✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Modo soso total per felicitar a la jefa de les banqueteras!!! Que va passar a jefa de cercadores i ha cantat PANXUUUU!!!!!!
FELICITATS BONICA!!!! Ves explicabt cosetes que a les banqueteres ens animarà moltíssim!!!!!
FELICITATS BONICA!!!! Ves explicabt cosetes que a les banqueteres ens animarà moltíssim!!!!!
Bon dia!! MOLTES FELICITATS NAYADE!!!!!
Quina alegria veure banqueteres que tot just passar a l'altra banda de fòrum ja estan amb panxu!! Això ens anima a les que estem esperant!!!
numa ànims que ja falta poc! Això és que no havia de ser encara!!
atrapasomnis, em sento identificada amb tu, abans el meu també era de rajar-se tot just sentir-ne parlar, i ara està molt més obert ja i mentalitzat que al Desembre comencem, però ells ho viuen d'una altra manera... almenys el meu
i no és que no li faci il·lusió, moltes vegades ell mateix em diu que li encantarà ser pare, però les dones necessitem en general parlar-ne més... per això estem aquí!!
Molts petons a totes!!
Quina alegria veure banqueteres que tot just passar a l'altra banda de fòrum ja estan amb panxu!! Això ens anima a les que estem esperant!!!
numa ànims que ja falta poc! Això és que no havia de ser encara!!
atrapasomnis, em sento identificada amb tu, abans el meu també era de rajar-se tot just sentir-ne parlar, i ara està molt més obert ja i mentalitzat que al Desembre comencem, però ells ho viuen d'una altra manera... almenys el meu
i no és que no li faci il·lusió, moltes vegades ell mateix em diu que li encantarà ser pare, però les dones necessitem en general parlar-ne més... per això estem aquí!!
Molts petons a totes!!
numa1982 ha escrit:Essuca: gràcies pels ànims! Crec que és matemàticament impossible tenir panxa perquè només vam tenir relacions sense protecció 1 cop i ja fa 17 dies. En cas d'embaràs, ja hauria vist el positiu. Com aneu vosaltres?
Nosaltres molt bé, la peque creixent i la lactància genial.
Veig que ja hi ha W, millor ara a gaudir de les vacances i ja us hi poseu quan ho havíeu pensat.
ENHORABONA NAYADE!!!
Quina sorpresa entrar i llegir-ho!! Quina il·lusió!!!! Ademés super ràpid que guai!!!! Moltissima sort cuide't molt!!!
Quina sorpresa entrar i llegir-ho!! Quina il·lusió!!!! Ademés super ràpid que guai!!!! Moltissima sort cuide't molt!!!
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Primer de tot....moltes felicitats Nayade!!! Caray les banqueteres surten amb ganes pel que veig jeje. Ara a gaudir a tope i ja ens explicaras com va. Que pases a mamis de febrer?
Noyja a nosaltres ens va passar algo semblant. Ja haviem decidit que voliem cercar doncs...per que esperar? I algun dia loco vam tenir tambe pero ja a mes de mig cicle i res perque va venir la warry.
Ara ja comencem la cerca a tope! A veure si tenim sort i va rapidet tambe...
Numa veig que al final ha baixat no? Bueno sempre tenim aquesta petita esperança que potser encara que sigui un arribi a bon port. Ara paciencia que d'aqui res ja esteu manos a la obra de nou.
I escric desde el mobil i de memoria aixi que ja us anire dient perque em faig la pixa un lio jajaja.
Bona nit maques!! ;)
Noyja a nosaltres ens va passar algo semblant. Ja haviem decidit que voliem cercar doncs...per que esperar? I algun dia loco vam tenir tambe pero ja a mes de mig cicle i res perque va venir la warry.
Ara ja comencem la cerca a tope! A veure si tenim sort i va rapidet tambe...
Numa veig que al final ha baixat no? Bueno sempre tenim aquesta petita esperança que potser encara que sigui un arribi a bon port. Ara paciencia que d'aqui res ja esteu manos a la obra de nou.
I escric desde el mobil i de memoria aixi que ja us anire dient perque em faig la pixa un lio jajaja.
Bona nit maques!! ;)
Aix Náyade joctb vaig estar al grup de Mamis febrer però del 2014 (tot ibque al final va néixer el 31/1)...quins records... disfruta molt.
Atrapasomnis les dones crec que tenim tendència a capficar-nos en el tema quan decidim tenir crios i potser els homes no ho entenem jajaja. Aquí ens tens per parlar del.qie sigui i les vegades que vulguis!
Numa ànims preciosa, en part millor k hagi baixat ja i aixi ja estas més tranqui.
Com sempre escric en modo soso des del telf i no tinc capacitat per personalizar de totes les que estem esperant... sorry.
A disfrutar del cap de setmana! Jo encara he de fer repos relatiu però ja em trobo molt bé aixi k anirem a la platja i a mirar trens que el meu fill està obsessionat jajajaja.
Petons maques!
Atrapasomnis les dones crec que tenim tendència a capficar-nos en el tema quan decidim tenir crios i potser els homes no ho entenem jajaja. Aquí ens tens per parlar del.qie sigui i les vegades que vulguis!
Numa ànims preciosa, en part millor k hagi baixat ja i aixi ja estas més tranqui.
Com sempre escric en modo soso des del telf i no tinc capacitat per personalizar de totes les que estem esperant... sorry.
A disfrutar del cap de setmana! Jo encara he de fer repos relatiu però ja em trobo molt bé aixi k anirem a la platja i a mirar trens que el meu fill està obsessionat jajajaja.
Petons maques!
Gràcies guapíssimes!!!!
Sou uns solets!!!!
Fa res estava com vosaltres i ara... ara tinc por un altre vegada!! Por de que tot vagi malament... perquè noies, només fa 4 dies que sé que dins porto una criatura i ja l'estimem moltíssim. Ja l'espero amb ganes. I tinc por de que tot se'n vagi
Però estic feliç!!! Feliç de pensar que estic donant vida
A les que esteu amb dubtes... vull que sabeu que un cop veus "embarazada" al CB, o les dues ratlletes, tots els dubtes se'n van volant per la finestra. Ja saps que vols lluitar dia a dia per aquest petit/a. Tot val la pena! Els nervis, els dubtes...
Així que amb això us invito a gaudir de cada instant, dels pensaments de voler buscar panxu, de l'emoció de constatar que la nostra parella també, posar una data de començament... l'inici dels pinxitos!!
El desespero pensant si estaràs embarassada o no. Tot es màgic, la veritat!!! I passa volat!!! Gaudiu-lo al màxim!!!
Un petonarro gegant!!!
Sou uns solets!!!!
Fa res estava com vosaltres i ara... ara tinc por un altre vegada!! Por de que tot vagi malament... perquè noies, només fa 4 dies que sé que dins porto una criatura i ja l'estimem moltíssim. Ja l'espero amb ganes. I tinc por de que tot se'n vagi
A les que esteu amb dubtes... vull que sabeu que un cop veus "embarazada" al CB, o les dues ratlletes, tots els dubtes se'n van volant per la finestra. Ja saps que vols lluitar dia a dia per aquest petit/a. Tot val la pena! Els nervis, els dubtes...Així que amb això us invito a gaudir de cada instant, dels pensaments de voler buscar panxu, de l'emoció de constatar que la nostra parella també, posar una data de començament... l'inici dels pinxitos!!
El desespero pensant si estaràs embarassada o no. Tot es màgic, la veritat!!! I passa volat!!! Gaudiu-lo al màxim!!!Un petonarro gegant!!!

- petit_somni
- :: peixet

- Entrades: 273
- Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm
Hola guapes! Quin diumenge asolellat! Per fi arriba l'estiu que tant esperem! Entro desde la platja per felicitar a la noyja que he vist que ja esta a cercadores juny!!! Al final si que tenim una banquetera que surt de la banqueta aquest mes!!!
Nayade et vaig seguint! M'encanta com expliques les vivencies, moltes gracies per seguir animant la banqueta! Ja veuras que anira tot molt be amb aquesta energia positiva que transmets! I de sintomes vas força be no?
Quin rollo el modo soso mobil!
Acabeu de passar un molt bon diumenge!
Nayade et vaig seguint! M'encanta com expliques les vivencies, moltes gracies per seguir animant la banqueta! Ja veuras que anira tot molt be amb aquesta energia positiva que transmets! I de sintomes vas força be no?
Quin rollo el modo soso mobil!
Acabeu de passar un molt bon diumenge!
TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!DPP 23 de març 2017

Aix noies, quins nervis...! m'he passat al 'lado oscuro'! Portem un par de mesos fent el tonto amb els pinxitus i crec que aquesta darrera vegada ha passat alguna cosa
. Noto uns 'símptomes' una mica extranys,punxades als ovaris, molt dormilega, fins i tot em sangren les genives! nose, intuicions i sentiments que ja vaig passar...o potser és que els psicosímptomes són tan dolents...pero basta que encara no 'vulguis' perque hi arribi, pero bé, contents.
Jo tenia intenció de posar-nos a l'agost perquè així neixeria just quan la petita deixés el cole per les vacas d'estiu i poder estar amb tots dos, sense ajuda. Ara per ara tinc un treball que no és el millor del món, pero és ideal per conciliar-lo tranquilament la meva vida, 4 horetes, bé pagat, proper de casa i amb molta flexibilitat; encara que no porto un any, així que nose... pero he decidit que contra abans tinc els dos nens abans hem puc posar a buscar un treball millor, més hores i més estable, nose noies, estic feta un mar de dubtes... tinc opinions de tot tipus aixi que haurem d'esperar a veure què passa...
. Noto uns 'símptomes' una mica extranys,punxades als ovaris, molt dormilega, fins i tot em sangren les genives! nose, intuicions i sentiments que ja vaig passar...o potser és que els psicosímptomes són tan dolents...pero basta que encara no 'vulguis' perque hi arribi, pero bé, contents.Jo tenia intenció de posar-nos a l'agost perquè així neixeria just quan la petita deixés el cole per les vacas d'estiu i poder estar amb tots dos, sense ajuda. Ara per ara tinc un treball que no és el millor del món, pero és ideal per conciliar-lo tranquilament la meva vida, 4 horetes, bé pagat, proper de casa i amb molta flexibilitat; encara que no porto un any, així que nose... pero he decidit que contra abans tinc els dos nens abans hem puc posar a buscar un treball millor, més hores i més estable, nose noies, estic feta un mar de dubtes... tinc opinions de tot tipus aixi que haurem d'esperar a veure què passa...
Hola!!!
Primer de tot moltes felicitats Nayade!!!
M'alegro moltíssims, ja ens aniràs explicant com va tot, suposo que t'ho diràn un munt de vegades però disfruta de cada moment perquè a partir d'ara el temps passa volant.
I ara a veure si em poso al dia que us vaig llegint però fa dies que no escric.
Carlota quina ràbia que t'hagi canviat el cicle, a mi em preocupa una mica com serà quan deixi les anticonceptives, abans era bastant regular, però després de tants anys no se com m'afectarà. Sort amb la cerca!
SSG Que bé que pogueu avançar la cerca! l'agost ja és aquí.
Atrapasomnis Benvinguda!! si tot va bé nosaltres també començarem a l'abril.
Noyja Molta sort! M'alegro que hagis canviat de banda i a veure si és per poquet temps.
Jo he començat a buscar feina, m'estan pagant malament tard i el sou de maig ja m'han dit que de moment no me'l poden pagar, així que porto desde la setmana pasada mirant ofertes i enviant curriculums, de moment busco un horari bo per poder estar amb el meu fill, però si la cosa continua així hauré de renunciar i dir adeu a la conciliació, a veure si tinc sort i puc canviar de feina aviat, no voldria endarrerir la cerca i tampoc trobar feina i quedarme embarassada deseguida.
Que acabi d'anar bé el diumenge i bon inici de setmana!!!
Primer de tot moltes felicitats Nayade!!!
M'alegro moltíssims, ja ens aniràs explicant com va tot, suposo que t'ho diràn un munt de vegades però disfruta de cada moment perquè a partir d'ara el temps passa volant.I ara a veure si em poso al dia que us vaig llegint però fa dies que no escric.
Carlota quina ràbia que t'hagi canviat el cicle, a mi em preocupa una mica com serà quan deixi les anticonceptives, abans era bastant regular, però després de tants anys no se com m'afectarà. Sort amb la cerca!
SSG Que bé que pogueu avançar la cerca! l'agost ja és aquí.
Atrapasomnis Benvinguda!! si tot va bé nosaltres també començarem a l'abril.
Noyja Molta sort! M'alegro que hagis canviat de banda i a veure si és per poquet temps.
Jo he començat a buscar feina, m'estan pagant malament tard i el sou de maig ja m'han dit que de moment no me'l poden pagar, així que porto desde la setmana pasada mirant ofertes i enviant curriculums, de moment busco un horari bo per poder estar amb el meu fill, però si la cosa continua així hauré de renunciar i dir adeu a la conciliació, a veure si tinc sort i puc canviar de feina aviat, no voldria endarrerir la cerca i tampoc trobar feina i quedarme embarassada deseguida.
Que acabi d'anar bé el diumenge i bon inici de setmana!!!
- atrapasomnis
- :: formigueta

- Entrades: 88
- Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm
HOLA !!!!
Ja estem finalitzant una altra semaneta; això vol dir que ja queda menys per començar la cerca ( 10 mesos encara... xD això es farà molt llarg ).
Sí, dic 10 mesos i vaig dir que començariem a l'Abril però... en tinc tantes ganes... jo ja li vaig dient k potser podem començar a buscar al març o fins i tot al febrer. Em faría gràcia que fos de principis d'any i com que ja se sap que això bé quan bé, i no crec que encertem a la primera, doncs podem començar una mica abans
jajaajaja.
noyja !!! Moltíssima sort
segur que ben aviat fareu diana
!!!
airuni ! Nosaltres en principi també vam dir per l'abril. Jo ja farà un any que estaré fixa a l'empresa i ell si no hi ha res de nou tmb ja ho serà. El tema feina a mi també em té una mica preocupada, més que res pel tema horaris i sou. No tinc un horari fix, i cada semana faig horaris diferents, però bé, suposo que trobarem la manera d'anar-ho combinant.
Espero que vagi moolt bé i que tinguis molta sort en la cerca d'una nova feina i que a l'abril poguem estar les dues al grup de cercadores :D
Ja ens aniràs explicant com va ^_^
arigalma ! suposo que ho vivim de manera diferent els homes de les dones, i jo, que sóc caparruda i que dóno mil voltes a les coses i m'agrada tenir-ho tot preparat i saber què ens "trobarem".. :D
Ja estic mirants habitacions, cotxets, pensant com ens organitzarem els dies que tots dos haguem de treballar al matí i els avis no se'n puguin fer càrrec ( per poc que pugui, no m'agradaria portar-lo a llar d'infants amb 6 mesos.. ), són tantíssimes coses :D !!!
I re.. aquest dimecres me'n vaig al dentista. És una tema que em té una mica preocupada. Vaig llegir que era molt important que estigués tot en condicions i és una assignatura que tinc pendent.
Tinc "fòbia" als dentistes des de ben petita.
Però bé.. què menys que fer-ho pel nostre futur petit/a :D
I divendres toca visita al gine. ( que em vaig explicar malament a l'últim post; i algunes vau entendre que era aquest div. )
Així que serà una setmana molt important per mi !
Tot comença amb un sol pas
Molt bona setmana a totes !!!
Ja estem finalitzant una altra semaneta; això vol dir que ja queda menys per començar la cerca ( 10 mesos encara... xD això es farà molt llarg ).
Sí, dic 10 mesos i vaig dir que començariem a l'Abril però... en tinc tantes ganes... jo ja li vaig dient k potser podem començar a buscar al març o fins i tot al febrer. Em faría gràcia que fos de principis d'any i com que ja se sap que això bé quan bé, i no crec que encertem a la primera, doncs podem començar una mica abans
jajaajaja.noyja !!! Moltíssima sort
segur que ben aviat fareu diana
!!!airuni ! Nosaltres en principi també vam dir per l'abril. Jo ja farà un any que estaré fixa a l'empresa i ell si no hi ha res de nou tmb ja ho serà. El tema feina a mi també em té una mica preocupada, més que res pel tema horaris i sou. No tinc un horari fix, i cada semana faig horaris diferents, però bé, suposo que trobarem la manera d'anar-ho combinant.
Espero que vagi moolt bé i que tinguis molta sort en la cerca d'una nova feina i que a l'abril poguem estar les dues al grup de cercadores :D
Ja ens aniràs explicant com va ^_^
arigalma ! suposo que ho vivim de manera diferent els homes de les dones, i jo, que sóc caparruda i que dóno mil voltes a les coses i m'agrada tenir-ho tot preparat i saber què ens "trobarem".. :D
Ja estic mirants habitacions, cotxets, pensant com ens organitzarem els dies que tots dos haguem de treballar al matí i els avis no se'n puguin fer càrrec ( per poc que pugui, no m'agradaria portar-lo a llar d'infants amb 6 mesos.. ), són tantíssimes coses :D !!!
I re.. aquest dimecres me'n vaig al dentista. És una tema que em té una mica preocupada. Vaig llegir que era molt important que estigués tot en condicions i és una assignatura que tinc pendent.
Tinc "fòbia" als dentistes des de ben petita.
Però bé.. què menys que fer-ho pel nostre futur petit/a :D
I divendres toca visita al gine. ( que em vaig explicar malament a l'últim post; i algunes vau entendre que era aquest div. )
Així que serà una setmana molt important per mi !
Tot comença amb un sol pas
Molt bona setmana a totes !!!

Hola noies!
Noyja molta sort amb la cerca! Que sigui curteta!
Atrapasomnis ja ens dirás qué tal els metges!
A mi encara em queden 11 mesos per buscar aixxxxxx però al final crec k el temps passa ràpid i enseguida serà maig 2017-juny 2017... suposo k dec tenir día optimista, i avui veient el meu enano pensava que podré disfrutar més temps d'ell en exclusiva que tb està bé.
Anem parlant wapes!
Noyja molta sort amb la cerca! Que sigui curteta!
Atrapasomnis ja ens dirás qué tal els metges!
A mi encara em queden 11 mesos per buscar aixxxxxx però al final crec k el temps passa ràpid i enseguida serà maig 2017-juny 2017... suposo k dec tenir día optimista, i avui veient el meu enano pensava que podré disfrutar més temps d'ell en exclusiva que tb està bé.
Anem parlant wapes!
- petit_somni

Bon dia i bon dilluns
Avui deico el modo soso mobil
Noyja et desitjo una cerca ben curteta potser fins i tot ja heu fet diana
estarem pendents de tu. Crec que un cop ho decidim costa aguantar i nomes t'has avançat un parell de mesos. El fet de tenir un treball que et permeti conciliar amb la vida familiar es una gran sort aixi que gaudeix del momento!
Airuni anims amb la feina, la veritat que alguns s'estan aprofitant en el tema pagaments...
Artapasomnis que vagi molt be al dentista i al gine ja ens explicaras!
Arigalma el temps passa molt ràpid ja veuras!
Per cert s'aporpa el nostre aniversari i crec que agafare la idea de la Náyade de fer un regal de passat-present-futur, el de futur estic mirant el fulard elastic boba en negre
que li treurem profit tots dos, vaig mirar la motxilla pero com no la podem utilizar fins els 6 mesos crec que l'agafare mes endevant, que en penseu les que ja sou mamis? estic donant voltes aquest tema i tambe em mante distreta en el tema cerca 
Avui deico el modo soso mobil
Noyja et desitjo una cerca ben curteta potser fins i tot ja heu fet diana
estarem pendents de tu. Crec que un cop ho decidim costa aguantar i nomes t'has avançat un parell de mesos. El fet de tenir un treball que et permeti conciliar amb la vida familiar es una gran sort aixi que gaudeix del momento! Airuni anims amb la feina, la veritat que alguns s'estan aprofitant en el tema pagaments...
Artapasomnis que vagi molt be al dentista i al gine ja ens explicaras!
Arigalma el temps passa molt ràpid ja veuras!
Per cert s'aporpa el nostre aniversari i crec que agafare la idea de la Náyade de fer un regal de passat-present-futur, el de futur estic mirant el fulard elastic boba en negre
que li treurem profit tots dos, vaig mirar la motxilla pero com no la podem utilizar fins els 6 mesos crec que l'agafare mes endevant, que en penseu les que ja sou mamis? estic donant voltes aquest tema i tambe em mante distreta en el tema cerca 
TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc

Hola noies
Petit somni jo no vaig comprar el foulard perquè em feia por no fer bé el nus però crec k pel segon si que l'agafaria ja que quant són recent nascuts crec k és la millor opció i més si has d'anar amb l'altre al parc, a comprar o el que sigui.
Amb l'aran jo vaig comprar una Manduca de segona ma que em va salvar la vida perquè no li molava el cotxet i la vaig utilitzar abans dels 6m. Ara encara la utilitzem a vegades.
Petit somni jo no vaig comprar el foulard perquè em feia por no fer bé el nus però crec k pel segon si que l'agafaria ja que quant són recent nascuts crec k és la millor opció i més si has d'anar amb l'altre al parc, a comprar o el que sigui.
Amb l'aran jo vaig comprar una Manduca de segona ma que em va salvar la vida perquè no li molava el cotxet i la vaig utilitzar abans dels 6m. Ara encara la utilitzem a vegades.
- petit_somni

Gracies Arigalma,
Demà nire a la botiga a bcn kangura he vist videos i crec que em poden acosellar be alla la idea es fer foulard desdel principi pero vull veure en directe aixo del nus que a mi tambe m'amoina...
Demà nire a la botiga a bcn kangura he vist videos i crec que em poden acosellar be alla la idea es fer foulard desdel principi pero vull veure en directe aixo del nus que a mi tambe m'amoina...
TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc

petit_somni ha escrit:Gracies Arigalma,
Un consell per si et serveix. Jo amb el primer vaig usar molt el fulard (el nus no es gens complicat, de seguida agafes el truquillo). Despres els 5 mesos vam passar a boba. Pero amb la petita (ara té un més i mig) vaig posar-la al foluard elastic i va sortir megasuada, no transpirar. El primer és de febrer, una altra temperatura. Així que vaig anar a buscar alternatives més per l'estiu. Amb aixo, vull dir que millor esperar a saber per quina epoca neixera el segon, per no gastsr diners enva.
- petit_somni

Gracies Essuca! Tens rao en el tema epoca de neixament... Potse per fer el regal fare la motxilla q tinc clar que vull i deixare el foulard per mes endevant... Dema ho mirare tot! Gràcies pels consells!!
TE+ 17 de juliol 2016
21-03-2017 Neix el Marc
un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017
21-03-2017 Neix el Marc

Petit_somni, jo faria el que diu l'Essuca, també. Els fulars elàstics van molt bé els primers mesos, però si acabéssiu tenint un bebé d'estiu fan suar massa. Millor una motxilla per més endavant o un fular teixit.
Essuca, el nostre petit ha de néixer a començaments d'agost, i ens han recomanat molt una bandolera súper fresqueta de la marca Sukkiri. Encara no l'hem comprat, però vaig acompanyar una amiga a buscar-la i ella està encantada (la va comprar quan el nen tenia mes i mig). És fresqueta i súper assequible, i a més allarga molt de temps. Ah! I t'hi pots banyar, perquè s'eixuga ràpidament
Essuca, el nostre petit ha de néixer a començaments d'agost, i ens han recomanat molt una bandolera súper fresqueta de la marca Sukkiri. Encara no l'hem comprat, però vaig acompanyar una amiga a buscar-la i ella està encantada (la va comprar quan el nen tenia mes i mig). És fresqueta i súper assequible, i a més allarga molt de temps. Ah! I t'hi pots banyar, perquè s'eixuga ràpidament
Bon dia noies!! he estat quasi una setmana sense wifi, i al mobil no sé com veure les converses!!! no me surt per cap banda algú em pot orientar?
Segueixo amb interès el tema de les motxilles, etc, perquè també tinc dubtes...
ARIGALMA- El temps passa volant!!!
Ja voras com no te n'adonaras i tot d'una hi serem.
NAYADE- Quina ilusió!! és normal totes aquestes pors però anirà bé!!! quines ganes!!
NOYJA -Mantent-nos informades!! Em sembla perfecte el teu raonament. Molta sort!!!
ATRAPASOMNIS- també estic en fase dentista...mirant d'arreglar totes aquelles coses per a evitar problemes, la setmana que vé tinc hora i el mes que ve miraré de tornar-hi. Quan hi ha tantes ganes sembla que el temps passa menys ràpid, però qui sap, potser comenceu abans!
Pel que fa a nosaltres... de cada cop en tenim més ganes, és com si no em pogués esperar a agost!
Aquesta setmana em toca ovular, i de fa un temps que les noto molt les ovulacions... moltes ganes, més fluxe, una mica de mal, etc...el cos ho sap! Estic mirant de tenir controlats els cicles...he llegit que tres dies abans de l'ovulació seria el moment ideal.
Que passeu bon dia!
Segueixo amb interès el tema de les motxilles, etc, perquè també tinc dubtes...
ARIGALMA- El temps passa volant!!!
NAYADE- Quina ilusió!! és normal totes aquestes pors però anirà bé!!! quines ganes!!
NOYJA -Mantent-nos informades!! Em sembla perfecte el teu raonament. Molta sort!!!
ATRAPASOMNIS- també estic en fase dentista...mirant d'arreglar totes aquelles coses per a evitar problemes, la setmana que vé tinc hora i el mes que ve miraré de tornar-hi. Quan hi ha tantes ganes sembla que el temps passa menys ràpid, però qui sap, potser comenceu abans!
Pel que fa a nosaltres... de cada cop en tenim més ganes, és com si no em pogués esperar a agost!
Aquesta setmana em toca ovular, i de fa un temps que les noto molt les ovulacions... moltes ganes, més fluxe, una mica de mal, etc...el cos ho sap! Estic mirant de tenir controlats els cicles...he llegit que tres dies abans de l'ovulació seria el moment ideal.Que passeu bon dia!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |