(¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

gener, febrer, març...
Casta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 1:04 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Casta » dc. juny 15, 2016 10:15 am

Bones mamis de febrer, doncs jo vaig fent, bastant més cansada que amb la nena però bé. I amb moltes ganes de que sigui ja el 30 de juny, se m'està fent etern, i a sobres estic feta un sac de nervis, tinc ganes de que ja arribi per quedar-me tranquila.
Náyade
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dc. juny 15, 2016 12:16 pm

Bon dimecres marones de Febrer!!!! :love:

>.-<: >.-<: >.-<: Benvingudes Peixets, Nicoia i illeta25!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Com més serem, més riurem!!! Ja som 11 futures mamis de Febrer!!! :ok: : lasito :

Jo avui estic de 6+1 z2:-)

He actualitzat totes les dades i he anotat totes les visites!! Espero que estiguin correctes, si ho comproveu em fareu un favor!!

: metge : LES NOSTRES VISITES MÈDIQUES: (+:-)

- 20/06 Náyade (Llevadora)
- 21/06 Peixets (Gine+eco)
- 22/06 Pitxin (Gine+eco) + Nicoia (Llevadora)
- 23/06 mercesf30 (Llevadora) + marions12 (Gine + eco) + GAIA_ (eco)
- 29/06 Pitxin (Llevadora)
- 30/06 baldufa78 (Gine+eco) + Casta (eco)
- 01/07 montsenc (Gine+eco)
- 04/07 irisolda (Llevadora) + illeta25 (Eco)
- 11/07 Nicoia (gine+eco)

I ara passo a personalitzar una micona, estic en bàbia!! Us vaig llegint amb el mòbil i a vegades contesto modo ràpid però gairebé no encenc el pc que em dona molta peresa :-.:·:: Estic amb energies sota mínim i només em ve de gust estirar-me i dormir.

TEMA QUILOS. Jo sóc la "gordi" del grup veig jajaja parteixo de 68kg (el meu pes ideal es 61kg més o menys, així que tampoc tinc tant sobrepès), i de moment peso 68,8. Jo superaré els 70 tranquilament!! :content: Crec que m'estic mantenint bastant bé, menjo de tot, no m'estic de res però intento no menjar pastes i dolços ni coses molt pesades com pasta, arròs... això si verdures m'estic atipant! A més ara em venen més de gust, serà que el cos m'ho demana!! També fruiteta i això que jo sóc de no menjar-ne mai!! I no sé què passa amb el peix que sempre m'agrada i ara no em ve massa de gust... :ufs: ARa mateix estic fent lluç al forn, aviam si en menjo!!

TEMA FER TE (irisolda). Compte amb els TE, em van dir a cercadores que hi ha un punt que l'hormona baixa o no sé què i els TE surten negatius :ufs: Imagina't el susto que et pots emportar si un dia et fas TE i surt blanc... jo he deixat de fer de moment!! Si que em van ficar una mica la por al cos... però bueno es només saber que si surt negatiu no és perquè ja no estiguis embarassada!! Sino per no sé què de l'hormona!!

VEURE IMATGES has de tenir 100 missatges per veure-les, així que us recomano escriure molt i així podreu veure tot!! Ja mateix fiquem fotos de panxu i d'ecos!!! Jo al menys jajaja :content:

TEMA ECOS. Irisolda demanaràs a la fundació Amic??? Nosaltres de moment hem dir de fer-la al meu hospital, estaré jo sola però la qüestió es veure si tot va bé!! I ja veurem si més endavant anem tots 2 a una privada, però no crec, de les 8 setmanes a les 12 no van tantes no?? Ja veurem què fem... també és cert que el meu marit té uns horaris horribles (de 8 a 20h) i tot i que pot sortir un moment a la eco, si es a BCN centre no podria ser!! I fundació amic ès al centre... Aviam què passa.
Hem mirat a un privat d'aquí del poble i son 65€ crec que em va dir... super car... :ufs: Aviam què fem!! Això si, si paguem aniriem a partir d la setmana 8-9 així veuriem el batec :love:

TEMA SIMPTOMES Jo estic fregida, feia 2 dies que li deia al Nayado que estava a tope d'energia, que estava com sempre que no tenia més son de la normal... doncs ara estic que no puc!! Durant el dia vaig tirant però arriba la tarda... i després la nit i estic que em quedaria fregida a qualsevol lloc.
Ja començo amb les pixeres, m'he d'aixecar 1 vegada al WC durant la nit quan jo MAI m'he llevat per anar a pixar... però ara no aguanto!! I faig super poc pipi i em noto com si estigués a punt d'explotar!! :content:
Náusees segueixo igual, pel matí sembla que tinc però quan m'aixeco se'm van!!
DOlors de W de tant en tant, aquesta nit m'he despertat del dolor!! Quin mal!! Era com una rampa rara a l'úter!! Ufff m'he posat de costat esquerre encogida i al final m'ha passat... però han estat 5 minutetes fotuts...
I avui m'he llevat amb un dolor d'esquena que no podia ni moure'm!!! Conforme m'he anat movent i tal se m'ha passat però uuffff!! He pensat de comprar-me un coixí de lactància d'aquests que son xurros i potser em va bé per dormir. El meu problema és que només puc dormir de costat o bocaterrosa,... sino no puc dormir!!! Ho tinc magre quan surti la panxa...

TEMA CREMES Jo no entenc res!!! Cadascú recomana el que li dona la gana jajaja em refereixo a altres mamis que conec o llevadores i metges. Uns diuen que rosa mosqueta, altres que oli d'ametlles, altres que nivea pot blau, altres que millor cremes de farmàcia...
Jo porto des que sé que estic esperant cirereta, amb oli de rosa de mosqueta (és el que em van recomanar a l'herboristeria de confiança) mesclada amb crema nivea de pot de llauna blau, la de tota la vida!!
Aquest tema porta cua, perquè conec gent que es posa crema del mercadona normal i corrent i ni una estria, gent que es posa trofoblastin i cremes de farmàcia i tota plena d'estries... i parlo de gent constant! Que es posa la crema cada dia dos cops!! Així que no sé... jo intento possar-me dues vegades al dia, però costa.
També m'han dit que va molt bé la Bio-Oil (la venen a farmàcies). Jo de moment faré aixo fins que se m'acabi el pot i llavors pensaré... Tinc estries de creixement a les caderes només, vaig crèixer molt ràpid, als 11 anys, així que tinc por d'emplenar-me d'estries! Però sóc conscient que la genètica té molt a veure...

Vosaltres que recomaneu???

GAIA_ quin subidón veure el pinyolet oi???? :love: :love: :love: Què guaiii quina envejeta!!!! JA veuràs com canvia el 23 ja serà tota una personeta :love:

APPS MÒBIL. Quina feu servir???? Jo tinc la de Embarazo +, és la que em sembla més complerta, cada dia et surt un article sobre diferents coses, i cada setmana t'explica com està el cigronet, i quins canvis estàs patint tu!!

MODO EGO. Doncs això, crec que he anat comentant tot el que em passava... jo també estic super impacient per veure'l! Estic escagarrinada de que no siguin 2!! Tampoc es que fos una desgràcia però penso que sent primerenca prefereixo que vinguin d'un en un... potser si més endavant volem més fills, si vinguessin 2 de cop no seria per a tant, no??? Però el primer i sense experiència... ?-)
A més, jo em noto panxeta ja, a la nit es bestial, sembla que estigui de 12 o més setmanes! (mirant fotos d'altres mamis per aquí)... i penso... ostres aviam si son 2???

Ahir li vaig dir a 2 amigues íntimes i avui a una companya de treball també molt íntima... estic a tope!!! Encara estic de 6 setmanes però estic tan contenta i feliç!!!!!! :love: :love: :love: Quines ganes de compartir maternitat amb totes elles!!! : lasito :

I res... continuo super cansada! Aquest matí m'ha costat moltíssim llevar-me a les 8,30h i caminar un bon tros del meu poble, he arribat esgotada! I amb aquesta calor que sembla que aquest estiu ens donarà fort :***: Menys mal que la part més dura de l'embaràs (tercer trimestre) ens agafa a l'hivern i estarem ben calentones amb la panxa :love: Jo crec que està molt bé la nostra època!! Així els primesos mesos estem calentonets a casa i més endavant quan siguin més grans, al carrer que començarà a sortir més el solet!! >.-<:

El Nayado li parla a la panxa a vegades, i ara estem en fase de "s'assemblarà a tu!!". La veritat és que estem com dos tontos enamorats :love: desitjant que tot avanci ràpid i que poguem sentir-lo! M'encantaria que s'assemblés a ell, al menys que tingués el seu característic "hoyuelo" (en català es diu clotet crec) perquè m'encanta!!!

Aquesta tarda tinc festa i crec que me la passaré sencera fent de marmota i dormint! Em sento com si covés un ou!!! : lasito :

PETONETS MAQUES!!! :love: :love: :love:
Imatge Imatge
marions12
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: dc. oct. 07, 2015 4:12 pm

EntradaAutor: marions12 » dc. juny 15, 2016 12:42 pm

Passo les dades!

Nom: marions12
DPP (data prevista de part): 4 de febrer
Edat mare i pare: 31 i 37
Nº de fills: una filla de 6anys
Hospital (SS/mútua): part privada de l'hospital de Granollers
No tenim nom ni sexe encara.
Primera visita 23de juny

Tema cremes:jo faig servir oli de Rosa mosqueta i d'ametlles des dels pots esquena cul panxa fins els genolls. Les estaries son moltes pues.. Des del principi millor que millor!

Tema náuseasi cansament :en tinc força i us recomano olorar gingebre.. A mi m'està anant bé!
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dc. juny 15, 2016 2:25 pm

marions12 oficialment apuntada :ok:

Tema estries, doncs si, jo només em poso des dels pits fins a les caderes, tota la part de davant i les caderes pels costats. Als malucs ja duc estries i la veritat que m'és igual, m'importa més la part de la panxa i pits... igualment ho tindré en compte i m'aniré possant de tant en tant a les cames!! Sóc molt poc constant amb això... però porto les 2 setmanetes que sé que estic prenyi possant-me cada dia! : lasito :

Muaks!
Imatge Imatge
irisolda
Entrades: 1122
Membre des de: dt. maig 24, 2011 9:40 pm

EntradaAutor: irisolda » dc. juny 15, 2016 2:36 pm

Nàyade ara si que tens símptomes de prenyi eh?! Jeje, lo dels test i hormona que deies, fins a les 10 setmanes va pujant, per això cada cop ens anem trovant pitjor i a partir de les 12 setmanes ja baixa i és quan comencem a trovar-nos millor, en principi seguirà donant positiu unes setmanes més encara però gràcies pel consell bonica
Gràcies per estar pendent de visites i tot plegat super jefa!!

Avui he comprat oli d'ametlles al mercadona, jo no em poso mai cremes i no he tingut estries en cap embaraç, però em ve de gust posar una mica que ja em començo a notar resseca. Qui és propens a tenir estries ja pot untar-se amb totes les cremes i olis del mercat que li surtiran estries

Benvinguda Marions!! Això s'animaaa

Va que la setmana que ve estarem ben distretes amb les primeres visites i ecos!!
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
baldufa78
:: granota
Entrades: 247
Membre des de: dg. jul. 08, 2012 8:56 am

EntradaAutor: baldufa78 » dc. juny 15, 2016 2:37 pm

Benvingudes a les noves incorporacions!!! Cada dia som més!! ;)

Nayade, molt guai el resum de les visites! T'ho has currat!! Quina jefa q tenim jejejje

Casta, el dia 30 coincidim amb la visita, queden 15 dies... i es faran una mica llargs, ja ho veig!

Cremes:jo en el 1r embaras vaig començar amb cremes de farmàcia i vaig acabar amb la nivea pot blau... es molt important ser constant!

Als vespres jo tb faig molta panxota, a la piscina ja he detectat mirades d sospita, a banda q elsnpits han passat d pebrot escalivat a estar més plens, així q si el 30 tot va bé ja ho començarem a dir a tothom... o a confirmar les seves sospites ;)

Aq dies no menjo ni fuet ni pernil pq no vaig passar la toxo al 1r embaràs.. el q pagaria per un trosset d fueeeeet!

Fins després!!
Imatge
Imatge
irisolda

EntradaAutor: irisolda » dc. juny 15, 2016 2:44 pm

Baldufa quina sort poder confirmar tan aviat que tot va bé, aix.. Jo sóc molt impacient no se com aguantarè tot el que queda fins a confirmar l'embaraç je

Lo de la eco per privat si! Anirè a la fundació amic, el meu home s'escaquejarà de la feina tb, és autònom... Ni tan sols farem vacances aquest any, però unes horetes si que les pot agafar, i aprofitarè per preguntar per la prova no invasiva que he vist que ells tb la fan
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dj. juny 16, 2016 9:48 am

Bon dia mamis! :)

Nosaltres encara no hem decidit què fer amb la eco. Estem modo ahorro a tope perquè amb la reparació de la caseta i tot se'ns han anat moltíssims calers i ara estem bastant pelats. El Nayado diu que a la cirera no li faltarà res però igualment et preocupes. Que un nen es un gast important esta clar però també segons la teva economia et pots adaptar. A més, suposo que la família aportarà el seu granet de sorra... no es que jo ho demani per la meva sogra sempre regala el bressol per exemple. Ja veurem.

Llavors la eco no sé, crec que simplement aniré al meu hospital per fer una de control, i ja a finals de juliol la de ss 12setmanes. Què hi farem! He d'anar mirant de no gastar massa.

Les proves no invasives jo li dono voltes perquè sempre he dit que la faria... he vist que hi han des de 550€ i la veritat que millor això que no 700€... però encara i així es una pasta! Em fa pànic que tot estigui bé... vosaltres heu demanat preus?

I res més, avui una entrada una mica pessimista però m'he llevat amb el compte corrent més baix del que m'imaginava.

Petonets!
Imatge Imatge
irisolda

EntradaAutor: irisolda » dj. juny 16, 2016 10:43 am

Bon dia!

cada cop em tiva més la panxa, avui m'he n'he vist força... no se jo quant temps ho podre amagar :-o00m

náyade clar que un bebé és un augment de gasto familiar, però depèn de cadascú la quantitat, a dia d'avui ikea sol.luciona pràcticament tot per molt pocs diners, per exemple, cuna per 39€ vaig comprar jo, banyera per 4€, trona 25€, canviador crec que 5€, packs de roba aquí al soc petit al mercadillo, pots comprar el super cotxet bugaboo per 1000 euracos nou (i tothom el deixa de fer servir als 6 mesos perque és un trastaco que pesa la vida) o de més senzillets per 100 o 200 al wallapop, pensa que tot això són trastos que faràs servir pocs mesos, i tenim el nadal just abans, ideal per demanar cosetes, però des de la meva experiència si t'ho poden deixar tot molt millor, perque desprès ho tornes i te n'oblides.
Si li dones pit no gastes res en alimentació els primers mesos. Fas bé de mirar números però res de baixons eh?! que val molt la pena :ok:
per lo de les proves, aprofita el teu hospi, gratis i proper, i lo del test no invasiu, jo crec que si no tens cap malaltia ni antecedents familiars, amb lo joveneta que ets seria llençar els diners en el teu cas
Espero haver-te animat!!
Efèlide
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dt. gen. 26, 2016 9:36 am

EntradaAutor: Efèlide » dj. juny 16, 2016 10:55 am

Hola boniques!

M'infiltro desde les mamis de novembre per desitjar-vos molta sort i que les vostres cireres creixin ben fortes! Per cert, m'encanta l'inici del vostre post >.-<:

Sobre els preus de les ecos, jo vaig per mutua però imagino el neguit que és esperar fins les 12 setmanes... Hi han algunes webs que ofereixen ecos low cost, que per veure el petitó imagino que son perfectes!:

http://ofertas.clinicpoint.com/hospital ... e-embarazo
http://www.smartsalus.com/barcelona/eco ... o-arvi-217

Sobre els test no invasius, nosaltres ens varem fer el Neobona, l'advanced (que és l'intermig), per 495€. En 5 dies hàbils vem tenir els resultats. A la web hi ha info http://www.neobona.es
El més econòmic crew que eren 450€, i el més car uns 800€.

Nosaltres el varem fer perque el Triple Screening va sortir risc intermig de síndrome de down, 1/793. Al final està tot ok i és un nen! :-D

També varem comprar un Doppler fetal per escoltar el cor a casa... molt difícil al principi i frustrant perque no el trobavem (la primera estava de 9+4), i a partir de las 12 molt més fàcil.

Res més maques, enhorabona a totes i a gaudir d'aquest miracle que va creixent dins nostre!!
Imatge

SOP, buscant des d'agost de 2015.
9/3/2016 TE+!! 2on cicle d'Omifin
7/11/2016 Neix el nostre bombonet
marions12

EntradaAutor: marions12 » dj. juny 16, 2016 11:07 am

ei noies!
Náyade i diria que mès gent parlava dels test no invasiu, oi? jo m'ho estic mirant, no tinc la primera eco fins aquest proper 23 i llavors ho parlaré amb la meva gine, però tinc la intenció de fer-ho, no per res genètic sinó pq vinc d'un avort a les 11 setmanes fa gairebé3 mesos i en fi, estic espantada, prefereixo fer-ho.

us aniré informant del que trobi però de moment em consta:
https://wwws.echevarne.com/clinica-ca/a ... vasiu.html

http://www.neobona.es/

n'hi ha un altre que ara no recordo i en algun chat per aquí el sóc petit en vam parlar, intentaré rescatar-ho i passasar-vos la info.

baldufa78 si t'agrada el pernil i el fuet et recomano congelar-lo 24h i després pots menjar-te'l, bé, a veure què et diu el teu gine, però en principi llavors no hi ha cap problema. Jo en segueixo menjant fent això!
es una delícia!!!

noies us heu comprat ja pantalons de premama? jo els necessito, però no ma'treveixo, estic d emolt poc, 6 setmanes i pico, poden passar moltes coses i em fa cosa comprar-me'ls..pe`ro vaig descordada per tot arreu! jajaj
ah! tema sostens, us recomano uns sense aros ni res de res del h&m , a mi em van genial!
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dj. juny 16, 2016 4:50 pm

Hola marones guapes!

Perdó pel post trist d'aquest matí, m'he aixecat amb les hormones fent de les seves, primer amb el tema diners m'he enfadat sola, després trista... en fi que estic avui per primer cop amb una muntanya russa d'emocions que no m'aguanto ni jo!

Gràcies irisolda per donar-me pau i tranquilitat! M'ha donat com pena que la cirera arribés just enmig d'aquest merder, amb lo esperada i estimada que és! El Nayado m'ha tranquilitzat també... però no sé, jo soleta m'he enfonsat!

Si es cert que amb ikea ho tenim tot bé i jo també sóc partidària de que tot el que em prestin millor, no sóc una persona que necessiti comprar-li tot i que sigui meu... tinc 4 nebots així que mira! Algú em deixarà alguna cosa i el que no, hi ha de segona mà. Tampoc vull comprar molta parafernàlia... tinc l'experiència de la meva amiga que va voler comprar ho tot i després la nena no li volia ni el cotxet, ni el bressol, ni el moisès... és va deixar una pasta i després el que més va fer servir van ser els braços i el fulard! I això és el que vull jo, que estigui amb mi sempre així que poques coses ens faran falta!

Tema del test, no tenim antecedents i som joves, aviam què dóna el TS, suposo que si surt molt molt baix m'oblidaré del tema.

Gràcies mami de novembre per passar i donar-nos info!!!! Merci :)

I crec que no em deixo res. Moment de bajón... però ara ja està!!

També estic treballant i no m'aguanto, tinc una són i un cansament que no són normals, em sento com si tingués agulletes i tot! I no foto res en tot el dia... espero que passin ràpid aquestes 6 setmanes perquè teeeela...

Petonassos a totes!!!! Gràcies <3
Imatge Imatge
illeta25
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

EntradaAutor: illeta25 » dj. juny 16, 2016 5:02 pm

Gracies per la benvinguda!

Badufa78 M’has fet rirure amb pits de pebrot escalivat , em sento totalment identificada jaja
Náyade Sempre preocupa el tema econòmic , però de tot sen ensurt! Com tant dit Ikea posa les coses fàcils :r) I sent el primer segur que amics / família et regalaran un munt de coses. I sinó Wallapop o qualsevol web de segona mà que hi ha autentiques gangues.

Marions12
Estic igual que tu amb la roba, trobo que es molt d’hora per posar-me el pantalons estic de massa poc. Ara que estaríem ben còmodes... Ara aniré a vuere la web de h&m que tenen :ok:

Veig que algunes també ja digueu que ús fera difícil amagar panxa, a mi també em passa!!! La tinc molt inflada sobretot tarda i vespre es bastant exagerat no se si es el segon o que però... en el primer em va tardar molt a sortir panxa i ara aquest ja vaig amb el boto descordat (amb una goma perquè no es vegi tant) .

La crema de les estries vaig posar-me Oli d’ametlles i nivea del pot blau ho anava combinant i cap estria, el dermatòleg un cop em va dir que és depèn de la pell si et tenen que sortir estires en sortiran igual amb la crema més cara de la farmàcia que amb la nivea. El més important tenir pell hidratada. I que consti que tinc estries de creixement a les cuixes i també en els pits em van sortir després de parir amb les pujades de llet ja que no tenia temps per cremes venia just poder-me fer dutxa de 5 min

Proves invasives, de moment no m’ho plantejo primer vull saber com surt l’analítica del primer trimestre i després segons em digui la ginecòloga faré una cosa o altre. Amb el primer no ho vaig fer ja que em va dir que estaven els resultats perfectes.
Imatge
Náyade

EntradaAutor: Náyade » dj. juny 16, 2016 6:10 pm

Hola de nou!!!

Tema estries, jo al final em compraré també oli d'ametlles i aniré combinant. De moment es molt d'hora però jo jo faig constantment que la panxa ja mha crescut tela!!!

Tema pantalons jo ja porto jeggins o pantalons d'aquests tipus hippies, que venen a h&m que tenen goma a la cintura. Em van de conya, jo els texans ja no els aguanto perquè em molesta moltíssim a la panxa. Us el recomano! Vaig comprar 2 jeggins al Primark per 7'50€ cada un i els que us dic (adjunto foto) crec que costen 15€.

Petons!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge Imatge
siberiana
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

EntradaAutor: siberiana » dj. juny 16, 2016 6:12 pm

Noies, m'infiltro des d'agost per dir-vos que això de les ecos extres i els tests no invasius és molt personal.
Jo vaig per la SS, i al començament pensava que ni de conya aguantaria fins al final del primer trimestre per veure el cigronet en una eco, que en faríem una per privat... i al final resulta que vaig aguantar súper bé! Es va fer llarg, sí, però després la resta d'esperes han passat volant :content:

Abans de la primera eco i el triple screening vam estar valorant lo de fer test no invasiu... però els resultats del TS van ser bons, gens dubtosos, i ja ens ho vam treure del cap. I a partir de la setmana 16 ja notava clarament els moviments del cigronet, i això a mi em va deixar ja prou tranquil·la com per no necessitar cap control extra. Si el "no saber" us té súper angoixades, endavant! Però si confieu que tot va bé perquè d'entrada teniu embaràs de baix risc i deixeu fluir el temps amb les proves mínimes, doncs també.

Ara estic de 32 setmanes i hem vist el nostre nen només dos cops... i sí, tinc ganes de veure'l a la propera eco i sobretot fora de la panxa :love: Però no estic gens ansiosa tampoc: sé que tot va bé, que ell va creixent, el noto i hi confio. Realment les primeres setmanes són les de més incertesa :ufs: però acaben passant :ok:

Náyade, en el teu cas ho tindria claríssim: de moment eco al teu hospital per quedar-te tranquil·la de que hi ha batec i l'embrionet està a lloc, i després ja anireu veient. Que el triple screening no us surt com per quedar-vos 100% tranquils? Doncs ja valorareu si voleu invertir uns calers en un test no invasiu :ok: Vaja, és com ho veig jo ara que tinc una mica de perspectiva.
baldufa78
Entrades: 247
Membre des de: dg. jul. 08, 2012 8:56 am

EntradaAutor: baldufa78 » dv. juny 17, 2016 6:27 am

Bon dia des del modo soso del mòbil!

Jo porto els texans descordats i em faig un invent amb una goma, si no és impossible! I aviat vestidets sueltos per anar ben còmoda, o pantalons tipus jeggins com el de la foto ;)

Sé q és una mica paranoia, però ara no recordo qui ho deia fa uns dies: i si en porto 2???!!! La panxa al vespre s'infla molt, la comparació amb el 1r embaràs és inevitable i llavors va ser tot més gradual... les probabilitats son minimes (tenim antecedents de bessons en uns germans de la meva iaia), m'agafaria un patatús!!! Algú més preocupat amb aq tema a la sala? ;)

Pebrots esvalivats: després d'un any i mig de LM, així és com em van quedar els pits! Ara estan en fase préssec de vinya jajajjaja

Proves, ecos i controls: jo sóc partidària de fer proves extra quan mèdicament t'ho recomanen, si el TS surt amb bons valors, endavant. Ja sé que només mesura probabilitats, però crec que ja ens fan un seguiment prou acurat. És nomes una opinio personal, respecto totes les opcions i segur q qui tingui experiencia en el tema ho veurà diferent, però crec que en general al voltant de l'embaràs i la criança ens generen un munt de necessitats (i d'anar pagant calers) i paguem la novatada.

segon embaràs: noies, quina diferencia amb el primer!! Quan esperes el 1r fill, el centre del mon és la panxa. Ara, el centre del món és el fill q ja tens, dp va la panxa, dp tu i el marit tanca la porta jajajjaja El ritme del dia és intens, entre la feina, el nen i la casa... M'esforço a "connectar" amb la panxa, parlar-li, dir-li cosetes, visualitzar-lo... em sento una mica culpable, amb el 1r embaràs etava superpendent de tot i ara d vegades m'he de frenar i recordar q estic embarassada! No sé si m'enteneu, les repetidores.. i a les de primera panxa: disfruteu a tope l'embaràs, el 1r és una passada!!

muntanya russa: jo tb estic més sensible i toveta, a la mínima m'emociono per coses tontes. I també relativitzo tot més i no em preocupo x coses q abans m'atabalaven... i les nits amb insomni continuen...

quin rotllo us he fotut d bon matí! Bon divendres i a per totes!
Imatge
Imatge
marions12

EntradaAutor: marions12 » dv. juny 17, 2016 7:23 am

ah! un consell relacionat amb CREMES!!

cada dia CREMA DE CARA, jo utilitzo factor 50 amb color inclòs i tot i així ja m'ha sortit una petita taca. en el primer embaràs que també em va enganxar a l'estiu total no me'n va sortir cap però en aquest veig que hauré de vigilar encara més..

us ho recomano..!
irisolda

EntradaAutor: irisolda » dv. juny 17, 2016 9:01 am

Bon dia!

m'he apuntat tots els enllaços on fan les proves, gràcies marions, efelide, siberiana potser tampoc em caldrà però millor estar informada :ok:

pantalons jo sempre els he comprat al decathlon, n'hi ha que tenen un doplec que quan estem amb super panxa l'apuges i van genial i baratets

illeta, baldufa si vosaltres teniu panxa ja imagineu la meva...que és el tercer.... toooot està donat com un globus desinflat i a la mínima agafem volum, als 5-6 mesos tindrem panxot de 9 :-()) però no creixerà més estigueu tranquil.les
gràcies pel consell de la crema de cara :ok:

pantalo.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
mercesf30
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

EntradaAutor: mercesf30 » dv. juny 17, 2016 8:23 pm

Bona nit maques! Perdoneu que fa uns tres dies que no em connecto... Dimarts a la nit van començar les nàusees i estic bastant KO. Jo que no sóc de menjar gaire, vaig passar 10 dies a la glòria, menjant per 3 i gaudint del menjar com mai. Però el sopar del dimarts el vaig trobar tot salat (el meu marit em va dir que no ho estava), i l'estómac se'm va començar a tancar. I a partir d'allà van començar les ganes de vomitar. Ahir em va anar de molt molt molt poc que no ho trec tot. Ja havia tret tota aquella aigu que et ve a la boca abans de vomitar i a últim moment ho vaig poder frenar. Ecs! Crec que ara dec estar d'unes 5 setmanes no sé, al primer embaràs vaig estar molt bé fins les 8-9!

Ooooh gràcies noies ara entenc això de no poder veure les fotos! Doncs res, a fer-la petar s'ha dit. M'encanta perquè em sento com si fóssim totes 11 en una rotllana i cadascú va parlant de la seva experiència i les altres escolten i a vegades fan algun comentari sobre el que ha dit l'altre, no sé, m'encanta aquest grupet de germanor ^^

Baldufa has descrit els meus pits a la perfecció!!! Jo vaig fer 1 any de LM i deu ser això perquè abans els meus pits no eren pas tan esquifits... Però vaja, ara ja pinten molt millor jeje

Nenes si que teniu panxa ja que aneu descordades!!! Jajajaj doncs anem arreglades perquè l'estiu és la pitjor estació per amagar-la! Jo encara segueixo planeta.

Voldria comentar una mica més però aquests dies per motius diversos no puc entrar des de l'ordinador i es fa una mica complicat. Molts petonets!!!
mercesf30
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

EntradaAutor: mercesf30 » dv. juny 17, 2016 8:29 pm

Ai Marions la crema de cara >.< avui m'he cremat el front però ben cremat! M'he estat una horeta al sol sense maquillatge ni res, vaja sense cap barrera perquè el maquillatge que faig servir com a mínim té protecció 30, i quan m'he mirat al mirall tenia el front tot vermell i es veu una ratlla d'on queia el cabell al front... Molt malament, molt :( suposo q és tota la cara el que m'he cremat, però el front es veu més. Ja no surto cap més dia de casa sense la meva BBcream.

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::