entro encara per estar aixi malalta envieu.me un privat alguna! Que tambe ho vull saber.
Petons buniques. Ja s.hem gan cansat els braços
ja ho se que no ho hauria d'haver fet...pero les ganes han pogut amb mi...TE BLANC NUCLEAR a dia 9 post transfer...
que en penseu??, em començo a fer a la idea??...no tinc gens de fe ara mateix..mira que ho sabia abans de fer-me'l pero la beta espera es massa llarga...em costa entendre com pot ser que un B+ compactat el dia de la transfer i d'ovodonació amb un 60% d'opcions d'embaràs ni tan sols hagi implantat...pero clar hi ha qui amb blastos tampoc ho aconsegueix però se suposa que no tinc problemes d'implantació ni trombofilies ni NK ni res de res...ni tiroides, ni vit.D...em va sortir tot correcte...pero no tenia que ser i punt.
ola guapes!
Xantipa lo has cogido muy fuerte, cuidate mucho.
Deliah, tranquila esperate al martes. La betaespera es lo peor y la cabeza no para, no te desmoralices, ahora respira y sal por ahi y no pienses olvidate de todo. Mira, si es que si ahora con estar triste no le das energia buena y si es que no porque pasar un dia triste. Recuerdamelo cuando yo este. Ay es que es dificil esta espera, sal y animate.
Besitos guapa.
Xantipa lo has cogido muy fuerte, cuidate mucho.
Deliah, tranquila esperate al martes. La betaespera es lo peor y la cabeza no para, no te desmoralices, ahora respira y sal por ahi y no pienses olvidate de todo. Mira, si es que si ahora con estar triste no le das energia buena y si es que no porque pasar un dia triste. Recuerdamelo cuando yo este. Ay es que es dificil esta espera, sal y animate.
Besitos guapa.
Gracias Luna73, lo he llevado bien hasta hoy, ahora ya fatal, todo puede ser pero prefiero ir haciendome a la idea para que el golpe no sea tan fuerte el martes.
Intento no pensar, aunque imposible.
Xantipa que et milloris carinyo!!vaya gripasso has pillat,ès una me trobar-se així, espero ja et trobis millor.
Petons boniques
Intento no pensar, aunque imposible.
Xantipa que et milloris carinyo!!vaya gripasso has pillat,ès una me trobar-se així, espero ja et trobis millor.
Petons boniques
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
DELIAH, reina!!! No se si et servirà, però quan vaig tenir la beta positiva amb la IA (14 dies post IA), al dia següent em vaig voler fer un TE d'aquests d'alta sensibilitat... Doncs va sortir negatiu!!!
Així que fins la beta, no hi ha res perdut.
Molts i molts ànims!!
XANTIPA, millora't!!
LUNA, te lo recordaremos todas jejeje
Per la meva part... 3 dies de retràs de regla!! Faig temperatures i aquesta no baixa... Si avui no baixa, demà compraré un TE a la farmacia. Que he parat medicació que vaig tenir un petit accident de cotxe i em fa mal tot...
Així que fins la beta, no hi ha res perdut.
Molts i molts ànims!!
XANTIPA, millora't!!
LUNA, te lo recordaremos todas jejeje
Per la meva part... 3 dies de retràs de regla!! Faig temperatures i aquesta no baixa... Si avui no baixa, demà compraré un TE a la farmacia. Que he parat medicació que vaig tenir un petit accident de cotxe i em fa mal tot...
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Xantipa bonica, millora't! si que ho has agafat fort....
Deliah....sóc fatal per aconsellar sobre això perquè sóc una impacient i sempre m'he fet TEs casi des del dia d'ovular. Jo les dues vegades que he vist un TE positiu, amb fiv va ser a dia 12 post transfer i en duia 2, i es marcava suau. I l'altra vegada estava ja de 5 setmanes (el que vaig tenir espontani). Sigues precabuda.....però tot és possible,no llencis la tovallola. A veure què et diuen dimarts,de debò que espero que sigui positiu.
Petit princep i aquest retràs????ai ai ai.....
Deliah....sóc fatal per aconsellar sobre això perquè sóc una impacient i sempre m'he fet TEs casi des del dia d'ovular. Jo les dues vegades que he vist un TE positiu, amb fiv va ser a dia 12 post transfer i en duia 2, i es marcava suau. I l'altra vegada estava ja de 5 setmanes (el que vaig tenir espontani). Sigues precabuda.....però tot és possible,no llencis la tovallola. A veure què et diuen dimarts,de debò que espero que sigui positiu.
Petit princep i aquest retràs????ai ai ai.....

- PetitPrincep79

DELIAH, com estàs reina? Una forta abraçada!
Finalment avui ha vingut la warri. M'havia fet il·lusions i tot jejeje En fi, cal fer el pensament d'acabar de fer proves i a veure per on tirem.
Bon dilluns a totes!
Finalment avui ha vingut la warri. M'havia fet il·lusions i tot jejeje En fi, cal fer el pensament d'acabar de fer proves i a veure per on tirem.
Bon dilluns a totes!
Petitprincep79, vaja...sempre acaba venint la maleïda..
Jo amb mil ganes que sigui ja demà, el meu cap no para, si no m'haguès fet el TE tindria moltissimes esperances del positiu pero no ès el cas, però necessito veure ho amb els meus ulls per passar pàgina i pensar en el següent pas...pero ja no sé que mès fer perquè es quedin amb mi, mai he fet un super repòs mes aviat el contrari perquè mai hi he cregut però potser ès el secret, em trobo una mica perduda...
Jo amb mil ganes que sigui ja demà, el meu cap no para, si no m'haguès fet el TE tindria moltissimes esperances del positiu pero no ès el cas, però necessito veure ho amb els meus ulls per passar pàgina i pensar en el següent pas...pero ja no sé que mès fer perquè es quedin amb mi, mai he fet un super repòs mes aviat el contrari perquè mai hi he cregut però potser ès el secret, em trobo una mica perduda...
Hola maques!
Encara estic malalteta :( es una merda. Entre treure per adalt i per abaix.... no menjo perque tot hem fa fastig... estic aprimant.me...Doncs be, he anat al metge d.urgencies altre cop, perque aquesta nit he estat amb molta tos i febre, doncs res, que tinc una bronquitis de cavall, i en una setmana tinc visita i depen de com ho vegin hem faran radiografia.
Deu meu!!!! Tot lo dolent es per a mi o que???
Us trobo a faltar. Aixo de no pogue escriure... pero esque tinc el cos que no se ni com s.hem aguanta.
DELIAH princesa molta sort dema, la mereixes. De moment no pensis res, a vegades no hi ha explicació aparent, simplement un bon dia es el gran dia.
Una abraçada ben forta.
PETITPRINCEP t.ha passat com a mi. Retras de regla 4 dies.. i total, per venir.me en plena febrada..
ARWEN, LUNA, DALILA, TOTES, com esteu?? Poquet a poquet, no? Us he llegit molt per sobre, a veure si amb l.antibiotic i tot l.arsenal que m.han preescrit en un par de dies començo a aixecar el cap i torno a ser la pesada de sempre.
Petonts per totes!!! Menys mal que via online els virus i bacteries no s.enganxen, i DELIAH energia positiva. Pensare en tu aquesta nit. Tinc tota la nit per pensar perque ni la tos ni la febre hem deixen dormir.
Encara estic malalteta :( es una merda. Entre treure per adalt i per abaix.... no menjo perque tot hem fa fastig... estic aprimant.me...Doncs be, he anat al metge d.urgencies altre cop, perque aquesta nit he estat amb molta tos i febre, doncs res, que tinc una bronquitis de cavall, i en una setmana tinc visita i depen de com ho vegin hem faran radiografia.
Deu meu!!!! Tot lo dolent es per a mi o que???
Us trobo a faltar. Aixo de no pogue escriure... pero esque tinc el cos que no se ni com s.hem aguanta.
DELIAH princesa molta sort dema, la mereixes. De moment no pensis res, a vegades no hi ha explicació aparent, simplement un bon dia es el gran dia.
Una abraçada ben forta.
PETITPRINCEP t.ha passat com a mi. Retras de regla 4 dies.. i total, per venir.me en plena febrada..
ARWEN, LUNA, DALILA, TOTES, com esteu?? Poquet a poquet, no? Us he llegit molt per sobre, a veure si amb l.antibiotic i tot l.arsenal que m.han preescrit en un par de dies començo a aixecar el cap i torno a ser la pesada de sempre.
Petonts per totes!!! Menys mal que via online els virus i bacteries no s.enganxen, i DELIAH energia positiva. Pensare en tu aquesta nit. Tinc tota la nit per pensar perque ni la tos ni la febre hem deixen dormir.
Buniques a la tv2 estan fent un programa de fertilitat.
Per si us interessa.
Per si us interessa.
Hola buniques.
Entro un momentet per veure com vas DELIAH, saps alguna coseta? Segur que tens bones noticies per donar.nos
Ja ens diras en quan puguis. Petonets.
Com aneu les demes? He vist que vaig ser la ultima ahir en escriure. Ho he mirat dos cops per si m.havia equivocat de grup.
Petons per a totes.
Entro un momentet per veure com vas DELIAH, saps alguna coseta? Segur que tens bones noticies per donar.nos
Ja ens diras en quan puguis. Petonets.
Com aneu les demes? He vist que vaig ser la ultima ahir en escriure. Ho he mirat dos cops per si m.havia equivocat de grup.
Petons per a totes.
- PetitPrincep79

DELIAH!!!
Ja he vist que ens fas esperar!! Molta sort bonica, estem amb tu!!
Ja he vist que ens fas esperar!! Molta sort bonica, estem amb tu!!
Hola boniques! Anava entrant però no tenia temps d'escriure... Hehe
Jo no tinc novetats... Em falten 3 dies de antibabys i despres esperar regla x la transfer :)
A veure si tenim notícies d la deliah.
Molts petonets!!! A totes!!
Jo no tinc novetats... Em falten 3 dies de antibabys i despres esperar regla x la transfer :)
A veure si tenim notícies d la deliah.
Molts petonets!!! A totes!!
Nenes necessito seure perquè estic tremolant...no sé si puc cantar victoria del tot però per mi desprès de tot ja ès moltissim.
Beta de 70, mai havia tingut un positiu i hem obert el resultat segurs de que hi hauria un negatiu darrera despres del TE blanc nuclear, m'he ficat a plorar i cridar de l'emoció i he abraçat el meu marit com mai, ha valgut la pena esperar-lo tot el dia per llegir-la junts.
Gràcies a totes per tot us aprecio moltissim sou uns amors.
Estic en un núvol ara mateix...
Beta de 70, mai havia tingut un positiu i hem obert el resultat segurs de que hi hauria un negatiu darrera despres del TE blanc nuclear, m'he ficat a plorar i cridar de l'emoció i he abraçat el meu marit com mai, ha valgut la pena esperar-lo tot el dia per llegir-la junts.
Gràcies a totes per tot us aprecio moltissim sou uns amors.
Estic en un núvol ara mateix...
felicidades!!! me alegro tanto tanto
Estoy como si fuera yo, casi me pongo a llorar
He ido mirando pero no queria decirte nada para no agobiarte.
Que bien Deliah, ya lo tienes, esta ahi en tu barriguita disfruta el momento porque te lo mereces.
Muchas muchas felicidades.
Muak muak
Estoy como si fuera yo, casi me pongo a llorar
He ido mirando pero no queria decirte nada para no agobiarte.
Que bien Deliah, ya lo tienes, esta ahi en tu barriguita disfruta el momento porque te lo mereces.
Muchas muchas felicidades.
Muak muak
Deliahhhhhhhhh!!!!!!!! M'he emocionaaaaat déu meu felicitaaaaats gaudeix al màxim aquest moment VALENTAAAA que beeeeee!!!!!!! Petoooonssasst'ho mereixes!!!! Us ho mereixeuuuuu!!!!!
DELIAH que contenta estic!!!
Com s.ha fet derrogar aquesta panxulina, pero per fi ho heu aconseguit!!
Ja veuras com anira pujant la hormona i en pocs dies podras disfrutar del embaras com et mereixes.
M.has alegrat el dia despres de que el meu marit hem dongues la noticia d.un segon embaras d.uns amics.
Ja ens aniras explicant com va pujant la beta.
I no ens abandonis, eh?? Que ens has d.anar animant a les demes.
Descansa que avui segur ha sigut un dia super estressant i el cigronet, o llentia, deu estar marejat i tot.
Molts petons per tu i pel teu home.
Com s.ha fet derrogar aquesta panxulina, pero per fi ho heu aconseguit!!
Ja veuras com anira pujant la hormona i en pocs dies podras disfrutar del embaras com et mereixes.
M.has alegrat el dia despres de que el meu marit hem dongues la noticia d.un segon embaras d.uns amics.
Ja ens aniras explicant com va pujant la beta.
I no ens abandonis, eh?? Que ens has d.anar animant a les demes.
Descansa que avui segur ha sigut un dia super estressant i el cigronet, o llentia, deu estar marejat i tot.
Molts petons per tu i pel teu home.
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |