Rentar la robeta del bebe
Rentar la robeta del bebe
Hola noies!
A veure que m'he posat amb les rentadores per la peque i estic una mica liada: es pot o no es pot posar suavitzant?? Faig servir el norit bebe pero per inercia i he posat una mica de suavitzant, es millor no fer-ho??
Després tema planxa... El primer cop ho planxeu tot? Bodies, pijames, polaines... No ha sortit hiper arrugada perque he fet servir poques revolucions per centrifugar pero tot i aixi... I ho planxeu del dret? Dic pels bodies i pijames que porten estampadets o lletres aixi com amb relieve...
Vamos que estoy hecha un lio... XD
Gràcies!!
A veure que m'he posat amb les rentadores per la peque i estic una mica liada: es pot o no es pot posar suavitzant?? Faig servir el norit bebe pero per inercia i he posat una mica de suavitzant, es millor no fer-ho??
Després tema planxa... El primer cop ho planxeu tot? Bodies, pijames, polaines... No ha sortit hiper arrugada perque he fet servir poques revolucions per centrifugar pero tot i aixi... I ho planxeu del dret? Dic pels bodies i pijames que porten estampadets o lletres aixi com amb relieve...
Vamos que estoy hecha un lio... XD
Gràcies!!
Re: Rentar la robeta del bebe
Jo al principi no feia servir suavitzant, ho rentava amb un neutre com el que tu dius i planxar com faig amb la resta de la roba de la familia. Almenys nosaltres no estem per planxar roba interior, jaja, vamos que no ho je fet en ma vida.i amb la roba tant petita poc has de planxar, de seguida queda be al portat-ho posat. No entenc com hi ha gent que planxa les calces i tot, en fi, deuen tenir molt temps lliure.
Jo com que tinc pell atòpica sempre faig servir un detergent suau, sense perfum (un del Mercadona) per la roba de tots. Mai poso suavitzant pel que diuen que pot ser irritant, i per les tovalloles en compro un eco. I planxar, només vaig planxar la roba que havia de dur a l'hospital, la primera que s'havia de posar en nèixer, perquè ho recomanaven les llevadores, no sé per què. Després ja no he planxat mai res més.
Recordo preparar la roba pel neixement amb molta angoixa, dubtar fins i tot de si era millor estendre-la al sol o a l'ombra! Després, un cop ja el tens, amb tot el que comporta, encara gràcies si tens temps de posar la rentadora!
Recordo preparar la roba pel neixement amb molta angoixa, dubtar fins i tot de si era millor estendre-la al sol o a l'ombra! Després, un cop ja el tens, amb tot el que comporta, encara gràcies si tens temps de posar la rentadora!

Jo també utilitzo sabons ecològics per a la roba del petit i suavitzant no hi poso perquè diuen que no és bo per a la pell. Del tema planxa, jo la veritat és que no li he planxat cap peça de roba...
Hola noies!
Doncs si us dic que la llevadora que ens fa classes prepart ens va dir que no calia rentar la roba nova ni fer servir cap sabo especial... XD Jo ja ho havia fet però em va semblar bastant sensat el seu raonament... Acabaré amb el sabo especial i probare amb el que fem servir per nosaltres a veure que tal!
Gràcies per les experiencies!!!
Doncs si us dic que la llevadora que ens fa classes prepart ens va dir que no calia rentar la roba nova ni fer servir cap sabo especial... XD Jo ja ho havia fet però em va semblar bastant sensat el seu raonament... Acabaré amb el sabo especial i probare amb el que fem servir per nosaltres a veure que tal!
Gràcies per les experiencies!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |