✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Arigalma
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Arigalma » dg. juny 12, 2016 9:53 pm

Benvinguda Acidilla
Jo et faré molta companyia ja que per nassos m'he d'esperar a maig i juny del 2017.
Jo quan vaig deixar les pastilles vaig anar tornant a les meves regles anteriorsica en mica, o sigui doloroses, abundants i bastant puntuals.
Igual que després de parir, quan em va tornar la regla cada vegada les he tingut més similars a les regles de joveneta però això si, abans tenia cicles de 31-32 dies i ara Els tinc de 28-29.
Anem parlant!
Petons per totes!
Imatge

Imatge
jpd1980
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

EntradaAutor: jpd1980 » dl. juny 13, 2016 6:40 am

Bon dia a totes!! com ha anat el cap de setmana?
Acidilla, benvinguda, bonica!!! quan es desperta l'instint maternal, ja no ho para ningú... tens tantes ganes... veuràs que ja aviat arriba el gener!!! Jo no tinc experiència en retirada de pastilles, però si he llegit casos que retiren i es queden embarassades de seguida... així que no pateixis i que tinguis una cerca curteta!!!

Vaig a beure si prenc el cafè, que avui no sóc persona. Quina nit... (que aquest segon embaràs no em doni fàstic el café, si us plau, que no se com m'ho faré!!!).
Imatge
Imatge
Imatge
petitajota
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dv. abr. 22, 2016 11:51 am

EntradaAutor: petitajota » dl. juny 13, 2016 2:57 pm

Hola banqueteres!!!!

Benvinguda Acidilla! Jo m'enrecordo el moment en el qual em va envair l'instint maternal. Ja fa moooolts anys!!!! i va ser una sensació!!! :-:.b :-:.b Era com que si tot al meu voltant tingués a veure amb bebés. Per coses de la vida no he pogut ser mare encara, com m'hagués volgut, pero l'instint continua amb moltíssim a força i espero que d'aquí poquet siguem 3. :o_o-o:

Tema vitamines, jo també prenc el Natalben, es super complet. :ok:

Doncs jo divendres li vaig treure el tema a l'amore sobre avançar la cerca ja i no esperar al viatge a Canadà de l'agost i em va convèncer de no fer-ho i m'ho he pres be, ho entenc. Hem pensat que en el cas que acertéssim en aquests messos abans de vacances aniria al viatge potser molt cansada, potser amb nausees, potser hi ha alguna complicació i no tenim el metge a prop, no podria menjar certes coses... tot eren coses en contra... i té raó... així que si els meus càlculs no fallen i la SW concideix allà al ataqueeeeeer a Canadà!!!!!! :b-))) :p-) :b-))) :p-) :b-)))

Per cert aquesta setmana buscaré ginecòleg per Barcelona ja que fa un mes que estic a una mutua i vull aprofitar i fer-me una visita pre-concepcional. Alguna coneix algun que sigui recomanable? és tot un mon el tema ginecòlegs!

Anem parlant guapes!
que paseu bona setmana!
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dl. juny 13, 2016 4:09 pm

Hola
Petitajota jo ara començaré a anar a la Quiron amb la dra.aviles, m'han donat molt bones referències i també porta embarassos de risc a vall d'hebron. A més ja coneix al meu cas de la cicatriu.
Institut marqués crec que tb té bones referències.
Jo el primer fill el vaig tenir amb el Dr.oriol de ginex a corachan, però he decidit canviar per detalls que no em van acabar d'agradar. Però clar això és molt personal.
A veure si algú més et pot donar referències d'altres gines.
Ah, tb em sona haver sentit parlar molt bé de la dra Zabau, visita per sanitas a cima i crec k tb està a inst.marques.
Aix noies veig tantes embarassades que penso amb el temps que em falta encara... es farà llarg! A més em fa por que quan poguem buscar llavors ens faci mandra pk l'Aran ja tindrà 3,5 anys i tornar a començar amb bolquer, bebés i tot... a veure que passa.
Demà ja torno a la feina, ara aniré a buscar l'alta. Quina mandra. I a veure com s'ho pren el peque....
Weno reines, anem parlant.
Petonets
Imatge

Imatge
Náyade
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dl. juny 13, 2016 4:11 pm

Hola guapes!!!!

Acidilla benvinguda!!!! Espero que l'espera es faci més curta per aquí!

Petitajota jo també crec que el teu xurry té raó, millor viatgeu sense preocupacions i sense que pugui haver-hi complicacions. Si et trobes malament o passa qualsevol cosa... es perillós! I no gaudiries al 100% del viatjàs que ha de ser a Canadà!! Gaudeix guapa!!!

Nenes aquest capde ho hem dit als avis i buaaa brutal!!! Super contents!!! Va ser una passada!!! Ho repetiria mil cops. I el millor, que guardaran el secret perquè entenen que és molt aviat!! Així que genial!!

Un petonet!!!
Imatge Imatge
petit_somni
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

EntradaAutor: petit_somni » dt. juny 14, 2016 11:32 am

Bon dia banqueteres! : lasito :

Pink_Flower enhorabona pe haber iniciat la cerca >.-<: esperem veure el teu positiu aviat! :-())
Náyade quina emocio donar a noticia! :love: :love: i que be que la familia hagi entes que es aviat per dir-ho a mes gent! Ara a deixarse mimar per la familia i el nayado! :b-))) ;-)))
Arcidilla BENVINGUDA crec que totes les que estem per aquí acabem adelantant una mica la cerca encare que potser no de forma oficial del tot :-:) per aquí estem aquest grup va genial! JO vaig deixar les pastilles ara fara un any, tampoc acababa de recordar com anaven els cicles doncs be al principi vaig tenir-los de 28-29 fins que vaig començar amb l'acid fòlic i a informar-me molt d'aquest tema doncs he tingut un de 33 i l'altre de 36, crec que el cos avegades es deixa influenciar molt pel cap, així que si vols deixar les anticonceptives abans per coneixe't perfecte pero potser et fa ballar tambe el cap (d'altra banda jo soc de les que pensa que m'agrada fer net de les pastilles abans de començar a cercar)
Atrapasomnis m'alergo que el llibre et serveixi jo vaig descubrir algunes coses que m'aniran be! Jo tambe estic prenent un suplement de ferro a modo intentar tenir millor aquest aspecto perque sempre soc d'estar molt baixa i preferiría no pendre'l despre.
Petitajota les nostres histories s'assemblen força :miko: jo tambe vaig tenir l'instint maternal fa molt temps (crec que tota la vida :love: ) pero fins ara no ha sigut el moment! :p-) Iiii marxarem a unes supervacances de dos que recordarem totaaaa la vida quan aviat siguem 3 (crec que es una decisió molt encertada aixi podrem gaudir del viatge). Tema ginecolegs jo no se que dir-te perque estic una mica així potser del que he llegit la carme guash m'agrada i es bastant respectuosa pero no la conec.

Vaig a continuar fent coses que sino no arribare a la feina! Bona setmana!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dt. juny 14, 2016 1:03 pm

Hola
Una de les Mamis de febrer 2014 ha tingut ara la segona nena amb la Carme Guasch i està encantada.
Imatge

Imatge
giulietta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dv. abr. 15, 2016 3:14 pm

EntradaAutor: giulietta » dc. juny 15, 2016 4:51 pm

Bon dia maques!!

Benvinguda Arcidilla!! Jo també t'acompanyaré fins a finals d'any, ja que tinc previst començar la cerca el mes de Desembre així que segurament compartirem cercadores!! ;-)))

Tema pastilles, jo també estic amb el dilema. Fa 10 anys que en prenc i em dóna la sensació que m'he tan ben acostumat que quan les deixi serà un desgavell, però al final crec que les seguiré prenent fins a l'octubre i deixaré el novembre de marge abans de començar a cercar... per cert no se si és veritat però la gine em va dir que si t'hi poses el 1r mes de deixar-les poden venir embarassos múltiples, no se si serà cert però em va assegurar que no cal pas deixar-les mesos abans :content: tampoc em vull obsessionar amb els cicles i tal... llavors quan comenci faré TO per saber quan ovulo i llestos.

Nayade, que guai el tema dels avis, jo també rumio a vegades el dia que els hi digui com serà i si podria fer alguna cosa especial :love:

petitajota, també sóc de l'opinió que millor que estiguis en plenes condicions al Canadà, segur que us ho passeu súper bé els dos i quin millor lloc que durant unes vacances per començar la cerca?? Seria súper especial si tornes amb regalet!! :b-)))

Arigalma, tema gines no et puc ajudar, no sóc de la teva zona!!

Atrapasomnis, el Natalben diuen que és el més complet, tot i que no entra per la SS i n'hi ha d'altres que si. Jo aniré a fer-me la recepta per la pre-cerca d'algun altre i segurament a la que tingui panxu em passaré al Natalben...

En general us volia preguntar, teniu mútua? Jo me la vaig fer l'any passat ja que per tema ginecòleg i dermatòleg em va bé, però a vegades dubto si he fet bé, ja que el dia que hagi de parir potser m'estimo més la SS i estic fent una despesa inútil...

Molts petons guapess!!
Imatge
jessii-19
Entrades: 39
Membre des de: ds. nov. 21, 2015 9:29 pm

EntradaAutor: jessii-19 » dc. juny 15, 2016 6:04 pm

Bona tarde,

os quería escribir aunque a mi aun me falta mucho pero me siento asi de esta forma como si estuviera "esperando" porque no puedo pero lo haría ya, en fin os comento.

Tengo 24 años bueno, los cumplo el 26 de este mes, estoy decidida a hacerme una IA, se que lo hare por el Instituto Marques casi seguro y con ayuda de la mutua de sanitas, tengo pensado hacerlo como muy tarde a los 28 años asi que aun me queda 4 añitos ya fui a ver al medico en una primera visita y me toco el Dr. Moreno, me parecio muy bien la visita, me dijo lo que tendría que llevar la próxima vez y hacerme análisis y la prueba de las trompas para ver si están bien y lo otro que tengo que llevar es de una operación abdominal que me hicieron que puedo tener las trompas obstruidas por ello y bueno asi se informa de mi caso también me dijo...

Me dijo que por mi edad no me haría falta medicación solo una que valdría unos 50 € o si me ayudara mi ginecólogo de siempre serian como unos 5 € que no se si me ayudaría con ello o simplemente que a los 28 años nose si me dira que sigue igual la cosa o me dice que ahora si debo tomar mas medicación, ya veremos.

Las pruebas de las trompas y análisis también espero poder hacérmelas con mi ginecóloga aunque tarde un pelin mas, igualmente vi que lo de las trompas me valia como unos 120 € y el análisis no lo se, pero que la clínica de al lado de el Instituto Marques hacen las dos cosas asi cobrando claro...

bueno aquí dejo esto, aunque sea muchooooooo la espera, ya que el motivo es por la economía, que sino os diría mañana empiezo jajajaja

Resumen:

Nom d'usuària: Jessii-19
Edat dels dos: 24
Quan començarem la cerca: en 4 años
N° de fills: 0

que os vaya bien, por aquí seguire leyéndoos, un beso, suerte!!
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dc. juny 15, 2016 7:11 pm

Hola guapes!

Petit_somni Jo també m'he plantejat el tema porteig, però amb la calma, crec que tenit ja un altre encara que sigui ja gran serà pràctic una motxila, bandolera o el que sigui, si has d'anar a fer alguna cosa en plan ràpid penso que pot anar bé, si vas amb el cotxe i has de muntar i desmuntar el cotxet per un moment, però encara queda molt temps per pensar-ho i informar-me bé.

Petitajota Jo no ho dubtaria i m'esperaria a fer el viatge, a part de que et trobis malament o que et pugui pasar alguna cosa allà, em sembla que no està aconsellat viatjar el primer trimestre i un viatge tant llarg...disfruta del viatge, disfruteu els dos solets i qui sap si tornareu 3 :-())

Náyade jo fa uns dies també he reflexionat sobre el tema si dir-ho aviat o no, fins ara pensava en no dir-ho perquè m'agradaria que el primer en saber-ho sigui el germà gran però no li podriem dir fins no tenir una mica segur que tot vagi bé, però fa dies que ho penso i amb la meva mare seria impossible amagar-li, ens veiem cada dia i segons com quan anés a les visites del gine, llevadora li hauria de dir per no emportar-me al gran i si alguna cosa anés malament i hagués d'anar a urgències també li hauria de dir i deixar al gran i clar com li dius mira es que he d'anar al metge perquè estava embarassada però potser ara ja no ho estic, m'ho he replantejat i penso que ho ha de saber gairebé desde el primer dia i si va malament estaran al meu costat.

Pink_flower molta sort en la cerca i els exàmens!!

Acidilla Benvinguda!!! jo et faré companyia per aqui, nosaltres comencen a l'abril.

Jessii-19 Benvinguda!!!

Sobre el tema pastilles, jo també tinc una mica de lio per una part havia pensat deixar-les abans per anar veient la durada dels cicles, jo sempre els he tingut llargs i regulars però després de tants anys no se que passarà però no vull arriscar i quedar-me abans de l'abril i utilitzar preservatius... :ufs: no se tinc un lio però encara em queden mesos per decidir.

Algunes comenteu d'avançar la cerca, jo tinc clar que no l'avançarem tinc moltes ganes i a primers d'any ja podriem començar però volem intentar que sigui de gener a juny, el gran és del juliol i tinc clar que no vull un altre embaràs a l'estiu i preferiria que fos de primers d'any, ho intentarem si no ens surt bé serà del mes que vulgui això està clar.

Tema mutues, encara queda temps per pensar, però també m'ho he plantejat, he pensat més endavant obrir un fil preguntant experiències a mares de la meva zona, jo vaig parir a la seguretat social i no tinc bon record però tinc entés que ha canviat bastant, tenen banyera, habitacions individuals et deixen bastant lliure a la dilatació i el privat normalment no ho aconsellen per si va alguna cosa malament és millor la seguretat social, també dubto si fer-me una mutua encara que el part sigui per SS per fer doble seguiment pel tema de les ecos o anar pagant només les ecos quan em vingui de gust fer-les.

Qué tal el llibre aquest que heu comentat? no recordo el nom (advertència per les que no sou mares, al paritori us podeu acomiadar de la vostra memòria :-D) M'agradaria llegir alguna cosa però tampoc no vull agobiar-me en plan s'ha de controlar tot, encara em queden un munt de mesos i no cal tenir-ho tot tant controlat potser. Està bé sense ser massa agobiant?

Ah! hem estat pensat noms i els dos donem per fet que serà un altre nen, realment em dona igual però al pensar en els noms només pensem de nen i l'altre dia pensava en tota la roba que tinc guardada que la tornaré a utilitzar.

Us vaig llegint però no tinc temps d'anar escrivint, quan encenc l'ordinador i contesto tot em surten unes parrafades jajaja.

Petonets!!!
Imatge
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dc. juny 15, 2016 9:10 pm

Hola noies

Tema mútues, jo en tinc i a mi em va bé pk et solen fer visita i eco cada mes en l'embaras. Tema part ni m'ho vaig plantejar, no anava amb cap idea de parir d'una forma o altra, només volia que el nen estigués bé.

Benvinguda jessi.

Com sempre escric des del telf i sóc incapaç de recordar tot el que heu dit, ole yo. Com bé ha dit alguna, la memoria es perd ja des de l'embaras... i si sou com jo que no he destacat mai per la meva memoria prodigiosa jajajajaja us podeu imaginar.....

Bona nit!
Imatge

Imatge
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dj. juny 16, 2016 10:33 am

Bon dia! : lasito :
Giuietta jo fa molt anys que tinc mutua, ara que s'acosta el moment em plantejo com ho farem i crec que jo fare el seguiment per mutua, la llevadora al CAP per fer tambe allà els cursets... (es a dir no fare doble seguiment de proves) i despres no se si pariré per mutua o per SS així que feta un embolic com tu :-o00m
Benvinguda Jessi!
Náyade nosaltres tambe sempre sempre hem dit que fins les 12 setmanes no diriem res a ningu pero llegint per aquí se que será molt difícil no compartir l'alegria aixíq ue arribat el moment veurem com ho fem. La veritat es que pensó com tu sid espres alguna cosa no va be als avis els hi diriem; s'ha d'acabar de reumir.
Airuni el llibre no es agobiant parla de molts temes i et quedes amb els que necesites, per exemple et coenta no se quants mesos abans de començar la cerca començar una rutina de exercici o mejar mes sa... pero sense atabalamentes. Ara me llegit mama come sano i aquest no m'ha agradat gens (en realitat no l'he acabat... :-o00m )
SSG
Entrades: 36
Membre des de: dg. abr. 17, 2016 3:46 pm

EntradaAutor: SSG » dj. juny 16, 2016 11:55 am

Hola noies!!! com esteu? feia dies que no passava...l ovulacio m ha tingut ocupada :-D jajajaja han caigut dos pinxitus sense protecció.... pero post, ja m'enteneu.

Tema mútues,em vaig fer el seguro al febrer, contant que al agost començavem i SUPER IMPORTANT ELS PERIODES DE CARENCIA, en el meu cas son sis mesos, per ecos, just a l 'agost, pero teniu -ho en compte si ho heu de fer perque el part solen ser vuit mesos mes o menys. A mi em dona la seguretat de poder tenir una assistencia al moment en que ho necessiti, no nomes tres visites durant nou mesos com en el cas de la SS. A més, ofereixen altres serveis que si bé no son imprescindibles, com a mare novata m'aniran bé per familiaritzar-me amb l'ambient, classes pre part, pos part, sol pèlvic etc.

Ja no queda res per l 'agost noies, 47 dies!!!

Edito: he començat amb el natalben des de fa una setmana i perfecte, cap molestia, abans prenia acfol pero amb el tema de la lactosa anava fatal.

Un petó a totes que passeu bon dia.
atrapasomnis
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

EntradaAutor: atrapasomnis » ds. juny 18, 2016 10:23 am

Hola boniques !!! BON DIA :***:

Com estem ?? Com van les cercadores ?? i les que comenceu a l'agost ?? Això ja ho teniu aquí >.-<: !!!

Gràcies per anar comentant el tema de vitamines/àcid fòlic !
Veig que heu anomenat diferents marques; foli doce, gestagyn... però crec que tot i que sigui més car, de moment començaré amb el què el meu gine amb va receptar (natalben) i més endavant ja veurem què fem ^_^ !!!

Pel què fa a les mútues, m'he quedat una mica desconcertada amb això que comenteu de fer les ecos per la mútua i el part per SS O_O
( Ja us vaig comentar que parteixo de nivell 0 :P ) jo sempre he anat per mútua i no m'havia plantejat mai fer una cosa per mútua i l'altre per SS. Com/Quan es decideix això ? Quina diferència hi ha ? ( Perdoneu la meva ignorància jejeje ).

Gràcies boniques i a disfrutar del cap de setmana :p-)
Ens seguim llegint *
giulietta
Entrades: 68
Membre des de: dv. abr. 15, 2016 3:14 pm

EntradaAutor: giulietta » ds. juny 18, 2016 11:07 am

Bon dia noies (si se'n pot dir així, quin temps!! x*x*x x*x*x x*x*x )

atrapasomnis, el tema de seguiment per mútua i part per SS molta gent s'ho planteja perquè si alguna cosa va malament per mútua podria ser que s'enduguessin el bb a un hospital i us separessin... també perquè per mútua tenen fama d'anar més "per feina", fer més cessàries i el part no massa respectat... però vaja, que això ja depen de cadascú!! Per altra banda, per mútua et fan més seguiment. Suposo que això ho decideixes els últims mesos (part) però és per aquesta mena de dubtes que hi ha gent que fa doble seguiment (mútua i SS). Jo penso que ha de ser un pal, fer-te dobles proves de tot per això!!

SSG a veure is encara tindràs una sorpresa amb aquests pinxitus... hehehe :content: això és que ja hi ha ganes de començar, precisament per això no deixo les anticonceptives encara perquè se que amb el preservatiu és molt més fàcil tenir temptacions...

Bon cap de setmana noies!!
Imatge
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » ds. juny 18, 2016 12:24 pm

Bon dia banqueteres!!

Giulietta si que costa si quan passes al presrvatiu les temtacions son molt gran : lasito :

Atrapasomnis jo vull fer el seguiment de l'embaras a mutua pero vull tenir la porta de la SS oberta a mes a mes crec que la llevadora del CAP pot aportar coses que potser no es diuen a la visita del gine per tant fare el doble seguiment així pero no repetiré proves (sols me les fare per la mutua). El tema del part jo tmabe crec que ens falta molt per decidir i hem de llegir molt per saber que es vol i on ho pots trobar per despres no tenir sorpreses pero si hi ha confiança amb el gine que et porta crec que es la millor opció parir amb ell. No t'aclareixo gaire....

SSG ja no queda res per aquest compte enrrere fins a l'Agost! :b-))) :b-))) :b-)))

Bon cap de setmana!!!
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dg. juny 19, 2016 8:18 pm

Hola noies!! Bona vesprada!

És l'hora de la mort, aquell moment en que penses: ohhh, demà dilluns!!!! i et maldius si sents que has desaprofitat el cap de setmana o si l'has aprofitat a tope penses: bufff, ara necessito un dia més per descansar! :content: :content:

Bé noies, porto un temps una mica allunyada d'aquest post, vaig entrant i llegint però mai m'animo a comentar, també és cert que hi ha hagut força activitat i amb l'ipad em costa força personalitzar, vaig fent l'esforç al grafiqueres però aquí em costava una mica més. Així que avui m'he dit, va, entra i fes un post com deu mana!! jijijiji, i aprofitant que avui la Carlotad2323 ens ha anunciat el seu positiu al cercadores i que pel que he vist és l'aniversari de la Numa (que porto dies sense veure-la per aquí, espero que tot li vagi bé). Doncs això, allà vaig, a personalitzar i comentar els temes que heu anat treient, que no pareu!!!! >.-<: >.-<:

CarlotaD2323 ENHORABONA PEL TEU EMBARÀS!!!!! Gaudeix-lo a tope, segur que tot va bé, i tant com puguis ves posant-nos al dia.

Marietavermella i puski, com ho porteu? a la marieta la he anat llegit al mares de gener i veig que tot va be, espero que a la puski també li vagi perfecte!!

Nayade, l'altra prenyi de la colla, et vaig seguint al mamis de febrer i també ens poses al dia al cercadores. Quin rotllo patatero això dels malestars!! I a veure si signes el contracte aviat i així pots dir obertament el teu estat. Crec que avui a la tarda tenies planejat anar a urgencies per unes molèsties, espero que tot estigui bé i et puguin ajudar amb les molèsties.

NUMA PER MOLTS ANYS!!!! Com va tot? ja teniu el cotxe nou?

atrapasomnis, a mi el gine de la mútua també em va prescriure el natalbem però val 10€!!! així que el vaig combinant amb el zolico que em recepta el metge de capçalera i em surt per 1€. En realitat si tenim una dieta equilibrada només amb l'àcid fòlic ja en trindriem prou.
i del tema de les mútues/ss, com t'han dit les companyes, és perquè a vegades pel privat els parts no són tant respectats. jo vaig per mútua però també em visito per algunes coses a la SS, faré doble seguiment i un cop m'hi trobi prendré la decisió de parir on cregui millor.

SSG, tu que dius lo del període de carència, a veure si amb els pinxitos que esteu fent ens donaras la sopresa abans de temps i la carència se n'anirà en horris!!! jajajaja. :content: Me n'alegro de que el natalben no et provoqui molèsties. T'anava a recomanar el que jo prenc i va i veig que com a "excipientes" porta lactosa :ufs:

Petitsomni, normal que ara estiguis feta un embolic, jo quan tingui panxu no sé benbé com gestionaré el doble seguiment, el que està clar és que haver de fer proves dobles i tal no ho veig clar, així que segurament aniré més a la mútua (per facilitat horària) i a la SS perquè vagin tenint-me fitxada. I pel tema part doncs dependrà de com ho vegi amb el meu ginècoleg de la mútua. Crec que d'avançat és difícil decidir res!! :-o00m Ja ens ho trobarem i farem el millor per nosaltres.

benvingudes acidilla i jessii-19!!!! >.-<: >.-<: Que bé que el teu company estigui implicat, acidilla, i és que quan l'instint maternal arriba, no es pot parar! així que millor si el maromo col·labora! jejeje

airuni, a nosaltres ens passa a l'inrevès, se'ns acudeixen més noms de nena que de nen; no sé si serà algun tipus de premonició o què, tot i que a una companya de feina li ha passat que com nosaltres només tenien noms de nena pensats i porta un nen! :cnen:

argilama, sóc del teu club de les desmemoriades, és realment frustrant!!!! :ufs:

giulietta, jo de petita tenia mútua amb els meus pares perquè són de muface, però en començar a treballar els de muface em van treure (lògicament), vaig estar un temps sense mútua i vaig tenir certs problemes amb la metgessa de capçalera que tenia en la SS, a més a més que per diferents motius i per un trectament que m'havia de fer era millor fer-me la mútua. Doncs mira, sovint penso: perquè pagues cada mes a aquesta empresa dels nassos, si ells el que volen és treure't la pasta! però quan veig que companyesamb la SS per alguna urgència ginecològica els donen hora d'aquí a un mes o coses així penso: bufffff, sort que tinc la mútua! Per coses importants/greus la SS és el millor, però per poder fer seguiment (endocrins, dermatòlegs, ginecòleg...) amb mútua vas millor, és així. De totes maneres tu ets la que millor pot dir si el que estas fent és tirar els diners o no. pensa en què et sortiria millor, si pagar mútua com fins ara o No fer-ho i anar a la SS i pagar els especialistes privats les vegades que hi anéssis de visita.

petitajota, jo també penso que heu fet bé en decidir començar la cerca al canadà! Us podreu centrar en gaudir a tope del viatge i mira, doncs igual sí que torneu amb regalet, qui sap!

pink_flower, hem coincidit al grafiqueres, crec. Vinga, que ultimament les banqueteres que es passen a la cerca estan tenint molt bona punteria!!!! ..::·· :love: a veure si la teva cerca també és una cerca-express!!!!

SSG, ostres!!!! m'has fet reflexionar!! De petita no vaig tenir mai ni una sola càries, i des que en vaig fer 22 (fa 5 anys) que ja m'han fet 5 o 6 empastes (ja em descompto) perquè tenia principis de càries. :ufs: Mai em van donar cap motiu de perquè ara que tinc una millor higiene dental (de petita per motl que m'anéssin al darrera era una mica deixadota : lasito : ). I quan et vaig llegir vaig pensar: tateee!!! si de peque mai prenia coca cola perquè la trobava massa dolça i ara amb la zero doncs la veritat és que en prenc de tant en tant, no periòdicament però si que sovint, potser m'estic 3 setmanes sense prendre'n però després m'estic alguns dies prenent-ne una cada dia i així. Vigilaré aquest tema, que els empastes són tota una molèstia!!!

jpd avui feieu la festa del teu peque, no? espero que hagi anat genial, ja ens explicaràs!!! i felicitats, demà celebres el teu segon aniversari com a mare!!! >.-<: >.-<:

Mode EGO: doncs nosaltres anem pel tercer cicle de cerca. El segon va ser un mini-cicle de 15 dies i sense ovulació així que tampoc s'està fent tant llarg.
D'altra banda, tot i que porto poc temps cercant, no puc evitar sentir-me una mica com suposo que es senten les que porten molt temps cercant, en el sentit que veuen com les altres les van avançant i aconseguint les panxus, i és que de les compis cercadores totes esteu aconseguint la panxu menys jo, des del maig. :-o00m :-o00m
Però bé, us vaig seguint i m'il·lusiona cada nova notícia positiva que dieu, com aneu començant a sentir diferents coses (encara que siguin molèsties), i tinc moltes ganes de poder compartir-ho jo també.

I també em fa molta gràcia veure els dubtes que mostreu les banqueteres, les il·lusions posades en com serà la cerca i això i allò. Com havia llegit de la Nayade (no recordo exactament la frase): no cremeu etapes, viviu-les intensament.
Doncs això, la vida és curta i el més important és ser feliç. Tard o d'hora tot arribarà.

Petonets noies!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
jpd1980

EntradaAutor: jpd1980 » dl. juny 20, 2016 9:10 am

Bon dia , boniques!!!
ahir va ser un día molt bonic, vam fer la festassa al petit David i s'ho va passar molt bé!! Us passo un parell de fotos de la festa, va estar molt xulo. Perdoneu el moment super ego, però avui fa dos anys el meu petit, 2 anys que vaig ser mare i estic moooolt emocionada. Passa el temps tant ràpid... mare meva...
Capseta, si, va ser ahir i va estar molt bè!! moltes hores de cuina i vaig acabar amb molt cansament, però va ser molt gratificant!!
tercer cicle de cerca?? doncs aquest serà el definitiu, veuràs.... jejeje... jo vaig a cercadores al mes de juliol,... així que veurem... quins nervis... i quina por...

Bon començament de setmana a totes!!!! muackkk
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
Imatge
petit_somni

EntradaAutor: petit_somni » dl. juny 20, 2016 9:56 am

Bon dia banqueteres! Quin canvi al fórum : lasito : ara podrem escriure estupendo des del mobil :p-)
Primer de tot enhorabona carlota :content: :content: m'alegro que ja tingueu el vostre positiu i que la nenea estigui bé!!!
D'altra banda moltes gràcies Capseta per seguir pendent de nosaltres >.-<: et vaig seguint a cercadores i vaig veure que el segon cicle va ser força estrany pero amb l'examen i tot es normal ara a per totes aquest cicle que sembla que ovules aviat tambe no? Quan sabras nota d'examen?
Jpd1980 ja no et queda res per passar a cercadores ets la propera!!!! ..::·· et desitjo una cerca ben curteta et nirem llegint a cercadores. Darrera teu anem les cercadores d'agost amb moltes ganes :-())
Nosaltres vam celebrar el nostre aniversari i li vaig regalar el boba wrap :-)(-: li va encantar nomes donar-li ja va començar a practicar ;-))) estic contenta perque crec que aquest foulard elastic ens pot ajudar als inicis de porteig ja que podem fer el nus abans de posar al bebe i per començar em dona seguretat... he de continuar endinsantme en el mòn porteig per saber més :content:
Aquesta setmaneta es curteta :p-) :p-) en res revetlla de Sant Joan!
jpd1980

EntradaAutor: jpd1980 » ds. juny 25, 2016 6:58 am

Bon dia, banqueteres!!
on sou que això va molt parat???? com aneu?? alguna novetat? jeje,
Que tingueu un bon cap de setmana!!
:miko: :miko: :miko: