CERCADORES DE FEBRER

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
lanina1981
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm

Re: CERCADORES DE FEBRER

EntradaAutor: lanina1981 » dj. feb. 25, 2016 1:01 pm

Hola buniques... entro soso i depre... estic començant a tacar marronet, així que soposo que serà la visita de la maleïda :ufs:
El gine em va dir que si no em baixa que dilluns em fés un altre test però crec que no serà necessari..

Després entro amb més temps i us llegeixo a totes. Petonets precioses
Avatar de l’usuari
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: CERCADORES DE FEBRER

EntradaAutor: boleta-BCN » dj. feb. 25, 2016 2:47 pm

Aix Lanina quin greu... I quina patimenta... I si et fas un CB avui o demà i descartes ja del tot si sí o si no?

Mode Ego: per fiiiiiiiiiiiii acaba de sortirme un somriure al CB! TO+! :p-) :p-) Yupiiiiiiiii! Ahir vaig fer deures... alesores: què em recomaneu que faci, pinxitu avui i demà? Avui, demà i demà passat? o descans avui i pinxitu demà?

Muakasssss
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: CERCADORES DE FEBRER

EntradaAutor: Minta » dj. feb. 25, 2016 4:24 pm

boleta-bcn, Jo et recomano que aprofitis a tope!!! i a disfrutar del moment!!! :b-))) :b-)))
Avatar de l’usuari
mossa-77
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 9:25 pm

Re: CERCADORES DE FEBRER

EntradaAutor: mossa-77 » dj. feb. 25, 2016 6:17 pm

Aixx Lanina quin greu nena..., si acaba de baixar, ànims nena, que ho aconseguiràs ben aviat...

Boleta guapa, jo et recomano com la Minta, avui, demà i demà passat...jeejejej i a disfrutar!

Xinxa, et faràs TE?, ejejejej estaré pendent.

neneeeees!!!!! ningú vol ser jefa de Març o que????? vaaaa noies, que ja ho tenim aqui!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
cris1986
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 4:07 pm

Re: CERCADORES DE FEBRER

EntradaAutor: cris1986 » dj. feb. 25, 2016 8:14 pm

Bona nit cercadores boniques!
Lanina Març serà nostre!
Boleta jo aniria també a sac

Una consulta noies. Em va baixar la regla fa dos dies i avui que sería el tercer ja gairebe no deixo anar res i jo tinc el periode que em dura ben bé una setmana minim. Es extrany,no? M'acabo de fer un TE pero ha tornat a sortir negatiu. No m'ho explico...
url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: CERCADORES DE FEBRER

EntradaAutor: Marta_1986 » dj. feb. 25, 2016 10:23 pm

Holaaaaenrroenmode soso per veure si hi ha alguna novetat. ..estic massa desconnectada aquest mes....
Mode ego: aquest mes la sexy week fatal... aixi que haurem de passar a cercadores de Març fijo!!! I no he mirat ni quindia ha de baixarme la warry per no desesperar gaire...

En fi, petonets guapeeeees
Ps: quis'anima a obrir el post de Maaaarç??
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Avatar de l’usuari
dayna
:: conillet
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

Re: CERCADORES DE FEBRER

EntradaAutor: dayna » dj. feb. 25, 2016 10:49 pm

Cris1986 si que és extrany si... Et recomanaria TE però ja ho has fet!

Lanina molts ànims! :-()-)

Marta_1986 guapi quants dies sense saber de tu! Ànims! I no pensis ja així... Qui sap, potser el libre albedrio et porta la panxu!

Modo ego: jo continuo encara amb restes d'una warry interminable i una mica xoff a dos dies del meu aniversari . Quan vam començar la cerca imaginava fer anys prenyi, o potser donant la notícia... I encara res de res. Estic desitjant que arribi dimecres per anar al gine a veure si finalment em posa tractament per la prolactina. Sé que no faig bé d'agobiar-me però els dies passen tant lents durant la fase avorrida... A sobre el Daynot té un nou semino dimarts i està en abstinència... Ni pinxitos recreatius ni procreatius! :ufs:
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
dayna
:: conillet
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

Re: CERCADORES DE FEBRER

EntradaAutor: dayna » dj. feb. 25, 2016 10:50 pm

Per cert... Qui serà jefa de Març? Jo no em presento que porto dos mesos com a jefa del Grafiqueres! Vinga vaaaaaa! Necessitem capitana que som moltes les que passem al Març!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: CERCADORES DE FEBRER

EntradaAutor: Marta_1986 » dv. feb. 26, 2016 8:01 am

Bon diaaaaaaa :***: vi gaque ja és divendres!!! :love: >.-<:

S'apropa el mes de Març,isegurque es canten moooltes panxus!! Necessitem una jefa que ens guiï i que canti moooolt i moooolt!!!! :p-)

Algun TE a la vistaaaa????
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: CERCADORES DE FEBRER

EntradaAutor: xinxa » dv. feb. 26, 2016 8:23 am

Bon dia!

Lanina, ha acabat baixant la w? Ànims!

Boleta, a l'atac tant com puguis! No deixis escapar els dies, que no saps si demà passarà alguna cosa i no podreu fer deures!

Cris, què extrany... has seguit tacant avui?

Jo ahir a la nit, en un atac de nervis, em vaig fer un TE (si, ja sé que a la nit no són fiables, i que la data nw és avui) i va sortir negatiu. No tinc cap símptoma de que m'hagi de venir (sempre noto algun doloret), per tant, toca paciència! De moment no dóno res per perdut!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: CERCADORES DE FEBRER

EntradaAutor: Marta_1986 » dv. feb. 26, 2016 11:11 am

Aaishhhh xinxaaaa a veure si aquest atac de ganes de fer TE és una senyal hehehe espera't a demà al matí a fer un altre TE a veure què passa. EstareM pendents heheeh

Com aneu les demés?
Mare meva he llegit el meu missatge d'ad'abans i està fatal escrit... hehe perdoneu-me però a vegades escric amb el peque rondant hehe
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Avatar de l’usuari
cris1986
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 4:07 pm

Re: CERCADORES DE FEBRER

EntradaAutor: cris1986 » dv. feb. 26, 2016 2:34 pm

Per fi divendres buniques! :p-) :p-)

Marta com va bonicaaaa. Per aqui ja he vist mes d'una que pensa que no ha fet diana ni de lluny i al final...
xinxa com va el dia de NW??
dayna es una fastic que les coses no vagin com vols o creus que haurien d'anar. Sempre imagines com vols donar la noticia o quin dia aprofitar per anunciar-ho... i quan veus que al final no serà aixi desmoralitza.

Modo ego: Avui torno a tacar despres d'estar tota la tarda d'ahir i aquesta nit sense tacar. Warri extranyota aquest mes. Quines ganes de cantar el positiu.. Em paso hores mirant webs per trobar la manera de fer diana aquest mes :-o00m
url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
Malibuna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dl. maig 12, 2014 7:26 am

Re: CERCADORES DE FEBRER

EntradaAutor: Malibuna » dv. feb. 26, 2016 3:04 pm

Hola guapes!

Cris, a mi em passa igual. No paro de buscar per internet truquillos per quedar-me prenyi!! Vaig començant aixecant cames al final, després vaig afegir un coixí a sota just en el moment clau perquè els pinxitus anessin directes ia ra ja porto dos coixins!!! neujor:-) Al final em posaré fent el pi!!! jajajaja

Lanina, em sap greu bonica. Molts ànims guapa!

Xinxa, fins que no hi ha W hi ha esperança!! I el fet que no tinguis símptomes de W és molt bona senyal!! :p-)

boleta, jo també faria tots el dies! Que no s'escapi!! :: orrr::

Marta, pensa que amb un pinxitu hi ha prou, així que creuem els dits!!

Dayna
, molts ànims guapa! Jo també em vaig imaginar el dia de Reis donant la notícia i després al febrer el dia de l'aniversari del Malibú, i dos batacades! A veure si dimecres et posen en tractament i el mes que ve sigui el bo!

Modo ego: ahir em va tornar a sortir TO+, així que vam fer pinxitu :) No sé si avui el Malibú voldrà rematar, però jo ho intentaré!! :: orrr:: Avui he anat a la gine perquè jo sempre havia tingut les regles regulars, però després de treure'm el DIU he tingut un cicle de 31 dies, un de 23 i el següent de 25. Li he preguntat si em podia prendre l'Ovusitol o si m'afectaria en lo meu (el DIU era per tractar una hiperplàsia, i no vull que es torni a desenvolupar). Doncs m'ha dit que són cicles normals, i que no m'amoïni, que ja s'anirà regulant. Que m'ho prengui en calma, sin prisa pero sin pausa. Què fàcil és dir-ho!!!! Que si vull que em prengui perles d'oli d'onagra. Com he vist que no són recomanables si estàs embarassada, m'esperaré a que vingui la W (si és que ve, creuem els dits perquè no) per prendre'm.

Tinc un cap de setmana mogudet, així que si no trobo el moment d'entrar, que passeu un molt bon cap de setmana precioses!!!
Avatar de l’usuari
Petit36
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

Re: CERCADORES DE FEBRER

EntradaAutor: Petit36 » dv. feb. 26, 2016 10:27 pm

Hola wapes! Entro rápid nomes per dir q les proves del petito han sortit perfecte inclus el seminograma. La bacteria esta durmint... I pot estar anys.. Aixi q sshhhhhttttt. .. Q segueixen així I poguem fer panxeta aviat!

Dema personalitzo!
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: CERCADORES DE FEBRER

EntradaAutor: Marta_1986 » ds. feb. 27, 2016 8:18 am

Bque bé petit36 :love: >.-<:
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Avatar de l’usuari
dayna
:: conillet
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

Re: CERCADORES DE FEBRER

EntradaAutor: dayna » ds. feb. 27, 2016 9:17 am

Felicitats Petit36! Ara a tope a buscar la panxu!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
SAS83
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dt. oct. 27, 2015 12:24 pm

Re: CERCADORES DE FEBRER

EntradaAutor: SAS83 » ds. feb. 27, 2016 1:57 pm

Moltes felicitats petit36!!!! Ara a practicar força.

Bon cap de setmana a totes!!!!
Avatar de l’usuari
cris1986
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 4:07 pm

Re: CERCADORES DE FEBRER

EntradaAutor: cris1986 » ds. feb. 27, 2016 2:46 pm

Felicitats Petit :p-) :p-)
Alguna valenta que vulgui ser la pròxima jefa???

Bon cap de setmana precioses!
url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: CERCADORES DE FEBRER

EntradaAutor: xinxa » ds. feb. 27, 2016 4:48 pm

Petit molt bé!!!

A mi ja m'ha vingut la w. Després del baixon del primer moment, ara ja mirem endevant i cap al març! Faré TO, així que ja em donareu consells!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Avatar de l’usuari
Petit36
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

Re: CERCADORES DE FEBRER

EntradaAutor: Petit36 » ds. feb. 27, 2016 6:56 pm

hola wapes!!

avui esperant la neu que no arriba.. estem a caseta descansant!! x*x*x x*x*x

Boleta com va la SW finiquitada ja??? tranquil.la.. de vegades no sabem si es millor fer pinxitu per dia o deixar dies de descans.. anims amb aquest desespero! :-o00m

Lanina reina ja ha baixat del tot?? doncs tranqui.. començem mes nou i noves expectatives!! vaaaa animades totes ehhh?? PEPOS!

Marta wapa de vegades les SW mes escases.. son les mes efectives!! :content: aixi que toca des-esperar... mica en mica ehh.. :-o00m :camio:

Dayna avui es el teu aniversari???? FELICITATS DONCS!!!! >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-) encara no tinguis panxeta.. estas en procés i estic segura vindrà mes aviat del que et penses.. sempre passa... ja veuras!!! petons i disfruta del teu dia wapa!

Cris reina com vas?? amb la W a punt de marxar ja?? doncs venga.. a preparar la propera SW.. crec que deies que buscaves truquis per internet per tenir panxeta.. jejeje.. aixo crec que totes ho hem fet.. que menjar, que veure, que no menjar, que no veure.. jijiji.. vaaaaa que l'efecte sortirà quan menys ens ho pensem! >.-<: >.-<: : lasito :

Sas hola!!! benvinguda i ja veuras que estaras moooolt agust per aquí! a veure com va el cicle i qualsevol dubte aquí estem!! :content:

Xinxa al final ha sigut W???.. bueeeeeeno... primer :-o00m :-o00m i després... :p-) :p-) ..::·· ..::·· :p-) :p-) ..::·· ..::·· al ataquerrrrr i a tornar a disfrutar que d'aixo es tracta!!

Mossa wapa com estas??? ja acava el desespero??? aiiii aiii mira que si es aquest..!! ojalá!! :b-))) :b-))) :-()) :menjadonuts: :menjadonuts:

I en resum, a les que teniu la W.. anims i petons per totes i prepareu-li la maleta ja que marxi d'una vegada!!!! pot ser l'última noies!! penseu aixó!! :gat: :gat:

Les que estem a punt de SW al ataquerrrrrr.... :sex-|: :sex-|: :sex-|: :lfantrose: :lfantrose:

I les que esteu desesperant... :motu:: :motu:: :lleo: :lleo: relaxingggg.. :-o00m :-o00m

per cert... QUI SERÀ LA NOVA JEFA DE MARÇ?????????? vaaa qui s'ofereix????

Modo ego: Nosaltres avui començem la SW!! oooeeeeeee!! :inthebed: aquest mes ni TO ni res.. anirem fent quan ens vingui de gust.. hem vist que tots dos estem bé, per tant, igual que van venir els altres dos embaraços aquest també ha de venir.. pero la naturalessa es sàvia i vindrà quan estigui preparat!! :panxeta: :panxeta: :panxeta:
Lo que m'he donat compte que en el semino que li van fer al petito, va estar 6 dies d'abstinència i l'especialista ens va dir que van sortir un 87% perfectes! que tenia bitxitus bons per donar i regalar!! neujor:-) aixi que ens demostra que potser es millor deixar descansar uns dies abans dels dies claus.. perque tingui una bona concentració! I també he vist que en els dos embarassos que he tingut, m'he quedat embarassada passada l'ovulació. Aixi que potser els de :cnen: estan millor preparats!
pero bueno, aixo son suposicions meves.. aixi que hem decidit anar fent.. i ja vindrà quan estigui preaprat el meu angelet.. perque m'ha de venir el meu bebé arcoiris i l'estic esperant amb els braços oberts!!! :***: :***: :o_o-o:

doncs res noies!! bon finde a totes i per aquí estem... wapessss!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::