❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Re: ❀ ✿ ❁ Cercadores MARÇ 2016 ❀ ✿ ❁
Hola boniques!! Com van aquests deseperos i aquests pinxitus???
Xinxa encara que siguin pinxitus ràpids serveixen també. Nosaltres entre setmana també fem pinxitus express perquè els horaris de feina ens deixen poca estona per estar junts, el maromo treballa a la tarda - nit i jo arribo a casa a les 5 així que fem el que podem tu!
Lanina els teus sentiments són totalment normals! Quan vols alguna cosa amb tantes ganes i no acaba d'arribar però veus que d'altres ho aconsegueixen al moment fa mal i enveja, encara que sigui de la bona! I res de pensar que ets egoista! Vinga a tope amb aquesta SW bonica!!
Vannion benvinguda!!!
Malibuna quina bona notícia que no hi hagi warry!!
Aiiixxx a veure si podem cantar una panxu de març ja!! Quan faràs TE?
Minta totalment normal que tinguis tantes temptacions de fer TE, el teu desespero és molt desespero! Demà al matí estaré pendent de tu a veure si te l'has fet!
Boleta Petit com van aquests deseperos??
Mode ego: Doncs jo estic ralladeta amb això dels TO's perquè avui continua igual que els altres dies, només es veu una ombra de ratlleta que per veure-la has d'enfocar la vista a tope! Jo creia que avui la veuria més marcadeta perquè aquest matí he notat molèsties als ovaris, però res...
Però bé jo seguint el consell de la jefa he fet deures avui, que no se diga que no se intenta! Ha sigut un pinxitu rapidet però hem fet la feina! jajaja
Ja us diré demà que diu el TO... però em veig fent SW de 15 dies, que mira ho gaudirem però acabarem esgotats!
Vaaa noies a veure si tenim algunes panxus aquesta setmana!!! Petonets!!

Xinxa encara que siguin pinxitus ràpids serveixen també. Nosaltres entre setmana també fem pinxitus express perquè els horaris de feina ens deixen poca estona per estar junts, el maromo treballa a la tarda - nit i jo arribo a casa a les 5 així que fem el que podem tu!
Lanina els teus sentiments són totalment normals! Quan vols alguna cosa amb tantes ganes i no acaba d'arribar però veus que d'altres ho aconsegueixen al moment fa mal i enveja, encara que sigui de la bona! I res de pensar que ets egoista! Vinga a tope amb aquesta SW bonica!!
Vannion benvinguda!!!
Malibuna quina bona notícia que no hi hagi warry!!
Aiiixxx a veure si podem cantar una panxu de març ja!! Quan faràs TE?Minta totalment normal que tinguis tantes temptacions de fer TE, el teu desespero és molt desespero! Demà al matí estaré pendent de tu a veure si te l'has fet!
Boleta Petit com van aquests deseperos??
Mode ego: Doncs jo estic ralladeta amb això dels TO's perquè avui continua igual que els altres dies, només es veu una ombra de ratlleta que per veure-la has d'enfocar la vista a tope! Jo creia que avui la veuria més marcadeta perquè aquest matí he notat molèsties als ovaris, però res...
Ja us diré demà que diu el TO... però em veig fent SW de 15 dies, que mira ho gaudirem però acabarem esgotats!
Vaaa noies a veure si tenim algunes panxus aquesta setmana!!! Petonets!!

Òstia cookie, d'aquí 5 dies llegirem al diari que Mr Galleto ha ingressat per aprimament forçat!! Jajajaja! el deixaràs sec com un espardanyot!

28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
jajajajajajaja Elantris ell de moment està molt feliç amb tant pinxitu però ja veurem d'aquí a uns dies! Demà toca descans que si no no em rendirà pobret

- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
uooolaaaaaaa molt bona nit solets
A veure... primer de tot LANINA això que expliques de les prenyis al teu voltant és el més normal del món , aixi que no et sentis malament que a gairebé totes ens ha passat carinyo.
a mi em fan rabia totes les panxus menys les de les cercadores haaahah
Malibuna aiiiishhh que bé que no hi hagi warry
Minta estarem pendents hehehe
Cookie és el primer mes que fasTO,oi? Tu tranquila, ves fent TOi apuntant el dia que el fas i els guardes... jo ho faig i veig perfectament com es va enfosquint la linia hehehe
Boleta com està l'àvia?
Mode ego: avuihe anat a la gine i bé, m'ha dit que si a l'Agost em vaig quedar prenyi, encara que acabés malament sóc fertil. Total que m'ha fet el paper per fer analitica hormonal ( m'ha dit que vagi entre el dia 10 i 15 del cicle) i que m'explorara ( avui no podia perquè estava amb la regla)
M'ha donat una cosa pel tema del sindrome pre menstrual,i m'ha dit que també m'anirà bé perregular bé el cicle, que tincuna fase lutea justeta.
I fins aqui el rollo hehehe
A veure... primer de tot LANINA això que expliques de les prenyis al teu voltant és el més normal del món , aixi que no et sentis malament que a gairebé totes ens ha passat carinyo.
Malibuna aiiiishhh que bé que no hi hagi warry
Minta estarem pendents hehehe
Cookie és el primer mes que fasTO,oi? Tu tranquila, ves fent TOi apuntant el dia que el fas i els guardes... jo ho faig i veig perfectament com es va enfosquint la linia hehehe
Boleta com està l'àvia?
Mode ego: avuihe anat a la gine i bé, m'ha dit que si a l'Agost em vaig quedar prenyi, encara que acabés malament sóc fertil. Total que m'ha fet el paper per fer analitica hormonal ( m'ha dit que vagi entre el dia 10 i 15 del cicle) i que m'explorara ( avui no podia perquè estava amb la regla)
M'ha donat una cosa pel tema del sindrome pre menstrual,i m'ha dit que també m'anirà bé perregular bé el cicle, que tincuna fase lutea justeta.
I fins aqui el rollo hehehe
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Marta que és això per al síndrome premenstrual?? hi ha alguna cosa??? Porto tota la vida suplicant que em donguin algu i sempre m'han dit que no hi ha res més que les anticonceptives!!
La mare que els va parir!!
Avui em reincorporo a la feina....quina mandra...No hi vull anar! jajajaja!!!
La mare que els va parir!!
Avui em reincorporo a la feina....quina mandra...No hi vull anar! jajajaja!!!
28/9/15 Inici
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
Hola noies, estic molt molt perduda, pero es que he trobat feina!!! Vaig començar la setmana pasada, i el horari es una mica caca, de 15 a 22, pero bueno...
Jo ahir tambe vaig anar al gine, i just em va dir que tenia un fo.llicle de 19mm i em va dir que em punxes ovitrelle, que es per trencar-lo i que surti l'ovulet, doncs em vaig punxar ahir a les 13 i a les 12 h haviem de fer pinxito... A veure si la grafi aquests propers dies em marca l'ovul.lacio. Si aquest cicle no hi ha sort ja m'ha receptat l'omifin...
Com esteu vosaltres? Hi han noves panxus???
Jo ahir tambe vaig anar al gine, i just em va dir que tenia un fo.llicle de 19mm i em va dir que em punxes ovitrelle, que es per trencar-lo i que surti l'ovulet, doncs em vaig punxar ahir a les 13 i a les 12 h haviem de fer pinxito... A veure si la grafi aquests propers dies em marca l'ovul.lacio. Si aquest cicle no hi ha sort ja m'ha receptat l'omifin...
Com esteu vosaltres? Hi han noves panxus???
Nom d'usuària: JENN90
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir intentant i cosir!!
Cançó de bon rotllo (per animar o per celebrar): mmmm... no se...
Edat dels dos: Jo 25, ell 32
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle, varia cada mes la durada
Nº Fills: 1 nena (2 anys)
Data NW (importantíssim!): 23/03 aprox
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: M'agrada molt llegir, estic estudiant per ser assessora de lactancia, tinc SOP, m'agrada molt cosir... Ja us explicare mes cosetes.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Yodocefol, fem dia si i dia no. He començat a fer TO aquesta setmana
Que no us ho havia fet arribar!
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: Seguir intentant i cosir!!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: M'agrada molt llegir, estic estudiant per ser assessora de lactancia, tinc SOP, m'agrada molt cosir... Ja us explicare mes cosetes.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu!: Yodocefol, fem dia si i dia no. He començat a fer TO aquesta setmana
Bon dia noies!!!
Elantris que sigui lleu la tornada a la feina! Ànima campiona!!!
Marta, això, això, explica que coi és això del síndrome premenstrual!!! Per cert, m'alegro que, almenys a simple vista, el gine ho hagi vist tot correcte!
Cookiee! Així m'agrada, a fer treballar els homes!!! Et volia comentar lo dels TO, aquest és el meu primer mes, i ahir al matí ja vaig veure que la ratlleta pujava d'intensitat, i ahir al vespre estava molt marcada! Així que li vaig ensenyar al xinxet i a l'atac!!! Si seguim així el deixaré sec!!! Potser tu ovules més tard del que et penses i per això encara no surt marcat.
Minta!!! Has fet TE???? Explica dona!!!
Malibuna sense rastre de w? Va, noies va!!!
Us volia comentar una cosa, ja fa mesos que tinc l'aplicació del ovuview al mobil, segons ell, ovulo demà dimecres, però ara li he posat que ahir el to va ser positiu i em marca que vaig ovular ahir. Què passa, que l'app no sap que quan el to és positiu vol dir que ovules en les següents 24/36h? Alguna es troba amb això tb? És una xorrada, però tanta app per controlar-ho tot, i a la que li poses to+ es demarxa!!!
Elantris que sigui lleu la tornada a la feina! Ànima campiona!!!
Marta, això, això, explica que coi és això del síndrome premenstrual!!! Per cert, m'alegro que, almenys a simple vista, el gine ho hagi vist tot correcte!
Cookiee! Així m'agrada, a fer treballar els homes!!! Et volia comentar lo dels TO, aquest és el meu primer mes, i ahir al matí ja vaig veure que la ratlleta pujava d'intensitat, i ahir al vespre estava molt marcada! Així que li vaig ensenyar al xinxet i a l'atac!!! Si seguim així el deixaré sec!!! Potser tu ovules més tard del que et penses i per això encara no surt marcat.
Minta!!! Has fet TE???? Explica dona!!!
Malibuna sense rastre de w? Va, noies va!!!
Us volia comentar una cosa, ja fa mesos que tinc l'aplicació del ovuview al mobil, segons ell, ovulo demà dimecres, però ara li he posat que ahir el to va ser positiu i em marca que vaig ovular ahir. Què passa, que l'app no sap que quan el to és positiu vol dir que ovules en les següents 24/36h? Alguna es troba amb això tb? És una xorrada, però tanta app per controlar-ho tot, i a la que li poses to+ es demarxa!!!
Jenn90 ha escrit:Nom d'usuària: JENN90
Apuntada Jenn!!! Felicitats per la feina! Uau, això de punxar-se per trencar el fol·licle i al cap de 12h pinxito, és per que tens més oportunitats de caçar l'ovulet en aquell moment? Osti, no sé res d'aquest tema jo
Benvinguda Jenn!!
Noies, entro rapid dsd el movil, per dir q m'he fet el TE, i ha sirtit negatiu. A mi m'ha semblat veure com una ombra mooolt fluixeta pero el Minto diu q estic flipada, q ell no ho veu, jajaja! Així q bueno, esperaré fins dissabte q es la meva DNW... si abans ha vingut la maleida pues mala sort i a la proxima!!
Petons i bon dimarts!
Noies, entro rapid dsd el movil, per dir q m'he fet el TE, i ha sirtit negatiu. A mi m'ha semblat veure com una ombra mooolt fluixeta pero el Minto diu q estic flipada, q ell no ho veu, jajaja! Així q bueno, esperaré fins dissabte q es la meva DNW... si abans ha vingut la maleida pues mala sort i a la proxima!!
Petons i bon dimarts!
- Marta_1986

bon diaaaa
aiaiaia Mintaaaa a veure si la ralleta si que hi era heheh bé, esperem que la teva DNW aparegui
tea sindrome premenstrual, jo esque tinc molts dolors abans de que vingui la regla, el mes passat vaig tenir unes punxades super super fortes només dos dies després d'ovular i fins que no em va venir la regla vaig estar amb dolors forts. també tinc molts canvis d'humor i em deprimeixo molt... però vamos a i el que més em preocupava era el tema dels dolors....
total, que m'ha donat unes gotes d'homeopatia que he de posar en una ampolla d'aigua i anar bebent durant tot el dia, i unes altres gotes q només he de prendre al matí i a la nit. em va dir que això tb ajdaria pel tema de la fase lutea curta...
aixó si, no tothom creu en la homeopatia, així que clar, suposo que és o això i les anticonceptives...
aiaiaia Mintaaaa a veure si la ralleta si que hi era heheh bé, esperem que la teva DNW aparegui
tea sindrome premenstrual, jo esque tinc molts dolors abans de que vingui la regla, el mes passat vaig tenir unes punxades super super fortes només dos dies després d'ovular i fins que no em va venir la regla vaig estar amb dolors forts. també tinc molts canvis d'humor i em deprimeixo molt... però vamos a i el que més em preocupava era el tema dels dolors....
total, que m'ha donat unes gotes d'homeopatia que he de posar en una ampolla d'aigua i anar bebent durant tot el dia, i unes altres gotes q només he de prendre al matí i a la nit. em va dir que això tb ajdaria pel tema de la fase lutea curta...
aixó si, no tothom creu en la homeopatia, així que clar, suposo que és o això i les anticonceptives...
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Hola noies
Entro ràpid per dir-vos que m'acaba de baixar la W
Quina ràbia!!! En un altre moment entro i personalitzo.
Entro ràpid per dir-vos que m'acaba de baixar la W
Ah Marta doncs així res... A mi la homeopatia no em fa res... :(
Ostres Malibuna quin greu! Però tu estigues animada dona! A veure si el mes que bé hi ha sort...
Petons!!
Hola Jenn! Benvinguda!!
Que tal la feina nova???
Ai el Mintu... A veure si l'haureu de renyar! Jejeje! Esperem que no tingui raó !
Ostres Malibuna quin greu! Però tu estigues animada dona! A veure si el mes que bé hi ha sort...
Petons!!
Hola Jenn! Benvinguda!!
Que tal la feina nova???
Ai el Mintu... A veure si l'haureu de renyar! Jejeje! Esperem que no tingui raó !
28/9/15 Inici
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
Ostres Malibuna quin greu!!! Ànims guapa!!!
Minta aisssss! Espero que dissabte (o abans) ens donis us gran alegria!!!
Marta, a veure si et fa efecte l'homeopatia!!!
Minta aisssss! Espero que dissabte (o abans) ens donis us gran alegria!!!
Marta, a veure si et fa efecte l'homeopatia!!!
- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Hola precioses!
He estat desconnectada, tot el dia del curro al hospital, però us vaig llegint a totes
Noies, moltes gràcies per preocupar-vos i per donar-me ànims amb lo de l'àvia. De fet, sembla que està una mica millor... us vaig informant!
Elantris - ja pots dir missa, em declaro FAN teva incondicional, jajaja! Em va encantar la carta al cigru... molt tendre i amb molt de sentit. Per cert, ànims amb la reentré a la feina!
Mossa - com vas? ànims? Venga que la SW ja està al caure!
Cookie - Jo amb els one step em tornava tarumba perduda, per això em vaig passar als CB (més car però molt més eficient!)
Xinxa - ojalà els pinxitus exprés et portin una superpanxu! Has acabat la SW? Per cert, al ovuview se li ha anat la olla... crec que és millor el FF (fertility friend), la clava bastant
Nic - Moltes felicitats per la bessonada! Què guay!
Lanina - Em sento totalment identificada amb lo que ens explicaves... de fet, m'he sentit malament en vàries ocasions perquè amigues meves s'han quedat en 3-2-1 i jo res. M'agafa una ràbia que donaria patades i punyetassos! I això que me n'alegro per elles, però en aquells moments les vols matar!
Vannion - re-benvinguda! Pepos!
Minta - companya de DNW, a veure si la cantes tu per mi! Ja que jo no ho faré... Vinga vaaaaaaaa! És molt catxondo lo dels tests de les tiretes... molt en plan "en ocasiones veo sombras", jajaja! Semblo una comercial de CB però és que sóc molt fan! M'haurien de fer descompte, coi!
Malibuna - Ho sento molt i molt, i et comprenc perfectament ja que avui he tingut el "chasco" jo tb... Pataleta de rigor i a aixecar-nos de nou!
MArta - Enhorabona per les bones news del gine! Vengaaaaaaaaaa vamossssssss!
Jenn - Felicitats per la feina!
Mode Ego - Ahir vaig tenir molts psicosímptomes. De fet, aquest mes estava especialment animada i convençuda... però NO. Aquest mati m'ha baixat la tempe... i jo, ilusa de mi, he volgut fer-me el CB igualment amb l'esperança de lo de la tempe fos erroni, i portar-li la noticia a l'àvia. El No Embarazada m'ha fotut un zasca a tota la boca. I els psicosímptomes han desaparegut del tot avui.
El que passa és que a lo tonto ja serà el 9è mes de cerca i cada cop se'm fa més feixuc... de fet, fa 9mesos estava convençuda de que al Març estaria parint! I ara mateix no tinc ni ganes de seguir... suposo que se'm passarà, i aquest mes toquen proves així que ja veurem...
Petonarros a totes!
He estat desconnectada, tot el dia del curro al hospital, però us vaig llegint a totes
Noies, moltes gràcies per preocupar-vos i per donar-me ànims amb lo de l'àvia. De fet, sembla que està una mica millor... us vaig informant!
Elantris - ja pots dir missa, em declaro FAN teva incondicional, jajaja! Em va encantar la carta al cigru... molt tendre i amb molt de sentit. Per cert, ànims amb la reentré a la feina!
Mossa - com vas? ànims? Venga que la SW ja està al caure!
Cookie - Jo amb els one step em tornava tarumba perduda, per això em vaig passar als CB (més car però molt més eficient!)
Xinxa - ojalà els pinxitus exprés et portin una superpanxu! Has acabat la SW? Per cert, al ovuview se li ha anat la olla... crec que és millor el FF (fertility friend), la clava bastant
Nic - Moltes felicitats per la bessonada! Què guay!
Lanina - Em sento totalment identificada amb lo que ens explicaves... de fet, m'he sentit malament en vàries ocasions perquè amigues meves s'han quedat en 3-2-1 i jo res. M'agafa una ràbia que donaria patades i punyetassos! I això que me n'alegro per elles, però en aquells moments les vols matar!
Vannion - re-benvinguda! Pepos!
Minta - companya de DNW, a veure si la cantes tu per mi! Ja que jo no ho faré... Vinga vaaaaaaaa! És molt catxondo lo dels tests de les tiretes... molt en plan "en ocasiones veo sombras", jajaja! Semblo una comercial de CB però és que sóc molt fan! M'haurien de fer descompte, coi!
Malibuna - Ho sento molt i molt, i et comprenc perfectament ja que avui he tingut el "chasco" jo tb... Pataleta de rigor i a aixecar-nos de nou!
MArta - Enhorabona per les bones news del gine! Vengaaaaaaaaaa vamossssssss!
Jenn - Felicitats per la feina!
Mode Ego - Ahir vaig tenir molts psicosímptomes. De fet, aquest mes estava especialment animada i convençuda... però NO. Aquest mati m'ha baixat la tempe... i jo, ilusa de mi, he volgut fer-me el CB igualment amb l'esperança de lo de la tempe fos erroni, i portar-li la noticia a l'àvia. El No Embarazada m'ha fotut un zasca a tota la boca. I els psicosímptomes han desaparegut del tot avui.
El que passa és que a lo tonto ja serà el 9è mes de cerca i cada cop se'm fa més feixuc... de fet, fa 9mesos estava convençuda de que al Març estaria parint! I ara mateix no tinc ni ganes de seguir... suposo que se'm passarà, i aquest mes toquen proves així que ja veurem...
Petonarros a totes!
Aiiixxx quan us veig així tristotes perquè us ve la mala pècora a veure em sap un greu
Però penseu que lo bó es fa esperar. Quan us hi quedeu tindreu el cigronet més bonic del món mundual, i potser si que el malparit (
) es fa esperar, però com que som súperWomans tenim paciència per anar fent
Ara bé, si la cosa ja comença a tornar-se preocupant jo sempre penso que és bo insistir una mica amb el gine a veure si ens dona alguna cosa miraculosa tipus Omifin, o tot lo contrari, RELAX total i oblidar-nos del tema per un mes, sense ovulacions ni warris ni marranes ni res de res!
Molts i molts ànims guapíssimes!!
Però penseu que lo bó es fa esperar. Quan us hi quedeu tindreu el cigronet més bonic del món mundual, i potser si que el malparit (
) es fa esperar, però com que som súperWomans tenim paciència per anar fent Ara bé, si la cosa ja comença a tornar-se preocupant jo sempre penso que és bo insistir una mica amb el gine a veure si ens dona alguna cosa miraculosa tipus Omifin, o tot lo contrari, RELAX total i oblidar-nos del tema per un mes, sense ovulacions ni warris ni marranes ni res de res!
Molts i molts ànims guapíssimes!!
28/9/15 Inici
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
Bona tarda!!
Marta sí totalment novata amb els TO's! Els estic guardant, aquest cicle faré una bona col·lecció! jajaja Moltes gràcies pels ànims i el consell. M'alegro molt que la visita al gine hagi anat bé. A veure si les gotes i l'homeopatia et funcionen!
Elantris ànims amb la tornada a la feina!
Jenn benvinguda i felicitats pel nou treball! A veure si la punxadeta i el pinxitu et porten una panxu!!
Xinxa que bé aquesta ratlleta ben marcada ja!!
A deixar ben sec al Xinxet i que no s'escapi l'ovulet!! A mi avui se m'ha marcat una miqueta més, a veure si demà ja surt ben marcada!
Minta esperem que el Minto avui no tingués la vista gaire fina i tinguis tu raó i que hi hagués ombreta al TE! Quins nervis!!
Malibuna molts pepos maca!! Va que el mes que ve serà el bo!!
Boleta M'alegro que la teva àvia estigui una mica millor! Quina ràbia aquesta baixada de temperatura i el clear blue igual encara és d'hora?, la warry no ha baixat de moment no? Jo de TO aniré gastant el one step (vaig comprar 30) i quan els acabi depèn com hagi anat igual miro els de clear blue.
Doncs avui el TO ha sortit una miqueta més marcadet ja no he de deixar-me la vista per veure la ratlleta però tampoc està molt marcada, així que espero que demà ja es marqui bé, ja us explicaré!
Petonets!!
Marta sí totalment novata amb els TO's! Els estic guardant, aquest cicle faré una bona col·lecció! jajaja Moltes gràcies pels ànims i el consell. M'alegro molt que la visita al gine hagi anat bé. A veure si les gotes i l'homeopatia et funcionen!
Elantris ànims amb la tornada a la feina!
Jenn benvinguda i felicitats pel nou treball! A veure si la punxadeta i el pinxitu et porten una panxu!!
Xinxa que bé aquesta ratlleta ben marcada ja!!
A deixar ben sec al Xinxet i que no s'escapi l'ovulet!! A mi avui se m'ha marcat una miqueta més, a veure si demà ja surt ben marcada! Minta esperem que el Minto avui no tingués la vista gaire fina i tinguis tu raó i que hi hagués ombreta al TE! Quins nervis!!
Malibuna molts pepos maca!! Va que el mes que ve serà el bo!!
Boleta M'alegro que la teva àvia estigui una mica millor! Quina ràbia aquesta baixada de temperatura i el clear blue igual encara és d'hora?, la warry no ha baixat de moment no? Jo de TO aniré gastant el one step (vaig comprar 30) i quan els acabi depèn com hagi anat igual miro els de clear blue.
Doncs avui el TO ha sortit una miqueta més marcadet ja no he de deixar-me la vista per veure la ratlleta però tampoc està molt marcada, així que espero que demà ja es marqui bé, ja us explicaré!
Petonets!!
- Marta_1986

Boleta cari yo,me n'alegro que l'àvia estigui millor
i tema cerca...estas igual que jo...ara mateix estic bastant desil·lusionada, com si ni tingués ganes de tenir el segon....així que aquest mes potser me'll prenc de descans, fer-me l'analitica, la revisio amb la gine,i més endevant tornar-nos-hi a posar. Però stic bé eh... vull dir que estic com passota pensant mira serà quan hagi de ser.
Bé, no puc personalitzaravui, només volia fercomentari rapid per la boleta.
Vinga vaaaaaa qui cantarà la primera panxuuuu???
i tema cerca...estas igual que jo...ara mateix estic bastant desil·lusionada, com si ni tingués ganes de tenir el segon....així que aquest mes potser me'll prenc de descans, fer-me l'analitica, la revisio amb la gine,i més endevant tornar-nos-hi a posar. Però stic bé eh... vull dir que estic com passota pensant mira serà quan hagi de ser.Bé, no puc personalitzaravui, només volia fercomentari rapid per la boleta.
Vinga vaaaaaa qui cantarà la primera panxuuuu???

8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Bon dia!
Boleta, em sap greu aquesta baixada de la temperatura!
En fi, no ho donis tot per perdut encara! I m'alegro que la teva àvia estigui una mica millor!
Cookiee jo també faig col·lecció de TO! De fet, els enganxo en un foli, i al costat vaig posant dia i hora que el faig, així vaig veient com evoluciona la ratlleta! Ahir voliem rematar, però ens vam adormir
i aquest matí tampoc hem tingut temps. Així que ja veurem. Vam fer deures just abans de veure la ratlla del TO ben marcada i just després, així que ja veurem, llàstima ahir no haver fet res
Minta, tu com vas??? S'apropa la teva dnw!!!
Marta, potser si que va bé desconnectar una mica, nosé, és una opinió!
Apa, em poso a treballar!
Boleta, em sap greu aquesta baixada de la temperatura!
En fi, no ho donis tot per perdut encara! I m'alegro que la teva àvia estigui una mica millor!Cookiee jo també faig col·lecció de TO! De fet, els enganxo en un foli, i al costat vaig posant dia i hora que el faig, així vaig veient com evoluciona la ratlleta! Ahir voliem rematar, però ens vam adormir
i aquest matí tampoc hem tingut temps. Així que ja veurem. Vam fer deures just abans de veure la ratlla del TO ben marcada i just després, així que ja veurem, llàstima ahir no haver fet res Minta, tu com vas??? S'apropa la teva dnw!!!
Marta, potser si que va bé desconnectar una mica, nosé, és una opinió!
Apa, em poso a treballar!
- Marta_1986

boooooon i fresquet dia guapes!!! com anem per aqui???
Boleta com va la tempe??? encara que baixi podria haver panxu,no?? ja ha passat abans,no?
com aneu les demés????
Boleta com va la tempe??? encara que baixi podria haver panxu,no?? ja ha passat abans,no?
com aneu les demés????
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!