✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bona nit!!
Sobre el tema treball quina m...Nayade, és super dificil conciliar avui en dia i amb un fill i pringar els caps de setmana és una p...nosaltres un dels motius és l'horari de la meva parella, em nego a tenir un altre fill amb aquest horari, treballa sempre de tardes i jo paso d'estar tota la tarda sola, l'hora del bany, sopars, els deures del gran...ens vam donar un any per intentar buscar una solució que seria o un canvi de torn o canvi de treball i jo tinc molta flexibilitat en l'horari però el panorama no pinta bé, de moment aguanto perquè tinc jornada intensiva i només treballo dos tardes però fins les 17:30, és ideal i més si volem tenir un altre, però no se si al final hauré de començar a buscar una altra cosa. Però com dius tu Nayade s'ha de prioritzar m'ha costat però ara penso que hi ha persones que treballen perquè volen per distreure's per sortir de casa...i hi ha d'altres que treballem perquè ho necessitem, amb això vull dir que he de treballar però que la meva vida no depen del treball ni és la meva prioritat.
Numa que bé que ja heu decidit el cotxe!! un impediment menys per ser familia nombrosa.
Arigalma Benvinguda!! anirem de la maneta tu i jo, la idea nostra és començar a l'abril. Que fort el que expliques de la cicatriu, se t'ha tornat a obrir més tard? o no es va tancar bé? quina por
Sobre el SPM jo abans de l'embaràs ho pasava molt malament, al final l'únic que vaig aconseguir que em fes efecte va ser anar a urgències i punxar-me nolotil, després de l'embaràs millor, però ara fa uns mesos que em fa molt mal el cap,fa dies que penso anar al metge a veure si em canvia les pastilles anticonceptives o quin remei hi trobem.
Tema vacances nosaltres no en farem, però anirem si podem ens escaparem algun cap de setmana i els altres dies entre platja i piscina.
Modo ego: L'altre dia sense venir a cuento estavem parlant per whatsapp i em va soltar que volia un altre fill, em va fer molta ilusió perquè s'havia pasat uns mesos bastant insistent amb el tema però ara portava un temps que no havia tornat a dir res i pensava que ja se li havien pasat les ganes em donen ganes de començar ara mateix.
Sobre el tema treball quina m...Nayade, és super dificil conciliar avui en dia i amb un fill i pringar els caps de setmana és una p...nosaltres un dels motius és l'horari de la meva parella, em nego a tenir un altre fill amb aquest horari, treballa sempre de tardes i jo paso d'estar tota la tarda sola, l'hora del bany, sopars, els deures del gran...ens vam donar un any per intentar buscar una solució que seria o un canvi de torn o canvi de treball i jo tinc molta flexibilitat en l'horari però el panorama no pinta bé, de moment aguanto perquè tinc jornada intensiva i només treballo dos tardes però fins les 17:30, és ideal i més si volem tenir un altre, però no se si al final hauré de començar a buscar una altra cosa. Però com dius tu Nayade s'ha de prioritzar m'ha costat però ara penso que hi ha persones que treballen perquè volen per distreure's per sortir de casa...i hi ha d'altres que treballem perquè ho necessitem, amb això vull dir que he de treballar però que la meva vida no depen del treball ni és la meva prioritat.
Numa que bé que ja heu decidit el cotxe!! un impediment menys per ser familia nombrosa.
Arigalma Benvinguda!! anirem de la maneta tu i jo, la idea nostra és començar a l'abril. Que fort el que expliques de la cicatriu, se t'ha tornat a obrir més tard? o no es va tancar bé? quina por
Sobre el SPM jo abans de l'embaràs ho pasava molt malament, al final l'únic que vaig aconseguir que em fes efecte va ser anar a urgències i punxar-me nolotil, després de l'embaràs millor, però ara fa uns mesos que em fa molt mal el cap,fa dies que penso anar al metge a veure si em canvia les pastilles anticonceptives o quin remei hi trobem.
Tema vacances nosaltres no en farem, però anirem si podem ens escaparem algun cap de setmana i els altres dies entre platja i piscina.
Modo ego: L'altre dia sense venir a cuento estavem parlant per whatsapp i em va soltar que volia un altre fill, em va fer molta ilusió perquè s'havia pasat uns mesos bastant insistent amb el tema però ara portava un temps que no havia tornat a dir res i pensava que ja se li havien pasat les ganes em donen ganes de començar ara mateix.
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola!
Merci per la benvinguda!
Lo de la cicatriu oberta m'ho van veure el juliol passat, després de 18 mesos de la cessària en una revisió anual. El k passa que entre buscar segona opinió+proves i acabar a la ss que tot és més lent m'han operat ara. Espero que tot surti bé.
Vaya tela lo de la feina Náyade... realment estem apanyats...
Tema SPM jo ho vaig passar molt malament de joveneta, tenia dolor molt fort 1 setmana abans que em baixés la regla i el día que em venía quasi em desmaiava... al cole van comprar una manta per mi x estirar-me a terra... aixi k quan vaig començar la uni vaig començar a prendre les pastilles que em van donar la vida!
Nos de vacances anirem uns dies a Menorca. L'any passat hi vem anar amb el peque i vem estar genial.
Perdoneu k escric des del telèfon i costa més explaiar-se ..
Merci per la benvinguda!

Lo de la cicatriu oberta m'ho van veure el juliol passat, després de 18 mesos de la cessària en una revisió anual. El k passa que entre buscar segona opinió+proves i acabar a la ss que tot és més lent m'han operat ara. Espero que tot surti bé.
Vaya tela lo de la feina Náyade... realment estem apanyats...
Tema SPM jo ho vaig passar molt malament de joveneta, tenia dolor molt fort 1 setmana abans que em baixés la regla i el día que em venía quasi em desmaiava... al cole van comprar una manta per mi x estirar-me a terra... aixi k quan vaig començar la uni vaig començar a prendre les pastilles que em van donar la vida!
Nos de vacances anirem uns dies a Menorca. L'any passat hi vem anar amb el peque i vem estar genial.
Perdoneu k escric des del telèfon i costa més explaiar-se ..
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola banqueteres!!!!
Benvinguda Arigalma! He llegit el post que has obert sobre la teva experiencia amb la cicatriu interna de la cesaria i buffff, se m'ha posat la pell de gallina! Sort que ja esta solucionat i en un any us hi podreu posar.
Buffff, veig que teniu molts temes oberts, intentare anar per parts:
Numa, que be que ja sta solucionat lo del cotxe, oleeee!!!
Nayade, vaig alucinar quan ho vas xplicar per primer cop, aixo de la feina, quina merda que vulguis canviar radicalment un sistema de torns que ja anava be i estant la majoria de treballadors en contra, no podeu fer alguna cosa, vagues o algo? Quina vergonya!!!
Airuni, doncs a veure si us hi poseu ja i ens veiem pel cercadores
Sobre el que parleu de la feina i això, és veritat, avui en dia és tant complicat... Que no pot ser el factor mes decisiu. Nosaltres ara mateix estem força bé, però els seus horaris laborals i lloc de feina canvien cada dia (a vegades des de casa, a vegades va a un o altre despatx, ara esta uns dies fora de casa fent una feina.... Vida d'autonom!). I jo que cada any la mateixa historia: continuare al mateix cole? Podré fer jornada sencera?
I Nayade, també tinc una crisi existencial, de fet la tinc de tant en tant, quan tinc molt estres a la feina havent d'encarregar-me de tantissimes coses (a sobre soc molt controladora i perfeccionista, per tant m'exigeixo molt) penso que ojalà treballés en un tipus de feina on no tingues massa responsabilitats i un cop fora no hi hagues de pensar mes. Pero la meva feina m'agrada molt, la feina real amb els nens. La burocracia, organitzacio, coordinacions i merdes varies NO.
Pero vaja, no vull ni pensar en això... L'any que ve que sigui el que sigui, jo només vull pensar en tenir panxu i ser feliç amb ça meva familia, la resta ja farem.
I aquest estiu intentarem organitzar-nos una mica amb la feina d'ell (que clar, un autonom si te feina tampoc dira que no per marxar de vacances, ja que el volum de feina va canviant al llarg de l'any), pero voliem agafar el cotxe i anar a andalusia. Tenim familia repartida per allà (granada, sevilla i cadiz) i seria guai passar dues setmanetes per allà baix.
Ai noies.... Quanta incertesa en aquests moments!!
Una abraçada!!

Benvinguda Arigalma! He llegit el post que has obert sobre la teva experiencia amb la cicatriu interna de la cesaria i buffff, se m'ha posat la pell de gallina! Sort que ja esta solucionat i en un any us hi podreu posar.
Buffff, veig que teniu molts temes oberts, intentare anar per parts:
Numa, que be que ja sta solucionat lo del cotxe, oleeee!!!
Nayade, vaig alucinar quan ho vas xplicar per primer cop, aixo de la feina, quina merda que vulguis canviar radicalment un sistema de torns que ja anava be i estant la majoria de treballadors en contra, no podeu fer alguna cosa, vagues o algo? Quina vergonya!!!
Airuni, doncs a veure si us hi poseu ja i ens veiem pel cercadores
Sobre el que parleu de la feina i això, és veritat, avui en dia és tant complicat... Que no pot ser el factor mes decisiu. Nosaltres ara mateix estem força bé, però els seus horaris laborals i lloc de feina canvien cada dia (a vegades des de casa, a vegades va a un o altre despatx, ara esta uns dies fora de casa fent una feina.... Vida d'autonom!). I jo que cada any la mateixa historia: continuare al mateix cole? Podré fer jornada sencera?
I Nayade, també tinc una crisi existencial, de fet la tinc de tant en tant, quan tinc molt estres a la feina havent d'encarregar-me de tantissimes coses (a sobre soc molt controladora i perfeccionista, per tant m'exigeixo molt) penso que ojalà treballés en un tipus de feina on no tingues massa responsabilitats i un cop fora no hi hagues de pensar mes. Pero la meva feina m'agrada molt, la feina real amb els nens. La burocracia, organitzacio, coordinacions i merdes varies NO.
Pero vaja, no vull ni pensar en això... L'any que ve que sigui el que sigui, jo només vull pensar en tenir panxu i ser feliç amb ça meva familia, la resta ja farem.
I aquest estiu intentarem organitzar-nos una mica amb la feina d'ell (que clar, un autonom si te feina tampoc dira que no per marxar de vacances, ja que el volum de feina va canviant al llarg de l'any), pero voliem agafar el cotxe i anar a andalusia. Tenim familia repartida per allà (granada, sevilla i cadiz) i seria guai passar dues setmanetes per allà baix.
Ai noies.... Quanta incertesa en aquests moments!!
Una abraçada!!

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola a totes!!!!!
Entro en mode quasi ego perquè des del mòbil em costa no fer-me un embolic amb qui ha dit què.
Capseta: he llegit que va venir la W, però et veig molt bé!
Jo avui espero la W, i ja noto que és imminent (els meus cicles són d'entre 26 i 30 dies i estic al 29), i ja frisso que sigui aquí. El pinxito recreatiu sense protecció em va donar esperances que ara mateix no volia, el millor per a la família és esperar uns mesets.
Ja queda menys per a les cerques!!!!!!!
Entro en mode quasi ego perquè des del mòbil em costa no fer-me un embolic amb qui ha dit què.
Capseta: he llegit que va venir la W, però et veig molt bé!
Jo avui espero la W, i ja noto que és imminent (els meus cicles són d'entre 26 i 30 dies i estic al 29), i ja frisso que sigui aquí. El pinxito recreatiu sense protecció em va donar esperances que ara mateix no volia, el millor per a la família és esperar uns mesets.
Ja queda menys per a les cerques!!!!!!!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola noies!!
Numa, molt bé el tema cotxe!!
Arigalma, tela això de la cicatriu!! Sembla mentida que fins 18 mesos després no ho detectessin... però ja veuràs que aquí se't farà més curteta l'espera!! Benvinguda!!
Nayade, tema feina quin rotllo, sempre hem d'estar pendents i no queixar-nos a sobre que en tenim... en fi, ànims i tu a lo teu!!
airuni, a mi em passa una mica el mateix amb el romeu, jo crec que ells ho viuen diferent, ni millor ni pitjor, però ho porten més per dins i nosaltres tenim més la necessitat de parlar-ne i donar-hi voltes... però quan et surten amb comentaris i veus que en tenen ganes...
capseta, ànims i a per el proper cicle!!!
Nosaltres aquest estiu sí que marxarem una setmaneta, com que encara no haurem començat la cerca ni res ens ho agafem com un últim viatge de parella abans de posar-nos a cercar... i a veure si el proper estiu (2017) si tot va bé fem algo més relax en cas que hi hagi
...
Molt bon cap de setmana a totes!!
Numa, molt bé el tema cotxe!!
Arigalma, tela això de la cicatriu!! Sembla mentida que fins 18 mesos després no ho detectessin... però ja veuràs que aquí se't farà més curteta l'espera!! Benvinguda!!
Nayade, tema feina quin rotllo, sempre hem d'estar pendents i no queixar-nos a sobre que en tenim... en fi, ànims i tu a lo teu!!
airuni, a mi em passa una mica el mateix amb el romeu, jo crec que ells ho viuen diferent, ni millor ni pitjor, però ho porten més per dins i nosaltres tenim més la necessitat de parlar-ne i donar-hi voltes... però quan et surten amb comentaris i veus que en tenen ganes...
capseta, ànims i a per el proper cicle!!!
Nosaltres aquest estiu sí que marxarem una setmaneta, com que encara no haurem començat la cerca ni res ens ho agafem com un últim viatge de parella abans de posar-nos a cercar... i a veure si el proper estiu (2017) si tot va bé fem algo més relax en cas que hi hagi
...Molt bon cap de setmana a totes!!
- petit_somni
- :: peixet

- Entrades: 273
- Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola banqueteres! Fa molts dies que no entro
pero aquest mes vaig a tope de feina. Ja s'acaba Maig ha passat volant! aquest mes no marxa cap banquetera a cercadores pero tenim alguna banquetera que podría ser del gener 2017 ja no?
Primer de tot benvinguda Arigalma, molt anims amb el post operatori segur que estar per aquí ajuda a que passi el temps mes ràpid.
Capseta he vist que vas cap al Juny molt anims veuras que aviat podem cantar la teva panxu
SSG tema feina és un mon perque tot i que no volguem que ens condicioni es part de la nostre vida i avegades no ens queda mes remei que adaptar-nos, em sembla molt be que no retrasseu la cerca per a feina, crec que moltes feines despres no valoren aquestes coses.
Numa m'alegro que ja estigui el tema cotxe decidit
com vas he vist que estabes pendent de W?
Náyade anims amb la feina, quina barra no escoltar altres opcions i haber de signar o anar al carrer...
Airuni quan ens sorprenen amb aquest comentaris
si que nosaltres som mes insistents pero estic segura que ells ho porten per dins i tambe es moren de ganes.
Nosaltres aquest any tambe somiem amb unes últimes vacances de dos esperant que les properes siguem tres o dos i una panxu
així que les volem aprofitar i si de les vacances portem un regalet com la jpd doncs genial!
pero aquest mes vaig a tope de feina. Ja s'acaba Maig ha passat volant! aquest mes no marxa cap banquetera a cercadores pero tenim alguna banquetera que podría ser del gener 2017 ja no? Primer de tot benvinguda Arigalma, molt anims amb el post operatori segur que estar per aquí ajuda a que passi el temps mes ràpid.
Capseta he vist que vas cap al Juny molt anims veuras que aviat podem cantar la teva panxu
SSG tema feina és un mon perque tot i que no volguem que ens condicioni es part de la nostre vida i avegades no ens queda mes remei que adaptar-nos, em sembla molt be que no retrasseu la cerca per a feina, crec que moltes feines despres no valoren aquestes coses.
Numa m'alegro que ja estigui el tema cotxe decidit
com vas he vist que estabes pendent de W? Náyade anims amb la feina, quina barra no escoltar altres opcions i haber de signar o anar al carrer...
Airuni quan ens sorprenen amb aquest comentaris
si que nosaltres som mes insistents pero estic segura que ells ho porten per dins i tambe es moren de ganes. Nosaltres aquest any tambe somiem amb unes últimes vacances de dos esperant que les properes siguem tres o dos i una panxu
així que les volem aprofitar i si de les vacances portem un regalet com la jpd doncs genial!TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!DPP 23 de març 2017

- carlotad2323
- :: peixet

- Entrades: 254
- Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola noies perdoneu que fa molts dies que no entro però vaig bastant enfeinada, nosaltres hem començat la cerca aquest mes però ha estat començar i se m'ha girat tot el cicle...no entenc res, va venir la W abans d'hora així que res, intentaré apuntar-me a cercadores de juny
Molts ànims a totes, penseu que l'espera és llarga però val la pena
Molts ànims a totes, penseu que l'espera és llarga però val la pena

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Carlota: això fa molta ràbia, però posats a triar, jo prefereixo q s'avanci i no fer-me falses esperances.
Moment ego: a mi també em fa el tonto, des de divendres que l'espero i res de res! Ahir vaig fer TE (negatiu) i tocarà seguir esperant..,
Moment ego: a mi també em fa el tonto, des de divendres que l'espero i res de res! Ahir vaig fer TE (negatiu) i tocarà seguir esperant..,
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bona tarda maques! Com esteu? Jo amb regla, se m'ha retrassat un parell de dies, i ja es aquí. Entro per comentar-vos, que, de la idea inicial, començar al setembre, si tot va bé comencem a principis d'agost! Qui hi havia que comences a agost? Perdoneu que encara vaig una mica perduda però entro just el que puc.
Hem decidit adelantar-ho una mica per tenir un mes de ventatge, no sé quan trigarem, i a mi m'agradaria que neixés amb bon temps.
Aquest mes he tingut una ovulació super forta
jajajajaj no sé perquè és com si el cos ho notés.
CARLOTA- com vols dir que se t'ha girat tot el cicle?
CAPSETA- Juny és ja de ja!!! Tota la sort del món!!
PETIT-SOMNI- Tens raó, la feina és una part imprescindible però si podem tirar endavant...el meu marit diu que val la pena arriscar-se, ell te moltes ganes de que vengui
Per altre banda....com ho veieu les possibilitats de quedar-s hi el primer mes? Realitat o ficció? jajajaja Conec gent que ha estat així però penso, quan tardarem?
Una abraçada!!
Hem decidit adelantar-ho una mica per tenir un mes de ventatge, no sé quan trigarem, i a mi m'agradaria que neixés amb bon temps.
Aquest mes he tingut una ovulació super forta
jajajajaj no sé perquè és com si el cos ho notés.CARLOTA- com vols dir que se t'ha girat tot el cicle?
CAPSETA- Juny és ja de ja!!! Tota la sort del món!!
PETIT-SOMNI- Tens raó, la feina és una part imprescindible però si podem tirar endavant...el meu marit diu que val la pena arriscar-se, ell te moltes ganes de que vengui
Per altre banda....com ho veieu les possibilitats de quedar-s hi el primer mes? Realitat o ficció? jajajaja Conec gent que ha estat així però penso, quan tardarem?
Una abraçada!!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bona tarda!!
Gràcies pels anims.
Numa, doncs quin rotllo aquest retard en la W!!! I amb TE- inclos. Jo estaria dels nervis. Pero vaja, que serà el que sigui, veient que per una part vols ja i per l'altra creus que el millor es esperar. Avui he vist un toyota verso i he pensat en tu, jeje. Ostres, trobo que per fora ara molts monovolums s'assemblen un piló!! El meu (kia carens) es clavat a uns ford i citroen que ja tinc vistos pel poble, i el toyota verso també el veig ben semblant per fora.
Carlotad, doncs enhorabona per el començament de cerca. Serà xulo coincidir també al cercadores encara que no puguis entrar gaire.
Petit somni, doncs que bé que amb la feina et passi volant el temps, a mi em va passar també abans de començar la cerca, i bé, ara també m'està passant tant rapid...
Giulietta, ja veuras que el disfrutareu molt aquest ultim viatge de parelleta, nosaltres ho vam fer l'estiu pasat i va ser genial! I com que no estem casats va ser com una lluna de mel
Ssg, que bé, per agost no queda res!!! M'ha encantat això de "realitat o ficció". Mira, jo ultimament no paro de coneixer gent que diu: si, ens hi vam posar i a la primera. Doncs mira, això serà que qui té aquesta sort ho va dient als 4 vents, perquè després quan en realitat parles amb gent amigues més intimes veus que hi ha tot un volum de gent que triga més. Així que vaja, el que passa és que la gent que li va bé ho va pregonant i clar, després ens pensem que som rares!
Per internet es troben estadistiques de tot tipus, però les xifres que trobo sovint són:
De todas las parejas que están en la búsqueda, están son las estadísticas:
30% concretarán embarazo en el primer ciclo ( primer mes)
60% se embarazarán en los primeros 3 meses de búsqueda
80% tienen éxito en un lapso de 6 meses
85% logran embarazarse en el primer año.
91% quedarán embarazadas en los primeros 3 años de búsqueda
95% tendrán éxito dentro de los 4 años.
Bona nit!!!!
Gràcies pels anims.
Numa, doncs quin rotllo aquest retard en la W!!! I amb TE- inclos. Jo estaria dels nervis. Pero vaja, que serà el que sigui, veient que per una part vols ja i per l'altra creus que el millor es esperar. Avui he vist un toyota verso i he pensat en tu, jeje. Ostres, trobo que per fora ara molts monovolums s'assemblen un piló!! El meu (kia carens) es clavat a uns ford i citroen que ja tinc vistos pel poble, i el toyota verso també el veig ben semblant per fora.
Carlotad, doncs enhorabona per el començament de cerca. Serà xulo coincidir també al cercadores encara que no puguis entrar gaire.
Petit somni, doncs que bé que amb la feina et passi volant el temps, a mi em va passar també abans de començar la cerca, i bé, ara també m'està passant tant rapid...
Giulietta, ja veuras que el disfrutareu molt aquest ultim viatge de parelleta, nosaltres ho vam fer l'estiu pasat i va ser genial! I com que no estem casats va ser com una lluna de mel
Ssg, que bé, per agost no queda res!!! M'ha encantat això de "realitat o ficció". Mira, jo ultimament no paro de coneixer gent que diu: si, ens hi vam posar i a la primera. Doncs mira, això serà que qui té aquesta sort ho va dient als 4 vents, perquè després quan en realitat parles amb gent amigues més intimes veus que hi ha tot un volum de gent que triga més. Així que vaja, el que passa és que la gent que li va bé ho va pregonant i clar, després ens pensem que som rares!
Per internet es troben estadistiques de tot tipus, però les xifres que trobo sovint són:
De todas las parejas que están en la búsqueda, están son las estadísticas:
30% concretarán embarazo en el primer ciclo ( primer mes)
60% se embarazarán en los primeros 3 meses de búsqueda
80% tienen éxito en un lapso de 6 meses
85% logran embarazarse en el primer año.
91% quedarán embarazadas en los primeros 3 años de búsqueda
95% tendrán éxito dentro de los 4 años.
Bona nit!!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Capsera: quina gràcia que pensessis en mi! I sí, començo a estar nerviosa! A més, vaig fer el TE a la tarda i sempre és menys fiable. Porto amb dolorets prewarry des de dijous i no és normal en mi. D'altra banda, també és cert que a la primera búsqueda vaig tenir un cicle de 35 dies! Ah! I amb els dos embarassos tenia sensació d'estar embarassada, i ara, no. Potser demà agafo el cotxe i vaig al poble del costat a buscar un altre TE, estic a dia 32. Ja ho veurem!
Ssg: és veritat que moltes parelles ho aconsegueixen a la primera, però jo no m'hi capficaria i intentaria marcar-me una barrera mental més llunyana (1 any).
Náyade: com portes el desespero?
Apa, vaig a intentar dormir! Bona nit!!!!
Ssg: és veritat que moltes parelles ho aconsegueixen a la primera, però jo no m'hi capficaria i intentaria marcar-me una barrera mental més llunyana (1 any).
Náyade: com portes el desespero?
Apa, vaig a intentar dormir! Bona nit!!!!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola noies
Nosaltres amb el primer embaras vem trigat 4 mesos, i em vaig quedar el mes que vaig deixar de capficar-m'hi... el mes que vaig pensar "passo, després de vacances ja ho farem bé" doncs pam! Diana al mes de maig va ser.
Ànims a les que ja esteu buscant! Disfruteu de la cerca
Nosaltres amb el primer embaras vem trigat 4 mesos, i em vaig quedar el mes que vaig deixar de capficar-m'hi... el mes que vaig pensar "passo, després de vacances ja ho farem bé" doncs pam! Diana al mes de maig va ser.
Ànims a les que ja esteu buscant! Disfruteu de la cerca

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon dia de dimarts!
Avui tinc visita amb la gine! vaig a fer la revisió anual i a dir-li que començarem aviat la cerca per si em recomana l'àcid fòlic. Alguna ja l'està prenent? diuen que va bé començar dos mesos abans...en el meu anterior embaraç també ho vaig fer així...penso que és important. Fins i tot tinc nervis perquè això vol dir que la cosa s'apropa!
Carlotad2323, quin rollo aquests desvarios...com t'han dit, millor que vingui abans i estalviar-te el desespero...suposo que serà una cosa puntual i si ets regular serà més fàcil encertar amb els dies d'ovulació.
numa1982, Ja estàs a la cerca?? Sort reina! com he dit, els dies de desespero son lo pitjor. Aquest fòrum encara ajuda una mica a estar entretinguda. Lo més important és que no us afecti massa, que es fa molt llarg sino.
SSG, aquí una companya cercadora de l'agost!
encara que per mi començaria abans...però bueno, ja no queda res. Com t'has notat aquesta ovulació tan forta? curiós, no?
Respecte a les possibilitats de quedar-se el primer mes, jo crec que és complicat. Encara no coneixes bé el teu cos i potser els deures no es faci els dia clau. Jo també conec a molta gent de que s'ha quedat a la primera, pero nosè jo... no us agobieu, de veritat. Jo vaig trigar 3 mesos i aquest últim utilitzant TO. Em van venir molt bé i crec que aquesta vegada faré el mateix.
Buneo noies, que tingueu molt bon dia.
Avui tinc visita amb la gine! vaig a fer la revisió anual i a dir-li que començarem aviat la cerca per si em recomana l'àcid fòlic. Alguna ja l'està prenent? diuen que va bé començar dos mesos abans...en el meu anterior embaraç també ho vaig fer així...penso que és important. Fins i tot tinc nervis perquè això vol dir que la cosa s'apropa!
Carlotad2323, quin rollo aquests desvarios...com t'han dit, millor que vingui abans i estalviar-te el desespero...suposo que serà una cosa puntual i si ets regular serà més fàcil encertar amb els dies d'ovulació.
numa1982, Ja estàs a la cerca?? Sort reina! com he dit, els dies de desespero son lo pitjor. Aquest fòrum encara ajuda una mica a estar entretinguda. Lo més important és que no us afecti massa, que es fa molt llarg sino.
SSG, aquí una companya cercadora de l'agost!
encara que per mi començaria abans...però bueno, ja no queda res. Com t'has notat aquesta ovulació tan forta? curiós, no? Respecte a les possibilitats de quedar-se el primer mes, jo crec que és complicat. Encara no coneixes bé el teu cos i potser els deures no es faci els dia clau. Jo també conec a molta gent de que s'ha quedat a la primera, pero nosè jo... no us agobieu, de veritat. Jo vaig trigar 3 mesos i aquest últim utilitzant TO. Em van venir molt bé i crec que aquesta vegada faré el mateix.
Buneo noies, que tingueu molt bon dia.
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon dia, noies!!!
Uy, sembla que aquest mes tenim celebració de panxus banqueteres!!! vinga, noies , que la cosa s'anima!! jeje.
Qui serà la primera en donar-nos la notícia??
Noyja , jo estic prenent l'àcid fólic ja, es el segon mes... Amb el meu primer embaràs ho vaig fer així i molt bè.
Arigalma, nosaltres tb va ser al 4rt mes de cerca i desprès de no pensar , relaxar-nos, amb un pinxitu, amb infecció d'orina i antibiòtics... un mes desastre però que no hi vaig pensar ni fer TO.
Capseta molt bé els percentatges... es que sembla que es molt fácil, però no ho es... i si ens desesperem, pitjor...
SSG, molt bé, començar la cerca a l'agost.. això ja arriba!!
Numa1982, com va??? has tornat a fer TE? La W segueix sense baixar??
carlotad2323 , jo porto 2 cicles tontos,... sembla que el cos preveu alguna cosa... o serán els nervis de cerca.. jejeje. Al juny a veure si aconsegueixes panxu,.. sort, bonica!!!
I ja no recordo més... ho sento, es que som moltes... que tingueu un bon dia!!
Uy, sembla que aquest mes tenim celebració de panxus banqueteres!!! vinga, noies , que la cosa s'anima!! jeje.
Qui serà la primera en donar-nos la notícia??
Noyja , jo estic prenent l'àcid fólic ja, es el segon mes... Amb el meu primer embaràs ho vaig fer així i molt bè.
Arigalma, nosaltres tb va ser al 4rt mes de cerca i desprès de no pensar , relaxar-nos, amb un pinxitu, amb infecció d'orina i antibiòtics... un mes desastre però que no hi vaig pensar ni fer TO.
Capseta molt bé els percentatges... es que sembla que es molt fácil, però no ho es... i si ens desesperem, pitjor...
SSG, molt bé, començar la cerca a l'agost.. això ja arriba!!
Numa1982, com va??? has tornat a fer TE? La W segueix sense baixar??
carlotad2323 , jo porto 2 cicles tontos,... sembla que el cos preveu alguna cosa... o serán els nervis de cerca.. jejeje. Al juny a veure si aconsegueixes panxu,.. sort, bonica!!!
I ja no recordo més... ho sento, es que som moltes... que tingueu un bon dia!!
- petit_somni
- :: peixet

- Entrades: 273
- Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon dia!
Carlota2323 a mi el cicle tambe se m'ha alterat ( en el meu cas allargat) aquest últim mes, per el que he llegit per aquí hi ha força gent que li passa que comença i es gira tot el cicle, suposo que el cap fa de les seves... Molts anims i a per el Juny!
Numa tu com vas? AL final faras TE de nou?
SSG serem companyes d'Agost! Jo era de Juliol pero ens esperarem si podem
Jo aixo de quedarse a la primera m'estimo mes no pensaro ja que se que em posare molta prersió, conec algún cas i dues banqueteres que aquest mes van a pasar a cercadores i ja tenen el TE+ així que és possibe pero millor no fer-se il·lusions.
Noyja que vahi molt be la visita amb el gine, segurament si que dona àcid folic. Jo si que l'estic prenent i la veritat es que si que fa il·lusio la pastilla i el moment de començar saps que amb aquests gest la cosa s'acosta
A disfrutar d'aquest dimarts

Carlota2323 a mi el cicle tambe se m'ha alterat ( en el meu cas allargat) aquest últim mes, per el que he llegit per aquí hi ha força gent que li passa que comença i es gira tot el cicle, suposo que el cap fa de les seves... Molts anims i a per el Juny!
Numa tu com vas? AL final faras TE de nou?
SSG serem companyes d'Agost! Jo era de Juliol pero ens esperarem si podem
Jo aixo de quedarse a la primera m'estimo mes no pensaro ja que se que em posare molta prersió, conec algún cas i dues banqueteres que aquest mes van a pasar a cercadores i ja tenen el TE+ així que és possibe pero millor no fer-se il·lusions. Noyja que vahi molt be la visita amb el gine, segurament si que dona àcid folic. Jo si que l'estic prenent i la veritat es que si que fa il·lusio la pastilla i el moment de començar saps que amb aquests gest la cosa s'acosta
A disfrutar d'aquest dimarts

TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!DPP 23 de març 2017

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola!! Feia mokt que no entrava, però veig que estic a la llista...jeje...a veure si aquesta nit a l'ordinador puc emplenar totes les dades.
Doncs nosaltres voliem iniciar al setembre. Però a la meva analítica anual (per control de ferro que sempre faig) m'ha sortit deficiència de ferritina i de vitamina D. Ufff...això implicarà de nou pendre suplements de ferro que no se fins a quin punt son compatibles amb una cerva d'embaràs. Total, que fins divendres 10 no tinc hora amb la metgessa perquè em digui què em recepta i durant quants mesos. I aleshores li hauré de dir que fem amb la cerca, si podrem començar al setembre (que la voldríem avançar a l'agost, jijiji) o ens haurem d'esperar a tenir els nivells bé.
Lo important és tenir el forn preparat (com diu l'Indo). I jo que tota la vida vaig amb problemes de ferro i durant l'embaràs es necessita molt....ara haurem d'assegrar que estigui bé.
Us vaig llegint!! I si puc a l'ordinador comento cosetes i actualitzo dades. Que la jefa de banqueteres ja està a cercadores!!!!
Doncs nosaltres voliem iniciar al setembre. Però a la meva analítica anual (per control de ferro que sempre faig) m'ha sortit deficiència de ferritina i de vitamina D. Ufff...això implicarà de nou pendre suplements de ferro que no se fins a quin punt son compatibles amb una cerva d'embaràs. Total, que fins divendres 10 no tinc hora amb la metgessa perquè em digui què em recepta i durant quants mesos. I aleshores li hauré de dir que fem amb la cerca, si podrem començar al setembre (que la voldríem avançar a l'agost, jijiji) o ens haurem d'esperar a tenir els nivells bé.
Lo important és tenir el forn preparat (com diu l'Indo). I jo que tota la vida vaig amb problemes de ferro i durant l'embaràs es necessita molt....ara haurem d'assegrar que estigui bé.
Us vaig llegint!! I si puc a l'ordinador comento cosetes i actualitzo dades. Que la jefa de banqueteres ja està a cercadores!!!!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bona tarda!! gràcies a totes per els vostres consells :)
Capseta- Gràcies per l'estadística, la veritat que conec alguna gent que també diuen que a la primera, jo no em capfico, supos que amb els mesos et deus anar desesperant, no sé, a veure si estem dins aquest 30%
Numa- si, no em capfico, per ara, però encara no hem començat, ja vorem quan triguem i com anirà la cosa.
Noyja- Si, cinc dies abans de la regla hem anat a tope
com si hagués estat ovulant una semana més del normal. Suposo que no deu ser fàcil saber exactament quan, però quan ovul ho not. Supos que us passa també? Començo demà amb l'acid fol·lic!! Diuen uns tres mesos abans mes o menys.... Que arribi agost!!!!
jpd1980- Gràcies!! esperem que sigui ràpid d'arribar, aquest maig ha sigut etern....Segur que son els nervis, el cos es savi, no em cansaré de dir ho.
petit-somni- bien companya també! a mi em va receptar l'acfol...tu quin prens?
Inda- fa uns mesos em vaig fer unes analítiques i tenia el ferro per terra, de sempre. Em va receptar unes mini ampolles, i ja ho tinc solucionat, al menys fins l'embaraç, però ho vaig prendre uns mesos. Després et recepten unes altres vitamines.
Que tingueu bona tarda!!!!
Capseta- Gràcies per l'estadística, la veritat que conec alguna gent que també diuen que a la primera, jo no em capfico, supos que amb els mesos et deus anar desesperant, no sé, a veure si estem dins aquest 30%
Numa- si, no em capfico, per ara, però encara no hem començat, ja vorem quan triguem i com anirà la cosa.
Noyja- Si, cinc dies abans de la regla hem anat a tope
com si hagués estat ovulant una semana més del normal. Suposo que no deu ser fàcil saber exactament quan, però quan ovul ho not. Supos que us passa també? Començo demà amb l'acid fol·lic!! Diuen uns tres mesos abans mes o menys.... Que arribi agost!!!!
jpd1980- Gràcies!! esperem que sigui ràpid d'arribar, aquest maig ha sigut etern....Segur que son els nervis, el cos es savi, no em cansaré de dir ho.
petit-somni- bien companya també! a mi em va receptar l'acfol...tu quin prens?
Inda- fa uns mesos em vaig fer unes analítiques i tenia el ferro per terra, de sempre. Em va receptar unes mini ampolles, i ja ho tinc solucionat, al menys fins l'embaraç, però ho vaig prendre uns mesos. Després et recepten unes altres vitamines.
Que tingueu bona tarda!!!!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bona tarda!
Moment ego: estic a dia 33, ni rastre de la regla i 3 TE negatius. Estic desconcertada. En part, molt millor així, que les hores a la feina es reparteixen a finals de curs i encara sortiria perdent. D'altra banda, em feia il·lusió i avui una bona amiga m'ha dit que està embarassada i hauria estat maco compartir aquesta etapa. En fi... A veure si baixa aviat i ens anem apropant al setembre!
Moment ego: estic a dia 33, ni rastre de la regla i 3 TE negatius. Estic desconcertada. En part, molt millor així, que les hores a la feina es reparteixen a finals de curs i encara sortiria perdent. D'altra banda, em feia il·lusió i avui una bona amiga m'ha dit que està embarassada i hauria estat maco compartir aquesta etapa. En fi... A veure si baixa aviat i ens anem apropant al setembre!
- atrapasomnis
- :: formigueta

- Entrades: 88
- Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Holaaa !!!
Ja fa un parell de dies que vaig llegint i tafanejant pels diversos fòrums i m'he decidit a unir-me per explicar-vos una mica la meva situació i poder seguir de més a prop les vostres vivències :D !
Fa 6 anys que estic amb la meva parella i aviat farà 1 any que vam anar a viure junts. Sempre, m'han encantat els petits; la seva innocència i la seva simplicitat.
Fins no fa gaire ell sempre deia que això de tenir nens quedava molt lluny però, suposo que ha estat el fet d'anar-ne parlant i veure com cosins i amics es llençaven a la piscina un bon dia em va dir: jo també vull tenir nens !
La veritat... se'm van obrir uns ulls com taronjes ! Mai pensava que això sortiria de la seva boca. Sempre deia que portaven molta feina, que d'alguna manera deixariem de fer moltes coses i jo sempre li contestava amb un: " però el somriure i les noves vivències que et regalen ens ho compensarà".
Per altre banda però jo tinc molts dubtes, més que res pel tema econòmic. Tot i que fa poc que estic fixe a la feina, no tinc un gran sou.
A ell si tot va bé sera fixe a finals d'any ( i sí, ell cobra millor però, no voldria que ell carragués amb gran part de les despeses i tampoc és un sou per tirar coets).
Sé que mai és el moment i tinc molt clar que no vull esperar gaire més (tinc 26 anys i ell 29). De fet, em toca visita al gine ben aviat i per veure quina resposta em donava el meu xicot ( per saber si realment ho havia somiat o era real que m'havia dit que volia tenir nens ) li vaig dir: què et sembla si li comento al gine que l'any vinent volem mirar de buscar un baby ? o a finals d'any ja demano hora i li comentem més endavant? La seva resposta: No no, ja li pots comentar a veure què diu !
Vaig super perdudíssima amb el tema, aquests dies he llegit lo de l'àcid fòlic que no en tenia ni idea de tot això ! Començo a nivell 0 !
I així estem... jo en un núvol super feliç i plena de dubtes i ell amb un somriure tímid cada cop que li parlo del nostre futur bebè ! Esperant que passin els mesos volant i que arribi el 2017 :P
Així que m'afageixo a la llista ! Si no hi ha res de nou a l'Abril - Maig de 2017 ens posem mans a la obra ! ( que llarg es farà aquest any ) :P
Ja fa un parell de dies que vaig llegint i tafanejant pels diversos fòrums i m'he decidit a unir-me per explicar-vos una mica la meva situació i poder seguir de més a prop les vostres vivències :D !
Fa 6 anys que estic amb la meva parella i aviat farà 1 any que vam anar a viure junts. Sempre, m'han encantat els petits; la seva innocència i la seva simplicitat.
Fins no fa gaire ell sempre deia que això de tenir nens quedava molt lluny però, suposo que ha estat el fet d'anar-ne parlant i veure com cosins i amics es llençaven a la piscina un bon dia em va dir: jo també vull tenir nens !
La veritat... se'm van obrir uns ulls com taronjes ! Mai pensava que això sortiria de la seva boca. Sempre deia que portaven molta feina, que d'alguna manera deixariem de fer moltes coses i jo sempre li contestava amb un: " però el somriure i les noves vivències que et regalen ens ho compensarà".
Per altre banda però jo tinc molts dubtes, més que res pel tema econòmic. Tot i que fa poc que estic fixe a la feina, no tinc un gran sou.
A ell si tot va bé sera fixe a finals d'any ( i sí, ell cobra millor però, no voldria que ell carragués amb gran part de les despeses i tampoc és un sou per tirar coets).
Sé que mai és el moment i tinc molt clar que no vull esperar gaire més (tinc 26 anys i ell 29). De fet, em toca visita al gine ben aviat i per veure quina resposta em donava el meu xicot ( per saber si realment ho havia somiat o era real que m'havia dit que volia tenir nens ) li vaig dir: què et sembla si li comento al gine que l'any vinent volem mirar de buscar un baby ? o a finals d'any ja demano hora i li comentem més endavant? La seva resposta: No no, ja li pots comentar a veure què diu !
Vaig super perdudíssima amb el tema, aquests dies he llegit lo de l'àcid fòlic que no en tenia ni idea de tot això ! Començo a nivell 0 !
I així estem... jo en un núvol super feliç i plena de dubtes i ell amb un somriure tímid cada cop que li parlo del nostre futur bebè ! Esperant que passin els mesos volant i que arribi el 2017 :P
Així que m'afageixo a la llista ! Si no hi ha res de nou a l'Abril - Maig de 2017 ens posem mans a la obra ! ( que llarg es farà aquest any ) :P
- petit_somni
- :: peixet

- Entrades: 273
- Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
numa1982 ha escrit:Bona tarda!
Moment ego: estic a dia 33, ni rastre de la regla i 3 TE negatius. Estic desconcertada. En part, molt millor així, que les hores a la feina es reparteixen a finals de curs i encara sortiria perdent. D'altra banda, em feia il·lusió i avui una bona amiga m'ha dit que està embarassada i hauria estat maco compartir aquesta etapa. En fi... A veure si baixa aviat i ens anem apropant al setembre!
Numa potser has ovulat tard? Jo el cicle passat el vaig tenir de 36... No desesperis i paciencia! Molts anims!
TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!DPP 23 de març 2017

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |































