Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: BLAUCEL » dc. feb. 24, 2016 2:27 pm

bon dia maques!

deliah: m'he emocionat, si, la veritat q es una sensacio indescriptible! :p-) >.-<: :p-) >.-<:, estic molt contenta per vosaltres!
em sap greu x la teva amiga.
Vanesa tot ok?
Arwen: jo vaig estar puntxant.me proges ben be 1 mes i mig a l'inici de l'embaras i home una miqueta de mal, pero res q no es pogues asumir, el q pasa q es molt cara.
Xantipa: q tal et trobes avui? mes animada? anims guapaa
Jo al final tb he agafat hora al cirh, aixi q el 07 anem al cirh i el 08 a Institut marques, a veure...al cirh em van dir q sera amb la dra Sara Lopez, alguna la coneix?
I despres de les visites mirarem a veure cap a om anem, si tornem a fer fiv o pasem a ovo...tinc ganes de començar!
I avuis h donat un gran pas, h agafat hora al psicoleg, en 1 mes fara 1 any de la perdua i encara em poso molt trista en algunes situacions, i ara em trobo amb cor d'anar.

petons soletes
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
vanesa83
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. feb. 17, 2016 2:24 pm

EntradaAutor: vanesa83 » dc. feb. 24, 2016 2:36 pm

Ja hi soc aqui!! abans de res avui m'ha agradat molt com m'ha atés el Pares....les visites anteriors li hagués dit 4 coses...
Resulta que quan vaig anar el dia 7 de gener a visitarme a puigvert per fer la fiv, la doctora em va dir que al 2013 amb la eco que em van fer havien vist que tenia un polip, jo no m'enrecordo.... doncs efectivament encara hi és.
El dia 9 em fan histeroscopia per treureme'l, m'han de provocar la regla...per no esperar fins a finals de març.
Ho prefereixo, potser aixó está fent que no quedi embarassada, encara que ja no sé que pensar-hi.
Ara penso amb la clinica privada, perqué no em van dir que hi tenia un polip?, potser no els interesaba? potser amb els dos intents de ovo que vaig fer qui sap s'hi no hagués estat de sort.
El polip el tinc a la matriu.
Buenos noies, espero que aixó sigui la solució....ahhhhhhh i per tenir baixa reserva ovárica en tenia 3 óvuls a cada ovari....per mi és molt...
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. feb. 24, 2016 2:51 pm

DELIAH!!!

Quina il·lusió!!! Em sumo a les bledes que estem plorant!!!
Gaudeix el moment, que si, que estàs prenyada!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
luna73
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dc. feb. 24, 2016 10:37 pm

Deliah!!!! estamos embarazados!! que alegria que hayas podido verlo y sentirlo, que todo este bien. Disfruta del momento, me alegro tanto.
Xantipa cariño, como estas? no mires el pasado, mira el futuro, tu sigues ahi luchando, puede que haya algo que te ayude, pregunta las hierbas y si quieres te digo que centro voy. Estoy convencida que tendras otro bebe, no se cuando pero si lo creo.
Hoy y ayer he pasado unos dias de nervios en el trabajo, quiero dejar cosas terminadas, y hoy en el medico me ha tenido la tarde liada.
Ya tengo fechas, el domingo sera la puncion y el miercoles la transferencia, si todo va bien.
Tengo 7 foliculos, mis 5 campeones y 2 chiquitines. Uno esta 20mm, ha crecido mucho y no queremos perderlo.
Ayyy que se acerca el momento, estoy contenta y nerviosa.
luna73

EntradaAutor: luna73 » dc. feb. 24, 2016 10:44 pm

me preocupa eso, que maduren bien, no quiero muchos y luego no fecunden.
Ah me ha bajado la dosis, y hoy otra de pinchazos hoy casi me desangro, al quirarme la inyeccion me ha salido bastsnte sangre.
Un abrazo guapisimas
Dalila
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

EntradaAutor: Dalila » dj. feb. 25, 2016 6:52 am

Lunaaa que iluuuu ya esta aquiiiii!!!
Yo el lunes sabré algo.... Oooh casi casi iremos a la par!!!! Besitooosss

Bon dia a toootes!!!!!
deliah
:: gosset
Entrades: 455
Membre des de: dc. jul. 08, 2015 4:29 pm

EntradaAutor: deliah » dj. feb. 25, 2016 9:11 am

Luna73,Dalila que ja ho teniu aquí!!

Mucha suerte en la puncion el domingo Luna, tienes un buenisimo numero, espero lleguen el máximo posible a buen puerto ;)

Dalila dilluns tens eco control d'endometri?? Yupiiiiiii que ja ho tens aquí.

Merci a totes per les Felicitacions, proper dijous que estarè de 7+2 tinc primera visita amb ginecòleg que em portarà tot l'embaràs i podrem tornar a veure el petit, de moment em trobo força bé, he començat amb fàstics amb menjar que abans m'encantava i ara no puc ni plantejar de menjar-m'ho i l'estòmac remogut al matí i al vespre i els pits sensibles i inflats ja crònics..jajaja..

Ja anireu informant, petitprincep Arwen ja teniu resultats??

Xantipa com estàs carinyet??

Petonassos a totes!
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
Xantipa
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » dj. feb. 25, 2016 10:37 am

Bon dia maques!

Ahir vaig tenir dia de bojos i hem va ser impossible entrar.

LUNA que bien!! domingo puncion, que los 5 maravillosos folis sean de bueniiiisima calidad, ya va quedando menos. Animo y suerrrte!!

DALILA tu tambe, molta sort!! ja mateix tranfer, que be, tot anira perfecte bunica.

VANESA no se que decir... que tengas un polipo y en la privada no se dieran cuenta... tengo entendido que pueden interferir en los embarazos, yo si fuera tu, con todo el santo morro iria a la clinica privada con tu informe conforme tienes el polipo y les diria que que pasa, que porque no lo han visto o no lo han querido ver.
Esperemos que con esta pequeña intervencion quedes bien limpita y en el proximo ciclo tengas tu positivo, siguenos informando, suerte!

DELIAH quina llastima quan t'he llegit.... que trist... la teva amiga deu estar destrossada pobreta, arribar al positiu es tan complicat i que despres la naturalesa tal i com et dona una alegria te la treu... Espero que es recuperi aviadet i agafi forces per continuar lluitan.
A tu dir-te que m'en alegro moltissim que veiéssiu i escoltàssiu al vostre cigronet. Realment patiras en tot l'embaras, perque mai saps que passa per alla dintre, pero hem de confiar sempre que tot surtira be, despres seguiras patint quan neixi, quan vagi a l'escola... en fi, tota la vida, pero aixo es ser mare, estimar i patir pels fills.
On heu decidit portar l'embaras? Jo el vaig portar en el seu dia a la corachan (coses de la vida) i crec que si ara tingues un altre aniria al hosp general de catalunya.
Segueix informant-nos de l'evolucio del nostre cigronet!!

BLAUCEL maca, m'en alegro que hagis decidit anar al psico, si mes no t'ajudara a enfocar les coses des de un altre punt de vista, encara que esta clar que sempre els duras al cor, eren els teus petits.
Aqui crec que gairabe totes hem perdut un fill, i aixo fa que poguem empatitzar millor, i es dur, molt dur, pero no ens queda un altre que seguir endevant per ells, i ser valentes i fortes.
Anims princesa, tot suritra be d'ara endevant ja veuras, us ho mereixeu.

ARWEN ve o no ve aquesta regla? portem totes una ratxa de retrassos..
Com van els preparatius de la boda? us ajuden a estar mes distrets i amb noves il.lusions suposo, i aixo es bo, desconectar una miqueta de tant en tant.

PETITPRINCEP novetats??

De mi dir-vos que estic feta una sopa... ara encostipada, el nen igual, deu meu!! aquest cop pero, sembla que nomes es aixo, encostipat. Mal de coll i moquets. I com aixo no marxi m'enganxara altre cop amb la regla...
Ahir hem vaig fer l'analitica, 4 tubs hem van treure!! tot sigui per tenir mes informacio, en un parell de setmanes anire a pels resultat i espero que hem donguin bones noticies, perque necessito escoltar algo positiu de tant en tant.

Que passeu un bon dia buniques, ja queda menys pel cap de setmana. Petonets!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
deliah

EntradaAutor: deliah » dj. feb. 25, 2016 10:46 am

Xantipa, la veritat que em fa il.lusió que neixi allà on el van crear o on tot va començar aquell embrionet compactat a dia +4 i es a la Corachan, a mès jo també i vaig nèixer o sigui que estem decidits.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dj. feb. 25, 2016 1:35 pm

DELIAH a mi hem van atendre super be, hem vaig sentir molt agust, i al ser joveneta els hi vaig caure en gracia.
Jo penso que aniria al hosp general perque he anat algun cop i m.ha agradat molt i per canviar, pero tot i
aixi no descarto del tot altre cop la corachan. (Si es que aconsegueixo panxulina)

Quin equip has escollit?
deliah

EntradaAutor: deliah » dj. feb. 25, 2016 1:52 pm

Ginex, l'equip del Dr.Salamero, volia que em portés el mateix Dr.Salamero pero al ser el director té unes cues de por i sempre va amb retràs de minim 1h i se'm fa etern i incomode i m'imagino embarasadissima i no ho veig o sigui que el seguiment me'l farà l'Albert Vilamitjana del seu equip que em coneix desde joveneta i a mès tenen consulta de Ginex a St.Quirze del Vallès i ho tinc al costat de casa i de fàcil aparcar ho sigui que estic decidida, dijous vinent que estaré de 7+2 ja tinc programada la 1a visita, en tinc unes ganes!!

Per cert el primer cigronet del grup ja té data de Naixement boniques, el 18 d'OCTUBRE, curiosament el mateix mes que la mami!
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dj. feb. 25, 2016 2:40 pm

Mira que be DELIAH!! millor regal d'aniversari imposible. El meu fill tambe va neixer el mateix mes que jo, va ser el meu regalet desitjat.
Jo vaig anar amb ginex tambe, amb la belen simone, que tot i semblar distant i freda al principi es molt maca, i vam estar molt contents amb ella, i ademes un de les seves recepsionistes la coneixa perque venia on jo treballava i bueno, tenien una mica mes de consideracio amb mi, bueno de fet coneixem a bastanta gent que treballa alla, coneguts i amics, i vaig tenir tracte "vip" desde el primer dia, i es d'agrair, i aixo s'ha d'aprofitar :love:
Ah, i la dra no et pensis... mes d'un cop i dos vam haver d'esperar mes d'una hora per a la visita, tenen moltíssima feina.

Et "noto" molt contenta DELIAH, m'agrada "veure't" aixi. Tan de bo et vagin seguint els passos les demes i pogue dir adeu aquest post i nomes entrar per ajudar a les noves diagnosticades de baixa reserva.

:-()-) :-()-) :-()-)
deliah

EntradaAutor: deliah » dj. feb. 25, 2016 4:26 pm

Quina sort Xantipa de tenir tracte vip..jajajaja, ja diré que conec a la Xantipa del sòc petit a veure si com a minim em deixen un ramet de flors a l'hàb.jajajaja ;)

I per suposat que totes vindreu darrera meu, el meu cigronet serà el gran del grup..jajajaja..ànims Boniques!!
luna73

EntradaAutor: luna73 » dj. feb. 25, 2016 7:08 pm

Muchas gracias guapas, esperemos que minimo haya uno bueno y se quede conmigo.
Ya ests aqui que nervios
Deliah, ya lo tienes todo bien orgsnizado y es verdad es el primer/a del grupo y el jueves vuelves a escucharlo que bonito.
Xantipa, cuidate ese resfriado.
Dalila, cuando sepas algo dinos porque vamos a la par, no voy solita :)
Besos para todas
arwen81
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

EntradaAutor: arwen81 » dv. feb. 26, 2016 1:54 pm

nenes!!!!!!!quantes coses però primer de tot!!!! DELIAHHHH!!!!!!!!Enhorabona bonica, que boni que és, les ecografies, sentir el cor, la sensació de tenir algú creixent a dintre. Saboreja-ho, gaudeix de cada moment al màxim perquè passa volant.

Luna!!! otro notición!!!!! que llegue el domingo!!!! que ilusió guapa!a ver si cogemos carrerilla y seguimos todas la estela de Deliah! :ok:

Blaucel carinyo...jo vaig trigar només mig any a assumir que necessitava ajuda psicològica...i reconec que va ser el millor que vaig poder fer. A mi m'ha anat molt bé. El 24 de març farà 1 any que la meva petita va marxar i encara ploro en moments puntuals, la recordo, la imagino, li parlo..... però ja no és amb el dolor i ràbia que tenia quan vaig començar a fer la teràpia. Estic segura que t'ajudarà a acabar de pair sentiments i treure la ràbia de dintre. La vida és molt llarga i els nostres petits ens acompanyaran sempre però hem de procurar ser el màxim de felices possible. T'envio una abraçada des de la comprensió total.

Xantipa no.....no ve la regla....dia 36 de cicle. NO què fer. :content: si trucar a la gine o donar una mica de marge. Per un cop que vull que vingui per poder fer la histero....i ha de donar la tabarra així. En fi, si, amb els preparatius del casament estem super entretinguts....però no et pensis...que ja penso en l'estiu per poder fer tractament >.-<: quin vici :ufs:

Nenes, vaig a buscar la peque a la llar. A veure si torno a entrar al llarg del finde.
Petonets a totes!
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
luna73

EntradaAutor: luna73 » dv. feb. 26, 2016 5:02 pm

tengo un disgustilo, llevo dias con un subidon con ganas y ayer decia estas acelerada. Pero esta tarde, muy mal. Ya os dije que tenia mucho de mi familia, esta vez me pregunta algo mas mi madre, pues bien esta tarde me pregunta cuanto llevo con la acupuntura y si el medico sabe que voy y me tomo lo que me tomo, que no vaya mintiendo, a 2 dias de la puncion!!!! antes no se ha preocupado y ahora? necesito que me apoye no disgustos. Cuando he llegado a mi casa no he podido parar de llorar.
Que lo hace con la mejor intencion, puede pero no tiene sensibilidad. Ya me veo como las veces anteriores.
Esta tarde he tenido que salir corriendo a por el ovitrelle, no me lo habian recetado, yo contaba que ya lo tenia todo, menos mal que lo revise anoche.
La ultima inyeccion.
Que tengais un buen fin de semana.
Un abrazo.
Dalila
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

EntradaAutor: Dalila » dv. feb. 26, 2016 5:54 pm

Luna maca, tu intenta estar tranquila guapi todo ira bien :) va falta menos mucha muuuchisima fuerza!!! Y ánimos!!!! campeona
luna73

EntradaAutor: luna73 » dv. feb. 26, 2016 8:56 pm

Gracias Dalila, ahora estoy mejor, me ha sentado muy bien la acupuntura, Sara es un solete y se han esperado hasta que pusiera el ovitrelle a 20:30, ella plega antes y si yo me iba me tenia que ponerlo en el tren y no hace gracia.
Ahora a descansar y soñar cosas bonitas :)
Besos guapes
deliah

EntradaAutor: deliah » ds. feb. 27, 2016 11:21 am

luna73, mucha :-o00m :-o00m , mañana es tu gran día verás cuantos folículos maduros tendrás, no tengo duda, estate positiva porque todo tiene buena pinta y tiene que ir bien!!

Muchísima Suerte para mañana bonita!! y ya nos contarás!! :-()-)
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » ds. feb. 27, 2016 1:34 pm

Hola buniquetes.
Que com va el dissabte de sol i pluja?

ARWEN potser peos nervis de fer l.histeroscopia no ve, a veure si en breu la tens aqui. A mi hem queda res tambe perque hem faci una visita.

LUNA guapa ahora no pienses en nada malo, i no te molestes por lo que te diga tu madre, ahora no es momento de estar de bajón, ahora positiva y con mucha fuerza. Mañana es tu gran día! ! En cuanto sepas algo nos avisas, estaremos pensando en ti para que todo salga bien.

Teniu novetats alguna?

Bon cap se setmana!!! Petonets.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::