Bolet a sant andreu?
Bolet a sant andreu?
Hola,
Voldria saber com ens podem enterar en cas que decideixin obrir un bolet a st andreu...
Se que aquest any han obert una escola nova, i també havien posat una linea més a ignasi iglesis... Però tenint en compte els números que fins ara conec (50 families han quedat fora de congres-indians, 40 fora de can fabra, unes 20 del sagrer...i suma i sigue), no se si amb aquestes 75 places noves (la sagrera 2 linies i ignasi iglesias 1 linea) n'hi ha prou com per repartir totes les que ens hem quedat fóra de totes les opcions...
Quan decideixen obrir bolet??? Passat el 20 de maig?? On ho podem preguntar???
Suposo que aquest any es impossible que l'obrin a congres-indians un altre cop, no???
Bfff després de tot el patiment d'aquests mesos, seguim igual o pitjor que al principi...
Voldria saber com ens podem enterar en cas que decideixin obrir un bolet a st andreu...
Se que aquest any han obert una escola nova, i també havien posat una linea més a ignasi iglesis... Però tenint en compte els números que fins ara conec (50 families han quedat fora de congres-indians, 40 fora de can fabra, unes 20 del sagrer...i suma i sigue), no se si amb aquestes 75 places noves (la sagrera 2 linies i ignasi iglesias 1 linea) n'hi ha prou com per repartir totes les que ens hem quedat fóra de totes les opcions...
Quan decideixen obrir bolet??? Passat el 20 de maig?? On ho podem preguntar???
Suposo que aquest any es impossible que l'obrin a congres-indians un altre cop, no???
Bfff després de tot el patiment d'aquests mesos, seguim igual o pitjor que al principi...
Re: Bolet a sant andreu?
El 17 de maig es publiquen les llistes d'ofertes definitives (és on sortiria oficialment un bolet o una retirada de línia). Potser podeu parlar amb l'OME, trucant o enviant mail i us podran dir si hi ha la possibilitat de bolet o està del tot descartada, potser preguntant a les escoles saben "rumors"... ja et dic que el 17 de maig surten les places definitives.
Pel que jo he vist al meu barri, mai han repetit bolet al mateix lloc mentre ja hi havia un bolet a infantil. És a dir, no s'ha tornat a parlar de bolet fins que l'anterior bolet no ha passat mínim a 1er. (no sé si és noramtiva, casualitat o decisió de l'inspector, peró ha estat així) Però un bolet a una altra escola on no n'hi ha potser és una opció.
Pel que jo he vist al meu barri, mai han repetit bolet al mateix lloc mentre ja hi havia un bolet a infantil. És a dir, no s'ha tornat a parlar de bolet fins que l'anterior bolet no ha passat mínim a 1er. (no sé si és noramtiva, casualitat o decisió de l'inspector, peró ha estat així) Però un bolet a una altra escola on no n'hi ha potser és una opció.
Essuca l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 18, 2016 8:03 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Veient 51 nens fora de Congrés Indians, tant de bo fos aquí que s'obris una nova linia...és que amb 51 podríem omplir una altra escola sencera. És bona idea trucar al Consorci per preguntar i fer pressió. No sé on posaran a tanta gent "sobrant" perquè en principi a La Sagrera s'oferten 50 places i n'hi ha ja 12 d'ocupades (en primera opció) i del Sagrer també com dieu s'ha quedat molta gent fora.
Mares i pares amb Nens que s'han quedat fora de Congres Indians... Hauriem de pressionar al consorci,no pot ser que ens quedem tantes families fora... On pensen ficar a tots aquests nens?
Vosaltres que heu posat de segones opcions?? Jo se que bastanta gent a posat la sagrera...(jo tonta de no haver-ho fet...ho vaig pensar el dia seguent dhaver acabat el període de preinscripció...)
Ara la por que tinc es que a l'escola la sagrera no quedin ni de ofici... Es que es el mateix de cada any..demanen un estil educatiu concret i ves a saber on acabem...
Creieu que podem fer alguna cosa???
Ara la por que tinc es que a l'escola la sagrera no quedin ni de ofici... Es que es el mateix de cada any..demanen un estil educatiu concret i ves a saber on acabem...
Creieu que podem fer alguna cosa???
Essuca ha escrit:El 17 de maig es publiquen les llistes d'ofertes definitives (és on sortiria oficialment un bolet o una retirada de línia). Potser podeu parlar amb l'OME, trucant o enviant mail i us podran dir si hi ha la possibilitat de bolet o està del tot descartada, potser preguntant a les escoles saben "rumors"... ja et dic que el 17 de maig surten les places definitives.
Gràcies essuca...doncs res..a seguir esperant un mes.... Aquest matí he decidit que deixaré de donar voltes al tema fins quw hem surti l'assignació d'ofici i les places vacants, però hen resulta inevitable pensar-hi.... Savia que era difícil entrar a congres-indians, però fins aquest matí encara tenia esperances...ha sigut un bajón total...
El que dius del bolet té tota la lògica del món...suposo que aquest any, arribat el cas, el faran en una altra escola.... Ufff kin patiment...
Hola,
podriem recopilar la preinscripció de cada escola per veure cuanta gent ha quedat fora a cada escola i veure quantes places faltan a Sant Andreu i Sagrera? A mi no em surten els números pero no tinc la informació de totes les escoles de la zona ja que hi ha escoles que ens queden molt lluny de casa i no se ni quantes places tenen ni quina demanda han tingut. Però el consorci segur que fara servir les places globals públiques per veure si posen o no bolets. (espero no deixar-m'en cap!)
Zona Sant Andreu
· Turó Blau 26 (23) = -3
· Can Fabra: 85?? (50) = -35 (aprox, algu te les dades?)
· Maquinista: 56?? (50) = -6 (aprox, algu te les dades?)
· Mestre Gibert: 67?? (50) = -17 (aprox, algu te les dades?)
· Pere Nolasc: ?? (50)
· Ignasi Iglesias: ?? (50)
· Eulalia Bota: ?? (50)
Zona Sagrera:
· Congrés-Indians: 101 (50) = -51
· Sagrera: 12 (50) = +38
· Pegaso: 40 (50) = +10
· Sagrer: 70? (50) = -20 (aprox, algu te les dades?)
· Pompeu Fabra: ?? (25)
· Escola Doctor Ferran i Clua: ??
· Escola Emili Juncadella:
· Escola L'Estel:
· Escola Octavio Paz
podriem recopilar la preinscripció de cada escola per veure cuanta gent ha quedat fora a cada escola i veure quantes places faltan a Sant Andreu i Sagrera? A mi no em surten els números pero no tinc la informació de totes les escoles de la zona ja que hi ha escoles que ens queden molt lluny de casa i no se ni quantes places tenen ni quina demanda han tingut. Però el consorci segur que fara servir les places globals públiques per veure si posen o no bolets. (espero no deixar-m'en cap!)
Zona Sant Andreu
· Turó Blau 26 (23) = -3
· Can Fabra: 85?? (50) = -35 (aprox, algu te les dades?)
· Maquinista: 56?? (50) = -6 (aprox, algu te les dades?)
· Mestre Gibert: 67?? (50) = -17 (aprox, algu te les dades?)
· Pere Nolasc: ?? (50)
· Ignasi Iglesias: ?? (50)
· Eulalia Bota: ?? (50)
Zona Sagrera:
· Congrés-Indians: 101 (50) = -51
· Sagrera: 12 (50) = +38
· Pegaso: 40 (50) = +10
· Sagrer: 70? (50) = -20 (aprox, algu te les dades?)
· Pompeu Fabra: ?? (25)
· Escola Doctor Ferran i Clua: ??
· Escola Emili Juncadella:
· Escola L'Estel:
· Escola Octavio Paz
A pompeu han estat 32 sol.licituds per 25 places. A doctor ferran i clua 49 per 50.
Al Sagrer han estat 62 per 50 places.
A Congrés indians no faran cap bolet. L'escola s'hi opossarà... Per una escola possar bolet significa quedar-se sense una de les seves instal.lacions...
Havent obert una nova escola de dues línees, dubto que facin bolet... Han d'anar molt malament les previsions fetes per consorci.
A l'escola Encants han tingut 125 demandes per 50 placed
A Congrés indians no faran cap bolet. L'escola s'hi opossarà... Per una escola possar bolet significa quedar-se sense una de les seves instal.lacions...
Havent obert una nova escola de dues línees, dubto que facin bolet... Han d'anar molt malament les previsions fetes per consorci.
A l'escola Encants han tingut 125 demandes per 50 placed
Emili juncadella 22 (25)= +3
Ho veig totalment lògic que no obrint bolet a congres-indians un altre cop... En el fons qui es veu perjudicada és l'escola... I un plantejament com el de congres-indians crec que és poc factible amb cursos de tres línies.... Prefereixo quedar-me fora i que no perdi l'essencia (ara, que si hem truquen perquè han ampliat places tampoc diré que no ehh jeje)
Però per les dades que hem posat fins ara a mi hem segueixen falten places a l'escola pública... 131 vs 52... Encara ens falten unes escoles per posar les dades, però es miri per on es miri, això es una vergonya... Perquè a més, no estem contant (obviament) totes les solicituts que s'han fet a escoles concertades...Però que passaria si tothom vulgues fer ús del dret a tenir una plaça pública?? On són aquestes places????
Jo, o no estic entenent res de res, o hem sembla que això és un sistema educatiu d'allò més injust i exclusor...
Però per les dades que hem posat fins ara a mi hem segueixen falten places a l'escola pública... 131 vs 52... Encara ens falten unes escoles per posar les dades, però es miri per on es miri, això es una vergonya... Perquè a més, no estem contant (obviament) totes les solicituts que s'han fet a escoles concertades...Però que passaria si tothom vulgues fer ús del dret a tenir una plaça pública?? On són aquestes places????
Jo, o no estic entenent res de res, o hem sembla que això és un sistema educatiu d'allò més injust i exclusor...
Lalu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 18, 2016 10:32 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
L'Estel crec q han sigut 35 Nens x 25 places
Doncs 141 vs 52... Bufff :(
Això de l'escola pública garantida és un bulo. A Barcelona hi ha un 59 % de places escolars concertades per un 41 % de places escolars públiques. Les administracions juguen a que sigui molt difícil entrar a la pública perquè així la gent desisteixi i demani directament a la concertada. És un sistema totalment fals. A més, ja els va bé, perquè cada plaça escolar a la pública els surt molt més car que a la concertada. És una vergonya. El copago a l'escola ja fa anys que s'ha instaurat.
Ni bolets ni res. El que s'ha de demanar són més places públiques. I aquest any encara, que amb la Sagrera s'obre un centre nou. La manca de places públiques no és una tendència fàcil de revertir, però s'ha d'anar per aquí.
Ni bolets ni res. El que s'ha de demanar són més places públiques. I aquest any encara, que amb la Sagrera s'obre un centre nou. La manca de places públiques no és una tendència fàcil de revertir, però s'ha d'anar per aquí.
A Can Fabra hi ha hagut 90 solicituts per 50 places. Hem quedat fora 40 families.
Algú més fora de Can Fabra?
La Sagrera ens quedaria lluny, hauríem d'agafar el bus...
Ara em toca pasar el mateix amb la petita, buscar escola bressol i un altre sorteig
Algú més fora de Can Fabra?
La Sagrera ens quedaria lluny, hauríem d'agafar el bus...
Ara em toca pasar el mateix amb la petita, buscar escola bressol i un altre sorteig
Hola! jo he preinscrit al meu fill a l'Estel. Han tingut 34 sol.licituds. 19 han entrat directes amb punts extres. A sorteig hem anat 15 famílies per 6 places. El meu fill ha entrat en últim lloc i 9 famílies s'han quedat fora.
No se on posaran a totes les famílies que sobren....és molt injust tot plegat...un patiment.
Saben de sobres la natalitat i on estan empadronats els nens...i aqui no hi caben tots...
No se on posaran a totes les famílies que sobren....és molt injust tot plegat...un patiment.
Saben de sobres la natalitat i on estan empadronats els nens...i aqui no hi caben tots...
Hola, nosaltres vivim a Sant Andreu, i la nostra àrea arriba fins al turó blau i la pegaso. També ens hem quedat fora (primers en llista d'espera; NNEE mediante).
La AAVV de Sant Andreu és molt activa, i a la seva pàgina web han penjat una taula amb totes les sol·licituds i places disponibles. Us passo l'enllaç:
www.santandreusud.com
Com veieu hi ha 30 nens més que places. Penso que el bolet a Sant Andreu és obligatori donades aquestes xifres. Sembla que la zona de la Sagrera no va millor, oi?
Demà dimecres hi ha una reunió a Can portabella. Potser tots junts podrem fer més pressió.
Salutacions,
loula
La AAVV de Sant Andreu és molt activa, i a la seva pàgina web han penjat una taula amb totes les sol·licituds i places disponibles. Us passo l'enllaç:
www.santandreusud.com
Com veieu hi ha 30 nens més que places. Penso que el bolet a Sant Andreu és obligatori donades aquestes xifres. Sembla que la zona de la Sagrera no va millor, oi?
Demà dimecres hi ha una reunió a Can portabella. Potser tots junts podrem fer més pressió.
Salutacions,
loula
epatino ha escrit:Hola! jo he preinscrit al meu fill a l'Estel. Han tingut 34 sol.licituds. 19 han entrat directes amb punts extres. A sorteig hem anat 15 famílies per 6 places. El meu fill ha entrat en últim lloc i 9 famílies s'han quedat fora.
Bé, això de que saben on estan empadronats és relatiu: en una de les escoles, a la jornada de portes obertes, ens van dir que la diferència de nens censats a finals d'any i abans de fer les preinscripcions eren abismals: molta gent que s'empadrona a casa d'algun familiar per canviar de barri. Aquí és on haurien de posar mà.
Hola noies, jo també sóc una altra de le que s'ha quedat sense plaça pel seu fill al Congrés Indians. Sabia que era difícil, però realment era el tipus d'educació que volia per ell. Ahir em vaig quedar feta pols al veure que ni tan sols el número era bo per la segona opció (la Sagrera).
EL sorteig, encara que diguin, no és just mentre se segueixi donant un número per tota Catalunya. El que seria veritablement equitatiu seria un sorteig per escola, llavors la forquilla de probabilitats sí que és proporcional per a tothom.
En fi, ara a patir un mes més. Això és indecent. I jo em pregunto on acabarà el meu fill si s'omple la Sagrera. És el que dieu, els números no quadren.
Si hi ha tantissima gent cada any interessada en metodologies
com La Maquinista o els Indians, per què no obren més escoles que segueixin aquesta línia?
No sé com podríem fer pressió...
D'altra banda penso que potser un bolet el poden posar a l'escola nova... No els hi ve de posar un barracó més ...
EL sorteig, encara que diguin, no és just mentre se segueixi donant un número per tota Catalunya. El que seria veritablement equitatiu seria un sorteig per escola, llavors la forquilla de probabilitats sí que és proporcional per a tothom.
En fi, ara a patir un mes més. Això és indecent. I jo em pregunto on acabarà el meu fill si s'omple la Sagrera. És el que dieu, els números no quadren.
Si hi ha tantissima gent cada any interessada en metodologies
com La Maquinista o els Indians, per què no obren més escoles que segueixin aquesta línia?
No sé com podríem fer pressió...
D'altra banda penso que potser un bolet el poden posar a l'escola nova... No els hi ve de posar un barracó més ...
- Labuspythecus
- :: puça

- Entrades: 13
- Membre des de: dt. feb. 18, 2014 8:32 am
Personalment crec que això del Congrés-Indians s'està anant de les mans.
100 sol·licituds? La gent no hi té res al cap o què? Què es pensen, què és Harvard o què?
100 sol·licituds? La gent no hi té res al cap o què? Què es pensen, què és Harvard o què?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |