Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Hola noies!!!!!!
Yo voy mañana a sant marti, jueves arenal, lunes acacias y pere IV....
Estaría guay conocernos la verdad , mi hija entra este año, el año pasado quise mirar unas cuantas y me puse mala con gripe más de una semana en cama ...
Yo también estuve en montseny y me gusto muchísimo, pero tema dinero se me va un poco sobretodo porque buscamos otro bebe y para dos no llegaríamos, pero supongo que iremos el sábado para ver instalaciones.
Yo tengo esperanzas en las demás a ver qué nos encontramos jajajjaj
Y no llevo nada bien el tema, pero bueno..... Será normal estar nerviosa jijij
Yo voy mañana a sant marti, jueves arenal, lunes acacias y pere IV....
Estaría guay conocernos la verdad , mi hija entra este año, el año pasado quise mirar unas cuantas y me puse mala con gripe más de una semana en cama ...
Yo también estuve en montseny y me gusto muchísimo, pero tema dinero se me va un poco sobretodo porque buscamos otro bebe y para dos no llegaríamos, pero supongo que iremos el sábado para ver instalaciones.
Yo tengo esperanzas en las demás a ver qué nos encontramos jajajjaj
Y no llevo nada bien el tema, pero bueno..... Será normal estar nerviosa jijij

Hola! aquí otra mama del Poblenou...
A mi no me toca matricular al peque este año, pero si el año que viene y como es un tema que preocupa mucho pues he empezado a moverme ya...
He mirado todos los colegios publicos y concertados del barrio y veo que hay algunos que decartais directamente... en concreto veo que se descarta el de las monjas de la rmbla de poblenou... tengo curiosudad por saber si lo descartáis por el tipo de enseánza, las instalaciones, la fama o porque es relogioso? yo lo desconozco totalmente... y me llama la atención que no se hable de el.
Por otro lado, tengo buenas referncias por parte de los vecinos, del Montseny, pero creo que tiene muchisimas demanda... y me veo igual que pasó con las guarderías que quedamos 13 en lista de espera... en la primera opcion!!
Sabéis si hay alguna opcion de colegio privado cercano? me da miedo que me toque una plaza de oficio y me manden a uno que haya descartado totalmente...
Muchas gracias!
A mi no me toca matricular al peque este año, pero si el año que viene y como es un tema que preocupa mucho pues he empezado a moverme ya...
He mirado todos los colegios publicos y concertados del barrio y veo que hay algunos que decartais directamente... en concreto veo que se descarta el de las monjas de la rmbla de poblenou... tengo curiosudad por saber si lo descartáis por el tipo de enseánza, las instalaciones, la fama o porque es relogioso? yo lo desconozco totalmente... y me llama la atención que no se hable de el.
Por otro lado, tengo buenas referncias por parte de los vecinos, del Montseny, pero creo que tiene muchisimas demanda... y me veo igual que pasó con las guarderías que quedamos 13 en lista de espera... en la primera opcion!!
Sabéis si hay alguna opcion de colegio privado cercano? me da miedo que me toque una plaza de oficio y me manden a uno que haya descartado totalmente...
Muchas gracias!
Bienvenida hersanva! Al final creo q casi todas las q andamos por aqui no matriculamos hasta el año q viene! Mucha mami preocupada jeje.
En mi caso descarto las monjas porque no queremos una escuela religiosa. Tengo un primo q estudio alli hace tiempo (ahora ya tiene 20 años el peke jeje) y estaban contentos del cole, de hecho él vive en diagonal mar e iba hasta alli expresamente en metro pq mi tía queria llevarlo si o si a un cole concertado (eran otros tiempos pero por aquel entonxes la zona dw diagonal mar no era como ahora y ella, q es maestra de infantil, decia q los coles publicos de la zona tenian "mucha chusma" segun sus palabras). Decia q el nivel academico en las monjas era muy bueno y tb quwrian q el niño pudiera hacer primaria y secundaria en un mismo centro, algo q solo te dan los concertados.
Dicho esto. Se q las monjas tienen 1 sola linea y aun asi tentmgo entendido q suelen sobrar plazas por lo q pueden dar alli plaza de oficio a gente q no haya conseguido plaza en ningin cole del barrio de su lista.
Aparte de ese yo personalmente no descarto 100% ningun cole. Bueno a mi por la zona en q vivo (tocando a ciutadella) aparte de los coles dw poblenou y vila olimpica me tocan tb coles de la Barceloneta y no tengo previsto ni ir a verloa ya que me van fatal por logistica y me da un soponcio si me toca alli.
Lo q dices de coles privados como plan B, yo tambiwn lo he pensado. Y te confirmo que no, no existe ningun cole privado en la zona. Solo concertados, y pocos. Los privados están concentraditos en la zona alta de Bcn....
Me voy a ver la Antoni Brusi! Creo q por aqui no os interesa a ninguna pero si a alguien le encaja paso resumen luego :p
En mi caso descarto las monjas porque no queremos una escuela religiosa. Tengo un primo q estudio alli hace tiempo (ahora ya tiene 20 años el peke jeje) y estaban contentos del cole, de hecho él vive en diagonal mar e iba hasta alli expresamente en metro pq mi tía queria llevarlo si o si a un cole concertado (eran otros tiempos pero por aquel entonxes la zona dw diagonal mar no era como ahora y ella, q es maestra de infantil, decia q los coles publicos de la zona tenian "mucha chusma" segun sus palabras). Decia q el nivel academico en las monjas era muy bueno y tb quwrian q el niño pudiera hacer primaria y secundaria en un mismo centro, algo q solo te dan los concertados.
Dicho esto. Se q las monjas tienen 1 sola linea y aun asi tentmgo entendido q suelen sobrar plazas por lo q pueden dar alli plaza de oficio a gente q no haya conseguido plaza en ningin cole del barrio de su lista.
Aparte de ese yo personalmente no descarto 100% ningun cole. Bueno a mi por la zona en q vivo (tocando a ciutadella) aparte de los coles dw poblenou y vila olimpica me tocan tb coles de la Barceloneta y no tengo previsto ni ir a verloa ya que me van fatal por logistica y me da un soponcio si me toca alli.
Lo q dices de coles privados como plan B, yo tambiwn lo he pensado. Y te confirmo que no, no existe ningun cole privado en la zona. Solo concertados, y pocos. Los privados están concentraditos en la zona alta de Bcn....
Me voy a ver la Antoni Brusi! Creo q por aqui no os interesa a ninguna pero si a alguien le encaja paso resumen luego :p
Hola noies
Què tal va anar ahir Cositina al Brusi? Et va agradar?
Jo sempre he viscut a la zona de Diagonal Mar i vaig anar a l'escola Joaquim Ruyra i després a l'Institut Barri Besós (que es diu així però està tocant al carrer Josep Pla). Dir-te que vaig rebre una educació molt bona i sobretot molt enriquidora a nivell personal. Teníem professors totalment implicats amb l'educació, els valors, el barri... i va sortir gent molt preparada a nivell acadèmic. Alumnes que ara són enginyers, advocats, mestres ... o sigui que chusma chusma va a ser que no.
Ara malauradament trobo que aquests centres han canviat molt i no estàn dins de les nostres primeres opcions. El que tenim clar és que un dels centres que NO volem és les Monges de Poblenou. Per ser religiós i per la seva rigidesa.
Demà vaig a l'Arenal a la sessió de les 18h, i dilluns aniré al Pere IV.
No sé vosaltres, però per mi es complicat anar a totes les portes obertes perquè no sé què fer amb el petit..!!jejj. .. a més l'any que ve també hi anireu? Repetireu? Jo és que em conec i segurament l'any que ve torni a fer una ullada de les escoles que més m'interessen i torni a anar als portes obertes..(estaré tocada de l'ala?)..jajj.
M'apunto a fer un cafetó per comentar sensacions
Què tal va anar ahir Cositina al Brusi? Et va agradar?
Jo sempre he viscut a la zona de Diagonal Mar i vaig anar a l'escola Joaquim Ruyra i després a l'Institut Barri Besós (que es diu així però està tocant al carrer Josep Pla). Dir-te que vaig rebre una educació molt bona i sobretot molt enriquidora a nivell personal. Teníem professors totalment implicats amb l'educació, els valors, el barri... i va sortir gent molt preparada a nivell acadèmic. Alumnes que ara són enginyers, advocats, mestres ... o sigui que chusma chusma va a ser que no.
Ara malauradament trobo que aquests centres han canviat molt i no estàn dins de les nostres primeres opcions. El que tenim clar és que un dels centres que NO volem és les Monges de Poblenou. Per ser religiós i per la seva rigidesa.
Demà vaig a l'Arenal a la sessió de les 18h, i dilluns aniré al Pere IV.
No sé vosaltres, però per mi es complicat anar a totes les portes obertes perquè no sé què fer amb el petit..!!jejj. .. a més l'any que ve també hi anireu? Repetireu? Jo és que em conec i segurament l'any que ve torni a fer una ullada de les escoles que més m'interessen i torni a anar als portes obertes..(estaré tocada de l'ala?)..jajj.
Jo les monges també les descarto pel tema religiós. Tot i que l'any vinent no descarto anar-hi.
Xirinola, jo l'any vinent aniré a totes les portes obertes que pugui, oitant. Serà el nostre any. Ara hi vaig per tranquilitat, per anar familiaritzant-me amb les escoles i els projectes educatius, vamos, per no començar de 0 l'any vinent.
Això no treu que l'any vinent vagi a tot!
Per mi cafè perfecte, però crec que a l'Arenal jo vaig a la sessió de les 16h (no ho puc assegurar perquè m'he deixat l'agenda, però sempre intento agafar les visites a primera hora que em va millor pel peque. Tinc sort i els meus sogres se'l poden quedar).
Xirinola, jo l'any vinent aniré a totes les portes obertes que pugui, oitant. Serà el nostre any. Ara hi vaig per tranquilitat, per anar familiaritzant-me amb les escoles i els projectes educatius, vamos, per no començar de 0 l'any vinent.
Això no treu que l'any vinent vagi a tot!
Per mi cafè perfecte, però crec que a l'Arenal jo vaig a la sessió de les 16h (no ho puc assegurar perquè m'he deixat l'agenda, però sempre intento agafar les visites a primera hora que em va millor pel peque. Tinc sort i els meus sogres se'l poden quedar).
hola gola!
doncs una de cal i una de sorra
el Cositino hi havia anat ja la setmana passada, a la visita guiada x nens en horari elctiu, i havia sortit super content i me l'havia "venut" molt bé. Ahir vam tornar els dos (jo no hi havia anat encara) a la tipica jornada fora d'horari lectiu, i a ell ja no li va agradar tant (tristement no és el mateix veure una escola buida q en funcionament) i a mi doncs bueno, va ser com me l'esperava: típica escola tradicional que està intentant posar-se al dia de les noves tendències i que ara mateix no encaixa al 100% amb el model q busco però q potser en un futur proper serà una molt bona escola,. COm q crec q aqui no us interessa a cap no m'extendré però com a resum:
2 linies, 12 germans, i habitualment no s'omple en primera opcio pero tampoc sobren gaires places (la nostra idea era posar-la en 2a opcio per "assegurar tiro" si no entrem a la q triem, però també veiem q potser ni aixi assegurem res ja q es pot omplir rapid..)
Pros: directora molt sincera i oberta a canvis, curs vinent introdueixen espais (no de llure circulacio) a infantil i 1r cicle de primària; també fan tallers/racons a tots els nivells. Projecte molt potent en música q els ha convertit en referent per als musics de la zona. Bon nivell d'anglès, q té bastant pes al dia a dia i a l'horari (des de P3 en fan, i a primària ja 5 sessions setmanals). AMPA molt maca i activa q té relació molt propera amb la direccio de l'escola i q assegura q la direcció escolta totes les propostes q fan.
Contres: instal·lacions antigues, aules de P3 petites, poc pati, mètode tradicional (assignatures, llibres, deures...) tot i q estan fent canvis: La profe de p3 q ens va fer la visita era nova d'aquest curs i no em va transmetre especialment bon feeling. En canvi les d'anglès i musica es veien les tipiques mestres super motivades q engresquen el cole en fer nous projectes etc. En general es respirava molt bon rotllo
espero no haver-te ofès eh! eren les apraules textuals de la meva tieta però diguem-ne q ella sempre ha estat molt pro-escola concertada, apart de ser pro coles religiosos, de fet quan jo estava embarassada ja em va venir a explicar q em mirés coles tipus jesuites, Maristes...
Jo també vaig a arenal dema a les 18h, i dilluns a Pere IV. També vull intentar anar dilluns a Acàcies però és a les 15h i ho tinc xungo, vosaltres hi aneu? és l'unic cole q sé q sempre sobren palces i q epr tant és molt bona opció posar a les darreres palces de la llista almenys, com a plan B/C
Jo deixo el nen amb els avis per a totes les portes obertes i jo també penso tornar any vinent, de fet en principi la idea era enguany bveure totes i any vinent anar només a les q realment ens poden encaixar com per incloure a la llista, però també veig q d'un any per a un altre un cole pot canviar (per exemple el q us deia del brusi qw sent tradicional, any vinent introdueixen espais, i al Bogatell els han inclòs aquest any) aixi q si, any vinent repetirem tot i amb més profunditat, perquè no sé vosaltres epro jo tinc la sensacio q amb unes portes obertes amb 140 families es impossible aprofundir en tot el q ens interessa d'una escola, et fas a la idea del rotllo q tenen però acabes necessitant comparar aquesta informacio amb altres pares, etc....
xirinola ha escrit:Què tal va anar ahir Cositina al Brusi? Et va agradar?
doncs una de cal i una de sorra
el Cositino hi havia anat ja la setmana passada, a la visita guiada x nens en horari elctiu, i havia sortit super content i me l'havia "venut" molt bé. Ahir vam tornar els dos (jo no hi havia anat encara) a la tipica jornada fora d'horari lectiu, i a ell ja no li va agradar tant (tristement no és el mateix veure una escola buida q en funcionament) i a mi doncs bueno, va ser com me l'esperava: típica escola tradicional que està intentant posar-se al dia de les noves tendències i que ara mateix no encaixa al 100% amb el model q busco però q potser en un futur proper serà una molt bona escola,. COm q crec q aqui no us interessa a cap no m'extendré però com a resum:2 linies, 12 germans, i habitualment no s'omple en primera opcio pero tampoc sobren gaires places (la nostra idea era posar-la en 2a opcio per "assegurar tiro" si no entrem a la q triem, però també veiem q potser ni aixi assegurem res ja q es pot omplir rapid..)
Pros: directora molt sincera i oberta a canvis, curs vinent introdueixen espais (no de llure circulacio) a infantil i 1r cicle de primària; també fan tallers/racons a tots els nivells. Projecte molt potent en música q els ha convertit en referent per als musics de la zona. Bon nivell d'anglès, q té bastant pes al dia a dia i a l'horari (des de P3 en fan, i a primària ja 5 sessions setmanals). AMPA molt maca i activa q té relació molt propera amb la direccio de l'escola i q assegura q la direcció escolta totes les propostes q fan.
Contres: instal·lacions antigues, aules de P3 petites, poc pati, mètode tradicional (assignatures, llibres, deures...) tot i q estan fent canvis: La profe de p3 q ens va fer la visita era nova d'aquest curs i no em va transmetre especialment bon feeling. En canvi les d'anglès i musica es veien les tipiques mestres super motivades q engresquen el cole en fer nous projectes etc. En general es respirava molt bon rotllo
xirinola ha escrit:Jo sempre he viscut a la zona de Diagonal Mar i vaig anar a l'escola Joaquim Ruyra i després a l'Institut Barri Besós (que es diu així però està tocant al carrer Josep Pla). Dir-te que vaig rebre una educació molt bona i sobretot molt enriquidora a nivell personal. Teníem professors totalment implicats amb l'educació, els valors, el barri... i va sortir gent molt preparada a nivell acadèmic. Alumnes que ara són enginyers, advocats, mestres ... o sigui que chusma chusma va a ser que no.
espero no haver-te ofès eh! eren les apraules textuals de la meva tieta però diguem-ne q ella sempre ha estat molt pro-escola concertada, apart de ser pro coles religiosos, de fet quan jo estava embarassada ja em va venir a explicar q em mirés coles tipus jesuites, Maristes...
xirinola ha escrit:Demà vaig a l'Arenal a la sessió de les 18h, i dilluns aniré al Pere IV.
Jo també vaig a arenal dema a les 18h, i dilluns a Pere IV. També vull intentar anar dilluns a Acàcies però és a les 15h i ho tinc xungo, vosaltres hi aneu? és l'unic cole q sé q sempre sobren palces i q epr tant és molt bona opció posar a les darreres palces de la llista almenys, com a plan B/C
Jo deixo el nen amb els avis per a totes les portes obertes i jo també penso tornar any vinent, de fet en principi la idea era enguany bveure totes i any vinent anar només a les q realment ens poden encaixar com per incloure a la llista, però també veig q d'un any per a un altre un cole pot canviar (per exemple el q us deia del brusi qw sent tradicional, any vinent introdueixen espais, i al Bogatell els han inclòs aquest any) aixi q si, any vinent repetirem tot i amb més profunditat, perquè no sé vosaltres epro jo tinc la sensacio q amb unes portes obertes amb 140 families es impossible aprofundir en tot el q ens interessa d'una escola, et fas a la idea del rotllo q tenen però acabes necessitant comparar aquesta informacio amb altres pares, etc....Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Cositina, jo aniré a les Acàcies, ja us faré resum. També us ho puc explicar si ens veiem més tard, a unes altres portes obertes.
He sentit coses bones, realment, que ha millorat molt darrerament. I crec que algú d'aquí del foro que li havia tocat les Acàcies (no la seva opció), ara n'estava encantat.
He sentit coses bones, realment, que ha millorat molt darrerament. I crec que algú d'aquí del foro que li havia tocat les Acàcies (no la seva opció), ara n'estava encantat.
cositina ha escrit:Bronte, tinc moltes ganes de veure la Sant Marti, anire a les portes obertes d aqui a uns dies.
Podries dir quina llista vas fer tu mes o menys? Jo com tu tb penso q millor ppsar de 1a la q mes t agrada pero despres alguna on sigui viable entrar en 2a opcio.
Pero es q mirant les preinscripcios d altres anys: apart de bogatell i acacies hi ha cap on hibhagi poca demanda? Si es q estan totes a tope!
M'agradaria saber les teves impressions sobre Fluvia, Llacuna i Vila Olimpica, i quins factors et van fer triar Sant Marti x sobre d'aquuestes. Tambe si tens amics q vagin a aquests coles, i al antoni brusi q segurament sera el nostre plan B...
Merciiii
Pd: si, soc una friki! Any vinent entrevistare pares a la sortida del cole jajaja!
Ahir anaves a Sant Martí oi? que tal?
Em demanaves la meva llista...
1) Sant Martí (la meva aposta del cor, era el que volia)
2) Brusi (no m'acabava d'encaixar però conen gent que hi va i están molt contenst i el projecte de música em tirava molt, jo canto en un cor; a més és el que tinc més aprop de casa, visc a Marina)
3) Acàcies (de no entra a cap del 2 aquí entrava segur, per això la vaig visitar i em va sorprendre MOLT gratament; logisticament m'anva pitxor però hi hauria anat encantada)
Vaig posar 4 mes no recordó exactament ordre (Vila Olimpica, Pere IV, Fluvià, Llacuna) sabent 100% que no entraría (tots aquest omplen en 1a cada any), però em feia cosa deixar la llista amb només 3 opcions.
Impressions de Llacuna, Fluvià i Vila Olimpica....
a llacuna no hi vaig poder anar, però una mare amb la que coincidim bastant en opinió i anavem a les sessions juntes, em va dir que projecte molt guai però l'escola la va veure "gris" i molt caos de nens amunt avall, sensació de descontrol.
Fluvià, l'any passat la directora llegia tota l'estona el seu discurs (he llegit per aquí que a algú li va agradar molt precisament el contrari), doncs potser s'ho ha apres dp d'un any, però a mi em va fer molt mala impressió i més en una escola com aquesta tant "alternativa", pensó que ha de ser algo que t'has de creure molt i si ho has d'anar llegint... La teoría sobre el projecte be, però el que deia, no em va arribar; les instal.lacions tampoc em van matar i a més em cau super lluny (si m'hagues enamorat aquest tema em seria igual).
Vila olímpica; vaig anar per curiositat pq a Cobi molta gent parla molt be (conec uns quants que hi van) i tot i que em cau també lluny la volia veure. Molt bé també la teoría però el discurs molt dens i la forma de parlar de la directora tampoc em va arribar.
No se si t'he ajudat gaire, com veus no tinc motius molt de pes, tot son més "sensacions". Sant Martí si em va enamorar... les instalacions (llum, amplitut...); el projecte encaixa molt amb el que jo volia (de l'estil de les altres escoles innovadores però potser amb els peus una mica més a terra, no se si m'explico... més realista); la directora em va encantar (clara, directa... es notava que creía en el projecte). Logisticament, tot i no estar molt aprop, no em va malament (hi ha el tram i 4 bus que em van de conya).
I coneixer gent, si... en conec a totes les que em demanes (Flucià, Llacuna, Vila Olimpica, Brusi) i tots n'estan encantats. Una cosa que heu de tenir clara també, estem en un barri que té una oferta d'escola pública mooooolt bona. Se que es pateix però al final entreu on entreu els vostres nens estarán super bé.
Espero haver ajudat!
Saris,
ens hem creuat.... ja he comentat que vaig anar a Acacies per estrategia (baixa demanda i bolet l'any passat) i em va sorprendre moooolt; tant que la vaig posar en 3a opció.
La que li va tocar i era (crec) la 5a opció és la Sandrix. Busca comentaris més amunt, però si va dir que estaba molt contenta.
ens hem creuat.... ja he comentat que vaig anar a Acacies per estrategia (baixa demanda i bolet l'any passat) i em va sorprendre moooolt; tant que la vaig posar en 3a opció.
La que li va tocar i era (crec) la 5a opció és la Sandrix. Busca comentaris més amunt, però si va dir que estaba molt contenta.
Bronte ahir no vaig poder anar a st marti perque coincidia amb la Brusi. Al st marti anirem dimarts vinent, no se si alguna mes de per aqui coincideix. No trnia cap referencia d la teva escola fins q la vas explicar a la Cobi i m'has creat molta expectativa jeje perque a mes sembla que dins de les escoles per projectes del barri sigui de les q menys demanda tenen, pot ser? Almenys molta menys q Fluvia i Vila Olimpica.
Moltes gracies per compartir els teus "feelings" que a mes coincideixen molt amb els meus a totes les escoles q has dit:
-fluvia entra molt pels ulls, eo sistema es veu xulisim tot i q a mi em crea certes pors si els alumnes surten ben preparats en certs temes com idiomes o llengua, dos temes q veig una mica fluixos. La director en canvi em va imoressionar, va fer un gran discurs i sense llegir :p crec q aquesta escola te de lluny el millor marketing de la zona, es saben vendre molt be
-vila olimpica projecte interrssant i crec q els nens surten millor preparats o fa aquesta snesacio pero les instalacions les vaig veure 'grises' i la directora no transmet cap feeling. Aixo unit a q te moltisima demanda lha fet caure del q jo creia q seria el meu top one
-llacuna, projecte interessant sobre el paper pero sensaciongeneral de caos. No la saben vendre gens be...
-bogatell i brusi un altre rotllo, coles tradiciinals pero brusi transmet bon rotllo i canvis imminents
Acacies encara no lhe vist i tinc curiositat. Jo visc tb tocsnt a marina. Crec q la mrva llista final es pot acabar semblamt a la teva jeje!
Moltes gracies per compartir els teus "feelings" que a mes coincideixen molt amb els meus a totes les escoles q has dit:
-fluvia entra molt pels ulls, eo sistema es veu xulisim tot i q a mi em crea certes pors si els alumnes surten ben preparats en certs temes com idiomes o llengua, dos temes q veig una mica fluixos. La director en canvi em va imoressionar, va fer un gran discurs i sense llegir :p crec q aquesta escola te de lluny el millor marketing de la zona, es saben vendre molt be
-vila olimpica projecte interrssant i crec q els nens surten millor preparats o fa aquesta snesacio pero les instalacions les vaig veure 'grises' i la directora no transmet cap feeling. Aixo unit a q te moltisima demanda lha fet caure del q jo creia q seria el meu top one
-llacuna, projecte interessant sobre el paper pero sensaciongeneral de caos. No la saben vendre gens be...
-bogatell i brusi un altre rotllo, coles tradiciinals pero brusi transmet bon rotllo i canvis imminents
Acacies encara no lhe vist i tinc curiositat. Jo visc tb tocsnt a marina. Crec q la mrva llista final es pot acabar semblamt a la teva jeje!
Hola noies!!
Yo fui a ver el San Martín, salí enamorada, me encantaron las clases. La reunión me falló un poco pero bueno en general ben. Me dijeron que son nuevos en el tema y que quizá flojean algo pero por las clases y todo lo vi muy bien la verdad.
Lila una no llegue a verlo, me dijeron que desordenado. Pero es que me pilla lejos la verdad.
Hoy vamos al arenal de levant a las 18h, y el lunes pere IV y acacias a las 15h.
Así que casi todas no vais para este año? Veo tanta gente en las reuniones que pienso no hay plazas para todos.
Yo veo las mismas caras en casi todas las reuniones, no si si alguien a hoy al arenal yo voy con mi marido, yo soy morena pelo melena y mi marido va rapado a cero( Calvo jijijij) por si alguien nos ve jajajajaja
Besos
Yo fui a ver el San Martín, salí enamorada, me encantaron las clases. La reunión me falló un poco pero bueno en general ben. Me dijeron que son nuevos en el tema y que quizá flojean algo pero por las clases y todo lo vi muy bien la verdad.
Lila una no llegue a verlo, me dijeron que desordenado. Pero es que me pilla lejos la verdad.
Hoy vamos al arenal de levant a las 18h, y el lunes pere IV y acacias a las 15h.
Así que casi todas no vais para este año? Veo tanta gente en las reuniones que pienso no hay plazas para todos.
Yo veo las mismas caras en casi todas las reuniones, no si si alguien a hoy al arenal yo voy con mi marido, yo soy morena pelo melena y mi marido va rapado a cero( Calvo jijijij) por si alguien nos ve jajajajaja
Besos

Jo sóc de l'any vinent, sí. Avui Arenal, però crec que hi vaig sola perquè totes aneu a les 18h i jo vaig a les 16h.
Així que ens trobarem dilluns a les Acàcies i Pere IV!!
Així que ens trobarem dilluns a les Acàcies i Pere IV!!
Hola de nuevo! gracias por vuestros puntos de vista :)
Acabo de llevarme una buena decepción, ya que varias de las escuelas que pensaba que me tocaban por zona... he consultado el area de influencia por mi calle y numero y muchas se quedan fuera! :( (http://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_fami ... ius#/cerca)
Contaba con algunas como Sant Marti, Voramar, Arenal... y no estan en mi zona!!! Cosa que no entiendo... porque no puedo optar a Sant Marti y si a Asuncion?¿?¿
Solo tengo 15 escuelas... y en la calle de al lado tienen 21!!! me parece bastante injusto...que rabia...
Acabo de llevarme una buena decepción, ya que varias de las escuelas que pensaba que me tocaban por zona... he consultado el area de influencia por mi calle y numero y muchas se quedan fuera! :( (http://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_fami ... ius#/cerca)
Contaba con algunas como Sant Marti, Voramar, Arenal... y no estan en mi zona!!! Cosa que no entiendo... porque no puedo optar a Sant Marti y si a Asuncion?¿?¿
Solo tengo 15 escuelas... y en la calle de al lado tienen 21!!! me parece bastante injusto...que rabia...
hersanva ha escrit:Contaba con algunas como Sant Marti, Voramar, Arenal... y no estan en mi zona!!! Cosa que no entiendo... porque no puedo optar a Sant Marti y si a Asuncion?¿?¿
vaya, no lo entiendo, pq mi zona es enorme, me entran coles desde arc triomf y barceloneta hasta diagonal mar. Igualmente no sé si lo sabes pero los puntos que tienes para el cole q pones en 1a opcion de la lista son los mismos puntos q te cuentan para toda la lista que hagas.
Es decir, que si pones en 1a opcion un cole que sí te toca por zona, y tienes por tanto 30 puntospara ese cole, pero no entras en ese cole, para todo el resto de opciones q hayas puesto en 2a opcion y siguiente, te cuentan igualmente los 30 puntos.
El unic problema, claro, es que no podrás poner en 1a opcion una escuela q no te toque (como sant marti p ej) ya que con menos de 30 puntos es del todo imposible entrar en 1a opcion en ninguna escuela del barrio, y ademas tendrias entonces menos puntos tambien para todas las siguientes
Por cierto hace unos dias en la web de edubcn ponia q si habia cambios en el tema zonas se publicarian en la 2a quincena de febrero y ahora no pone nada asi q entiendo q ya hyan hecho los cambios. Bueno, a mi me siguen saliendo los mismos coles
Hola a totes: us passo l'enllaç de la nova web de l'escola grevol, per si us pot resoldre algun dubte
http://escolagrevol.cat
http://escolagrevol.cat
Eiii heu anat avui al Arenal? He buscat si veia algun rapat xo res jeje, hi havia tanta gent!
A nosaltres ens ha encantat! De fet crec q fins ara el q més. Només em fa enrere el tema anglès , molt fluix! No en fan a Infantil, i a primaria nomes 2 sessions x setmana es sjper poc, crec q el q menys de tot el barri... Bueno i les aules son petites pero la direcrora ha fet molt bon paper i les nenes q ens han guiat mhan encsntat jeje.
En realitat em queda super lluny. No se vosaltews pero a mi dels 20 coles q m entren x zona només podria arribar caminant a 2 ó 3!
Q us ha swmblat a la resta?
A nosaltres ens ha encantat! De fet crec q fins ara el q més. Només em fa enrere el tema anglès , molt fluix! No en fan a Infantil, i a primaria nomes 2 sessions x setmana es sjper poc, crec q el q menys de tot el barri... Bueno i les aules son petites pero la direcrora ha fet molt bon paper i les nenes q ens han guiat mhan encsntat jeje.
En realitat em queda super lluny. No se vosaltews pero a mi dels 20 coles q m entren x zona només podria arribar caminant a 2 ó 3!
Q us ha swmblat a la resta?
Hola buenos días!!
A mí personalmente el arenal de levant no nos acabo de gustar mucho. Clases pequeñas,sin luz, demasiado llenas de material que no se sabe por dónde empezar y un poco dejado todo. En cambio la directora en la reunión me pareció muy maja. Las niñas que no tocaron me parecieron majisimas y la idea muy buena de que nos guiaran ellas. Tema inglés .. Un fallo no empezar antes eso quita puntos también. Pienso que es importante cuanto antes comiencen y perder 2-3 años es una pena. Nos tuvimos que ir en cuanto empezaron las preguntas de los papis porque tenemos a la niña malita y ya llevábamos mucho rato.
Cositina, no fuiste a ver el san marti? A mí me pareció increíble las aulas el espacio y la luz que entraría en el caso que fuera de día Jajajajaj estaban súper chulas.
Es bueno ver que hay distintas opiniones sobre los coles porque si fuéramos todas a por él mismo estaría difícil Jajajja.
Quien más fue al arenal a ver qué opinión tiene.
A mí personalmente el arenal de levant no nos acabo de gustar mucho. Clases pequeñas,sin luz, demasiado llenas de material que no se sabe por dónde empezar y un poco dejado todo. En cambio la directora en la reunión me pareció muy maja. Las niñas que no tocaron me parecieron majisimas y la idea muy buena de que nos guiaran ellas. Tema inglés .. Un fallo no empezar antes eso quita puntos también. Pienso que es importante cuanto antes comiencen y perder 2-3 años es una pena. Nos tuvimos que ir en cuanto empezaron las preguntas de los papis porque tenemos a la niña malita y ya llevábamos mucho rato.
Cositina, no fuiste a ver el san marti? A mí me pareció increíble las aulas el espacio y la luz que entraría en el caso que fuera de día Jajajajaj estaban súper chulas.
Es bueno ver que hay distintas opiniones sobre los coles porque si fuéramos todas a por él mismo estaría difícil Jajajja.
Quien más fue al arenal a ver qué opinión tiene.

Mimi es cierto q las clases del arenal son pequeñas y muy llenas. Eso es otro punto q no nos gustó pero excepto Fluvia el resto d coles tampoco rs q tengan unas aulas maravillosas asi q ya no lo trngo como elemento del todo disuasorio jeje. Lo del inglés en cambio si q me pareció posible elemento de descarte: en este aspecto parecen ser los mas flojos del barrio, aunque en laa preguntas se les comentó y aseguraron qal llegar al instituto tienen nivel de inglés similar al del resto de coles.
Sant Marti no pude ir pq me coincidia con Brusi. A sant marti ire el martes q viene, creo q coincido con algunq de aqui y tengo muchisimas ganas de verla. Es mi "ultima gran esperanza" jeje. Una que fue el otro dia me dijo q el cole estaba genial xo q en cambio la jefa de estudios no lo vendia nada bien.
Es curioso el distinto feeling q te puede llegar a dar un cole segun quien te lo cuente. Yo ahora en frio le veo defectos al Arenal pero ayer salimos enamorados por lo bien q lo vendieron tanto las niñas de la visita como la directora. ademas viebdo la revista del ampa vimos q un ex compi de trabajo del cositibo lleva alli a su hijo y le pregubtamos y dijo q estaban encantados.
En el grupo de fb MamaLlum el otro dia tambien hablaron del cole Arenal en concreto una q decia q el niño ya iba al instituto y se habia adaptado bien y con muy buenas notas.
Del sant marti tbhablaba uba madre q estaba en p5 creo y tb muy contenta
Sant Marti no pude ir pq me coincidia con Brusi. A sant marti ire el martes q viene, creo q coincido con algunq de aqui y tengo muchisimas ganas de verla. Es mi "ultima gran esperanza" jeje. Una que fue el otro dia me dijo q el cole estaba genial xo q en cambio la jefa de estudios no lo vendia nada bien.
Es curioso el distinto feeling q te puede llegar a dar un cole segun quien te lo cuente. Yo ahora en frio le veo defectos al Arenal pero ayer salimos enamorados por lo bien q lo vendieron tanto las niñas de la visita como la directora. ademas viebdo la revista del ampa vimos q un ex compi de trabajo del cositibo lleva alli a su hijo y le pregubtamos y dijo q estaban encantados.
En el grupo de fb MamaLlum el otro dia tambien hablaron del cole Arenal en concreto una q decia q el niño ya iba al instituto y se habia adaptado bien y con muy buenas notas.
Del sant marti tbhablaba uba madre q estaba en p5 creo y tb muy contenta
Estoy segura que en casi todos sabrán hacerlo bien. Però para nostres hay muchos puntos no tan buenos como en otros coles. Para mi flojeo un poco.
Tienes razon respecto a la cap d'estudis del Sant Martí , la pobre iba algo perduda y en todo momento buscaba la aprovacion de la compaeñera. Però comento al principio que la directora no habia podido estar ahi, supongo que su papel no era hacer todo el discurso. Y se noto mucho. Però era muy maja la verdad.
Esto es un quebradero de cabeza, y de los grandes jajajajajajj
Una cosa, a mi me dijeron que en poble nou solo habian dos coles con proyectos,fluvia y llacuna, pero a cada uno que voy ( menos montseny, que hacen alguno pero si tienen libros y exámenes) dicen que hacen proyectos y sin libros ni exámenes. Yo no entiendo nada. Eso me da a pensar que lo están haciendo nuevo de ya mismo no?
Tienes razon respecto a la cap d'estudis del Sant Martí , la pobre iba algo perduda y en todo momento buscaba la aprovacion de la compaeñera. Però comento al principio que la directora no habia podido estar ahi, supongo que su papel no era hacer todo el discurso. Y se noto mucho. Però era muy maja la verdad.
Esto es un quebradero de cabeza, y de los grandes jajajajajajj
Una cosa, a mi me dijeron que en poble nou solo habian dos coles con proyectos,fluvia y llacuna, pero a cada uno que voy ( menos montseny, que hacen alguno pero si tienen libros y exámenes) dicen que hacen proyectos y sin libros ni exámenes. Yo no entiendo nada. Eso me da a pensar que lo están haciendo nuevo de ya mismo no?

Nosaltres vam anar ahir, també, a la sessió de les 16h. Suposo que quan vam sortir ens vam creuar.
A nosaltres ens va encantar, però vagi per endavant que és la primera escola a la que anem. Sí que és cert que les aules són petites i amb poca llum, però el projecte m'agrada, i la directora em va semblar fantàstica.
També em va agradar el tema de barrejar els nens des de P3 a 6è.
Podríem dir que aquesta és una escola mixta? No hi entenc gaire, però el fet de què al final tenen un mini horari en quant a anglès, informàtica i no recordo quina assingatura més, la converteix en mixta?
Teniu raó que el tema d'anglès tira molt enrere. En termes generals no entenc gaire la poca importància que es dóna a aquest idioma. També em va sorprendre que el castellà no el comencecin fins 2n.
No tinc altra escola per comparar encara, però aquesta en general, em va agradar. La setmana que ve ens veiem a les altres portes obertes!!!
A nosaltres ens va encantar, però vagi per endavant que és la primera escola a la que anem. Sí que és cert que les aules són petites i amb poca llum, però el projecte m'agrada, i la directora em va semblar fantàstica.
També em va agradar el tema de barrejar els nens des de P3 a 6è.
Podríem dir que aquesta és una escola mixta? No hi entenc gaire, però el fet de què al final tenen un mini horari en quant a anglès, informàtica i no recordo quina assingatura més, la converteix en mixta?
Teniu raó que el tema d'anglès tira molt enrere. En termes generals no entenc gaire la poca importància que es dóna a aquest idioma. També em va sorprendre que el castellà no el comencecin fins 2n.
No tinc altra escola per comparar encara, però aquesta en general, em va agradar. La setmana que ve ens veiem a les altres portes obertes!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |