CEIP a vallarca

Canvia el seu entorn: professores i amics.

lprud
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dt. març 12, 2013 11:03 am

CEIP a vallarca

EntradaAutor: lprud » dt. març 12, 2013 1:47 pm

Hola a tots / es, els agrairia informació i opinions de les escolas d'aquesta llista, estic feta un embolic!
Escola Baldiri Reixac
Escola Josep Maria de Sagarra
Escola La Farigola de Vallcarca
Escola Pare Poveda
Escola Rius i Taulet
Gravi
Sadako
Virolai
LLeo XIII

MERCI!
floreta26
:: gosset
:: gosset
Entrades: 496
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 8:54 am

Re: CEIP a vallarca

EntradaAutor: floreta26 » dj. març 28, 2013 2:53 pm

Jo soc ex alumna del Poveda. No te'n puc dir gran cosa pq ha canviat molt des que jo hi anava fa 20 anys! L'equip directiu i la majoria dels professors han canviat, pero has de pensar que es un centre public i dificil de compara amb escoles com lleo xvii o virolai, son opcions totalment diferents!
ImatgeImatge
HELENA1416
Entrades: 16
Membre des de: dl. nov. 26, 2012 7:16 am

EntradaAutor: HELENA1416 » dj. abr. 11, 2013 9:52 pm

Hola!! Avui m'han confirmat que entrem a Rius i Taulet. De moment no et puc explicar gran cosa, però quan vaig anar tot em va agradar. De moment tothom m'ha parlat bé d'aquesta escola.
Mida
:: lleona
Entrades: 940
Membre des de: dc. juny 06, 2012 11:44 am

EntradaAutor: Mida » dv. feb. 05, 2016 5:26 pm

Pujo a veure si alguna mami o papi ens pot dir alguna coseta ;-)
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 568
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

EntradaAutor: VespresVerds » dv. feb. 05, 2016 6:45 pm

L'escola Sagarra fa coses molt xules! Realment és una escola per anar a veure sí o sí, encara que després no la triïs. Tenen un projecte en comú amb el MACBA i treballen d'una manera excepcional, amb molts bons professionals darrere! :ok:
Mida

EntradaAutor: Mida » dv. feb. 05, 2016 9:23 pm

Vespresverds gràcies, tenim dia per anar a portes obertes de sagarra, poveda, farigola i rius i taulet :-) .
victòria
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. març 09, 2015 11:17 am

EntradaAutor: victòria » dv. març 11, 2016 10:40 am

A mi les que més m'agraden de les públiques del llistat són Josep Maria de Sagarra i Rius i Taulet, per aquest ordre, perquè són les que tenen un equip més motivat i una metodologia una mica més activa i innovadora. A més, les instal.lacions de totes dues estan molt bé.

Montseny no t'entra? També està bastant bé. Estan ubicats als límits del Parc Güell i tenen un programa educatiu molt lligat a la natura (fan sortides al bosc, etc.)

Pare Poveda i Farigola a mi personalment em tiren més cap enrera. Són molt tradicionals en l'ensenyament i no veig l'equip de mestres tan cohesionat. A més, les instal.lacions del Farigola a mi no m'agraden gens, les del Poveda estan millor. De tota manera, tampoc no són males escoles. Tens la sort de que les públiques de Vallcarca estan totes bastant bé.
Mida

EntradaAutor: Mida » dl. març 21, 2016 3:17 pm

Hola Victòria! Sí que ens entra el Montseny, el vam anar a veure i també és una de les opcions.

Al final no vam poder anar al sagarra però com que és d'una línia ja "passem", pq les q ens interessen per proximitat són Montseny, farigola, rius i poveda ;-) .

De fet totes aquestes 4 escoles ens han agradat, cadascuna té les seves coses bones i dolentes.

Quants dubtes i quines ganes que acabi tot el procés!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::