Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Dalila
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Dalila » dc. abr. 20, 2016 11:58 pm

Gràcies pels ànims!!! No se estic rara :) altres cops m'ho vaig agafat pitjor... Serà que m'hi estic acostumant :(
La beta no arriba a 1... O sigui res de res...

Gracies altra vegada amors
buffona
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 11:07 am

EntradaAutor: buffona » dj. abr. 21, 2016 10:14 am

Bon dia guapes!!!
Anims a totes!!!!!!
Escolteu....alguna de vosaltres ha provat lo del DHEA???? diuen que millora la qualitat dels ovuls...
Ja em direu!!!
petonets
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. abr. 21, 2016 10:29 am

buffona ha escrit:Bon dia guapes!!!
Anims a totes!!!!!!
Escolteu....alguna de vosaltres ha provat lo del DHEA???? diuen que millora la qualitat dels ovuls...
Ja em direu!!!
petonets

Jo ho vaig estar mirant, però aquí no es ven.. I em va fer venir mal rotllo pendre'l per la meva compte...

DALILA, a vegades reaccionem d manera diferent... :-()-)- Tens congelats?

Demà tinc visita al gine d RA, a veure qué fem. Només sé que em fa mal pensar de no tornar a ser mare...
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
buffona

EntradaAutor: buffona » dj. abr. 21, 2016 11:08 am

Hola de nou,

Petitprincep!!!! anim guapa, no pensis en negatiu... ja se que de vegades es dificil... però intenta PENSAR EN POSITIU... vingui carinyet!!! anim!!!!

Dalila!!! de vegades reaccionem segon ens agafa el cos tal i com diu Petitprincep.

Amb referencia al DHEA estic indagant... a Andorra el venen... segueixo informant-me i si alguna esta interesada us informo.

Petonets.
Dalila

EntradaAutor: Dalila » dj. abr. 21, 2016 1:58 pm

Buenooo noieteees!!! Dimarts vaig a parlar amb la meva doctora. Vull fer una altra transfer tan aviat com sigui possible.... A veure que ens diu!!!

Quequicom, com estas???
Arya82
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dj. abr. 21, 2016 2:03 pm

Dalila, em sap molt greu. A mi també em passava, que cada negatiu semblava que em feia menys mal. No crec que ens hi acostumem, sinó q amb l'experiència anem més preparades i els pals ja no ens soprenen tant. Tot i així, molts ànims, molta força i una super abraçada.

Apolonia, en general estic més animada, però la ferida hi és sempre. Suposo que a poc a poc estic aprenent a conviure-hi.

Petitprincep, les pors són normals i van i venen, però no deixis que ho dominin tot. Ànims, que segur que el gine us dóna opcions i llavors ho veuràs d'una altra manera!

Petons!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
BLAUCEL
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dj. abr. 21, 2016 2:10 pm

Dalila: vaja!!!!!!!! ho sento moltissim, tenir mes conges es una mica de tranquilitat, pero vaja tot plegat una merda.
Petitprincep: anims maca, em d'anar amb les piles carregades i plesn d'energia positiva, com diu la profe de ioga: encara q creguis q no pots fer.ho visualitza que si q pots i ja veuras com tot funciona millor!
Buffona: jo si vaig pendre Dhea i de fet estic prenent ara mateix. La prescripcio medica es de 75 mg al dia, durant minim uns dos mesos per tal que es noti alguna cosa. La primera vegada q el vaig pendre no va arribar ni a un mes i en alquella fiv vaig fer 5 ovuls i dos embris q van ser els meus bessons. Potser casualitat? doncs potser, pero jo haig de dir q va ser la vegada q no vaig fer ni acupuntira, ni herbes xineses de contraband, ni extra de vitamines, ni dieta sense gluten...solament el dhea.
I ara ja us ho dire...ha pasat 1 any i mig, ara porto des del febrer alb el Dhea. Sempre ho pres comentant amb el metge, de fet a alguns llocs el que fan es donar parxes de testosterona.
Arya: doncs si, practicament igual, l'unic que varem tenir diferents van ser les setmanes de gestacio, no es just bonica, pero me n'alegro molt de veure't forta. jo ara he tornat a la carrega, si no hi ha entrebancs amb la regla de maig començare amb les punxades. la setmana vinent tinc la histeroscopia, a veure si anem amb temps i podem començar pq la regla ha de venir sobre el dia 01, potser una mica justet.
Pero ara despres d'1 any es quan em trobo q he sortit del pou, encara q tinc els meus moments, pero em trobo mes forta, mes contenta i amb energia per asumir un altre proces. Que si surt malament ja veure'm, pero encara ens quedara ovo si aquesta no va be. Aixi com q encara veig opcions...
Us deixo q vaig a fer ioga! :-o00m :-o00m
petonsssssss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
luna73
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dj. abr. 21, 2016 2:15 pm

Quequicom, sabes alguna cosa?
Dalila, veo que este negativo no te desanima y quieres intentarlo rápido, me gusta tu actitud. Ya dirás qué te dice la doctora.
Petitprincep, no cierres la puerta todavia, a ver si mañana te dicen algo positivo.
Tengo los resultados de Fsh y antimulleriana y me han descolocado porque yo esperaba unos resultados muy malos para aceptar la adopcion. Luego he pensado que pueden ser estos resultados porque todavía tengo menopour dentro,aunque quiero pensar que la acupuntura y las hierbas chinas ha ayudo.
Mirad, que me decís (me lo he hecho 5 día y manche dos gotas, el 4 día me dio pereza ir)
Fsh 12,83 (antes la tenía a 15 y luego 19)
Antimulleriana 0,78 (antes 0,45 y luego 0,28)
Esto me da algo de esperanza pero no se si me lía más.
Un abrazo
Quequicom
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. gen. 19, 2016 5:57 pm

EntradaAutor: Quequicom » dj. abr. 21, 2016 2:38 pm

Hola boniques hem sap greu pero el pipitest ha sortit negatiu, a la tarda em faran un anàlisi amb sang per confirmar-ho. Estic que no estic la veritat es la meva primera vegada i la veritat ho estic passant fatal pero bueno a lluitar. Petons a totes
buffona

EntradaAutor: buffona » dj. abr. 21, 2016 3:59 pm

Bona tarda Noietes,...

Blaucel!!!!! i on has comprat el DHEA.. he llegit que aquí a les farmacies no hi ha.. o això no és cert? tu on el compres???? anim!!!!!!!

Quequicom!!!! aixxx em sap greu que estiguis aixi.... es una mer això... però anim guapa!!!!!
luna73
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dj. abr. 21, 2016 4:14 pm

Quequicom, un abrazo muy muy fuerte. Lo siento, se que no consuela mucho las palabras, ahora tienes que llorar y desahogarse, darte ese momento de tristeza.
Perdona estoy trabajo.
Dalila

EntradaAutor: Dalila » dj. abr. 21, 2016 5:37 pm

Quequicom... Quina me... Em sap molt greu.... Espero que agafa forces per la propera maca. Ànims!!!! Ho acabarem aconseguint!
PetitPrincep79
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. abr. 21, 2016 7:07 pm

Ostres Quequicom quin greu!!! Molt ànims bonica :-()-)
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Xantipa
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » dj. abr. 21, 2016 7:14 pm

Hola maques!!
Aquests dies no paro per casa i desde el movil s.hem fa molt dificil contestar.vos.

QUEQUICOM per desgracia positius a la primera fiv hi ha molt pocs, i amb baixa reserva encara menos. Ens a tocat lluitar i ser fortes fins el final. Molts anims bunica, a veure si a la proxima tot surt rodo. T.envio una abraçada ben forta.

LUNA desde mi propia experiencia tanto la fsh como la antimulleriana varian en cada ciclo, aun asi con loa nuevos resultados te sale baja reserva. Yo ya no me lo he mirado mas por lo mismo, el diagnostico ya sé cuál es, con eso tengo suficiente.
Cuando vas al clinico?? Ay ojala cuando vayas te den nuevas esperanzas :)

DALILA aixi m.agrada ben forta!!!
Aquest mati pensava en tu... t.has mirat mai com tens els valors de la progesterona?? Que aixo es tambe fundamental per a la implantacio.

BUFFONA el dhea el pots comprar o be a andorra o be per Internet, pensa que aqui a espanya esta prohibit pero a la resta del mon no. Jo ho vaig comprar a frança, pero a mi cap dels suplements que he pres mai m.han servit de res. Pero per provar.ho no perds res.

Ara segueixo
Xantipa
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » dj. abr. 21, 2016 7:29 pm

ARYA hola benviguda!! Al llegir.te recordava tambe la historia de la blaucel, pels de punta, la vida ens posa pedres al cami pero de vegades es passa...
Aqui moltes hem passat pel dol de perdre un fill, cadascuna amb un cas diferent, pero ens ententem unes a les altres, i com li vaig dir un dia a la petitprincep sempre estaran al nostre cor i als pensaments, son els nostres petits, i sempre ens enrocardarem d.ells independenment dels fills que tinguem nascuts. Molts anims, i si per fi us trobeu amb forces de tornar.ho a intentar endevant, no pensis en cap moment que estas fent algo malament perque no es aixi.
Espero que ho aconseguiu ben aviat. Anims bonica.

BLAUCEL llegeixo que en res ja punxades??? Ole quebe no?? M.en alegro molt!! Vinga positivisme a tope!!! Que d.aquest any no pot passar que surtim totes amb panxeta.

PETITPRINCEP ja es un gran pas tornar a anar a la clínica, poc a poc tindras mes clar que es el que creus que et conve mes fer o no fer, penso com tu, quan penso que potser no aconseguire mai mes una panxeta (hem va agradar molt estar embarassada) i tornar a tenir un fill m.entra angoixa .. en fi, espero que poc a poc anem anem aconseguint els positius :)

De mi dir.vos que la meva amiga a tornat a apareixer, 3 dies abans del que toca, pero estic pasant uns dies de nervis i pot ser tambe d.aixo.
El mes que be tinc que anar a buscar les analitiques de les trombofiles que hem faltaven, a veure que tal, aixi que per la meva part no tinc noticies noves.

No se si hem deixo algo... Si es aixi perdoneu.

Petons a totes!!!
Apolonia
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

EntradaAutor: Apolonia » dj. abr. 21, 2016 10:32 pm

QUEQUICOM una abraçada! Molts ànims bonica! Plora el que tinguis de plorar. Algún dia sortirà el sol per tu.
Petons
BLAUCEL
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. abr. 22, 2016 9:57 am

quequicom: ostresss ho sento maca! ja se q no es consol, pero ocm et diu la Xantipa quedar.se a la primera i a mes si el problema es nostre es complicat, espero que estiguis tranquila i ara que et mimin molt i a intentar animar.se quan tinguis forces de nou. Una abrçada.
Dalila: com estas'
Xantipa: doncs sera dels nervis potser, a veigades el cos fa el q vol jo el mes pasat tb 3 dies abans! a veure aquest, x aixo no se si podre començar les punxades pq la histerospcopia la fan el 26 si s'avança em vindra el 30 i sino el 3, bueno quan sigui la questio es posar fil a l'agulla. Dincs si el mes q be vas a buscar les analitiques, llavors ja ho teniu tot??? Teniu previst q sigui abans de l'estiu?
Luna: muy bien no? la verdad no se si influira mucho, pero mejor q los valores hayan mejorado q no empeorado, eso esta claro!! a ver q te cuentan
Petitprincep: molts animsss maca!
Buffona: la uiltima vegada a Andorra no vaig poder comprar-la no se perque, a la farmacia Meritxell per la web posava q es necesitava recepta..., aixi que la majoria de coses les compro a EEUU a una web que es diu iherb, triga una mica en arribar, unes 2/3 setmanes pero tot arriba be. Alla compro tb l'acid folic, un especial q em va dir l'acupuntora q porta 2 capsules diferents una omega 3 i una altra acid folic amb vitamines es de la marca feminabiane, el conception, i tb compro molts xampus naturals. la veritat q us recomano a totes aquesta web pq els preus son molt bons.
L'unic q si comences amb el dhea comenta.ho amb el metge pq diuen q pot donar alguna contraindicacio al fetge, per si tens problemes de tiroides o alguna cosa.
Arwen: com vas???? imagino q liadisima amb els preparatius no????

bon divendres i cap de setmana! :-()-)
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Arya82
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dv. abr. 22, 2016 10:16 am

Quequicom, em sap molt greu. Dóna't permís per estar trista i enfadar-te amb el món, desfoga't tot el que necessitis. Després et podràs tornar a aixecar i tornar a agafar forces, ja ho veuràs. Ànims!

Blaucel, doncs sí, no és gens just el que hem hagut de viure. Però m'alegra veure que estàs més forta i has recuperat forces. A més, sentir que encara es tenen opcions es molt important. A veure si jo a poc a poc també em vaig refent.

Xantipa, les teves paraules m'han fet plorar pq són tan certes. Les meves petites sempre estan amb mi i sé que per molts fills que pogués tenir en un futur, sempre sentiré que em falten elles. Una abraçada per tu també.

Jo us explico que ahir vam anar a la SS, a infertilitat. Sé que és estrany fer-ho ara, però com que quan vam començar amb RA, en principi tots dos estàvem bé, mai van creure que el nostre camí seria tan llarg i mai ho vam considerar necessari. També us dic que no sé si arribat el moment voldré fer un tractament amb ells, pq hauria de ser amb els meus òvuls i jo aquesta etapa ja la tinc superada. Però com que hi ha una llista d'espera de 2 anys, i ves a saber com estic aleshores, doncs mira, que m'apuntin i ja es veurà. Sempre puc dir que no.

Que em va fer gràcia pq els hi vam portar totes les proves (la doctora flipava i no entenia pq m'havien mirat tantes coses...) i a l'arribar a l'antimulleriana, la doctora li diu a una noia de pràctiques: "mira, veus, és molt bona, això vol dir que el cas té un molt bon pronostic". I jo i el meu home ens vam mirar i per poc se'ns escapa el riure. Ai, si sabés que el meu cos menteix! Pq clar, no els hi podíem explicar tota la nostra història pq sinó se'ns haurien tret de sobre.

Ah, i el millor de tot: la noia de pràctiques és del meu poble. Primera vegada que vaig al ginecòleg de la SS, en un hospital gran i que evidentment no està en el meu poble, i justament m'ha d'atendre ella? Em va resultar bastant incòmode, la veritat, pq a sobre me l'aniré trobant pel carrer... i ves a saber a qui ho explica. Encara sort que no vam explicar tota la història!

Bon cap de setmana a totes!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
buffona

EntradaAutor: buffona » dv. abr. 22, 2016 11:11 am

Bon dia noietes i feliç divendres!!!!

Dalila:... com estas?

Blaucel: moltes gràcies pels teus consells amb lo del DHEA.. etz.. de veritat... moltes gràcies.

Quequicom:... anim i un petonas!!!!

Que passeu un bon cap de setmana i un FELIÇ SANT JORDI A TOTES :b-)))
Dalila

EntradaAutor: Dalila » dv. abr. 22, 2016 1:48 pm

Hola maques!!! Estic beee... Bueno tinc altibaixos, però en general estic bé. ... Em fa mandra fer més proves... I tampoc sé que més fer... Dimarts tinc hora amb la gine.... X parlar..

Us informaré!!!!!!

Gracies boniques!!!

Com esteu amores!!!????

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::