HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA VERSUS CORACHAN

Salut, dubtes i preparatius.
deliah
:: gosset
Entrades: 455
Membre des de: dc. jul. 08, 2015 4:29 pm

HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA VERSUS CORACHAN

EntradaAutor: deliah » dv. març 04, 2016 11:43 am

MAQUES!!A veure si alguna em pot ajudar a decidir-me siusplau.

Estic de 7+3 sòc primeriza i em queda un llarg camí, el meu ginecoleg per mútua, Adeslas, em deixa triar parir a Corachan o Hospital General de Catalunya a St.Cugat i tinc un gran dubte, alguna té referencies,sap diferencies o té experiencies o opinió per saber on podem estar mès a gust en aquest moment tant i tant important?? Us ho agraïria moltissim.

Merci maques!
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
wendolina81
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. des. 03, 2013 1:18 pm

Re: HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA VERSUS CORACHAN

EntradaAutor: wendolina81 » dv. març 04, 2016 1:49 pm

Hola bonica,

Yo sin dudarlo me iría al Hospital General. He oído cosas muy buenas del General y muy malas experiencias de la Corachan: partos que se complican, bebés con problemas posteriores. Mi hermana trabajaba en un centro especializado en bebés y niños, y les llegaban muchos niños con problemas por haber tenido complicaciones en el parto... y la mayoría venían de la Corachan. Evidentemente es mi opinión y seguro que hay buenas y malas experiencias en todos sitios. Yo te comento lo que he oído.

Yo también he tenido la oportunidad de escogerla en mi mutua y la descarté de primeras. Yo me visito y daré a luz en la Dexeus.

Suerte con la elección y que disfrutes de tu embarazo!!!
Imatge
ELE
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

EntradaAutor: ELE » dv. març 04, 2016 3:05 pm

Hola! Jo he parit en dos ocasions a la Corachan, I mb! Amb equip Dr Amat, centre ginecologic Sarria (altres equips no conec). Part respectat, aigua I moviment lliure fins que demanes epidural, epidurals molt ben posades (no dolor, moviment cames I forç x empenyer). Al segon part no em van posar ni oxitocina per treball de part. Molt de suport amb lactancia materna I estas amb el bebe tota la estona, excepte la. Primera. Revisio pediatra que dura 20min. Jo repetiria 100% al mateix lloc I mateix equip. Del General no tinc referencies properes, pero tant imp com el centre es l'equip medic q et porta. Sort!
Cigronet-@
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 5:08 pm

EntradaAutor: Cigronet-@ » dv. març 04, 2016 3:16 pm

Hola maca! Jo sóc primeriza com tu i hem triat l'HGC. Ara estic de vuit.
A veure més q res xq m'atén una gine q m'agrada molt. És un Hospital y no un hotel com la Corachán, la quirón, la Teknon o Dexeus...allà les instalacions no son tan maques però x mi no és el més important...
Fixa't q en l'eco que em van fer quan estava de 7+3, la primera eco, no funcionava l'àudio de l'ecógraf! Imagina quina rabia em va fer...però vaja tot està bé q es lo important...les impresions de les ecos tampoc són com les q m'he fet a teknon o quirón...semblesn molt més antigues...
A veure si podem llegir més opinions!
deliah

EntradaAutor: deliah » dv. març 04, 2016 7:29 pm

Gracies Boniques , m'es de molta ajuda les vostres opinions, a veure si ens decidim, la veritat que com que venim de RA i el nostre petit l'hem aconseguit per FIV a la Corachan ens tirava mès anar a allà pero realment nosaltres som del vallès i el ginecoleg de ST.Quirze del vallès i ens queda molt mès comode el HGC per això dubtem i com que no tenim referencia ninguna pues a veure si treiem algo en clar...bueno jo vaig neixer a la Corachan també pero ja fa 37 anys..jajajaja...espero que s'hagin modernitzat....per mi es impt.que no s'emportin el petit i que te'l deixin tenir amb tu i que l'atenció sigui la correcte i estigui comode...i el part que no em faci mal...jajajjaja..no sé anem molt peixos amb tot..a veure si ens acabem de decidir amb les opinions.

Molts petonets i merci!!
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Cigronet-@

EntradaAutor: Cigronet-@ » dv. març 04, 2016 11:27 pm

Noia som les dues del 78, jo tmb he fet RA tit i q al final m he quedat de manera natural i tmb sóc del Vallès!!! ;) amb la meva gine tens part respectat al 100%. A més es la cap de la Unitat del part de baixa intervenció.
Quan hi vas, et dona la sensació q estàs a la Vall d'Hebrón, no a un Hospital "privat" xq m'entenguis...
Moreneta
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dc. des. 26, 2012 3:03 pm

EntradaAutor: Moreneta » ds. març 05, 2016 9:37 am

Jo he parit a la Corachan i com et diuen per aquí dalt, molt bé. Respecte durant el part, moviment lliure, no et separen del nen, etc...
De l'HGC també he sentit parlar bé. Triïs el que triïs informa't bé dels teus drets, gaudeix i que no et robin el moment.
Molta sort!
adbcn
Entrades: 67
Membre des de: dj. nov. 26, 2015 4:09 pm

EntradaAutor: adbcn » dt. març 08, 2016 12:38 pm

Jo també sóc del vallés i el meu marit vol que hi vagi al HGC perquè tenim bones referències en general, però vosaltres em recomanarieu algun gine en concret? No se quin triar...
32 Anys
laiayf
Entrades: 127
Membre des de: dv. feb. 05, 2016 9:35 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

EntradaAutor: laiayf » dt. març 08, 2016 4:26 pm

adbcn ha escrit:Jo també sóc del vallés i el meu marit vol que hi vagi al HGC perquè tenim bones referències en general, però vosaltres em recomanarieu algun gine en concret? No se quin triar...

adbcn
A mi em porta la Sandra Gómez i n'estic encantada....

Laia
Una fotògrafa de casaments, nadons i embaràs, ara embarassada!
http://www.laiayllafoto.com
DPP: 19/07/2016
Cigronet-@

EntradaAutor: Cigronet-@ » dt. març 08, 2016 8:45 pm

Ad bcn! Estem juntes a octubreres! ;) Jo tinc la Laura Rodellar i tmb n'estic molt contenta!
adbcn

EntradaAutor: adbcn » dc. març 09, 2016 8:47 pm

Cigronet-@ ha escrit:Ad bcn! Estem juntes a octubreres! ;) Jo tinc la Laura Rodellar i tmb n'estic molt contenta!

A mi em va atendre ahir d'urgències i em va encantar!! Ja he demanat hora amb ella!
Ens veurem a l'octubre allà!! Jajaja
32 Anys
Sandruky
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 6:14 pm

EntradaAutor: Sandruky » ds. març 12, 2016 10:34 pm

Bona nit:
He vist aquest post i us vull explicar la meva experiència....tot l'embaràs m'ho va portar la Laura Rodellar. Estem molt contents amb ella, és molt propera :ok:
Quan em vaig posar de part era cap de setmana i ella no estava i em va atendre la doctora Sandra Gómez i un amor, dolça i em va ajudar molt. En el moment del part va estar una altra doctora q també es diu Gómez (no recordo nom jeje) i ella em va ajudar en el moment del paritori
Uff noies va ser un moment màgic...amb l'altre part no vaig notar res i.amb aquest i suposo q portava menys dosis notava les ganes d'apretar i quan va sortir la nena la vaig treure jo :love: :love:
En resum puc dir q l'atenció i tot en general un 10 >.-<:
Gaudiu de l'embaràs!!
Imatge

Imatge

6/10/12: Arribes a les nostres vides.T'estimem Aleix! :content:
13/12/15Arriba la patufeta Laia :love:
Cigronet-@

EntradaAutor: Cigronet-@ » dg. març 13, 2016 11:44 am

Sandruky moltes gràcies bonica! Ajuden molt aquests comentaris! Va ser un part natural? Jo encara no ho tinc clar...
La veritat q estic encantada amb ella. L'altre dia em va atendre la Sandra Gómez d'urgències i també excel.lent!
Em podries dir q tal les habitacions? Ja sé q no són les d'un hotel tipus quirón i tampoc és el q més m'importa però mira...hi tinc curiositat ;)
Moltíssimes gràcies!
adbcn

EntradaAutor: adbcn » dg. març 13, 2016 12:08 pm

Nosaltres vam anar a veure a una amiga que havia tingut el nen allà i l'habitació era individual, senzilla, molt típica d'hospital però bé! Total en aquell moment només tens ulls pel nen...
32 Anys
Cigronet-@

EntradaAutor: Cigronet-@ » dg. març 13, 2016 12:48 pm

Totalmrnt d'acord guapa! Mentre sigui neta i correcte n hi ha prou! ;)
Ari_RG
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

EntradaAutor: Ari_RG » dt. març 15, 2016 1:28 pm

Hola!

Les meves dues nebodes van neixer a l'hospital general i la veritat es que tot i que no he preguntat no he sentit tampoc cap queixa, cosa que intueixo com bona.

Les habitacions mooolt correctes, la veritat!! Amb la peque l'unic es que no tenien habitacions i van haver d'esperar a un box bastanta estona, pero be suposo que aixo pot passar a cualsevol lloc.

Pel que fa a la Corachan, just d'aqui un parell de setmanes anire a fer la visita ja que tindrem la nena ja, ara bé pel que he vist de moment molt bé també!
deliah

EntradaAutor: deliah » dv. març 18, 2016 6:08 pm

Ari gràcies per la opinió també, ja ens diràs doncs que tal desprès de la visita a la Corachan que m'interessa saber-ho, pero ja veig que HGC molt bé.

Mil gràcies a totes i molta sort amb els vostres embarassos!! :-()-)
dayna
:: conillet
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

EntradaAutor: dayna » dj. abr. 14, 2016 9:31 pm

Hola,
Jo he triat també el HGC i en el meu cas em porta un gine que es diu Jorge Leira. Estic molt contenta amb ell, hi vaig anar per recomanació de cunyada i cosines que també les ha portat ell i estaven encantades. Sembla que hi ha un bon equip al General, no?
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
Ari_RG
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

EntradaAutor: Ari_RG » dv. abr. 15, 2016 11:07 am

Hola noies!

Vaig fer la visita a la Corachan i em va sorpendre molt positivament.

La planta de maternitat es tota nova, tenen dues sales on et miren per confirmar si estas de part, amb bany i molta llum, després 4 sales de parts agradables, també amb llum (podeu veure fotos a la web) i la sala de parts naturals que es molt guai amb jacuzzi i tot per dilatar. També dos quirofans per cesarea a la mateixa planta.

Les habitacions no les vem veure pero semblen correctes, n'hi ha de mes peques i de mes grans, imagino que com a tot arreu.

Tema protocol: pell amb pell, el pare sempre pot estar a la cesarea (i fer ell tmb el pell amb pell), son pro-lactancia aixi que ajuden bastant, tema neonats els pares tenen acces 24h i poden alletar i fer el metode cangur, les nens te'ls deixan a la habitacio (nomes els agafen per dues visites pediatriques) i sempre es al burse que ve a la habitacio. Tema reanimacio després de cesarea, el pare i el bebe estan amb la mare, primer passen ells i un cop cosida la mami...

La veritat es que jo n'estic molt contenta, encara no he parit pero em dona molta tranquilitat! A veure com va tot... XD!

Petons noies!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::