Ens ha tocat Sant Pere Nolasc (Sant Andreu)

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Marta99
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. feb. 23, 2016 8:45 am

Ens ha tocat Sant Pere Nolasc (Sant Andreu)

EntradaAutor: Marta99 » dv. maig 20, 2016 8:48 am

Ja tenim escola assignada, el Sant Pere Nolasc.
Haviem triat Can Fabra, Maquinista o Mestre Gibert i no tenim idea del tipus d'escola que és la Sant Pere. He trucat i he parlat amb la cap d'estudis. M'ha donat bones sensacions i m'ha dit que ens ensenyarà l'escola la semana que ve; tot i que m'ha dit que les seves filles van a Can Fabra (i que no les hi tornaria a portar).
Estem ben desconcertats, hi estarà bé?
Algú més en mateixa situación??
loula1974
Entrades: 18
Membre des de: dt. abr. 19, 2016 8:48 am

Re: Ens ha tocat Sant Pere Nolasc (Sant Andreu)

EntradaAutor: loula1974 » dv. maig 20, 2016 10:09 am

Hola, Marta,
Nosaltres hem entrat a la nostra segona opció, però cabia la possibilitat de que ens enviessin d'ofici a la Sant Pere Nolasc, que no té massa bona fama. Vam anar a una reunió amb l'AAVV de Sant Andreu fa unes setmanes i allà ens van dir que aquesta mala fama l'arrossega de fa molts anys, quan "el millor" era portar als nens a l'escola concertada i les públiques no valien res. Però ens van dir que era una bona escola i que prova d'això era que els nens assignats d'ofici no sol·licitaven canvi d'escola els anys posteriors.
El proper dilluns dia 23 es fa una reunió de l'AAVV de Sant Andreu Sud a Can Portabella. Et copio part del correu:
"En definitiva, com ja us vam comentar, després de l'assignació definitiva convocarem una reunió informativa el proper dia 23 a les 18,30h de la tarda al Casal de Barri de Can Portabella. Les famílies que no estigueu d'acord amb l'escola d'ofici que us assignin podeu portar una fotocòpia del vostre full d'inscripció. Nosaltres agruparem totes aquestes demandes i intentarem trobar una solució satisfactòria per a tothom, és a dir, lluitarem per a que cap infant l'escolaritzin fora de la seva àrea de proximitat."

Jo us recomano que aneu i us informeu: si després aneu a veure la Sant Pere i us convenç, haureu conegut veïns i una associació que es mou molt pel barri.

loula
camdem
Entrades: 33
Membre des de: dt. gen. 14, 2014 8:50 pm

EntradaAutor: camdem » dv. maig 20, 2016 11:04 am

Hola
Jo tinc una amiga que hi porta els seus fills
No era la seva primera opció pero no está especialment descontenta.
Educacio mes tradicional i res a veure amb can Fabra o maquinista.
Tenen una especial batalla amb el tema deures. Tambe es veritat que han canviat fa poc l'equip directiu i volen canviar coses...
No Crec que es mereixin la mala fama que tenen pero tambe Crec que haurien de mirar qué no funciona ,ja que cada any els sobren unes 30 places...
Marta99

EntradaAutor: Marta99 » dv. maig 20, 2016 12:29 pm

Gràcies per la info noies,
aquesta tarda aniré a veure l'escola per fora encara que sigui i a veure quina gent hi ha.
És una llàstima no poder triar el projecte educatiu dels teus fills i haver d'acceptar una plaça d'una escola que ni has vist...
Marta99

EntradaAutor: Marta99 » dt. maig 24, 2016 10:18 pm

Algú altre que s'hagi quedat fora de Can Fabra i li hagi tocat el Sant Pere Nolasc?
Anna2016
Entrades: 1
Membre des de: dj. maig 26, 2016 8:23 am

EntradaAutor: Anna2016 » dj. maig 26, 2016 8:32 am

Hola Marta, nosaltres també hem quedat fora de can Fabra, i la nostra escola assignada és Sant Pere Nolasc. No era la nostra primera opció però tot i arrossegar no gaire bona fama, vam anar a les portes obertes i ens va agradar, per això la vam posar a la llista. La direcció ha canviat i persones amb les q he parlat q porten al seus fills diuen que estan contentes. Penso que els nostres fills estarán bé! Tot i això t'entenc perquè jo tb volia un altra tipus d'educació i costa una mica fer-se la idea.Suposo que no serem les úniques que ens ha passat igual, Can Fabra era el risc que tenía..ens vam arriscar..
Marta99

EntradaAutor: Marta99 » dj. maig 26, 2016 3:05 pm

Hola Anna,
Si, és bastant frustrant... L'escola ens ha citat per ensenyar-nos les instal·lacions i parlar una mica del projecte, ja que no vam anar a les jpo.
Doncs ja ens veurem al setembre per l'escola.
Galilea79
Entrades: 15
Membre des de: dl. feb. 04, 2013 12:46 pm

EntradaAutor: Galilea79 » dg. nov. 13, 2016 4:17 pm

Hola!
Què tal us va amb el Sant Pere Nolasc? A nosaltres ens toca triar l'any vinent,noés la nostra primera opció, però donades les places que sempre sobren no ho descarto com a segona opció. Conec la mala fama, però la gent que conec que els porta estan contents... Què me'n dieu d'aquest primers mesos?
Gràcies!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::