Natacio per a nadons!!!
Natacio per a nadons!!!
Hola. Bona tarda marones!!
Jo us volia preguntar sobre la natacio per a nadons les que ho hagueu provat!
La majoria de la gent diu que es una gran experiencia.
Jo volia saber:
- a partir de quin mes ho veu fer?
- a quina piscina o gimnas?
- era una aigua especial (salina) o amb temperatura diferent?
- els submergiu?
- sabeu a partir de quin mes es poden posar a la piscina?
Al meu poble es fa a mitges perque ho fas a una piscina petita on l'aigua t'arriba als genolls. No mimportaria desplaçar-me.
Gracies
Jo us volia preguntar sobre la natacio per a nadons les que ho hagueu provat!
La majoria de la gent diu que es una gran experiencia.
Jo volia saber:
- a partir de quin mes ho veu fer?
- a quina piscina o gimnas?
- era una aigua especial (salina) o amb temperatura diferent?
- els submergiu?
- sabeu a partir de quin mes es poden posar a la piscina?
Al meu poble es fa a mitges perque ho fas a una piscina petita on l'aigua t'arriba als genolls. No mimportaria desplaçar-me.
Gracies
Re: Natacio per a nadons!!!
Hola!
Nosaltres vam començar amb 6 mesos i parar els 9 mesod (pero n'hi havia de més petits).
Era a piscina del gimnas, amb clor i no sal i l'aigua crec que era massa freda, un dels motius de deixar-ho fins els 18 mesos.
La piscina era al gimnas espamya industrial a Barcelona.
Jo no el submergia per por, pero era la única del grup que no ho feia.
Nosaltres vam començar amb 6 mesos i parar els 9 mesod (pero n'hi havia de més petits).
Era a piscina del gimnas, amb clor i no sal i l'aigua crec que era massa freda, un dels motius de deixar-ho fins els 18 mesos.
La piscina era al gimnas espamya industrial a Barcelona.
Jo no el submergia per por, pero era la única del grup que no ho feia.
Això de que és una gran experiència depèn de si al teu nen/a li agrada o no. Jo sempre veig nens que ploren sistemàticament i em pregunto per què els pares insisteixen a seguir portant-los...
Et responc:
- a partir dels 8 mesos
- gimnàs
- temperatura: piscina climatitzada
- sí. M'ha sobtat aquesta pregunta. És per por o perquè algú ha dit que no és bo? Nosaltres no hem tingut mai cap problema...
Crec que es poden portar a partir dels 4 mesos però no n'estic segura.
Et responc:
- a partir dels 8 mesos
- gimnàs
- temperatura: piscina climatitzada
- sí. M'ha sobtat aquesta pregunta. És per por o perquè algú ha dit que no és bo? Nosaltres no hem tingut mai cap problema...
Crec que es poden portar a partir dels 4 mesos però no n'estic segura.
En la piscina que tinc jo aprop (d'aigua calenta i clor) en comencen a fer als 4 mesos.
Jo potser començaré una mica més tard, però ja que en parleu... si van als 4 mesos ja s'aguanten bé el cabet per fer la dutxa després? On es queda el nadó mentre el pare/mare es canvien?
Jo potser començaré una mica més tard, però ja que en parleu... si van als 4 mesos ja s'aguanten bé el cabet per fer la dutxa després? On es queda el nadó mentre el pare/mare es canvien?
Doncs amb el meu fill gran va començar al mes i mig, a una piscina especial per a nadons que hi ha a Barna, que es diu Lenoarmi. Aigua salada, neteja amb llum ultraviolada i temperatura 32 graus aprox. L'experiència excel.lent, i si, el capbuçava desde el primer moment. A ell sempre li ha agradat l'aigua de piscina o dutxa. En aquesta piscina els agafen desde que els hi ha caigut el melic.
Amb la meva filla petita, i amb més despesses a l'economia familiar, hem decidit anar a la piscina municipal. Aquí he hagut d'esperar fins als 4 mesos, i també els capbussem desde el primer dia. Pago moltiiiiiiiisim menys, però no te res a veure: la piscina té clor, la temperatura varia en funció de la zona de la piscina, a nivell activitats i progressió és molt més limitadet tot, i ja no parlem del moment vestuari (imaginat el vestuari d'un poliesportiu municipal, amb un bebé, per dutxar-lo a ell i dutxar-te tu....). A Lenoarmi aquest tema està molt ben sol.lucionat, perquè els canviadors son jne colchonetes al terra de la sala contigua a la piscina, amb terre de linoleum, joguines, i una monitora que te'l cuida mentre tu vas a la dutxa.
No hi ha color, però aixó es paga.... Per aixó nosaltres hem decidit anar a la municipal.
Amb la meva filla petita, i amb més despesses a l'economia familiar, hem decidit anar a la piscina municipal. Aquí he hagut d'esperar fins als 4 mesos, i també els capbussem desde el primer dia. Pago moltiiiiiiiisim menys, però no te res a veure: la piscina té clor, la temperatura varia en funció de la zona de la piscina, a nivell activitats i progressió és molt més limitadet tot, i ja no parlem del moment vestuari (imaginat el vestuari d'un poliesportiu municipal, amb un bebé, per dutxar-lo a ell i dutxar-te tu....). A Lenoarmi aquest tema està molt ben sol.lucionat, perquè els canviadors son jne colchonetes al terra de la sala contigua a la piscina, amb terre de linoleum, joguines, i una monitora que te'l cuida mentre tu vas a la dutxa.
No hi ha color, però aixó es paga.... Per aixó nosaltres hem decidit anar a la municipal.
Jo també vaig mirar preus a lenoarmi, pero és el que dius, tot això es paga i no és possible..
hola maques gracies per les respostes!
petipe, preguntava tema submersió, perque a la piscina del meu poble que es fa matronatacio es fa a una piscina petita, on la mare esta asseguda al terra i l'aigua a penes arriba a la cintura, vamos que no es posa el criu a la piscina gran fins els 12-18 mesos, i la piscina gran és la típica on pel mati van coles, a la tarda iaios i mentres et banyes amb el nen doncs tens gent banyant-se amb tu.
ep! la-rodri, jo avui he trucat a lenoarmi, et vaig llegir l'altre dia, i justament avui mirant pel YouTube videos de matronatació, n'he vist un de molt maco de lenoarmi, total, he trucat, que guai, pero a part de que es carillo (90 eurets al mes) no hi ha places, a mi m'interessaria tardes o bé dissabte i resulta que és el torn més ple que hi ha.
la_rodri et va agradar? et van fer fotos/video subaquatic del nado?
ja us explico guapes
petipe, preguntava tema submersió, perque a la piscina del meu poble que es fa matronatacio es fa a una piscina petita, on la mare esta asseguda al terra i l'aigua a penes arriba a la cintura, vamos que no es posa el criu a la piscina gran fins els 12-18 mesos, i la piscina gran és la típica on pel mati van coles, a la tarda iaios i mentres et banyes amb el nen doncs tens gent banyant-se amb tu.
ep! la-rodri, jo avui he trucat a lenoarmi, et vaig llegir l'altre dia, i justament avui mirant pel YouTube videos de matronatació, n'he vist un de molt maco de lenoarmi, total, he trucat, que guai, pero a part de que es carillo (90 eurets al mes) no hi ha places, a mi m'interessaria tardes o bé dissabte i resulta que és el torn més ple que hi ha.
la_rodri et va agradar? et van fer fotos/video subaquatic del nado?
ja us explico guapes
gracies flor!
ara he llegit l'altre post que es parla del mateix
anire cap alla
ara he llegit l'altre post que es parla del mateix
anire cap alla
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |