♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
boleta-BCN
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬

EntradaAutor: boleta-BCN » dt. març 08, 2016 3:04 pm

Hola grafiqueres team!

Mil gracies a totes pels ànims que m'heu fet arribar... L'àvia sembla que està remuntant una mica! Estic molt contenta! >.-<: :b-)))

Dayna - Aquest sushi amb gintònics quan vulguis! I am in! Tant de bo d'aqui uns dies em diguis que cambiem el sushi per algo cuinat! :-())

Dama - Pepos! Ves posant-nos al dia, ok? Lo de la histero fa tant de mal com diuen? Em fa una mica de respecte, la veritat... Jo ni idea del seivid...

Nunik - com ha anat la SW? Deures fets i rematats?

Jenn - Molts pepos! Tant de bo et detecti la ovulació i després de pas la panxu!

Yuyu - encantada de coneixet i molta sort! Mai se sap!

Us faig un "cortaypega" del Mode Ego del Cercadores:

Ahir vaig tenir molts psicosímptomes. De fet, aquest mes estava especialment animada i convençuda... però NO. Aquest mati m'ha baixat la tempe... i jo, ilusa de mi, he volgut fer-me el CB igualment amb l'esperança de lo de la tempe fos erroni, i portar-li la noticia a l'àvia. El No Embarazada m'ha fotut un zasca a tota la boca. I els psicosímptomes han desaparegut del tot avui.

El que passa és que a lo tonto ja serà el 9è mes de cerca i cada cop se'm fa més feixuc... de fet, fa 9mesos estava convençuda de que al Març estaria parint! I ara mateix no tinc ni ganes de seguir... suposo que se'm passarà, i aquest mes toquen proves així que ja veurem... :ufs:
dama10
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dl. juny 01, 2015 6:29 pm

EntradaAutor: dama10 » dc. març 09, 2016 8:38 am

Hola noies

Jo doncs de moment crec que estic en sexyweek però ja us dic que estic intentant no mirar dates ni res... vaig haver de mirar els dies del cicle pq estic amb progesterona des del dia 14 fins al 24, però no he fet TO ni tempes, així que anem fent pinxitos quan podem i ens ve de gust.. a més no estem passant una bona època de salut i metges i tenim el cap en una altra banda...

BOLETA tema histero doncs a mi no em va fer molt mal... em va fer molèstia com de regla i una mica incòmode, però la veritat és que bastant bé... les noies que m'ho van fer suuuuuper bé, m'ho van explicar tot i molt maques... però també es veritat que va ser molt ràpid pq la gine que m'ho va fer em va dir que les tenia bé i per això tan ràpid i no em va fer mal. L'únic com molèsties de regla. A mi em va fer més pal posar-me l'enedma que no pas la prova jeje Et fan com quan et fan una citologia i després t'inyecten liquid i van fent radiografies.
Tema búsqueda t'entenc el baixón.... perquè jo porto més d'un any.... les proves van sortir totes bé i sabem que em puc quedar embarassada pq ja sóc mare però aquí seguim....

NUNIK ànims amb la SW!!

DAYNA guapa com vas????? quan tens les properes proves??
dayna
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

EntradaAutor: dayna » dc. març 09, 2016 12:29 pm

Boniquetes meves! Soso movil perquè no tinc pc aprop però si un moment de calma per llegir-vos:

Boleta-Bcn tant de bo haguessim de canviar el sushu per cuinars avui mateix! Me n'alegro que l'àvia estigui millor! És un pal això dels "NO" mes rera mes però intenta ser positiva. Tens dret a enfonsar-te però també l'obligació d'aixecar-te. Tard o d'hora arribarà. Pensa que com diuen pel cercadores, avui pot ser el primer dia del cicle en el que ho aconsegueixis! A tot això... Ha baixat la tempe però... I la warry?

Dama jo tampoc et puc ajudar amb el seidivid. M'ha fet il.lusió llegir-te de nou! Jo tinc la propera prova el dia 21 (histero) sempre i quan em vingui la warry, és clar. I estic pendent també d'una analitica per un tema d'una reacció al.lèrgica una mica estranya. El Daynot esperant resultats també del segon semino i esperant cita per un doppler de testicles. Tot i això seguim amb la cerca com si res però sense grans esperances, tot i que reconec que una micona per dins sempre en tens. El desànim comença a notar-se alguns dies, quasi dubtes si fer el pinxito o no perquè hi ha dies que el cos no acompanya i total penses "si ni tan sols sé si servirà de res..." Però bueno, de moment encara guanyen les ganes d'intentar-ho. A tope amb aquesta SW o Squinzena o el que feu!

Nunik espero que hagueu rematat bé els deures que fa temps que no canto panxu i començo a patir la sindrome d'abstinència!

Jenn90 apuntada i benvinguda de nou!!! Ànims amb la cerca!!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
Nunik
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

EntradaAutor: Nunik » dc. març 09, 2016 2:38 pm

Bona tarda noies!!

Com esteu? Jo desde el mobil que costa una miqueta mes...

Dayna jefa!! Et puc preguntar que es aquesta prova que comentes de dopler de testicles? La de coses que s'aprenen al soc petit!! Entenc el que dius del desanim, que a vegades no saps ni si val la pena fer deures... Despres de temps buscant es fa una mica dificil, pero mai se sap quan pot ser la bona. Molts anims guapa!!

Dama jo avui tambe he començat amb la progesterona, a veure com va... Jo aquest mes tampoc tenia ganes d fer tempe, ni TO ni res... Pero amb la visita del gine i el tractament de omifin i progesterona que em va donar, m'he tornat a animar una mica. Espero que millori aquesta epoca que esteu passant i a veure si aquesta desconexio porta la panxona!

Boleta m'alegro que la teva avia estigui millor. Aissss aquesta temperatura que va baixant... Pero potser es una mica aviat per fer TE no? No se noieta, mentre no aparegui la warri... Mllts anims, ja ens aniras explicant!!

Benvinguda Jenn!!

Jo en plena sw esperant que el ff em marqui la ovulacio, que jo crec que haura estat avui, aixi que acabarem de rematar la feina i a desesperar. Aquest mes amb la medicacio tinc un xic mes de esperances, tot i que tampoc em vull fer gaires ilusions...

Una abraçada!!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Nurieta81
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

EntradaAutor: Nurieta81 » dj. març 10, 2016 11:29 am

Hola guapes!!

Dayna una altra vegada jefa!! jejejeje. Com vas guapa?? Ja he llegit lo de la histero i el viatge a Roma, a veure si tens sort i no cal fer la prova! I si no, com a mínim poder fer-la ja, que així vas avançant no?? Haurem d'esperar uns dies ;)

Boleta he vist que avui ha pujat una mica la tempe, no??? Quan et tocava DNW, demà ja??? De moment seguim sense regla?? La iaia millorant??

Jenn veig que també vas avançant amb el gine... A veure si finalment has ovulat i l'has caçat!! I enhorabona per la feina nova!!

Nuniki yuyu amb vosaltres no vaig coincidir al febrer, però molts ànims!! Ja imagino que es fa difícil quan s'allarga, però si aneu avançant, cada cop està més a prop la panxu. Molts ànims!! Lo mateix per tu Dama!

Jo entrava a explicar-vos que fa ja 1 setmaneta que vaig patir un avortament, a les 6 setmanes, no em van haver de fer legrat ni res, va sortir natural i ara he d'esperar a tenir la regla (1 mes o 1 mes i mig em van dir) i ja podré tornar a començar. És un pal dur al principi però estic bé, pensant ja en tornar-nos a posar. Així que vaig llegint-vos per començar a posar-me al dia en la cerca que espero poder començar ben aviat!!

Un petonàs per totes!! I espero que quan jo em torni a posar no esteu ja cap de vosaltres per aquí i esteu a l'altra banda del foro!!!
dayna

EntradaAutor: dayna » dj. març 10, 2016 2:45 pm

Nurieta81 em sap molt de greu aquest avortament... Jo vaig cantar la teva panxu i em causa molta tristor, igual que em va passar amb l'Elantris. Tots els avorts saben greu però quan els havies cantat tu la panxu... una micona més!
AIxò ens demostra que és un autèntic miracle això de crear una vida nova i que hem d'estar preparades per tot. Decidim ser mares i aquí ja comença un llarg camí que a vegades pot ser molt dur. Però com diu la nostra estimada Elantris, som superwomans i podem superar-ho tot! Una abraçada super forta i espero que aviat us hi pogueu tornar a posar.

Nunik i tant que pots preguntar el que vulguis! Més faltaria! jajaja!
La eco-doppler testicular és una prova que fan per veure l'estat dels vasos sanguinis del testicle. Es fa per descartar varicocele, una dilatació d'una vena que pots ser causant d'un flux anòmal al testicle que pot fer augmentar la temperatura, i això acostuma a passar factura a la qualitat dels soldadets. Li va demanar l'uròleg després de consultar per un seminograma que mostrava un baix percentatge de soldadets ràpids.

Mode ego: us tinc abandonetes, perdoneu! Estem d'avaluació del trimestre i sempre toca córrer. Aviat aniré més descansadeta i us podré seguir més. Nosaltres anem fent, si el FF ha recalculat bé i realment vaig ovular quan em penso em toca DNW el 13-14, o sigui, aquest finde. I si m'ha de venir només demano que vingui ràpid i sense fer el tonto per tal d'estar lliure de regla el 21 i poder fer la histero. Psicosímptomes 0! Avui m'ha vingut de gust una mandarina i un ou ferrat, que no en menjo habitualment, però això no vol dir res... oi? jajajajajaja!

Petonets a totes!
Imatge
boleta-BCN

EntradaAutor: boleta-BCN » dv. març 11, 2016 10:21 am

Hola hola Grafiqueres!!!

Dama gràcies per les teves explicacions de la histero i pels ànims. Tant de bo cantis panxu ben aviadet!

Dayna estic molt i molt pendent de la teva NO WARRY i dels vostres resultats! i per cert, ni se t'ocorri cambiar-me el sushi per mandarines i ous ferrats eeeeh! Al menys una bona mariscada!

Nunik molta sort pel desespero... a veure si passa ràpid i aviat comencin els símptomes de panxuuuu! vengaaaaaaaa! Que la Dayna vol cantar, no feu enfadar la jefa!

Nurieta valenta, t'envio ànims infinits, abraçades fortes i forces. Aquí ens tens pel que faci falta!

Mode Ego: avui m'he aixecat amb dolorets de warry i ja estic començant amb els tacadets... però no us preocupeu, ja estic aixecant-me de la patacada! Il·lusionada amb les proves d'aquest mes (es pot ser més friki? em fa il·lusió que em facin un anàlisi de sang? EING?) I MOLT CONTENTA PERQUÈ LA MEVA AVIA JA ESTÀ FORA DE PERILL! MOLTES I MOLTES GRÀCIES PELS VOSTRES ÀNIMS I SUPORT! :mu::
Jenn90
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 2:09 pm

EntradaAutor: Jenn90 » dv. març 11, 2016 12:11 pm

Nurieta, ho sento moltissim cuca, molts anims :-()-) M'alegro que estiguis animada!

Dayna, Aiai aquest ou ferrat jajajjajaja, a veure si heu fet diana! I si no la Warry que es deixi de tonterias hombre ya!

Nunik!! I aquesta super baixada de tempe!!!???

Be, a mi no em marca encara l'ovulacio... No entenc res. Poder es que el ovitrelle no ha funcionat :ufs:
Nunik
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

EntradaAutor: Nunik » dv. març 11, 2016 2:01 pm

Bones grafiqueres!!!

Com anem??

Nurieta81, no haviem coincidit però em sap molt greu el que t'ha passat, molts ànims valenta!! :-()-)

Dayna, merci jefa, quina super explicació! No n'havia sentit a parlar mai, m'encanta tot el que s'apren per aquí. Ànims, que ja falta res per acabar el teu desespero, a veure que volen dir aquestes mandarina i ou ferrat jejejeje va que això de ser jefa ha de tenir premi!!

Boleta, quin greu si ja has començat amb els tacadets... tu ja ho deies, però ahir semblava que la temperatura havia remuntat una miqueta, aisss....jo el mes passat estava com tu amb il·lusió que em treiessin sang jejejeje sempre va bé saber com estan les coses. Amb força a pel següent cicle!!! :-()-) M'alegro que la teva avia ja estigui fora de perill!

Jenn, no se que ens passa amb aquestes gràfiques... No se molt bé com funciona això del ovitrelle, te'l punxes per ovular? així doncs el ff t'hauria d'haver marcat la ovulació fa dies oi? no se pas noia...

Jo també esperava que el FF em marques la ovulació cap el dia 14, però la temperatura porta dos dies baixant-me moltissim, que son els dos dies que porto prenent la progesterona. Algú sap si la progesterona pot fer que baixi la temperatura? Estic ben perduda...

Vinga noies, bon cap de setmana!!! :p-) :p-)
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
mossa-77
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 9:25 pm

EntradaAutor: mossa-77 » dv. març 11, 2016 2:46 pm

Entro per donar ànims a la Nurieta, ostres nena, t'acabo de llegir, quin greu! Sé de què parles perque jo també en vaig patir un a principi de desembre, nomès dir.te que un mes passa ràpid, i en un no res, tornaràs a ser a cercadores, i a grafiqueres, i ràpidament al mamis. Un petó molt fort reina!
Imatge
dayna

EntradaAutor: dayna » dv. març 11, 2016 2:53 pm

Hola grafi-cuquis (tant de temps de jefa que ja no sé quin mot carinyós inventar-me)....

Nunik: no tinc gaires esperances aquest mes però com fagi panxu ja podeu estar buscant jefa nova! Jajaja! Per cert, la progesterona fa pujar la tempe (pensa que és l'hormona que produeix el cos luti per preparar l'úter per l'arribada del cigronet). Per això ens baixa la regla qusn la tempe baixa, i vol dir que el cos luti s'ha donat per vençut aquest mes i deixa de fer progesterona.
La baixada de tempe entre els dies 5-8 pot associar-se a implantació però em sembla que aquesta baixada és massa gran (7 dècimes!) Les baixades que he vust d'altres grafiqueres eren de mig grau com a molt però tingues-ho present per si de cas....

Jenn90: no et puc dir res sobre l'ovitrelle però pensa que FF marca ovulació després de 3 dies consecutius de pujada per sobre dels nivells pre-ovulació. Potser t'ho marca demà... Tu fes deures per si de cas s'ha endarrerit una mica.

BoletaBcn que bé que l'àvia estigui fora de perill! Per cert, no ets friki!!! Jo estic igual, aquest mes no em preocupa la warry, em preocupa que vingui amb retard i no em pugui fer la histero el dia q la tinc programada. La veritat és que quan comences amb proves com a minim saps que estas fent alguna cosa per posar fil a l'agulla i et sents més aprop del teu objectiu....

Un petonàs a totes!

Modo ego: avui cap "antojo" culinari especial però a CD9 m'ha pujat un parell de decimetes la tempe. Tot i aixi, repeteixo: en modo zen sense desespero :-o00m :-o00m :-o00m
Imatge
Nightygt
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dl. nov. 02, 2009 1:42 pm

EntradaAutor: Nightygt » dv. març 11, 2016 3:41 pm

Hola noies!!

Entro a saludar-vos i dir-vos que, tot i que no escrigui, de tant en tant passo per aquí, i us llegeixo!!!

Us envío molts petonets i forces!!! Que aviat ho aconseguireu i passareu a l'altra banda!!!

I una abraçada especial per la Dayna!!! :-()-) :-()-) Estaré pendent de tu aquest finde, per veure la teva gràfica!! Molts ànims en aquest desespero!
Nurieta81
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

EntradaAutor: Nurieta81 » dv. març 11, 2016 6:03 pm

Hola boniques!!!

Gràcies pels ànims a totes!! I Mossa merci per entrar i per les teves paraules!! Totes aquestes cosetes s'agraeixen molt ara mateix!! Tu com vas?? Vaig llegint el cercadores però sou moltíssimes una altra vegada i costa més de seguir jejeje. Per finals de març et toca DNW una altra vegada???

Dayna això de les mandarines ho he sentit més d'un cop en embarassades, a veure si al final has encertat jejee. Aquest cap de setmana estarem pendents de tu!! Que has fet molt bé de jefa i et volem de vacances una llaaaaarga temporada ;).

Jenn jo també penso que potser el FF triga en marca-te l'ovulació... A veure si demà la marca ja perquè sí que es veu pujadeta de tempe... I el que deia la Dayna, a fer deures per si de cas jeje.

Nunik segur que vas ovular ja??? Podria ser que hagis ovulat més tard?? Just el dia de la baixada de tempe vull dir... És que jo també crec que t'hauria de pujar la tempe amb la progesterona, que raro...

Boleta m'alegro molt que la iaia hagi sortit de perill!!! Tu com vas??? Segur segur que ja és w??? Bueno, si ho és, ara el que tu deies, a fer proves i a veure el què!!

Molt bon cap de setmana!!! I aniré entrant per si teniu novetats!!! Petonets!!!
dayna

EntradaAutor: dayna » dv. març 11, 2016 9:42 pm

Gràcies Nightygt? Tu com vas? Com va la teva panxu? Amb prou feines llegeixo el Cercadores.... No he pogut tafanejar els forums de les prenyis! Un petonàs!!!!
Imatge
Nightygt
Entrades: 616
Membre des de: dl. nov. 02, 2009 1:42 pm

EntradaAutor: Nightygt » ds. març 12, 2016 8:51 am

Apa, Dayna, quina pujada més guai avui, no??? >.-<: >.-<:

Doncs jo bé, anar fent... Ja estic de 12+2!!! Com passa el temps de ràpid, no?
Al final em vaig quedar amb un, perquè l'altre no va evolucionar i es va parar. Però, sincerament, després de tenir ja 2 a casa... Em vaig quedar més tranquil.la.
Fa 2 dies vaig fer eco del primer trimestre i tot bé.
L'únic és que tinc moltes nàusees, i és una rotllo, perquè són dirant tot el dia. La gine diu que potser, cap a la setmana 14 passaran... Espero tingui raó.

Bé, un petonàs a totes!!! I que aviat aconseguiu allò que totes desitgem tant, i que a vegades costa una mica... Però així ho valorem més i millor quan ho aconseguim! :-()-)
boleta-BCN

EntradaAutor: boleta-BCN » ds. març 12, 2016 10:42 am

Bon dia cercadores!

Modo soso per desitjaros un bon finde a totes! Quan pugui em conecto al pc a tafanejar les grafiques i personalitzo!

Dayna tinc un bon pressentiment! Si cantes panxu prometo proposarme com a jefa d'abril! Vengaaaaa!

El FF a vegades no la clava fins el segon cicle, perque no ho veu clar el primer (grafica no molt evident). Per si d cas, pinxitus a tope! Als tutorials de l'aplicacio texplica la relacio entre les hormones i la tempe, per si srrveix d'ajuda...

Ego: regla superchunga amb dolors de mini-part... Lo q em faltava! Jajaja. Potser serà q s'esta acomiadant? Jejeje.

Petonarros a totes!
dayna

EntradaAutor: dayna » ds. març 12, 2016 12:44 pm

Nightygt que bé que la eco estigui bé! Sap greu lo del cigronet que no va evolucionar però crec que per desgràcia és força freqüent... En qualsevol cas, i donades les vostres circumstàncies, si ha anat així és que així havia de ser. Ara a enviar-li tota l'energia positiva al que si que està creixent que segur que tindrà en el seu interior l'energia del seu bessó.

Boleta-Bcn tant de bo els teus presentiments siguin bons! Molts ànims amb aquesta regla dolorosa! Tant de bo s'estigui acomiadant!

Doncs a DPO10 així estem:
-M'ha pujat la tempe, no m'ho esperava pas! Després d'1 setmana en modo soso-plano (cada dia mateixa tempe) amb 1 sol pic d'un parell de decimetes avui ha fet pujadota. I ahir també va pujar una mica. No em vull fer cap il·lusió, estic super escèptica després de les dues patacades dels últims mesos. El mes passat la tempe també em va pujar una mica just abans de la warry. Vale va, i us diré que avui tinc força fluxe com aigualit, però no és concloent.
-Sembla que lo de la FL de 9 dies és aigua passada (i sense prendre res!). Al final el gine tindrà raó...
-Repeteixo: no me creo nada de nada que hi hagi opció a panxu... No vull ni pensar-hi a veure si desesperaré ara que queda poc. Avui concentrada en l'avaluació del 2n trimestre dels meus xicotets adolescents de la ESO i en modo zen pensant que tinc la histero el 21 de març i que després me'n vaig a Roma a passar la setmana Santa.

:-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
Imatge
olotina
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

EntradaAutor: olotina » ds. març 12, 2016 5:24 pm

dayna dayneta...si hi ha pujada...hi ha p... :)
sent DPO10 crec que és aviat per fer TE. Tocarà esperar dos tres dies.
Tots els meus PEPOS per tu!!!
dayna

EntradaAutor: dayna » ds. març 12, 2016 5:57 pm

Olotineta tsssssssss... no m'ho digueu que no m'ho vull creure i després que sigui una patacada! Tu com vas guapi?

Vaig a dutxar-me i arreglar-me que tinc un soparet de dones!
Imatge
Jenn90
Entrades: 116
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 2:09 pm

EntradaAutor: Jenn90 » ds. març 12, 2016 7:27 pm

Dayna, yo no digo nada... Pero aqui olora a panxu jajajja. Disfruta del sopar i pren-te un parell de copetes de vi que poder son les ultimes... >.-<:

Dama, espero que estigueu be... Es lo millor, no pensat gaire, pero quan busques es inevitable... Es una m... Pero encara que portis un any i les proves surtin be, no et donen cap sol.lucio? Ajudar una mica?

Nunik, el ovitrelle me'l vaig punxar perque just a a revisio del gine em va veure un fol.licle de 19mm, i aquest medicament es per trencar-lo i que surti l'ovulet. La tempe va pujant mica en mica, pero no marca l'ovul.lacio.

Bueno aqui segueixo... Es fara eterna l'espera per saber si vaig ovular o no. Hi han 3 opcions:

Embaras
Warry
Res (no ovul.lacio)

Ara amb la feina no tinc temps de pensar, i quan no estic alla la peque em te mes que entretinguda jajja.

Anims boniques!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::