Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Dalila
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Dalila » dt. abr. 19, 2016 9:25 pm

Hola Laia bonica! Amb el meu home precisament parlàvem l'altre dia de que encara queda moolt per saber sobre reproducció... Jo fa temps... Ja un any... Que vaig renunciar als meus ovuls... I fins itot.. Degut a el nostre primer mal resultat en ovo.. Ens vam plantejar la doble donació... Tot i que aquesta segona ovo va anar bé.
Tens raó el que realment compte és com cuidaras aquests nens... Jo sóc mestra i cada dia penso 'si pogués endur me aquest nen... Com li canviaria la vida'...
I bé :) ànims que ho aconseguirem!

Jo demà tinc beta.... Ja estat una beta espera molt rara... Primers dies amb tot de mals estars... Els dies del mig sense molesties de res... Només potser quan em posava la progesterona a la nit... He fet de tot... Passejar, ballar... Estimar.. Treballar :)
Demà sortirà el que hagi de sortir :)

Bona nit lluitadores!!!
Xantipa
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » dt. abr. 19, 2016 9:28 pm

LAIA home i tant que seras mare ja veuras com si!!
Tothom intentem sempre ser.ho amb la nostra part genética pero si finalment no pot ser aixi... gracies que estem al segle 21 i tenim moltes mes opcions per aconseguir.ho. El mes important es que ho tingueu vosaltrea clar i estigueu convençuts al 100%

De moment crec que cap de les que estem aqui tenim el mateix problema que tu, som directament baixes reponedores (que ja es molt tambe), pero et seguirem de ben aprop perque es extrany tambe el que et passa amb els teus ovulets :(

DALILA SORT BUNICA!!!!
luna73
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dt. abr. 19, 2016 10:26 pm

Apolonia, la dieta más o menos lo que me han dicho a mi, nada gluten ni carnes y lo más ecológico posible pero ufff te gastas un pastón. Así que yo ahora estoy con la dieta mala jijiji porque con la otra lo único que he conseguido es adelgazar mucho . Ahora volveré pero no tanto.
Laia, hemos coincidido en otros post y te digo lo mismo si puedes intentarlo con tus óvulos, prueba en el clinic y si lo tienes tan claro que lo único que te importa es ser madre pues sigue adelante con la adopción de embriones con el Dr Gris. Por cierto, te tardo mucho asignarte los embriones? Y no entiendo porque te dicen que tu calidad es mala?
Dalila, cariño mañana espero que me des una buena noticia. Estaré pendiente aunque no se si podre contestarle.
Quequicom, ánimo sólo falta un día
Sabéis cuanto me ha costado la analítica de fsh y antimulleriana? 102 euros, el año pasado pague 300 en un laboratorio, como se aprovechan.
Un abrazo guapas
Arya82
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dc. abr. 20, 2016 9:31 am

Hola a totes,

Fa uns dies que us llegeixo, i al llegir el cas de la Laia m'he animat a escriure. El meu cas també és un expediente X com el teu! Crec que és la primera vegada que em trobo algú que li passa el mateix que a mi.

Us explico una mica el meu cas. Totes les meves FIVs (3 en total) van ser un desastre. Els ovuls no fecundaven, o no es dividien bé, o es paraven... I em van posar en la categoria de "Baixa reserva". Una cosa que jo mai he entès pq a les ecos d'antrals mai m'han vist menys de 10 folis i totes les proves sempre m'han sortit bé. I mira que m'ho he mirat tot: hormones, trombofílies, immunològiques, vitamines, etc. I res mai ha estat fora de lloc, ni un sol decimal. Una vegada una doctora em va dir que la RA és un món on encara hi ha tendències masclistes i que al mínim problema es culpen els òvuls, encara que no hi hagi cap prova que ho corrobori, i que els metges haurien d'aprendre a dir "doncs mira, no sé què us passa" enlloc de diagnosticar a lo loco. Així que cansats de negatius, van decidir anar a ovo. Ell en principi estava bé i l'andròleg em va dir que no feia falta fer-li cap prova extra a ell, que no tenia cap problema. Però no li vam fer cas i vam anar al CIMAB. Resultat: FISH alterat. Així que vam fer Ovo+DGP i vam aconseguir 2 embrions sans però la beta va tornar a ser negativa. Farts de tot, vam optar per la doble donació, pq voliem ser pares i ja ens era igual tot, però amb la idea que seria l'últim tractament que faríem pq després de tants anys estavem molt esgotats i desanimats. I em vaig quedar embarassada de 2 nenes, que vaig perdre quan estava de 22+5. Vaig anar a una revisió i elles estaven perfectes, però el coll de l'úter estava obert. Em van ingressar i vaig estar allà sense moure'm 10 dies fins que la bossa d'una de les nenes es va trencar, em vaig posar de part i van confirmar que hi havia infecció, una corioamnionitis es diu. En aquell moment em van dir que o es morien les nenes o ens moriem totes tres, que si estava de part era pq el meu cos s'estava intentant salvar i que de cap de les maneres me'l pararien. I elles es van morir.

Tot i que en un primer moment no volia tornar a quedar-me embarassada pq no volia correr el risc que a un altre fill meu li pasés el mateix, el cert és que encara em moro de ganes de ser mare. Sé que quan torni a aconseguir l'embaràs, m'enviaran de cap a alt risc, i em fa molta por i a vegades penso que sóc una egoista per voler tornar-me-la a jugar. Però el notar com es movien les nostres filles dins meu em feia tan i tan feliç, que tinc ganes de tornar a viure-ho i aquest sentiment es més fort que les pors. Així que en principi entre juliol i setembre volem tornar-ho a provar, depen de quan tardem a estalviar els diners, que entre l'últim tractament i la funeraria vam quedar ben pelats.

Ara de moment m'he fet una analítica general per veure com estic, sobretot el tema ferro que amb el part i la quarentena ves a saber com el tinc. També he tornat a la meva dieta (abans de l'embaràs em vaig fer mirar les intoleràncies) i a veure si a poc a poc preparo el meu cos per encarar el pròxim tractament amb les millor condicions possibles.

I fins aquí el rotllo. Encara que el meu cas sigui una mica estrany i no sigui ben bé baixa reserva, espero poder anar passant per aquí.

Una abraçada i sort a totes.
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Dalila

EntradaAutor: Dalila » dc. abr. 20, 2016 1:29 pm

Arya82 ets tan valenta, t'admiro!!!!! Espero que tot et vagi genial de veritat! Passa passa sempre que vulguis, aquest fòrum s'hauria de dir 'lluitadores' perquè és el que som!!!!! Amb baixa normal reserva.. És igual!!! som això... Lluitadores :)
Aquesta tarda aniré a fer-me la beta... No m'he fet cap pipi test... Tinc ganes i por a la vegada... Les betes espera... És estar al limbo de la incertesa.... A vegades les veritats.. Fan por... I jo estic cagada...
luna73

EntradaAutor: luna73 » dc. abr. 20, 2016 1:54 pm

Arrggg Dalila me tienes de los nervios? Pensaba que irías está mañana. En cuanto sepas algo dinoslo. Si no manchas es un pasito bueno, venga a por ese positivo!!!
Arya82, me emocionado al leerte. No debería de pasar estas cosas. Todo mi apoyo por esa valentía que tienes, tengo que aprender tanto de ti como de otras chicas. Sois unas grans lluitadores, uff volveré a llorar.
Besos
Dalila

EntradaAutor: Dalila » dc. abr. 20, 2016 2:22 pm

No te lo creeras luna... Me dio pereza levantarme antes para ir a hacer la beta antes de trabajar... Soy un casooo... Y manchar... Con la meriestra y proges... Creo q es dificil :( ya os direeeee
Quequicom
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. gen. 19, 2016 5:57 pm

EntradaAutor: Quequicom » dc. abr. 20, 2016 3:01 pm

Va Dalila treu-nos de dubtes. Jo no entenc el perque de la meva clínica em van dir que em fes un pipittest a casa
BLAUCEL
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dc. abr. 20, 2016 3:18 pm

bon dia maquesssss

Dalilaaaa:com estas?? histerica? aixxxxxxxxxx dema a quina hora fas beta? pensare en tu!!! molta energia bonicaaaa
Arya: benvinguda. et vaig contestar al post "quan les coses no van be". Jo vaig patir el mateix que tu pero amb 19 setmanes, i eren 2 nens, malgrat que el meu cas no hi havia infeccion, solament una incompetencia cervical. T'entenc, jo ara he tornat a començar, i el 26/03 va fer un any des de la perdua del nostres nens. I ara em trobo forta de nou. No et egoista ni res per l'estil, no va ser culpa teva, es normal que vulguis ser mare, i aixo q ens ha pasat es de les coses mes dures de superar, pero som unes lluitadores i ho tornarem a intentar.
Aixi q molts anims, i estarem pendents de la teva evolucio!
Laia: benvinguda tambe!

un petonas a totesss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Arya82
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dc. abr. 20, 2016 3:54 pm

Gràcies noies per la benvinduda! Totes som unes lluitadores!

Dalila, moltíssima sort amb la beta! Esperem un super positiu!

Quequicom, a la meva clínica també demanen només un TE, i si és negatiu llavors fas beta. De totes maneres, el meu TE va ser positiu, però fluixet i no m'ho creia (necessitava que un metge m'ho digués) i els vaig demanar la beta i no em van posar cap inconvenient.

Blaucel, me'n recordo molt de tu, els nostres casos s'assemblen molt i m'hi vaig sentir molt identificada. A l'hospital em van dir que no sabien si la infecció va fer que el coll de l'úter s'obrís o si el coll de l'úter es va obrir i va entrar l'infecció (aleshores seria incompetència cervical). Es veu que en aquests casos és dificil saber què és la causa i què la conseqüència.
Tu ara en quin punt estàs? Molta força i molts ànims!

Petons a totes!!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
buffona
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 11:07 am

EntradaAutor: buffona » dc. abr. 20, 2016 4:04 pm

Arya82... molt anim, molt anim, molt anim.. t'admiro. petonets.

Noietes jo soc nova aquí, porto una setmana... i realment no se com he sobreviscut sense vosaltres...

Perdoneu la meva ignorancia (com he dit soc nova en aixo) però que és una beta????

anims lluitadores!!! ens anirà tot bé a totes i serem unes supermamis.

muaaaaaaaa :cnena:
Dalila

EntradaAutor: Dalila » dc. abr. 20, 2016 4:54 pm

Buffonaaa!!! La beta és com diem col·loquialment la prova d'embaràs en sang on es on es comprova el nivell de l'hormona beta hgc... Si surt quantitat positiva és positiu.... Per cert en una hora ho sabré :)
Dalila

EntradaAutor: Dalila » dc. abr. 20, 2016 5:17 pm

Em sap greu, ha sortit negatiu.
Ara a seguir lluitant :) que encara tinc congelats.. per sort... :)
Quequicom
Entrades: 22
Membre des de: dt. gen. 19, 2016 5:57 pm

EntradaAutor: Quequicom » dc. abr. 20, 2016 5:32 pm

Ostres dalila quin greu tenia molt bona pinta tot. Molts anims i a seguir lluitant bonica. Com sempre a seguir mirar endavant, una abraçada preciosa.
Arya82 quina historia la teva estas feta tota una lluitadora,admiro la teva força
Laia queden tantes coses per apendre en aquest mon, nomes espero que la medicina reproductiva avanci rapid i cada cop tinguem menys problemes per ser mares.

Blaucel m alegra saber de la teva força per tornar-hi

Buffona benvinguda mica en mica n apendrem de totes ja veuras. Jo aixobde la beta tampoc ho sabia fins fa dos dies.

Som-hi noies tard o d'hora cantarem panxeta ja ho veureu. Petons a totes
luna73

EntradaAutor: luna73 » dc. abr. 20, 2016 5:45 pm

Dalila, lo siento, no esperaba esto, se como te sientes, sólo mandarte un abrazo muy muy fuerte.
buffona
Entrades: 53
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 11:07 am

EntradaAutor: buffona » dc. abr. 20, 2016 5:47 pm

Dalila.. anim!!!!!!!!! ok? a seguir lluitant carinyet!!!!

quequicom!!! gràcies!!!! la veritat es que estic aprenent molt de vosaltres!!!!

Jo avui anire a comprar oli d'onagra (mal no em farà i he llegit que pot anar bé).. i compraré ous biologics i fare una super truita per sopar.... m'han dit que el aquarius va molt bé.. de fet he llegit un article a USA que ha tingut molt d'exit... per provar-ho...

petonets boniques!!!!
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. abr. 20, 2016 6:29 pm

ARYA82 déu ni do la teva historia :-()-)

DALILA :-()-)
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Mix
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dt. maig 20, 2014 8:16 am

EntradaAutor: Mix » dc. abr. 20, 2016 8:30 pm

Entro un moment des del movil pr enviarte un peto molt gros Dalila, hem sap molt greu.....molts anims bonica
04/01/2016: Després d'un paron, tornem a la càrrega
20/01/2016: Ja tenim donant :)
16/03/2016: Tranfer
27/03/2016: ++++
19/04/2016: Eco
30/05/2016: Proxima Eco
Xantipa
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » dc. abr. 20, 2016 9:33 pm

Hola princeses.

Dema a veure ai puc personalizar, ara entro un moment per dir.te DALILA que no m.ho esperava gens! Tot pintava super be, pero hi ha un punt en el que ni la ciencia ni el cos huma pot fer... la naturalesa fa el seu curs... Donar.te molts anims i espero que et reposis ben aviat i agafis forces per continuar lluitant, i com dius, a per els congeladets.
Per cert, el valor de la beta a donat algun valor significatiu per alguna cosa? T.han dit algo?
Una abraçada ben forta!!

Petons buniques, bona nit.
Apolonia
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

EntradaAutor: Apolonia » dc. abr. 20, 2016 11:06 pm

Entro per donar-l molts ànims a la Dalila. Un petó bonica!!!!
Ayra82, lo dit en l'altre post on vàrem coincidir, molts ànims, et veig força animada.
Espero que mica en mica totes ho aneu aconseguint!
Petons

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::