Batec del cor?

Problemes durant l'embaràs.
Galeana
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. març 24, 2016 7:02 pm

Batec del cor?

EntradaAutor: Galeana » dj. març 24, 2016 7:20 pm

Hola guapes,

M'animo a escriure pq penso que tot aquest procés és millor compartir-lo.

Tinc 31 anys, estic embarassada, no em trobo a Catalunya per temes de feina, i vaig decidir anar a la primera revisió al país on em trobo. No sabia quan hi havia d'anar, i com que em passaré aquí els propers 4-5 mesos, vaig decidir anar-hi per començar a conèixer el sistema sanitari d'aquí. Em van donar hora per al cap de poc, jo calculo que estava d'unes 5set+3dies aprox.. La ginecòloga que em parlava en un idioma estranger el qual domino més o menys, em va dir que semblava que tot estava ok, però que no sentia el batec del cor i que potser el sac era irregular, però em va dir que potser era massa aviat, però intuïció meva no va posar massa bona cara quan mirava la pantalla.

Em va donar hora per d'aquí 10 dies, que va dir que ja es podria veure si havia evolucionat cap a bé o no, però que no donés la notícia a ningú per si de cas. La veritat és que no sé com passar aquesta setmana. El meu marit ha decidit avançar el seu viatge i venir abans per poder ser a la visita. Però la veritat, no sé si hagués preferit no saber-ho i trobar-m'ho més endavant....Suposo que així et vas preparant pel pitjor, però estic passant uns dies que no li recomano a ningú... Ara he estat mirant i hi ha moltes dones que ho heu passat.

Gràcies per avançat en qualsevol suport, està molt bé aquest espai!
shyla
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Batec del cor?

EntradaAutor: shyla » dj. març 24, 2016 7:56 pm

Hola bonica, jo vaig anar quan se suposava que estava de 6 i el ginecoleg directament ens va dir: aquí no hi ha res. Nomes un sac pero esta buit. Igualment em va dir el mateix veure'ns en 10 dies. Entenc la teva angoixa perqué jo en vaig fer un fart de plorar... I aquell día vaig anar sola. I si que hi havia! I bategava amb força, aixi que pot ser que ovulessis mes tard. Anims, se que es molt difícil pensar en positiu, pero tingues un bri d'esperança! El meu nino acaba de fer 1 any!
Imatge Imatge
Galeana

EntradaAutor: Galeana » dj. març 24, 2016 8:14 pm

Gràcies Shyla, l'esperança és l'últim que es perd diuen, però costa!! :)
nb_30
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dj. març 24, 2016 8:30 pm

Ara estic embarassada i la primera visita tambe la vaig fer molt aviat i no hi havia batec. El gine em va explicar tot el procés de gestació i em va dir q era normal q no hi hagués batec i q no recomanaven visitar-se tan aviat.
Vam tornar al cap de 15 dies (crec) i ja hi havia batec. Espero q aquest sigui el teu cas!! Ànims i intenta estar el màxim de tranquil.la q puguis.
numa1982
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » ds. març 26, 2016 1:06 pm

Galeana: a mi també em va passar com a na Shyla, vaig anar a urgències al que teòricament era la setmana 6 (estava de 5+2 segons eco) per pèrdues i directament em va dir el radiòleg: aquí no hay nada. Estava sola i va ser horrorós. Tres dies després vaig anar a la meva gine i ja es veia el batec. Ara la meva "nada" té 13 mesos.
Imatge

ImatgeImatge
Galeana

EntradaAutor: Galeana » ds. març 26, 2016 5:52 pm

Gràcies per tots aquests ànims. La veritat és que penso que s'ho haurien de mirar una mica abans de deir-te "Aquí no hi ha res", pq el mal tràngol que passes....Aviam sí la meva també és una història amb un final feliç :)

Ahir els vaig trucar per saber si ja tenien els resultats de l'analítica, i em van dir que les analítiques de sang havien sortit correctes, els nivells d'hormones donaven d'acord amb el que s'espera, però crec que això no mostra res sobre el batec del cor i l'evolució de l'embaràs.

Moltes gràcies noies!!! Els vostres comentaris ajuden a passar millor els dies fins que vagi un altre cop a fer-me una eco...Al cap i a la fi, només queda esperar, però s'agraeix que l'espera no sigui tant angoixant.
eli75
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: eli75 » dl. març 28, 2016 12:18 am

Molts ànims Galeana!
Tot anirà bé! :D
Galeana

EntradaAutor: Galeana » dc. març 30, 2016 1:35 am

Gràcies a totes vosaltres pels vostres ànims, només falten 6 dies per a tornar-hi anar i que em diguin el què! Desitjo molt que tot vagi b!
blanca81
Entrades: 20
Membre des de: dc. oct. 08, 2014 1:15 pm

EntradaAutor: blanca81 » dt. abr. 05, 2016 10:34 am

Bon dia galena,

Ànims, espero que tot hagi sortit bé. Vas avui al gine?? Què t'han dit??

Una abraçada enorme!!
Juliol 2010 Neix el meu fill després d'un embaràs mogudet
Abril 2013: avort espontani a les 8 setmanes amb legrat
Gener 2014: avort espontani a les 10 setmanes amb legrat i proves per avorts de repetició
Febrer 2015: tractament i 2 operacions per adherències
Gener 2016: Per fi la matriu està bé!! llum verda (estic morta de por...)
Galeana

EntradaAutor: Galeana » dj. abr. 07, 2016 12:57 am

Hola,

Primer de tot, moltíssimes gràcies per preguntar-m'ho. Hi vam anar ahir, i fins ara no he tingut un moment de calma, però vaig pensar en el socpetit i en vosaltres que m'heu donat ànims.

Vam sentir el batec!!!! :***: :b-)))
Moment de felicitat màxima!!! Ens va dir que pel que es podia veure a les 7 setmanes d'embaràs tot semblava correcte fins ara.
Quin greu totes les estones de tristesa que he passat.

En tot cas, l'aventura segueix :D i estem emocionadíssims. Esperem que tot segueixi un bon camí.

Moltes gràcies pel suport!!!

G.M.
numa1982
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dj. abr. 07, 2016 5:53 am

Felicitats, Galeana!!!!
Imatge

ImatgeImatge
nb_30
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dj. abr. 07, 2016 8:26 am

Moltes felicitats!! Anem molt aviat al gine i això a vegades ens dona petits sustos!
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 504
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

EntradaAutor: Saris » dj. abr. 07, 2016 8:31 am

Galeana, quina alegria, estava pendent de tu!!! A mi això em va passar dos cops, i va acabar malament en la visita que vas fer ahir. Estava amb l'ai al cor, però m'he alegrat tant de saber que també hi ha l'opció contrària, que tot surti bé..

Felicitats bonica, i ara a gaudir de la panxu!!! :p-) :p-)
Imatge Imatge
shyla
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dj. abr. 07, 2016 11:47 am

Que be! Intenta gaudir-ne molt!
Imatge Imatge
blanca81
Entrades: 20
Membre des de: dc. oct. 08, 2014 1:15 pm

EntradaAutor: blanca81 » dv. abr. 08, 2016 12:59 pm

Bon dia a Totes!!!

Galeana, que bé!! :-()) :-()) :b-))) :p-) :p-) :b-))) :b-))) Quina alegria, estava pendent del fòrum a veure què t'havien dit! Moltíssimes felicitats, intenta gaudir-ho al màxim.

Una abraçada a totes.
Juliol 2010 Neix el meu fill després d'un embaràs mogudet
Abril 2013: avort espontani a les 8 setmanes amb legrat
Gener 2014: avort espontani a les 10 setmanes amb legrat i proves per avorts de repetició
Febrer 2015: tractament i 2 operacions per adherències
Gener 2016: Per fi la matriu està bé!! llum verda (estic morta de por...)
eli75
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: eli75 » dv. abr. 08, 2016 6:57 pm

Hola Galeana!

Me n'alegro molt que tot hagi anat bé i el sentir el batec del cor us hagi omplert d'alegria i esperança-

Cuida't molt i molt, descansa tot el que puguis i deixa que et cuidin... zz:-)

Una abraçada ben forta!
Galeana

EntradaAutor: Galeana » dt. abr. 12, 2016 3:33 pm

Moltíssimes gràcies boniques!!! L'aventura continua!! :-()-) >.-<: :b-)))

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::