Angel sound - escoltar cor
Angel sound - escoltar cor
Noies!
Algú té un angel sound per escoltar el cor? Us funciona? A quina setmana el vau poder sentir?
Jo estic casi de 9 setmanes i no sé si sentiria alguna cosa! He estat mirant per comprar-lo però tinc els meus dubtes!
A veure si em podeu aconsellar!
Gràciees
Algú té un angel sound per escoltar el cor? Us funciona? A quina setmana el vau poder sentir?
Jo estic casi de 9 setmanes i no sé si sentiria alguna cosa! He estat mirant per comprar-lo però tinc els meus dubtes!
A veure si em podeu aconsellar!
Gràciees
Re: Angel sound - escoltar cor
Hola!!
Perdona, escric des del mobil. Jo el tinc: el vaig comprar al primer embaràs fa 4 anys i si no recordo malament es sent des de les 12 setmanes. Però, si que es cert que si ets grassoneta (com jo jeje) trigaràs unes setmanes més en sentir "bé" el cor.
Felicitats per l'embaràs!!
Perdona, escric des del mobil. Jo el tinc: el vaig comprar al primer embaràs fa 4 anys i si no recordo malament es sent des de les 12 setmanes. Però, si que es cert que si ets grassoneta (com jo jeje) trigaràs unes setmanes més en sentir "bé" el cor.
Felicitats per l'embaràs!!
Nosaltres el vam sentir a partir de la 12! Ens va anar bé perquè jo estava histèrica perduda i fins q va començar a moure's m'ajudava a estar tranquila! 

Hola!
Jo vaig comprar el sonoline per amazon, i em va arribar quan estava de 9+4, i el vaig poder escoltar. Va ser molt emocionant! Això si, les següents vegades costava tant que a vegades no el trobava i em menjava el cap... a partir de les 12 setmanes ja no costa gaire, i tranquilitza molt! Així que si te'l compres, no t'hi capfiquis si no el sents ;)
Jo vaig comprar el sonoline per amazon, i em va arribar quan estava de 9+4, i el vaig poder escoltar. Va ser molt emocionant! Això si, les següents vegades costava tant que a vegades no el trobava i em menjava el cap... a partir de les 12 setmanes ja no costa gaire, i tranquilitza molt! Així que si te'l compres, no t'hi capfiquis si no el sents ;)
Va millor quan estàs de més setmanes, perquè si no sents el cor et pots ratllar, però a mi em va anar mooolt bé.Em tranquil·litzava molt quan estava angoixada sentir el batec del cor del meu petit. Jo el tinc i ja no el faré servir, així que me'l venc. si t'interessa envia'm un privat. 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |