Néixer al desembre o al gener, què és millor?
Néixer al desembre o al gener, què és millor?
Hola a totes! Aquest mes hem començat a cercar pel nostre segon bebè, i com que no tinc grans esperances de quedar-me embarassada a la primera, em pregunto si el mes que ve també ho hauríem d'intentar, o ens l'hauríem de saltar. M'explico. Si em quedés embarassada el mes que ve, la data prevista de part seria per Nadal (mitjans de desembre però ja contant que es retardaria com el meu primer). Sempre he pensat que tenir l'aniversari a l'època nadalenca ha de ser un autèntic rotllo, perquè sempre hi acaba havent 2x1 i l'aniversari deixa de ser tan especial. A banda d'això, també penso que no sé fins a quin punt ser el més petit de la classe està bé. El meu marit és esportista d'èlit i m'assegura que, si més no en el camp de l'esport, la correlació entre ser de principis d'any i l'èxit està estadísticament demostrada. Sé que és una qüestió una mica trivial i hi ha altres coses més importants, però si teniu fills de finals o principis d'any (o vosaltres ho sou!), m'encantarà llegir experiències :)
Re: Néixer al desembre o al gener, què és millor?
Quina sort poder triar mes no??
La veritat els motius que dius els trobo.una xorrada....ho escrius de debò....o ets un troll??
La veritat els motius que dius els trobo.una xorrada....ho escrius de debò....o ets un troll??
Re: Néixer al desembre o al gener, què és millor?
Hola!
Aquí una del Gener i una germana del Desembre. La única diferència és sobretot a infantil, que els de desembre comencen que encara no tenen els 3 anys...i clar, són casi un anyet més petits. Però jo penso que a part d'aquests primets anys, la resta no es nota la diferència.
En tema esport d'èlit és basicament que els nens del gener són més madurs motriument i com en aquest país es separa tot per anys de neixament...doncs així anem. Si separessin de gener a juny i de juliol a desembre no es veurien aquestes diferències, sempre parlant de nens d'entre 3 a 16 anys que és quan els solen seleccionar x ser esportistes...
Aquí una del Gener i una germana del Desembre. La única diferència és sobretot a infantil, que els de desembre comencen que encara no tenen els 3 anys...i clar, són casi un anyet més petits. Però jo penso que a part d'aquests primets anys, la resta no es nota la diferència.
En tema esport d'èlit és basicament que els nens del gener són més madurs motriument i com en aquest país es separa tot per anys de neixament...doncs així anem. Si separessin de gener a juny i de juliol a desembre no es veurien aquestes diferències, sempre parlant de nens d'entre 3 a 16 anys que és quan els solen seleccionar x ser esportistes...
Re: Néixer al desembre o al gener, què és millor?
Yuyu, hi ha moltíssima gent que tria el mes de naixement del seu bebè. Ho he preguntat tot ben sincerament, el teu comentari em sembla fora de lloc.
Gràcies JuditG per la resposta, i sí, en l'esport és especialment injust el sistema de gener-desembre...
Tinc un parell d'amics nascuts pels volts de Nadal que m'han confessat mig fent broma que "no li farien mai al seu fill això de néixer per Nadal", justament pel que deia de que tots els regals s'ajunten i "el gran dia" queda diluit entre tanta celebració. Què en penseu d'això?? A mi personalment crec que tampoc m'agradaria fer anys per Sant Esteve! Però tampoc sé si és una raó de pes per retrassar un mes més la cerca :)
Gràcies JuditG per la resposta, i sí, en l'esport és especialment injust el sistema de gener-desembre...
Tinc un parell d'amics nascuts pels volts de Nadal que m'han confessat mig fent broma que "no li farien mai al seu fill això de néixer per Nadal", justament pel que deia de que tots els regals s'ajunten i "el gran dia" queda diluit entre tanta celebració. Què en penseu d'això?? A mi personalment crec que tampoc m'agradaria fer anys per Sant Esteve! Però tampoc sé si és una raó de pes per retrassar un mes més la cerca :)
Re: Néixer al desembre o al gener, què és millor?
Jo tinc un nen de desembre que justament aquest any ha començat p3 i li esta costant una mica. A més, a l'escola, tot í que el tracte es molt bo i están molt a sobre seu, els comparen molt sovint. Vam haber de treure el bolquer depressa i si a més tens en compte que sempre ha estat amb la mare, encara l'adaptació ha estat més dura.
Per aixó vam decidir , ja veient tot el que hauria de lluitar per equiparar-se a la resta que el según no sería de finales d'any si podiem evitar-ho i aixó ha estat. Al gener va neixer el germa petit, que serà dels grans.
Pel tema aniversaris i regals, no li vam donar tanta importancia. El gran ha fa 1 setmana abans de Nadal i el petit 1 setmana despres de reis, aixi que es troben en la mateixa situacio. Aixi durant l'any tambe tenía l'excusa per comprar joguines.
De totes maneres, neixin quan naixin es el millón regal que podem tenir els pares.
Per aixó vam decidir , ja veient tot el que hauria de lluitar per equiparar-se a la resta que el según no sería de finales d'any si podiem evitar-ho i aixó ha estat. Al gener va neixer el germa petit, que serà dels grans.
Pel tema aniversaris i regals, no li vam donar tanta importancia. El gran ha fa 1 setmana abans de Nadal i el petit 1 setmana despres de reis, aixi que es troben en la mateixa situacio. Aixi durant l'any tambe tenía l'excusa per comprar joguines.
De totes maneres, neixin quan naixin es el millón regal que podem tenir els pares.
Re: Néixer al desembre o al gener, què és millor?
Jo trobo que es millor ser de principis d'any, pel tema de l'escola, que els primers anys es nota la diferencia dels de gener a desembre, es porten un any i se'ls demana el mateix!
Sobre el que dius dels esports d'elit es veritat que ho diuen, ho explicaven en un reportatge.
La nostra filla es de gener, sense planificar aixo del mes, i n'estic molt contenta, ja que veig que a l'escola bressol, com diu la marta's, tambe es nota...
Sobre el que dius dels esports d'elit es veritat que ho diuen, ho explicaven en un reportatge.
La nostra filla es de gener, sense planificar aixo del mes, i n'estic molt contenta, ja que veig que a l'escola bressol, com diu la marta's, tambe es nota...
Re: Néixer al desembre o al gener, què és millor?
Jo tambe crec que es millor al gener!! Tot i que simplement notes el canvi de petits ja que conec molta gent de desembre sense cap tipus de trauma! Pels regals jo he escollit un nom que te sant a l'estiu almenys algun regalet tindra!
Si que es veritat que es pot "intentar" escollir data aproximada... Sobretot tema estiu-hivern, jo tinc un de juny i un de gener i si mai tinc un tercer intentaria primavera ja que a hivern ho estic pasant pitjor amb el bebe per tema de refredats i mocs...
Si que es veritat que es pot "intentar" escollir data aproximada... Sobretot tema estiu-hivern, jo tinc un de juny i un de gener i si mai tinc un tercer intentaria primavera ja que a hivern ho estic pasant pitjor amb el bebe per tema de refredats i mocs...
Re: Néixer al desembre o al gener, què és millor?
Entre Gener i Desembre crec que és millor Gener pel tema escola i altres activitats, un any de diferència a la infància es nota molt.
De tota manera no sempre es pot triar... quan portes moltíssims mesos (anys) de cerca ja tan fa si es Desembre, Gener o el mes que sigui... crec que és el que planteja la yuyu.
Sigui com sigui el que importa és que vingui bé.
De tota manera no sempre es pot triar... quan portes moltíssims mesos (anys) de cerca ja tan fa si es Desembre, Gener o el mes que sigui... crec que és el que planteja la yuyu.
Sigui com sigui el que importa és que vingui bé.
Re: Néixer al desembre o al gener, què és millor?
Boooon dia! Us ho creieu o no, jo també era una cosa que m'havia plantejat.
El curiós és que el meu xicot es nascut al Desembre. I jo pensava que ell diria: ''i tant! es molt millor que esperem! el desembre es el pitjor més per complir anys!'' pero ell diu que per ell no ha sigut mai un entrebanc ni un inconvenient, i que si tenim un fill al desembre, li semblaria un perfecte regal de cumple!
Aixi doncs, al menys nosaltres, no deixarem de buscar!
El curiós és que el meu xicot es nascut al Desembre. I jo pensava que ell diria: ''i tant! es molt millor que esperem! el desembre es el pitjor més per complir anys!'' pero ell diu que per ell no ha sigut mai un entrebanc ni un inconvenient, i que si tenim un fill al desembre, li semblaria un perfecte regal de cumple!
Aixi doncs, al menys nosaltres, no deixarem de buscar!
Re: Néixer al desembre o al gener, què és millor?
Hola!!
Doncs jo sóc del Gener i et diria que és genial ser sempre dels grans de la classe, en tots els àmbits tant intel·lectual com físicament, però sento dir-te que el tema de cumple queda igualment una mica oblidat perquè acaben de passar reis i tot ho enllaçen (aprofitem reis per fer un 2x1 en regals! I coses així).
El meu germà és de Desembre i ja t'ho han dit més amunt... son nens que s han de posar les piles sent 1 any més petits per arribar a tot, primer bolquer, després mil coses més segons el curs... saps que sempre serà el més petit, quan per fi fa anys, al cap d'uns dies un company en fa 1 més...
I tema cumples doncs el mateix... la gent per estalviar se un regal fa 2x1 amb el Nadal, a més queda aigualit per les festes... el meu cunyat es del 26/12 i sempre diem: ai demà es san esteve! Aaaah i també l'aniversari del D. A mi no m'agrada que no sigui el seu dia especial sino un festiu...
Però tot i això, entenc que és una "xorrada" lo dels mesos, que vingui quan hagi de venir perquè sempre serà un regal sigui del gener o del desembre! Sempre pots intentar escollir (sóc la primera que vol primavera x exemple).
Molta sort i ànims!!!
Doncs jo sóc del Gener i et diria que és genial ser sempre dels grans de la classe, en tots els àmbits tant intel·lectual com físicament, però sento dir-te que el tema de cumple queda igualment una mica oblidat perquè acaben de passar reis i tot ho enllaçen (aprofitem reis per fer un 2x1 en regals! I coses així).
El meu germà és de Desembre i ja t'ho han dit més amunt... son nens que s han de posar les piles sent 1 any més petits per arribar a tot, primer bolquer, després mil coses més segons el curs... saps que sempre serà el més petit, quan per fi fa anys, al cap d'uns dies un company en fa 1 més...
I tema cumples doncs el mateix... la gent per estalviar se un regal fa 2x1 amb el Nadal, a més queda aigualit per les festes... el meu cunyat es del 26/12 i sempre diem: ai demà es san esteve! Aaaah i també l'aniversari del D. A mi no m'agrada que no sigui el seu dia especial sino un festiu...
Però tot i això, entenc que és una "xorrada" lo dels mesos, que vingui quan hagi de venir perquè sempre serà un regal sigui del gener o del desembre! Sempre pots intentar escollir (sóc la primera que vol primavera x exemple).
Molta sort i ànims!!!

Re: Néixer al desembre o al gener, què és millor?
M'ha encantat llegir tantes experiències, gràcies noies!
Segueixo feta un embolic perquè el desembre realment no em sembla el millor mes, però a la vegada jo sempre havia volgut que els meus fills es portessin dos anys escolars i al gener ja en serien tres... Això em passa per deixar-ho tot per l'últim minut! Si tingués la sort de quedar-m'hi aquest mes i tenir un bebito de novembre ja no caldria pensar-hi més
Náyade, primavera genial, el meu fill és d'estiu i com ho vaig agrair! Els mugrons em feien mal de donar el pit, i res millor que portar els pits a l'aire per casa, però a l'hivern?!! A mi malauradament esperar expressament fins la primavera ja se'm fa una mica massa enllà.
Segueixo feta un embolic perquè el desembre realment no em sembla el millor mes, però a la vegada jo sempre havia volgut que els meus fills es portessin dos anys escolars i al gener ja en serien tres... Això em passa per deixar-ho tot per l'últim minut! Si tingués la sort de quedar-m'hi aquest mes i tenir un bebito de novembre ja no caldria pensar-hi més
Náyade, primavera genial, el meu fill és d'estiu i com ho vaig agrair! Els mugrons em feien mal de donar el pit, i res millor que portar els pits a l'aire per casa, però a l'hivern?!! A mi malauradament esperar expressament fins la primavera ja se'm fa una mica massa enllà.

Re: Néixer al desembre o al gener, què és millor?
Com la companya, no sé si aquest missatge és de debó.... per si de cas ho és, aquí t'escriu una del 24 de desembre, amb carrera, éxit profesional y personal. La meva mare deia que a preescolar és notava que era més petita però a partir dels cinc anys no hi havia cap diferència, al contrari, sempre he tret molt bones notes, molt millors que la mitjana. Si us plau, una mica de sentit comú.
Re: Néixer al desembre o al gener, què és millor?
No fa gaire Xavier sala i martí va parlar dels nens nascuts al desembre. T'ho pots mirar per si t'interessa, el programa era economia en colors Tv3.
A mi em seria igual tenir un fill el desembre pero es una decisio molt personal...
I si et quedes embarassada aquest mes i neix al novembre, seguirà sent dels petits de la classe.
A infantil es nota molt pero crec q mes endavant ja no. Tinc una amiga del desembre i sempre ha sigut una crack en els estudis.
A mi em seria igual tenir un fill el desembre pero es una decisio molt personal...
I si et quedes embarassada aquest mes i neix al novembre, seguirà sent dels petits de la classe.
A infantil es nota molt pero crec q mes endavant ja no. Tinc una amiga del desembre i sempre ha sigut una crack en els estudis.
Re: Néixer al desembre o al gener, què és millor?
Sincerament el programa del Xavier Sala és una xorrada, el vaig veure per curiositat i només fa que dir tonteries.. El meu fill és del 23 de desembre i només et diria que "li molesta" ser l'últim en fer anys al cole..
No se qui ha dit que s'han de posar les pilrs.. Totalment fals! Cada nen te el seu ritme! Conec nens del gener que els hi va costar moooolt més el bolquer que al meu, o que encara el porten per la nit.. Per tant, sentit comú!!
No se qui ha dit que s'han de posar les pilrs.. Totalment fals! Cada nen te el seu ritme! Conec nens del gener que els hi va costar moooolt més el bolquer que al meu, o que encara el porten per la nit.. Per tant, sentit comú!!
Re: Néixer al desembre o al gener, què és millor?
Jo nomes he compartit la meva experiencia, i al meu fill li costa seguir el ritme en segons que aspectes d'un un any més gran. Tambe es veritat que no ha anat a la guarde, pero li costa estar assegut molta estona per exemple. Jo tinc clar que el problema no el té ell, sino com esta muntat tot el sistema i no dubto que arribi a ser un crack tambe las estudis per davant d'altres més grans, pero a día d'avui se li fa dur.
Tambe penseu que abans s'anava a l'escola a p4 i ja es 1 any més que avui día.
I tambe es veritat que no trobo res dolent en planificar sempre que es pugui, cadascu es lliure. Nosaltres amo el primer no ha vam fer pero amb el segon si
Tambe penseu que abans s'anava a l'escola a p4 i ja es 1 any més que avui día.
I tambe es veritat que no trobo res dolent en planificar sempre que es pugui, cadascu es lliure. Nosaltres amo el primer no ha vam fer pero amb el segon si
Re: Néixer al desembre o al gener, què és millor?
Bon dia noies!
Jo tinc un nen de finals de novembre i una nena de mitjans de gener.
De la nena encara no us puc dir gaire pq només té un anyet. El que si que per ara sé, q ella anirà a la Llar 3 anys, va començar P0 amb gairebé 8 mesos. Ella és la gran de la classe, però aquest any només hi ha nens de gener a abril.
Pel que fa al nen, ell va començar la llar amb 9 mesos recent fets, però directament a P1. A mitjans de P2, quan ell tenia 2 anys i 4 mesos vam treure bolquer, per Setmana Santa, pq ens anava bé, no pq ell ho demanés o estigués preparat...això sí que és una cosa que no mola gaire...però el problema aquí és q t'obliguin a P3 a anar sense bolquer...Tot i així, no va tenir problema i el de nit el vam treure de seguida també i no ha tingut mai cap escape. Té amiguets del cole més gran q encara en porten a la nit...
Pel que fa a "rendiment" si que la mestra ens diu que hi ha algunes coses que li costen més, però tampoc és exagerat i tampoc el forcen. En el nostre cas no creiem que vagi a rebuf dels més grans sino que fa que s'espavili més. A nivell físic es nota més la diferència pq a més ell és baixet...jejejeje. De vegades ve amb la preocupació de que perquè ell "és l'últim", ja que no hi ha ningú més petit a la seva classe...També us he de dir que el meu home tb és del novembre i està encantat d'haver estat dels últims de la seva classe ens fer els 40 anys el passat 2015 jejejeje
Però bé, jo no marcaria la cerca per si ha de neixer a principi o final d'any. Que vinguin quan vulguin!!
apa, ànims i bona cerca!
pd: amb els de finals d'any t'estalvies un any de guarderia...
*jale*
Jo tinc un nen de finals de novembre i una nena de mitjans de gener.
De la nena encara no us puc dir gaire pq només té un anyet. El que si que per ara sé, q ella anirà a la Llar 3 anys, va començar P0 amb gairebé 8 mesos. Ella és la gran de la classe, però aquest any només hi ha nens de gener a abril.
Pel que fa al nen, ell va començar la llar amb 9 mesos recent fets, però directament a P1. A mitjans de P2, quan ell tenia 2 anys i 4 mesos vam treure bolquer, per Setmana Santa, pq ens anava bé, no pq ell ho demanés o estigués preparat...això sí que és una cosa que no mola gaire...però el problema aquí és q t'obliguin a P3 a anar sense bolquer...Tot i així, no va tenir problema i el de nit el vam treure de seguida també i no ha tingut mai cap escape. Té amiguets del cole més gran q encara en porten a la nit...
Pel que fa a "rendiment" si que la mestra ens diu que hi ha algunes coses que li costen més, però tampoc és exagerat i tampoc el forcen. En el nostre cas no creiem que vagi a rebuf dels més grans sino que fa que s'espavili més. A nivell físic es nota més la diferència pq a més ell és baixet...jejejeje. De vegades ve amb la preocupació de que perquè ell "és l'últim", ja que no hi ha ningú més petit a la seva classe...També us he de dir que el meu home tb és del novembre i està encantat d'haver estat dels últims de la seva classe ens fer els 40 anys el passat 2015 jejejeje
Però bé, jo no marcaria la cerca per si ha de neixer a principi o final d'any. Que vinguin quan vulguin!!
apa, ànims i bona cerca!
pd: amb els de finals d'any t'estalvies un any de guarderia...
*jale*
Re: Néixer al desembre o al gener, què és millor?
El meu nen és del 10 de gener i crec que el pitjor de néixer en aquesta època és que els regals d'aniversari i els de Reis estan massa junts. Té massa regals en qüestió de dies i després, en tot l'any, res. Del tema desenvolupament no et puc dir res perquè vivim en un altre país on el sistema educatiu és diferent i el meu fill, sent de gener, és dels més petits de la classe (però cap problema perquè respecten els ritmes de cada nen...).
Dit això, personalment penso que els embarassos no es poden planificar i jo no aturaria la cerca. Però cadascú ha de poder fer el que li sembli millor (faltaria més!).
Ànims amb la cerca!
Bila
Dit això, personalment penso que els embarassos no es poden planificar i jo no aturaria la cerca. Però cadascú ha de poder fer el que li sembli millor (faltaria més!).
Ànims amb la cerca!
Bila
- Gustineta
- :: gosset

- Entrades: 437
- Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
- Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra
Re: Néixer al desembre o al gener, què és millor?
Hola,
Jo sincerament, no ho sé, tot i que havia sentit el que comenteu. A mi m'agradaria tenir un fill a la tardor, però només perquè m'agrada l'estació de l'any.
De tota manera, això és simplement un desig i no el que em marca la cerca. Penso que planificar, sobretot si les coses no surten bé, només afegeix una pressió i unes decepcions innecessàries.
Si va bé, fantàstic, però què passa si no et quedes embarassada per tenir el fill el mes/mesos que voldries? O si la cosa acaba malament? O el fill no arriba?
En el meu cas, descobreixes que moltes coses deixen de tenir importància (tenir panxa a l'estiu... uff quina calor, a l'hivern... uff no em puc cordar la jaqueta, a finals d'anys... uff serà dels petits, etc.)
No ho sé, només volia fer la reflexió que, a vegades, no és tan senzill com pensar quan et vols quedar embarassada. Hi ha molts factors que no es poden controlar.
I al final, vingui quan vingui, et farà il·lusió igual :)
Jo sincerament, no ho sé, tot i que havia sentit el que comenteu. A mi m'agradaria tenir un fill a la tardor, però només perquè m'agrada l'estació de l'any.
De tota manera, això és simplement un desig i no el que em marca la cerca. Penso que planificar, sobretot si les coses no surten bé, només afegeix una pressió i unes decepcions innecessàries.
Si va bé, fantàstic, però què passa si no et quedes embarassada per tenir el fill el mes/mesos que voldries? O si la cosa acaba malament? O el fill no arriba?
En el meu cas, descobreixes que moltes coses deixen de tenir importància (tenir panxa a l'estiu... uff quina calor, a l'hivern... uff no em puc cordar la jaqueta, a finals d'anys... uff serà dels petits, etc.)
No ho sé, només volia fer la reflexió que, a vegades, no és tan senzill com pensar quan et vols quedar embarassada. Hi ha molts factors que no es poden controlar.
I al final, vingui quan vingui, et farà il·lusió igual :)
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Re: Néixer al desembre o al gener, què és millor?
Naethda, no havia pensat en les vacances i haver d'estar pel nadó i pel germà de 2 anys alhora, quanta raó!!! Això sí que és una raó de pes!
Bila, sí, això de tots els regals en massa i que l'aniversari es relegui a un segon terme és un dels temes que més em preocupen. Per mi tan rotllo és ser del 30 de desembre com del 2 de gener en aquest sentit, tot ve junt i la resta de l'any res... A més quan fas festa d'aniversari quan tothom està de viatge o ocupat amb celebracions familiars? La idea de la iole de posar un nom amb sant a l'estiu és una mooolt bona solució
nb_30 em miraré el programa que comentes, gràcies!
Es curiós que jo quan era petita pensava que quan fos mare tindria els fills a finals d'any perquè s'espavilessin abans. Em passava que, sent de l'octubre, fins cap als 11 anys aproximadament el que fèiem a l'escola em semblava molt fàcil, pensava que jo podria estar a un o dos cursos més sense problema. I pensava que si jo em sentia així, les de principi d'any, que casualment eren les més intel·ligents de la classe, ja devien estar mortes i enterrades de l'avorriment!!! Ara en canvi em trobo pensant just el contrari jejeje No sóc una radical eh! No sóc com la Verdeliss, una YouTuber que a mi m'agrada molt i es programa per tenir tots els nens a principis d'any! A mi un bebito al novembre em semblaria molt bé. Però al desembre barrejat amb el Nadal ja no ho tinc tant clar.
Bila, sí, això de tots els regals en massa i que l'aniversari es relegui a un segon terme és un dels temes que més em preocupen. Per mi tan rotllo és ser del 30 de desembre com del 2 de gener en aquest sentit, tot ve junt i la resta de l'any res... A més quan fas festa d'aniversari quan tothom està de viatge o ocupat amb celebracions familiars? La idea de la iole de posar un nom amb sant a l'estiu és una mooolt bona solució
nb_30 em miraré el programa que comentes, gràcies!
Es curiós que jo quan era petita pensava que quan fos mare tindria els fills a finals d'any perquè s'espavilessin abans. Em passava que, sent de l'octubre, fins cap als 11 anys aproximadament el que fèiem a l'escola em semblava molt fàcil, pensava que jo podria estar a un o dos cursos més sense problema. I pensava que si jo em sentia així, les de principi d'any, que casualment eren les més intel·ligents de la classe, ja devien estar mortes i enterrades de l'avorriment!!! Ara en canvi em trobo pensant just el contrari jejeje No sóc una radical eh! No sóc com la Verdeliss, una YouTuber que a mi m'agrada molt i es programa per tenir tots els nens a principis d'any! A mi un bebito al novembre em semblaria molt bé. Però al desembre barrejat amb el Nadal ja no ho tinc tant clar.
Re: Néixer al desembre o al gener, què és millor?
Continuo dient que.... si decideixes que desembre et va millor...tens algun truc per quedar-hi quan tu vulguis?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |














