Escoles Poblenou i Diagonal Mar
Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar
a totes les escoles ho diuen, i crec q és ben cert, q al Poblenou podem estar tranquils de tenir un nivellg eneral altisim de coles publics, a diferència de zones com eixample on molta gent s'ha d'anar a la concertada, aqui hi ha molts coles publics interessants, molts de molt recent creació, i estic segura q hi ha més concentració de coles innovadors7per projectes q a cap altra zona de la ciutat!
Jo després de l'estudi de mercat fet
he identificat 3 tipus de coles:
1) Escoles lliures o semi-lliures: diguem-ne que serien més "radicals" que les de projectes perquè treballen per espais de lliure circulació i emtodologies més obertes que no pas els projectes. Aquí és on entren Llacuna i Fluvià. Pinten genial però jo reconec que em fa certa por el nivell acadèmic amb què surtin els nens
2) Escoles per projectes: treballen a l'aula però sense llibres, i en alguns casos tenen també espais/racons però no tenen un paper tan central en el dia a dia. Aquí dels que he vist entrarien Arenal de Llevant ii Vila Olimpica. Encara no he vist Sant Martí però crec que segurament entraria també en aquest grup oi?
3) Escoles tradicionals (amb llibres examens etc) que estan intentant començar a introduir algun element innovador, normalment algun projecte paral·lel o espais: Brusi, Bogatell. Encara no he vist Pere IV i Acàcies: suposo que podrien entrar en aquest grup
Els coles Montseny i Grevol com q no m'interessen per zona no tinc ni idea de quin grup entren. El mar Bella hi vaig el dia 10 i tampoc tinc ni idea dperò sospito q més al grup 3
mimi6 ha escrit: Una cosa, a mi me dijeron que en poble nou solo habian dos coles con proyectos,fluvia y llacuna, pero a cada uno que voy ( menos montseny, que hacen alguno pero si tienen libros y exámenes) dicen que hacen proyectos y sin libros ni exámenes. Yo no entiendo nada. Eso me da a pensar que lo están haciendo nuevo de ya mismo no?
Jo després de l'estudi de mercat fet
he identificat 3 tipus de coles:1) Escoles lliures o semi-lliures: diguem-ne que serien més "radicals" que les de projectes perquè treballen per espais de lliure circulació i emtodologies més obertes que no pas els projectes. Aquí és on entren Llacuna i Fluvià. Pinten genial però jo reconec que em fa certa por el nivell acadèmic amb què surtin els nens
2) Escoles per projectes: treballen a l'aula però sense llibres, i en alguns casos tenen també espais/racons però no tenen un paper tan central en el dia a dia. Aquí dels que he vist entrarien Arenal de Llevant ii Vila Olimpica. Encara no he vist Sant Martí però crec que segurament entraria també en aquest grup oi?
3) Escoles tradicionals (amb llibres examens etc) que estan intentant començar a introduir algun element innovador, normalment algun projecte paral·lel o espais: Brusi, Bogatell. Encara no he vist Pere IV i Acàcies: suposo que podrien entrar en aquest grup
Els coles Montseny i Grevol com q no m'interessen per zona no tinc ni idea de quin grup entren. El mar Bella hi vaig el dia 10 i tampoc tinc ni idea dperò sospito q més al grup 3
Saris ha escrit:
No tinc altra escola per comparar encara, però aquesta en general, em va agradar. La setmana que ve ens veiem a les altres portes obertes!!!
saris ens hem creuat. pensava q ja havieu anat a veure més coles: quins altres anireu a veure? veig q hi ha alguns que ja swe us han passat les dates (llacuna, fluvia...) . El primer q veus pot marcar molt jeje, jo el primer en veure va ser Flvuià i a partir d'aquell, veure la resta va ser bastant depriment

a mi el tema castellà em preocupa poc, tot i q nosaltres som castellanoparlants a casa amb ell parlem català però tinc clar q el castellà l'aprenen si o si al carrer, en canvi l'anglès no
Montseny, Grèvol i MarBella, són les tres concertades?
Fluvià i Llacuna no vam poder anar aquest any (tampoc vaig canviar plans per anar, tot sigui dit...). Aquest any només tinc 4 a l'agenda, i la setmana que ve, Cositina, coincidim en totes, per horari i tot.
Faltaria la Mar Bella, que si és pública també aniria a veure-la. Concertades potser hi vaig l'any vinent, però no estic segura.
Fluvià i Llacuna no vam poder anar aquest any (tampoc vaig canviar plans per anar, tot sigui dit...). Aquest any només tinc 4 a l'agenda, i la setmana que ve, Cositina, coincidim en totes, per horari i tot.
Faltaria la Mar Bella, que si és pública també aniria a veure-la. Concertades potser hi vaig l'any vinent, però no estic segura.
Ara acabo de veure que la MarBella és pública. Potser m'hi acosto a fer una ullada.
Per una altra banda, a mi també m'entren les escoles del carrer Perú, escola Poblenou i escola provençals. Algú té referències o anirà a les portes obertes?
Per una altra banda, a mi també m'entren les escoles del carrer Perú, escola Poblenou i escola provençals. Algú té referències o anirà a les portes obertes?
Mar Bella és pública i crec que de rotllo tradicional i amb no gaire bona fama però la volen reimpulsar i no sé si estaran fent canvis. Té només 1 línia però tot i aixi sempre sobren places i a més enguany tindran bolet, aixi que les q hagueu de fer matricula enguany, si aquesta escola us agrada, aqui tidnrieu opcions d'entrar segur!
Grèvol i Montseny són concertades, i amb molta demanda. Jo de concertades només he anat a una (Voramar), on sí que és viable entrar en 1a opció però no ens va fer el pes. Diuen que si poses alguna cocnertada a la llista i no entres a cap cole de la llista i t'han de donar plaçá d'ofici, si has psoat algun concertat et poden donar qualseviol alte concertat (com ara les monges de la rabla), però llegint aqui al scopetit el post de preinscripcions 2013-2014 (llarguisim pero molt interesant) vaig llegir 2 noies (d'altes barris) q a la llista només havien posat coles publics, no va entrar al de 1a opcio i x tant tampoc a cap dels altres (perque tots estaven plens en 1a opcio) i els van adjudicar concertades religioses! suposo q si et passa aixo tens més força per reclamar almenys pero veig q el consorcxi et pot fer el q li roti
Les q dius del c/ Perú a mi tb m'entren però em queden super lluny aixi que no me les plantejo. No em sona haver llegit cap referència, no les conec
Grèvol i Montseny són concertades, i amb molta demanda. Jo de concertades només he anat a una (Voramar), on sí que és viable entrar en 1a opció però no ens va fer el pes. Diuen que si poses alguna cocnertada a la llista i no entres a cap cole de la llista i t'han de donar plaçá d'ofici, si has psoat algun concertat et poden donar qualseviol alte concertat (com ara les monges de la rabla), però llegint aqui al scopetit el post de preinscripcions 2013-2014 (llarguisim pero molt interesant) vaig llegir 2 noies (d'altes barris) q a la llista només havien posat coles publics, no va entrar al de 1a opcio i x tant tampoc a cap dels altres (perque tots estaven plens en 1a opcio) i els van adjudicar concertades religioses! suposo q si et passa aixo tens més força per reclamar almenys pero veig q el consorcxi et pot fer el q li roti
Les q dius del c/ Perú a mi tb m'entren però em queden super lluny aixi que no me les plantejo. No em sona haver llegit cap referència, no les conec
Clar, jo no em plantejo les del costat de casa teva, perquè també em queden una miqueta lluny. Jo intentaré anar a portes obertes i us faré 5 cèntims.
Les que també em queden una mica apartades són les concertades.
No m'agradaria gens que em toquessin les monges de la rambla, i això que tenen bona fama en el tema de nivell, però el tema religiós no el voldria a prop. A més, ma mare hi va anar (se que fa molts anys, i les coses hauran canviat un munt) i l'odiava a mort, així que no el tinc molt interioritzat.
Esperem que ens toqui la nostra primera opció! (i no ens sigui difícil decidir!!!!)
Les que també em queden una mica apartades són les concertades.
No m'agradaria gens que em toquessin les monges de la rambla, i això que tenen bona fama en el tema de nivell, però el tema religiós no el voldria a prop. A més, ma mare hi va anar (se que fa molts anys, i les coses hauran canviat un munt) i l'odiava a mort, així que no el tinc molt interioritzat.
Esperem que ens toqui la nostra primera opció! (i no ens sigui difícil decidir!!!!)
Hola!!!!
Sí, tal com diu la bronte, el meu fill va entrar a Acàcies. Pel bolet, que si no no entrem ni a Acàcies. I hi vam entrar de rebot. UNa historia.. en fi, bien está lo q bien acaba.
En resum: n'estem molt contents. El nen és feliç, l'escola ens agrada, l'equip és molt maco...almenys a infantil. No sé, jo la recomanaria, però també depèn del que estigueu buscant...
Sí, tal com diu la bronte, el meu fill va entrar a Acàcies. Pel bolet, que si no no entrem ni a Acàcies. I hi vam entrar de rebot. UNa historia.. en fi, bien está lo q bien acaba.
En resum: n'estem molt contents. El nen és feliç, l'escola ens agrada, l'equip és molt maco...almenys a infantil. No sé, jo la recomanaria, però també depèn del que estigueu buscant...
Bon dia noies
Cositina, ni molt menys em vaig ofrendre amb el comentari de ta tieta...però volia deixar la meva opinió..jejj
La meva impressió d'Arenal de Llevant ahir:
Em va encantar la presentació que van fer els nens. Tot el treball que fan per projectes, l'aula de ciència molt xula, els treballs exposats pels passadissos, ...
Jo vaig anar a la sessió de les 18 i a la sala de la reunió principal em va tocar seure al darrere de tot. No se sentia bé a la directora i sincerament a mi l'exposició i presentació que va fer amb el tema globus em va sobrar bastant. De fet vaig marxar, perquè entre que no la sentia bé i tant xivarri i se'm feia tard...doncs no vaig estar durant tota l'exposició. No vaig notar un feeling especial amb la presentació.
En general, em va donar bona impressió l'escola, la motivació que sembla que tenen tant mestres com alumnes. Però no acabo de veure-la clar, no com a primera opció.
L'anglès com dieu molt fluix, l'escola molt grisa i una mica deixada, i no em va agradar gaire el pati dels petits. El tema dels animals i l'hortet em va resultar xulo, però sincerament tampoc triaré una escola pel fet que tingui una cabra al pati..
Vaig veure cares conegudes del barri. Un estil de pares amb els que em sento identificada en la seva manera de veure i viure la vida.. però jo potser tinc un altre tarannà.
Estic veient que quan es parla d'estudiar per projectes, NO LLIBRES, etc.. és com si el 100% de l'aprenentatge i la felicitat del nen fós en aquest tipus d'escoles i no en les altres (més mixtes o tradicionals..). Sincerament crec que el paper dels pares, amics, entorn és fonamental i és absurd reduir-ho a si el teu nen va a una escola per projectes o no.. i em sembla que a Poblenou està suuuuper de moda dir que el teu nen va a un Llacuna, Fluvià, Arenal.. que això és molt guay i lo altre és una caca. Doncs no crec que vagin per aquí les coses..
Ahh.. i em sobta la manera en com es diu NO TENIM LLIBRES, NO FEM SERVIR LLIBRES.. home.. dic jo que els llibres també ens han ajudat a créixer i adquirir coneixements no? No m'agrada la ideia de nens asseguts mirant llibres i mestres que et diuen que te'ls memoritzis com si fossis un lloro, però tampoc m'agrada el que estic sentit últimament de NO TENIM LLIBRES, NO VOLEM LLIBRES, com si els llibres fossin nocius.
Aquí ho deixo..
Cositina, ni molt menys em vaig ofrendre amb el comentari de ta tieta...però volia deixar la meva opinió..jejj
La meva impressió d'Arenal de Llevant ahir:
Em va encantar la presentació que van fer els nens. Tot el treball que fan per projectes, l'aula de ciència molt xula, els treballs exposats pels passadissos, ...
Jo vaig anar a la sessió de les 18 i a la sala de la reunió principal em va tocar seure al darrere de tot. No se sentia bé a la directora i sincerament a mi l'exposició i presentació que va fer amb el tema globus em va sobrar bastant. De fet vaig marxar, perquè entre que no la sentia bé i tant xivarri i se'm feia tard...doncs no vaig estar durant tota l'exposició. No vaig notar un feeling especial amb la presentació.
En general, em va donar bona impressió l'escola, la motivació que sembla que tenen tant mestres com alumnes. Però no acabo de veure-la clar, no com a primera opció.
L'anglès com dieu molt fluix, l'escola molt grisa i una mica deixada, i no em va agradar gaire el pati dels petits. El tema dels animals i l'hortet em va resultar xulo, però sincerament tampoc triaré una escola pel fet que tingui una cabra al pati..
Vaig veure cares conegudes del barri. Un estil de pares amb els que em sento identificada en la seva manera de veure i viure la vida.. però jo potser tinc un altre tarannà.
Estic veient que quan es parla d'estudiar per projectes, NO LLIBRES, etc.. és com si el 100% de l'aprenentatge i la felicitat del nen fós en aquest tipus d'escoles i no en les altres (més mixtes o tradicionals..). Sincerament crec que el paper dels pares, amics, entorn és fonamental i és absurd reduir-ho a si el teu nen va a una escola per projectes o no.. i em sembla que a Poblenou està suuuuper de moda dir que el teu nen va a un Llacuna, Fluvià, Arenal.. que això és molt guay i lo altre és una caca. Doncs no crec que vagin per aquí les coses..
Ahh.. i em sobta la manera en com es diu NO TENIM LLIBRES, NO FEM SERVIR LLIBRES.. home.. dic jo que els llibres també ens han ajudat a créixer i adquirir coneixements no? No m'agrada la ideia de nens asseguts mirant llibres i mestres que et diuen que te'ls memoritzis com si fossis un lloro, però tampoc m'agrada el que estic sentit últimament de NO TENIM LLIBRES, NO VOLEM LLIBRES, com si els llibres fossin nocius.
Aquí ho deixo..

M'encanta llegir les opinions tan diverses qpoden sortir d una mateixa escola jeje!
Xirinola em sembla super interessant el q dius dels llibres. de fet fa dies q wn parlem a un altre post super interessant vei d aquesr sobre diferencies entre coles x projectes i tradicionals:
viewtopic.php?nomobile=1&f=73&t=49107&start=100
No ens enganyem, Poblenou és un barri de hippijis
i si a tot arreu esta en auge awuest tipus d escoles mes alternatives, a aqui molt mes perque el public objectiu encaixa molt en aquest perfil. Nosaltres som pro escoles x projectes pero es cert que sobta quan vas a un cole tradicional i swmbla que s'hagin de defensar pel fwt de tenir llibres, en plan 'bueno si tenim llibres pero els estem deixant" com aquell q diu q esta deixant dw fumar . suposo q els coles mes tradicionals del barri tenen una pressio brutal perque any rere any es veu clarisim q les preferencies dels pares es concentren en els coles mes innovadors i els altres es mengen els mocs amb les places d ofici q els arriben de rebot i aixo de cara a Ensenyament suposo q han de prendre mesures per començar a atreure mes als pares.
Jo ja vaig explicar al post q deia abans q coles com Fluvia realment et deixen alucinat, entren molt pels ulls i surts enamorat pero sent racional a mi tb em van generar moltisims dubtes sobre el nivell assolit pels alumnes en certs temes (com expressio escrita pel q vaig vwure a les propies aules). Per aixo per a mi l'ideal seria algo q combini potser una mica de tot...
Xirinola em sembla super interessant el q dius dels llibres. de fet fa dies q wn parlem a un altre post super interessant vei d aquesr sobre diferencies entre coles x projectes i tradicionals:
viewtopic.php?nomobile=1&f=73&t=49107&start=100
No ens enganyem, Poblenou és un barri de hippijis
i si a tot arreu esta en auge awuest tipus d escoles mes alternatives, a aqui molt mes perque el public objectiu encaixa molt en aquest perfil. Nosaltres som pro escoles x projectes pero es cert que sobta quan vas a un cole tradicional i swmbla que s'hagin de defensar pel fwt de tenir llibres, en plan 'bueno si tenim llibres pero els estem deixant" com aquell q diu q esta deixant dw fumar . suposo q els coles mes tradicionals del barri tenen una pressio brutal perque any rere any es veu clarisim q les preferencies dels pares es concentren en els coles mes innovadors i els altres es mengen els mocs amb les places d ofici q els arriben de rebot i aixo de cara a Ensenyament suposo q han de prendre mesures per començar a atreure mes als pares.Jo ja vaig explicar al post q deia abans q coles com Fluvia realment et deixen alucinat, entren molt pels ulls i surts enamorat pero sent racional a mi tb em van generar moltisims dubtes sobre el nivell assolit pels alumnes en certs temes (com expressio escrita pel q vaig vwure a les propies aules). Per aixo per a mi l'ideal seria algo q combini potser una mica de tot...
Bon dia i bon inici de setmana!
Respecte el tema dels llibres, crec que la frase està mal utilitzada, perquè una cosa és no portar els llibres carregant a l'esquena com feiem nosaltres cada dia (cadascú tenia el seu llibre) i una altra cosa molt diferent és no fer servir llibres per res.
De moment jo només he anat a portes obertes de l'Arenal, i ho van deixar clar: no hi ha llibres carregats a l'esquena, però sí que fan servir llibres per treballar, i fomenten la lectura.
Per mi el llibre va totalment aparellat al sistema educatiu que busco, per descomptat, però en la mesura que correspon. No vull un nen davant un llibre 6 hores al dia!
Sigui com sigui, ens veiem avui a les Acàcies?
Respecte el tema dels llibres, crec que la frase està mal utilitzada, perquè una cosa és no portar els llibres carregant a l'esquena com feiem nosaltres cada dia (cadascú tenia el seu llibre) i una altra cosa molt diferent és no fer servir llibres per res.
De moment jo només he anat a portes obertes de l'Arenal, i ho van deixar clar: no hi ha llibres carregats a l'esquena, però sí que fan servir llibres per treballar, i fomenten la lectura.
Per mi el llibre va totalment aparellat al sistema educatiu que busco, per descomptat, però en la mesura que correspon. No vull un nen davant un llibre 6 hores al dia!
Sigui com sigui, ens veiem avui a les Acàcies?
Bon dia!! Sii ens veiem avui a Acacies i Pere IV no?
Sí sí, avui completo! I amb poc temps per respirar entre una i l'altra.
Les Acàcies em fa una mica de por... només una hora, no cal apuntar-se... serà un desmadre de gent, potser
Pere IV no recordo si hi havia una o dues hores. Si només hi ha una també, em veig en tropel d'un lloc a l'altra!!!!!
Les Acàcies em fa una mica de por... només una hora, no cal apuntar-se... serà un desmadre de gent, potser
Pere IV no recordo si hi havia una o dues hores. Si només hi ha una també, em veig en tropel d'un lloc a l'altra!!!!!

Si q pot ser una mica caos Acàcies tot i q sent a les 15h i sent una de les escoles amb menys demanda del barri no sé si hi haurà tantisima gent. Jo després de les experiències de Llacuna i Fluvia (amb minim unes 150-180 persones a cadascuna, i aixo q aquestes feien doble sessio), res m'espanta!
Pere IV ja va fer unes portes obertes fa un mes. Una de els noies amb qui coincideixo a totes les protes oebrtes (no la coneixia de res pero e tant veure'ns ja ens parlem i expliquem impressions jeje) em va dir q era el cole q més li havia agradat fins al moment. Aqui al post la Sandrix crec q tb estava enamorada de pere iv i q de fet la va posar de 1a opcio tot i q va acabar a Acàcies q com deia era la seva 5a opcio. Crce q quasi tothom posa Acacies a alguna posicio de la llista perque sembla q sempre sobren places...
hauriem d'anar als coles amb un cartells com aquelsl dels aeroports posant "jo vinc del socpetit" jajaja! sempre q vaig als coles penso quanta gent de tota la q hi ha alla, estarà voltant per aqui al foro
*edito ara veig q tenia apuntat q acacies tb feien portes obertes aquest dijous
Pere IV ja va fer unes portes obertes fa un mes. Una de els noies amb qui coincideixo a totes les protes oebrtes (no la coneixia de res pero e tant veure'ns ja ens parlem i expliquem impressions jeje) em va dir q era el cole q més li havia agradat fins al moment. Aqui al post la Sandrix crec q tb estava enamorada de pere iv i q de fet la va posar de 1a opcio tot i q va acabar a Acàcies q com deia era la seva 5a opcio. Crce q quasi tothom posa Acacies a alguna posicio de la llista perque sembla q sempre sobren places...
hauriem d'anar als coles amb un cartells com aquelsl dels aeroports posant "jo vinc del socpetit" jajaja! sempre q vaig als coles penso quanta gent de tota la q hi ha alla, estarà voltant per aqui al foro

*edito ara veig q tenia apuntat q acacies tb feien portes obertes aquest dijous
Haurem d'anar amb una rosa vermella o quelcom semblant, per identificar-nos com les del socpetit!!
Jo avui aniré sola a les Acàcies, ja que el Jordi només podrà venir a Pere IV. Per si esteu, avui vaig tota negra amb bufanda rosa, i porto motxilla per bolso (no bolso de bandolera).
A veure si coincidim!!!
Jo avui aniré sola a les Acàcies, ja que el Jordi només podrà venir a Pere IV. Per si esteu, avui vaig tota negra amb bufanda rosa, i porto motxilla per bolso (no bolso de bandolera).
A veure si coincidim!!!
..jajj Cositina, l'has clavat amb aquesta definició; és ben així.Poblenou és un barri de hippijisi si a tot arreu esta en auge awuest tipus d escoles mes alternatives, a aqui molt mes perque el public objectiu encaixa molt en aquest perfil.
Noies, jo avui vaig al Pere IV, tot i que no serà la nostra primera opció (no tinc els 30 punts per àrea d'influència) i després del que estic llegint si no entres en primera opció és d'aquells coles que no entres després segur..A veure quines impressions ens dona i ja explicareu què tal a Acàcies. A mi a aquesta hora m'és impossible anar.
Per cert, us deixo aquesta noticia en referència a la segonda línia del Mar Bella
http://www.elperiodico.com/es/entre-tod ... ents-58355
L'atre dia em vaig posar molt nerviosa amb aquest tema de cerca de cole. A mida que vaig llegint opinions, informació de com està la situació al barri de Poblenou, etc.. em fa la impressió que ho tenim ben magre si no entrem a l'escola que ens agradaria en primera opció. A més penso que n'estem parlant que Acàcies no omple ni Bogatell crec.. però potser això podria canviar.. és a dir, potser un cole aquest any no omple i el vinent sí. Quins coles l'any vinent tindrien bolet? És que clar, això no se sap no?
A més, dins la meva àrea d'influència m'entren bastants coles que no els voldria ni farta de vi i que NO els penso posar a la llista, però i si em donen plaça en un d'aquests que no vols? Tens possibilitats de recòrrer i que et facin cas..?
Aishh..avui és dilluns i estic feta un embolic..
En parlem
Petonets guapes
xirinola l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 29, 2016 1:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
perdoneu, era aquest l'enllaç de la noticia
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... es-4932341
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... es-4932341
Ei! No he vist csp bufanda rosa jeje! Jo soc la q al pere IV ha demanat com es posicionaven respecte a sistema projectes etx.
Estic desitjsnt llegir les vostres impressions! Ara soc al mobil dema amb la calma al ordinador us poso les meves!
Estic desitjsnt llegir les vostres impressions! Ara soc al mobil dema amb la calma al ordinador us poso les meves!
Cositina, estaves unes 8 fileres davant nostre, aleshores. Durant la visita a les escoles me la vaig treure, que feia una calda…. Jo vaig estar mirant, però no tenia referent. Recordo la pregunta, però et tenia d’esquenes!!
La veritat és que ambdues escoles m’han sorprès, i molt gratament!!! Les tenia una mica al final de la llista, però ara estan a la bossa del “no se quina serà la primera opció”.
Respecte les Acàcies:
Tot i que la directora em va semblar un pèl seria, em va agradar el concepte que tenen d’anar agafant el que més els convenç de cada sistema, o el que millor els va. Les mestres d’infantil que van fer la presentació també em van agradar molt i les instal•lacions, tot i no ser perfectes, la veritat és que em van sorprendre, des de fora l’escola no sembla tan gran.
Fa temps que al barri escolto que l’escola ha millorat moltíssim, que s’hi ha esforçat, i la veritat és que em va donar aquesta sensació.
Aquesta la col•locaria entre tradicional i projectes?
Respecte Pere IV:
El director em va encantar, i la visita també. Les instal•lacions, les més espectaculars fins ara, tenen un munt d’aules!! I les vàries sales de “gimnàs”, aules d’anglès, etc.
Em va encantar la importància que donen a la llengua anglesa (l’escola que més, fins ara) i a les noves tecnologies.
En general, un casi 10.
Això sí, aquesta és tradicional, tradicional.
El que veig molt potent en totes les escoles és l’AMPA, oi?
La veritat és que ambdues escoles m’han sorprès, i molt gratament!!! Les tenia una mica al final de la llista, però ara estan a la bossa del “no se quina serà la primera opció”.
Respecte les Acàcies:
Tot i que la directora em va semblar un pèl seria, em va agradar el concepte que tenen d’anar agafant el que més els convenç de cada sistema, o el que millor els va. Les mestres d’infantil que van fer la presentació també em van agradar molt i les instal•lacions, tot i no ser perfectes, la veritat és que em van sorprendre, des de fora l’escola no sembla tan gran.
Fa temps que al barri escolto que l’escola ha millorat moltíssim, que s’hi ha esforçat, i la veritat és que em va donar aquesta sensació.
Aquesta la col•locaria entre tradicional i projectes?
Respecte Pere IV:
El director em va encantar, i la visita també. Les instal•lacions, les més espectaculars fins ara, tenen un munt d’aules!! I les vàries sales de “gimnàs”, aules d’anglès, etc.
Em va encantar la importància que donen a la llengua anglesa (l’escola que més, fins ara) i a les noves tecnologies.
En general, un casi 10.
Això sí, aquesta és tradicional, tradicional.
El que veig molt potent en totes les escoles és l’AMPA, oi?
Hola,
No sé si us ajudarà, nosaltres vam entrar l'any passat a les Acàcies i ens va passar igual, res a veure amb el que imaginàvem, va ser una sorpresa molt grata. No té res a veure el que projecta aquest edifici verd des de fora al que trobes dins. No ho vam posar en primera opció sinó en segona, així que vam entrar directes, perquè la primera era Fluvià, que la vam posar per estar més propera a casa. Tot i ser estils molt diferents, cadascuna ens va agradar a la seva manera.
Ara veient les diferències clarament entre una i altra, no sabría si fer la mateixa tria... Veig una mica massa "lliure" el Fluvià, tot i què també és un rotllo que m'agrada, crec que els hi falta alguna cosa més...
Comentar-vos que a nivell anglès, que veig que us preocupa, es comença a P3 amb el métode Artigal, que és el mateix que utilitzen al Montseny. Tenen natació (dins horari lectiu) a primària per una beca que van aconseguir.
Si teniu alguna pregunta de les Acàcies, no dubteu en preguntar. I si acaveu allà, ja ens veurem!
No sé si us ajudarà, nosaltres vam entrar l'any passat a les Acàcies i ens va passar igual, res a veure amb el que imaginàvem, va ser una sorpresa molt grata. No té res a veure el que projecta aquest edifici verd des de fora al que trobes dins. No ho vam posar en primera opció sinó en segona, així que vam entrar directes, perquè la primera era Fluvià, que la vam posar per estar més propera a casa. Tot i ser estils molt diferents, cadascuna ens va agradar a la seva manera.
Ara veient les diferències clarament entre una i altra, no sabría si fer la mateixa tria... Veig una mica massa "lliure" el Fluvià, tot i què també és un rotllo que m'agrada, crec que els hi falta alguna cosa més...
Comentar-vos que a nivell anglès, que veig que us preocupa, es comença a P3 amb el métode Artigal, que és el mateix que utilitzen al Montseny. Tenen natació (dins horari lectiu) a primària per una beca que van aconseguir.
Si teniu alguna pregunta de les Acàcies, no dubteu en preguntar. I si acaveu allà, ja ens veurem!
Despres entro amb calma xo volia dir q a mi el acacies em va sorprendre molt positivament pel q fa a infantil pero quan vaig veure les aules d Primaria em va fer molt enrere. Apart q l'edifici d Primaria resulta molt trist i antic, vaig trobar les aules plenes de normes d ortografia x tot arreu, panells d deures... Tot plegat molt poc motivador! Res a veure amb les d Infantil...ningu mes va tenir aq sensacio? Poso foto d un panell d un aula crec q de 4rt
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |