❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Marta_1986 » ds. març 05, 2016 7:07 am

Bondiaaaaa :love:
Per aqui portem des de les 7:30en marxa amb el peque hehehe avui anem a Girona al girocamping

Bé, vamos a lo que vamos.... m'he llevat i he fet pipitest però blanc nuclear.... ara bé, porto tot el matí amb nàusees molt a saco i sense rastre de warry....
Fa dos mesos em va passar i finalment va baixar amb retard.... aishhh quin rollo. ... esque el TE era blanc nuclear eh... si jo em baixa avui demà faré un altre.

Petoooons
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Elantris » ds. març 05, 2016 7:12 am

Bon dia!!

Marta, no tens TOs?? Jo sempre crec que és millor fer TO i si no surt res doncs res, però si marca una mica llavors potser sí que cal anar fent TEs...
És que el TE pot marcar-ho més tard.
Jo quan m'hi vaig quedar, la línia del TE era tant fina que ni es veia, en canvi el TO sortia negre! jajajaja!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Marta_1986 » ds. març 05, 2016 7:29 am

i el TO quan mel faig? avui a la tarda o demà al matí? d totes maneres a mi em va marcar TO positiu un mes que ho vaig fer i al cap de dos dies va baixar la regla... així que pot no ser fiable...
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Minta » ds. març 05, 2016 8:36 am

Bon dia noies!!!!!
Aiiixx estic super nervi!!! Us explico:
Estic a dia 39 del meu cicle, pero els meus ultims dos cicles han sigut de 45 dies.
Avuí m'he fet un one step i m'ha semblat veure com una mini ratlleta gairebe imperceptible (el meu home tb l'ha vist).
He pensat q podia ser paranoia meva, així q he tornat a fer-me un altre onestep... i aquest ha sortit blanc nuclear.
Com q ja no sabia q pensar he dit: de perdidos al rio, em faig un CB... i clar... ha sortit NO EMBARAZADA.
L'he desmontat i també surt la ralleta una mica marcada, mooooolt tenue gairebe imperceptible!!! M'estic tornant boja??? Ja no se q pensar!!! A alguna li ha passat això??
Sento la rallada noies :ufs:

Per cert, Nic, felicitats per la bessonada!!! Quina passada!!!
Avatar de l’usuari
cookiee46
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 5:58 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: cookiee46 » ds. març 05, 2016 9:00 am

Modo soso:
Bon día boniques!!

Marta esperem que sigui perquè és molt aviat i continuï sense fer acte de presència la maleïda! Que gaudiu molt per Girona!

Minta igual també és molt d'hora, perquè si els anteriors cicles han estat de 45 dies, esperem!! I això d'obrir el clearblue? Si l'obres es veu com un te de tires normal i veu la ratlleta?? No en tenia ni idea! Doncs si es marca igual és bona senyal no??
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Elantris » ds. març 05, 2016 9:17 am

Marta, els TO a vegades marquen perquè hi ha fluctuacions d'hormona durant tot el cicle.
Perquè sigui embaràs la linia ha d'estar marcada no, lo següent, marcadíssima!
Tu no desesperis i demà ho tornes a repetir tot amb la primera orina del matí i a veure que surt.
Ànims guapa!

Minta, al CB no li facis cas que sempre marca alguna cosa, crec que embaràs és si s'han marcat les 3 ratlletes. I si a la pantalla et sortia que no....
De totes maneres prova de fer un TO també i un TE quan faci almenys 4 hores que no fas pipí, a veure si es torna a marcar.
Això sí, si tant tu com el teu home heu vist ombreta en un TE....ai ai ai....si hi ha ralleta hi ha panxeta no?.... :)
A veure demà o passat que surt!

Ànims a totes dues!!! >.-<:
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: xinxa » ds. març 05, 2016 11:42 am

Nenes bon dia!!!

Escric des del mobil i al cotxe, així que faré el q podré!!!

Marta! Mentre no hi ha w hi ha esperança! Anims!!!

Minta aiiiii! Va q seràs la primera!!! Demà un altre te!!!

Elantris merci per les explicacions de quan fer to per saber si pot haver-hi panxeta!

Malibuna com vas avui??? Explica!!!

Jo fa una estoneta he fet to i ha sortit la linia una mica marcada!!! Aixi que ja podem anar fent deures, oi???

Nenis, paro d'escriure q em marejo!!!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Minta » ds. març 05, 2016 12:09 pm

Hola noies! Gracies pels anims, pero analitzant la situació i els nervis d'aquest matí, crec que la primera ratlleta que he vist al one step deu de ser la d'evaporació, i lo del clearblue he vist q lo de destripar-ho no serveix x res, si no per fer-te mes mal de caps, ja q a la red n'hi ha moltes noies q ho van fer, amb el mateix resultat q jo i finalment va ser un negatiu com un temple...
Lo q trec en clar de tot això es q m'haig de relaxar i no em keda cap altre cosa q mentalitzar-me q es meus punyet.. cicles son d 45 dies, i q m'haig d'esperar i no guiar-me per les ilusions o sensacions.
Moltes gràcies de tot cor pels vostres anims i perdoneu q hagi estat massa histèrica aquestos dies, en especial avuí.
Molts pepos a totes!
Avatar de l’usuari
cookiee46
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 5:58 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: cookiee46 » ds. març 05, 2016 12:20 pm

Minta estàs perdonadíssima!! Estem per això, per escoltar les nostres rallades! Molts pepos per aguantar l'espera

Xinxa al ataqueee!!! Jofaria deures per si un cas jajajaja

Elantris gràcies per explicar això dels TO's, tampoc ho sabia això!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Elantris » ds. març 05, 2016 1:00 pm

Minta això dels cicles llargs ho has comentat amb el gine?

Es que amb les perles d'onagra o l'Ovusitol pots escursar-los una mica diuen...encara que ,és clar, ho notarás en uns cicles i no immediatament, però bé, per provar...Parla-ho amb el teu gine!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Minta » ds. març 05, 2016 1:03 pm

Moltes gracies cookie pels teus anims!
Elantris, si ho vaig parlar i em van fer analisis hormonals, papanicolau i una eco. Tot ha sortit de 10.
La gine em va recomanar l'ovusitol D, i aquest ha sigut el meu primer cicle... així q com tu dius encara es massa aviat per veure canvis...
Mil gràcies!
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Marta_1986 » ds. març 05, 2016 4:17 pm

Uolaaaaa jahem tornat de gironaaaaa
He fet TO i surt blanc.... aixi que no sé jo... estic veient que em passarà com fa dos mesos i se'm retrassara...molt estrany tot plegat vaja
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: xinxa » ds. març 05, 2016 5:13 pm

Minta aqui no t'hem de perdonar de res! Estem per escoltar-nos les unes a les altres!!! Paciencia, que no hi ha res perdut!

Marta, keep calm!!!

Va noies, qui serà la primera panda del mes???
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Elantris » dg. març 06, 2016 7:49 am

Bueno que passa aquí???

Dormilegues!! A fornicar!!! :b-))) :b-))) :b-)))
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
mossa-77
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 9:25 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: mossa-77 » dg. març 06, 2016 11:40 am

Aiii Elantris reina!!! Ojalà pogués fornicar!!! Estic treballant!!!! Grrrrrgrrrrrgrrrr
Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Náyade » dg. març 06, 2016 12:50 pm

Elantris segurament no em coneixes però jo a tu si, perquè us vaig seguint a l'ombra, i sempre m'he rigut molt amb els teus comentaris. Només volia dir-te que em sap molt i molt greu el que t'ha passat, però m'encanta lo bé que t'ho has pres i les ganes que tens de fotre-li canya al Elantriu de nou, i l'optimisme que transmets a totes les cercadores de Març. Vals milions i espero que tot aquest optimisme i alegria li transmetis al teu futur cigronet que serà un bebé estupendo i rialler de 2017, ja veuràs! <:-<

Aprofito a totes per animar-vos a totes!!! En especial cookiee46 i Minta, companyes de banqueta!!!

D'aquí a Abril us vull a totes amb panxu!!! :-()) :-()) :-())
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
SAS83
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dt. oct. 27, 2015 12:24 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: SAS83 » dg. març 06, 2016 3:16 pm

Hola noies!!

Entro d forma rapida per dirvos que ahir hem va venir la NW. O sigui a esperar un altre mes.
Q acabeu d passar un bon diumenge.
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: Marta_1986 » dg. març 06, 2016 3:38 pm

Bona tarda solets meus.
nomes entro per dir que acaba de baixarme la warry.... ara mateix no vull mirar Dnw següent ni res... demà tinc ginecòloga a veure què em diu. Aquest matí com ahir al matí he tingut unes nàusees de la osti... però en el fons pensava q fijo que em baixaria... estava com si ja ho sapigues segur que baixaria, que no estava prenyi..sense il·lusió ni res.

En fin, ja portem vuit mesos i un avortament pel mig...ssuposo que això fa.

Molts petons x totes, que acabeu bé el diumenge
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: xinxa » dg. març 06, 2016 3:43 pm

Nenes!!!

Sas i Marta em sap molt greu!!! Anims noies!!! Marta demà ja ens explicaràs que ens dius el gine!!!

Va noies, com diu l'Elantris, a "treballar" totes i ha deixar els maromos ben secs!!!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Avatar de l’usuari
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁

EntradaAutor: boleta-BCN » dg. març 06, 2016 4:05 pm

Hola reines!

Marta i Sas, molts i molts ànims. Venga, amunt! Q tot passa i tot arriba. Ara a per la nova SW!

Us escric en modo soso desde l'hospital. La meva àvia està molt greu i estic passant tot el temps q pugui amb ella. La meva DNW és divendres però estic pensant en fer-me el TE abans. Si per casualitats de la vida fos positiu li podria donar la noticia a la meva avia...

Us vaig informant.

Petonarros forts a totes!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::