De 36 setmanes amb faringitis!!! Dubte!

Salut, dubtes i preparatius.
Blan13
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

De 36 setmanes amb faringitis!!! Dubte!

EntradaAutor: Blan13 » dt. maig 31, 2016 10:15 am

Bon dia,
Estic de 36 setmanes i porto des d'ahir a la tarda una faringitis que ostres tu!!! No puc ni empassar del mal de gola i a sobre porto un constipat q m'ha sortit que estic tapada de nas i d'orelles ... Ufffffffff .... La meva filla està malalta i crec que ens ho ha passat a tots.
Bé, al grà ... D'aqui a tres dies tinc visita al gine, per tant m'espero a dir-li a ell a veure q em diu però mentres, sabeu q podria prendre?
Al baby no pot afectar, oi? Vull dir q no li ha de passar res a la criatura per tenir jo faringitis ...
Estic al llit de repòs però em trobo fatal!
shyla
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: De 36 setmanes amb faringitis!!! Dubte!

EntradaAutor: shyla » dt. maig 31, 2016 11:28 am

Bonica no cal que et visiti el ginecoleg per aixo. Ves al metge de capçalera i no estiguis patint, si fos el cas pots prendre amoxicilina i si fas febre o malestar paracetamol. Estant embarassada es important no tenir febre, ja que aixo si que podría afectar a la criatura.
Imatge Imatge
Blan13

EntradaAutor: Blan13 » dt. maig 31, 2016 12:20 pm

La visita al gine ja la tenia programada per fer la revisió, no l'he demanat per això.
I pel q fa a la febre, per sort he estat com a molt a 37.5, es pot dir q no n'he tingut per molt malestar que tingui. Si hagués estat a 38 o més ja no m'esperaria ... Però al no tenir febre i tenir ja la visita programada, per això pensava esperar a anar-hi fins la visita ...
shyla
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dt. maig 31, 2016 3:20 pm

Si, ja m'ho he imaginat que no era per aixo, pero volia dir que podies anar a l'altre abans. Millora't!
Imatge Imatge
Blan13

EntradaAutor: Blan13 » dt. maig 31, 2016 3:28 pm

Gràcies, Shyla.
Si no tinc febre aniré prenent mel amb llimona i si em trobo més malament algún paracetamol. I demà passat q em digui ell, de totes maneres, no crec q em dónin massa medicament tampoc si no em dóna febre més alta ...

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::