♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Bona nit grafiqueres!!!
Com aneu? Jo ja estic deixant la warry enrera i l'optimisme ja va tornant jejeje
Terrallum la teva grafica teva grafica te molt bona pinta, quan es la teva dnw? Anims que queda poquet!!
Boleta i elantris com porteu el desespero?
Sandy sembla que la teva grafica no vol marcar ovulacio... Com ho portes?
Capseta ja has recuperat forces x a un nou cicle?
Jo en principi tampoc m'ofereixo per ser jefa, pel tema de desconectar... Pero si ningu mes s'anima, ho puc fer jo. Noies jo no se si aconseguire desconectar gaire... En fi ja veurem com va aquest cicle.
Petons!!
Com aneu? Jo ja estic deixant la warry enrera i l'optimisme ja va tornant jejeje
Terrallum la teva grafica teva grafica te molt bona pinta, quan es la teva dnw? Anims que queda poquet!!
Boleta i elantris com porteu el desespero?
Sandy sembla que la teva grafica no vol marcar ovulacio... Com ho portes?
Capseta ja has recuperat forces x a un nou cicle?
Jo en principi tampoc m'ofereixo per ser jefa, pel tema de desconectar... Pero si ningu mes s'anima, ho puc fer jo. Noies jo no se si aconseguire desconectar gaire... En fi ja veurem com va aquest cicle.
Petons!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Bon dia grafiqueres!
Nunik Que bé! clar que si que torni l'optimisme ben amunt!Aquest serà EL cicle, ja veuràs.
Sandy Com va tema ovulació?
Noies com esteu? esteu poc parlanxines!
Ego Estic desesperant a tot desesperar. A un dia de la DNW, la meva DNW com m'havies preguntat Nunik és el dimecres. O sigui que estic en desepero final però és que si mireu la meva gràfica...aixx no em vull fer pas ilusions però no m'havia passat mai aquesta tercera fase de tempes ben altes. Vosaltres com ho veieu? Cada vegada que vaig al WC és una tensió i uns nervis... aiiiii mare...
Nunik Que bé! clar que si que torni l'optimisme ben amunt!Aquest serà EL cicle, ja veuràs.
Sandy Com va tema ovulació?
Noies com esteu? esteu poc parlanxines!
Ego Estic desesperant a tot desesperar. A un dia de la DNW, la meva DNW com m'havies preguntat Nunik és el dimecres. O sigui que estic en desepero final però és que si mireu la meva gràfica...aixx no em vull fer pas ilusions però no m'havia passat mai aquesta tercera fase de tempes ben altes. Vosaltres com ho veieu? Cada vegada que vaig al WC és una tensió i uns nervis... aiiiii mare...
- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Noies!
Entro ràpid per comentar la PINTORRA que té la gràfica de la Terrallum!!!
Aish nenaaaaaaaaaaa no vull donar-te esperances però ja t'ho vaig dir, q em faria molta ilu cantar la teva panxuuuuu! Seria un final de jefatura perfecte!
Ens concentrem totes per tu!
Després personalitzo.
Petonarros!
Entro ràpid per comentar la PINTORRA que té la gràfica de la Terrallum!!!
Aish nenaaaaaaaaaaa no vull donar-te esperances però ja t'ho vaig dir, q em faria molta ilu cantar la teva panxuuuuu! Seria un final de jefatura perfecte!
Ens concentrem totes per tu!
Després personalitzo.
Petonarros!
- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Hola de nou churris!
Capseta carinyu m'agrada molt la teva actitud! Ole tu! A veure si teniu un regalet ben especial pel vostre aniversari! Sería genial
El meu és el 3 de juliol, a veure si tb la clavem, ooooh q maco seria...
Elantris companya del mode zen, com estas? Veig q fas com jo amb les tempes només al voltant de la ovulació, i sembla q tb et fan el tonto com a mi... jo aquest mes semblo una montanya russa, jajaja!
Sandy com ho portes? Veig q encara no tenim ovulació clara... per si de cas, tu ves fent pinxitus! De totes maneres, la teva DNW està al caure! Aixi q molts pepos i a desesperar uns dies mes!
Terrallum lo dicho: emocióóóóóóóóó!!! Vaig afinant la veeeeeeeeeeeeu!!!
Nunik reina, així m'agrada! Com diuen les veïnes: ànims amunt i calces avall! (love it).
Mode Ego: mode desespero zen! No m'ho crec ni jo! jejeje. Encara q és veritat que no tinc gaires esperances, ja que he fet molt pocs deures i penso: si fent-ho bé casi un any no ha colat, com coli aquest mes és que us poso a totes a dieta de pinxitus, jajajaja! En fi, dimarts que ve sortiré de dubtes. I ni se m'ocorre fer-me TE, així que poc a poc, vaig prosperant en el meu mode zen.
A VEURE, AMORES, NECESSITEM JEFA PEL JUNY QUE LA BOLETA ESTÀ BLOQUEJADA I NECESSITA DESCANSAR UNA MIQUETA... VENGA VAAAAA, Q S'ANIMI ALGÚ, QUE QUALSEVOL DE VOSALTRES SERÀ UNA JEFA ESTUPENDAAAA!
Capseta carinyu m'agrada molt la teva actitud! Ole tu! A veure si teniu un regalet ben especial pel vostre aniversari! Sería genial
El meu és el 3 de juliol, a veure si tb la clavem, ooooh q maco seria...
Elantris companya del mode zen, com estas? Veig q fas com jo amb les tempes només al voltant de la ovulació, i sembla q tb et fan el tonto com a mi... jo aquest mes semblo una montanya russa, jajaja!
Sandy com ho portes? Veig q encara no tenim ovulació clara... per si de cas, tu ves fent pinxitus! De totes maneres, la teva DNW està al caure! Aixi q molts pepos i a desesperar uns dies mes!
Terrallum lo dicho: emocióóóóóóóóó!!! Vaig afinant la veeeeeeeeeeeeu!!!
Nunik reina, així m'agrada! Com diuen les veïnes: ànims amunt i calces avall! (love it).
Mode Ego: mode desespero zen! No m'ho crec ni jo! jejeje. Encara q és veritat que no tinc gaires esperances, ja que he fet molt pocs deures i penso: si fent-ho bé casi un any no ha colat, com coli aquest mes és que us poso a totes a dieta de pinxitus, jajajaja! En fi, dimarts que ve sortiré de dubtes. I ni se m'ocorre fer-me TE, així que poc a poc, vaig prosperant en el meu mode zen.
A VEURE, AMORES, NECESSITEM JEFA PEL JUNY QUE LA BOLETA ESTÀ BLOQUEJADA I NECESSITA DESCANSAR UNA MIQUETA... VENGA VAAAAA, Q S'ANIMI ALGÚ, QUE QUALSEVOL DE VOSALTRES SERÀ UNA JEFA ESTUPENDAAAA!
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Jo vaig dir que faria Zen i ara resulta que entro cada dos per tres, malo malo jejeje!
Doncs estic que no sé com estic....amb ganes que arribi ja el 12 DPO per començar a fer TEs i TOs jajaja!
I lo de la muntanya rusa no ho entenc. Suposo que el pic tant alt és perquè vaig veure vi la nit abans, però la baixada d'avui no sé, potser perquè he dormit 5,5hores?
I tu què tal? Com portes deixar de ser la jefaza?
Va, ànims que aviat arribem al dimarts!!
Terrallummmmmm com vas? aix aquests nervis! esperem que sigui un positiu com una catedral i ens animis a totes a seguir intentant-ho!! :)
Doncs estic que no sé com estic....amb ganes que arribi ja el 12 DPO per començar a fer TEs i TOs jajaja!
I lo de la muntanya rusa no ho entenc. Suposo que el pic tant alt és perquè vaig veure vi la nit abans, però la baixada d'avui no sé, potser perquè he dormit 5,5hores?
I tu què tal? Com portes deixar de ser la jefaza?
Va, ànims que aviat arribem al dimarts!!
Terrallummmmmm com vas? aix aquests nervis! esperem que sigui un positiu com una catedral i ens animis a totes a seguir intentant-ho!! :)
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Modo ego ràpid que avui vaig de bòlit. Baixada de temperature... i avui ja començo a tenir fluxe transparent que el tinc el dia abans de la W...així que avui estic força desanimada...no pinta massa bé...crec que em baixarà demà... A més no sé pas què tinc que no he pogut dormir ni un parell d hores seguides en tota la nit...siii quin destorotament...
Com esteu vosaltres??
Com esteu vosaltres??
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Bon dia grafiqueres!!!
Terralum aiiisss aquesta baixadeta de temperatura... Tampoc es una gran baixada pero si ja tens siptomes de warry... Anims, va que nomes et queda un dia!! Ja ens aniras explicant!
Com van els deseseros noies? Seguiu en modo zen?
Jo en fadse aburrideta, esperant que arribi la SW!!!
Noies, veig que ningun s'ha animat a ser jefa de juny, aixi que mi llenço jo, tot i que no se si estare gaire activa... Despres desde l'ordinador mi poso!!
Ens llegim!!
Terralum aiiisss aquesta baixadeta de temperatura... Tampoc es una gran baixada pero si ja tens siptomes de warry... Anims, va que nomes et queda un dia!! Ja ens aniras explicant!
Com van els deseseros noies? Seguiu en modo zen?
Jo en fadse aburrideta, esperant que arribi la SW!!!
Noies, veig que ningun s'ha animat a ser jefa de juny, aixi que mi llenço jo, tot i que no se si estare gaire activa... Despres desde l'ordinador mi poso!!
Ens llegim!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
OLE!!!! Ja tenim jefa de Juny!!!
Felicitats Nunik, segur que ho faràs molt bé!!
Boleta, moltíssimes gràcies per tot! Has estat un sol en dies nuvolats i una pluja refrescant en dies calorosos! Guapa, més que guapa!
Felicitats Nunik, segur que ho faràs molt bé!!
Boleta, moltíssimes gràcies per tot! Has estat un sol en dies nuvolats i una pluja refrescant en dies calorosos! Guapa, més que guapa!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Bona tarda grafiqueres precioses!
Nunik gràcies gràcies gràcies per proposar-te jefa pel juny! De veritat que necessitava desconectar una miqueta! Potser seguiré conectant-me sovint, però quan ho senti, no vull forçar-ho. Pero oju q em fa penita, eh! A veure si cantes més que jo, segur que ho faràs de conya! i no descarto tornar a ser jefa a un futur... ja veurem! Nena ànims amb aquesta SW q s'apropa! A donar-ho tot!
Elantris carinyet m'he emocionat i tot amb les teves paraules... tu si que ets un solet!!!
Terrallum aquesta baixadeta és molt mini! A veure si demà sortim de dubtes! Ojalà sigui panxu... creuo dits per tu!
La resta com anem?
Petonarros a totes i gràcies per ser un grup tan estupendu! M'ho he passat superbé aquest temps de jefa amb vosaltres! GUAPESSSSSSSSS!!!

Nunik gràcies gràcies gràcies per proposar-te jefa pel juny! De veritat que necessitava desconectar una miqueta! Potser seguiré conectant-me sovint, però quan ho senti, no vull forçar-ho. Pero oju q em fa penita, eh! A veure si cantes més que jo, segur que ho faràs de conya! i no descarto tornar a ser jefa a un futur... ja veurem! Nena ànims amb aquesta SW q s'apropa! A donar-ho tot!
Elantris carinyet m'he emocionat i tot amb les teves paraules... tu si que ets un solet!!!
Terrallum aquesta baixadeta és molt mini! A veure si demà sortim de dubtes! Ojalà sigui panxu... creuo dits per tu!
La resta com anem?
Petonarros a totes i gràcies per ser un grup tan estupendu! M'ho he passat superbé aquest temps de jefa amb vosaltres! GUAPESSSSSSSSS!!!

Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Noies!!! Ja tenim el post de juny en marxa!!!
Jo tambe volia agrair a la Boleta que ens hagi fet de jefa i a sobre dos mesos!!! Merci!
Un petonas!!!
Jo tambe volia agrair a la Boleta que ens hagi fet de jefa i a sobre dos mesos!!! Merci!
Un petonas!!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Gràcies boleta per haver sigut jefa aquests mesos!!
Que et vagi molt bé el modo zen i desconnectar una mica.

Que et vagi molt bé el modo zen i desconnectar una mica.

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
- boleta-BCN
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Terralluuuuuuuum com ho portes? veig una pujada de tempe! TE o q? Nervisssssssssss!!!
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ SUPER-GRAFIQUERES DE MAIG 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Hola boniques!
Com esteu? veig que la Nunik ha obert post de juny"!!! ho faràs suuuuperbé!
Boleta Gràcies per haver sigut la jefa aquests dos mesos ho has fet suuuuperbéee.
Ego Ai noies no sé pas, avui pujada de tempe, he estat tot el matí amb fluxe blanc, però ara al anar a fer pipí al eixugar-me ja tenia fluxe de color rosa clar. No sé, jo crec que acabarà baixant perquè si ja començo a tacar...
Aiii quin desespero més desesperant...feia mesos que no em passava això d'estar així a final de mes! Quina angoixa!
Com esteu? veig que la Nunik ha obert post de juny"!!! ho faràs suuuuperbé!
Boleta Gràcies per haver sigut la jefa aquests dos mesos ho has fet suuuuperbéee.
Ego Ai noies no sé pas, avui pujada de tempe, he estat tot el matí amb fluxe blanc, però ara al anar a fer pipí al eixugar-me ja tenia fluxe de color rosa clar. No sé, jo crec que acabarà baixant perquè si ja començo a tacar...
Aiii quin desespero més desesperant...feia mesos que no em passava això d'estar així a final de mes! Quina angoixa!Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |







