Analítica hormonal

Problemes durant l'embaràs.
poliester
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dc. gen. 14, 2015 7:43 pm

Analítica hormonal

EntradaAutor: poliester » dg. març 27, 2016 12:35 pm

Holaaaa!

Pujo aquest post perquè tinc un dubte, a veure si algú em pot ajudar.
M'haig de fer l'analítica hormonal entre el 3r i el 5è dia, però just m'ha vingut la regla aquestes festes amb tota la mala
sort que dilluns és festiu i si me la faig dimarts al matí ja seria el 6è dia. Creieu que passaria algo o els resultats sortirien alterats??

De fet si compto el dies sencers de regla diguem, el 5è dia s'acabaria el dimarts tarda (perquè em va venir la regla el dijous a la tarda) així que si m'ho fan el dimarts al matí encara entraria dins el període de temps que diuen,

no sé, què en penseu, algú em pot aconsellar?? Sabeu si han de ser molt exactes els dies?

gràcies !!!!! :content:
nina_85
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. oct. 29, 2015 11:50 am

Re: Analítica hormonal

EntradaAutor: nina_85 » dl. març 28, 2016 5:42 pm

El dia en què s'acaba la regla no té importància, si no el dia en que comença...
Fes-te-la igual i quan vagis al metge li comentes que ha sigut al 6è dia. En realitat lo que es busca en aquestes analítiques es que sigui en fase folicul·lar, és a dir, la primera part del cicle, i millor lluny de l'ovulació, per això es recomana al voltant del 3er dia. En cas algun valor no surti com s'esperava (sobretot si ovules aviat la FSH i la LH podrien començar a sortir elevades), es podria repetir en el proper cicle. Però si surt tot dins lo normal, ja serà vàlida.
poliester
Entrades: 71
Membre des de: dc. gen. 14, 2015 7:43 pm

Re: Analítica hormonal

EntradaAutor: poliester » dl. març 28, 2016 7:33 pm

Moltes gràcies nina_85.
Encara estic amb el dubte de què fer, no fos cas que la ginecòloga em digues alguna cosa per estar fora de plaç.
Sóc bastant indecisa i sempre fins l'últim moment estic dubtant. No em podia haver vingut la mala warry el divendres el matí??? aixxx sempre dóna pel sac hehehe lo que sí que és veritat és que ovulo cap a dia 11-12 de cicle, força aviat i pot ser si que sortiran els resultats malament si comentes que ha de ser com més abans de la ovulació millor.

He pujat el post a buscadores a veure si algú en sap alguna cosa més!
gràcies guapi

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::