Lluitadores amb baixa reserva!!!
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!
DELIAH!! Quina bona noticia!! Creu-t'ho!! Quina alegria!!!

http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Deliahhhh!!! Enhorabona guapa!!! Quina alegría. Aquesta beta anira pujant i podrás disfrutar de la teva panxulina!
Xantipa millora't. Sembla q l'has agafat ben forta.
Dema entro des de l'ordinador i personalitzo X totes. Un petonas
Xantipa millora't. Sembla q l'has agafat ben forta.
Dema entro des de l'ordinador i personalitzo X totes. Un petonas
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Deliah! Felicitats!
Quina noticia més bona!
Quina noticia més bona!
Luna73, petitprincep79,Dalila, Xantipa, Blaucel, Joy, companyes de lluita, mil i mil i mil gràcies!!!!! sou increibles sense vosaltres res hagués sigut el mateix!!
m'heu emocionat amb la vostre emoció per mi, Luna73 eres lo màs m'he has hecho reir con tu mensaje y que il.lusión me ha dado ver que os hace tanta il.lusión, pareceis ya de mi familia,,jajaja,,Dalila maca recordo la nostre anterior beta juntes, i mira ara ja et toca a tu i ja veus que ès pot, l'Ovo es miraculosa que contenta estic d'haver donat el pas en el seu moment...ja ho sabeu lo dur que va ser...i mira primer intent primer positiu, realment crec que el percentatge d'exit es del 65% i les opcions d'embaràs ens pugen molt, no m'ho creia fins que vaig veure la beta...ara et toca a tu i ho aconseguiràs maca, m'has emociona tambo...
Queda molt de camí a recorrer i ho sabem, però el primer esglaonet esta saltat, esperem tot segueixi perfecte
Xantipa carinyet!!!! com et trobes??, estàs de conya que us abandonoooo!! si sou el millor que m'ha passat a la vida!! no dubtis que aquí estaré! de moment avui trucaré a la meva Dra a veure si he de repetir beta o que fem i
ja us vaig informant, no he dormit gens aquesta nit, i m'he fet un TE aquest matí i positiu yupiiiii!!!
necessitava veure'l, bufffff quina adrenalina que porto el cos es indescriptible les sensacions que tinc...
tot arriba maques, nomès s'ha d'esperar el moment adeqüat, Arwen bunica com estàs?? estic tan contenta que hagueu decidit fer el salt a Ovo...veuràs com canvient les coses i tindràs la teva panxu de nou!!!
us aprecio moltissim!!!! una abraçada molt gran a totes I GRÀCIES DE NOU!!
m'heu emocionat amb la vostre emoció per mi, Luna73 eres lo màs m'he has hecho reir con tu mensaje y que il.lusión me ha dado ver que os hace tanta il.lusión, pareceis ya de mi familia,,jajaja,,Dalila maca recordo la nostre anterior beta juntes, i mira ara ja et toca a tu i ja veus que ès pot, l'Ovo es miraculosa que contenta estic d'haver donat el pas en el seu moment...ja ho sabeu lo dur que va ser...i mira primer intent primer positiu, realment crec que el percentatge d'exit es del 65% i les opcions d'embaràs ens pugen molt, no m'ho creia fins que vaig veure la beta...ara et toca a tu i ho aconseguiràs maca, m'has emociona tambo...
Queda molt de camí a recorrer i ho sabem, però el primer esglaonet esta saltat, esperem tot segueixi perfecte
Xantipa carinyet!!!! com et trobes??, estàs de conya que us abandonoooo!! si sou el millor que m'ha passat a la vida!! no dubtis que aquí estaré! de moment avui trucaré a la meva Dra a veure si he de repetir beta o que fem i
ja us vaig informant, no he dormit gens aquesta nit, i m'he fet un TE aquest matí i positiu yupiiiii!!!
necessitava veure'l, bufffff quina adrenalina que porto el cos es indescriptible les sensacions que tinc...tot arriba maques, nomès s'ha d'esperar el moment adeqüat, Arwen bunica com estàs?? estic tan contenta que hagueu decidit fer el salt a Ovo...veuràs com canvient les coses i tindràs la teva panxu de nou!!!
us aprecio moltissim!!!! una abraçada molt gran a totes I GRÀCIES DE NOU!!
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Moltissimes felicitats Deliahhhh
ha veure si després entro a personalitzar....
Petonets
ha veure si després entro a personalitzar....
Petonets
04/01/2016: Després d'un paron, tornem a la càrrega
20/01/2016: Ja tenim donant :)
16/03/2016: Tranfer
27/03/2016: ++++
19/04/2016: Eco
30/05/2016: Proxima Eco
20/01/2016: Ja tenim donant :)
16/03/2016: Tranfer
27/03/2016: ++++
19/04/2016: Eco
30/05/2016: Proxima Eco
Ai sí, Deliah! Deu ser una sensació indescritible! Enhorabona una altra vegada!
Crec que no he felicitat a les altres companyes que tb tindran els seus petitons aquest any... FELICITATS A TOTES
Estic una mica xof avui...
Ahir vaig fer l'eco de control per començar el tractament i m'ha sortit cos luti (cuerpo lúteo) a l'ovari dret.
L'infermera m'ha trucat avui dient per tornar a fer l'eco demà i si encara el tinc no podré iniciar el tractament aquest cicle.
Volia saber si a alguna de vosaltres ha passat per aixó...
És possible que sigui absort en pocs dies?
Ahir va ser el primer dia de la regla. Hauria de començar amb els medicaments avui.
Tinc por que tots aquests dies perjudiquin el tractament, aixó si demà no em surt el cos luti.
Una abraçada,
Crec que no he felicitat a les altres companyes que tb tindran els seus petitons aquest any... FELICITATS A TOTES
Estic una mica xof avui...
Ahir vaig fer l'eco de control per començar el tractament i m'ha sortit cos luti (cuerpo lúteo) a l'ovari dret.
L'infermera m'ha trucat avui dient per tornar a fer l'eco demà i si encara el tinc no podré iniciar el tractament aquest cicle.
Volia saber si a alguna de vosaltres ha passat per aixó...
És possible que sigui absort en pocs dies?
Ahir va ser el primer dia de la regla. Hauria de començar amb els medicaments avui.
Tinc por que tots aquests dies perjudiquin el tractament, aixó si demà no em surt el cos luti.
Una abraçada,
Joy bonica, a mi això del cos luti no mha passat pero vaig haver de cancelar 2 transfer perquè el meu endometri feia el burro... Però vaig aprendre a tenir paciència... Jo que sempre he sigut inquieta i impacient... Ais... Ja veuràs com anirà bé bonica!!! Ànims!
Deliah, como estas? ayer cuando te lei me entro ganas de darte un abrazo.
Creo habia muchas chicas que esperandote,.si estuvieramos en un bar estariamos todas gritando y llorando.
Ayer no escribi porque fui al medico y estoy muy xof.
Tengo 6 foliculos mas o menos como siempre, mi endometrio bien, natural killers bien e incluso tiroides. Me hare test coagulacion xk dice que cafuca 3 meses.
Pero pregunte minifiv, dgp y imsi. Todo me lo hecho por tierra. Que la minifiv no tenia tantos exitos que dgp es para observarlos y luego no quedamos sin embriones y como el semen de dknante ya ha pasado los controles no tengo porque gastarme 1000 euros mas.
Despues del reconocimiento ya tenia la pauta marcada, 375 menopour ya que la otra vez sllo consegui 2 embriones.
Niñss no se si es bueno, creo que no pero estoy cansada, agotada, queria coger fuerzas estos meses pero en vez de estar mas fuerte me veo muy debil.
Necesito que alguien me diga que saldra todo bien, lo necesito.
Perdonar pero estoy triste.
Creo habia muchas chicas que esperandote,.si estuvieramos en un bar estariamos todas gritando y llorando.
Ayer no escribi porque fui al medico y estoy muy xof.
Tengo 6 foliculos mas o menos como siempre, mi endometrio bien, natural killers bien e incluso tiroides. Me hare test coagulacion xk dice que cafuca 3 meses.
Pero pregunte minifiv, dgp y imsi. Todo me lo hecho por tierra. Que la minifiv no tenia tantos exitos que dgp es para observarlos y luego no quedamos sin embriones y como el semen de dknante ya ha pasado los controles no tengo porque gastarme 1000 euros mas.
Despues del reconocimiento ya tenia la pauta marcada, 375 menopour ya que la otra vez sllo consegui 2 embriones.
Niñss no se si es bueno, creo que no pero estoy cansada, agotada, queria coger fuerzas estos meses pero en vez de estar mas fuerte me veo muy debil.
Necesito que alguien me diga que saldra todo bien, lo necesito.
Perdonar pero estoy triste.
Luna73 guapa, estoy en parte de acuerdo con el medico, DGP solo lo consideran cuando realmente hay un buen número de embriones con los que trabajar, porque muchos se malmeten aún siendo de buena calidad y con capacidad de implantacion, y nosotras ni tenemos ese número ni podemos ir perdiendo embriones con los pocos que hacemos, descartado en toda regla pues.
IMSI si realmente no hay un problema real con el esperma que se va a usar para que gastarse el dinero, solo si hay un problema real con el esperma entonces yo me gastaría la pasta sinò és absurdo.Lo de minifiv es a gustos y a colores, habrá quien cree y habrá quien no, yo por probar probaría almenos un ciclo así pero evidentemente en un centro o con un médico que crea en ello, porque lo que necesitamos es estar positivas y hacer las cosas porque realmente creemos en ellas y quién nos lleve y donde hagamos todo el tratamiento más aún.
6 por ser baja reserva no lo veo un mal número luna73 por ser baja reserva, yo tuve 4 en mi primera FIV que acabo en dos embriones y en la 2a solo 2 que acabó en un solo embrión, y mira Arwen..se la jugó todo a un solo folículo..es nuestra ley de vida..o nos tiramos a la piscina o no nos tiramos..yo quise intentarlo, ya ves mi ridícula antimulleriana, y quise otra vez intentarlo...a la tercera ya vi que mi cuerpo no daba màs de si..y después un largo proceso psicológico sobretodo por mi parte dimos el paso a OVO y el resultado ya lo sabes..1er intento, 1 er positivo,,,pero entiendo perfectamente quien no quiere rendirse, hay que ser muy fuerte y yo ya perdí la fuerza.
Pero yo con 6 de partida estaría feliz o sea que palante Luna !! y a darlo todo que pinta bien de verdad te lo digo, verás como aquí todas te dIran lo mismo, NO DECAIGAS
yo estoy feliz aunque ya una vez asumido el positivo, que aún creo no lo tengo asumido..jajjaja..ahora ya pasa la paranoia al siguiente paso..evolucionara bien?? esta ahí?? no noto nada?? estoy perfecta?? me hago otro test?? me hago otra beta??, se vera y escuchara el corazón el día de la 1a eco??...por cierto ya tengo fecha el 24 de Febrero!!!!
Àimos Luna eres un solete, TE LO MERECES!! Y TU PUEDES!! A POR TODAS!!!
IMSI si realmente no hay un problema real con el esperma que se va a usar para que gastarse el dinero, solo si hay un problema real con el esperma entonces yo me gastaría la pasta sinò és absurdo.Lo de minifiv es a gustos y a colores, habrá quien cree y habrá quien no, yo por probar probaría almenos un ciclo así pero evidentemente en un centro o con un médico que crea en ello, porque lo que necesitamos es estar positivas y hacer las cosas porque realmente creemos en ellas y quién nos lleve y donde hagamos todo el tratamiento más aún.
6 por ser baja reserva no lo veo un mal número luna73 por ser baja reserva, yo tuve 4 en mi primera FIV que acabo en dos embriones y en la 2a solo 2 que acabó en un solo embrión, y mira Arwen..se la jugó todo a un solo folículo..es nuestra ley de vida..o nos tiramos a la piscina o no nos tiramos..yo quise intentarlo, ya ves mi ridícula antimulleriana, y quise otra vez intentarlo...a la tercera ya vi que mi cuerpo no daba màs de si..y después un largo proceso psicológico sobretodo por mi parte dimos el paso a OVO y el resultado ya lo sabes..1er intento, 1 er positivo,,,pero entiendo perfectamente quien no quiere rendirse, hay que ser muy fuerte y yo ya perdí la fuerza.
Pero yo con 6 de partida estaría feliz o sea que palante Luna !! y a darlo todo que pinta bien de verdad te lo digo, verás como aquí todas te dIran lo mismo, NO DECAIGAS
yo estoy feliz aunque ya una vez asumido el positivo, que aún creo no lo tengo asumido..jajjaja..ahora ya pasa la paranoia al siguiente paso..evolucionara bien?? esta ahí?? no noto nada?? estoy perfecta?? me hago otro test?? me hago otra beta??, se vera y escuchara el corazón el día de la 1a eco??...por cierto ya tengo fecha el 24 de Febrero!!!!
Àimos Luna eres un solete, TE LO MERECES!! Y TU PUEDES!! A POR TODAS!!!
Luna!! 6folis creo q está muy bien!! Venga campeona!!! Que sé que eres muy positiva y vas dando ánimis a todas!!! Alégrate guapiii!!! ^^ya verás este será nuestro año y podremos abrir el foro de super mamis!! De luchadoras!!!
Deliah!!! Entenc com et sents jo estaria igual!!! Uoo el dia 24 será brutal ja veuras!!!
Jo avui ja sense pastis!!! A esperar la regla per fer engrossar l'endometri!!!! I.... Ens en posarem 2!!!!! Uuufff quins nervis!!!!
Petooonssssss wapes
Deliah!!! Entenc com et sents jo estaria igual!!! Uoo el dia 24 será brutal ja veuras!!!
Jo avui ja sense pastis!!! A esperar la regla per fer engrossar l'endometri!!!! I.... Ens en posarem 2!!!!! Uuufff quins nervis!!!!
Petooonssssss wapes
Dalila bonica!! Quines ganes de la teva transfer, tanta espera per tot perfí arriba el teu moment!! 
Ment positiva i espero aquest endometri es porti com un campió.
Wooooohhhh dos!!! Aneu a per totes!! Clar que si bonica si no ès un serà l'altre i sinò els 2 ;)..jajajaja
Moltissima sort estaré pendendissima de tu, potser coincidim dates jo 1a eco i tu transfer o poqueta diferencia..
Una abraçada gegant! que ja et tocaaa hombreeeee!!com m'en alegro!

Ment positiva i espero aquest endometri es porti com un campió.
Wooooohhhh dos!!! Aneu a per totes!! Clar que si bonica si no ès un serà l'altre i sinò els 2 ;)..jajajaja
Moltissima sort estaré pendendissima de tu, potser coincidim dates jo 1a eco i tu transfer o poqueta diferencia..
Una abraçada gegant! que ja et tocaaa hombreeeee!!com m'en alegro!
perdonar no se si me he explicado bien, los terminos medicos me pierde. Cuando digo 6 foliculis es en la primerca eco sin que haya bajado regla ni tomado tratamiento. Mi primera Fiv estaba mas o menos igual y me extrajeron 4 y al final 2 embriones.
Deliah, mi antimulleriana es 0,28 muy bajita.
Muchas gracias por los animos.
Dalila ya te queda menos, al final 2 pues muy bien yo creo que en tu caso habria hecho lo mismo.
Deliah, disfruta del momento y no pienses en lo malo, cuidate y vive el momento.
Gracias guapas. Un beso.
Deliah, mi antimulleriana es 0,28 muy bajita.
Muchas gracias por los animos.
Dalila ya te queda menos, al final 2 pues muy bien yo creo que en tu caso habria hecho lo mismo.
Deliah, disfruta del momento y no pienses en lo malo, cuidate y vive el momento.
Gracias guapas. Un beso.
ah Deliah, tendras una niña.
Por que? porque son las que tardan en llegar, implantarse.
Por que? porque son las que tardan en llegar, implantarse.
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
LUNA, 6 está muy bien!!!! Lo de DGP se necesitan bastantes embriones, en nuestro caso casi que es una utopia...
DALILA valenta!! 2!!!!
DELIAH el 24 serà un gran dia!!!
Dilluns entreguem la mostra per fer l'estudi cometa!! Estic nerviosa i tot!
DALILA valenta!! 2!!!!
DELIAH el 24 serà un gran dia!!!
Dilluns entreguem la mostra per fer l'estudi cometa!! Estic nerviosa i tot!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
ya me esta bajando la regla, se ha adelantado :( , 26 dias de diferencia. No consigo animarme, tendria que estar contenta porque ya empiezo y estoy negativa.
Espero que la acupuntura me ayude esta tarde.
Espero que la acupuntura me ayude esta tarde.
Luna73 guapa!!
siempre tenemos esos dias donde todo lo vemos negativo y negro son las dichosas hormonas y si te ha bajado la regla con más motivo, ahí lo tienes.
Entonces empiezas ya a pincharte?? eso es una grandisima noticia Luna!! tiienes que positivizar y estar animada y pensar que esta vez va a ser la buena, tenemos que creer en ello desde el inicio para que salga bien, piensa que hay muchas chicas que ni tan siquiera se pueden plantear de hacer una FIV, Y TU ESTAS A PUNTO DE EMPEZAR PARA CONSEGUIRLO BONITA
siempre nos animas a todas con tus locuras y tus comentarios y no nos gusta verte así para nada, así que a por todas y a luchar que eres fuerte y una campeona

siempre tenemos esos dias donde todo lo vemos negativo y negro son las dichosas hormonas y si te ha bajado la regla con más motivo, ahí lo tienes.
Entonces empiezas ya a pincharte?? eso es una grandisima noticia Luna!! tiienes que positivizar y estar animada y pensar que esta vez va a ser la buena, tenemos que creer en ello desde el inicio para que salga bien, piensa que hay muchas chicas que ni tan siquiera se pueden plantear de hacer una FIV, Y TU ESTAS A PUNTO DE EMPEZAR PARA CONSEGUIRLO BONITA
siempre nos animas a todas con tus locuras y tus comentarios y no nos gusta verte así para nada, así que a por todas y a luchar que eres fuerte y una campeona

Luna por cierto me ha encantado que me digas que va a ser una niña porque és lo que nos encantaría!!!! ojalá tengas razón bonita!!
Hoy hemos repetido la beta para confirmar que sube adecuadamente, por la tarde tendré el resultado, estoy nerviosa, pero tengo fe que serà que si, tiene que ser que si.
Dalila que ja ho tens aquí bonicaaaaa!!!
Arwen com estas?? fa dies que no sabem de tu...
Xantipa et trobes ja millor?, vaya gripasso de campeonat carinyet, espero aviat et deixi en pau perquè quin malson pobreta.
Petitprincep tu também viento en popa no??
petonissims a totes!!
Hoy hemos repetido la beta para confirmar que sube adecuadamente, por la tarde tendré el resultado, estoy nerviosa, pero tengo fe que serà que si, tiene que ser que si.
Dalila que ja ho tens aquí bonicaaaaa!!!
Arwen com estas?? fa dies que no sabem de tu...
Xantipa et trobes ja millor?, vaya gripasso de campeonat carinyet, espero aviat et deixi en pau perquè quin malson pobreta.
Petitprincep tu também viento en popa no??
petonissims a totes!!
Hola buniques, com esteu?
Jo... millor de la bronquitis pero els medicaments hem senten fatal i no tinc gens de gana, m estic aprimant pero be....
LUNA si vas a empezar pero no te sientes con fuerzas, con ganas, con positivismo o lo que sea, dejalo para el próximo ciclo, la mentalidad hace mucho y un ciclo ya no te viene esperar. Es lo q yo haria.
Lo de dgp y imsi... hombre en teoria no te hace falta y minifiv si quieres intentarlo y aqui no lo hacen ves al clinico, alli son expertos en esto y con muy buenas estadisticas
Yo he anulado mi visita varias veces por estar mala pero tengo muchas ganas de ir a ver que.
Per cert, vaig anar a ivf abans de posar.me malalta i... res. Q minifiv no, que a tope amb els ovaris, tot lo contrari a lo que li demano. Aixo si, va parlar amb mes gent de l.equip i hem va tornar a trucar. Que el nostre cas es difícil pero que molt dificil. Aixi que... ja veurem.
PETITIPRINCEP pensava q no farieu estudi cometa perque no volia el teu marit. Aneu al cimab?
ARWEN com estas? Mes animadets?
DALILA ja et queda poquet eh? Quina il.lusio.
DELIAH el dia 24 tinc una analitica jo, la de les trombofilies a veure com surten.
Me la fan en uns dies perque amb la medicacio surtirien malament els valors segur.
Bueno ja ens ensenyaras fotito del cigronet. Quina ilusió. Ahir jo just mirava fotitos del meu fill quan era bebe... quina añorança....
A totes les del post que som cada dia mes, molts petons i ánims.
A veure si poc a poc un puc anar escrivint i hem poso al dia.
Jo... millor de la bronquitis pero els medicaments hem senten fatal i no tinc gens de gana, m estic aprimant pero be....
LUNA si vas a empezar pero no te sientes con fuerzas, con ganas, con positivismo o lo que sea, dejalo para el próximo ciclo, la mentalidad hace mucho y un ciclo ya no te viene esperar. Es lo q yo haria.
Lo de dgp y imsi... hombre en teoria no te hace falta y minifiv si quieres intentarlo y aqui no lo hacen ves al clinico, alli son expertos en esto y con muy buenas estadisticas
Yo he anulado mi visita varias veces por estar mala pero tengo muchas ganas de ir a ver que.
Per cert, vaig anar a ivf abans de posar.me malalta i... res. Q minifiv no, que a tope amb els ovaris, tot lo contrari a lo que li demano. Aixo si, va parlar amb mes gent de l.equip i hem va tornar a trucar. Que el nostre cas es difícil pero que molt dificil. Aixi que... ja veurem.
PETITIPRINCEP pensava q no farieu estudi cometa perque no volia el teu marit. Aneu al cimab?
ARWEN com estas? Mes animadets?
DALILA ja et queda poquet eh? Quina il.lusio.
DELIAH el dia 24 tinc una analitica jo, la de les trombofilies a veure com surten.
Me la fan en uns dies perque amb la medicacio surtirien malament els valors segur.
Bueno ja ens ensenyaras fotito del cigronet. Quina ilusió. Ahir jo just mirava fotitos del meu fill quan era bebe... quina añorança....
A totes les del post que som cada dia mes, molts petons i ánims.
A veure si poc a poc un puc anar escrivint i hem poso al dia.
Boniques!! la meva beta s'ha mès que triplicat en 72h o sigui que va viento en popa i sin pausa!!!!
272
Estic molt i molt feliç no sabeu quant, tot ès passet a passet però quan en fas un mès ès un subidón increible, cada vegada m'ho vaig creient mès però sòc conscient que fins la 1a eco i veure el saquet amb l'embrió no hi ha res assegurat...o sigui que vull tenir peus a terra però de moment disfruto del nostre positiu que ja ens tocava d'una vegada, estic
perdoneu sé que moltes de vosaltres esteu passant mala època i em sap greu estar aquí amb una felicitat desbordada, penseu que us entenc, ja sabeu tot el meu camí i tot el que em compartit juntes en aquest post que mai oblidaré pero de ben segur que una a una anirem tenint allò que tan desitgem..
molts ànims maques!! sempre s'acaba veient la llum al final del túnel..

272Estic molt i molt feliç no sabeu quant, tot ès passet a passet però quan en fas un mès ès un subidón increible, cada vegada m'ho vaig creient mès però sòc conscient que fins la 1a eco i veure el saquet amb l'embrió no hi ha res assegurat...o sigui que vull tenir peus a terra però de moment disfruto del nostre positiu que ja ens tocava d'una vegada, estic
perdoneu sé que moltes de vosaltres esteu passant mala època i em sap greu estar aquí amb una felicitat desbordada, penseu que us entenc, ja sabeu tot el meu camí i tot el que em compartit juntes en aquest post que mai oblidaré pero de ben segur que una a una anirem tenint allò que tan desitgem..
molts ànims maques!! sempre s'acaba veient la llum al final del túnel..

chicas muchas gracias por los animos, estoy mejor entre vosotras y la acunpuntura me voy recomponiendo.
Xantipa, me alegro que estes mejor, me imaginaba lo que me dirias pero este miedo lo tendre siempre y alargarlo es peor.
Empiezo el 2n dia a pincharme, mañana.
Deliah, me ha encantado los muñequitos de los caballitos, luchando a tope
y Deliah, al menos a mi no me molesta nada nada, todo lo contrario necesito buenas noticias y que estes embarzada y te vaya subiendo la beta es unq gran noticia, expresalo y compartelo con nosotras.
El resto como estais?
Besos guapas
Xantipa, me alegro que estes mejor, me imaginaba lo que me dirias pero este miedo lo tendre siempre y alargarlo es peor.
Empiezo el 2n dia a pincharme, mañana.
Deliah, me ha encantado los muñequitos de los caballitos, luchando a tope
y Deliah, al menos a mi no me molesta nada nada, todo lo contrario necesito buenas noticias y que estes embarzada y te vaya subiendo la beta es unq gran noticia, expresalo y compartelo con nosotras.
El resto como estais?
Besos guapas
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |