.•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Petit36
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Petit36 » dt. maig 24, 2016 2:29 pm

Hola a totes com aneu???

MOSSA a veure si será una super panxuuuu. .. jo d tu faria TO dema I dema passat. .. I si surten positius. . TE al canto!!
mossa-77
Entrades: 326
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 9:25 pm

EntradaAutor: mossa-77 » dt. maig 24, 2016 3:23 pm

Bona tarda noies!

Petit no tinc la DNW fins dilluns que bé, no sé... és una cosa molt rara, ahir no vaig tenir punxades, però avui ens torno a tenir. No sé perquè el meu cos fa el burro d'aquesta manera, aixxxx no m'haguès pensat mai que seria tant complicat tot això. :ufs:
Imatge
marietavermella
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 12:24 pm

EntradaAutor: marietavermella » dt. maig 24, 2016 3:33 pm

Petit36 ha escrit:Hola a totes com aneu???

MOSSA a veure si será una super panxuuuu. .. jo d tu faria TO dema I dema passat. .. I si surten positius. . TE al canto!!

Vaig llegir que si el test d'òvulacio es positiu podria ser embaràs xk la hormona que detecta també és present al . embaràs! ! Així que no trigui en confirmar!!!!!
mossa-77

EntradaAutor: mossa-77 » dt. maig 24, 2016 4:05 pm

M'he tornat a fer TO i em torna a sortir positiu, la segona linia menys marcada, però positiu. I si he buscat per aqui a internet, i com bé dius Marietavermella, a vegades els TOs detecten una hormona que també hi ha a l'embaraç, o sigui que ara lo unic que puc fer és esperar a dilluns aveure si no em torna a fer el tonto la Warry com el mes passat. Aquest és el cinquè cicle desprès de l'abortament, i estic cansada ja....., cada mes pendent de la warry, jo que mai sabia quin dia m'havia de venir, i em solia venir sempre per sorpresa. :-o00m
Imatge
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

EntradaAutor: Vannion » dt. maig 24, 2016 4:17 pm

Mode soso. Mossa, a lo millor són tot bones notícies
Si que és veritat que cada cicle, després d'haver assaborit de tant a prop que es estar embarassada és més dur. Però cada dia estem més a prop!

Quedo molt pendent de tu!
marietavermella

EntradaAutor: marietavermella » dt. maig 24, 2016 6:05 pm

mossa-77 ha escrit:M'he tornat a fer TO i em torna a sortir positiu, la segona linia menys marcada, però positiu. I si he buscat per aqui a internet, i com bé dius Marietavermella, a vegades els TOs detecten una hormona que també hi ha a l'embaraç, o sigui que ara lo unic que puc fer és esperar a dilluns aveure si no em torna a fer el tonto la Warry com el mes passat. Aquest és el cinquè cicle desprès de l'abortament, i estic cansada ja....., cada mes pendent de la warry, jo que mai sabia quin dia m'havia de venir, i em solia venir sempre per sorpresa. :-o00m

mossa pepos al 100% amb optimisme!!!!
La espera fins dilluns potser molt llarga però intenta pensar en altres coses!!!!
Espero amb molt de cor veure't al post de Gener al.meu costat! !!!
irisolda
:: zebra
Entrades: 1122
Membre des de: dt. maig 24, 2011 9:40 pm

EntradaAutor: irisolda » dt. maig 24, 2016 7:26 pm

que extrany i curiós mossa espero i deitjo que tinguis final feliç :-()) te bona pinta això dels TOs positius >.-<: dissabte ja podries fer test :content:
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Petit36
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

EntradaAutor: Petit36 » dt. maig 24, 2016 8:20 pm

MOSSA jo tb es el 5e. Cicle post-avort.. I es fa cuesta arriba. . Pero hem de ser positives I jo crec q si hem tingut dos embaraços tindrem un tercer segur!!!!
La setmana pasada vas fer TO? A quin día d cicle estas?
mossa-77

EntradaAutor: mossa-77 » dc. maig 25, 2016 5:06 am

Bon dia guapetones!

Irisolda m'esperaré a dilluns segurament a fer TE, perque dissabte i diumenge treballo 12 hores i marxo de casa a les 4 del mati, i et juro que aquella hora, ni les hormones no estàn despertes!!! Tot i que els meus companys estàn més pendents de si tinc panxu o no..., i em donaràn pel sac tot el cap de setmana, prefereixo fer-lo a casa dilluns amb la calma. ( si no hi ha warry es clar!)

Petit la setmana passada no em vaig fer TO ja que porto un parell de mesos sense fer-ne, total... Els altres mesos n'havia fet i no servia per res, al contrari em posava presió a mi mateixa. I ara m'els he fet per comprovar si realment ovulava, ja que aquests dolorets no els veia normals, i el fluxe tampoc, quan m'ha de venir la warry no tinc aquests sintomes ni molt menys. I pataaaam positiu.
Avui tinc com un pessigolleig als mugrons, una cosa molt estranya de veritat. En fi... Esperarem a la setmana que bé, aveure què serà, també us dic que no em faig ni una ilusió, ja que desprès la patacada és monumental!
Imatge
Meipuça
Entrades: 94
Membre des de: dt. maig 10, 2016 9:20 pm

EntradaAutor: Meipuça » dc. maig 25, 2016 2:10 pm

Aixxx mossa-77 quina cosa més rara, ves fen-te TO's a veure què passa.
Ja sé que el desepero és terrible, però siguem positius. Al treballar tant t'anirà bé per tenir el cap ocupat i no pensar.

Va molts ànims bonica, molts pepos i estem pendents de tu.

Qui més queda nenes per aquest mes que ja he ben perdut el control. Això de tenir la Warry de veritat que relaxa tu, com que no hi tens res a fer desconectes. Ara a esperar que acabi de passar la W i a començar amb el SM!!!
irisolda
Entrades: 1122
Membre des de: dt. maig 24, 2011 9:40 pm

EntradaAutor: irisolda » dc. maig 25, 2016 6:40 pm

mossa ja podràs estar amb el run run al cap sense sortir de dubtes tot el cap de setmana? jo si fos tu deixaria preparat el test a la nit i quan et llevis ja que aniràs si o si al wc el fas i ens dones una alegria :content: jeeje

hi havia aquesta lista a la primera pàgina

23 de Maig - Pitxillu
26 de Maig - Mllebuendia
27 de Maig - capseta
30 de Maig -mossa-77 - Pitxin
2 de Juny - Náyade
4 de Juny - Sandysc85 - Nuriafm
6 de Juny -mercesf30
8 de Juny - Maryla
10 de Juny - Irisolda
16 de Juny - Meipuça

mllbuendia vas dir que demà et faries test, com vas?
capseta, pitxin alguna novetat o símptomes a destacar?

jo aviam si avui ataco l'irisoldo, tot i que no se... ahir ja vam fer pinxitu, s'ha de fer dia si dia no, no? crec que demà sortirà positiu el To, nomès m'en queden dos :-o00m i vaig fer comanda a amazon però de les que triguen la vida
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Náyade
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dc. maig 25, 2016 7:23 pm

Sorry!!!! :ufs:

Hola a totes guapisimes!!! Ho sento, he estat una mica out des de dilluns però us he anat llegint a totes!!! <:-)

nurolrosa, ho sento guapa :-()-) Quina mala put* la warry aquesta :ufs: :-(( Molts ànims i a desncasar... Quina es la teva DNW??

Maryla, ja saps... ànims amunt i calçes avall!!!! :-eh_::

Mossa-77, aiiiii que això fa oloreta de panxu!!!! No vull flipar-me massa però em faria moltíssima ilu cantar una última panxu abans de marxar!!! >.-<: Ánim guapa!! ..::·· Estarem totes pendents al dilluns!!! :p-)

Vannion aviam què tal amb els TO. Ja havies fet abans? Ara no m'enrecordo. En tot cas, els TO son més per fer la gràcia que per altra cosa... a vegades saber que ovules el dia X no et serveix de res perquè aquell dia no pots fer res (com jo en aquest cicle) i potser amb un TO negatiu el pinxitu daquell dia fa diana!!

Meipuça me n'alegro que estiguis de relax... aquesta fase es de descansar, reflexionar i mimar-nos molt!! Ànims!!

irisolda a enganxar l'ovulet!!! Lo del dia si, dia no, al final has de fer el que creguis perquè realment ningú ens garanteix que si fas pinxitu al dia del TO o el seguent pugui ser panxu segura... no se si era la puski que deia que s'havia quedat segur d'un altre dia pq aquell no van fer res... no sé qui era exactament però això em va animar a pensar que és tot una mica a l'atzar! Ovbiament si pots fer pinxitu doncs millor!!!
A l'ataqueeeeeee :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::

Deixo la llista actualizada (crec) Qualsevol cosa que s'hagi de corregir siusplau m'ho dieu! <:-)

:-eh_:: Properes NO warrys: :-eh_::

23 de Maig - Pitxillu
26 de Maig - Mllebuendia
27 de Maig - capseta
30 de Maig -mossa-77 - Pitxin
2 de Juny - Náyade
4 de Juny - Sandysc85 - Nuriafm
6 de Juny -mercesf30
8 de Juny - Maryla
10 de Juny - Irisolda

Pitxillu, Mllebuendia i capseta... com va???? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Vinga que estic afinant la veu que vull cantar més!!! No em deixeu amb les ganes!!!!!!!!! :p-) :p-) :p-)

ModoEGO. Estic a CD23 i us juro que em sento embarassada i el xasco serà una mica heavy quan em baixi la W... :ufs: Des d'ahir que em desperto a mitjanit i em fa una mica de mal el baixventre... com si hi hagués algún múscul estirat, no sé si m'explico, una espècie de "agulletes" rares... dolorets tipus warry inclosos. Però clar, pot ser tant warry com panxu! Així que res... a desesperar... em queden 8 dies fins a la DNW. A sobre el Nayado no ajuda, diu que m'ha prenyat segur... i son tantes les ganes i a sobre amb el panorama laboral que se'm presenta que quedar-me prenyi seria la canya! :b-))) Estic modo zen eh! Però no deixo de pensar que hi han grans posibilitats que estigui prenyi i això no m'ajuda... intento distreure'm i ho aconsegueixo però llavors em fa mal la panxa i pam! Ja penso... serà el cigronet??... :content:

Aviam què passa........ :globus:

Ningú s'ofereix de jefa????

Petonassos per a totes!!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Imatge Imatge
Meipuça

EntradaAutor: Meipuça » dc. maig 25, 2016 9:22 pm

Jajajaja nayade bonica, va pensem positiu i pot ser has fet diana!!!!! Seria genial que la jefa canti la seva propia panxu!!! Jijiji si és el cas ja la cantarem nosaltres per tu. Va que pot ser si que l'heu ben encertat. Creuarem els dits.

A veure noies una consulta, dubte que fa uns dies que em ronda el cap i no en tinc cap informació. La cosa és que tinc una nena de 2 anys i poc i encara f pit. Em va venir la Warry per primer cop al juliol de l'any passat, quan la nena tenia 18 mesos. I ara des del gener vam anar reduint tomes perquè encara feiem a demanda, fins fa un meset aprox que només fem pit per anar a dormir i ja està, excepte quan està malalta com ara que si es desperta a la nit i demana nhi dono. I ara fa dies que rumio que si el fet de donar pit (molt poquet ja) influenciarà en el fet de quedar-me o no embarassada. Què creieu, és una xorrada? Algú sap algo del tema?

Quin rollas que us he fotut.
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dc. maig 25, 2016 10:06 pm

Hola noies!!

Porto uns dies que vaig participant al grafiqueres i aqui no, pero us llegeixo cada dia.

Contesto a la meipuça, que et tinc recent, jeje. He llegit força sobre el tema i en principi la lactancia no té perquè interferir amb la cerca d'embaràs, sobretot si ja t'ha reinciat la W. Sé que hi ha mares que deixen de fer pit durant la cerca o durant l'embaràs per diferents motius, però en principi com et dic no és necessari.

Modo EGO: diumenge passat em vaig fer TE, va sortir negatiu però era evidentment aviat. Porto amb els pits amb auqella sensacio de que pesen més pràcticament des que em van sortir els TO positius. Cada mes em passa el dia o dos dies previs a la W, pero ara ja porto mes de 10 dies.
A part com diu la Nayade, em noto sensacions a baix. A vegades si que noto que son gasos o que he d'anar al lavabo, pero altres cops noto algo diferent.
Ja li dic al capseto que jo em noto embarassada, que si em baixa la W la caiguda serà terrible, i com pot ser que el cap sigui tant poderós!!!
i ojo al dato: avui m'he posat un sosten dels que em van una mica més amplets (es el que té haver fet canvis de pes els ultims anys/mesos, tens sostens de totes les talles!), doncs va i m'anava just-petit, sem sortia una mica el pit per dalt. Aixi que ja no nomes es sensacio meva, objectivament estan inflats.
En principi voliem esperar a diumenge per fer TE, pero no se si divendres al matí tornaré a caure en la temptacio. No sé què fer.... En tinc molts de tires de amazon, m'en queden 29!!!
Així que no vindrà d'aquí, no? :content:

Però vaja, que a part de fixar-me molt en si noto això o allò i notarme els pits infladissims, no estic tant desesperada com dies enrere.

Aiiii, ja queda poquet per saber algo, això espero!!

Una abraçada noies!!!! Gràcies per ser aquí :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Elantris
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

EntradaAutor: Elantris » dc. maig 25, 2016 10:07 pm

Hola noies! Com aneu!!?? Passava per aquí a saludar :content:
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dc. maig 25, 2016 10:10 pm

Meipuça! No et puc contestar, hi ha gent que diu que si que influeix, altres que no... mai ho pots saber realment crec! Aviam si algú pot contestar.

Es com aquesta llegenda urbana de que si estàs embarassada i dones pit, pots perdre el bebè perquè gèneres oxitocina o no sé quina hormona i això afavoreix l'avortament espontani... no sé noies, jo no entenc tant! Seria qüestió de preguntar-ho a algun gine!

En principi no hauria d'influir no??

Bona nit!!!!
Imatge Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dc. maig 25, 2016 10:15 pm

Aaaaai m'he creuat amb l'Elantris i la capseta!!!!

Holaaaaaa Elantris guapissima com estàs???? Gràcies per passar!!!

Capseta uuuuuu això ja saps la pinta que té!!!! Aviam si divendres cantó la teva panxu!!!! Que només quedes tu de banqueteres!!!! A seguir el camí de mà puski i la marietavermella!!!
Jo els pits mels noto iguals la veritat. Només es aquella sensació rara a baix... inclús em vaig flipar de que anava massa al bany!! Però no... són paranoies!! així que res a mi em queden molts dies per davant... potser són tot gasos o pre warry i estem discutint una xorrada jajajaja.

Muakssssss
Imatge Imatge
marietavermella

EntradaAutor: marietavermella » dc. maig 25, 2016 10:40 pm

Meipuça ha escrit:Jajajaja nayade bonica, va pensem positiu i pot ser has fet diana!!!!! Seria genial que la jefa canti la seva propia panxu!!! Jijiji si és el cas ja la cantarem nosaltres per tu. Va que pot ser si que l'heu ben encertat. Creuarem els dits.

A veure noies una consulta, dubte que fa uns dies que em ronda el cap i no en tinc cap informació. La cosa és que tinc una nena de 2 anys i poc i encara f pit. Em va venir la Warry per primer cop al juliol de l'any passat, quan la nena tenia 18 mesos. I ara des del gener vam anar reduint tomes perquè encara feiem a demanda, fins fa un meset aprox que només fem pit per anar a dormir i ja està, excepte quan està malalta com ara que si es desperta a la nit i demana nhi dono. I ara fa dies que rumio que si el fet de donar pit (molt poquet ja) influenciarà en el fet de quedar-me o no embarassada. Què creieu, és una xorrada? Algú sap algo del tema?

Quin rollas que us he fotut.

Jo tinc la nena de 4 anys i encara fem pit a demanda, i estic embarassada aixi que no crec que tingui res a veure....
Meipuça

EntradaAutor: Meipuça » dc. maig 25, 2016 10:52 pm

Gràcies capseta i marietavermella!!!! Guai em quedo més tranquil·la.
Jajaja Nayade m'he cagat amb el que has dit. Esperem que no sigui el cas.

Aixxx capseta, a veure si hi ha sort. Noies no se com us ho feu per aguantar, jo amb el desespero i amb 29 TE's a casa me'n faria un cada dia!!!! Jajaja
Va estem pendents de tu capseta.

Petonets
mllebuendia
Entrades: 65
Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: mllebuendia » dj. maig 26, 2016 9:24 am

hoooola guapíssimes!!! :love:

Ai, Náyade, Capseta que al final cantarem les vostres panxus! I si és que no, ja la cantarem tard o d'hora :ok:

Ego: Avui és el meu DNW. Ni m'he pres tempe perquè mentre no tingui noticies de la W prefereixo no saber res més, com tampoc noto res que no sigui el que ja vaig comentar i que en part és el que noto a cada cicle (més o menys). Segons el FF diu que em faci TE, però jo penso esperar perquè encara queda tooooooooot el dia d'avui i potser que en qualsevol moment aparegui la W, així que, :-o00m

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::