✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Nom d'usuaria: Noyja
Edat dels dos: 29 jo i 35 ell
Quan començarem la cerca: Agost
N° de fills: 1 (2 anyets)
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent:
Edat dels dos: 29 jo i 35 ell
Quan començarem la cerca: Agost
N° de fills: 1 (2 anyets)
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent:
- petit_somni
- :: peixet

- Entrades: 273
- Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm
Hola!!!
Em fa molta il•lusió escriure aquest post i veure aquest grup tant gran de parelles com nosaltres, fa poc que ens hem decidit a ampliar la família de 2 a 3 així que ara estic en modo buscar informació. La veritat és que des de que tinc memòria he volgut ser mare i amb el meu marit ja fa molt temps que sabem que volem ser pares però fins ara no ens ha arribat el moment de fer realitat aquest somni
Veig que esteu emplenant un resum de cada una així que aprofito i em presento:
Nom d'usuaria: petit_somni
Edat dels dos: 27 jo i 28 ell
Quan començarem la cerca: Juliol
Nº de fills: 0
Alguna cosa que vulgueu explicar: Fa molt temps que vull ser mare i se que tinc a la millor persona per compartir aquesta aventura però fins ara no ens havia arribat el moment. Ara no deixem de somiar en aquest nou projecte
M’aniré posant al dia i coneixent-vos, comença l’aventura!
Em fa molta il•lusió escriure aquest post i veure aquest grup tant gran de parelles com nosaltres, fa poc que ens hem decidit a ampliar la família de 2 a 3 així que ara estic en modo buscar informació. La veritat és que des de que tinc memòria he volgut ser mare i amb el meu marit ja fa molt temps que sabem que volem ser pares però fins ara no ens ha arribat el moment de fer realitat aquest somni
Veig que esteu emplenant un resum de cada una així que aprofito i em presento:
Nom d'usuaria: petit_somni
Quan començarem la cerca: Juliol
Nº de fills: 0
Alguna cosa que vulgueu explicar: Fa molt temps que vull ser mare i se que tinc a la millor persona per compartir aquesta aventura però fins ara no ens havia arribat el moment. Ara no deixem de somiar en aquest nou projecte
M’aniré posant al dia i coneixent-vos, comença l’aventura!

TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!DPP 23 de març 2017

Benvinguda petit_somni!!!!
Aquí estaràs com a casa!!! Aiiii tenim la mateixa edat
Ja us he afegit a l'inici de la pàgina , ho he fet cutre amb la tableta, ja que tinc l'ordinador en reparació. Prometo fer-ho millor des del PC.
Encara quedem moltes!!! Només he agafà les que heu omplert les dades, em sap greu però sinó era treball de xinos anar mirant posts d'un en un...
Sento no explicar massa més!!! Aviam si sopen que no són hores!!!
Petonets gegants!!

Aquí estaràs com a casa!!! Aiiii tenim la mateixa edat Ja us he afegit a l'inici de la pàgina , ho he fet cutre amb la tableta, ja que tinc l'ordinador en reparació. Prometo fer-ho millor des del PC.
Encara quedem moltes!!! Només he agafà les que heu omplert les dades, em sap greu però sinó era treball de xinos anar mirant posts d'un en un...
Sento no explicar massa més!!! Aviam si sopen que no són hores!!!
Petonets gegants!!

Benvinguda petit_somni!!! Que bè, ja veuràs que es una experiència meravellosa!! gaudeix de tots els passos, que passen molt ràpid!!!!! que tinguis una cerca curta!! jo tambè començo al juliol, així que algunes banqueteres compartirem tambè grup de cercadores!!
Vinga, nooies, que ja es divendres!!!!

Vinga, nooies, que ja es divendres!!!!

- petit_somni

Gràcies per la benvinguda noies! Hi ha molt per llegir. Si Nayade som força joves tot i que jo hagues sigut mare abans.
Jpd aixi serem companyes a la cerca tambe esperem que a les vacances tinguem un gran regal! He vist que som varies que ens posarem al Juliol.
Per cert aquests resums d'introduccio van molt be jo ja no se qui es qui viam si em poso les piles.
Jpd aixi serem companyes a la cerca tambe esperem que a les vacances tinguem un gran regal! He vist que som varies que ens posarem al Juliol.
Per cert aquests resums d'introduccio van molt be jo ja no se qui es qui viam si em poso les piles.
TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc

Bona tarda noies, per fi Divendres! Sóc la nina2017, m'he canviat de nick. Us poso les meves dades:
Nom d'usuaria: giulietta
Quan començarem la cerca: Desembre 2016, que lluny!!!
N° de fills: 0
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent: començaria ara mateix però per temes laborals esperarem uns mesets!!
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent: començaria ara mateix però per temes laborals esperarem uns mesets!!
- petit_somni

giulietta ha escrit:Bona tarda noies, per fi Divendres! Sóc la nina2017, m'he canviat de nick. Us poso les meves dades:
Tenim les mateixes edats! I en principi la nostra data també era desembre, tambe per temes laborals pero si tot va bé ho adalantem uns mesos. Crec que per aqui l'espera se'ns fara més amena i el temps passa ràpid.
TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc

Hola noies!! Benvingudes!!!
Jo també en tinc 27!!
Nosaltres ens hi posarem el mes vinent, quines ganes!!! A veure si no es fa esperar gaire, pero sigui com sigui aqui som una bona colla de mamis i pre-mamis que ens donem molt suport, aixi que estarem ben acompanyades!
Ens anem veient per aquí!!
Jo també en tinc 27!!
Nosaltres ens hi posarem el mes vinent, quines ganes!!! A veure si no es fa esperar gaire, pero sigui com sigui aqui som una bona colla de mamis i pre-mamis que ens donem molt suport, aixi que estarem ben acompanyades!
Ens anem veient per aquí!!

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Jo sóc la més gran de les banqueteres, doncs: tinc 35!!!
Que contenta estic de que estigueu aquí!!!!!
Doncs si, som totes més o menys de la mateixa edat!!! I a les més adultes, doncs res, ens ajudareu moltíssim segur!!! Sou la veu de l'experiència!!!
Sóc de 1989 imagino que com vosaltres no???
Avui per inaugurar el capde, hem fet un pinxitu sense durex jajajaja, després m'he rallat i m'he fet el primer TO!!! I negatiu!!! Així que res... mentre estàvem al tema li dic... òstia posa't un condó!! I el diu si homeeee!!! Si vol venir ara, que neixi al gener com els seus papis!!! (els dos som de gener així que en part seria "bonic")
I res després d'explicar les meves intimitats vàries
vaig a veure si puc recopilar més info dels posts per veure qui era qui!!
Feliç capde!!!!!!!!!!!
Doncs si, som totes més o menys de la mateixa edat!!! I a les més adultes, doncs res, ens ajudareu moltíssim segur!!! Sou la veu de l'experiència!!!
Sóc de 1989 imagino que com vosaltres no???
Avui per inaugurar el capde, hem fet un pinxitu sense durex jajajaja, després m'he rallat i m'he fet el primer TO!!! I negatiu!!! Així que res... mentre estàvem al tema li dic... òstia posa't un condó!! I el diu si homeeee!!! Si vol venir ara, que neixi al gener com els seus papis!!! (els dos som de gener així que en part seria "bonic")
I res després d'explicar les meves intimitats vàries
vaig a veure si puc recopilar més info dels posts per veure qui era qui!! Feliç capde!!!!!!!!!!!

M'acabo d'adonar que no sabem res de la Minta!!! Va tenir el seu + al Març i des de llavors no sabem res!!!
I la Sandysc85???
I la Sandysc85???

petit_somni ha escrit:
Tenim les mateixes edats! I en principi la nostra data també era desembre, tambe per temes laborals pero si tot va bé ho adalantem uns mesos. Crec que per aqui l'espera se'ns fara més amena i el temps passa ràpid.
Ostres quina casualitat petit_somni!!! Vinga va, que entre totes farem que això no sigui una fase avorrida, hem de buscar el costat positiu i aprofitar aquests mesets per fer altres coses que després no podrem fer tant potser... Nayade, jo sóc del 88, de fet quan comenci la cerca ja tindré els 28 fets i en romeu els 29!!
Clar que si!!! Entre totes ens farem costat!!! Així els mesos passaràn molt ràpidament!!!
Ahhhhh ok, jo sóc de gener del 89 per això ja tinc els 27!!
Apali!!! A gaudir del FINDE!!!!
Ahhhhh ok, jo sóc de gener del 89 per això ja tinc els 27!!
Apali!!! A gaudir del FINDE!!!!

Holaaa!! Bon dissabte!!
Jo soc de febrer del 89!
Ains Nayade que al final no espereu a cercar al maig... A lo tonto a lo tonto igual arriba abans! Jiji
Noies, post molt soso perque tinc una ressaca monumental! Ahir feiem festa boja amb una amiga, era com una "despedida de borrachera", encara que sigui per un temps nomes. Buffff, quin mal de cap!!
Com dieu algunes, cal aprofitar aquest temps a la banqueta per fer les coses que despres no podrem fer o no tant.
Que us vagi be el finde!! (El que queda)
Jo soc de febrer del 89!
Ains Nayade que al final no espereu a cercar al maig... A lo tonto a lo tonto igual arriba abans! Jiji
Noies, post molt soso perque tinc una ressaca monumental! Ahir feiem festa boja amb una amiga, era com una "despedida de borrachera", encara que sigui per un temps nomes. Buffff, quin mal de cap!!
Com dieu algunes, cal aprofitar aquest temps a la banqueta per fer les coses que despres no podrem fer o no tant.
Que us vagi be el finde!! (El que queda)

jpd1980 ha escrit:Jo sóc la més gran de les banqueteres, doncs: tinc 35!!!
Jo et segueixo de ben Aprop, en tinc 33!
Us escric des del mòbil i no puc personalitzar, a veure si no fico la pota!
Náyade: ja va bé que feu el tonto, is ho agafeu com un entrenament i llestos! Per cert, quan sabràs segur com queda el tema laboral?
Capseta: nosaltres ahir, mentre elsnens dormien, vam tenir una nit de borratxera semse cercar-ho (vam veure vi, anàvem xerrant, i vam fer uns margaritas): avui estic feta pols!
Moment ego: ahir vespre ja xerràrem dels noms!! Crec que si li insistís, podríem cercar abans i tot! L'únic que ens frena crec que és el tema cottxe, que l'haurem dw canviar i així estalviem una mica!
Nom d'usuaria: SSG
Edat dels dos: jo 29 ell 27
Quan començarem la cerca: Setembre
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent: Hola! teniem previst començar abans però per temes de feina hem hagut de retrassar. Tot i això crec que és positiu, encara no noto que fos el moment. Espero que poguem compartir grans notícies!
Edat dels dos: jo 29 ell 27
Quan començarem la cerca: Setembre
Alguna cosa que vulgueu explicar per anar nos coneixent: Hola! teniem previst començar abans però per temes de feina hem hagut de retrassar. Tot i això crec que és positiu, encara no noto que fos el moment. Espero que poguem compartir grans notícies!

Feliç tarda de diumenge!!
capseta ben fet, a gaudir de tot això que no podrem fer amb panxu o bebè!!
numa, doncs si, anem fent entrenaments, avui també!! Del tema laboral, el contracte se m'acaba el 16 de Maig, suposo que em diran alguna cosa al Maig (espero que una mica abans!!).
Qué bonic lo dels noms!! Tema cotxe és important, nosaltres tenim un Seat Altea que ja vàrem comprar pensant quan siguem pares, però clar si tinguessim 3 hauriem de tornar a canviar!! Ánims i tan de bó poguessiu adelantar la cerca!!
Molt benvinguda SSG!!! Ja veuràs com compartirem bons moments i notícies!!
T'incorporo al grupet de l'inici!!
Avui un altre pinxitu sense protecció, i jo a punt d'ovular!! Ell em diu que inaugurem ja la cerca, que per 2 setmanes que no ens esperem... a mi em fa una mica de cosa, no sé perquè, suposo que tenia tan clar que tot començava al Maig que començar abans es com... no sé explicar-ho!! Em fa un curtcircuit mental jajaja
Un petonet guapes!!!
capseta ben fet, a gaudir de tot això que no podrem fer amb panxu o bebè!!
numa, doncs si, anem fent entrenaments, avui també!! Del tema laboral, el contracte se m'acaba el 16 de Maig, suposo que em diran alguna cosa al Maig (espero que una mica abans!!).
Qué bonic lo dels noms!! Tema cotxe és important, nosaltres tenim un Seat Altea que ja vàrem comprar pensant quan siguem pares, però clar si tinguessim 3 hauriem de tornar a canviar!! Ánims i tan de bó poguessiu adelantar la cerca!!
Molt benvinguda SSG!!! Ja veuràs com compartirem bons moments i notícies!!
T'incorporo al grupet de l'inici!!Avui un altre pinxitu sense protecció, i jo a punt d'ovular!! Ell em diu que inaugurem ja la cerca, que per 2 setmanes que no ens esperem... a mi em fa una mica de cosa, no sé perquè, suposo que tenia tan clar que tot començava al Maig que començar abans es com... no sé explicar-ho!! Em fa un curtcircuit mental jajaja
Un petonet guapes!!!

- petit_somni

Hola guapes! Doncs ja s'acaba el diumenge...
Benvinguda SSG!!!
Náyade deu costar a mesura que s'apropa la data i jo t'entenc que et passi això quan tenim una idea despres se'ns desmonta entrem en curt cicuit! Esperem que aviat sapigues com queda el tema laboral.
Capseta que tal avui? Si que hem de fer un comiat per les coses que no podrem fer així que una de sushi i gin tonics ha de caure abans!
Numa el cotxe es important nosaltres també haurem de fer un canvi en aquest aspecte pero ens esperarem a final d'any, m'agradaria ja pensar en un cotxe gran per un futur no haber de fer molts més canvis.
Nosaltres aquest cap de semana poca cosa dinar a casa els sogres i tranquilets que ja tocaba. La meva sogra m'ha estat explicant els seus embarassos i parts i jo a vegades tinc la sensació que la gent em llegeix el pensament tot i que nosaltres ens mantenim ferms en que de moment esperarem, no volem que la gent sàpiga que estem en aquest moment per no tenir comentaris i preguntes i per poder donar la sorpresa
Anims amb l'inici de setmana!
Edito per felicitar a la Náyade que te vist a cercadores ja has passat de pantalla al fórum
et seguirem per allà per poder cantar la teva panxu

Benvinguda SSG!!!
Náyade deu costar a mesura que s'apropa la data i jo t'entenc que et passi això quan tenim una idea despres se'ns desmonta entrem en curt cicuit! Esperem que aviat sapigues com queda el tema laboral.
Capseta que tal avui? Si que hem de fer un comiat per les coses que no podrem fer així que una de sushi i gin tonics ha de caure abans!
Numa el cotxe es important nosaltres també haurem de fer un canvi en aquest aspecte pero ens esperarem a final d'any, m'agradaria ja pensar en un cotxe gran per un futur no haber de fer molts més canvis.
Nosaltres aquest cap de semana poca cosa dinar a casa els sogres i tranquilets que ja tocaba. La meva sogra m'ha estat explicant els seus embarassos i parts i jo a vegades tinc la sensació que la gent em llegeix el pensament tot i que nosaltres ens mantenim ferms en que de moment esperarem, no volem que la gent sàpiga que estem en aquest moment per no tenir comentaris i preguntes i per poder donar la sorpresa
Anims amb l'inici de setmana!
Edito per felicitar a la Náyade que te vist a cercadores ja has passat de pantalla al fórum
et seguirem per allà per poder cantar la teva panxu

TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc

Bona nit!!
Nomes passava un moment a revisar temes i menudo sorpreson!!
Deu ni do en Nayado!! Jajajajaja. Doncs ja està, decidit!! Avui tornant a casa al vespre li he explicat al capseto i m'ha posat una cara rara, pero ja li he dit, no et posis aixi que no et deixare que em toquis ni amb un pal! No vull bebe nadalenc!!! Quin fart de riure.
Doncs a veure si quan jo m'hi posi ja estas anunciant la panxu, com em va dir el metge de capçalera, el primer mes de cerca no cal fer-se il.lusions pero tampoc es impossible ni molt menys! A disfrutar de l'etapa!!!! I vaaaaa, a veure si al maig tens noticies dobles (feina i panxu), es molt idíl.lic pero qui sap!!
Petit somni, a mi tambe em passa que sembla que em llegeixin el pensament, però crec que perquè nosaltres també som mes receptives a depen quins temes. Sobre el cotxe, al forum del tercer fill en els ultims posts hi parlaven molt del tema dels cotxes aptes per 3 fills/es, per si necessites idees. Nosaltres tenim un cotxe gran que tindria capacitat per 3 però a casa no se pas on els hauria de posar
pel que vaig llegir han de ser dels que tenen els seients com separats.
Per cert, Benvinguda SSG!!!
Em sembla molt be que tingueu clar quan comencar a cercar.
Aquest temps a la banqueta ajuda a agafar-ho amb més força, el compte enrera et va apoderant.
Bona nit!!!!
Nomes passava un moment a revisar temes i menudo sorpreson!!
Deu ni do en Nayado!! Jajajajaja. Doncs ja està, decidit!! Avui tornant a casa al vespre li he explicat al capseto i m'ha posat una cara rara, pero ja li he dit, no et posis aixi que no et deixare que em toquis ni amb un pal! No vull bebe nadalenc!!! Quin fart de riure.Doncs a veure si quan jo m'hi posi ja estas anunciant la panxu, com em va dir el metge de capçalera, el primer mes de cerca no cal fer-se il.lusions pero tampoc es impossible ni molt menys! A disfrutar de l'etapa!!!! I vaaaaa, a veure si al maig tens noticies dobles (feina i panxu), es molt idíl.lic pero qui sap!!
Petit somni, a mi tambe em passa que sembla que em llegeixin el pensament, però crec que perquè nosaltres també som mes receptives a depen quins temes. Sobre el cotxe, al forum del tercer fill en els ultims posts hi parlaven molt del tema dels cotxes aptes per 3 fills/es, per si necessites idees. Nosaltres tenim un cotxe gran que tindria capacitat per 3 però a casa no se pas on els hauria de posar
pel que vaig llegir han de ser dels que tenen els seients com separats. Per cert, Benvinguda SSG!!!
Em sembla molt be que tingueu clar quan comencar a cercar.
Aquest temps a la banqueta ajuda a agafar-ho amb més força, el compte enrera et va apoderant.Bona nit!!!!
- petit_somni

Si si ha estat una sorpresa la jefa del grup de la banqueta passa a cercadores!
Gràcies Capseta mirare el post pel cotxe tot i que vaig amb temps! I tema receptives potser si que és aixo tot i que a mi es facil decobrir-me sem nota a la cara.
Gràcies Capseta mirare el post pel cotxe tot i que vaig amb temps! I tema receptives potser si que és aixo tot i que a mi es facil decobrir-me sem nota a la cara.
TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |