.•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Nuriafm
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 6:41 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Nuriafm » ds. maig 07, 2016 2:24 pm

Bona tarda!

Modo soso des del sofà... perdoneu per no dir res abans, porto des d'ahir enfebrada...
Ahir nit vaig tacar una mica marronet, però de moment no hi ha més rastre de la warry... suposo que ja seré cercadora de juny... us aniré informant.
Com esteu les altres?

Un petonarru!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » ds. maig 07, 2016 3:45 pm

Nuriafm ha escrit:Bona tarda!

Modo soso des del sofà... perdoneu per no dir res abans, porto des d'ahir enfebrada...
Ahir nit vaig tacar una mica marronet, però de moment no hi ha més rastre de la warry... suposo que ja seré cercadora de juny... us aniré informant.
Com esteu les altres?

Un petonarru!!!

Guapa!!! Esperaaaa't que mentre no hi ha warry, hi ha esperança!!

Jo des d'ahir que estic horny, vaig llegir una escena a un llibre que em va possar toa' burra jajajajaja i com que tenia al maromo lluny, no vaig poder fer res però avui en quant arribi de treballar jo, i ell de Tarragona, pinxitu al canto! Encara no es ni SW ni res, però em ve moooolt de gust i no és habitual així que ... He d'aprofitar!!!!

Petonarro a totes, bon capde!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Elantris » ds. maig 07, 2016 9:14 pm

Quin llibre?
Aviam aviam! Que a mi els picantons no em desagraden pas! :content:
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Maryla » dg. maig 08, 2016 10:42 am

Bon dia cercadores!

Avui entro ràpid amb el mòbil que estem esperant als meus sogres. Des d'ahir que estic tacant al netejar-me una mica rosat però mi DNW ès el divendres que ve (el 13). A la anterior cerca em va passar un cicle el mateix i vaig pensar si podria ser implantació però finalment la W va arribar. Vaig anar a la gine i em va fer una eco que estava toto correcte, vam quedar que podria ser una alteració hormonal.

El meu desespero ha aumentat :-o00m :-o00m Tindrem que esperar a veure que passa.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Nuriafm
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 6:41 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Nuriafm » dg. maig 08, 2016 12:35 pm

Bon dia, avui ja em trobo millor, ja no tinc febre...
De la Warry, he tingut una mica de res marró avui i ja està, però només ho he vist en euxugar-me perquè no taco. Això normalment ho tinc al final de la menstruació. Tampoc tinc mal de regle ni res... vaig ovular a cd15 i avui estic a 15dpo... no sé pas què pensar.
De moment marxo a dinar amb una amiga i ja veurem que va passant.
Com va el capde?

Petonarrus!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dg. maig 08, 2016 2:50 pm

Hola!!

Maryla a mi em va passar el mateix i també va venir la W. Hi han dones que taquen amb l'ovulació, jo no havia tacat mai que recordi, i aquest mes pam! Sembla que el cos ens vol confondre! Aiiiii quina paciència!

Nuriafm a veure què passa! Jo taco marronet abans de que em baixi la regla... Però també he sentit panxus amb aquests tacadets!! Avui era la data NW no? Fes TE!!

Per la meva part, ahir pinxitu al canto, va ser una mica curt perquè tenia al nayado malaltó, però mi havia tingut ganes de festa acabant la warry. I avui en vull més! Jejeje.

Elantris el llibre no és romàntic sexual, però sortia una escena una mica pujada de to i em va agradar molt. És diu Forastera de Diana Gabaldon, la sèrie "Outlander" és basa en aquesta saga! Jo no la vull veure perquè volia llegir abans el llibre!!

Estic híper cansada, porto 12h ahir amb uns pacients horribles, i 12h avui... I em queda matinar fins dijous! Avui en quant arribi a casa em fico al llit... Després de fer pinxito! Aquest mes em sembla que farem sexy month jajajajaja. Aviam si em ritmo no para?!??

Petonets per totes!!!! :*
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Elantris » dg. maig 08, 2016 7:18 pm

Ahhh! Ja l'he llegit i estic a mig fer de la sèrie.
Si que hi ha alguna escena una mica pujada sí. És tot fogós el jovenet ;)

Nuria que tal?? Segueixes amb tacadets o ja ha baixat? A veure si hi ha sort!

Maryla, és d'hora per tacar, no sé..no seràs la primera que sento que li passa en èpoques de cerca. A vegades penso que el nostre cos és conscient de si busquem o no i ens fa coses rares.

Mode ego : Jo estic feta un nyap. Pensava que després del legrat m'hi quedaria a la primera. I només de pensar que d'aquí dues setmanes naixerà la meva nebodeta, que m'estimo un pilot, i hauré de fer-me la forta i aguantar tot de comentaris....bufff, semblo egoísta i una nena mal criada, ja ho sé, però no puc evitar sentir una pena tremenda. En teoria només s'havia de portar 4 mesos amb el meu Cigru i és clar, no podré no pensar-hi. Pensava que si almenys ja estava prenyada un altre cop ho portaria millor, però mira que hi farem! El mes que bé més i millor.
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
sandysc85
:: gosset
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dj. ago. 20, 2015 4:26 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: sandysc85 » dg. maig 08, 2016 7:31 pm

Elantris molts pepos maca!!! Concentra't en la teva nebodeta i que donin pel sac als que et facin comentaris! Espero que ben aviat aconsegueixis la panxu! :-()) :-()) segur que a la propera tot anirà bé! :ok:

Maryla tant de bo sigui implantació! Igualment, comentar-te (a tu i a totes) que vaig tenir dos cicles tacant a partir del 3DPO. Vaig llegir per internet que podia ser causat per falta de progesterona, i que les nous en tenien, així que vaig començar a menjar-ne (4-5 al dia, com a "snack). I no sé si serà casualitat o què, però no m'ha tornat a passar!

Náyade quina fiera!!! :: orrr:: :: orrr:: a tope amb aquest SM, que si segueixes amb aquest ritme, deixaràs al Náyado sec ;-))) ;-)))

Nuriafm alguna novetat?

Puski estic d'acord amb tu!! El més important és disfrutar de la cerca! A per totes amb la SW, pinxitos silenciosos o escandalosos! El més important és passar-ho bé! :b-)))

Mode ego: Comencem a calentar motors, que ja m'he acomiadat de la warry! La propera DNW és el 4 de juny, però espero que no aparegui, jejeje!

Vinga noies!! Alguna panxu per la sala? Que segur que la jefa es mor de ganes de cantar!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petit36
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Petit36 » dg. maig 08, 2016 7:42 pm

Bona tarda maques!!!!

Us vaig llegint a veure aquestes q aneu amb tacadets si finalment será implantació!! Anims I paciencia!

Elantris reina es normal q et sentís així. . Jo m'HI sento desde q vaig tenir l-avort..jo tb pensava q em kedaria rápid. . I mira ja porto 5 cicles.. I res.. I aquest divendres vinent seria el meu dia d part.. snifff. . Aquest mes nomes dessitjo q passi ja I a veure com anem a partir d juny.. fins ara em sentía malament perque estaría a punt d parir amb una super panxota I q tots els meus dessitjos es van esfumar,.. pero ara quan passi la data d part.. ja veurem.

Anims a totes I acaveu d disfrutar del diumenge!
Avatar de l’usuari
Nuriafm
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 6:41 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Nuriafm » dg. maig 08, 2016 7:44 pm

Hola noies,

segueixo igual, però amb la sensació de q la warry apareixerà en qualsevol moment.
Demà faré TE, però no tinc gaires esperances.
Jo tmb tinc cunyats embarassats i és durillo, a ells els toca a l'agost i espero ja tenir panxu...
Avatar de l’usuari
marietavermella
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 12:24 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: marietavermella » dg. maig 08, 2016 7:45 pm

Bon diumenge noies! !!!
Nayade al ataquerrrrrr!!!!
Ho sento molt per les Warris que s'han presentat aquests dies...

Modo ego: Jo crec que no hem encertat... Ja que no tinc cap . símptoma ni res de res... la data de NW era el 19 de Maig però segons la ovulació seria el 17.... Igualment crec que vindrà a visitarme aquest mes....

Que tingueu Bon dilluns! !!!
Avatar de l’usuari
nuvolrosa
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. des. 24, 2015 8:30 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: nuvolrosa » dg. maig 08, 2016 8:34 pm

Hola a totes!

Ànims a totes les que heu començat amb tacadets a veure si finalment resulta ser implantació!

Jo ahir vaig anar de concerts a Vilanova, va ser tot un festival em faig fotre una festada en tots els sentits, ballaruka, cubates i festival de :sex-|: (un abans ja al mati arribats del concert abans de dormir, un abans de marxar de l'hotel i un altre ja a casa abans de la migdiada). Crec que fins i tot vaig "escaldada", jejejej que bruta que sóc...

Bon inici de setmana a totes :b-)))
Avatar de l’usuari
Nuriafm
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 6:41 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Nuriafm » dl. maig 09, 2016 7:28 am

Bon dia,

continuo igual, no taco gens...però m'he fet un TE i és negatiu, així que estan a 15dp ja sí que crec que hauré fer deures pel juny.

Bon dilluns a totes!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dl. maig 09, 2016 7:47 am

Bon dia boniques meves!!! Sento no poder fer de jefa com cal però estic a tope de feina i no tinc temps de res (bueno, d'agafar el meu marit i exprimir-lo! XD).

Elantris em sap super greu... A mi també em va passar una mica amb lo de: a la primera t'hi pots quedar!! I encara que era difícil jo tenia una espècie de fe, encara que era subconscientment, perquè jo deia es impossible, però el meu cap em deia i siiii....???? Molts ànims!!!!

Amb el tema llibre, ostres i t'està agradant?? Jo estava a punt de deixar el llibre i pum! Va haver-hi sexe i ja no vaig poder parar jejeje. M'encanta el Jamie <3

Sandy!!! Vaja una altra warry! Vinga ànims que el ritmo no pare!!! :) jo també estic escalfant ja motors i tinc fe en aquest mes o juny!! Aviam si es veritat i sortim totes prenyades!!!

Petit com estàs???

Marietavermella tu saps que no tenir símptomes no significa res!! Aviam com passes el dedespero, et recomano modo zen i aviam què passa!! Vaaaaaaa que vull cantar alguna panxu!!!

Nuvolrosa, que bé! Quina manera d'acabar el concert eh?? Així m'agrada, a exprimir-lo!!! D'aquí ha de sortir un cigronet ben bonic! Jijijiji i que bó lo d'acabar escaldada! Jajaja xD ara diré una burrada, jo quan vaig començar a sortir amb el meu marit, de tant donar-li al tema ens van sortir blaus a les caderes jajajajaja de tant en tant ho recordem!!

Nuriafm em sap molt de greu... Deixa un bri d'esperança, aviam què passa!! Ànims!!

Modo ego. Jo sense novetats, la warry va desaparèixer el divendres, i dissabte pinxito. Ahir una companya de feina que sap que estic cercant em va dir que en els seus dos embarassos li va baixar una mena de warry, així que al arribar a casa em vaig fer un TE que va sortir super negatiu! Ja ho tenia assumit així que no va ser cap pal. Ara tinc esperances a tope en maig juny juliol!! Espero arribar a les vacances d'agost prenyada, però si no es així, a gaudir a tope de lestiu!! Que pot ser l'últim sent 2!!
Total, ahir també pinxito!! Estoy que me salgo i això que jo no sóc gaire fogoss, només en la SW que les hormones em tenen alterada. El nayado encantat eh!!! Està que no s'ho creu i super feliç de pinxutejar tant!! Ja li he dit que s'ho ha de currar també jaja.

En fi, que passeu una feliç setmana!! Un petonarro!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: mercesf30 » dl. maig 09, 2016 9:24 am

Maryla a mi també m'ha passat en aquest dos cicles que portem cercant, de tacar pels volts de l'ovulació! Molt estrany tot plegat perquè a mi això no em passa mai, crec que la Elantris té raó i el nostre cos sap que estem cercant! Bé, de fet n'estic convençuda perquè se m'han endarrerit molt els cicles aquests dos mesos que portem cercant, crec que em poso una mica nerviosa i tal... Per si de cas prendré nous com diu la sandysc85!
pitxillu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. març 11, 2016 9:11 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: pitxillu » dl. maig 09, 2016 9:27 am

Bon dilluns, boniques, i bon inici de setmana!

Aquests mesos m’està costant molt de seguir-vos, xerreu com cotorres!! Però entre mil històries, ara tinc una estona i em poso tranquil•lament. A veure que no em deixi ningú!!

Crec que la darrera vegada que vaig entrar ja ho vaig dir, però hi torno, benvingudes a les noves, que en veig moltes, i que tingueu una estada ben curteta per aquí!!!

Náyade, Nuvolrosa, quina enveja aquesta energia que teniu... jo estic en SW week ara, i vaig taaaan cansada, que ni em recordo!!

Núria, ains, quina manera de patir... mare meva, aquests desesperos haurien de ser el més curts possibles, i no jugar-nos males passades, però com molt bé et diuen, mentre no hi ha W, hi ha esperança!!!

Petit, la data de part no s’oblida mai, al menys jo no l’he oblidat, però sí que és cert que un cop passa, et sents millor, així que molts ànims bonica, que això no és fàcil....

Elantris, normal, jo estaria igual que tu, o pitjor. Veure un recent nascut no és fàcil, per molt que te l’estimis. I mira, jo em vaig quedar al segon cicle de cerca post-legrat, així que mai se sap....

Ains Maryla, a veure si aquest cop sí que és implantació... per favor que ho sigui!!!

Cookiee, i totes les que us ha fet una visita no volguda la maleïda, ànims i a pel Juny!!

Ego: nosaltres en plena SW, i anar fent. Dimecres marxem fora fins dilluns vinent, així que el desespero se’m farà més curt, tot i que continuo en modo zen total. Vinga noies, que s’ha de cantar panxus, que darrerament no tenim concerts!
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: xinxa » dl. maig 09, 2016 9:41 am

Bon dia noies!

Aquí una que també està força desconnectada, us vaig llegint, però no tinc temps per escriure!!!

Em sap molt greu aquestes arribades de la w! Encara no ha entès que la volem molt lluny! Sobre el que comenteu de que ens posem a cercar i els cicles s'alteren, penso que és el més habitual, ens passem el dia pendent del nostre cos i de cada punxadeta o símptoma que podem tenir, és a dir, ens obsessionem, i per això els cicles s'escurcen o s'atrassen. Així que noies, compreu sacs de paciència!!! :-()-)

Elantris, crec que és molt normal aquesta sensació que tens, treu forces de qualsevol raconet, i si has de desconnectar, fes-ho. Jo he estic fent aquest mes, i sincerament, el desespero és molt més lleu, i he fet un reset considerable. Ànims guapa!!!

A totes les que esteu en sw, a espremer els maromos i ha deixar-los ben secs!

Jo estic a 2 dies de la dnw, com la Boleta, com vas tu? Jo bé, alguna punxada, però res, així que ja anirem veient.

Un pregunta, si no hem encertat, he pensat que ens començarem a prendre maca, a veure si així ens animem una mica i fem més deures durant la sw, que sempre comencem a tope i anem decaient. Les que en preneu, quina marca teniu? On ho compreu? Gràcies!
:-()-)
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Avatar de l’usuari
irisolda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1122
Membre des de: dt. maig 24, 2011 9:40 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: irisolda » dl. maig 09, 2016 10:27 am

hola!

em conecto molt menys del que voldria, al tenir els nens, la vida és molt més entretinguda, ho sento

vull donar ànims a la nuriafm va el pròxim serà el bo, tot i que com ja saps fins que no baixa sempre queda algo d'esperança, pots haver ovulat més tard, els nervis poden fer retrassar la indeseable, hem de tenir una mica més de paciència :-()-)

nuvolrosa ets de vilanova? vas anar al tingladu eh?! jejeje, jo ja quasi no surto de festa, faig altres coses sobretot a instagram i sempre estem d'excursions :***:

eleantris evidentment ara tens sentiments oposats, jo ho trobo ben normal, però a tot hi podem trovar el cantó bo, ara la cunyada serà el centre d'atenció i quan tu t'hi quedis seràs el centre d'atenció, i de felicitacions i mimitus ;-) ànims bonica

xinxa, boleta estem pendents de vosaltres :content:


:inthebed:

ÀNIMS AMUNT I CALCES AVALL!!
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Avatar de l’usuari
Nuriafm
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 6:41 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Nuriafm » dl. maig 09, 2016 12:02 pm

Noies,

ara sí que ja ha vingut la warry!!
Aquest maig haurem de fer sexymonth i a fer diana!!

Elantris, jo tmb tinc els cunyats embarassats i és una situació durilla, t'entenc taaant bé. Per més que me n'alegro, no puc evitar tenir dolor per nosaltres...

M'ha encantat la frase d'ànims amunt i calces avall!!!!
Avatar de l’usuari
irisolda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1122
Membre des de: dt. maig 24, 2011 9:40 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: irisolda » dl. maig 09, 2016 1:24 pm

molts PEPOS com dieu per aquí nuriafm el pròxim si que si!

i ja saps ;-)

ÀNIMS AMUNT I CALCES AVALL!! :cangui:
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::