❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
xinxa
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: xinxa » dt. març 01, 2016 7:49 am

hello-march-2015.png

BENVINGUDES AL POST DEL MES DE MARÇ!!!

L'hivern ja s'acaba, i d'aquí a pocs dies tindrem amb nosaltres la primavera, i com ja sabeu, la primavera la sang altera!!! Per tant, agafeu tots els maridets per banda, perquè, un cop acabi aquest mes, aquí no ha de quedar ningú! Us vull a totes així:

20-weeks-pregnant.jpg

Vull recordar també les panxes del mes de Febrer, i donar les gràcies a la Mossa per portar tant bé el post anterior:
Olotina
Sindria14
Nurieta81
Riu
Nic

DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT D’ANTERIORS POSTS)

CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

Postures super sexys per fer diana:

- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)

SOM-HI!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
xinxa l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 01, 2016 8:05 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
xinxa

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: xinxa » dt. març 01, 2016 7:50 am

LES CERCADORES DE MARÇ SOM (per ordre alfabètic):

Podeu presentar-vos seguint aquest format i us aniré afegint a la llista:

Nom d'usuària
Edat dels dos
Cicle de cerca i durada del cicles
Nº Fills
Data NW (importantíssim!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar.

❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈❈

airun81
Edat dels dos 34
Cicle de cerca i durada del cicles 14 mesos. Cicles irregulars
Nº Fills cap
Data NW (importantíssim!) encara no ho ser xk no he ovulat
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. M encanta la canalla
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar.

Boleta-BCN
Edat dels dos jo 34 i el Boleto 35
Cicle de cerca i durada del cicles Cicle 8 de cerca i 29 dies durada
Nº Fills cero patatero
Data NW (importantíssim!) 11 de Març
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. He recuperat el meu optimisme inicial (potser el socpetit ha tingut alguna cosa a veure, jeje)! A més, aquest mes m'apunto al gimnàs, crec que m'anirà bé. Viatjo per feina i hi haig de fer les mil i una per encaixar els viatges fora de la SW, jajaja!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Sóc grafiquera, faig tempes i TO's. Freqüència; dia si dia no a la SW, resta del mes pinxitus recreatius quan ve de gust. Prenc Femasvit. Aquest mes em toca anàlisi hormonal CD3.

cookiee46
Edat dels dos: jo 32 i ell 29
Cicle de cerca i durada del cicles: Primer cicle de cerca. Des de que vaig deixar les anticonceptives he tingut cicles de 29 i de 26 dies.
Nº Fills: cap
Data NW (importantíssim!): segons el WL el 22 de març
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Porto uns mesos a la banqueta per temes de feina i cosetes, vam decidir posar-nos al març i aquí estem per fi! He anat seguint els posts de cercadores a l'ombra i he après moltes coses de la cerca que espero que ara m'ajudin en el meu procés de panxu.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Començaré a fer TO's perquè no tinc gaire clar quan ovulo. En principi farem SW i dia si dia no.

cris1986
Edat dels dos jo 29 i el meu galtes 34
Cicle de cerca i durada del cicles 3er cicle de búsqueda i cicles de 29 dies
Nº Fills 0 fills
Data NW (importantíssim!) 23 Març
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. ja en sabeu un munt!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar.Estic prenent Natalben preconceptiu, faig TO's juntament amb SW i Sexi de tot ja aquest mes jeje.

Dayna
-Edat dels dos: 34 jo i 33 el Daynot :motu:: :motu::
-Cicle de cerca: a lo tonto a lo tonto... aquest ja és el 5è cicle de cerca
-Durada del cicles: 26-28 dies però amb un problema d'hiperprolactinèmia que espero controlar aviat
-Nº Fills: 0
-Més cosetes: Demà al gine! Espero que aquest cicle sigui el bo... a més passaré la Setmana Santa a Roma! Si ve la warry em treuré la depressió en el viatge, si no ve passaré els primers dies de prenyi passejant el cigronet per Roma.
-Trucs: Yodocefol des de fa 6 mesos, maca andina dos al dia (ell i jo), TO que mai em surten bé, gràfiques de tempe que semblen el Dragon Khan a vegades, totes les pregàries "habidas y por haber" y SW de dia si dia no (aquest mes la volem allargar 10 dies)
-Data NW: 17 de Març

JENN90
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir intentant i cosir!!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): mmmm... no se...
Edat dels dos: Jo 25, ell 32
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle, varia cada mes la durada
Nº Fills: 1 nena (2 anys)
Data NW (importantíssim!): 23/03 aprox
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: M'agrada molt llegir, estic estudiant per ser assessora de lactancia, tinc SOP, m'agrada molt cosir... Ja us explicare mes cosetes.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Yodocefol, fem dia si i dia no. He començat a fer TO aquesta setmana

LANINA1981
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Res especial.. anar a piscina.. beure alguna cerveseta artesana i Ah!! I seguir-ho intentant
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): The Same Things de Jamie Cullum
Edat dels dos: 34 els dos
Cicle de cerca i durada del cicles: primer i sempre he estat regular (26-28 dies)
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): Segons la app "My Calendar" que ara m'ho supervisa tot fil per randa, em toca el dia 28/03.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Tinc deficiència del Factor 7 sanguini des de fa molts anys, cosa que també m'ha frenat per anar a buscar un embaràs ja que pot provocar hemorràgies importants, pero el gine m'ha dit que no m'he de preocupar massa i que sabent-ho el control és mes exhaustiu. Bé, amb el meu costi ja portem 11 anyets i els dos hem sigut bastant lliures i esbojarrats però ara ja comencem a tenir petitons al nostre voltant i ja sabem que això s'encomana i més des de l'avort al mes d'agost (6 setmanes) ara ens ho hem agafat amb més ganes.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Abans prenia Acfol però des de fa un mes prenc Natalben preconceptiu. No faig masses proves de SM o SW, de moment ho anem provant.

Malibuna
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir menjant pernil i gaudint de la vida!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Qualsevol animadeta
Edat dels dos: 33 jo i 35 ell.
Cicle de cerca i durada del cicles: 4rt cicle de cerca. Cicles irregulars, el primer de 31, el segon de 23 i el tercer 25. Sembla que es comencen a regular.
Data NW (importantíssim!): suposo que cap al 6 de març
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Fa un any ens vam casar i volíem començar a buscar a la lluna de mel, però em van trovar un pòlip que es va complicar en una hiperplasia i he estat en tractament fins al desembre. Així que tenim unes ganes boges!!! A més a més, en el nostre voltant tothom està tenint fills i nosaltres ja comencem a tenir una edat!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenem Yodocefol i Maca andina els dos. Fem la SW dia si dia també (ho controlo amb els TO's).

marta1986
Edat dels dos: 35 ell 29 jo
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest serà el 9è cicle. Els meus cicles són de 24 dies.
Nº Fills: 1 nen de dos anys
Data NW (importantíssim!):5 de Març
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:acabem de comprarnos un autocaravana i estem eufòrics per tenirla i començar les aventures.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: estic prenent Ovusitol ara.

Minta
Edat dels dos: jo 29 i el Minto 32
Cicle de cerca i durada del cicles: Al Febrer va ser el meu primer cicle de cerca. Estic en fase desespero fins el 11 de març!!
Nº Fills: Encara cap!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Estic prenent Ovusitol D, ja que els meus últims dos cicles han sigut de 45 dies. M'he fet analítiques hormonals i tot ha sortit correcte (descartem SOP, OP, Tiroides, etc). Vaig començar a mitjans de febrer a prendre'l, així que a veure si fa la seva feina i o m'escurça els cicles o em porta una super panxu! </;-)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: De moment ens volem pendre la cerca una mica "a l'aventura". No fem TO, ni TB ni res de res. Anem pinxutejant quan volem i bastant sovint, jejeje! Si veiem que ens desesperem massa, igual ens apuntem a per fer TO o tempes... ja veurem, per que el Minto no es gaire partidari d'aquestes coses... aiiixx homes!!! :-o00m

Mossa-77
Edat dels dos 33 i 38
Cicle de cerca i durada del cicles 28 dies, portem 3 cicles de cerca desprès de l'ultim abort.
Nº Fills 1 nena de 7 anys
Data NW (importantíssim!) 3 de Març
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Soc molt fan d'en Michael Jackson, d'és que tinc 5 anyets
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Jo prenc Ovusitol D d'és de fa 2 mesos, ell pren Maca andina d'és de fa 2 mesos també. Fem la SW tant bé com podem, aquest ultim dia si dia també, i de tant en tant algun de recreatiu.

PETIT36
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: treballar i ballar!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Vivir mi vida -Marc Anthony.
Edat dels dos: jo 36 i ell 38
Cicle de cerca i durada del cicles: Cicles de 26 justos clavats!
Nº Fills: 1 :cnen: preciós!!
Data NW (importantíssim!): 13 març (es el día que NOOO m'ha de venir.. ;-)))
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: doncs ja porto 3 mesos post-avortament. .. Esperem sigui l'última. . I per lo demés ja hem coneixeu!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: aquest cicle he comensat amb ovusitol i el petito amb Gestadha. i freqüencia.. som dels que preferim dia si dia no desde la W. Aquest mes anirem fent!

Picara79
Edat dels dos : jo 36 ell 39
Cicle de cerca i durada del cicles : Desde que vaig donar a llum per cesarea els cicles son de 28 dies pero nomes tinc la warry tres dies i despres vaig tacant fins al infinit .... un rotllo !
Nº Fills 1 :cnena: te ara 19 mesos.
Data NW (importantíssim!) 7 Abril
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Doncs la primera cerca va ser l'agost de 2013 i en 3 mesos em vaig quedar embarassada i ara tontejant doncs res de res i com tothom diu tenim una nena trampa perque menja i dorm i es porta super be aixi que ens hem decidit a anar per la segona o segon. Us dire un secret, m'encantaria tenir bessons pero al meu Picaró cada cop que li dic es desmaia jajajaja . Per tant a mi m'agradaria tenir 3 fills i ell amb 2 ja en te prou.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Jo com l'altre vegada tinc una APP que es diu Womanlog que em va anar bastant be per indicarme per on anaba l'ovulacio. mai hefet TO pero no ho descarto . I fa 2 dies vaig anar al gine i em va veure estupendos els ovaris i em va receptar SEIVID.

Pitxillu
Edat dels dos: 37
Cicle de cerca i durada del cicles: portem uns 6 mesos buscant, però aquest ha estat el primer que hem (estem fent) SW. Els cicles, des que he estat mare, van entre 26 i 30 dies, així que poc regular.
Nº Fills: 1
Data NW (importantíssim!): 24 de març
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Vaig tenir el meu petit després de dos avortaments amb legrat a la setmana 9. Ara anem amb por, i sembla que ens està costant una miqueta.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Fins ara feiem SW, però no controlava bé els dies i, per temes personals, tampoc ho hem seguit a rajatabla. Aquest mes crec que estem fent bé els deures, ja veurem....

Sas83
Edat dels dos: 32 anys
Cicle de cerca i durada del cicles: 2 anys, cicles irregulars de 30 a 36 dies
Data NW (importantíssim!): 5 d març
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Despres d molt temps d busqueda a finals d gener vam començar tractament d fertilitat, concretament una IA. Demà ja hem puc fer el TE. A veure si tinc sort.
He fet de tot, buscar info per internet, pendre acfol, ovusitol, el meu home andromas premium. Posarme 1 o 2 coixins sota el cul, tancar les cames i anar a dormir. Practicar dia si dia tambe, dia si dia no, fer TO...

Suri

Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: estic molt entretinguda buscant cole per la meva petita
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Barry White - My First My Last My Everything
Cicle de cerca i durada del cicles: 27 dies
Data NW (importantíssim!): no ho tinc clar després de l'avortament, suposo que el cos es regularà sol
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: pren ACFOL i intento fer els deures tots els dies durant la setmana d'ovulació, i intentar no pensar gaire amb el tema , jijii

Vanessa
-Edat: 26
-Cicle de cerca: el segon!
-Durada del cicles: 24 dies clavats
-Més cosetes: estic amb la temperatura, les vitamines que em va receptar el gine, els truquis, l'app del calendari, els TO... Que semblo a casa una enfermera, d'aquí poc hauré de buscar un armari per tot el que cal hahahaha
-Trucs: calendari ovulació, temperatura, SW 1 sí, 2 no., vitamines, cames 'en alto' després del pinxitu, estar alerta de qualsevol sensació o símptoma.
-Data NW: 26 Març

Vannion
Edat dels dos: 28 tots dos
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: no se m'acut res aquesta vegada! Gaudir el dia a dia suposo!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): "Nomès amb tu" de Animal
Cicle de cerca i durada del cicles: serà el sisé cicle,.. pero ja em començo a descomptar... i cicles totalment irregulars, tot i que els ultims han durat de 30-40 dies
Nº Fills: cap ni un
Data NW (importantíssim!): segons el telefon...el dia 20 de març (el meu sant), pero pot ser o pot no ser en qualsevol moment
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: a l'agost aprox, vam tenir un avort diferit per ou buit. Des de llavors m'he emparanoiat moltissim, i aquest més he iniciat una nova filosofia... si ve be, i si no, també (enteneu-me, en tinc ganes, però no vull sentir-me com una boja paranoica, novament)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: ni SM ni SW, ni aixecar les cames, ni contar dies, ni tocar-me els pits, ni imaginar res... estic en modo Zen. Evidenment si que penso en el tema, pero quan vaig començar la cerca i hem vaig quedar a la primera (tot i ser un ou buit) un factor importantissim es que estava tranquil.la i concienciada de que amb els meus cicles podia trigar anys.Per aquests cicles irregulars la doctora em va preescriure ovusitol D, pero aquest mes no l'he pres (soc una temeraria) i tansols prenc natalben preconceptiu i unes pastilles de "arandano rojo" per prevenir les cistitis, ja que en soc una gran aficionada.

XIKABOOM
Edat dels dos 38 i 37
Cicle de cerca i durada del cicles 18 m i 28 dies
Nº Fills 0
Data NW (importantíssim!) 22 març
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.

Xinxa
Edat dels dos: 32 i 36
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle, durada de 26 dies
Data NW (importantíssim!): 23 març
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Tenim moltes moltes moltes ganes d'ampliar la família!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: El millor truc, crec que és ser feliç durant la cerca! Aquest mes començaré a fer TO, a veure si així sé més exactament el dia que ovulo, i podem fer diana!

DATES NW

SETMANA DEL 1 AL 6 DE MARÇ

3 març - MOSSA-77 :ufs: el mes de març et dóna una altra oportunitat! :-()-)
5 març - MARTA 1986, SAS83 :ufs: el mes d'abril serà el vostre! :-()-)
6 març - MALIBUNA :ufs: el mes d'abril segur que serà el teu mes! :-()-)

SETMANA DEL 7 AL 13 DE MARÇ

11 març - BOLETA-BCN :ufs: ànim i a preparar-se per l'abril! :-()-)
11 març - MINTA :ok: JA TENIM AQUÍ LA PRIMERA PANXA DE MARÇ! FELICITATS :-()) :-()) :-())
13 març - PETIT36 :ufs: el mes d'abril serà el teu! :-()-)

SETMANA DEL 14 AL 20 DE MARÇ

17 març - DAYNA :ok: I AQUÍ TENIM LA QUARTA PANXA DE PRIMAVERA! FELICITATS :-()) :-()) :-())
20 març - VANNION :ufs: el mes d'abril segur que serà el teu mes! :-()-)

SETMANA DEL 21 AL 27 DE MARÇ

22 març - XIKABOOM
23 març - CRIS 1986 :ok: SEGONA PANXA DE PRIMAVERA! FELICITATS :-()) :-()) :-())
23 març - XINXA :ufs: cap a l'abril! :-()-)
23 març - JENN90 :ok: JA TENIM AQUÍ LA TERCERA PANXA DE MARÇ! FELICITATS :-()) :-()) :-())
24 març - PITXILLU :ufs: ànims i a preparar-se per l'abril! :-()-)
26 març - VANESSA (MLLEBUENDIA)

SETMANA DEL 28 AL 31 DE MARÇ

28 març - LANINA1981
29 març - COOKIEE46 :ufs: cap a l'abril! :-()-)
30 març - MOSSA-77

SURI ?¿?¿?
AIRUN81 ?¿?¿

ABRIL
7 abril - PICARA

PANXULINES DE MARÇ

MINTA
CRIS 1986
JENN90
DAYNA
xinxa l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 30, 2016 12:21 pm, en total s’ha editat 24 vegades.
Imatge

Imatge

boleta-BCN
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

EntradaAutor: boleta-BCN » dt. març 01, 2016 9:13 am

En primer lloc, gràcies Xinxa!!! Seràs una jefa estupenda!!! Ves afinant la veu que hauràs de cantar molt!

M'apunto:

Nom d'usuària Boleta-BCN
Edat dels dos jo 34 i el Boleto 35
Cicle de cerca i durada del cicles Cicle 8 de cerca i 29 dies durada
Nº Fills cero patatero
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. He recuperat el meu optimisme inicial (potser el socpetit ha tingut alguna cosa a veure, jeje)! A més, aquest mes m'apunto al gimnàs, crec que m'anirà bé. Viatjo per feina i hi haig de fer les mil i una per encaixar els viatges fora de la SW, jajaja!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Sóc grafiquera, faig tempes i TO's. Freqüència; dia si dia no a la SW, resta del mes pinxitus recreatius quan ve de gust. Prenc Femasvit. Aquest mes em toca anàlisi hormonal CD3.

Petonarros!
siberiana
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

EntradaAutor: siberiana » dt. març 01, 2016 9:28 am

Olé, Xinxa, seràs una jefa estupenda! Tant de bo cantis panxus a dojo, inclosa la teva :ok:
cris1986
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 4:07 pm

EntradaAutor: cris1986 » dt. març 01, 2016 11:50 am

Mil gracies per obrir el post de març Xinxa :p-) >.-<: :p-) >.-<: I gracies a tu tambe Mossa per aguantarnos al febrer!

Nom d'usuària cris1986
Edat dels dos jo 29 i el meu galtes 34
Cicle de cerca i durada del cicles 3er cicle de búsqueda i cicles de 29 dies
Nº Fills 0 fills
Data NW (importantíssim!) 23 Març
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. ja en sabeu un munt!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar.Estic prenent Natalben preconceptiu, faig TO's juntament amb SW i Sexi de tot ja aquest mes jeje.
url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dt. març 01, 2016 12:51 pm

Nom d'usuària: marta1986
Edat dels dos: 35 ell 29 jo
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest serà el 9è cicle. Els meus cicles són de 24 dies.
Nº Fills: 1 nen de dos anys
Data NW (importantíssim!):5 de Març
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent:acabem de comprarnos un autocaravana i estem eufòrics per tenirla i començar les aventures.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: estic prenent Ovusitol ara.
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Malibuna
Entrades: 122
Membre des de: dl. maig 12, 2014 7:26 am

EntradaAutor: Malibuna » dt. març 01, 2016 1:52 pm

Moltíssimes gràcies Mossa i xinxa!!!! Sou uns soletes!!! :***:

La veritat és que porto una setmana de bojos a la feina i no havia caigut que havia d'haver post nou!!

Poso les meves dades:

Nom d'usuària: Malibuna
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir menjant pernil i gaudint de la vida!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Qualsevol animadeta
Edat dels dos: 33 jo i 35 ell.
Cicle de cerca i durada del cicles: 4rt cicle de cerca. Cicles irregulars, el primer de 31, el segon de 23 i el tercer 25. Sembla que es comencen a regular.
Data NW (importantíssim!): suposo que cap al 6 de març
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Fa un any ens vam casar i volíem començar a buscar a la lluna de mel, però em van trovar un pòlip que es va complicar en una hiperplasia i he estat en tractament fins al desembre. Així que tenim unes ganes boges!!! A més a més, en el nostre voltant tothom està tenint fills i nosaltres ja comencem a tenir una edat!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Prenem Yodocefol i Maca andina els dos. Fem la SW dia si dia també (ho controlo amb els TO's).

A veure si aquest més hi ha moltes panxus!!!! :p-) :-())
mossa-77
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 9:25 pm

EntradaAutor: mossa-77 » dt. març 01, 2016 2:48 pm

Aveure si aquest mes és el bo!!!

Nom d'usuària Mossa-77
Edat dels dos 33 i 38
Cicle de cerca i durada del cicles 28 dies, portem 3 cicles de cerca desprès de l'ultim abort.
Nº Fills 1 nena de 7 anys
Data NW (importantíssim!) 3 de Març
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Soc molt fan d'en Michael Jackson, d'és que tinc 5 anyets
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Jo prenc Ovusitol D d'és de fa 2 mesos, ell pren Maca andina d'és de fa 2 mesos també. Fem la SW tant bé com podem, aquest ultim dia si dia també, i de tant en tant algun de recreatiu.
Imatge
SAS83
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dt. oct. 27, 2015 12:24 pm

EntradaAutor: SAS83 » dt. març 01, 2016 3:40 pm

Nom d'usuària: Sas83
Edat dels dos: 32 anys
Cicle de cerca i durada del cicles: 2 anys, cicles irregulars de 30 a 36 dies
Data NW (importantíssim!): 5 d març
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Despres d molt temps d busqueda a finals d gener vam començar tractament d fertilitat, concretament una IA. Demà ja hem puc fer el TE. A veure si tinc sort.
He fet de tot, buscar info per internet, pendre acfol, ovusitol, el meu home andromas premium. Posarme 1 o 2 coixins sota el cul, tancar les cames i anar a dormir. Practicar dia si dia tambe, dia si dia no, fer TO...
Minta
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

EntradaAutor: Minta » dt. març 01, 2016 4:05 pm

Edat dels dos: jo 29 i el Minto 32
Cicle de cerca i durada del cicles: Al Febrer va ser el meu primer cicle de cerca. Estic en fase desespero fins el 11 de març!!
Nº Fills: Encara cap!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Estic prenent Ovusitol D, ja que els meus últims dos cicles han sigut de 45 dies. M'he fet analítiques hormonals i tot ha sortit correcte (descartem SOP, OP, Tiroides, etc). Vaig començar a mitjans de febrer a prendre'l, així que a veure si fa la seva feina i o m'escurça els cicles o em porta una super panxu! </;-)
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: De moment ens volem pendre la cerca una mica "a l'aventura". No fem TO, ni TB ni res de res. Anem pinxutejant quan volem i bastant sovint, jejeje! Si veiem que ens desesperem massa, igual ens apuntem a per fer TO o tempes... ja veurem, per que el Minto no es gaire partidari d'aquestes coses... aiiixx homes!!! :-o00m
Minta

EntradaAutor: Minta » dt. març 01, 2016 4:07 pm

Per cert Xinxa!!! M'enalegro que siguis la jefa d'aquest mes!!! Segur que tens moltissima sort i cantes moltes panxus!!!! Quins nervis!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
xinxa

EntradaAutor: xinxa » dt. març 01, 2016 4:32 pm

Noies! Demà des de l'ordinador us apunto a totes! Espero, com dieu, de cantar les panxes de cadascuna de vosaltres!!!
Imatge

Imatge

cookiee46
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 5:58 pm

EntradaAutor: cookiee46 » dt. març 01, 2016 6:25 pm

M'apunto al cercadores de març!

Nom d'usuària: cookiee46
Edat dels dos: jo 32 i ell 29
Cicle de cerca i durada del cicles: Primer cicle de cerca. Des de que vaig deixar les anticonceptives he tingut cicles de 29 i de 26 dies.
Nº Fills: cap
Data NW (importantíssim!): segons el WL el 22 de març
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Porto uns mesos a la banqueta per temes de feina i cosetes, vam decidir posar-nos al març i aquí estem per fi! He anat seguint els posts de cercadores a l'ombra i he après moltes coses de la cerca que espero que ara m'ajudin en el meu procés de panxu.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Començaré a fer TO's perquè no tinc gaire clar quan ovulo. En principi farem SW i dia si dia no.
Imatge

Imatge
Petit36
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

EntradaAutor: Petit36 » dt. març 01, 2016 7:38 pm

Hola! Gracies XINXA per obrir aquest post precios!!! Ja veuras q cantaras moltes panxolines!!!!

MOSSA reina gracies pel post d Febrer! !! :love:

Vaa m'apunto!!

NOM USUARIA : PETIT36

Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: treballar i ballar!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): Vivir mi vida -Marc Anthony.
Edat dels dos: jo 36 i ell 38
Cicle de cerca i durada del cicles: Cicles de 26 justos clavats!
Nº Fills: 1 :cnen: preciós!!
Data NW (importantíssim!): 13 març (es el día que NOOO m'ha de venir.. ;-)))
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: doncs ja porto 3 mesos post-avortament. .. Esperem sigui l'última. . I per lo demés ja hem coneixeu!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: aquest cicle he comensat amb ovusitol i el petito amb Gestadha. i freqüencia.. som dels que preferim dia si dia no desde la W. Aquest mes anirem fent!
dayna
:: conillet
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

EntradaAutor: dayna » dt. març 01, 2016 7:52 pm

Mossa... felicitats! Has estat una super jefa i encara que no ha sigut un mes super exitós a nivell panxuril has portat molt bé el post. Érem moltes i ens has comandat estupendament.

Xinxa, primer de tot gràcies pel post! Et passo les meves dades:

Dayna
-Edat dels dos: 34 jo i 33 el Daynot :motu:: :motu::
-Cicle de cerca: a lo tonto a lo tonto... aquest ja és el 5è cicle de cerca
-Durada del cicles: 26-28 dies però amb un problema d'hiperprolactinèmia que espero controlar aviat
-Més cosetes: Demà al gine! Espero que aquest cicle sigui el bo... a més passaré la Setmana Santa a Roma! Si ve la warry em treuré la depressió en el viatge, si no ve passaré els primers dies de prenyi passejant el cigronet per Roma.
-Trucs: Yodocefol des de fa 6 mesos, maca andina dos al dia (ell i jo), TO que mai em surten bé, gràfiques de tempe que semblen el Dragon Khan a vegades, totes les pregàries "habidas y por haber" y SW de dia si dia no (aquest mes la volem allargar 10 dies)
-Data NW: 17 de Març
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
xinxa

EntradaAutor: xinxa » dc. març 02, 2016 8:19 am

Bon dia noies!

Acabo d'afegir-vos a la primera pàgina! Ja comencem a ser un bon grupet!

Com aneu? Mossa, demà és la teva DNW!!! Com et trobes??? Marta, Sas i Malibuna, vosaltres també ho tenim al caure! Símptomes???
Imatge

Imatge

mossa-77
Entrades: 326
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 9:25 pm

EntradaAutor: mossa-77 » dc. març 02, 2016 11:21 am

Bon dia nenes!!!
Jo tant puntual com sempre, ja tinc la warry aqui. M'ho agafo amb filosofia, jejeje, a esperar nova SW, i a tornar.hi amb ilusió.
Imatge
boleta-BCN
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

EntradaAutor: boleta-BCN » dc. març 02, 2016 11:31 am

Bon dia boniques!

Mossa ostres tu quin greu... molts i molts pepos... aquest mes sí que sí. :-()-)

Sas t'has pogut fer la prova avui? Moltissima sort reina! :-o00m

Marta i Malibuna, com ho porteu?

Petons a totes
Minta

EntradaAutor: Minta » dc. març 02, 2016 12:19 pm

Ostres Mossa.. quin greu!!! No pateixis que ja veuras com la primavera la sangre altera i aquest mes segur que portas panxu!! :love:
Jo estic mega rallada amb el desespero... intentaré aguantar fins el 11/03 sense fer-me TE, pero no se si podré... aixó de esperar-se 45 dies es una M gran!!! :ufs:
xinxa

EntradaAutor: xinxa » dc. març 02, 2016 12:24 pm

Ostres Mossa, quin greu!!! :-()-)

Minta, deu n'hi do la durada d'aquests cicles!!! Intenta aguantar uns dies més! Vaja, almenys jo prefereixo veure la w que no pas un te negatiu!

Noies, les que feu TO, em podeu explicar quin dia de cicle comenceu? Un al dia? O 2? No tinc ni idea de com funcionen, i aquest mes vull provar-los!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::