Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
luna73
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: luna73 » dc. juny 22, 2016 8:21 am

Laia, no tengo palabras, la vida es muy injusta y estos palos no debería ocurrir. Cariño, tienes un camino difícil pero lo conseguirás, ahora tomate estos 4 meses paradescinectar y curar las heridas.
Para lo que necesites estamos aquí.
Un abrazo muy muy fuerte.
Xantipa
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » dc. juny 22, 2016 8:38 am

http://fertilidadnatural.org/puedo-mejo ... is-ovulos/

Per cert, llegiu aquets article, esta molt be.
Arya82
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dc. juny 22, 2016 9:20 am

Laia, què dur tot plegat. I no entenc com et posen al costat una noia embarassada. Alguns hospitals haurien de tenir més sensibilitat... Ara potser 4 mesos et semblen un món, però passaran ràpid. Pren-te aquest temps per refer-te, per que tot torni al seu lloc i per agafar forces per tornar-hi. I molts ànims guapa :-()-) :-()-)

PetitPrincep, genial que tot hagi anat bé i que el tros de placenta ja sigui fora. Sobre el pipi... jo es que quan estic nerviosa se'm tanca la bufeta i no hi ha manera. Així que ja us podeu imaginar què divertit va ser quan vaig estar ingressada durant l'embaràs... em van haver de sondar no sé quants cops! hehe

Xantipa, gràcies per l'article. Jo estic en un punt que els meus òvuls ja em són absolutament igual, però mira, no està de més saber-ho. A vegades m'agrada pensar que un miracle encara és possible.

Petons!!!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
BLAUCEL
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dc. juny 22, 2016 1:01 pm

Bon dia Noietes,

Laia:
ho sento moltissim, sabem molt be com et sents. A mes que tenim el cami ple de pedres ens pasen aquestes coses. Solament puc enviar.t una abraçada, plora i recupera't mentalment, ara els 4 mesos et semblen molt, pero ja veuras que els necesitaras per tornar a estar forta. i amb energies.
Petitprincep: molttt be!! tot fora. en teoria no cal deixar pasar temps entre la histero i la fiv, de fet es recomana el mes seguent pq si han fet una mica de raspadet beneficia a la implantacio.
Xantipa: bueno doncs ja la tens aqui, ara a normalitzaer el cicle.
la incompetencia cervical es un regal de l'univers per posar les coses mes dificils...a vegades pot passar que el coll de l'uter no te suficent força per aguantar el pes del nen i llavors dilata abans de temps amb la consequencia de tenir un part prematur.
A mi em va pasar aixo, en teoria va ser incompetencia cervical, el meu cos no va aguantar el pes dels meus bessons i per aixo van neixer a la setmana 19. pero tampoc hi ha un diagnostic 100% segur, pq quan es bessonada q pasi aixo es frequent (cosa q no t'expliquen i es moltttt important), per aixo a l'Arya li van dir el mateix. Total q a mes no te cura, i si tens un embaras es d'alt risc han de fer.te un cerclatge (et posen punts per tancar x dins) i repos gran part de l'embaras per evitar aixo. ja veus tot un regalet ben embolicadet.
Arya: doncs a la histeroscopia em va dir la dra q semblava q el meu coll no tancava be del tot, q quan es treu la camara ha de tancar sense qdar cap acces i en l meu cas semblava q no era aixi. Tb em va comentar q es molt raro tenir incompetencia cervical sino has estat operada de la matriu, o algun tema aixi, pero bueno no li dono mes voltes. I si em qdo embarassada doncs ja ferem repos, em posare com un obus de no moure'm i m'enganxare a fer manualitas, jaja
I bueno he començat amb anticonceptius pq jo volia començar aquest cicle pero ocm q s'avançat la regla...aixo q vaig trucar a la clinica ahir i els pendre 15 dies, fins el 6 /07 i llavors comencare amb la medicacio, abans de vacances, aixi passare un agost o super feliç o super trista. pero no vuill deixar passar mes mesos.
aixx no se si em deixo a cap.
petonsss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dj. juny 23, 2016 12:25 pm

Bon dia!

Entro un momentet per desitjar-vos a totes una bona revetlla, i que els desitjos que demanem es facin realitat.

LAIA espero que estiguis be :-()-) :-()-)

BLAUCEL no sabia el que era. Pero com tu dius, arribat el moment ja veureu que feu, segur que tenen sol.lucions per aquests casos a part del repos.
El que esta clar que entre les unes i les altres totes tindrem embarassos d'alt risc... :-o00m :-o00m pero aixo no ens impedira ser mares :ok:

Espero que estigueu totes be.
Petons :-()-) :-()-) :-()-)
Bona revetlla i bon pont.
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dj. juny 23, 2016 1:17 pm

Hola noies,

Laia, com estàs?

Blaucel, d'acord gràcies. Es que a mi mai m'han dit res del coll. El primer trimestre me'l vaig passar amb sagnats i cada dos per tres a urgències i sé que aleshores el meu coll estava tancat, però ves a saber. Jo també prefereixo no donar-hi moltes voltes. Tot plegat, està completament fora del nostre control... Com a mínim en el nostre pròxim embaràs ens ho miraran tot amb lupa.
I veig que començarem totes dues tractament al juliol. Avui he parlat amb la meva doctora i quan em vingui la regla (en principi el dia 18) trucaré per començar amb els controls (faré cicle natural), i com tu, l'agost pot ser molt bo o molt dolent... Esperem que sigui ben bo per totes dues!

Petons a totes i molt bona revetlla!
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
luna73

EntradaAutor: luna73 » dj. juny 23, 2016 4:15 pm

Laia guapa, como estas? Ánimo guapísima.
Xantipa, el artículo ya lo vi hace mucho tiempo e incluso pensé en escribirle jejeje
Ah, a mi esta vez me tardo 33 días en venirme la regla, no se si por la histeroscopia
Petitprincep, me alegro que ya estés limpita y todo haya ido bien, una cosa menos.
Arya y Blaucel, comentáis ahora en julio? Yo también, el lunes tengo visita con el doctor.
Guapas feliz verbena y puente!!! Disfrutar mucho mucho
Ya puedo poner monigotes y soy un peixet >.-<: >.-<:
Apolonia
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

EntradaAutor: Apolonia » dg. juny 26, 2016 7:16 pm

Entro per donar ànims a la Laia83.
Un petó bonica, sí, és molt injust!!
Descansa, mina't, que et mimin.. I deixa que passi el temps, que ja veuràs com tot ho cura, i poc a poc tornaràs a tenir forces i il.lusió.
Petons i ànims a totes!
Jo amb parón obligat pel tema úter baix, fent osteòpata, etc.. I plantejant-me si seguir o deixar-ho. Tinc 43 anys, soltera, poca ajuda, i cada vegada ho veig més complicat i costa amunt, i em plantejo si la vida sense fills no està tant malament.
Una abraçada i sort a totes!
luna73

EntradaAutor: luna73 » dl. juny 27, 2016 11:01 pm

Apolonia, como te entiendo, las dos estamos igual solas con poca ayuda con un sueño que parece que no llega y se complica todo, y cada vez estamos más csnsadas. He pensado si las dos enfermedades que me han venido es para decirme que no lo intentara porque ahora? Porque mis óvulos son como son? Y luego los porque si podre cuidarlo y coges una balanza y pones las cosas buenas y las cosas malas. Este fin de semana se ha quedado mi sobrina conmigo, me ha dicho que ha sido su mejor fiesta pijama, no quería irse y me ha tenido despierta hasta las 3 de la mañana y yo muerta de sueño pero para dormir me cogía de la mano :) . pierdes tu libertad, la tranquilidad pero tiene cosas bonitas, voy a intentarlo al menos una vez más y sino puede ser no se que haré, pero creo que no lo intentaré, tal vez mi vida es que me cuide yo o haga un cambio radical. No se, tengo miedo mucho miedo pero dejaré que pase lo que tenga que pasar.
Apolonia, escucharé a ti, lo que sientes , tal vez habla tú miedo o el estar sola. A mi me gustaría compartirlo con una pareja pero no es así y con mi familia tampoco lo hablo mucho pero están más receptivos.
Sigo hablando de mi, hoy visita con el médico y mañana ya empiezo con procrin hasta 11/07, muchos días pimchandome, jo pensaba que mi libraria. Todavia no tengo embriones asignados xk dicen que no sabeni grupo sanguíneo y eso me hace desconfiar, además la enfermera no recordaba que tenía hora hoy, ains niñas porque no puede salir las cosas bien para que esté tranquila o esto son señales para que no seguir? Espero que sólo sea mis miedos.
Y la transferencia sería entre 22-27 de julio.
Tengo miedo mucho, a veces estoy animada y que saldrá bien y a momentos que será negativo. Buff ya he vuelto espero tomarmelo ejor está vez.
Besosguapas
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. juny 28, 2016 3:28 pm

APOLONIA :-()-)
Que ningú decideixi per tu el tema de tenir o no un fill. Ni l'entorn ha de fer-ne res ni ningú altre, només tu. Lluita per allò que creguis; si, ho tenim més difícil, però serà el final quan ho sigui, no abans.

LUNA :-()-) un poco lo mismo. Creo que miedo lo tenemos todas, pero aquí estamos. Luchando por conseguir un sueño. Y una frase que me decía una ex-jefa, no digas lo intentaré, di, lo haré :ok:

Per la meva banda porto novetats. Sort que m'he fet la histeroscopia!! La resta placentaria que per eco semblava només 0,8-1cm en realitat era força més gran i tapava part de la trompa. En 2 setmanes tindré resultats de patologia (que en principi no diran res de nou, ja que ja van analitzar una altra mostra fa més de 2 anys). Així quesi no m'embarasso aquest mes (una que no perd l'esperança), juliol m'espera per iniciar la Fiv sense medicació.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
luna73

EntradaAutor: luna73 » dt. juny 28, 2016 10:54 pm

Petitprincep, ostres pues si que era grande para obstruirte una de las trompas. Pues bien hecho, ahora irá todo mejor >.-<: >.-<: y claro que con el método diver puedes quedarte :).
Tienes razón, todas tenemos nuestros miedos pero a pesar de ellos seguimos luchando.
Bueno, yo ya he empezado mi temporada de banderillas :miko: , no ha ido mal pero pica mucho.
Alguna de vosotras se ha puesto el procrin?
Nanit lluitadores!! Muak
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dc. juny 29, 2016 9:42 am

Apolonia, no deixis que les pors decideixin si has de tenir un fill o no. És un camí difícil, és cert, però si realment ho vols, si realment ho desitges, aparta la por i endavant.

Luna, a tu també et dic el mateix. Totes tenim pors. A mi em fa pànic que em pugui tornar a passar el mateix que em va passar amb les nenes. Però les ganes són tantes, que en certa manera faig veure que aquestes pors no les veig i continuo endavant. I per altra banda és evident que la maternitat té coses dures, però jo vull aquestes coses dures i estic disposada a passar-hi si això significa viure també les coses bones. Per tant, força i endavant!

Sobre el que preguntes del Procrin, doncs ni idea pq a mi no m'ha fet falta en cap tractament. Però sí que recordo que un dels medicament que em punxava, l'Orgalutran, també em picava i se'm posava la pell ben vermella, tot i que al cap d'un parell d'hores em marxava. A mi el metge em va dir que era bastant habitual.

PetitPrincep, doncs sort que t'han tret les restes de placenta pq pel que dius eren prou grosses.

Veig que som unes quantes que començarem al juliol amb tractaments. Això vol dir que hi haurà un munt de positius!

Petons!
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dc. juny 29, 2016 11:05 am

Hola buniques.

Entro per explicar-vos una mica com estic i com hem sento.
Sento entrar nomes a parlar de mi, pero.. ho necessito.

Recordeu que us vaig comentar que el meu marit fa poc hem va dir que estava animat per començar un nou cicle? i jo doncs una mica en la incertesa.. Doncs be, l'altre dia hem va venir la regla i aixi de sopeton parlant vam decidir intentar fer-ho amb aquest cicle, i hem vaig animar i vaig pensar, perque no? i com amb cicle natural no has de punxar-te tens mes marge desde que et ve la regla. Doncs be, finalment vaig trucar a la clinica i uns dies mes tard vam ferla visita, i el primer dia hem van dir que estava tot correcte, folicle i endometri i estradiol. Al dia seguent vaig tornar i hem van dir que seguia igual, i que amb l'analitica de l'estradiol si hi havia alguna cosa hem trucarien, i si no visita altre cop a l'endema. Total que al tercer dia tornem i hem diuen que vaig lenta, que tindria que haver crescut mes el folicle i que l'estradiol del dia anterior ja indicava que no anava be i que cancelem cicle. La meva cara es un poema, si be es cert que vaig ser jo la primera desde el primer dia que vaig dir que si algo anava malament cancelavem i ja fariem un altre cicle, pero... no entenc pq coll..ns no hem van trucar el segon dia per dir.me que l'estradiol indicaba que no anava be i m'hageues estalviat anar el tercer dia, fer analitica i eco.
Pero aixo no es tot... hem sento estafada, doncs m'han cobrat un paston per els dies de visita i analiques, i estafada perque si amb uana analitica ja no ho veuen clar que no hem facin perdre el temps, els diners i les il.lusions.
Jo soc super guerrera, si tinc que queixar-me hem queixo pero... hem vaig quedar tant parada que no hem sortien les paraules, i es encara que no se si trucar i queixar-me demanant explicacions del perque no hem van trucar el segon dia...
Amb el cicle natural es algo en el que ens arrisquem, que hi hagin entrebancs desde el primer dia, pero no se...potser no tinc rao i estic decepcionada amb el fet d'haver hagut de cancelar, o realment hem sento malament per ambdues coses.
Per altre banda, no se si aixo es el que hem passa sempre, que els folicles van creixent raros i per aixo no tinc embarassos espontanis, o per el contrari podriem dir que a sigut un mal cicle a causa de la citologiai la histeroscopia o simplement els planeetes s'han alineat aquest mes contra mi... i clar, si torno a intentar-ho i cancelo altre cop paga per a res.
Estic FARTA de pagar pagar pagar pagar per a res.J
Ja no se que mes he de fer... perque tot el que esta al meu abast ho he anat modificant, pero el cicle dels folicles... no puc.
He fet acupuntura a saco i ni amb aquestes.

Ho sento noies, estic molt trista, i no se si tornar a intentar-ho amb totes vosaltres al juliol, o treure'm els ovaris i menjar-me'ls.
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. juny 29, 2016 4:23 pm

Xantipa ha escrit:Hola buniques.

Entro per explicar-vos una mica com estic i com hem sento.
Sento entrar nomes a parlar de mi, pero.. ho necessito.

Recordeu que us vaig comentar que el meu marit fa poc hem va dir que estava animat per començar un nou cicle? i jo doncs una mica en la incertesa.. Doncs be, l'altre dia hem va venir la regla i aixi de sopeton parlant vam decidir intentar fer-ho amb aquest cicle, i hem vaig animar i vaig pensar, perque no? i com amb cicle natural no has de punxar-te tens mes marge desde que et ve la regla. Doncs be, finalment vaig trucar a la clinica i uns dies mes tard vam ferla visita, i el primer dia hem van dir que estava tot correcte, folicle i endometri i estradiol. Al dia seguent vaig tornar i hem van dir que seguia igual, i que amb l'analitica de l'estradiol si hi havia alguna cosa hem trucarien, i si no visita altre cop a l'endema. Total que al tercer dia tornem i hem diuen que vaig lenta, que tindria que haver crescut mes el folicle i que l'estradiol del dia anterior ja indicava que no anava be i que cancelem cicle. La meva cara es un poema, si be es cert que vaig ser jo la primera desde el primer dia que vaig dir que si algo anava malament cancelavem i ja fariem un altre cicle, pero... no entenc pq coll..ns no hem van trucar el segon dia per dir.me que l'estradiol indicaba que no anava be i m'hageues estalviat anar el tercer dia, fer analitica i eco.
Pero aixo no es tot... hem sento estafada, doncs m'han cobrat un paston per els dies de visita i analiques, i estafada perque si amb uana analitica ja no ho veuen clar que no hem facin perdre el temps, els diners i les il.lusions.
Jo soc super guerrera, si tinc que queixar-me hem queixo pero... hem vaig quedar tant parada que no hem sortien les paraules, i es encara que no se si trucar i queixar-me demanant explicacions del perque no hem van trucar el segon dia...
Amb el cicle natural es algo en el que ens arrisquem, que hi hagin entrebancs desde el primer dia, pero no se...potser no tinc rao i estic decepcionada amb el fet d'haver hagut de cancelar, o realment hem sento malament per ambdues coses.
Per altre banda, no se si aixo es el que hem passa sempre, que els folicles van creixent raros i per aixo no tinc embarassos espontanis, o per el contrari podriem dir que a sigut un mal cicle a causa de la citologiai la histeroscopia o simplement els planeetes s'han alineat aquest mes contra mi... i clar, si torno a intentar-ho i cancelo altre cop paga per a res.
Estic FARTA de pagar pagar pagar pagar per a res.J
Ja no se que mes he de fer... perque tot el que esta al meu abast ho he anat modificant, pero el cicle dels folicles... no puc.
He fet acupuntura a saco i ni amb aquestes.

Ho sento noies, estic molt trista, i no se si tornar a intentar-ho amb totes vosaltres al juliol, o treure'm els ovaris i menjar-me'ls.

XANTIPA normal que estiguis així!!! La veritat és que si al segon dia ja veuen que no va bé, calia dir-ho...
I no pot ser que simplement els teus ovaris vagin més lents? Que no ovulis just al dia 14, si no que ho fagis més tard i per això creixen menys, perque van més lents... No se, és que no crec que d'un dia per l'altre creixin gaire els fol·licles...
Truca i demana pel ginecòleg i que t'expliquin...
:-()-)

luna73

EntradaAutor: luna73 » dc. juny 29, 2016 9:45 pm

He escrito y se ha borrado todo :(
Xantipa, cariño me duele leerte, que injusto todo, llora y enfadate y pide explicaciones a la clínica porque si ellos lo ven que avise, uff cada vez estoy con que es un negocio negocio.
Por que no lo has mirado de ir antes a la clínica? Lo digo porque a mi siempre me miran antes para que no haya problemas.
Al final que clínica has escogido?
Lo siento, habías puesto tantas ilusiones y buscando el mejor momento pero este llegará. Te lo dicho muchas veces yo se que te quedarás no se cuando pero volverás a ser mamá, estoy convencida.
Mira ahora que te has puesto esa medicación aprovecha la con el método diver, todo puede pasar, le ha pasado a otras chicas, venga cuando hayas llorado todo arriba porque tu eres una de Lluitadores fuertes que conozco.
Y lo de volver a intentarlo con la clínica cuando te sientas bien y animada y serás bienvenida al grupito de julio .
Un abrazo muy muy fuerte.
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dj. juny 30, 2016 2:01 pm

Xantipa, jo crec que és ben normal que et sentis així. Encara que sapiguem que poden surgir entrebancs i intentem racionalitzar-ho i ens preparem pel pitjor, és evident que la il·lusió i les esperances hi són, i quan es trenquen fa mal. I a sobre a pagar per res! O sigui que entenc que estiguis trista i enfadada i decepcionada. Però sí que podries parlar amb el ginecòleg i que t'ho expliqui, pq no acabo d'entendre què és el que no anava bé. Pq si és només que vas més lenta, no entenc on hi ha el problema.

Una abraçada ben forta i a veure si en uns dies torna la Xantipa super guerrera :-()-)
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
BLAUCEL
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dj. juny 30, 2016 4:39 pm

bona tarda maques,

Xantipa: buff, se que el q et digui no et treura aquesta sensacio de: porque todo me pasa a mi. Pero has de ser guerrera, lluitar contra les injusticies i queixar-te, si es q les coses no s'han fet be. Pot ser que aquest cicle no fos el adient, no tots son iguals, i potser volien esperar al tercer dia x veure q realment no era posible continuar amb el cicle, o potser amb el segon ja podien haver pres una decisio, pero si no parles amb ells no ho sabras bonica.

Luna: jo si m'he punxat procrin més d'una vegada, a mi no em picava, pero em va anr be i amolts anims, aquest cami es dir i sola encara mes ets una super valenta i sortira be!

Apolonia, les teves decisions et marcaran el cami, ningu mes, i encara q aixo es molt dur segur q sortiras i treuras forces, quan pensem q no podem més sempre ens queda una empenta i despres una altra, ets una campiona.

Petitprincep: ostresss molt be llavors, potser amb aixo ho tens tot solucionat! creuarem els dits a veure si tenim una sorpresa.

Arya:
tens dia de transfer o alguna cosa?
doncs si, potser anem a la par, pero encara no se, pq en teoria el dia 06 deixo els anticonceptius, pero aquest cicle porto tacant ja 15 dies...i no se si pot afectar en alguna cosa , i aixo q estic prentet fa 1 setmana els anticonceptius...a veure...i bueno fent calculs...el dia 02 d'agost marxem de vacances ja tenim els bitllets i potser anira una mica just si he arribat a la transfer...aixi q sobre la marxa...no vull pensar mes enlla de dema.

El dilluns vam anar a buscar les autopsies dels nostres nens, q encara no les teniem, bufff q dur, un altre cop a reviure situacions a l'hospital...estaven perfectes, i tampoc hi havia infeccio. Simplement el meu cos no va aguantar, es mes dur encara.
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Arya82

EntradaAutor: Arya82 » dv. jul. 01, 2016 9:59 am

Blaucel, jo d'anticonceptius només n'he pres dos cops (també per FIV) i les dues vegades em vaig passar tot el cicle tacant. A RA em van dir que algunes noies tenien aquesta reacció amb algunes marques però que no passava res. Potser a tu també et passa el mateix?

Jo encara no tinc dia de transfer pq faré cicle natural i serà tot sobre la marxa. Estic molt cansada de medicaments; sempre els hi he tingut molt respecte i aquest cop ho vull provar així, a veure si el meu cos es porta bé.

Pel que fa a les autopsies, és molt dur haver de reviure-ho tot i a sobre saber que ells estaven bé i que va ser el teu cos que no va aguantar. En el meu cas sí que hi havia infecció però de totes maneres el fet de saber que elles estaven bé, que eren sanes i perfectes i que el meu cos no les va saber protegir... És com si els hi hagués fallat i és molt dur. Però bé, és evident que si haguéssim tingut alguna mena de control sobre els nostres cossos, tots ells serien aquí. Una abraçada bonica.
Buscant des del 2011.
24/8/16 - Bioquímic.
17/2/17 - Beta +++

Imatge
manyaga
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

EntradaAutor: manyaga » dt. jul. 05, 2016 5:36 pm

Hola lluitadores! Vaig aparèixer fa un temps per aquest post, després de cancelar el meu primer intent de FIV per baixa resposta al tractament, i perquè em van diagnosticar com a baixa reserva ovàrica...volia fer proves i indagar com em vau apuntar, però com que fèiem el tractament per ss ens van proposar començar un nou intent i ho vam provar...el resultat ha sigut un únic embrió i a l'espera de la beta dijous però que ja sé que serà negativa perquè el test m'ha sortit negatiu a 15 dies post punció. I ara sí, abans de fer res més, vull mirar a fons que ens està passant. Ja he demanat hora al cimab i també a una hematòloga. Tema d'immunòleg, també m'ho recomaneu? Ho he mirat i per mútua crec que no me'n entra cap, a quin heu anat? I mirant per aquí he vist que recomanàveu mirar i que no ho he fet, les NK, histeroscopia i biopsia endometrial, antipaternals i Vit.D. tot això ho haig de demanar a la gine? tinc mútua, m'imagino que ho cobreix la mútua, no?

Perdoneu totes aquestes preguntes però vaig perduda amb tantes proves i com que sé que vosaltres sou unes expertes ;-)

Moltes gràcies per tota la informació que compartiu, ajudeu a moltes parelles que veiem que alguna cosa no funciona i que els que ens haurien d'assessorar, que és la comunitat medica, no ho fa. I de mentre nosaltres anem gastant diners i desgastant-nos física i emocionalment, quan fent algunes proves podríem trobar la solució als nostres problemes..gran negoci tenen muntat a costa de les nostres infertilitats :ufs:
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. jul. 05, 2016 7:08 pm

Benvinguda Manyaga.

Espero que el TE- no sigui definitiu i no et calguin més proves.
Aneu al CIMAB, allà suposo que et demanarane l comet per a ell, veig que si has tingut algun test positiu, així que alguna informació segur que treieu. Aquesta no entra per mutua.
La resta... Jo he fet poques proves, m'he quedat embarassada ja en 3 ocasions (i el resultat d'una té gairebé 3 anys). La vitamina D si q et fonaria informació per temes implantació, i la histeroscopia si que es necesaria, almenys si no hi ha res, que puguin fer un scratching per afavorir l'anidament.
La resta no et puc ajudar.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::