✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
cookiee46
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 5:58 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: cookiee46 » dv. març 04, 2016 6:27 pm

nic!! Ja t'he felicitat al post de cercadores però et torno a felicitar per aquí! Enhorabona per aquests dos cigronets!! >.-<: >.-<: Ara a fer-se a la idea a poc a poc i a gaudir de la panxu!! La eco super emocionant m'imagino!
Ainss quines ganes de viure aquests moments! Ja ens continuaràs informant de com va tot!! :love:

Náyade ja segueixo a la Míriam Tirado al youtube, encara no he tingut de temps de mirar-me cap vídeo però ja he vist que té uns quants que pels títols semblen molt interessants! A veure si me'ls puc mirar aquest cap de setmana.
Imatge

Imatge
aseret
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dc. juny 06, 2012 2:56 pm

EntradaAutor: aseret » ds. març 05, 2016 6:12 am

Ostres nic dobles felicitats!!!! Nose quina cara s'em quedaria a mi.... Jeje
Jo tb mhe fet fan de la Miriam tirado, gràcies per la recomanació
Imatge
Imatge
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

EntradaAutor: Minta » ds. març 05, 2016 1:47 pm

Nic, doble felicitats una altre vegada!
Náyade, jo tb segueixo ara a Miriam Tirado, ens ha encantat! Gràcies per la recomanació!
Náyade
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dg. març 06, 2016 1:10 pm

Hola a totes!!!! x*x*x Què tal??? Diumenge!!!! Què a gust s'està a casa amb el maromo >.-<: :***:

NIC moltíssimes felicitats maca!!!!! >.-<: :p-) >.-<: :p-) >.-<: :p-) >.-<:
Les sorpreses i les bones notícies venen de 2 en 2!!! Segurament haurà estat un xoc, però nena... 2 bebès d'una vegada és un regal! Ja sé que potser es veu tot una mica negre, però mira la Verdeliss! Té dues nenes que son monísimes no, el següent, i aquest vincle que tenen entre elles, aquest "nosequè" que tenen els bessons, és tan intens i bonic :love:
Et desitjo el millor i et segueixo pel post de mamis!! :miko: neukiss-) :globus:

Minta i cookiee46 molts ànims al desespero!!!! :globus:

Inda, la veritat és que és molt i molt trist que tinguem que planificar la nostra vida en funció del treball, els diners, etc. Vivim a un pais on el lloguer es caríssim, tant o més que una hipoteca, de manera que encara que no tinguis la obligatorietat de "pagar hipoteca", igualment pagues un pastizal per viure a un lloc mínimament normal. I a sobre tot el que hem parlat, de que ara la dona treballadora té molt poques oportunitats, un cop està embarassada, pam! Al carrer. És super injust i masclista, però es la realitat. La part positiva de tot això és que si el nostre marit ens pot "mantenir" durant aquest temps, doncs intentarem gaudir a tope del nostre embaràs, del nostre fill/a... així que mira, no hay mal que por bien no venga!! I si hi ha treball, doncs millor!! SOLO SE VIVE UNA VEZ, así que haz que esa vida merezca la pena vivirla :love:

Jo sense novetats, a 2 mesos i 2 dies de començar el pinxuteig ..::·· ..::·· ..::··

Ah! La Miriam Tirado a mi m'agrada molt, no fa molt que la segueixo però trobo que és molt maca i dona grans consells!

Que acabeu de passar un bon cap de setmana!!! :-()-) :-()-)
Imatge Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dg. març 06, 2016 6:25 pm

Benvinguts Cristina&Marc!!! Aqui tothom és benvingut!!! :)

Doncs si, alguns necessitem uns mesos per poder planificar bé l'embaràs i el fer de tenir un fill! Com me n'alegro de tenir aquesta banqueta virtual per desfogarnos tranquil·lament! :D

Doncs si, la Inda començarà a l'estiu també, si no recordo malamemt cap a Setembre! Aviam si ens creuem a cercadores i a mamis! La veritat que tinc ganes de ser a l'altre banda amb persones tan maques com vosaltres!

Feliç setmana! ♡
Imatge Imatge
cookiee46

EntradaAutor: cookiee46 » dg. març 06, 2016 7:06 pm

Cristina&Marc benvinguts!!! >.-<: Ja veuràs que l'espera no es fa tan dura estant al post de banqueteres!

Náyade sí que s'està bé un diumenge sense fer gaire cosa amb el maromo al costadet!! S'han d'aprofitar i gaudir a tope aquests moments! :love:

Que acabeu de gaudir a tope el que queda de cap de setmana i que tingueu una bona entrada de setmana!!
Imatge

Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dg. març 06, 2016 8:05 pm

Cristina&Marc no he preguntat perquè començareu al juliol? Per algun motiu en concret? (no ho dic amb segones eh! simple curiositat :content: ).

A nosaltres, com hauràs llegit, ens tirava molt el tema treball, però mira al final el que ens està guiant més és que volem que el petit neixi a partir de febrer 2017... és una xorrada com una catedral, però al final al treball el més segur és que em quedi sense contracte, i torni a fer suplències curtes... :-o00m Tot apunta a això. Vam parlar fins i tot de començar ja, perquè total, tampoc és segur que encertèssim en aquests 2 mesos i a sobre si em foten fora, perquè esperar? Fàcil: perquè no volem que sigui de Novembre-Desembre : lasito : Si us plau, espero que no em jutjeu massa per això, però intentarem que sigui de primavera-estiu... tardor... i si no hem encertat, doncs hivern, o que sigui quan hagi de ser i prou! Però per provar-ho que no quedi!!! :miko:

Per això t'ho pregunto, no sé si va per aquí la cosa. També al principi vaig necessitar uns mesets per aclarir les meves idees, saber si realment és el que volia, si estava preparada (mai s'està preparat però al menys sentir-me mínimament conscient!), si volia aquest canvi, etc. I després tot el que ja t'he escrit: treball, tema de mesos, tema d'amigues embarassades... Necessitava trobar el meu moment :-())

En fi, sóc un disc ratllat sempre explico el mateix! Què pessada! :content:

Al final no hem pogut anar aquest capde a conèixer el bebè de la meva amiga, el meu marit amb amigdalitis, febre, etc... així que res, capde tranquil·let a casa.

Petonassos neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Imatge Imatge
Inda
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » dg. març 06, 2016 9:27 pm

Hola!!! Benvinguda Cristina&Marc!! Es fa més curtet i amè el temps quan saps que hi ha més gent com tu i comparteixes moments!!

Nayade!! Això que dius de que pugui nèixer a la primavera-estiu-tardor, nosaltres ho hem estat parlant avui, que si ens posem al setembre i triguem poquet...de be segur que serà de finals d'any!! I sí, no ha d'importar el mes!! D'acord...però nèixer a ple hivern no és com a la primavera (tempa fred, virus, gent propera amb virus...) i a més de finals d'any tema cole...els veig taaaant petitons als que van a la classe amb el meu petit. I jo el vaig portar amb 3 anys i mig a P3 i el veia petiiit!! M'imagino portant-lo amb 2 i mig i em fa coseta...així que t'entenc i nosaltrs tenim números que sigui així. O no!!! Mai se sap!!

Per això li deia avui, jajajaja...ens posem ja??? Però de mig broma mig en serio...jajajaj...perquè quan ja ho tens en ment entren ganetes. Però no! Al setembre com van dir i si és de finals d'any, doncs serà una altra experiència tot plegat!!

I la vida va com va...tinc una amiga que esperava el petit per finals de gener. Seria de ple hivern, però com a mínim al cole entraria grandet....doncs es va avançar tant que és de desembre. Podem organitzar una mica, però després tot va com va i lo important serà arribar!!

Que tingueu bona setmana!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dg. març 06, 2016 10:29 pm

Inda però si comenceu a setembre seria per juny en endavant!! Crec que també es bona època!! Tan de bo no arribeu l'hivern però si es aixi no passa res. Nosaltres ho volem intentar però si no surt doncs res! Que vingui quan vulgui! De fet no espero quedarme al primer cicle i que sigui de febrer, però bueno prefereixo febrer que desembre.

I tens tota la raó, al final passa el que ha de passar, potser el bebè neix abans de temps i tota la planificació a fer punyeta!! Pero bueno son coses que no podem controlar...

Bona nit!!!! ☆
Imatge Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dl. març 07, 2016 10:31 am

FeliÇ dilluns!!! (què ràpid passa el capde... :-o00m ).

Clar que si, Cristina&Marc! Tot el que es pugui planificar amb temps, millor :ok:

Llibres que recomano, doncs mira, algunes d'aquí vem llegir Què s'ha de fer abans d'estar esperant. És aquest llibre. Pots trobar-ho a moltes biblioteques, llibreries o en ebook.

Imatge

A mi no em va agradar gens. Em va semblar força obssessiu, es centrava molt en la nostra salut, que hem de menjar bé, deixar el cafè, deixar de fumar, perdre pes si ens fa falta... i d'aquí a moltes altres paranoies, com que no portem el mòbil a la butxaca, que no bebem té, que tal i que qual... i a mi em va semblar que havíem de parar la nostra vida per cercar, i que ens obssessionaria de tal manera que estariem ben fotuts fent totes aquestes instruccions... Com que no pots seguir la vida normal, saps? Entenc que no et vagis de botellón cada capde ni fumis, vale, però hi han coses que no es poden controlar, o sí, no sé. Jo no crec que canvii la meva vida radicalment perquè això m'enfonsaria més si no em quedo, i a sobre canviant tot al meu voltant per aconseguir panxu! Em sembla massa...
No el vaig ni acabar, vaig arribar al tema del pes i ja em vaig rallar bastant! :content:

Tinc més llibres però són de quan estàs embarassada. Tinc L'aventura de l'embaràs, Vamos a ser padres i Cosas que nadie te contó antes de tener hijos. Aquest últim em va fer gràcia quan estava en la fase de "uffff no sé si estoy segura de meterme en este follón". Crec que és bastant divertit tot i que no l'he llegit encara!
Ah! I per suposat tinc el de Bésame mucho i Un regalo para toda la vida, que penso llegir quan ja estigui embarassada per tenir-ho fresquet >.-<:

Si sabeu d'algun llibre més, si us plau, recomaneu-lo!! Jo no he trobat més. La gran majoria son per quan estiguem ja embarassades.

Avui dilluns... ufff què dur!!! Normalment és el pitjor dia per a mi, juntament amb el dijous, tinc moltíssima feina a l'hospital i se'm fa costa amunt! Encara que també es fa més curta la jornada jeje.

Que vagi genial nenes!!! :love: :love:
Imatge Imatge
cookiee46

EntradaAutor: cookiee46 » dl. març 07, 2016 7:24 pm

Jo tinc una bona llista de llibres però la majoria són per quan ja hi ha panxu perquè tinc molts del part, de lactància, criança...
Jo de moment m'he llegit el que ha posat la Náyade "Què s'ha de fer abans d'estar esperant" i tampoc em va agradar gaire i també he acabat fa poc el del Michel Odent "El bebé es un mamífero" aquest m'ha agradat bastant. Parla del part així que jo m'he avançat força en llegir-lo però mira li tenia ganes jajaja

Náyade m'apunto algun dels que has posat que no els tenia a la llista!
Imatge

Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dl. març 07, 2016 7:29 pm

cookiee46 ha escrit:Jo tinc una bona llista de llibres però la majoria són per quan ja hi ha panxu perquè tinc molts del part, de lactància, criança...
Jo de moment m'he llegit el que ha posat la Náyade "Què s'ha de fer abans d'estar esperant" i tampoc em va agradar gaire i també he acabat fa poc el del Michel Odent "El bebé es un mamífero" aquest m'ha agradat bastant. Parla del part així que jo m'he avançat força en llegir-lo però mira li tenia ganes jajaja

Náyade m'apunto algun dels que has posat que no els tenia a la llista!

Guapa doncs jo m'apunto el que dius del bebè mamífer. Tinc un altre d'embaràs que no se com es diu, a la nit us passo foto, d'aquells de setmana a setmana, i té un petit apartat per els papis!
Imatge Imatge
Inda

EntradaAutor: Inda » dt. març 08, 2016 3:56 pm

Jiji...tindrem 4 mesets per no arribar a que neixi a l'hivern. Però tinc la sensació que aquesta vegada la cerca serà més llarga...no sé. Mai se sap i potser quan ens posem m'entra la histèria de voler panxa JA, jiji...però tinc aquesta sensació. L'altra vegada va anar tant ràpid que penso que ara no serà així.

Sip Cristina ens trobarem a cercadores...o no!! Si començo al setembre i vosaltres abans...qui sap!! Però allà s'està molt bé i entre totes ens animem. Jo ara estic a vegades l'ombra a cercadores, m'agrada anar entrant en ambient i fa molta ilusió quan una companya canta una panxa!

Gràcies pels llibres!! Jo al primer vaig llegie un regal per a tota la vida i omple'm de petons. I un cop va nèixer ja no vaig tenir temps per a més, jiji...Ara ja ni ho intentaré de llegir. Prou que pugui anar entrant, i des de mòvil, a anar-vos seguint!
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dc. març 09, 2016 11:34 am

Ja estem a meitat de setmana noies!!!!

Escric perquè avui ha passat una cosa inaudita!!! Jajaja he anat a zumba!!! :) Sabeu les setmanes que portava dient que aniria?? Avui he decidit que no podia més i havia d'anar!!!

A la classe m'he mort la veritat...m'ha costat acabar però ho he fet, després dutxa i m'he quedat pfffff fatal!!! La gent diu que es queda nova però jo em trobo dèbil i adolorida, suposo que perquè es el primer dia!!
Per cert anava como pollo sin cabeza a la classe jajajaja quina vergonya!!

I no us passa que ara que ha heu pres la decisió de ser mamis, apart de ganes mil de començar, es com si la resta del món donés igual? No se el tema treball, gent, no sé... sempre penso 2 mesos!!!! I la resta ni hi penso, només en el fet de cercar, embaràs i ser mami! Potser és la obsessió, no sé, ara porto bé la banqueta pero al meu futur només veig el meu fill o filla i res més... pot ser dolent això no? No tenir res més pel que lluitar... nose...

En fi nenes vaig a treballar un dia més!! Desitjant que sigui capde ja!!
Imatge Imatge
cookiee46

EntradaAutor: cookiee46 » dc. març 09, 2016 7:12 pm

Vingaa que ja queda menys pel cap de setmana!! :p-) :p-)

Náyade el zumba és molt divertit però esgota molt jajaja jo els primers dies semblava un pato mareao, després no és que ho fes gaire bé però podia seguir una mica millor les classes, he de dir que no sóc gaire coordinada....
A mi em passa això que comentes de no pensar en res més! Al meu cap és mono tema total!! I clar em poso a l'ordinador i només miro coses relacionades, em miro llibres per posar a l'ebook, doncs tots de tema embaràs, part, ..... Ja m'he vist dos documentals sobre embaràs... vaja obsessió a tope! Jo a més és que sóc una persona que davant situacions noves necessito informar-me per sentir-me segura, doncs un fet com l'embaràs que em canviarà la vida i que coi es formarà una vida a la meva panxa! Doncs imagina la necessitat de conèixer tot el que hi intervé en el procés.
Jo no crec que sigui dolent perquè m'imagino que quan tens un fill tot el que fas i pel que lluites és per ell i un cop ja tenim aquest desig, que ve tant de dins nostre, ja tenim aquest xip posat.
Imatge

Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dc. març 09, 2016 7:25 pm

Jajajaa doncs si, jo també soc una mica descoordinada amb el ball aixi que imagina't como pollo sin cabeza 8-)

Amb lo de monotema jo em refereixo més a coses de la vida, per exemple penso en si treballaré o no, si aniré de matí o de tarda o si el petit es quedarà amb l'àvia o guarde... i penso bah és que m'és igual no vull pensar en res mes. També tema de que a l'estiu no se si anirem de vacances o no... pensament automàtic: ni idea m'és igual, estaré cercant!! La gent anuncia que es casa al 2017... pensament: espero estar embarassada o amb bebè!!! Jajajaja. És com que no tinc pensament de futur apart de ser mare, ni laboral ni de relacions d'amistat ni res... es com que no veig més enllà de tenir fills. Com si s'acabés el món!!! Jajajaja x)

Jo ara estic en modo no llegir res de l'embaràs perquè vull fer-ho quan axonsegueixi estar embarassada! Penso que tindre tot el temps del món per llegir i dubto que sigui tan ideal la cosa jajaja.

En fi nenes... estic esgotada, desitjant arribar a casa i estirar-me!!! ☆
Imatge Imatge
Inda

EntradaAutor: Inda » dc. març 09, 2016 8:18 pm

És així tal qual dieu!! Nosaltrs començarem ak setembre i l'angoixa que tenia fa unes setmanes per la feina es va diluint. Si em quedo embarassada i no em renoven...doncs ja veurem. L'altra vegada ens vam sortir...perquè no aquesta? Tema vacances?? Sí que pensem en fer un viatje xulo que volem aquest agost, perquè el vinent no sabem com estarem...i ja veurem, jajaja...i és un no parar i penso que normal.
Et canviarà la vida, no sabem com actuarem amb panxa o amb bebé, doncs normal que la resta sigui secundari. Mentre tinguem el desitjat i tots estem bé, la resta ja anirem fent!!

Avui estic feta caldo...penso que espero warry. Fa mesos que no m'ho apunto, no sé quan em toca ni res i m'estic plantejant iniciar la cerca així, deixant-me sentir el cos. I si veiem que no ens quedem doncs controlar cicles. No sé...com sempre dic, potser quan ens hi posem mentra la pressa...jajaj

Bona nit!!
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dj. març 10, 2016 8:42 am

Jajaja quina raó Inda!! Nosaltres per motius econòmics aquest estiu dubto que fem gaire cosa, i jo crec que estaré fent suplències d'estiu aixi que ho tenim ben fumut!!

I si tot dona voltes envers ser mare. Ara he vist videos de la verdeliss de les nenes i em moro d'amor, quines coses més boniques ♡♡ m'encanten!! I penso que jo també vull ja.

Aquest capde anem a veure per fi a la meva amiga i conèixer al petit, i no sé si se m'activarà aquest instint que pot amb tot,espero que no pq després ho passo fatal i nomes queden 2 mesos!!!! Arrrrg quina impaciència!!

Vinga avui ja dijous!! He quedat ara amb una amiga que mha d'explicar una cosa, potser està embarassada?? Després us esplico jaja.

Petonets!!!
Imatge Imatge
cookiee46

EntradaAutor: cookiee46 » dj. març 10, 2016 10:21 am

Bon dia!! Entro rapidet en un descans al cole!

També em passa això que dius, que enfoco tot el futur en l'embaràs i al bebè. Ja ens explicaràs quina és la notícia de la teva amiga!!

Inda jo és que no puc evitar haver de controlar ovulació, data de warry, etc... però crec que si pots és millor fer-ho sense donar-hi moltes voltes a dates perquè estaràs més tranquil·la i això ajuda a aconseguir panxu!
Imatge

Imatge
Inda

EntradaAutor: Inda » dj. març 10, 2016 8:43 pm

Hola!! Si cookie és lo que m'agradaria. Saber que estem cercant, però no controlant...a veure si puc!!

Cristina jo abans ho feia amb aplicació o calendari, com a mínim per saber si em tocava per vacances o escapades de findes. Però vaig decidir deixar-ho còrrer i escoltar-me...i de moment funciona!! La warry ha vingut aquest matí, tal i com em semblava ahir, jeje...porto així ja gairabé un any!!

Jo crec que no vaig llegir res l'altre vegada. Quan vam decidir anar, 3 mesos abans vaig deixar les anticonceptives i al segon cicle de cerca ja em vaig quedar. Així que directament vaig començar amb llibres ja de panxa, jeje.

És per això que ara penso que trigarem més. Sempre diuen que no hi ha dos iguals.

Jo en comptes de zumba faig piscina! Deu ser durillo el zumba i mooolt canyero. De ven segur que quan agafis el ritme Nayade, després sortiràs com nova. A mi m'agrada molt la piscina perquè puc fer alguna d'esquena de tranqui després tornem a donar canya!! I després aprofito per fer sauna (ara a l'hivern ve moooolt de gust) i és l'estona de relax i desconexió per mi.

Ara ho explico i em donen ganes d'anar...si no estigués feta caldo amb warry, jejeje. Bona nit!!!
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::