Llar d'infants a Badalona

Més qüestions.
laiabt
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. jul. 24, 2015 6:35 pm

Llar d'infants a Badalona

EntradaAutor: laiabt » dj. feb. 18, 2016 5:53 am

Molt bon dia a tothom!!!

Estem en plena búsqueda d'una llar d'infants per al nostre petit per al curs 2016-17 a Badalona. Teniem una ja mirada pero ens han informat que per al curs següent, de moment, ho tenen complet. Ens posen en llista d'espera pero em de tenir un Pla "B" i no podem esperar a que ens truquin i quedar-nos sense plaça en una altra que compleixi els requisits que tenim.

Estem mirant pel centre de Badalona i hi tinc mirada la Llar d'infants Rialles.

No tinc referències perque no som de la zona i m'agradaría que si algú té més informació, opinions, etc...m'ho fes saber.

Moltes gràcies
Alaieta
Entrades: 9
Membre des de: dl. set. 19, 2011 10:16 am

Re: Llar d'infants a Badalona

EntradaAutor: Alaieta » dt. feb. 23, 2016 10:25 pm

laiabt ha escrit:Molt bon dia a tothom!!!

Estem en plena búsqueda d'una llar d'infants per al nostre petit per al curs 2016-17 a Badalona. Teniem una ja mirada pero ens han informat que per al curs següent, de moment, ho tenen complet. Ens posen en llista d'espera pero em de tenir un Pla "B" i no podem esperar a que ens truquin i quedar-nos sense plaça en una altra que compleixi els requisits que tenim.

Estem mirant pel centre de Badalona i hi tinc mirada la Llar d'infants Rialles.

No tinc referències perque no som de la zona i m'agradaría que si algú té més informació, opinions, etc...m'ho fes saber.

Moltes gràcies

Hola! El meu fill ha fet P1 i P2 a Rialles i n'estem molt contents! Si tens algun dubte concret potser et puc ajudar.
També tinc bones referencies del Patufet i de Els Petits, però no les conec directament.
laiabt
Entrades: 5
Membre des de: dv. jul. 24, 2015 6:35 pm

Re: Llar d'infants a Badalona

EntradaAutor: laiabt » dv. feb. 26, 2016 8:14 am

Gràcies Alaieta!! El dilluns varem tenir la cita amb Dolors i ens va encantar la llar i tot el que fan. Segurament serà aquesta on apuntarem a Bruno, esta qüasi decidit.

Gràcies de nou!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::