Cotxet doble - germans seguits
Cotxet doble - germans seguits
Hola, aviat tindrem la nostra tercera filla. Tenim un nen que quan neixi la petita tindrà 4 anys, i la mitjana tindrà 20 mesos. Necessitem alguna mena de cotxet doble per poder transportar les dues petites a ritme d'adult, dur el gran al cole, etc. Voldríem algun cotxet que no fos gaire trasto (volem passar per les portes!) però que alhora sigui fàcil d'empènyer amb dues criatures dins (també l'haurà d'empènyer la iaia), i si pot no requerir gaire manteniment (com ara haver d'inflar rodes, etc.), molt millor.
Hem vist que hi ha el model DOT de Phil&Teds, que creiem que pot estar bé i per internet es troba "bé" de preu (500€), però no aconseguim trobar cap botiga (Barcelona i rodalies) on veure'l. Algú hi té cap experiència? Coneixeu cap botiga que el tingui en exposició (o el DOT o l'SPORT, que és molt semblant)?
Sinó també hem pensat en l'Easy Twin de Baby Monsters (la versió barata del Mountain Buggy Duet i d'una empresa catalana), però d'entrada preferim el de Phil&Teds perquè ocupa menys i permet dur només una criatura, un cop la mitjana vagi a l'escola i camini més.
Bé, a veure si algú em pot ajudar a trobar aquests cotxets en directe o donar-me'n l'opinió. I sinó qualsevol comentari de cotxets dobles / per a germans seguits serà benvingut... Això sí, descartats cotxets que s'acostin (o sobrepassin) els 1.000€!
Hem vist que hi ha el model DOT de Phil&Teds, que creiem que pot estar bé i per internet es troba "bé" de preu (500€), però no aconseguim trobar cap botiga (Barcelona i rodalies) on veure'l. Algú hi té cap experiència? Coneixeu cap botiga que el tingui en exposició (o el DOT o l'SPORT, que és molt semblant)?
Sinó també hem pensat en l'Easy Twin de Baby Monsters (la versió barata del Mountain Buggy Duet i d'una empresa catalana), però d'entrada preferim el de Phil&Teds perquè ocupa menys i permet dur només una criatura, un cop la mitjana vagi a l'escola i camini més.
Bé, a veure si algú em pot ajudar a trobar aquests cotxets en directe o donar-me'n l'opinió. I sinó qualsevol comentari de cotxets dobles / per a germans seguits serà benvingut... Això sí, descartats cotxets que s'acostin (o sobrepassin) els 1.000€!
- marta9
- :: poltre

- Entrades: 657
- Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
- Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
Re: Cotxet doble - germans seguits
Jo vaig tenir el baby jogger city mini, era una canya de cotxet, manejable, lleuger, fàcil de plegar... L,enyoro, de vegades, el que tinc ara és un xurret, comparat amb l,altre no hi ha color.
Té una versió per bessons, el City mini double. Aquest porta els dos nens en paral.lel, d,una sola peça, per així dir-ne. Si t,agrada una cosa més modular, tens el City Select, que pots combinar cabasset amb cadireta, en les dues direccions de la marxa... No deu ser tant fàcil de plegar ni tant lleuger, això sí.
Les versions per bessons no les he probat jo directament, a veure si algú que les tingui et pot dir més.
Té una versió per bessons, el City mini double. Aquest porta els dos nens en paral.lel, d,una sola peça, per així dir-ne. Si t,agrada una cosa més modular, tens el City Select, que pots combinar cabasset amb cadireta, en les dues direccions de la marxa... No deu ser tant fàcil de plegar ni tant lleuger, això sí.
Les versions per bessons no les he probat jo directament, a veure si algú que les tingui et pot dir més.
Buenas!! A nosaltres ens va passar el mateix i vem comprar un de la jane i fabulos!!! El portava al meu C3 amb una cadireta individual i podia ficar la compra i tot (no molta clar) i el maleter no es gran!!! Pesa plc, plegat paraigues.... per nosaltres la millor compra.

Gràcies per respondre! He mirat el city select i està bé, però se'n va gairebé als 1000 € i és una mica més gros del que volíem.
Bé, a veure si algú més respon, i sinó ens tocarà decidir segons vídeos i opinions d'internet...
Bé, a veure si algú més respon, i sinó ens tocarà decidir segons vídeos i opinions d'internet...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |