test orina POSITIU despres negatiu :(
test orina POSITIU despres negatiu :(
hola reinas, a dos dies de la falta vaig fer un test de tiras one step a primera hora del mati, al minut va sortir la segona ratlla , no molt marcada pero es veia a simple vista. Clarament positiu.
a la tarda en vaig fer dos mes blanc nuclear, el dia següent( avui) n'he fet tres a primera hora del mati, blanc nuclear..
:( no entenc res, era un fals positiu?
en unes hores positiu i despres negatiu no crec que sigui un petit abort, peruqe m'hauria d'aver anat mercat memys marcada la ratlla fins que sortisin blancs..
alguna li a passat aixo i estava embarassada?
gracies
a la tarda en vaig fer dos mes blanc nuclear, el dia següent( avui) n'he fet tres a primera hora del mati, blanc nuclear..
:( no entenc res, era un fals positiu?
en unes hores positiu i despres negatiu no crec que sigui un petit abort, peruqe m'hauria d'aver anat mercat memys marcada la ratlla fins que sortisin blancs..
alguna li a passat aixo i estava embarassada?
gracies
Re: test orina POSITIU despres negatiu :(
Modo soso movil: princess, un negatiu sempre pot ser un fals negatiu. Un positiu,nomes pot ser positiu. Segons paraules de la meva gine.
A primera H del mati la hormona que indica embaras i positivitza els tests, esta mes concentrada a la orina.
Quants dies fa de la falta? Quan feia 2-3 dies de la NW meva, em vaig fer un test que es va positivitzar quan passava del temps d'espera, i a les dues setmanes, el positiu ja era clarissim tansols mullar la tira.
Si fa uns quants dies de la falta, jo em compraria un clearblue o aixi, i el faria a primera h del mati
Espero que t'hagi servit!
A primera H del mati la hormona que indica embaras i positivitza els tests, esta mes concentrada a la orina.
Quants dies fa de la falta? Quan feia 2-3 dies de la NW meva, em vaig fer un test que es va positivitzar quan passava del temps d'espera, i a les dues setmanes, el positiu ja era clarissim tansols mullar la tira.
Si fa uns quants dies de la falta, jo em compraria un clearblue o aixi, i el faria a primera h del mati
Espero que t'hagi servit!
gracies maca
dema sera el dia de la falta
i avui al mati me fte un i blnac nuclear
ahir va ser el positiu
dema sera el dia de la falta
i avui al mati me fte un i blnac nuclear
ahir va ser el positiu
Hola!
Es molt raro, potser hauries d'anar a la llevadora a comentarli. Has fet algun tractament o ha estat natural? Alguns medicaments per fer IA (l'ovitrele com a minim) pot donar falsos positius si et fas el test massa d'hora, asi que no se si hi ha alguns que també puguin donar. Si ha estat natural es mes raro, perque es lo que ha dit la Vannion, si el test diu que no pot ser que si, pero si diu que si es perque ha detectat la hormona, aixi que si no hi intervenen medicaments que poden semblarse a la hormona o tenir directament la hormona, es perque la has fet tu. El meu consell es que consultis a la llevadora/gine a veure que pot haber passat.
Una abraçada
Es molt raro, potser hauries d'anar a la llevadora a comentarli. Has fet algun tractament o ha estat natural? Alguns medicaments per fer IA (l'ovitrele com a minim) pot donar falsos positius si et fas el test massa d'hora, asi que no se si hi ha alguns que també puguin donar. Si ha estat natural es mes raro, perque es lo que ha dit la Vannion, si el test diu que no pot ser que si, pero si diu que si es perque ha detectat la hormona, aixi que si no hi intervenen medicaments que poden semblarse a la hormona o tenir directament la hormona, es perque la has fet tu. El meu consell es que consultis a la llevadora/gine a veure que pot haber passat.
Una abraçada
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa
gracies vanessa, es natural no prenc res, un dia abans havia sigut negatiu, i ahir va ser al minut positiu, no molt mercat pero es veia força.. esperare dema avera si be o no la warry :(
no se si es un embaras bioquimic, o un fals positiu
no se si es un embaras bioquimic, o un fals positiu
Princes, si vols sortir aviat de dubtes, fes un Clearblue digital, que marca fins a 4dies abans de la falta.
Jo crec que si ahir al matí et va donar positiu, serà positiu, perquè no hi ha falsos positius. Que a la tarda sortís negatiu, dos dies abans de la NW, pot ser perquè la orina no està tan concentrada. El que és més estrany és que aquest matí, (si ho has fet amb la primera orina del matí), hagi sortit negatiu. Però és que els TE de tira, poden tardar més dies, fins i tot a després del dia de NW a sortir +.
Bé, molta sort i ja informaràs!
Jo crec que si ahir al matí et va donar positiu, serà positiu, perquè no hi ha falsos positius. Que a la tarda sortís negatiu, dos dies abans de la NW, pot ser perquè la orina no està tan concentrada. El que és més estrany és que aquest matí, (si ho has fet amb la primera orina del matí), hagi sortit negatiu. Però és que els TE de tira, poden tardar més dies, fins i tot a després del dia de NW a sortir +.
Bé, molta sort i ja informaràs!
le fet amb el primer pipi, son d'aquest de 10, de tiras de amazon, en teoria son molt precisos i abans de la falta...
el clearblue es de 25, em fa por que si les tiras de 10 em donen negatiu, el clearblue segu que em don negatiu..
em queda una tira que la fare dema el mati, pero ja perdo les esperançes.. gracies maques dema us explicu.
el clearblue es de 25, em fa por que si les tiras de 10 em donen negatiu, el clearblue segu que em don negatiu..
em queda una tira que la fare dema el mati, pero ja perdo les esperançes.. gracies maques dema us explicu.
Hola priinces!
Jo vaig fer servir aquests i com diuen les companyes, me'l vaig fer 4 dies abans de la primera falta i em va sortir negatiu, després m'el vaig fer dos dies despres de la primera falta i va sortir positiu... En vem fer quatre a diferentes hores i anava augmentan intensitat...
Com ja t'han dit es molt extrany, per no dir impossible, un fals positiu, bé això es el que diuen sempre així que espera un dies i torna-hi i sino demana hora amb la gine a veure si es veu el saquet!
Ja ens diras!
Un peto!
Jo vaig fer servir aquests i com diuen les companyes, me'l vaig fer 4 dies abans de la primera falta i em va sortir negatiu, després m'el vaig fer dos dies despres de la primera falta i va sortir positiu... En vem fer quatre a diferentes hores i anava augmentan intensitat...
Com ja t'han dit es molt extrany, per no dir impossible, un fals positiu, bé això es el que diuen sempre així que espera un dies i torna-hi i sino demana hora amb la gine a veure si es veu el saquet!
Ja ens diras!
Un peto!
gracies
per les respostes
per les respostesRe: test orina POSITIU despres negatiu :(
Molts ànims prinncess!! a veure que passa demà al matí!! 

28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
nenes
negatiu :(
negatiu :(
- MamiMestra
- :: puça

- Entrades: 41
- Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm
A mi em va passar i em van dir que era un bioquímic. Hi ha fecundació (per això un dia veus una mica de positiu) però no s'implanta correctament i acaba baixant la regla als pocs dies (a mi em va trigar uns 4 dies després de veure el positiu).
Tothom em deia que després d'un bioquímic es molt normal quedarse preñi al mes següent...i en el meu cas així va ser! Espero que sigui igual per tu, una abrassada!
Tothom em deia que després d'un bioquímic es molt normal quedarse preñi al mes següent...i en el meu cas així va ser! Espero que sigui igual per tu, una abrassada!
Ostres doncs ara que ho dius mamimestra, a mi el va passar algo similiar, al juny vaig tenir un retras de 4 dies (cosa inaudita en mi) i vaig tenir una regla molt rara... Al dos meses tenia positiu i en el primer retras em va donar negatiu pero m'el vaig fer al cap dos dies de retras! La gine em va dir que podria ser un microavort que diuen.
A veure priinces si et passa el mateix!!!! I d'aqui un prell de mesets ens dones la noticia!
Petons!
A veure priinces si et passa el mateix!!!! I d'aqui un prell de mesets ens dones la noticia!
Petons!
hola maques!
encara no m'ha vingut
tinc mal d'ovaris i pits inflats i em fan una mica de mal res exagerat.
tinc dos dies de retras, despres d'un bioquimic tarda mes en venir la regla? o em puc fer il·lusions?
em vaig fulminar tots els testos de tiras.. el clearblue es mes efectiu que els de tiras? nose si comprarne un..
encara no m'ha vingut
tinc mal d'ovaris i pits inflats i em fan una mica de mal res exagerat.
tinc dos dies de retras, despres d'un bioquimic tarda mes en venir la regla? o em puc fer il·lusions?
em vaig fulminar tots els testos de tiras.. el clearblue es mes efectiu que els de tiras? nose si comprarne un..
Ostres priinces pos no se...
Jo no sé si vaig tindre un bioquimic o si era un simple retras o si no es va enganxar... Jo esperaria uns dies més per fer-me el clearblue, en el meu cas em va baixar als quatre dies però tampoco sé si era res concret saps?
Si d'aqui tres dies no t'ha vingut fes-te'l i a veure... Sempre recomanant fer el primer test a la setmana de la falta (que a veure qui es pot aguantar saps...) Si no et quedes tranqui parla amb el teu gine comentant-li el que t'ha apssat i a veure que et diu!
Ja ens mantens informades!!
Jo no sé si vaig tindre un bioquimic o si era un simple retras o si no es va enganxar... Jo esperaria uns dies més per fer-me el clearblue, en el meu cas em va baixar als quatre dies però tampoco sé si era res concret saps?
Si d'aqui tres dies no t'ha vingut fes-te'l i a veure... Sempre recomanant fer el primer test a la setmana de la falta (que a veure qui es pot aguantar saps...) Si no et quedes tranqui parla amb el teu gine comentant-li el que t'ha apssat i a veure que et diu!
Ja ens mantens informades!!
hola maques ahir amb tres dias de falta, al fer pipi al sacarme tenia un fluig marro molt poquet, pensava que era avis de regla pero res de res, i avui clearblue no embarazada.
podria ser sangrat de implantacio? despres d'un sangrat d'implantacio quant dona positiu? petonas merci
podria ser sangrat de implantacio? despres d'un sangrat d'implantacio quant dona positiu? petonas merci
Guapa!! Fa dies que no sabem de tu!! Que va passar al final vas anar al/la gine???
Una abraçada!
Una abraçada!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |