♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Osti! No vaig passar el parte del gine!!
Doncs ho va veure tot molt bé i em va dir que la regla està al caure!
Em va donar els resultats de l'analítica del meu Cigru i em va dir que no deia res d'especial, que sempre deia el mateix i que no van analitzar en busca de cap problema.
Avui m'ha enviat una part dels resultats de la prova de trombo i diu que tot bé de moment.
Estic hipersensible, amb una plorera per tooootttt....bufff bleda total! Així que sí confirmat que torno a ser una dona amb la regla activa jaajjaa!
I vosaltres què tal?????
Doncs ho va veure tot molt bé i em va dir que la regla està al caure!
Em va donar els resultats de l'analítica del meu Cigru i em va dir que no deia res d'especial, que sempre deia el mateix i que no van analitzar en busca de cap problema.
Avui m'ha enviat una part dels resultats de la prova de trombo i diu que tot bé de moment.
Estic hipersensible, amb una plorera per tooootttt....bufff bleda total! Així que sí confirmat que torno a ser una dona amb la regla activa jaajjaa!
I vosaltres què tal?????

28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Xikaboom: la histero es una prova de nom impronunciable (HISTEROSALPINGOGRAFIA) i serveix per veure l'estat de les trompes. A vegades hi ha greix, mucositat o restes d'algun avortament primerenc que obstrueixen la trompa i impedeixen la trobada entre òvul i soldadets.
Es una radiografia amb un contrast que puja per les trompes insi troba obstruccio de pas "desatasca" la canonada... Moltes noies es queden el mateix cicle de fer-se-la. Es fa també com a prova quan vas a consultar per infertilitat.
Elantris doncs warry i llum verda, no? Molts ànims! I a tope amb la cerca!
Es una radiografia amb un contrast que puja per les trompes insi troba obstruccio de pas "desatasca" la canonada... Moltes noies es queden el mateix cicle de fer-se-la. Es fa també com a prova quan vas a consultar per infertilitat.
Elantris doncs warry i llum verda, no? Molts ànims! I a tope amb la cerca!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Elantris guapa! M'alegro que hagi anat bé el gine!! Jo avui he vist tacadets així que suposo que avui o demà ja baixarà!! Crec que feia temps que no esperava la regla amb tanta alegria jejejejej. M'he d'esperar fins la setmana vinent que em faci l'analítica de tiroides i si està bé, a per l'Abril a topeeee ;)
A veure si la Boleta obre post nou que la Dayna en breu ens el tanca ja jejejeje. El gine per quan el tens tu Dayna?
A veure si la Boleta obre post nou que la Dayna en breu ens el tanca ja jejejeje. El gine per quan el tens tu Dayna?
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Que ve Nuria!! Com t'entenc! jo mai de la vida havia esperat la regla amb tantes ansies jajajaja!!
Et fan tiroides? Que bé! així ho tens tot controlat abans de quedar't-hi! Ànims!
Et fan tiroides? Que bé! així ho tens tot controlat abans de quedar't-hi! Ànims!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Hola a totes!
Per les que noem coneixeu, sóc una antiga grafiquera i cercadora, que ara estic a l'altra banda. Us espero allà ben aviat, a totes!
Us vaig llegint i seguint, i no m'he pogut d'estar al veure que parlàveu de les histeros. Jo vaig aconseguir el meu primer embaràs, després d'una any de cerca, el mateix cicle que em van fer la histero!!! A vegades hi ha alguna petita obstrucció a les trompes, i amb el contrast que t'injecten, es netejen i obren. Per això, es veu que moltes quedem embarassades després de la prova.
I s'ha de fer a l'inici del cicle, abans de la ovulació, per assegurar-se de què no hi ha embaràs. A mi me la van fer a CD5.
Dayna, moltíssimes felicitats de nou!!! Com estàs? Ja t'ho creus més?
Per les que noem coneixeu, sóc una antiga grafiquera i cercadora, que ara estic a l'altra banda. Us espero allà ben aviat, a totes!
Us vaig llegint i seguint, i no m'he pogut d'estar al veure que parlàveu de les histeros. Jo vaig aconseguir el meu primer embaràs, després d'una any de cerca, el mateix cicle que em van fer la histero!!! A vegades hi ha alguna petita obstrucció a les trompes, i amb el contrast que t'injecten, es netejen i obren. Per això, es veu que moltes quedem embarassades després de la prova.
I s'ha de fer a l'inici del cicle, abans de la ovulació, per assegurar-se de què no hi ha embaràs. A mi me la van fer a CD5.
Dayna, moltíssimes felicitats de nou!!! Com estàs? Ja t'ho creus més?
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Nurieta81 me n'alegro d'aquesta warry! jajaja! Qui ho hauria de dir, eh?
Nightygt... si que m'ho crec, però encara vaig al wc pensant... trobaré warry? jajaja! Es que no sento gaire cosa diferent i em rallo... suposo que és normal al principi. Tinc visita al gine el dimecres vinent, el dia 6, com que ja la tenia programada no l'he canviat. No sé si es veurà res encara... Tu com vas?
Nightygt... si que m'ho crec, però encara vaig al wc pensant... trobaré warry? jajaja! Es que no sento gaire cosa diferent i em rallo... suposo que és normal al principi. Tinc visita al gine el dimecres vinent, el dia 6, com que ja la tenia programada no l'he canviat. No sé si es veurà res encara... Tu com vas?
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Dayan jo crec que ni amb la primera visita te'n fas a la idea...al cap d'uns dies tot són coses de nens, dones embarassades, escoles, noms, roba premamà, etc...llavors ja comences a fer-t'en a la idea jajajaja!!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Hola precioses!
Ja he obert el post de Grafiqueres d'Abril! us hi espero a totes!
I m'encantaria que les prenyis de Març ens passeu a visitar i ens expliqueu cosetes!
Un petonarro!
PD: no he sabut com posar les fotos al segon post (tutorial)... si em podeu dir com es fa... merci!
Ja he obert el post de Grafiqueres d'Abril! us hi espero a totes!
I m'encantaria que les prenyis de Març ens passeu a visitar i ens expliqueu cosetes!
Un petonarro!
PD: no he sabut com posar les fotos al segon post (tutorial)... si em podeu dir com es fa... merci!
- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
I PER CERT, MIL GRÀCIES DAYNA PER SER UNA SUPERJEFA MERAVELLOSA!!! GAUDEIX DE LA TEVA MERESCUDA PANXU I NO T'OBLIDIS DE PASSAR A VEURE'NS I EXPLICARNOS COM ET VA!!!
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Grafiqueres!!!
Passo per despedir el mes de març i donar les gràcies a la nostra super jefa Dayna!!!
Boleta, crec que no pots penjar fotos perquè encara no has arribat als 100 missatges... jo tampoc puc ni penjar ni veure-les, haurem d'escriure mes jejejeje Ja estic apuntada a l'abril!!
A veure si el mes d'abril és el nostre!! Petons!!
Passo per despedir el mes de març i donar les gràcies a la nostra super jefa Dayna!!!
Boleta, crec que no pots penjar fotos perquè encara no has arribat als 100 missatges... jo tampoc puc ni penjar ni veure-les, haurem d'escriure mes jejejeje Ja estic apuntada a l'abril!!
A veure si el mes d'abril és el nostre!! Petons!!

4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Dayna gràcies per l'explicació.... I és dolorosa aquesta prova? I on té la fan a l'hospital?
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Bon día!! Ja som dijous al mati!!!
Us adjunto la meva gràfica....ara que ja en sé em fa ilu posar-la i poguer-la interpretar....tot i que és curiós com mires grafiques i totes s'assemblen pero cap és igual!!! Bueno l'important és arribar a l'embaràs oi???
Com aneu totes??? Alguna noticia a destacar??
JO estic al CD 18!!! Uhhhh i sense haver fet masses deures....així que la semana que ve ja és la del desesperoooo
A veure què passa........??????????? Quan arribi l'home aquest divendres farem un pintxitooo de benvinguda si no arriba cansat i apali a esperar i fer vida sana el màxim posible!!!!!
Fins aviat grafiqueres!!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/563386
Us adjunto la meva gràfica....ara que ja en sé em fa ilu posar-la i poguer-la interpretar....tot i que és curiós com mires grafiques i totes s'assemblen pero cap és igual!!! Bueno l'important és arribar a l'embaràs oi???
Com aneu totes??? Alguna noticia a destacar??
JO estic al CD 18!!! Uhhhh i sense haver fet masses deures....així que la semana que ve ja és la del desesperoooo
A veure què passa........??????????? Quan arribi l'home aquest divendres farem un pintxitooo de benvinguda si no arriba cansat i apali a esperar i fer vida sana el màxim posible!!!!!
Fins aviat grafiqueres!!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/563386
- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Bon dia Xikaboom!
Nena que t'has colat al grafiqueres de març, jajaja! Fes un corta-y-pega al post de l'abril perquè t'ho llegeixin totes.
Petonarros!
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE MARÇ 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Boleta!!!
Gràcies x dir-m'ho , estic espessa avui.............com el temps

Gràcies x dir-m'ho , estic espessa avui.............com el temps

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |







