adéu petitot
Re: adéu petitot
Nainonera, un petó molt gran, bonica.
És un escrit preciós i molt tendre. En moments així s'han de treure forces d'on sigui, i les teniu!

És un escrit preciós i molt tendre. En moments així s'han de treure forces d'on sigui, i les teniu!

Nainonera, no puc dir res que no s'hagi dit ja. No tinc mes paraules. Ho sento moltíssim.
- Petitprincep2013
- :: papallona

- Entrades: 104
- Membre des de: dl. nov. 25, 2013 1:51 pm
Nainonera, he llegit el que t'ha passat, m'he emocionat molt. Ho sento de tot cor. Moltissims ànims!! Ets molt valenta. Segur que ha estat una decissió difícil veure a l'Ot però és cert que si no et podies empenedir de no haver-ho fet i ja hagués estat tard.
Molts ànims bonica, molts ànims també pel teu company.
Molts ànims bonica, molts ànims també pel teu company.
Nainonera molt emocionant. Ets una valenta!
http://www.tickerclub.com/cache/475fa84cdd.png[/img][/url]
Naionera, m'he quedat sense paraules i tinc els ulls plens de llàgrimes. Encara no havia llegit la teva història i ha estat colpidora. Malauradament massa igual a la meva...Només puc donar-te tot el meu suport, el meu consol i sobretot moolta força per seguir endavant. Ànims bonica!!!!!

4a FIV: Nov'17 CIRH: ++!! però embaràs ectòpic.
Transfers 2016: NEG.
Transfer Juny'14: ++!! AINA la nostra preciosa princesa!!!
17/12/13: Perdem l'Aleix i l'Adrià...sempre us durem al cor!
3a FIV. CIRH Juliol'13: +++!! Bessons! Gen i Feb '13: Transfers: NEG.
2a FIV. CIRH Abril'12: ++!! 24/08/12: Perdem el nostre angelet.
Transfers 2016: NEG.
Transfer Juny'14: ++!! AINA la nostra preciosa princesa!!!
17/12/13: Perdem l'Aleix i l'Adrià...sempre us durem al cor!
3a FIV. CIRH Juliol'13: +++!! Bessons! Gen i Feb '13: Transfers: NEG.
2a FIV. CIRH Abril'12: ++!! 24/08/12: Perdem el nostre angelet.
Boniques, m'he emocionat molt al veure el post amunt de nou. He tornat a llegir el que vaig escriure i totes les vostres paraules, quina plorera. Ja han passat tres mesos i tot queda tant lluny i tan a prop alhora! M'he sentit virtualment tant arropada tot aquest temps que no tinc paraules d'agraïment.
Lyuba, ara vaig a llegir la teva historia, me'n alegro molt que t'hagis animat a compartir-la.
Una abraçada molt gran a totes
Lyuba, ara vaig a llegir la teva historia, me'n alegro molt que t'hagis animat a compartir-la.
Una abraçada molt gran a totes
Nainonera,
Em sab molt de greu. Ets una dona valenta, i ho superareu. Mai oblidarás el teu petit, i sempre el durás amb tu al cor. Tot el meu carinyo, i suport. Aquí estare, sempre que ho necessitis.
Em sab molt de greu. Ets una dona valenta, i ho superareu. Mai oblidarás el teu petit, i sempre el durás amb tu al cor. Tot el meu carinyo, i suport. Aquí estare, sempre que ho necessitis.
Permeteu-me el modo ego, i pujar aquest fil amunt però espero que ho vegin les mares precioses amb les que vaig compartir moltes penes però també alegries ara fa dos anys.... Noies, ha costat però per fi he vist l'ansiat positiu!
Nainonera: moltíssimes felicitats!!!! Us mereixeu gaudir d'aquesta maternitat que enceteu!
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
nainonera!
quina bona notícia per aquest diumenge! una de les "alma mater" del post, sempre amb una paraula adient a punt, ara et toca atu gaudir.
una abraçada molt forta!
anna maria
quina bona notícia per aquest diumenge! una de les "alma mater" del post, sempre amb una paraula adient a punt, ara et toca atu gaudir.
una abraçada molt forta!
anna maria
Nainonera, moltes felicitats bonica! em fa molta il·lusió el teu positiu, et desitjo un embaràs tranquil, te'l mereixes! Segur que serà així! Una forta abraçada i ja ens aniràs explicant!
- Flor de lis
- :: granota

- Entrades: 211
- Membre des de: dl. jul. 07, 2014 11:17 am
Nainonera!!!! Preciosa, moltíssimes felicitats!!!! Al veure el teu post ben amunt he sentit un bot al cor, però al llegir el teu escrit gairebé em poso a plorar!!! Estic molt i molt feliç per tu, de tot tot cor!!! (No poso ninotets perquè estic des del mòbil, però et dedico tots els que salten fent xerinola!).
Una abraçada plena de llum, companyia i valentia. Força, molta força!**
Una abraçada plena de llum, companyia i valentia. Força, molta força!**
Nainonera! Felicitats! Quina emoció més gran al llegir-te. M'alegro de tot cor! Espero que vagi tot molt bé!
Molts petons guapa!
Molts petons guapa!
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
Uauuuu! Felicitats! Us desitjo un camí preciós!!
Que b!! Moltes felicitats!!! Fa molt de temps que no entrava aquest raconet i quina alegria al llegir-te!!!! 

nainonera ha escrit:Permeteu-me el modo ego, i pujar aquest fil amunt però espero que ho vegin les mares precioses amb les que vaig compartir moltes penes però també alegries ara fa dos anys.... Noies, ha costat però per fi he vist l'ansiat positiu!
Enhorabona!!!! A gaudir-ho!

- tuijoserem4
- :: granota

- Entrades: 236
- Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm
ai!!!!!
Quina alegria Nainonera, no sabeu quantes vegades he seguit pensant en moltes de vosaltres, tu, la Blanquerna, la litusina, la bertian, la raqueleta....i tantes altres eh! ai que bé!!! de tot cor, has lluitat tant, t'envio una forta abraçada, i recorda que la por es combat amb lluita, ho dic perquè la por hi serà, i hauràs de conviure, al menys a mi m'ha passat , però ho superaràs, i seràs encara , més valenta!
petons mil per tu i per la vida que creix dins teu.
Quina alegria Nainonera, no sabeu quantes vegades he seguit pensant en moltes de vosaltres, tu, la Blanquerna, la litusina, la bertian, la raqueleta....i tantes altres eh! ai que bé!!! de tot cor, has lluitat tant, t'envio una forta abraçada, i recorda que la por es combat amb lluita, ho dic perquè la por hi serà, i hauràs de conviure, al menys a mi m'ha passat , però ho superaràs, i seràs encara , més valenta!
petons mil per tu i per la vida que creix dins teu.
Quina alegria tan gran!!! Me n'alegro MOLTÍSSIM d'aquest positiu que ha trigat tant en arribar!
Ja tenim un germanet o una germaneta de l'Ot en camí!
Suposo que les pors t'aniran acompanyant tot l'embaràs, a mi em va passar i no partia d'una experiencia tan dura com la teva (tot i que vaig fer meves totes les vostres experiències i ja em feia por qualsevol cosa). Però, tot i les pors, cada dia serà un dia menys per a tenir el teu petit/a en braços. Sigues forta per als moments durs i gaudeix dels bons moments que et regali l'embaràs!
Ja tenim un germanet o una germaneta de l'Ot en camí!
Suposo que les pors t'aniran acompanyant tot l'embaràs, a mi em va passar i no partia d'una experiencia tan dura com la teva (tot i que vaig fer meves totes les vostres experiències i ja em feia por qualsevol cosa). Però, tot i les pors, cada dia serà un dia menys per a tenir el teu petit/a en braços. Sigues forta per als moments durs i gaudeix dels bons moments que et regali l'embaràs!
Nainonera, moltíssimes felicitats! Estic molt contenta que finalment hagi arribat l'esperat positiu!
Com ja t'han dit les companyes valentes, és molt probable que apareguin pors, però et desitjo que les puguis mirar de cara i puguis passar l'embaràs de la millor manera possible.
Una abraçada a tu i a totes les valentes!
Com ja t'han dit les companyes valentes, és molt probable que apareguin pors, però et desitjo que les puguis mirar de cara i puguis passar l'embaràs de la millor manera possible.
Una abraçada a tu i a totes les valentes!
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |