Piscina desmuntable

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
sunset1980
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

Piscina desmuntable

EntradaAutor: sunset1980 » dg. juny 05, 2016 2:22 pm

Hola! Estem mirant piscines desmuntables amb depuradora i tenim alguns dubtes. La idea seria posar-ne una que fes entre 3 i 4 metres de diametre. I l'alçada no la tenim clara.
Hem vist que n'hi ha d'inflables i amb estructura metàl lica, quines m'aconselleu? Les inflables són molt més econòmiques.
I d'altra banda, el filtre que porten realment és suficient? I tema neteja-fons?
M'aconselleu alguna marca? Intex, bestway....
Espero les vostres experiències!! Gràcies!!
Imatge
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Piscina desmuntable

EntradaAutor: ner » dg. juny 05, 2016 8:56 pm

Hola sunset1980,

Nosaltres varem comprar la primera piscina desmuntable fa dos estius (l'any 2014) i era del tipus inflable. Vàrem comprar aquest tipus justament perquè eren més econòmiques i volíem provar-ho i només va durar aquell estiu. Un dia jugant varen rebentar la part de dalt que s'infla, tot i reparar-la amb un adhesiu no va quedar bé. L'estiu passat varem comprar una amb estructura metàl·lica, que tenim guardada i volem reutilitzar aquest estiu. Jo et recomanaria la d'estructura metàl·lica si vols que et duri varis anys.

Respecte la depuradora nosaltres l'any passat vàrem decidir que provaríem com anàvem amb el que venia amb la piscina. A l'estar a una zona rural i tenir un camí de terra a prop vàrem anar fatal. Tot i tenir encès el motor moltes hores (dies sencers) costava molt fer el fons net. Així que aquest farem l'inversió amb una bona depuradora de sorra que poguem aspirar el fons que ja hem anat a mirar i costen a partir de 200 euros. Però això crec que depèn d'on visquis i del cuidado que tinguis (si tapes o no tapes la piscina quan plou etc). Sempre pots provar com va amb el motor que ja porten i sinó comprar-lo més endavant.

I respecte marques crec que una era Bestway i l'altra Intex però no recordo quina era quina.

A per cert, cal que on l'instal·lis sigui super, super pla. Nosaltres teníem un petit desnivell i amb la piscina es nota molt i no filtra bé.

Si tens més preguntes, fes-les i t'intentaré respondre.
Imatge
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

EntradaAutor: Nuty » dl. juny 06, 2016 4:30 pm

Bones!!

jo et volia dir el mateix que la Ner. Totalment dacord.

Nosaltres el primer any d'estar a la casa, en vàrem tenir una d'aquestes que sinfla l'anella de dalt, i un desastre. L'havies d'anar inflant cada x temps, perquè anava perdent el vent i tenia por que no em bases els milers de litres a tot el pati... Crec recordar que no va ni acabar l'estiu que ja l'havia llençat. El següent estiu en vàrem comprar una amb estructura de ferro.

El tema de la neteja és complicat. No hi entenc massa, però jo crec que per no haver-la de netejar cada dos per tres, és important controlar el PH i anar-hi posant antialgues, clor i no se quines histories més. L'any passat ja no la vàrem ni posar. I aquest any ja veurem... quan trec el tema al meu home, ja renega :-D :-D :-D
El filtre que porten és molt i molt justet. Aquets de sorra, diuen que van tant bé.

Nosaltres posavem una palangana amb una mica d'aigua a l'entrada per netejar peus abans d'entrar-hi. T'estalvies que hi entri molta porcaria ;-)))
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
peixfregit
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. set. 20, 2011 9:08 pm

EntradaAutor: peixfregit » dl. juny 06, 2016 9:32 pm

Noialtre fa 14 anys que tenim una de la marca Reylu que és d'estructura d'alumini i lona com la de zodiac. Té 16000 litres i la netegem amb una depuradora de sorra i productes químics. Vol feina però cal que tinguis tot el material adequat. Si vols estalviar és quan no queda prou neta.
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dt. juny 07, 2016 12:09 am

Jo tinc la de l'anella que s'infla, la monto de st joan a setembre, no la omplim sencera porque no ens cal tanta aigua i em dura 2-3 temporades tranquil•lament.. Potser li canviem l'aigua un parell de vegades cada estiu, però com hi posem poca amb la petita depuradora que hi ve ja fem.. La nostra es Intex i quan es fa malbé comprem la mateixa ;-)
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » dt. juny 07, 2016 8:15 pm

Nosaltres vam tindre la rodona de l'anella que s'infla i ens va durar un sol estiu. L'estiu passat quan la vam tornar a posar vam descobrir molts petits foradets a la banda inflable i per molt que els tapàvem semblava que sempre n'hi sortien de nous. Ara en tenim una de lona de 3,66 de diàmetre, marca bestway, i ens trobem també amb el que ja heu comentat, que el filtre que porta no serveix gaire perquè hi ha molta capacitat d'aigua. He llegit això de la depuradora de sorra i m'ha semblat interessant però tinc alguns dubtes.

Nosaltres per exemple tapem cada dia la piscina, però a vegades si plou molt (som de zona Pirineu i els xàfecs abundants i sobtats de tarda són recurrents) entra igualment aigua, i a més és bruta. La meva pregunta és si comprem una depuradora d'aquestes que dieu, ¿ens podem estalviar tapar cada dia la piscina, com si fos una piscina de les enfonsades?
sunset1980
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: sunset1980 » dt. juny 07, 2016 9:20 pm

Holaa!!
Llegint-vos crec que finalmentens decidirem per una d'estructura metàl.lica i potser mirarem alguna depuradora més potent.
Ara el dilema és la mida, bé l'alçada. La majoria d'aquest tipus fan uns 66-76 d'alçada, les nenes tenen 3 i 6 anys, així que crec que per elles de sobres. Però clar, pels adults potser queda justeta...
I un altre tema, utilitzeu clor? He sentit que també es pot utilitzar sal?

Fins aviat i gràcies.
Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::