Mestra Reunió Ampa
Mestra Reunió Ampa
Hola!!! És el meu primer any de mestra en una escola. Aquest dissabte ens fan anar a totes les mestres a l'escola perque hi ha convocada la reunió de l'ampa. Algu em pot explicar una mica en què consisteixen aquestes reunions i quin és el paper del mestre? Segons les meves companyes, nosaltres anem a fer acte de presència...
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Re: Mestra Reunió Ampa
Vaig estar dos anys a l'Ampa i que jo recordi a les reunions no venia cap professora, a vegades venia la directora però molt puntualment.
A les reunions es parla de coses de l'AMPA, activitats que fan, gestió dels socis... etc
A les reunions es parla de coses de l'AMPA, activitats que fan, gestió dels socis... etc
Sóc mestra i com et diuen a les reunions de l'AMPA no hi acostumen a anar els mestres, com a molt algú de l'equip directiu si cal parlar d'alguna cosa que pugui ser-hi necessaria la seva assistència i així ho acorden, però res més.
I NO et poden obligar a anar-hi, d'això en pots estar segura!!
I NO et poden obligar a anar-hi, d'això en pots estar segura!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
A l'escola de la meva filla no va mai cap mestra a les reunions de l'ampa!
Bon dia, soc de la junta de l'Ampa de l'escola de la meva filla i no van els profes, de fet ni l'equip directiu. Es un espai pels pares igual que nosaltres no anem als claustres. El que si fem és reunir-nos un cop al mes amb la directora. O convidem al professorat quan fem una festa els dias festius però vaja, que és opcional.
sugar
Jo soc de l'AMPA d l'escola del meu fill i tampoc ve mai cap mestr@. Ens reunim 1 cop al mes. A vegades ve la secretaria de l'escola, algún cop treu el cap la directora si s'ha de tocar algún tema en el que col que col.laborem, pero mestres mai.
A la meva escola sempre hi assisteix un membre de l'equip directiu i serveix perquè l'escola pugui donar resposta immediata o la visió que es té des de l'escola a temes que es plantegen des de l'AMPA o bé, per recollir inquietuds i avaluar-les posteriorment al claustre de professors, amb direcció, etc.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |