.•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•.
Bon dia noies!!
quin greu aquestes maleïdes W... Sempre han d'aparèixer quan menys volem... però ànims amunt i calces avall per a continuar gaudint de la cerca!!
Benvingudes les noves incorporacions.
Força i energia a les que esteu en SW o a punt d'entrar-hi.
Náyade, potser si que és massa aviat... jo tinc DNW 4 de juny, ben a prop teu.
Modo Ego: ahir vaig tenir una petita taqueta marronosa, em noto molt cansada al matí i ahir nit després de sopar vaig vomitar. Em sento, com deia la Náyade, embarassada, però pot ser que siguin psicosímptomes i ja està... però el fet de tacar unes gotetes ahir em fa pensar en el que diuen de la implantació... Jo que portava molt bé la primera setmana de desespero... i pam, ahir gotetes i vòmit per fer entrar les agonies durant l'espera...
Náyade!! Seria genial tenir-te de jefa!!1
Una abraçada a totes i a gaudir del cap de setmana!
quin greu aquestes maleïdes W... Sempre han d'aparèixer quan menys volem... però ànims amunt i calces avall per a continuar gaudint de la cerca!!
Benvingudes les noves incorporacions.
Força i energia a les que esteu en SW o a punt d'entrar-hi.
Náyade, potser si que és massa aviat... jo tinc DNW 4 de juny, ben a prop teu.
Modo Ego: ahir vaig tenir una petita taqueta marronosa, em noto molt cansada al matí i ahir nit després de sopar vaig vomitar. Em sento, com deia la Náyade, embarassada, però pot ser que siguin psicosímptomes i ja està... però el fet de tacar unes gotetes ahir em fa pensar en el que diuen de la implantació... Jo que portava molt bé la primera setmana de desespero... i pam, ahir gotetes i vòmit per fer entrar les agonies durant l'espera...
Náyade!! Seria genial tenir-te de jefa!!1
Una abraçada a totes i a gaudir del cap de setmana!
Hola guapes!!
Sisi xinxa, jo també he pensat el mateix!!! I si és aixi maleit ovusitol doncs! Ni mai que me l'hagues pres, perque els meus cicles eren ben regulars de tota la vida!! Em queda esperar a la setmana que bé aveure què passa
Sisi xinxa, jo també he pensat el mateix!!! I si és aixi maleit ovusitol doncs! Ni mai que me l'hagues pres, perque els meus cicles eren ben regulars de tota la vida!! Em queda esperar a la setmana que bé aveure què passa
Bon dia cercadores,
Primer de tot, disculpeu per la meva desconnexió, tinc moltes coses en marxa, però també us he de ser franca: em sento una mica allunyada de les preocupacions d'algunes de les cercadores, per diversos motius i que, per mi, no són fàcils de gestionar. I el fet d'estar aquí, al principi m'ajudava en la cerca, però hi ha hagut un punt que ha deixat de ser així.
La meva W va venir puntual, cual el más puesto de los británicos. Però sento que he de deixar el socpetit, de moment, al menys al foro de cercadores. Hi seguiré amb l'altre àlies com he fet fins ara, en tot allò que pugui ajudar.
M'alegro un munt per les noves panxus, i molta força, ànims i PEPOs a les que seguim cercant.
Espero que ens veiem aviat a l'altra banda!!! Molts petons boniques!!
Primer de tot, disculpeu per la meva desconnexió, tinc moltes coses en marxa, però també us he de ser franca: em sento una mica allunyada de les preocupacions d'algunes de les cercadores, per diversos motius i que, per mi, no són fàcils de gestionar. I el fet d'estar aquí, al principi m'ajudava en la cerca, però hi ha hagut un punt que ha deixat de ser així.
La meva W va venir puntual, cual el más puesto de los británicos. Però sento que he de deixar el socpetit, de moment, al menys al foro de cercadores. Hi seguiré amb l'altre àlies com he fet fins ara, en tot allò que pugui ajudar.
M'alegro un munt per les noves panxus, i molta força, ànims i PEPOs a les que seguim cercant.
Espero que ens veiem aviat a l'altra banda!!! Molts petons boniques!!
Noies, us explico... des de dimecres que tenia punxadetes extranyes. Ahir vaig pensar i li vaig dir a la meva parella aquest mes si! Just quan estava fent pipi vaig veure una taca rosadeta al paper i vaig pensar: merda la W. Ell volia que em fes un CB però no vaig voler, perquè ja em venia la W.
Avui res de res... no he tacat res en tot el matí i he decidit fer un CB. I patapam: Embarazada 1-2!!
Estic a l'expectativa..és el quart embaràs.
Mossa-77: fes un CB!
Una abraçada
Avui res de res... no he tacat res en tot el matí i he decidit fer un CB. I patapam: Embarazada 1-2!!
Estic a l'expectativa..és el quart embaràs.
Mossa-77: fes un CB!
Una abraçada
Primer de tot Pitxin felicitaaaaats!!!!
pitxillu espero que la desconecció sigui en positiu i entris aviat a donar bones noticies!
nuria ai!!
aviam si és implantació, uns dies més i sortirem de dubtes
xinxa t'acompanyo en aquests dies d'espera
náyade que t'hem de renyar?
no es fan els Te's una setmana abans!!
dimarts vinent si eh?! Ah! i a mi m'agrades molt com a jefa, dones molta alegria i vidilla a les noies, vote for you
maryla al ataqueeeee
nuvolrosa les proves médiques sempre angoixen, però si troben algo i es pot sol.lucionar molt millor, no? va que anirà bé!
capseta aquestes warrys que destaroten les hormones
va ànims amunt .... que segur que tindreu molt a celebrar aviat!
mossa no se com aguantes sense fer test
quins símpotems tens?
pues ahir tb va fer pinxu
, últimament no ho fem tan sovint com fa uns anys, i clar ahir ja em va preguntar perque tanta eufòria i li vaig dir que era el moment... i no em va boicotejar ni res, ben content el senyor que estava
avui el to ja ha donat negatiu entrem en modo zen de moment aviam quan aguanto 
pitxillu espero que la desconecció sigui en positiu i entris aviat a donar bones noticies!
nuria ai!!
aviam si és implantació, uns dies més i sortirem de dubtes
xinxa t'acompanyo en aquests dies d'espera
náyade que t'hem de renyar?
no es fan els Te's una setmana abans!!
dimarts vinent si eh?! Ah! i a mi m'agrades molt com a jefa, dones molta alegria i vidilla a les noies, vote for you maryla al ataqueeeee
nuvolrosa les proves médiques sempre angoixen, però si troben algo i es pot sol.lucionar molt millor, no? va que anirà bé!
capseta aquestes warrys que destaroten les hormones
va ànims amunt .... que segur que tindreu molt a celebrar aviat!mossa no se com aguantes sense fer test
quins símpotems tens?pues ahir tb va fer pinxu
, últimament no ho fem tan sovint com fa uns anys, i clar ahir ja em va preguntar perque tanta eufòria i li vaig dir que era el moment... i no em va boicotejar ni res, ben content el senyor que estava
avui el to ja ha donat negatiu entrem en modo zen de moment aviam quan aguanto 
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Hola!!!
Em presento! Soc mare d'una nena preciosa, però al fer els dos anys vam voler anar a per el germanet/a.... però ja fa 7 mesos i no hi ha maneres...
Avui... després de 3 CB, l'últim... el vaig obrir per veure què passava i com funcionava... no fos cas que no em detectés bé el sensor... (el que fa el desesperu....) tots 3 amb resultats de No embaraza, i una setmana de retràs... m'ha vingut la punyetera w....
Per aquí mig fecundació natural de 2 òvuls (vaig ovular doble un mes...) però no va anar bé i no es van implantar bé...
En fi... que, pel primer embaràs vaig estar molt agust al soc petit, vaig conèixer gent molt maca i que encara avui mantenim el contacte, he decidit tornar a entrar al grup de les cercadores, sempre que m'ho permeteu, i poder compartir tot això amb vosaltres i no parar mig "lelu".... gestionar-ho sense el soc petit, en el meu cas, comença a ser difícil...
Ara ja m'he comprat una caixa de 20 testos d'ovulació CB que detecten fins a 4 dies abans l'ovulació per tan punt marxi la lletja començar a mirar quins són els millors dies...
No sé si podré ser gaire activa al grup, però us aniré llegint!!!

Em presento! Soc mare d'una nena preciosa, però al fer els dos anys vam voler anar a per el germanet/a.... però ja fa 7 mesos i no hi ha maneres...
Avui... després de 3 CB, l'últim... el vaig obrir per veure què passava i com funcionava... no fos cas que no em detectés bé el sensor... (el que fa el desesperu....) tots 3 amb resultats de No embaraza, i una setmana de retràs... m'ha vingut la punyetera w....
Per aquí mig fecundació natural de 2 òvuls (vaig ovular doble un mes...) però no va anar bé i no es van implantar bé...
En fi... que, pel primer embaràs vaig estar molt agust al soc petit, vaig conèixer gent molt maca i que encara avui mantenim el contacte, he decidit tornar a entrar al grup de les cercadores, sempre que m'ho permeteu, i poder compartir tot això amb vosaltres i no parar mig "lelu".... gestionar-ho sense el soc petit, en el meu cas, comença a ser difícil...
Ara ja m'he comprat una caixa de 20 testos d'ovulació CB que detecten fins a 4 dies abans l'ovulació per tan punt marxi la lletja començar a mirar quins són els millors dies...
No sé si podré ser gaire activa al grup, però us aniré llegint!!!

Molte felicitats Pitxin!!!
Et desitjo de veritat que aquest cop tot vagi molt bé. Quan has passat per tantes experiències negatives és normal estar a l'expectativa però això no ha de fer que no en gaudeixis. Molts ànims i ara a cuidar-te molt i molt. Una abraçada guapa!
Et desitjo de veritat que aquest cop tot vagi molt bé. Quan has passat per tantes experiències negatives és normal estar a l'expectativa però això no ha de fer que no en gaudeixis. Molts ànims i ara a cuidar-te molt i molt. Una abraçada guapa!
Pitxin!!! Moltes felicitats!!!!!
Que bé!! Ara a cuidar-se molt i a disfrutar!!
Bombo Benvinguda!!
Aquests tests del CB van bé? Una amiga els fa servir, però em va dir que eren caríssims . Jo segueixo amb els de One Step i de moment bé, tot i que no em detecten taaaaan abans, sino just el dia anterior.
Irisolda, per que t'havia de bloquejar? Que no el tens convençut?
Pitxulli, la parada t'anirà molt bé! Alemnys a mi aquestes dues setmanes m'han anat de conya. A vegades estar tant pendent no es bo, i hi ha dies que anar veient positius va bé perquè t'animes, però hi ha dies que....bufff....es fa tant llarga la espera...En fi, tu cuida't i centrat en tu. Ànims bonica!
Mossa, també estas amb l'Ovusitol? Jo no sé si desregula o no perquè és el primer mes, però estic flipant amb les sensacions, la clara d'ou, l'ovulació, ... No sé, es veu tot tant clar!
Nuriafm a quina DPO estas? podries fer-te un de 10 a veure que surt...
Xinxa, ànims amb el desespero, jo he començat ara i ja estic una mica neguitosa jejeje! Serà questió de venir a veureus d'aquí uns dies enlloc d'anar entrant cada dos per tres jejeje!
Nayade, els TE per anar bé a partir de 12DPO i els TO segons com, si no te'n refies gaaire, a 9 o 10 DPO ja marquen...Però ull! A mi el mes passat se'm marcava i res de res!
Marylar, quantes que hem ovulat més o menys el mateix dia no? jejeje!
NuvolRosa, ni idea de que et donen o que has de fer abans d'anar-hi, però que sapigues que moltes si queden després de ferse-la ;)
Capseta, tiu plora dona, que sempre va bé treure-ho tot! Si més no de tant en tant, que guardar-se les angoixes a dins, segur que per aconseguir panxu no xuta.
Ara concentra't en descansar, sortir a fer una volteta, anar al cinema, d'excursió, a còrrer una mica, allibera't i quan ovulis ja t'hi tornaràs a posar. Ànims guapa!
Si em deixo algú ho sento ;)
Mode ego : Doncs res, aquí, esperant que pasi ràpid la setmana, que sigui lo que tingui que ser i au, a còrrer. Cada dia estic una mica millor, pero la meva cunyada surt de comptes el dilluns i no puc evitar estar una mica moixa....només s'havien de portar 4 mesos i pensar que fins ves a saber quan a mi encara no em toca....en fi, quan vegi la nena ja se'm passarà tot! A fer de tieta toca :):)
Que bé!! Ara a cuidar-se molt i a disfrutar!!
Bombo Benvinguda!!
Aquests tests del CB van bé? Una amiga els fa servir, però em va dir que eren caríssims . Jo segueixo amb els de One Step i de moment bé, tot i que no em detecten taaaaan abans, sino just el dia anterior.
Irisolda, per que t'havia de bloquejar? Que no el tens convençut?
Pitxulli, la parada t'anirà molt bé! Alemnys a mi aquestes dues setmanes m'han anat de conya. A vegades estar tant pendent no es bo, i hi ha dies que anar veient positius va bé perquè t'animes, però hi ha dies que....bufff....es fa tant llarga la espera...En fi, tu cuida't i centrat en tu. Ànims bonica!
Mossa, també estas amb l'Ovusitol? Jo no sé si desregula o no perquè és el primer mes, però estic flipant amb les sensacions, la clara d'ou, l'ovulació, ... No sé, es veu tot tant clar!
Nuriafm a quina DPO estas? podries fer-te un de 10 a veure que surt...
Xinxa, ànims amb el desespero, jo he començat ara i ja estic una mica neguitosa jejeje! Serà questió de venir a veureus d'aquí uns dies enlloc d'anar entrant cada dos per tres jejeje!
Nayade, els TE per anar bé a partir de 12DPO i els TO segons com, si no te'n refies gaaire, a 9 o 10 DPO ja marquen...Però ull! A mi el mes passat se'm marcava i res de res!
Marylar, quantes que hem ovulat més o menys el mateix dia no? jejeje!
NuvolRosa, ni idea de que et donen o que has de fer abans d'anar-hi, però que sapigues que moltes si queden després de ferse-la ;)
Capseta, tiu plora dona, que sempre va bé treure-ho tot! Si més no de tant en tant, que guardar-se les angoixes a dins, segur que per aconseguir panxu no xuta.
Ara concentra't en descansar, sortir a fer una volteta, anar al cinema, d'excursió, a còrrer una mica, allibera't i quan ovulis ja t'hi tornaràs a posar. Ànims guapa!
Si em deixo algú ho sento ;)
Mode ego : Doncs res, aquí, esperant que pasi ràpid la setmana, que sigui lo que tingui que ser i au, a còrrer. Cada dia estic una mica millor, pero la meva cunyada surt de comptes el dilluns i no puc evitar estar una mica moixa....només s'havien de portar 4 mesos i pensar que fins ves a saber quan a mi encara no em toca....en fi, quan vegi la nena ja se'm passarà tot! A fer de tieta toca :):)
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
Hola de nou!!
Felicitats per la nova panxu!!!!!
Modo ego: estic només a 6 DPO... així que encara és aviat... els TE q tinc són de 10, però no sé quants dies abans cal fer-lo. Amb l'altre embaràs els TE em marcaven molt fluixet després de la DNW... així q no sé quan fer el primer...
Què feu les altres?
Una abraçada a totes!
Felicitats per la nova panxu!!!!!
Modo ego: estic només a 6 DPO... així que encara és aviat... els TE q tinc són de 10, però no sé quants dies abans cal fer-lo. Amb l'altre embaràs els TE em marcaven molt fluixet després de la DNW... així q no sé quan fer el primer...
Què feu les altres?
Una abraçada a totes!
Nuria, fina a dia 12 res de res, i si pots esperar al 15 millor
28/9/15 Inici
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
Pitxin moltíssimes felicitats bonica!!!!!!!!!
Ja tenim aquí la tercera panxu del Maig!!!!!
Quina alegria poder cantar una panxu més!!!!! Vingaaaaaaa que això no pariiiiii!!!!!
Sé que em salto molts posts, estic al cotxe i us he llegit a totes però no puc personalitzar!!
Nuriafm avui és el meu DPO7 i blanc nuclear, i també tinc els TE de 10... jo crec que hem d'esperar mínim a un dia abans de la DNW i encara així pot ser que sigui un fals negatiu.
Ja se que no habia de fer TE i sabia en el fons que era impossible que sortís positiu però penses vinga va i si surt?? No ha estat cap trauma la veritat, sabia que em trobaria el blanc i ja esta. Ara a esperar al dijous vinent si no arriba abans la maleïda :(
Ara estic com 50/50... que em noto rara però clar també pot ser l'obsessió diguem de que ojala sigui que sí. Avui al venir a Tarragona m'ha faltat res per vomitar. I pels matisn m'aixeco retirada de l'estómac però això es aplicable a taaaaaantes coses que en fi... és rizar el rizo jejeje.
Ara actualitzo la llista de NW. Crec que en falten dates!!!
Petonassos i molt bon cap de setmana!!!!!

bombo38 perdona'm!!!! Sigues molt benvinguda!!!
Properes NO warrys:
30 de Maig -mossa-77
2 de Juny - Náyade
4 de Juny - Sandysc85 - Nuriafm
6 de Juny -mercesf30
8 de Juny - Maryla
10 de Juny - Irisolda
16 de Juny - Meipuça
23 de Juny - capseta
Em falten moooooltes crec!?!?! Podeu ajudar-me plis??? Gràcies guapes.
Pitxillu ho sento de veritat, entenc perfectament els teus motius i com de dur pot ser això... i a sobre ficae mes pressió. Pren el temps que necessitis i descansa, i quan tornis que sigui amb un canvi de xip i tan debò embarassada!! Tots els meus millors desitjos per a tu guapa
Capseta com ha anat l'excursió?? Espero que bé!!!
Properes NO warrys:
30 de Maig -mossa-77
2 de Juny - Náyade
4 de Juny - Sandysc85 - Nuriafm
6 de Juny -mercesf30
8 de Juny - Maryla
10 de Juny - Irisolda
16 de Juny - Meipuça
23 de Juny - capseta
Em falten moooooltes crec!?!?! Podeu ajudar-me plis??? Gràcies guapes.
Pitxillu ho sento de veritat, entenc perfectament els teus motius i com de dur pot ser això... i a sobre ficae mes pressió. Pren el temps que necessitis i descansa, i quan tornis que sigui amb un canvi de xip i tan debò embarassada!! Tots els meus millors desitjos per a tu guapa
Capseta com ha anat l'excursió?? Espero que bé!!!

- mllebuendia
- :: formigueta

- Entrades: 65
- Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am
- Ubicació: Sabadell, Barcelona
- Contacta:
Hola a totes!!!
A les noves, benvingudes!!!
A les que tenen W, ànims i a continuar la cerca!!
A Pitxin, FELICITATS!!
A la Náyade, series una super jefa de Juny, si toca ser-ho, voto a favor!!!
Ego: 2 dies sense W. Moltes direu: CB!!!! Hahaha però una ja te uns cicles d'experiència i no vull precipitar-me. Tot i que mai se m'havia endarrerit tant!!! I faig prova del cotó i ben blanc. Això sí, no noto res que no siguin unes petites molèsties però res important.. Si seguim així demà comprem CB (a la tarda) i diumenge matí al ataqueeeeer!!!
A les noves, benvingudes!!!
A les que tenen W, ànims i a continuar la cerca!!
A Pitxin, FELICITATS!!
A la Náyade, series una super jefa de Juny, si toca ser-ho, voto a favor!!!
Ego: 2 dies sense W. Moltes direu: CB!!!! Hahaha però una ja te uns cicles d'experiència i no vull precipitar-me. Tot i que mai se m'havia endarrerit tant!!! I faig prova del cotó i ben blanc. Això sí, no noto res que no siguin unes petites molèsties però res important.. Si seguim així demà comprem CB (a la tarda) i diumenge matí al ataqueeeeer!!!
Modo soso mòbil
Elantris, els homes són especialistes en no col.laborar, si els dius que toca fer-ho per concebre es bloquegen, si es pensen que és pur desig s'hi posen bé jjejeje. Tot està parlat i acceptat però alhora de fer...
Milbuendia jo crec que ja no cal ni que et gastis els diners en un test Veig unaltre panxu a la vistaaa
Elantris, els homes són especialistes en no col.laborar, si els dius que toca fer-ho per concebre es bloquegen, si es pensen que és pur desig s'hi posen bé jjejeje. Tot està parlat i acceptat però alhora de fer...
Milbuendia jo crec que ja no cal ni que et gastis els diners en un test Veig unaltre panxu a la vistaaa
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores MAIG'16.•❁•._.•❀•
Hola nenes!!!
Com estan els ànims?
Pitxillu bonica molts ànims i a desconectar. Molts pepos.
Pitxin Moooooolllllttttteeeesssssss felicitaaaaaaats!! Esperem que aquesta vegada tot vagi bé! Molta força i a cuidar-se bonica.
Mellbuendia TE jaaaaaaaaaa, ens tens amb hilo ehhhhh!! Vaaaaaa que això fa molt bona pinta. Creuem dits.
Jefa va que encara acabarem de fer un mes ben rodó.
Modo ego: aiiii nenes no sé pas què em passa, però o el meu cap o el meu cos no acaben de pitar fi. És acabar la Warry i ja tinc malestar, diarreas, ascos... Estic fregida!!!
Menu psicosomatismes a part, com que no controlo temes d'ovulació, etc, ahir ja vam començar a fer deures no fos cas. Farem un SM, a veure si el maromu aguanta i no m'engega al final.
Petonets boniques
Com estan els ànims?
Pitxillu bonica molts ànims i a desconectar. Molts pepos.
Pitxin Moooooolllllttttteeeesssssss felicitaaaaaaats!! Esperem que aquesta vegada tot vagi bé! Molta força i a cuidar-se bonica.
Mellbuendia TE jaaaaaaaaaa, ens tens amb hilo ehhhhh!! Vaaaaaa que això fa molt bona pinta. Creuem dits.
Jefa va que encara acabarem de fer un mes ben rodó.
Modo ego: aiiii nenes no sé pas què em passa, però o el meu cap o el meu cos no acaben de pitar fi. És acabar la Warry i ja tinc malestar, diarreas, ascos... Estic fregida!!!
Menu psicosomatismes a part, com que no controlo temes d'ovulació, etc, ahir ja vam començar a fer deures no fos cas. Farem un SM, a veure si el maromu aguanta i no m'engega al final.
Petonets boniques
Entro ràpid des de la feina! FELICITATS PITXIN!!! Quina alegria nena, deus estar en un nuvol oi? A disfrutar!!
Molt benvingudes a les noves, espero que no estigueu molt per aqui!!!
Mllbuendia, aveure aquest CB!!! Estic pendent de tu!!
Jo estic a l'espera de dilluns que no vingui la cabrona, pero us informo que esperaré uns dies en fer-me cap test, perquè estic cansada de negatius! Que com he dit abans el mes passat s'em va allargar el cicle, i el NO EMBARAZADA és un zasca bastant heavy.
Un peto a totes!
Molt benvingudes a les noves, espero que no estigueu molt per aqui!!!
Mllbuendia, aveure aquest CB!!! Estic pendent de tu!!
Jo estic a l'espera de dilluns que no vingui la cabrona, pero us informo que esperaré uns dies en fer-me cap test, perquè estic cansada de negatius! Que com he dit abans el mes passat s'em va allargar el cicle, i el NO EMBARAZADA és un zasca bastant heavy.
Un peto a totes!
- mllebuendia

- Contacta:
Mossa aix... Aquesta mateixa és la meva por. Que em passi com fa 2 cicles (tot i que per llavors els cicles eren de 24 i van passar a 27, el record fins al moment) i em surti un negatiu com una casa...
Us mantinc informades, guapes!!!
Us mantinc informades, guapes!!!
- mllebuendia

- Contacta:
US PODEU CREURE QUE VAIG A FER-ME EL CB I SURT DEFECTUÓS (surt un simbol a la pantalla que segons al manual d'ibstruccions 'error en el lector)
ESTIC QUE TRINO!!! Ara vaig a una farmàcia de guàrdia perquè aquí ja està el meu orgull que ahir vaig esperar tot el dia pacientment. Ara bé, m'aguantaré fins al migdia?! O espero a demà?! Aaaaaaaaaaaaargh quina rabia, en sèrio!
ESTIC QUE TRINO!!! Ara vaig a una farmàcia de guàrdia perquè aquí ja està el meu orgull que ahir vaig esperar tot el dia pacientment. Ara bé, m'aguantaré fins al migdia?! O espero a demà?! Aaaaaaaaaaaaargh quina rabia, en sèrio!
Per si de cas jo ja esperaria a demà per aprofitar el primer pipí del dia. Ja es mala sort, espero que et tornin els diners!! O un altre test.
Una abraçada, anims!!
Una abraçada, anims!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Hola boniques bon diaaa!!! Fa molt que no escric però us he anat llegint amb el mòbil, porto un parell de setmanes amb molta feina i molt cansada
Faig una repassada ràpida perquè se m'han acumulat molts posts! Em deixaré moltes coses... em sap greu!
Pitxin moltes felicitats!!!!!
Em sap molt greu les warrys que han fet acte de presència aquests dies...
Benvingudes les noves cercadores!!
Vanessa ostres tu!!! Quin rollo això del CB defectuós!!! A mi em sona que el CB no fa falta que sigui amb el primer pipi del matí, així que potser te'l pots fer durant el dia d'avui! A veure si alguna que ho sàpiga segur et diu millor... Ainnns espero que ens portis bones notícies!!
Jefa Náyade! Això de tenir TE's per casa ens fa pecar abans d'hora, és molt difícil controlar-se... vinga que ja queda menys!! Per cert la meva DNW és pel 9 de juny.
Capseta bonica de tant en tant va bé desfogar-se i plorar per treure l'estrès, els nervis, la ràbia i tot el que anem acumulant però sempre per agafar forces i tirar cap amunt un altre cop!
Mode ego: avui acabem SW, vaig ovular ahir, hem estat fent deures divendres i dissabte i avui rematarem i a descansar tu... jajajaja Aquest cicle vaig començar més tard els TO's i ja no he gastat tants però ahir vaig fer l'últim que em quedava i ja no compraré més crec, si no fem diana em guiaré pel meu cos només, perquè aquests últims cicles m'he notat bé la CW...
Ara tocarà esperar, a veure com porto aquest desespero perquè l'anterior vaig tenir uns quants psicosímptomes que em van fer tenir esperança de què havíem fet diana i després ostión!
Que acabeu de gaudir del cap de setmana!!

Faig una repassada ràpida perquè se m'han acumulat molts posts! Em deixaré moltes coses... em sap greu!
Pitxin moltes felicitats!!!!!
Em sap molt greu les warrys que han fet acte de presència aquests dies...
Benvingudes les noves cercadores!!
Vanessa ostres tu!!! Quin rollo això del CB defectuós!!! A mi em sona que el CB no fa falta que sigui amb el primer pipi del matí, així que potser te'l pots fer durant el dia d'avui! A veure si alguna que ho sàpiga segur et diu millor... Ainnns espero que ens portis bones notícies!!
Jefa Náyade! Això de tenir TE's per casa ens fa pecar abans d'hora, és molt difícil controlar-se... vinga que ja queda menys!! Per cert la meva DNW és pel 9 de juny.
Capseta bonica de tant en tant va bé desfogar-se i plorar per treure l'estrès, els nervis, la ràbia i tot el que anem acumulant però sempre per agafar forces i tirar cap amunt un altre cop!
Mode ego: avui acabem SW, vaig ovular ahir, hem estat fent deures divendres i dissabte i avui rematarem i a descansar tu... jajajaja Aquest cicle vaig començar més tard els TO's i ja no he gastat tants però ahir vaig fer l'últim que em quedava i ja no compraré més crec, si no fem diana em guiaré pel meu cos només, perquè aquests últims cicles m'he notat bé la CW...
Ara tocarà esperar, a veure com porto aquest desespero perquè l'anterior vaig tenir uns quants psicosímptomes que em van fer tenir esperança de què havíem fet diana i després ostión!
Que acabeu de gaudir del cap de setmana!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |