SEIDIVID i MACA PER MILLORAR QUALITAT OVULS
SEIDIVID i MACA PER MILLORAR QUALITAT OVULS
Bon dia noietes,
He llegit que el SEIDIVID va molt bé per millorar la qualitat d'ovuls.
He vist que per aquí hi ha una entrada d'aquest tema però es de fa mes de 2 anys...
Alguna pren o ha près SEIDIVID???.
Tambè he sentit parlar de la MACA... alguna en pren? quan s'ha de pendre? he llegit que els dies fertils és millor parar.
Petonets a totes.
He llegit que el SEIDIVID va molt bé per millorar la qualitat d'ovuls.
He vist que per aquí hi ha una entrada d'aquest tema però es de fa mes de 2 anys...
Alguna pren o ha près SEIDIVID???.
Tambè he sentit parlar de la MACA... alguna en pren? quan s'ha de pendre? he llegit que els dies fertils és millor parar.
Petonets a totes.
Re: SEIDIVID i MACA PER MILLORAR QUALITAT OVULS
Hola jo prenc seidivid. Me'l va recomanar la gine pq trigavem molt en quedar-nos i quan portava 1 capsa i mitja em vaig quedar embarassada, tot i que no ha anat bé. Ara el torno a prendre a veure que tal. Tot i això estic pensant en buscar algun complement que porti vitamina d pq mha sortit baixeta en una analítica.
Pensa que el seidivid ja porta àcid folic i no caldrà que prenguis apart
La maca la vaig prendre un mes i ara potser torno però no recordo com es pren
Pensa que el seidivid ja porta àcid folic i no caldrà que prenguis apart
La maca la vaig prendre un mes i ara potser torno però no recordo com es pren
Jo vaig prendre seidivid per recomanació de la gine, i no em va costar gaire quedar-me. Si hi ha relació o no, ja no ho sé!
Jo també m'hi vaig quedar després de prendre Seidivid (no sé si ja em tocava o si va tenir a veure, però portava ja 10-11 cicles i m'hi vaig quedar també amb la primera capsa). Ara tinc una petita de 6 mesos que és un trastet!
Espero que tinguis la mateixa sort!!
Espero que tinguis la mateixa sort!!
Gracies a totes per contestarme!!!
Un peto ben gran!!
Un peto ben gran!!
Jo et recomanaria que abans de prendre-t'ho vagis al ginecòleg... Tot i que es ven sense recepta s'ha de prendre una quantita en concret, etc.
La qualitat dels òvuls nomès se sap si et fan una punció, una altra cosa és la reserva...
La qualitat dels òvuls nomès se sap si et fan una punció, una altra cosa és la reserva...
Jo prenc Ovusitol D, que és l'antecessor del Seidivid.
Tothom diu que aquest últim és l'Ovusitol de sempre però millorat.
El que pasa es que vaig llegir que engreixava una mica i jo ja en tinc prou amb els kg que vaig agafar a l'embaràs només em falta això ara jajaja! I la veritat no crec que ni que sigui veritat, però mira, no sé, per si de cas segueixo amb l'Ovusitol, que la clau està en el mioinositol, que això sí que ho porten tots dos.
I de maca n'haig de tornar a comprar ja que el cicle que m'hi vaig quedar en preniem tant jo con l'Elantriu, casualitat o no ja no ho sé :)
Tothom diu que aquest últim és l'Ovusitol de sempre però millorat.
El que pasa es que vaig llegir que engreixava una mica i jo ja en tinc prou amb els kg que vaig agafar a l'embaràs només em falta això ara jajaja! I la veritat no crec que ni que sigui veritat, però mira, no sé, per si de cas segueixo amb l'Ovusitol, que la clau està en el mioinositol, que això sí que ho porten tots dos.
I de maca n'haig de tornar a comprar ja que el cicle que m'hi vaig quedar en preniem tant jo con l'Elantriu, casualitat o no ja no ho sé :)
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Gracies Aliena i Elantris per contestar-me!!!
Avui vaig de compras!!!!
Petons
Avui vaig de compras!!!!
Petons
Bon dia,
Ahir al vespre vaig pendre el meu primer sobre de SEIDIVID!!!
Comença l'aventura!!!!
Despres de llegir-vos estic molt animada, gràcies per compartir la vostra experiència!!!!
Petons a totes!!!!
Mua
Ahir al vespre vaig pendre el meu primer sobre de SEIDIVID!!!
Comença l'aventura!!!!
Despres de llegir-vos estic molt animada, gràcies per compartir la vostra experiència!!!!
Petons a totes!!!!
Mua
Hola noies, nos portem 2 mesos prenen seidivid i ell seidiferty i de moment 0 resultats, ja portem 1 any d busqueda i em anat per privada x avançar...
HOla,
jo prenc Seidivid i el meu marit Seidiferty, és la primera capsa que prenem desprès d'haver tingut un avortament el passat mes d'abril, de moment no podem donar resultats, però esperem amb ànsies el nostre positiu ben aviat.
Bon Estiu!
jo prenc Seidivid i el meu marit Seidiferty, és la primera capsa que prenem desprès d'haver tingut un avortament el passat mes d'abril, de moment no podem donar resultats, però esperem amb ànsies el nostre positiu ben aviat.
Bon Estiu!

Hola a totes,
Jo ja he pres seividid el primer cicle, avui m'ha vingut la regla i estic una mica xof.. ja se que es nomes 1 cicle.. pero suposso que sempre hi han esperances...
en fin... ara estic en el moment de buscar tot lo possible per pendre...
anims a totes guapes... a veure si les vacances ens portem un regalet.
mua
Jo ja he pres seividid el primer cicle, avui m'ha vingut la regla i estic una mica xof.. ja se que es nomes 1 cicle.. pero suposso que sempre hi han esperances...
en fin... ara estic en el moment de buscar tot lo possible per pendre...
anims a totes guapes... a veure si les vacances ens portem un regalet.
mua
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |