Lluitadores amb baixa reserva!!!
Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!
Ola!
entro en expres porque estoy contenta :)
Mis 5 foliculos van bien, 13 y 15 mm y hay dos mas por ahi, pero lo que me interesa es que maduren muy muy bien. Y si todo sigue asi la punción sera el finde,
Y que tengo un endometrio buenisimo, algo bueno tenia que tener jejeje.
Luego os leo guapes

entro en expres porque estoy contenta :)
Mis 5 foliculos van bien, 13 y 15 mm y hay dos mas por ahi, pero lo que me interesa es que maduren muy muy bien. Y si todo sigue asi la punción sera el finde,
Y que tengo un endometrio buenisimo, algo bueno tenia que tener jejeje.
Luego os leo guapes

bona tarda soletes!
Luna:
ole ole que buenas noticias!! 5!!!! guauuuuuuu a mi m parecen un montoon!! todo ira genial y eres una supervaliente! como te decia Xantipa, a veces los hombres son como de otro planeta y no sabes si estan o no estan con este tema...pero bueno
Dalila: quina rao tens amb lo del dol genetic, si anem a ovo, abans pasare pel psicoleg x preparar.me pq jo penso q ho porto mes o menys be pero bueno no ho tinc coll avall. aquesta vegada a anira be, tu estas convençuda i positiva i aixo es el 50% com a minim. animsss
Xantipa: si, ho varem aconseguir amb els meus, la perdua no va ser x cap problema problema genetic, insuficiencia cervical q no es sap si tornaria a pasar o no, aixo es el pitjor, jo tinc endometriosi grau IV, i baixa respondedora, pero la qualitat dels meus pocs ovuls sempre ha sigut bona, a tres dies entre 8 i 10 celules, pero vist que al gener quan vaig anar a la ss no van veure cap, i els resultats de l'antilmulleriana i la fsh (0.57 i 19 crec q era) doncs....la meva reserva no esta x tirar cohets, i a nivell edconomic despres 3 fivs...doncs clar tot potser no podra ser...estavem a IVI i l tema del canvi és x saber preus, no x no estar contents pq malgrat q son com una cadena de muntatge a mi personalment em va anar força be. Ara tinc clar q si la diferencia de preu no es molta tornem a IVI.
I si solament sut 1 de bo...doncs no se es valorar...
Vanesa: espero q vaya muy bien, y sino te quedan tus dos
q t estan esperando.
Deliah: si q en tens de simptomes! bueno guapa anims q aixo significa q esta amb tu ben agafadet i creixent! ja veuras quina emocio a la eco.
Perdoneu a qui em deixi!
Intento entrar dema un altre cop.
Petonasssssss enorme ple d'energia!
Luna:
ole ole que buenas noticias!! 5!!!! guauuuuuuu a mi m parecen un montoon!! todo ira genial y eres una supervaliente! como te decia Xantipa, a veces los hombres son como de otro planeta y no sabes si estan o no estan con este tema...pero buenoDalila: quina rao tens amb lo del dol genetic, si anem a ovo, abans pasare pel psicoleg x preparar.me pq jo penso q ho porto mes o menys be pero bueno no ho tinc coll avall. aquesta vegada a anira be, tu estas convençuda i positiva i aixo es el 50% com a minim. animsss
Xantipa: si, ho varem aconseguir amb els meus, la perdua no va ser x cap problema problema genetic, insuficiencia cervical q no es sap si tornaria a pasar o no, aixo es el pitjor, jo tinc endometriosi grau IV, i baixa respondedora, pero la qualitat dels meus pocs ovuls sempre ha sigut bona, a tres dies entre 8 i 10 celules, pero vist que al gener quan vaig anar a la ss no van veure cap, i els resultats de l'antilmulleriana i la fsh (0.57 i 19 crec q era) doncs....la meva reserva no esta x tirar cohets, i a nivell edconomic despres 3 fivs...doncs clar tot potser no podra ser...estavem a IVI i l tema del canvi és x saber preus, no x no estar contents pq malgrat q son com una cadena de muntatge a mi personalment em va anar força be. Ara tinc clar q si la diferencia de preu no es molta tornem a IVI.
I si solament sut 1 de bo...doncs no se es valorar...
Vanesa: espero q vaya muy bien, y sino te quedan tus dos
q t estan esperando.Deliah: si q en tens de simptomes! bueno guapa anims q aixo significa q esta amb tu ben agafadet i creixent! ja veuras quina emocio a la eco.
Perdoneu a qui em deixi!
Intento entrar dema un altre cop.
Petonasssssss enorme ple d'energia!
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
MIX, demà comences medicació, no? Sort!
LUNA que bien 5!! Y con buen endomerio!!
DELIAH, i tamt que tens símptomes!! Malauradament jo vaig passar l'embaràs sense son... Tenia una energia que no me l'acabava.. Així va sortir la nena jejeje
LUNA que bien 5!! Y con buen endomerio!!
DELIAH, i tamt que tens símptomes!! Malauradament jo vaig passar l'embaràs sense son... Tenia una energia que no me l'acabava.. Així va sortir la nena jejeje
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Nenes!!! com xerreu...no puc seguir!!!
Deliah dimecres ja pots portar un bon paquet de mocadors.... quina emoció!!! ja ens passaràs el parte!
Luna!!! bravo por tus 5 folis!!! que sigan así de bien!!! y por el endometrio claro, eso es fundamental!
Vanessa bonica espero que dimecres et donin bones notícies i pogueu començar quan abans millor!
Dalila tu segueixes amb el procés per la transfer oi== sé que t'estaves medicant però m'he perdut, ja no sé en quin punt estàs
Blaucel...diuen que en quant et sents embarassada, notes el bebé, el pareixes....el tema genètic s'oblida completament. Em sento una mica com tu....ganes d'anar a ovo per tenir més tranquilitat....però sempre amb aquella coseta de veure si el següent intent podríem tenir sort.....aixxxxx
Xantipa bonica, estàs més animadeta? no donis gràcies pels ànims....aquí estem per comprendre'ns i ajudar-nos i tu ajudes moltíssim a totes així que què menys que intentar pujar-te la moral entre totes??!!! entenc que la vostra situació t'ha d'angoixar....No et diré el que ens diu la gent a les que ja tenim fills...perquè és una merda i no és consol per nosaltres....però al final, si la vida no ens dóna la oportunitat de tornar a ser mares, haurem d'aprendre a gaudir al 100% i donar les gràcies a la vida pels fills meravellosos que tenim. T'envio una abraçada tan gran que fa mal i tot.
Mix a veure què et diuen demà quan truquis. Jo estic molt descontrolada també....vaig tenir una regla de 2 dies però al voltant del 15-16 de cicle i ara a dia 32 del cicle ni rastre de regla ni de res. No sé què passa.
Ja ens diràs què et diuen
Llegia una entrada per aquí al socpetit d'una noia que tenia una sorpresa perquè no es quedava embarassada...i bla bla bla....i a vegades veig tan superficials les angoixes que tenen algunes persones...em sembla tan insignificant amb els problemes que tenim aquí totes....que mare meva, som unes fortes i valentes! no tothom ho aguantaria amb la nostra dignitat. No res, només era una reflexió. Que la gent es queixa perquè no s'embarassen a la 3-4-5 mes i naltros aquí amb tanta lluita caminada.
Boniques, em deixo coses per comentar, ho sé.
Deliah dimecres ja pots portar un bon paquet de mocadors.... quina emoció!!! ja ens passaràs el parte!
Luna!!! bravo por tus 5 folis!!! que sigan así de bien!!! y por el endometrio claro, eso es fundamental!
Vanessa bonica espero que dimecres et donin bones notícies i pogueu començar quan abans millor!
Dalila tu segueixes amb el procés per la transfer oi== sé que t'estaves medicant però m'he perdut, ja no sé en quin punt estàs
Blaucel...diuen que en quant et sents embarassada, notes el bebé, el pareixes....el tema genètic s'oblida completament. Em sento una mica com tu....ganes d'anar a ovo per tenir més tranquilitat....però sempre amb aquella coseta de veure si el següent intent podríem tenir sort.....aixxxxx
Xantipa bonica, estàs més animadeta? no donis gràcies pels ànims....aquí estem per comprendre'ns i ajudar-nos i tu ajudes moltíssim a totes així que què menys que intentar pujar-te la moral entre totes??!!! entenc que la vostra situació t'ha d'angoixar....No et diré el que ens diu la gent a les que ja tenim fills...perquè és una merda i no és consol per nosaltres....però al final, si la vida no ens dóna la oportunitat de tornar a ser mares, haurem d'aprendre a gaudir al 100% i donar les gràcies a la vida pels fills meravellosos que tenim. T'envio una abraçada tan gran que fa mal i tot.
Mix a veure què et diuen demà quan truquis. Jo estic molt descontrolada també....vaig tenir una regla de 2 dies però al voltant del 15-16 de cicle i ara a dia 32 del cicle ni rastre de regla ni de res. No sé què passa.
Ja ens diràs què et diuen
Llegia una entrada per aquí al socpetit d'una noia que tenia una sorpresa perquè no es quedava embarassada...i bla bla bla....i a vegades veig tan superficials les angoixes que tenen algunes persones...em sembla tan insignificant amb els problemes que tenim aquí totes....que mare meva, som unes fortes i valentes! no tothom ho aguantaria amb la nostra dignitat. No res, només era una reflexió. Que la gent es queixa perquè no s'embarassen a la 3-4-5 mes i naltros aquí amb tanta lluita caminada.
Boniques, em deixo coses per comentar, ho sé.
ola guapes!
jejeje me he hecho una chuletilla para seguiros pero creo que me falta cosas.
Mix, me pasa lo mismo no quiero conectar mucho para no ponerme nerviosa pero sino no puedo seguiros.
Mix, que te ha dicho el medico? podras empezar ahora o dejarlo para la siguiente?
Gracias chicas por los animos, a veces los familiares que tenemos al lado no nos preguntan no porque no esten preocupados sino porque no saben hacerlo y no hacernos daños.
Dalila, el 29 tendras eco pues iremos casi a la par. Como vas? todo bien?
Deliah, me gusta oirte que tienes sueño. Disfruta del momento. Y el miercoles estaremos pendiente que nos informes :)
Xantipa, vuelves a repetir analiticas, ya nos diras. Como dice Arwen espero que estes mas animadeta, muak
Vanesa, enlova es un meficamento?
Blaucel, ya diras que tal Inst Marques, no he ido pero he visto que muchas chicas y tengo curiosidad.
Arwen, como estas guapa? Lo que dices de chicas con historias superficiales, creo que nadie se imagina lo mal que se pasa hasta que estas metida. Yo nunca imagine que pasaria por esto, y ahora siento ese cansancio tanto fisico como mental, ahora entiendo lo duro que es. Cuando empiezas empiezas con muchas ganas e ilusion. Estas chicas estan preocupadas y desconocen este mundo pero seguro que muchas de ellas son igual de fuertes que nosotras.
Ah, el miercoles espero saber dia de la puncion.
Un superabrazo lluitadores maques !!!
jejeje me he hecho una chuletilla para seguiros pero creo que me falta cosas.
Mix, me pasa lo mismo no quiero conectar mucho para no ponerme nerviosa pero sino no puedo seguiros.
Mix, que te ha dicho el medico? podras empezar ahora o dejarlo para la siguiente?
Gracias chicas por los animos, a veces los familiares que tenemos al lado no nos preguntan no porque no esten preocupados sino porque no saben hacerlo y no hacernos daños.
Dalila, el 29 tendras eco pues iremos casi a la par. Como vas? todo bien?
Deliah, me gusta oirte que tienes sueño. Disfruta del momento. Y el miercoles estaremos pendiente que nos informes :)
Xantipa, vuelves a repetir analiticas, ya nos diras. Como dice Arwen espero que estes mas animadeta, muak
Vanesa, enlova es un meficamento?
Blaucel, ya diras que tal Inst Marques, no he ido pero he visto que muchas chicas y tengo curiosidad.
Arwen, como estas guapa? Lo que dices de chicas con historias superficiales, creo que nadie se imagina lo mal que se pasa hasta que estas metida. Yo nunca imagine que pasaria por esto, y ahora siento ese cansancio tanto fisico como mental, ahora entiendo lo duro que es. Cuando empiezas empiezas con muchas ganas e ilusion. Estas chicas estan preocupadas y desconocen este mundo pero seguro que muchas de ellas son igual de fuertes que nosotras.
Ah, el miercoles espero saber dia de la puncion.
Un superabrazo lluitadores maques !!!
Bon dia noies!!
Xantipa no en tinc de congelats, es la primera vegada que ho fem i m'havien de coordinar la meva regla amb la de la donant, perquè a mi la regla no hem ve cada mes. La teoria era que si tot anava bé a principis de març fer una primera transferència .... Jo avui havia de començar de nou amb els parxes però com que no m'acaba de venir no puc començar .... Ahir vaig trucar i hem van dir que esperéssim avui a veure si m'acabava de baixar la regla, esperaré a migdia a veure que passa però no te pinta de baixar aquesta warry
No se si m'explico jejejejej tu com estàs?? més animada??
Deliah que guai demà ja veuras el crigronet
Luna molt bé 5 no???? ets una campionaaaaaaaaa
Vanessa a veure com va demà!! ja ens informaràs ojala t'agafin i comenceu molt aviat
Petonets per tota la resta que m'he deixat!!!
Xantipa no en tinc de congelats, es la primera vegada que ho fem i m'havien de coordinar la meva regla amb la de la donant, perquè a mi la regla no hem ve cada mes. La teoria era que si tot anava bé a principis de març fer una primera transferència .... Jo avui havia de començar de nou amb els parxes però com que no m'acaba de venir no puc començar .... Ahir vaig trucar i hem van dir que esperéssim avui a veure si m'acabava de baixar la regla, esperaré a migdia a veure que passa però no te pinta de baixar aquesta warry
Deliah que guai demà ja veuras el crigronet
Luna molt bé 5 no???? ets una campionaaaaaaaaa
Vanessa a veure com va demà!! ja ens informaràs ojala t'agafin i comenceu molt aviat
Petonets per tota la resta que m'he deixat!!!
04/01/2016: Després d'un paron, tornem a la càrrega
20/01/2016: Ja tenim donant :)
16/03/2016: Tranfer
27/03/2016: ++++
19/04/2016: Eco
30/05/2016: Proxima Eco
Bon dia buniquetes!
MIX jo pensaba que la vostre donant ja havia fet la puncio i vau congelar. Doncs anims maca, a veure si aquesta regla s'anima a baixar, pot ser degut als nervis, no? Ja ens seguiras explicant com segueix tot.
LUNA muy bien
miercoles ya sabras la fecha, que guay, esperamos todas que esos 5 campeones que estan a flote esten bien maduritos para fecundar lo mejor posible. Que poqutio te queda ya, que bien. Me alegro mucho por ti guapa, mucha suerte en lo que queda de semana para que todo siga igual de bien que hasta ahora.
ARWEN pensa que en la esterilitat com en qualsevol altre malaltia que un no pateix, per molt que intentis empatitzar mai mai mai es el mateix. Les angoixes, els sentiments, els patiments, la perdua de força i lluita... nomes ho experimenta qui ho pateix. Si be es cert que no pogue tenir fills es un sentiment horroros de veure que tothom pot i tu no, que has de pagar una burrada per pogue tenir un embaras com qualsevol altre noia, les mil hormones que es queden al cos (i que jo no tinc molt clar que en un futur pugui ser nociu), el volguer i no poguer.... Pero molta gent per exemple amb el cancer deuen pensar el mateix, perque a mi... hem curare... que passara... i els que son terminals no vull ni pensar-ho. A la meva familia han hagut dos cancers terminals, en zones molt dolentes i sense cura, i tot i que son familia meva i es passa malament, no ho pateixo jo directament, la angoixa es diferent, i encara i aixi, si et dic la veritat (potser sona molt egoista) la meva infertilitat hem sembla un tot un mon igualment . Amb aixo vull dir que a tothom el que poguem patir nosaltres directament dol mes que no pas el que pugui tenir un familiar, un conegut, un vei... per molt que volguem empatitzar. No se si m'he explicat be i s'ha entes el meu misatge.
Per aixo moltes noies als dos mesos de busqueda es posen nervioses perque no es te la idea de que un embaras pot trigar a arribar, pero... totes nosaltres que portem anys i anys, i veus que es gairebe impossible de forma natural... (en el meu cas impossible del tot), estariem totes tirant-nos pels balcons.
Jo ja fa temps que he deixat de fer-me mala sang amb coses alienes a mi, perque sempre penso que tothom tenim alguna cosa, i no sempre es veu.
En fi, que tot es molt complicat (penso).
Jo si us dic la veritat.... no, no estic animada, estic xof, penso molt i molt en com surtira tot, com i que podrem fer, si es viable seguir endevant, si no... i esque no hem visualitzo nomes amb el meu fill, esque no puc, i ell cada dia es fa mes gran, el temps passa... en fi, no se que passara i aixo m'engoixa molt.
L'analitica que hem faig dema, no es una analitica per repetir, es la genetica de coagulacio, que espero que surti tot be... la hematologa creu que si estara tot be. Nomes hem falta tenir una altre cosa per col.leccionar a la infertilitat.
Sempre penso... perque acumulo la loteria en les coses dolentes i mai amb les bones? Amb la de noies que hi ha al mon, amb la de parelles que hi han, i sembla que les 4 contades tenim tot acumulat, ja podria repartir-se entre mes gent joe.
Refelxions amb veu alta... En fi buniques, que passeu un bon dia i pogueu donar bones noticies en breu les que esteu prop de les tranfers.

MIX jo pensaba que la vostre donant ja havia fet la puncio i vau congelar. Doncs anims maca, a veure si aquesta regla s'anima a baixar, pot ser degut als nervis, no? Ja ens seguiras explicant com segueix tot.
LUNA muy bien
miercoles ya sabras la fecha, que guay, esperamos todas que esos 5 campeones que estan a flote esten bien maduritos para fecundar lo mejor posible. Que poqutio te queda ya, que bien. Me alegro mucho por ti guapa, mucha suerte en lo que queda de semana para que todo siga igual de bien que hasta ahora.ARWEN pensa que en la esterilitat com en qualsevol altre malaltia que un no pateix, per molt que intentis empatitzar mai mai mai es el mateix. Les angoixes, els sentiments, els patiments, la perdua de força i lluita... nomes ho experimenta qui ho pateix. Si be es cert que no pogue tenir fills es un sentiment horroros de veure que tothom pot i tu no, que has de pagar una burrada per pogue tenir un embaras com qualsevol altre noia, les mil hormones que es queden al cos (i que jo no tinc molt clar que en un futur pugui ser nociu), el volguer i no poguer.... Pero molta gent per exemple amb el cancer deuen pensar el mateix, perque a mi... hem curare... que passara... i els que son terminals no vull ni pensar-ho. A la meva familia han hagut dos cancers terminals, en zones molt dolentes i sense cura, i tot i que son familia meva i es passa malament, no ho pateixo jo directament, la angoixa es diferent, i encara i aixi, si et dic la veritat (potser sona molt egoista) la meva infertilitat hem sembla un tot un mon igualment . Amb aixo vull dir que a tothom el que poguem patir nosaltres directament dol mes que no pas el que pugui tenir un familiar, un conegut, un vei... per molt que volguem empatitzar. No se si m'he explicat be i s'ha entes el meu misatge.
Per aixo moltes noies als dos mesos de busqueda es posen nervioses perque no es te la idea de que un embaras pot trigar a arribar, pero... totes nosaltres que portem anys i anys, i veus que es gairebe impossible de forma natural... (en el meu cas impossible del tot), estariem totes tirant-nos pels balcons.
Jo ja fa temps que he deixat de fer-me mala sang amb coses alienes a mi, perque sempre penso que tothom tenim alguna cosa, i no sempre es veu.
En fi, que tot es molt complicat (penso).
Jo si us dic la veritat.... no, no estic animada, estic xof, penso molt i molt en com surtira tot, com i que podrem fer, si es viable seguir endevant, si no... i esque no hem visualitzo nomes amb el meu fill, esque no puc, i ell cada dia es fa mes gran, el temps passa... en fi, no se que passara i aixo m'engoixa molt.
L'analitica que hem faig dema, no es una analitica per repetir, es la genetica de coagulacio, que espero que surti tot be... la hematologa creu que si estara tot be. Nomes hem falta tenir una altre cosa per col.leccionar a la infertilitat.
Sempre penso... perque acumulo la loteria en les coses dolentes i mai amb les bones? Amb la de noies que hi ha al mon, amb la de parelles que hi han, i sembla que les 4 contades tenim tot acumulat, ja podria repartir-se entre mes gent joe.
Refelxions amb veu alta... En fi buniques, que passeu un bon dia i pogueu donar bones noticies en breu les que esteu prop de les tranfers.

Mix, Arwen, Dalila, Blaucel, quan se'm va plantejar anar a Ovo volia morir-me i no sentir-ne ni a parlar, desprès d'un intent i un altre amb ovuls propis i veure que no hi havia manera comences a obrir la visió de les coses, comences a considerar opcions on realment se't garanteixi com a mínim un petit percentatge mès d'èxit.
Desprès de tant de patiment neguit desgast a tots els nivells i llàgrimes t'agafes a l'opció amb mès garanties amb els ulls tancats, està clar que totes tenim el limit a diferents punts i nivells i també fa molt la parella, però jo desprès de 2a Fiv fallida vaig arribar al limit, i ni una llàgrima mès vaig treure al prendre la decisió..i ja ho veieu..primer intent OVO, primer positiu a la meva vida..quasualitat..no ho sé, era aquest el moment..tampoc ho sé, però està clar que m'ha canviat la vida i no canviaria per res la decisió ferma que vaig prendre aquell dia, i de moment ni hi penso, la Felicitat que porto a dintre està per sobre de tot això.
Clar que cada persona ès un mòn, i no tots som i pensem igual, ni ens afecten les coses per igual, però n'estic ben segura que un cop tens el positiu desitjat i l'hi sents el cor a aquella criatura que portes dintre se't oblida tot, el meu marit no para de dir-me: gràcies per fer-me pare..i cada vegada que m'ho diu em desfaig...que mès vull, jo l'hi hauré donat la vida juntament amb el meu marit.
M'havia quedat amb les ganes de dir-vos aquestes paraules.
Desprès de tant de patiment neguit desgast a tots els nivells i llàgrimes t'agafes a l'opció amb mès garanties amb els ulls tancats, està clar que totes tenim el limit a diferents punts i nivells i també fa molt la parella, però jo desprès de 2a Fiv fallida vaig arribar al limit, i ni una llàgrima mès vaig treure al prendre la decisió..i ja ho veieu..primer intent OVO, primer positiu a la meva vida..quasualitat..no ho sé, era aquest el moment..tampoc ho sé, però està clar que m'ha canviat la vida i no canviaria per res la decisió ferma que vaig prendre aquell dia, i de moment ni hi penso, la Felicitat que porto a dintre està per sobre de tot això.
Clar que cada persona ès un mòn, i no tots som i pensem igual, ni ens afecten les coses per igual, però n'estic ben segura que un cop tens el positiu desitjat i l'hi sents el cor a aquella criatura que portes dintre se't oblida tot, el meu marit no para de dir-me: gràcies per fer-me pare..i cada vegada que m'ho diu em desfaig...que mès vull, jo l'hi hauré donat la vida juntament amb el meu marit.
M'havia quedat amb les ganes de dir-vos aquestes paraules.
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Bon diaaa guapes
Xantipa maca, em sap greu q estiguis trista, jo tb penso q per que a nosaltres ens pasa tot, totes i cadascuna de nosaltres es fa aquesta preugnta, q he fet per patir tot aixo? doncs la resposta es RES, ens ha tocat i com dius cadascu ha de lluitar amb el que li ha tocat per molt injust que ho trobem, pero tenim força, valentia i recursos per poder asumir-lo i molta altra gent no ho te, ni pot aspirar a fer un sol tractament per exemple. es egosita pero sempre hi ha gent en pitjor situacio, per tant sempre tenim alguna cosa per la qual sentir.nos afortunades. Ja se que les que sou mares no es consol, pero encara q entenc el buit que tens i que necesites omplir, pots veure creixer el teu petito i tens la experiencia, potser hi ha gent que no ho tindra mai, aixo es ser afortunada, potser va ser un regal de la natura, amb aixo no et vull dir que et conformis ehhh, simplement que pensis en aquelles coses que tens i no solament en les dolentes, segur que si fas una llista les coses bones de la teva vida son una llista ben llarga. Creuem els dits per la analitica de dema a veure com ha anat, i ens expliques les posibles vies per fer el tractament. Molts anims guapaaa.
Deliah: doncs si esta clar que va ser la millor decisio, ara tens amb tu el teu cigronet creixent i fent de les seves dins la teva panxulina. cadascu necesita el seu temps, pero si q es veritat q el desgast fisic i eomocional es brutal, i com deia un dia la nostra meta es ser mares, no tenir un fill amb els teu adn, aixi q totes les opcions son bones si les has pait previament, jeje. Ja veuras quina emocio a la eco quan escolteu el seu cor.
Arwen: jo t'entenc, em posen molt nerviosa, pero si q es veritat q com no saben els problemes q poden arribar a tenir x ells es un mon. Pero jo tb ho trobo superficial, suposo q pq portem molt de temps lluitant i el nostre cami esta ple de pedres.
Doncs si Arwen, es allo de si ja vaig quedar.me alb els meus, i si aquesta és la bona?? pero clar el teme diners pesa molt...si ara decidim fer fiv amb els meus, fins a final d'any no podre fer ovo si no surt be...
Igualment agafare hora amb la meva dra d'IVI per veure si a I:Marques no m'agrada tornar alla.
Mix: a veure si baixaaaa!! i sino hauran d epasar uns dies pel frigo i llestos!
petonssss de dimartssssss
Xantipa maca, em sap greu q estiguis trista, jo tb penso q per que a nosaltres ens pasa tot, totes i cadascuna de nosaltres es fa aquesta preugnta, q he fet per patir tot aixo? doncs la resposta es RES, ens ha tocat i com dius cadascu ha de lluitar amb el que li ha tocat per molt injust que ho trobem, pero tenim força, valentia i recursos per poder asumir-lo i molta altra gent no ho te, ni pot aspirar a fer un sol tractament per exemple. es egosita pero sempre hi ha gent en pitjor situacio, per tant sempre tenim alguna cosa per la qual sentir.nos afortunades. Ja se que les que sou mares no es consol, pero encara q entenc el buit que tens i que necesites omplir, pots veure creixer el teu petito i tens la experiencia, potser hi ha gent que no ho tindra mai, aixo es ser afortunada, potser va ser un regal de la natura, amb aixo no et vull dir que et conformis ehhh, simplement que pensis en aquelles coses que tens i no solament en les dolentes, segur que si fas una llista les coses bones de la teva vida son una llista ben llarga. Creuem els dits per la analitica de dema a veure com ha anat, i ens expliques les posibles vies per fer el tractament. Molts anims guapaaa.
Deliah: doncs si esta clar que va ser la millor decisio, ara tens amb tu el teu cigronet creixent i fent de les seves dins la teva panxulina. cadascu necesita el seu temps, pero si q es veritat q el desgast fisic i eomocional es brutal, i com deia un dia la nostra meta es ser mares, no tenir un fill amb els teu adn, aixi q totes les opcions son bones si les has pait previament, jeje. Ja veuras quina emocio a la eco quan escolteu el seu cor.
Arwen: jo t'entenc, em posen molt nerviosa, pero si q es veritat q com no saben els problemes q poden arribar a tenir x ells es un mon. Pero jo tb ho trobo superficial, suposo q pq portem molt de temps lluitant i el nostre cami esta ple de pedres.
Doncs si Arwen, es allo de si ja vaig quedar.me alb els meus, i si aquesta és la bona?? pero clar el teme diners pesa molt...si ara decidim fer fiv amb els meus, fins a final d'any no podre fer ovo si no surt be...
Igualment agafare hora amb la meva dra d'IVI per veure si a I:Marques no m'agrada tornar alla.
Mix: a veure si baixaaaa!! i sino hauran d epasar uns dies pel frigo i llestos!
petonssss de dimartssssss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
Luna 73: si, el elonva son inyecciones que si mal no recuerdo son para parar la ovulación!! xk yo iba en el segundo intento con congelados.
BLAUCEL t'entenc perfectament el que vols dir, de fet aixo es el que hem diuen ma mare, la meva sogra i la meva amiga, que son les uniques que ho saben, pero... com deiem abans, sabem que sempre hi ha gent pitjor que nosaltres, en aquets cas se que hi han moltes noies i parelles que no tenen fills (per aixo hem sap greu queixar-me perque semblo egoista) pero per altre banda jo que en tinc un, hem fixo amb les parelles que sobretot conec, que en tenen dos o tres i penso que jo perque no, que hem fet de diferent el meu marit i jo que aquestes parelles que tenen fills un rere l'altre. Clar, suposo que com jo ho fara tothom, quan et fixes et fixes en el que tu consideres millor no pas en lo pitjor. Pero entenc el que hem dius i et donc la rao, tinc que estar inmensament agraida per tenir el meu fill, ara tambe et dic una cosa, i que no tothom esta disposat a fer-ho, el vaig tenir bastant jove, i tothom hem deia que estava boja i que aixo interferiria en la meva vida laboral, i no a sigut aixi. Si que potser vam haver de deixar de fer coses que els amics seguien fent, pero m'es igual, no ho cambiaria per res del mon, i donc gracies per haver-lo tingut. Si no ara probablement no tindria cap, i a vegades penso que potser hauria d'haver-lo tingut abans i aixo ara no m'estaria passant perque els meus ovuls no estarien tan pauxos com ara, pero el passat passat es, aixi que hem de seguir mirant endevant.
Per cert, ivi es bastant car pel que tinc entes, tens altres cliniques bones potser una mica mes barata, perque no feu un tour de cliniques i recopileu preus i diagnostics, a mi esque institut marques no hem dona confiança no se... Esta clar que totes van a pels diners, pero no se.... bueno per gustos colors.
En quin moment esteu vosaltres ara? decidint clinica?
VANESA el elonva es para la estimulacion, para hacer crecer los foliculos, para ovular es el ovitrelle. Estas segura que usaste elonva para hacer transfer de congelados? Elonva es un picnhazo que dura una semana.
ARWEN, PETITPRINCEP, sense noticies dels vostres resultats??

Per cert, ivi es bastant car pel que tinc entes, tens altres cliniques bones potser una mica mes barata, perque no feu un tour de cliniques i recopileu preus i diagnostics, a mi esque institut marques no hem dona confiança no se... Esta clar que totes van a pels diners, pero no se.... bueno per gustos colors.
En quin moment esteu vosaltres ara? decidint clinica?
VANESA el elonva es para la estimulacion, para hacer crecer los foliculos, para ovular es el ovitrelle. Estas segura que usaste elonva para hacer transfer de congelados? Elonva es un picnhazo que dura una semana.
ARWEN, PETITPRINCEP, sense noticies dels vostres resultats??

Hola boniques!
Els resultats de l'anàlisi no el tindré fins d'aqui una setmana. Però la meva doctora va dir que sovint no es reflexava a l'anàlisi... Molt estrany.... Be total dilluns aniré igual a consulta i ja diré que men poso 2...quin cangueli hehe
Una cosa... Trobo que la progesterona en forma de pastilleta vaginal es horrorosa... Sabeu com funciona la proges injectada?... Es per demanar a la gine aquesta opció... Que creieu?
Anims a totes!!!
Els resultats de l'anàlisi no el tindré fins d'aqui una setmana. Però la meva doctora va dir que sovint no es reflexava a l'anàlisi... Molt estrany.... Be total dilluns aniré igual a consulta i ja diré que men poso 2...quin cangueli hehe
Una cosa... Trobo que la progesterona en forma de pastilleta vaginal es horrorosa... Sabeu com funciona la proges injectada?... Es per demanar a la gine aquesta opció... Que creieu?
Anims a totes!!!
Dalila pregunta al Cirh pel crinone, progesterona en cànula preparada,unica dosi 1 cop al dia i t'oblides, entra per S.Social,ves a demanar recepta, sense costa una pasta, me la va recomanar la meva Dra del Cirh, per mi mano de santo, els supositoris em feien alergia i veia les estrelles de molesties i picors, crinone molt mès comode de posar,res a veure.
La injectada es carissima.
Petons bunica!
La injectada es carissima.
Petons bunica!
Xantipa, tienes razon con el elonva!! me lo has recordado bien, xk cuando intente hacer la fiv con mis ovulos me puse una inyeccion que equivalia a una semana.
Tanta medicación y despues de casi 1 año ya ni me acuerdo!!
Tanta medicación y despues de casi 1 año ya ni me acuerdo!!
Gracies deliah! Li preguntaré a la doctora.. A mi m'acabava rallant molt aquells supositoris!!! Muaksss
Bona nit bombonets!
Deliah tu bombonet relleno
La proges injectada no fa mal??? aixxxxxxx. que bonic tot lo que escrius, lo que et diu el teu home, els teus sentiments....és molt tendre tot. gaudeix del moment que és increïble
Dalila valentaaaaa!!! aquest mellis es quedaran amb tu i veuràs quina feinada et donaran
que guai!
Xantipa tens raó, ja sé que cadascú se sap lo seu, i que segurament hi ha persones q tenen fills com a xurros però en canvi tenen altres problemes que jo afortunadament no tinc. Però em passa també que em fixo en les parelles q com nosaltres ja tenen 1 fill i van a buscar el segon, i em fan enveja. I les que es queixen per a res també, que coi!
Mix no ha acabat de baixar al final??? jo tampoc....ja no sé què pensar....34 dia del cicle i ni rastre.
T'entenc Blaucel....és que és taaan car tot plegat....
Demà dia suuuper important!!!!! Deliah
i Vanesa que te den buenísimas noticias!!!
Bona nit boniquetes
Deliah tu bombonet relleno
Dalila valentaaaaa!!! aquest mellis es quedaran amb tu i veuràs quina feinada et donaran
que guai!Xantipa tens raó, ja sé que cadascú se sap lo seu, i que segurament hi ha persones q tenen fills com a xurros però en canvi tenen altres problemes que jo afortunadament no tinc. Però em passa també que em fixo en les parelles q com nosaltres ja tenen 1 fill i van a buscar el segon, i em fan enveja. I les que es queixen per a res també, que coi!
Mix no ha acabat de baixar al final??? jo tampoc....ja no sé què pensar....34 dia del cicle i ni rastre.
T'entenc Blaucel....és que és taaan car tot plegat....
Demà dia suuuper important!!!!! Deliah
i Vanesa que te den buenísimas noticias!!!
Bona nit boniquetes
Bona nit maques!
Entro en modo express perque marxo a dormir en 10min, que dema matino moltissim perque tinc l. analítica a les 7.45 i tinc que anar bastant lluny a fer.la.
DElLIAH, VANESA a quina hora teniu les vostres respectives proves? Per estar una mica al tanto, ja que dema tinc un dia mogudet a tope i ja sabent.ho fare un cop d.ull per si heu explicat quelcom.
Dema quan tingui un foradet personalitzo.
Bona nit a totes, finas demaaa!!! Petonarros.
Entro en modo express perque marxo a dormir en 10min, que dema matino moltissim perque tinc l. analítica a les 7.45 i tinc que anar bastant lluny a fer.la.
DElLIAH, VANESA a quina hora teniu les vostres respectives proves? Per estar una mica al tanto, ja que dema tinc un dia mogudet a tope i ja sabent.ho fare un cop d.ull per si heu explicat quelcom.
Dema quan tingui un foradet personalitzo.
Bona nit a totes, finas demaaa!!! Petonarros.
BONIQUES!!!
Just ahir la meva millor amiga que estava embarassada de 5 setmanes el va perdre...així que ja podeu imaginar com enfocava jo avui la 1a eco de les 6 setmanes, no he pogut dormir i he tingut malsons aquesta nit de que tenia perdues i que no hi havia embrió..horrible..
Però aquest matí hem anat i al entrar a la consulta l`hi he demanat fer la eco lo abans possible que no podia mès, hem vist de seguida el saquet i estava perfectament situat, i de seguida també s'ha vist a dintre l'embrionet amb el sac vitelí..
ha sigut super emocionant..se l'hi veia bategar el cor i ens ha dit de provar de sentir-lo però que no ens ho asegurava..i allà estava..pum pum pum pum pum pum...indescriptible carinyets..emocionant i indescriptible..no em creia el que estava sentint i esta dintre meu...ens hem quedat els dos en xoc i sense paraules i no ha sigut fins el sortir d'allà que he explotat d'emoció i he abrassat al meu marit i m'he posat a plorar
ESTEM EN UN NÚVOL I PERFÍ PUC CRIDAR QUE ESTEM EMBARASSATS!!!!
Indescriptible amb paraules la sensació que es viu, i res ni ningú ens pot prohibir de viure-la a totes i a cada una de nosaltres, a lluitar LLUITADORES!!...hi ha llum al final del túnel!!
Just ahir la meva millor amiga que estava embarassada de 5 setmanes el va perdre...així que ja podeu imaginar com enfocava jo avui la 1a eco de les 6 setmanes, no he pogut dormir i he tingut malsons aquesta nit de que tenia perdues i que no hi havia embrió..horrible..
Però aquest matí hem anat i al entrar a la consulta l`hi he demanat fer la eco lo abans possible que no podia mès, hem vist de seguida el saquet i estava perfectament situat, i de seguida també s'ha vist a dintre l'embrionet amb el sac vitelí..
ha sigut super emocionant..se l'hi veia bategar el cor i ens ha dit de provar de sentir-lo però que no ens ho asegurava..i allà estava..pum pum pum pum pum pum...indescriptible carinyets..emocionant i indescriptible..no em creia el que estava sentint i esta dintre meu...ens hem quedat els dos en xoc i sense paraules i no ha sigut fins el sortir d'allà que he explotat d'emoció i he abrassat al meu marit i m'he posat a plorar ESTEM EN UN NÚVOL I PERFÍ PUC CRIDAR QUE ESTEM EMBARASSATS!!!!
Indescriptible amb paraules la sensació que es viu, i res ni ningú ens pot prohibir de viure-la a totes i a cada una de nosaltres, a lluitar LLUITADORES!!...hi ha llum al final del túnel!!

Deliahhhhhhh quina emoció!! me n'alegro tant !!!!
Disfruta molt del moment i aviat tindras un trasto a casa
Un petò grandissim, ens has alegrat el diaaaaaaaaaaaaaaaaa

Disfruta molt del moment i aviat tindras un trasto a casa
Un petò grandissim, ens has alegrat el diaaaaaaaaaaaaaaaaa

04/01/2016: Després d'un paron, tornem a la càrrega
Deliah!!!!!!! Deu meu m'he emocionat... Estic plorant com una bleda a la meva classe del cole... Sort q estic sola... Sino.... Oooooh que be!!!!!!!!!! Felicitaaaatssss... Quines ganes que em passi a miiiii ooooooh
a DISFRUTAR!!!!!!! MOOOOOOLTS PETONS!!!!!
a DISFRUTAR!!!!!!! MOOOOOOLTS PETONS!!!!!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |