✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
petit_somni
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: petit_somni » dg. maig 22, 2016 7:33 pm

Bona tarda noies,

Ara fa dies que no escric, tot i que vaig fent el seguiment pero el modo soso mobil em cansa... : lasito :
Primer de tot la enhoraboan a les dues banqueteres de Maig que ja han acosenguit panxu :p-) >.-<: :-()-) Marietavermella i puski!!!!!

Noyja companya agostera ;-))) nosaltres en principi al inici de la cerca no volem utilizar res de TO's si veiem que s'allarga pensabem mirar els de amazon que comenten les companyes

Náyade he vist que el TO va surtir super marcat aixi que comences desespero :miko: molt anims!

Numa com estas psicosimptomes encare? el cap és molt poderos... Jo tambe he pensat en treure l'artilleria de jocs que compres i uses poc per aquests mesos d'entrenament :ok:

Capseta anims que aixo ja ho tens no m'enrrecordo quan es la data noW pel que us llegeixo el desespero es tremendo no?

Esta passant el temps molt ràpid i en realitat fa una mica de vertigen tot plegat! Aquests dies vaig a tope amb la feina a sobre he arrosegat un encostipat així que tinc la sensació que el temps corre mes depresa que mai! En res ens plantem de vacances i a la cerca :-())
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
jpd1980
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

EntradaAutor: jpd1980 » dl. maig 23, 2016 8:09 am

Bon dia, noies!!
quin temps més tonto que tenim.. a veure si arriba ja la caloreta.. que he comprat una piscina i hi ha que gaudir-la. >.-<: >.-<:

Marietavermella i puski Moltes felicitats a totes dues!! que tingueu un molt bon embaràs!!

Ai,nenes, que ja arriba juny... això ja està aquí... a mi amb un a vegades no arribo a tot... amb dos serà una passada... pero estic amb moltes ganes i si es pot amb 3 o 4 nens que tenen algunes, segur que ho farem bé , oi? jejejeje

Náyade, vinga a tope... a veure si aquest mes celebrem panxu de la jefa banquetera!!
Numa i noyja , com aneu?
Está molt bé utilitzar joguines, a vegades quan portem molts anys, amb la rutina i el cansament... hi ha que trobar coses noves.. encara que a mi molt hardcore no m'agrada!! :-D :-D :-D
Que tingueu bon començament de setmana!!
Imatge
Imatge
Imatge
marietavermella
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 12:24 pm

EntradaAutor: marietavermella » dl. maig 23, 2016 11:39 am

Hola!!!!

Com.aneu banqueteres meves! !!!

Dir que m'heu fet companya durant un temps.curt però un bon Bonic temps! !!!

Donar les gràcies a Nayade per.obrir aquest post tant xulo! !!

I molts ànims a totes xk us vegi aviat per.el.post de mesos! !!!

Petonarros
giulietta
Entrades: 68
Membre des de: dv. abr. 15, 2016 3:14 pm

EntradaAutor: giulietta » dl. maig 23, 2016 5:30 pm

Bon dia noietes!! Estic anant de bòlit amb la feina i per tant ben desapareguda!!

I entro a fer un cop d'ull i què veig?? Dues banqueteres amb panxu!! :-()) :-()) ENHORABONA PUSKI I MARIETAVERMELLA!!!

A les altres cercadores que no heu encertat de moment, molts ànims i a donar-ho tot!! :miko:

Mode ego: jo sóc la que començo més tard de totes vosaltres, i la veritat és que hi ha dies que penso que ja m'hi posaria ara mateix!! Llavors reflexionant arribo a la conclusió que val la pena esperar uns mesets i fer les coses ben fetes, ja que així ens anirà millor pel tema laboral... però és dur!! La part bona és que el romeu, que abans era una mica de l'estil "em fa molta il·lusió però encara no és el moment i estic cagat de por" cada dia es mostra més receptiu amb el tema (per pròpia iniciativa) i això m'omple d'alegria i felicitat :love: :love: :love: se li està despertant l'instint paternal ;-))) .

Molts petons a totess!!
Imatge
SSG
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dg. abr. 17, 2016 3:46 pm

EntradaAutor: SSG » dl. maig 23, 2016 6:00 pm

Hola guapes! no tinc gairebé temps però us llegeixo. Enhorabona PUSKI I MARIETAVERMELLA !!! bones notícies entrar i llegir això.
GIULIETTA- t'entenc perquè abans em passava el mateix, ho haviem programat per Maig i al final, de moment, no es segur, però Setembre. Hi havia dies que pensava ho voldria ara mateix, però tot es tracta de pensar en fer bé les coses, no deixar-nos endur per les hormones (dificilissim) i esperar que tot arriba. Molt bé que el teu company estigui receptiu, jo m'enrecordo quan gairebé no en parlavem del tema bebé i ara que en parlem gairebé cada dia, ja es natural.

Que passeu bona setmana!
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dl. maig 23, 2016 7:37 pm

Giulietta i SSG com us entenc! : lasito : Es fa difícil l'espera pero si ho hem decidit així és perque estem convençudes que és el millor per a tots. M'he vist molt reflectida en el vostres comentaris ara les ganes apreten i costa esperar el nostre moment tan proper i ells cada cop més il·lusionats i no es per menys que passarem de ser dos a ser 3!!!!! :-()) :p-) A mi aquests mesos a la banqueta a part de servir-me per agafar molta informació tambe m'omplen de por a l'hora que penso que ja es el moment, som un ball d'hormones i encare no hem començat.
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dl. maig 23, 2016 8:30 pm

Hola guapes!!
Primer de tot felicitats per les panxus Marietavermella i Puski!!! :p-) :p-) >.-<:
Us vaig llegint desde el mòvil cada dia però lo d'encendre l'ordinador em costa una barbaritat.
Giulietta la última en començar la cerca crec que soc jo, de moment tenim previst per l'abril, gairebé un any.
Náyade falto jo a la llista, en principi a l'abril començarem.

mogo ego: Últimament m'estan venint els dubtes i m'està agafant una mica de por, ahir estava al sofà mirant una pel·licula i pensava que si tenim un altre hauré de renunciar a aquestes estones per mi sola tranquila, recordo portar molt malament no tenir temps per dutxar-me no poder dormir...i també tinc por de no arribar a tot, suposo que son tonteries, que ens adaptariem igual que fa tothom i per una altra banda m'imagino tots 4 molt feliços, tornar a reviure tot i m'hi possaria ara mateix.

Us vaig llegint encara que sigui en silenci, a veure si aviat podem celebrar més positius de les que aneu passant a cercadores.
Bona nit!!
Imatge
Náyade
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dl. maig 23, 2016 9:08 pm

Hola guapes!!!

He intentat actualitzar tot el primer post amb les noves panxus i amb l'inici de cerques :ok:

El tema que parleu dels dubtes i les pors, doncs jo em menjava l'olla més que ningú i ara no hi penso RES de RES!!!! A l'Abril hi pensava moltíssim i em ratllava sola, però ara no sé si és l'època o què, però només penso en que vull quedar-me embarassada!!! Penso que tot serà genial i que ens ho muntarem el millor que podem, però ara per ara vull estar embarassada i sentir una criatura dins meu... diguem que només penso en que vull crear vida i un vincle amb aquest petit o petita... i donar-li tot el millor!!!
Aquest capde he estat amb una amiga que té un fill de 3 mesos i me'l menjava a petons!! Em donaven ganes d'emportarme'l a casa... i pensava que si sento això per una criatura que no es meva, com serà amb el meu?? Més intens?? Doncs vull provar-ho!!! :love: A mi el meu cos i el meu cap em diuen que vull ser mare i que vull donar vida, llavors simplement em rendeixo a la mare natura i els missatges que m'envia!!

Us vull comentar a modo íntim a les que em coneixeu, que jo vaig esperar uns quants mesos per començar la cerca pel tema treball. Al final l'espera va ser curta i a sobre em van allargar contracte fins desembre 2017. Però hi ha un problema i és que ara l'empresa canvia l'horari i abans fèiem capde si, capde no de 12h, i ara passem a 7h amb lo qual hem de treballar TOTS els caps de setmana, sigui de tarda o de matí!!! Això m'està creant moltíssima mala llet i enfadar-me amb mi mateixa, perquè vaig esperar???? Si mira el futur que m'espera en aquesta empresa... :ufs:
Tan sols espero aconseguir panxu abans de gener 2017 que és quan s'implanta aquest horari i d'alguna manera no tornar amb baixa de risc + maternitat + excedència o reducció... però tinc clar que jo no treballo tots els capdes perquè sino no veuria al meu marit i no podriem ser una familia normal... i per la merrrrda que cobro no penso sacrificar-me!!!

Amb això vull dir que el tema treball és relatiu, a vegades esperes molts mesos o anys pel tema feina i et foten fora o fan canvis com aquest, i amb la porqueria de llei laboral que tenim ens poden fer els que el passi pel cap!!! És injust!! AIxí que me n'alegro d'estar cercant i buscant-me la vida, fent la meva vida i seguint endavant amb els meus plans!!! Això ningú m'ho treurà!!
El meu marit em recolça a tope i em diu que quan arribi aquest horari si encara no tenim panxu, ja farem un plantejament i buscarem un altre cosa... ell també veu qie és incompatible amb el nostre estil de vida (ell trreballa de dilluns a divendres de 8 a 20h i no el veig pràcticament).

Un petonet a totes!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge Imatge
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dt. maig 24, 2016 8:05 am

Bon dia!
Airuni per la etapa dels dubtes i les pors hem passat moltes (i seguim passant) i crec que no els deixarem mai en l'aventura de la maternitat aniran canviant pero les pors sempre estaran...
Nayade quin rollo aixo del horari! Tan contenta que estabes amb el contracte, pero sino voleu aquest canvi no podeu fer arribar als jefes que ja esteu be aixi? La veritat que treballar tots els caps de setmana ha de ser un agobio i amb un fill i l'horari del teu marit... avegades ens centren molt en la feina i despres dona aquestes sorpreses :( m'agrada molt la teva actitud per aixo tu a la vostre cerca que es un moment molt macu ara i sobre la marxa doncs ja anireu veient.
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dt. maig 24, 2016 8:12 am

Per cert acabo de veure la primera pag actualitzada! Esta genial Nayade! Jefa de dos fils! Ja sou unes cuantes a cercadores eh!
jpd1980

EntradaAutor: jpd1980 » dt. maig 24, 2016 8:41 am

Bon dia!!
entro un moment, sense temps de personalitzar...
Náyade, quina merda de horari, es cert que si treballes tots els cap de setmana no tindràs vida i menys amb un baby... així que si us ho podeu permetre a prendre pel sac el treball que segur que et surt una altre cosa!!
Nenes que ja tenim un peu al juny... passa el temps molt ràpid.
Petonsss a totes!!
Imatge
Imatge
Imatge
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

EntradaAutor: Vannion » dt. maig 24, 2016 9:23 am

M'infiltro, Nayade, que dura la vida infermeril eh...
Jo la veritat es que tinc horaris terriblement variables, pringo molts caps de setmana però de moment no m'importa. Quan tingui panxu (o més aviat, quan tingui bebé) si que intentaré prioritzar.
Tu de mentres aprofita i estalvia! (aixi ho faig jo)
SSG

EntradaAutor: SSG » dt. maig 24, 2016 12:56 pm

Bon diaa!!!

Náyade, fas bé en centrar-te en el que és important, i si podeu, el treball patada quan puguis! A vegades fem les coses pensant: -Ai aquesta feina o allò o allo altre i arriba un moment que les coses cauen pel propi pes, i que si es pot fer, encara que s'hagi de renunciar a algunes coses, clar que tot no es pot tenir.

No sé si dec ser l'unica però cada cop que s'acosta la regla, ... com qui se'm treuen una mica les ganes, se que en vull tenir però a part de que el SPM em pega molt fort... us passa?
Per altre banda, us vull explicar (per si alguna es troba al cas) que jo ara no estic treballant... he treballat molt poc els darrers mesos, no perquè no vulgui sinó perquè no surt res... Abans estava molt agobiada...poc a poc ho he anat acceptant. El meu marit te feina pero no estable, suposem cap a final d'any acaba, però la feina no serà un motiu per a retrassar ho.

Que vagi bé!
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

EntradaAutor: noyja » dc. maig 25, 2016 7:58 am

Bon dia!! Us llegeixo i estic al dia, eh? però això de posar-se a escriure ja porta més temps...jeje

Náyade, Guiletta, un consell. Feu el que sentiu en quant a la feina.
Guiletta, és cert que a vegades val la pena esperar. Solament vosaltres sabeu quan és el millor moment; potser per acabar amb aquestes pors i inseguretats heu d'esperar, aíxi que res. Tampoc és tant de temps!

Náyade, penso com tu, encara que jo a la pràctica vaig fallar. Abans el treball era molt important, em quedava hores de més, intentava quedar bé, era prioritari. Dons quan vaig dónar la notícia de que estava preny tot va canviar, fins el punt d' haver de denunciar-los per bulling (ni l'horari que vaig demanar ho van respetar, després de tot el que havia fet). Ara estic en un altre, veig les coses d'altra manera, la meva familia és lo més important, i és trist, però t' adones d 'això quan ja la tens. A vegades pero no parlar i callar-me les coses no m' ha anat tan bé, però bueno, ara tinc un treball totalment compatible amb la peque i si algun dia no em necessiten, doncs res, adéu! (no se si t'ha quedat clar el meu missatge :content:

Bueno nenis, ja queda menys petr sortir de la banqueta. L' estiu està aquí a prop i em sembla que moltes en poquet marxem!! moltíssima sort i sobretot gaudiu!
Ja teniu decidit el destí de vacances? nosaltres estem mirant d'anar-nos a Tenerife, sino a la platja, a l'apartament del sogres, Puerto de Sagunto >.-<: >.-<: Quines ganes!!!!
Imatge
jpd1980

EntradaAutor: jpd1980 » dc. maig 25, 2016 10:19 am

Bon dia,

SSG, jo ara vaig millor amb el SPM, però abans de tenir al meu fill, ho passava molt malament... però si que es cert, que cada mes quan baixa , tinc més ganes de tenir panxu...
I per altra part, el tema del treball que comentes, jo no tinc treball fixe ara, alguns dies vaig a fer unes horetes, però de tant en tant... També ho passava malament amb el tema, però ara penso que això m'està deixant gaudir del meu petit a tope... positivisme!!!

noyja, nosaltres no marxem de vacances a l'estiu... Hem fet reformes a casa, comprat una piscineta i volem gaudir-la a tope... i marxem a l'octubre a Lanzarote... tu marxes a Tenerife?? uyuyuyyyy... que de Tenerife vaig portar el millor souvenir: el meu petit... jejejejeje.
Imatge
Imatge
Imatge
numa1982
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dc. maig 25, 2016 12:50 pm

Bon dia, banqueteres!!!!!

No escric massa però us vaig seguint. Ja tenim solucionat el tema cotxe :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) : el guanyador ha estat el Toyota Verso! Així que quan ens posem amb el tercer, ja no caldrà patir per aquest tema!

Náyade: jo crec que esperar a cercar per acabar els estudis o semblants sí que s'entén, però avui dia la feina és quelcom molt incert: avui en tens i demà ets al carrer. Segur que no trigueu a trobar el cigronet, i crec recordar que la baixa al vostre conveni és bastant aviat, no? Doncs ànims i al ataaaaaac!!!!!

No sé qui preguntava pel tema vacances: nosaltres no marxem, com que vivim a Mallorca i sempre hi ha coses a fer a casa, quan tinguem vacances (jo sóc profe i en tinc moltes) aprofitarem per anar a la platja i fer l'habitació de la nena (així aniríem desallotjant el bressol, per si de cas!).

Airuni: és veritat, ara que esteu tranquils, l'arribada d'un nou membre a la família serà un trasbals, però serà un regal preciós per a tots. Ja sé que mai sabem com anirà el futur, quan i on acabarem, amb qui... però un germà és de per vida i, tot i que només sigui per a compartir les penes, ja val la pena! Els nostres es porten poquet (17 mesos) però és genial veure quan, el dia que un dels dos està malalt a casa, no para de preguntar per l'altre. Entenc que et faci mandra, però si en teniu ganes, no us en penedireu!

Ànims a totes, que cada dia que passa és un menys per a començar la cerca!
Imatge

ImatgeImatge
SSG

EntradaAutor: SSG » dc. maig 25, 2016 12:58 pm

Bon dia!!

JPD, si, hem de ser positives, totes les condicions a l'hora no les tindrem, així que prioritzar.
Tema SPM...m'ha de venir dissabte i me noto histèrica...

NUMA- Nosaltres vem canviar el cotxe al Febrer, ens va deixar tirats. L'escollit va ser un opel corsa...veniem d'un tres portes i ara ja tocava alguna cosa millor.
Hem viscut a Mallorca per 4 anys :ok:

Nosaltres marxem de vacances a Itàlia!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: Arigalma » dc. maig 25, 2016 1:31 pm

Hola noies
He trobat aquest grup de banqueteres i m'ha semblat molt adient per mi ja que m'acaben d'operar x tancar-me la cicatriu interna de la cessària i he d'esperar 1 any per poder quedar embarassada....
Com que estic de baixa tinc temps x cotilleja per aquí que feia molt temps que no entrava.
Tinc un peque de quasi 28 mesos.
Molta sort a les que us posareu aviat a buscar!
Imatge

Imatge
jpd1980

EntradaAutor: jpd1980 » dc. maig 25, 2016 2:12 pm

Arigalma ha escrit:Hola noies
He trobat aquest grup de banqueteres i m'ha semblat molt adient per mi ja que m'acaben d'operar x tancar-me la cicatriu interna de la cessària i he d'esperar 1 any per poder quedar embarassada....
Com que estic de baixa tinc temps x cotilleja per aquí que feia molt temps que no entrava.
Tinc un peque de quasi 28 mesos.
Molta sort a les que us posareu aviat a buscar!

Hola Arigalma!! benvinguda!!!
ostres, operada de la cicatriu de la cessària?? ufff... i des de fa 28 mesos no s'havien adonat...?? el meu petit va néixer per cessària també, vaig tenir una infecció per dins, però tot bè ja... Que vagi tot molt bé, que tinguis una bona recuperació i en un any: al ataquerrr >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
Imatge
Náyade
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dc. maig 25, 2016 7:44 pm

Hola a totes!!!! <:-)

Arigalma benvinguda!!!!!!!! T'incorporo a la pàgina d'inici!!!!! Ostres quina put*da lo de la cicatriu, per sort ha tingut solució i en un anyet ja veuràs com de seguida et quedes prenyi! :love:

Tema treball. Avui hem tingut reunió amb el sindicat i ha creat un planning on podriem lliurar 1 cap de setmana, hem estat parlant i aviam si acceptaven. Després tenien reunió amb l'empresa (que és privada) i es veu que s'han aixecat de la taula perquè no volien ni sentir un altre punt de vista o alternativa... que el que hi ha és el que hi ha i punt! Que firmèssim o que sino ens trucarien un a un oferint-nos X diners per marxar a casa :ufs: Son uns fills de la grandíssima put* i la veritat que això de conciliació familiar no ho entenen, és vergonyós com està el panorama laboral, cada any pitjor que l'anterior... fins que no t'afecta no te n'enteres!!!!!! I a sobre de la merdda d'horari que tenim, pringant caps de setmana, festius, celebrant cap d'any a l'hospital i així t'ho paguen?? A vegades penso que hauria d'haver estudiat un altra cosa de veritat :ufs:
Hi han dos tipus de personas, unes que viuen pel seu treball, els fa sentir realitzades i gaudeixen a tope de fer bé el seu treball, i altres que van a treballar les seves hores, ho fan lo millor possible però desconnecten al sortir i prioritzen la seva vida privada... i jo sóc de les segones!!! Per exemple jo em sacrificaria i treballaria, per posar un exemple, de caixera, si això em garanteix un horari "fixe" sense trucades sorpresa de "pots venir ara a treballar?"... però hi ha gent que em diu que no deixaria mai l'infermeria!!! Doncs mira... jo la deixaria ben a gust si a canvi pogués gaudir a tope de la meva familia!!!!!!!! A l'infermeria que li bombin!!!!!! I això que m'agrada el meu treball però has de donar massa de tu mateixa, i per a mi la prioritat numero 1 és la meva familia, el meu temps, les meves vivències perquè jo soc de les de CARPE DIEM, que un dia serem velles i no haurem gaudit res de la vida........

A vegades cal esperar pel tema treball, i pot sortir bé i que l'espera valgui la pena, o no... a mi em consola haver esperat i que m'ampliin el contracte fins desembre 2017 sino ara mateix estaria al paro!! Així que no ho veig malament. A més, veure el panorama m'ha animat a que he de ser mare quan jo vulgui i no esperar a que aquests desgraciats em destrossin els somnis i les il.lusions!!!!

Gràcies a totes per les vostres aportacions!!!!! neukiss-)

Tema cotxe numa què béeeeee me n'alegro!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Tema vacances. Nosaltres aquest any estem pelats així que farem poca cosa, uns dies anirem a Gijón perquè tenim allà uns amics de vacances que ens han dit que anem uns dies, però poc més. Aprofitarem que en teoria estarà arreclada la casona de Tarragona per estar allà. Crec que no farem gaire més. A sobre tenim el pase anual de PortAventura així que espero poder anar-hi (espero estar prenyi però al menys anar a passejar!) i al Costa Caribe. La resta crec que es reduirà a soparets fora a la fresca, piscina de poble i com a molt un cap de setmana amb amics que encara està pendent de confirmar... Així que ben light aquest any!! Tot sigui per estalviar pel futur z2:-) !!

Doncs res més maques... aquest capde tinc festa i no farem res especial, però m'encanten aquests capdes en que no es planeja res però surt genial!!!! :love:

Muaaaaaaaaa neukiss-)
Imatge Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::