Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Xantipa
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Xantipa » dc. maig 18, 2016 6:00 pm

DELIAH enhorabona per la princeseta! Que la disfruteu moltissim!!! El nom genial tambe.

PETITPRINCEP suposo que amb els de voler fer analitiques es quan la nostra amiga no apareix qua ha d.apareixer. Paciencia, ja baixara.
Faras histeroscopia doncs ja amb aquesta regla? T.ha comentat quin dia del cicle la fara?

LUNA no me tomo antibioticos, es una pomada fungicida, oral tendré que tomar en caso que la regla me bajara, pero aun asi dudo que fuera antibiótico, porque no son bacterias son hongos i creo que no sirve igual. Aver que cuenta mañana el gine.
I tu aunque tomes natural tampoco abuses, que no es bueno, el cuerpo por si solo hace su funcion.

Esteu veien el programa de la samanta?? Que us sembla?
Arya82
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dj. maig 19, 2016 10:42 am

Xantipa, quin pal això de l'infecció. A veure si la regla et tarda una mica més i et dóna temps a fer tot el tractament. Tot i que és evident que la regla sempre acaba fent el que li dóna la gana i normalment és el contrari del que volem...

Jo sí que he mirat el programa de la Samanta i m'ha emocionat molt aquella parella que fa maternitat subrogada a Ucraïna. Desitjàvem tantíssim aquell nen i s'intuïa un passat amb tant patiment, que m'ha agradat molt veure'ls per fi amb el seu nen en braços.

D'altra banda no sé si he fet bé seguint la història de la Samanta pq me l'he passat plorant... Jo també portava l'embaràs a la Dexeus i clar, tots els metges (tots!) em van visitar en algún moment (i no per donar-me bones noticies exactament). I llavors la sala de parts era la meva sala de parts, l'habitació és la mateixa on vaig estar 10 dies sense moure'm... Que veure el programa era com reviure-ho tot. A vegades crec que sóc una mica massoca. Però mira, potser ara el dia que torni a la Dexeus el trauma no serà tan gran...

Deliah, enhorabona per aquesta nena! >.-<: Segur que aviat la notes i ja veuràs com és molt maco.

Petitprincep, em sembla que en som unes quantes que esperem la regla. Jo fa 3 dies que taco però no hi ha manera que baixi! A veure si no et tarda i pots anar a fer-te les analítiques.

Petons
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dj. maig 19, 2016 2:20 pm

ARYA mira tot just et llegia i aixo que dius de la dexeus m.ha passat avui amb la corachan. He anat aquest mati al gine just on vaig portar l.embaras i wl part i ho he passat malament...perque a la clinica de fertilitat totes som iguals pero aqui... totes amb panxa menos jo :(
Anims!! Que aixo ho teniu ja aqui aprop maca.

He parlat amb el gine. M.ha donat els papers per fer el preoperatori i quan ho tingui tot he d.anar a l.anestesista.
m.ha dit q es a quirofan amb anestesia general!! Jo creia que era sedacio y prou.... ai mare...
Aixi que quan hem vingui la regla he de trucar i mirarar de programar per aquest cicle i si no el seguent.
M.ha dit q les cliniques de fertilitat demanen sempre histeroscopia i jo li he dit q a mi NO que vinc per la mev conta.
I res.. l.amic q tenim que treballa alla ens a dit q les hiateroscopies de tarda normalment quan s.acaba es passa alla la nit, i jo no vull.... la veritat que he sortit d.alla pensant.. que no m.han d.operar el cor!
Estic molt farta ja de tanta merda tanta prova tanta sedacio tanta medicacio y tant desgast de butxaca i viatges amunt i avall... A aquest pas no nomes sera el meu marit el que digui l.ultim intent i prou, perque Estic fins els monyos ja de tot aixo. Fa mes de 4 anys y suma y sigue. En fi.

avui hem toca la ultima dosi de la crema i ja estic. Avui estic super be ja, he notat molta milloria. Nomes desitjo que la regla hem deixi avui de marge per posar la crema i que faci efecte. Encara que segur que vindra dissabte que tinc el dia mogudet.

Avui necessitava desfogar.me. perdoneu.

petons maques
luna73
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dg. maig 22, 2016 9:29 pm

Hola guapas,
Petitprincep, a ver si con la histerocopia terminan de limpiarlo todo, y puedes empezar con la Fiv.
Arya, que energía tienes seguro que no tardarás en volverlo a intentar.
Xantipa, mejor de la infección? La histerocopia si vienes a Barcelona y no quieres que te seden y quedarte a dormir porque no lo haces donde yo? No duele, sólo una molestia y son 10 min. Y tienen convenio con la corachan.
Por mi parte, estoy con un subidon, estoy contenta y no paro de hacer cosas, del tema de maternidad estoy más bien como que pasó porque como me detenga me pongo a llorar, y me parece bien este distanciamiento porque estoy relajada y no tengo presión, que hace unos meses no me dejaba vivir. Cuando me fui de puente para desconectar, un día nos fuimos a comer y en el restaurante había un niño de menos un año enfrente mío mirándome y luego en la mesa de al lado una niña de una semana, no quería mirarla. Y gente que venía conmigo empezaron a decir que ya no querían niños y que tenerlos tardes no era bueno para el bebé, y yo aguantando. Bueno, no quiero pensar sino me hundo. Que sepáis que me hecho la citología anual y le he pedido a mi gine el favor de hacerme las analíticas de tromfilias, me las pedido pero dice que no sabe si me lo harán xk es SS. Y tengo hora con el Dr. Gris para 01/06, haré adopción de embriones no tengo más dinero y no quiero pedirlo a la familia. Si no lo hago en julio será en septiembre, no me preocupa.
Un abrazo a todas
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dl. maig 23, 2016 1:56 pm

Xantipa, doncs sí, quan vas al ginecòleg (que no sigui RA) sembla que totes les pacients embarassades hagin decidit venir el mateix dia. A la Dexeus ho tenen una mica en compte. Hi ha dues zones d'ecos (una per embarassades i una altra per les que no ho estan) i després de perdre les nenes, sense dir-me res, em van canviar de planta per no haver d'estar a maternitat sentint com ploraven els bebès de la resta. I ho vaig agrair. Però clar, en hospitals així és impossible evitar les embarassades o els bebès i és normal que ens afecti una mica. Però després de la visita a RA estic més animada i prefereixo pensar que d'aquí poc jo també estaré com elles. I ja veuràs com tu també!
D'altra banda, a mi l'histeroscopia me la van fer sense sedació. Potser et seden per si hi ha alguna cosa que s'hagi de treure, poder-ho fer allà mateix i no haver-la de repetir? Es que sinó no crec que faci falta. Sigui com sigui, espero que aviat t'ho puguis treure de sobre, que això d'anar amunt i avall amb metges és un pal. Ànims!

Luna, genial que estiguis amb aquest subidón! Pel que fa als comentaris de la gent... que no et desanimin! Cada persona i cada situació és diferent. Si una dona està sana i pot ofereir-li una bona vida al seu fill, pq no hauria de tenir-lo independentment de l'edat? A vegades les circumstàncies són les que són i no tenim més remei que adaptar-nos-hi. Ser gran no vol dir necessàriament que allò sigui dolent pel bebè. Hi ha noies amb 20 anys que en tenen amb una situació laboral que no és la idònia. Tu ets més gran, i què? La situació perfecta no existeix! Així que ànims, que l'important és tot el munt de coses que tenim per oferir als nostres fills.

Petons!
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. maig 23, 2016 3:10 pm

Bones!!

LUNA me alegro verte animada! A ver si tienes suerte y te entran las trombofilias por la SS. Y lo de la gente... No podemos evitar ciertos comentarios de la gente, así que oidos sordos, pq para las tonterís que sueltan...

ARYA i tant que aviat seràs una d'elles!!

Avui m'he fet les analitiques hormonals i de preoperatori per la histroscopia. A mi si que serà sedació total... Només espero quedar ben neta per dintre a veure si tot ajuda. I no se si colarà però a la petició de l gine a boli he escrit vitamina d, a veure si me la miren.
No he volgut mirar res més, crec q la FSH em sortirà elevada, i la homocisteina fa mesos la tenia bé. I la mulleriana ja "pa qué?", la tinc baixa, no vull veure a quan ha d'estar ara :ufs:
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. maig 24, 2016 8:35 pm

Ja tinc les analítiques!!!

La FSH està genial, a 6! Tot el perfil hormonal surt bé, i ha colat la vitamina D (la vaig escriure jo a mà a la petició). Estic a 20 (minim 30) :ufs: Prenc vitamina d3 des de gener (3 gotes gairebé cada dia, li van enviar a la meva filla que tenia només 8 i pren 6 gotes al dia). A saber a quan debia estar jo al gener!!!

BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dc. maig 25, 2016 3:34 pm

bon dia buuniquesssssssssssss

aix q us tinc abandonades!!
M'han fet un canvi a la feina, i ara tinc el doble d personal i el doble de clients, i calr corrdinar tot no es facil al ppi i vaig liadisima!
per una part be pq m'ha servit x desconectar una mica i relaxar.me amb el tema RA.
Petitprincep: >.-<: >.-<: molt be aquests resultats!! i la histeroscopia en breu no? aixo ja va avançant....
Xantipa: doncs q cansa el tema, jo estic una mica en aquest punt, d'estar cansada de proves, problemes,..pero encara ens qden forces x lluitar una miqueta mes no? aixi q anims amb tot el q portes aquest mesos ara es moment de ser forta!
q raro el tema de deixar.te ingressada...jo la primera histeroscopia la vaig fer a la Corachan pq em visita al centr ginecologic Sarria i utilitzent el quirofan, de fet la dra. maqueda del cirh visita com a gine alla i va ser ella la q em va fer la histeroscopia. va ser sedacio i una estoneta a 'habitacio fins despertar i cap a casa...no se...jo com q soc tan mal pensada segurament sera pq si vas x mutua ells cobren mes si et quedes ingresada...jo vaig tenir una historia alla per una medicacio q em van posar sense consentiment i em va costar 400 eur la broma...Pero bueno cap problema el mes important es q ho facin be.
Aixo d'anar al gine on has anat amb la panxa...xungoooooo, jo no puc, jo portava les visites a St Joan de Deu i al centre aquest q h dit i vaig haver de tornar i no podia, una plorera horrorosa, aixi q ara vaig a la Dexeus, tot nou i la veritat q visiten genial.
Arya: jo no h tingut cor de veure el programa de la Samantha, cada cop q veia l'anunci em posava de mala llet...no ho podia evitar i a mes amb bessonada...uffff jo em poso fatal. Vas anar a la vista veritat? ara quan tornes? t'han donat les resultats de la bioPSIA? perdona q potser ho has posat...
Luna: m alegro de verte animada haciendo cosas, cualquier opcion es buena y la mejor tomarselo con calma y mas relajada como estas haciendo. Ayy espero q te hagan las analiticas total no les cuesta nada....
Deliah: enhorabona per la Lua!

I jo esperant a q em vingui la regla x tornar a agafar hora per la segina histeroscopia programada i veure si els antibiotics van fer efecte....en teoria si tot va normal anire el 17 i despres a veure si comencem cicle si tot esta ok o q surt ara....

Petons gegants x totes
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dv. maig 27, 2016 9:31 am

Petitprincep, qué bé la FSH! Està genial! I pel que fa a la vitamina D, ja veuràs que ara em el sol segur que et puja :***:

Blaucel, doncs just ahir li vaig enviar un mail a la meva ginecòloga i em va dir que de moment tot havia sortit bé, però que encara li faltaven els resultats dels cultius, que fins la setmana que ve no els tindrà. A veure si tot està bé i aleshores ja només quedarà decidir quan comencem...
Espero que la histeroscopia aquest cop et surti perfecte i pogueu començar ja sense més entrebancs!

Com aneu les altres?

Bon divendres a totes!
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dg. maig 29, 2016 11:29 am

Hola princeses!!
Ara feia dies que no entrava, perdoneu-me! he estat molt liada i amb molts nervis/ansietat i no tenia ganes de res.

LUNA bonita me alegro que estes mejor, como bien dices un poco de distanciamiento la verdad que no va nada mal (aunque una pequeñita parte no termina de desconectar del todo)
A ver si tienes suerte i te hacen las trombofilias en la ss, porque son importantes de hacer y asi te ahorras un pico. La citologia seguro que te sale bien, como la histeroscopia.
En nada veo que ya tienes hora en la clinica, ira todo bien ya veras, te asignaran unos buenos embriones, y en cuanto a la edad... quien decide quien puede ser madre i quien no? quien dice que hay una edad minima i maxima? esto nadie puede decirlo, cada mujer tenemos una historia detras y las circumstancias son diferentes en cada una. Eres joven, te ves joven? con fuerzas? con ganas? tienes estabilidad economica? pues adelante!! He visto miles de parejas/mujeres de mas de 40 con carritos y muchos de ellos gemelares, asi que nadie va a mirarte ni a pensar nada raro. La que va a ser madre eres tu no ellos, asi que palante!! :-()-) :-()-)

ARYA bunica com estas?? Ja tens resultats o encara no?

BLAUCEL maca! segur que els antibiotics han anat be!! maten qualsevol cosa que s'els posi pel davant... ara, quin pal tornar a repetir la prova.... pero be, tot es valid quan volem aconseguir el nostre somni. Ja ens diras quan sapigues alguna coseta.

PETITPRINCEP bunica!!! Ja t'han fet la histeroscopia? Les analitiques estan genial! La vit d un pelet baixa pero en res et plantes en 30, pero si tu no necessites heparina en quan pugi una micona ja esta. La fsh molt be! encara que varia de mes a mes tambe.... Tu fiat mes aviat del recompte de folicles antrals, aixo es el que de veritat serveix per determinar baixa reserva. Perque... o be no tens baixa reserva i els protocolos que et fan per els tractaments no son els adequats per a tu, o no entenc ben be que passa... perque amb una fsh de 6 en teoria tindries que fer com a minim 10-12 folicles i entre aquests un munt de madurs!! i les ultimes vegades has fet poquets de madurs, una altre cosa ja es per transfer, que amb la cadena doble que te el teu marit us passa com a mi, que es paren.
No entenc res... Demana explicacions a la teva clinica a veure si et poden donar una resposta que tingui bon pes. Pero abans d'aixo fes el recompte de folicles per si decas. Recorda que jo tinc una antimulleriana de 2 i faig com a molt 6 folicles antrals... o sigui que no cuadra, la fsh la tenia a 13 la ultima vegada crec, pero esque m'han fet tres cops i les tres amb valors completament diferents. Ja ens diras!!!! Tant de bo tinguis mes sort amb aixo que totes nosaltres!!

De mi dir-vos que vaig estar amb infeccio com us vaig dir, vaig començar el tractament un dimarts a la nit i eren 3 dies, doncs be, el dijous a la tarda hem va venir la regla... merda, vaig haver de tallar el tractament perque amb la regla no es pot, i el gine hem va dir que oral no hi havia res, que quan marxes la regla altre cop tres dies i ja.
Doncs divendres vaig trucar a la clinica per dir que m'havia vingut la regla per que programessin histeroscopia (vam tenir un lio de coll...ns per donar-me hora) finalment a la tarda hem van trucar elles que en una setmana me la feien. Jo flipava perque just el dia abans havia a anat a consulta, no tenia preoperatori fet, no tenia autoritzacio de la mutua i el que es pitjor... l'infeccio!! A tot aixo el cap de setmana tenia examens!!! estava dels nervis total. Aquell mateix divendres vaig enviar la petitcio de la prova a la mutua. Diumenge vaig comprar a la farmacia per l'infeccio algo que fos d'una sola aplicacio pero que fos molt concentrat per acabar de matar el que faltes per matar. I dilluns menys mal que vaig poder fer tot el preoperatori ( es el que te de bo viure en un poble, que normalment hi han forats) pero hem demanaven analitica d'orina tambe, vaig pensar.... oohhh oohh.... amb restes de regla, restes d'infeccio.... a veure com surt perque si surt malament no hem podran fer res....I les del laboratori hem diuen que sobre dimecres a la nit o dijous tinfdria les analitiques (taaaaants dieeess??? vaig pensar, deu meu que ho necessitava tot per dijous) l'electro menys mal que el donen al moment, i el mateix dilluns rebo un missatge de la mutua que no es veu be la peticio que torni a enviar-la... merda merda, altre cop la envio per la nit. I dilluns tambe truco per demanar hora per l'anestesita, i hem donen hora hora i mitja abans de l'histeroscopia!! penso... buff com vagi tota preparada i l'analitica d'orina estigui malament... cagada. Total per la nit com les meves regles son molt escasses vaig fer tractament per l'infeccio perque hem faltaven 4 dies per la prova i tenia que estar tot ben net!
Dimarts tot normal.... es mes, hem dona per mirar com van les analitiques i... sorpresa!!! ja estaven!! orina incluida que es la que hem van dir que trigava uns dies. Dimecres al migdia vaig trucar a la mutua perque encara no tenia l'autoritzacio!! i hem diuen que si, que la han rebut pero que clar, que tenen mes gent, i li dic a la noia que la necessito pel dia seguent!! i hem diu que si, que segur que la me la envien dijous al mati... (com??? dijous al mati??) total que la noia hem deuria notar a punt d'un atac de nervis que als 10 minuts me l'envien per correu. Bufff... vaig respirar aliviada, ja ho tenia tot, analiques, electro i autoritzacio, pero faltava la visita a l'anestesista... i si sortia algo malament??
En fi, dijous vam anar a la visita i res, tot perfecte, un pes a sobre menos, i despres histeroscopia, amb anestesia general, tot be hem va dir, a l'espera del cultiu aixo si.
Vaig estar bastantes hores alla perque les anestesies les tolero fatal, vomito i vomito.. pero bueno per la nit vam poder marxar a casa.
Dolors de regla res, mal d'estomac si, i sagnats de tant en tant molt vermellets, pero bueno hem va dir que era normal (aquest mes toma, dues regles).
Hem va dir repos de 48h i si tenia dolors que prengues coses, pero divendres vaig anar a treballar, vaig estar poc per aixo perque estava molt marejada aixi que vaig tornar, i el cap de setmana relax, perque encara estic rara, sobretot de l'estomac.
Aquesta setmana he d'anar a veure al gine i suposo que tindra els resultats, i en dues setmanes (crec) fare una citologia, ja que estem... que l'any passat no en vaig fer.
I la resta igual, segueixo amb les meves vitamines, que quan pugui he de fer les analitiques per controlar els valors.
Aixi que ja veieu, setmana de nervis a tope, mes la casa, el nen, la feina.... bufff nomes de pensar-ho hem falta l'aire. Pero bueno, prova feta que era lo mes important, i sense infeccio... que tambe esta molt be.

Petons per a totes!! Que acabeu de disfrutar del diumenge :-()-) :-()-) :-()-)

Les demes com aneu???
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. maig 29, 2016 9:10 pm

Uff XANTIPA quina setmaneta!! Però almenys una cosa més feta!!!
Jo encara no l'he fet la histeroscòpia, dinarts tinc gine per donar resultats i llavors imagino que ja farem petició per fer-la. Jo vaig flipar amb el resultat FSH d'aquest mes, la veritat és que està super bé el valor. Així que no entenc res perque va anar tan malament l'altra vegada. En fi, dimarts sabré més.
La resta com aneu?

luna73

EntradaAutor: luna73 » dl. maig 30, 2016 2:49 pm

Hola! Como estáis?
Xantipa, ufff menuda odisea pero me perdido porque según cálculo te han hecho muy pronto la histerocopia. Me alegro que no te hayas quedado a dormir y ya estés mejor. Ahora falta Petitprincep y estaremos todas muuy limpitas jajaja
Petitprincep está muy bien esa fsh, esperemos que mañana el gine te de buenas noticias, ya contarás.
Un abrazo guapas
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dl. maig 30, 2016 7:18 pm

Hola buniquetes! Bon dilluns!!

PETITPRINCEP que vagi be dema la visita, quan sapigues algo explica.ns! I pregunta tots els dubtes i que et vegi ben convençuda, que a vegades ens prenen el pel de mala manera, o... almenys ho intenten.
Per quan esperes la regla? Faras la histero llavors?

LUNA si, me hicieron la prueba 7 dias justos despues de la regla, pero me duro solo 3 dias (la regla) osea que ya ni manchaba ni nada y ell endometrio aun no esta engrosado y no molesta para ver nada. Lo que desde el jueves (dia de la histeroscopia) mancho rojito, que es normal ya me lo dijo, pero joe, son como dos reglas seguidas :(

Noies amb el cicle que fem la histeroscopia, com anem tacant, el seguent cicle es raro? Vindra la regla quan toca? Com si no hagues passat res? O que passara?
Vaig oblidar de preguntar. ho

Com esteu totes? Alguna novetat??

Dalila fa dies que no dius res... espero que estiguis be.
Arwen tu igual, en res ja feu la boda, que ho passeu be. I l.embaras que tal?? Et trobes be?

Petons per totes
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dt. maig 31, 2016 9:42 am

Xantipa, deu ni do quina setmana vas tenir! Per sort tot està bé i una cosa menys per preocupar-se!
Pel que fa a la regla després de la histeroscopia, a mi em va venir normal i quan tocava. No va ser pas un cicle estrany.

PetitPrincep, ja ens diràs què tal el gine avui. Sobre la FSH, jo sempre l'he tingut entre 6 i 8 i en canvi les FIVs sempre m'han anat fatal. A mi mai em van saber donar una explicació, espero que tu tinguis més sort!!

Jo encara no tinc tots els resultats, em falten els cultius però la ginecòloga em va dir que els tindria aquesta setmana. Ja us diré. El que em ratlla es que després del part tinc cicles molt curts, ovulo entre el dia 9-10 del cicle... La meva ginecòloga no li va donar importància i em va dir que potser ara els meus cicles seran així, però mira, a mi això que la regla em vingui abans d'hora no m'agrada. Només espero que el meu cos no decideixi fer el tonto quan comencem el tractament pq vull fer cicle natural i no voldria haver de tornar a fer servir pegats.

Petons a totes!
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. maig 31, 2016 5:25 pm

Ja tinc data d'histeroscopia!! Quirofan el 21 de juny! M'ha dit que serà una hora aproximadament i després si vull, cap a casa (me la fan al vespre). I ja no tinc líquid a l'úter. Així que el meu trosset de plcenta té els dies comptats :ok:
ARYA a mi després del part, quan em va tornar la regla era diferent a com era abans, així que ja pot ser que t'hagi canviat.

Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dt. maig 31, 2016 7:13 pm

PETITPRINCEP molt be!! Aixo ja esta aqui! Ija et quedara tot net per quan vulgueu començar.
Que t.ha dit el gine envers tots els valors d.aquesta analitica? Heu tret res en clar?

ARYA aixo espero, que no hi hagin desajustos com en les fivs...
A mi tambe hem van canviar les regles despres del part, i no tant la regla en si pq es com sempre, si no en els tacadets marrons de despres, que jo abans practicament no en tenia i ara poden ser dos o tres dies alguna gota. Per lo demes tot igual, dolor, quantitat i dies.

Ahir i avui ja casi no he tacat res, o sigui que suposo que aixo ja s.acaba.

Petons!! Bon dimarts boniques!
luna73

EntradaAutor: luna73 » dc. juny 01, 2016 9:52 pm

Petitprincep princep, el 21 y listos :).
Arya ya tienes resultados?
Xantipa, a mi después de la histerocopia me vino muy abundante la regla lo encontré normal.
Hoy he tenido visita con el médico y me he quedado chof, con lo contenta que estaba y me había decidido a ir, el palo es el dinero, es un negocio tan descarado.
Os cuento la adopción de embriones son 3500 euros. Te descongelan dos embriones de donantes, que yo pensaba que la Unión entre óvulo y espermatozoide se hacía cuando te lo transfiere, y el parecido es sobre el óvulo y no sobre los dos. Os parecerá exigente pero pensaba que buscaban el parecido en ambos casos para que no hubiese mucha diferencia
Sigo, ellos descongelan 2 embriones si no descongelan bien ninguno no te cobran, si solo es uno te transfieren 1, si se descongelan los 2 tu decides si te transfiere 1 o 2. En el caso que sólo quieras 1 (mi caso) el segundo se lleva a blasto y se congela pero ojito si te lo tienen que transferir son 3500 otra vez o sirve para otra persona. Yo pensaba que si la 1r no funciona al menos el 2n te costaba algo más barato como cuando haces la Fiv y luego haces sólo transferencia.
No entra ni la psicóloga, en ovo si.
Me lo juego a una carta.
Puedo hacerlo ahora en julio, dice que no habrá problema y sino lo dejo para septiembre aunque aquí tomaría anticonceptivos en agosto para justsr fechas que este el, en octubre no quiero hacerlo. Si en julio no me quedó aparte de gastarme un dineral me fastidia las vacaciones y si me quedo espero que todo vaya para bien.
Siento estar tirando el dinero y al final para nada.
Que difícil es todo esto.
Algún consejillo?
Nanit guapes
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dj. juny 02, 2016 10:54 am

Luna, una adopció d'embrions tal com indica el nom és justament això: una adopció. Per tant, l'aspecte físic el tenen una mica en compte, però no gaire. L'únic que realment garenteixen és el grup sanguini. Si vols que es triin els donants de forma molt més exhaustiva, hi ha la doble donació (es trien els donants per separat) però és molt més cara.
Jo ho faig a l'Institut Marqués i el preu és el mateix (a mi em surt un pèl més barat pq Sanitas em fa descompte). De totes maneres sí que em sembla car que et tornin a cobrar 3.500 si congeles el segon embrió i llavors te'l transfereixen. Al Marqués no sé si també fan això, jo no ho vaig preguntar pq en el meu cas no me'n poden posar 2 i directament només em descongelaran un blasto. Però a veure si algú et pot ajudar.
I sí, tot això és molt difícil, no tenim garanties de res i a vegades tens la sensació d'estar jugant a la ruleta. És esgotador... Però l'esperança hi és, sinó no continuaríem lluitant. Així que ànims amunt i molta força :-()-)

PetitPrincep, amb data per la histeroscopia i sense liquid a l'úter! Ara només falta el tros de placenta i ja estaràs llesta per tornar-t'hi a posar!

Xantipa, doncs pel que expliqueu de les vostres experiències, dedueixo q és molt possible que els cicles em quedin així. Mira, mentre continuii sent regular i el cos no em faci tonteries, ja m'està bé.

Jo els resultats encara no els tinc, la ginecòloga encara no m'ha dit res i com que tampoc tinc pressa... Però si veig que el dilluns no m'ha dit res, ja la trucaré.

Petons a totes!
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
luna73

EntradaAutor: luna73 » dj. juny 02, 2016 10:36 pm

Arya82,yo hago doble donante y ya está en embrión y sólo miran la mujer. Tengo la posibilidad de hablar con la bióloga.
Si fuera embriones de parejas que los regala porque no quieren más bebés el precio sería 1800 euros.
La verdad que me he quedado parada por cada tratamiento sea 3500 te pongas 1 o 2. Yo pensaba en el 2n caso sería más económico.
Ahora estoy mirando de cuadrar agendas por si lo hago en julio o en septiembre. En julio no estaré agobiada y tener barriguilla en la playa me gusta pero si sale un negativo me chafara las vacaciones.
Hoy es mi cumple, ya soy mayor de edad :), 43.
Un abrazo guapas.
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dv. juny 03, 2016 9:04 am

Luna, sí, es que una cosa és l'adopció d'embrions provinents de doble donació (que és el que farem tu i jo) i una altra la doble donació. T'ho explico pq jo l'altra vegada vaig fer doble donació i en aquest cas van triar una donant que s'assemblés a mi i un donant que s'assemblés al meu home. Llavors fan l'estimulació a la donant, fecunden i transfereixen els embrions en fresc. En aquest cas al agafar el donants per separat es poden fixar molt més en l'aspecte físic, però quan és adopció d'embrions (vinguin de doble donació o vinguin de parelles) és molt dificil trobar coincidències. L'avantatge de l'adopció d'embrions és el preu pq no has de pagar l'estimulació de la donant, ni la punció ni la seva medicació ni la compensació econòmica. Ja ho va fer una altra parella. Així que en teoria amb l'adopció d'embrions només pagues el teu seguiment i la transfer. Jo ho trobo car, però es que el món de RA encara no he trobat res que sigui barat... Nosaltres si els meus resultats surten bé, començarem amb la regla del juliol.

Ah, i moltes felicitats!!! Avui a celebrar-ho!! :globus:

Una abraçada noies, i bon cap de setmana!
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::