18 dies sense señals...

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
xoxoneta
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

18 dies sense señals...

EntradaAutor: xoxoneta » dt. maig 17, 2016 8:59 pm

Hola noies!, fa temps que no entro per aqui, de tant en tant vaig ficant el nas a veure que, però per feina i altres coses m'es impossible seguir el fil..
Bé us explico la meva situació, fa un temps que busquem panxeta el xoxoneto i jo, i en veure que no aconseguiem res, vam decidir anar al metge per veure que tot era correcte, i aixi es, tant ell com jo estem bé. En teoria estem esperant que ens truquin per fer una histero, la cosa es que per poguer fer aquesta prova m'ha de venir la maleida...i aqui esta la cosa..
La meva última regla va ser el 30 de març, i estem a dia 17 de maig i encara no ha aparegut, la veritat es que no se que pensar, perque no he tingut el famos sagnat d'implantació, pero si que he hagut de cambiar els sostenidors, els pits estic més inflats, no puc baixar les escales correns perque si em reboten, em fan molt de mal.
Tinc dolors de regla però no ve, l'unic que si que he tingut es que he tacat una mica de fluxe blanquinós, he estat llegint que aquest fluxe també es dona al principi de l'embaràs, ja que es el que forma el tap mocos i es poden tenir perdues petites.
Ara també haig de dir que no m'he fet cap te, em fa molta por, i si em dona neg??, potser penseu que soc masoca i m'el podria fer ja, pero tinc tanta por..
capseta
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: 18 dies sense señals...

EntradaAutor: capseta » dt. maig 17, 2016 9:09 pm

Ostres... Jo sense cap mena de dubte em faria un TE!!

Si dona negatiu doncs mira, ja estu en mans dels metges perque mirin si tot està bé o no, caldrà parlar amb el ginecoleg perquè doni una mica de llum sobre perquè el t cicle és tant llarg (entenc que no era el normal en tu).

Vaja, jo no m'hauria pogut aguantar sense fer un TE!! Estic cercant, fa 5 dies que vaig ovular i estic nerviosa per quan me'n puc fer un... Aixi que amb 2 setmanes de retard ni m'ho pensaria!

Ja ens diras què.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
xoxoneta

EntradaAutor: xoxoneta » dt. maig 17, 2016 9:13 pm

No no es lo normal en mi,jeje el penultim cicle va ser de 32, i l'ultim 28. Quan li vaig comentar al gine em va dir que aixo estaba dintre la normalitat, pero aquest ja..., el xoxoneto esta convençut de que estem preñis, aix tinc uns nervis a sobre... a més com que em donen punxades con de regla.. em fa dubtar moltissim ?-) ?-) ?-) ?-)
Gracies Capseta per la teva resposta! :ok:
Meipuça
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dt. maig 10, 2016 9:20 pm

EntradaAutor: Meipuça » dt. maig 17, 2016 9:33 pm

Uuuuuiiiii xoxoneta fes-te un TE ja, no et vull fer il·lusions però pel que expliques tens molts números d'haver fet diana.
Com la capseta jo no m'hagués pogut aguantar, també estic cercant i ja estic histèrica.

Amb el meu primer embaràs vaig saber que estava embarassada perquè tenia molts dolors de regla a les nits, que em despertava i tot del mal, però la regla no apareixia. I vingo em vaig fer un TE i va donar positiu. No tinguis por i sigues valenta, el no ja el tens segur.

Va molts ànims bonica!!!!
xoxoneta

EntradaAutor: xoxoneta » dt. maig 17, 2016 9:36 pm

Meipuça ha escrit:Uuuuuiiiii xoxoneta fes-te un TE ja, no et vull fer il·lusions però pel que expliques tens molts números d'haver fet diana.
Com la capseta jo no m'hagués pogut aguantar, també estic cercant i ja estic histèrica.

Amb el meu primer embaràs vaig saber que estava embarassada perquè tenia molts dolors de regla a les nits, que em despertava i tot del mal, però la regla no apareixia. I vingo em vaig fer un TE i va donar positiu. No tinguis por i sigues valenta, el no ja el tens segur.

Va molts ànims bonica!!!!

hola, gràcies meipuça, vas tenir algun tipus de perdua de fluxe blanquinós??, es que aixo es el que em te dubtant....
petit_somni
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

EntradaAutor: petit_somni » dt. maig 17, 2016 9:50 pm

Hola! Jo tambe faria TE! Potse la panxu s'ha anticipat abans de la histerio, sens dubte anb el test surtiras de dubtes tot i que entenc la por...
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
Meipuça

EntradaAutor: Meipuça » dt. maig 17, 2016 10:01 pm

No ho recordo molt bé xoxoneta, però si que tenia força fluxe. Crec si no vaig errada és normal en l'embaràs.
JuditG
Entrades: 261
Membre des de: dt. abr. 07, 2015 9:12 pm

EntradaAutor: JuditG » dt. maig 17, 2016 10:35 pm

Jo crec que és una superpanxu!

Com t'han dit jo em faria el test, si és que no ja estàs amb metges ;).

Jo quan em vaig quedar al octubre tb tenia sensació que em baixaria la regla en qualsevol moment, de fet, recordo que em vaig ratllar molt...li deia al Judito, aquest més tampoc...

I tema fluxe, diuen q és normal tenir més fluxe durant l'embaràs, i blanquinós, si si, pq diuen q és de protecció.

Espero que ens escriguis per anunciar la teva panxuuu jejeje
jpd1980
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

EntradaAutor: jpd1980 » dc. maig 18, 2016 7:51 am

Jo faria un TE, jo crec que pels símptomes hi ha panxu... sort, bonica!!
Imatge
Imatge
Imatge
Náyade
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dc. maig 18, 2016 8:24 pm

Hola guapa!!!

Com que encara no t'has fet TE??? Jo sortiria de dubtes però ja!!! Si surt blanc, doncs endavant, ja tens la solució preparada per si no has encertat... i si es panxu... doncs què més vols!!!!

Espero que sigui un TE+ com una casa!! Ja ens diràs!!

:-()-)
Imatge Imatge
xoxoneta

EntradaAutor: xoxoneta » dc. maig 18, 2016 9:35 pm

Bona nit noies!
Doncs si, teniu raó, m'hauré de fer te ja!, no me l'he fet abans perque la por no em deixa, pero ho haig de fer. Demà aniré al metge a veure que diu, em trobo moolt cansada i avui a la feina pensaba que em moria, no podia amb el meu cos i a sobre amb nausees....
Aix ojala sigui un positiu com una casa..us tindre informades!! ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
Per cert moltissimes gracies a totes per les respostes, sou uns soletes!
shyla
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dj. maig 19, 2016 8:37 am

Bon día bonica, jo penso, per tot el que descrius que sí estas embarassada, i el signe mes evident es l'absencia de menstruacio. De que tens por? Fa un temps que busqueu no? Quan vagis al metge i li diguis tot aixo et dirá de fer un test, no hi ha cap raó pero allargar la incertesa i menys si es un embaras tan desitjat. Molta sort, una abraçada!
Imatge Imatge
xoxoneta

EntradaAutor: xoxoneta » dj. maig 19, 2016 9:25 am

Bon dia!
Doncs em fa por perque al gener o aixi tambe vaig tenir un retard, de 7 dies mes o menys, i em feia moltissima il.lusió pensar ja esta, tinc panxeta, aixi que em vaig fer un te, i que va passar?, va sortir negatiu.. vaig pensar bé si no baixa en una setmana repeteixo..i al dia seguent em va baixar..quina desil·lusió, i suposo que ara em fa por que em passi el mateix, encara que el retard ja quasi bé fa 20 dies.
ara anirem al metge perque tampoc es que em trobi molt be la veritat, aquesta nit he tingut molts de dolors de regla i punxades.. després us dic.
Petonets a totes!!
Meipuça

EntradaAutor: Meipuça » dj. maig 19, 2016 10:32 am

Xoxoneta bonica sigues valenta!!!! Mira aquests dolors de regla poden mole ben ser (que segur que són) de l'embaràs. En el meu primer embaràs vaig saber que ho estava per aquests dolors de suposada regla. Em despertava a les dues de la matinada amb molt i molt mal de panxa i la regla no apareixia. Al final em vaig fer un TE i va sortir positiu.

Va endavant i ànims
Nuriafm
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 6:41 pm

EntradaAutor: Nuriafm » dj. maig 19, 2016 11:53 am

Molts ànims!! i endavant amb el TE... el no ja el tens, així quesi el fas pot ser que tinguis una sorpresa!

Ja ens informaràs.

Una abraçada!
mllebuendia
Entrades: 65
Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: mllebuendia » dj. maig 19, 2016 12:06 pm

Xoxoneta a mi em va passar igual que et va passar a tu al Gener... el mes de Març després de sempre ser super regular vaig tenir 7 dies de retard. Jo super contenta i ja pensant en el que havia de ser, a més, tempe alta, psicosintomes, tot apuntava.. fins que vaig fer TE i va sortir negatiu. vaig pensar, va, és d'hora (me'l vaig fer abans de la setmana) i quan vaig fer la setmana me'l vaig tornar a fer i de nou negatiu. Al dia següent em va baixar la W.

Així que, entenc la teva por a fer TE, de debò. Ara bé, 20 dies de retard ja canta massa, eh.. :content:
xoxoneta

EntradaAutor: xoxoneta » dj. maig 19, 2016 12:19 pm

Be noies, acabem de sortir del metge i......
ESTIC EMBARASSADA!!!!, aix encara no m'ho crec, ja m'han donat hora per la llevadora, dema visita...
shyla
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dj. maig 19, 2016 12:33 pm

Ho sabiem totes! :P Felicitats!! A gaudir de la panxeta!
Imatge Imatge
petit_somni
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

EntradaAutor: petit_somni » dj. maig 19, 2016 1:29 pm

xoxoneta ha escrit:Be noies, acabem de sortir del metge i......
ESTIC EMBARASSADA!!!!, aix encara no m'ho crec, ja m'han donat hora per la llevadora, dema visita...

Felicitats bonica!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
Meipuça

EntradaAutor: Meipuça » dj. maig 19, 2016 1:45 pm

Ooooohhhh xoxoneta ho veus!!!! Que bé!!! Moltes felicitats bonica!!!

Ara a cuidar-se i adisfrutar

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::