Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Isis81
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. jul. 14, 2016 3:03 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: Isis81 » dj. jul. 14, 2016 4:23 pm

Hola chicas, aquí otra pobre infertil que se une al mismo problema, os cuento.
34 años( en noviembre 35) , el igual, dos años de búsqueda, ( relación anterior, año y medio de búsqueda...no sospeche..que invecil, 6 años menos tenía)
AMH DE 0,2 pufffffff
Mi pareja, según ellos( ya no me fío) por encima de la media...
Desde diciembre estoy en la buenísima S.S...
Me han hecho 2 I.A, hoy tenía cita para llorarles el negativo y empezar la 3...pero ni se han dignado atender, una eco para comprobar que todo está su sitio y pa casa hasta últimos de septiembre....mi doctora en la consulta de alado y ni se ha dignado a salir....no me explicaron que en verano tienen vacaciones....joder 3 meses....( perdonarme) esto porque tonta de mí pensé que se habían equivocado con la puerta al darme la cita....y pique y salió la enfermera a explicarme esto....y que maja.... Me dice que esto es la seguridad social.....encima rodeada de preñadas en las sala!! Y yo llorando....
Con anterioridad, Primera cita....descartaban la I.A, ya que imposible , por los resultados de los analisis( ni me habían hecho una eco)directa a FIV, segunda consulta, no no, eres joven y puede pasar...que tengas baja reserva no quiere decir que haya mala calidad....vamos hacer I.A en concreto 3... Vale y la FIV¿ mientras esto....no te preocupes, hay lista de espera pero ya estás en la lista.
Os aclaro que la lista en principio es corta porque la parte de laboratorio la tengo que pagar, al igual que la I.A, lo mismo en FIV...
en un control de eco, pregunto y la lista? Cuanto tiempo será? Ah nooooo ,no estás en la lista.....ya priorizaremos cuando llegue el momento...PERDONAAAAAAAA...si me apuntasteis delante mío.....vamos a ver a qué estamos jugando.....es lo que hay.....
Otra....en la 2 I.A control antes de empezar, mientras me visto me hace las recetas....y habla en voz alta (mi pareja allí sentada) 50 de gonal cada 24 horas.... Y mi pareja le dice...50??, si se está poniendo 112.5 , respuesta de la gine, AH SI?.. Porque? El ya flipando mucho le dice.. Será por la baja reserva?.. Ahí espera que lo miro...uyyyyy pues si ,tienes razón.....
estoy hasta el moño, llevo toda la tarde llorando como una invecil....no tengo tiempo, pero descansa el verano...aprovecha que de vacaciones la gente se embaraza.....ja¡ me río....estoy hasta las narices de tranquila...no pasa nada....tiempo al tiempo....todo llega....otra merda.....( perdón)
Y en este maravilloso punto estoy ahora mismo....hecha un lío, hecha una merda....
Estoy mirando clínicas me lío un montón con los foros alguna recomendación ?
También pensando en hacerme más pruebas porque y si hay algo más y me gasto el dinero...
No sé qué hacer.....
Me podéis aconsejar....? Por su puesto agotaré hasta el último recurso de la SS no faltaba más....para eso lo pago!!! pero mientras necesito ayuda.....no puedo quedarme de brazos cruzamos 3 meses....
Gracias chicas!!!
luna73
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. nov. 25, 2015 3:47 pm

EntradaAutor: luna73 » dj. jul. 14, 2016 8:13 pm

Hola Isis, te entiendo tanto. Lo primero que te voy a decir y no te va a gustar, tienes que quitarte ese agobio, y te lo digo porque yo lo sufrí, he llegado llorar que creía que me moría y ahora estoy como " me da igual", y me siento bien y ojalá hubiese estado así en el otro proceso, estaba como obsesionada en todo y ahora casi se me olvida la medicación, no se si sera positivo o negativo pero estoy mejor. Una frase que me dijo me psicóloga y me molesto y las chicas del foro me decían cambia de psicóloga fue " piensa que pasaría si no te quedarás", me eriza al oírlo y no quería hablarlo, es una técnica para quitar tensión.
Mi consejo, porque me preguntas y desde mi experiencia, es que te tomes estos 3 meses para prepararte pero sin agobios, sin obsesionarte, haz lo que te apetezca, aprovecha y desconecta en las vacaciones.
Luego, como puedes preparte, primero apuntaré a una mutua, hay pruebas muy caras. Haz acupuntura, te ayuda a regularte, va muy bien aunque es lento.
Pruebas, si te vas más atrás se lo expliqué a Manyaga, puedes ponerte en contacto con ella.
Para el, ir al Cimab
Para ti, todo tipo de analíticas. Si quieres mirar trombofilicas y inmunológicas, hablan muy bien del Dr. Reverte y Dr. Silvia, está última en Madrid.
Puedes hacerte una histerocopia para ver qué tú útero este bien, pero te recomiendo que te lo hagas un mes antes del intento porque ayuda 30% en la implantación.
Luego hay otra prueba, no recuerdo nombre, para ver qué tus trompas estén bien.
Te quejas de los médicos SS pero en la privada los médicos son reacios hacer pruebas.
Visita algunas clínicas pero con tu antimulleriana te dirán que vayas a ovodonacion, son muy tradicionales. A mi me mejoró con la acupuntura y hierbas chinas. Pero al final tengo que ir adopción de embriones, y mi chiquitin está esperándome :camio:
Lis guapa, este camino es muy difícil pero no podemos perdernos en el ni dejar de ser nosotros mismos. Se consigue, ya verás que si.
Un abrazo muy fuerte.
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. jul. 14, 2016 9:44 pm

LUNA me gusta leerte así, sin agobios. Esta vez ha de ser la buena, tus peques seguro son preciosos.

ISIS, como te dice Luna, avanza haciendo pruebas, no os auedeis con lo básico. Y para él visitad elCIMAB si podeis imy si no, almenos pedid el analisis Comet (doble cadena).

MANYAGA, doncs si, gaudeix de l'estiu i carrega piles.

ARYA, les pors són normals, tot i que no deixis que decideixin per tu. :-()-)

Demà tinc visita! Estic nerviosa jejeje. Tot i que estic entre super emocionada i preocupada peque tinc el princepman fet un "asquete", diu ara que deixa de prende el gestagyn q li està afectant. Just ara l'has de deixar???? :-o00m
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
BLAUCEL
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. jul. 15, 2016 2:15 pm

bon dia de divendressss, un dia menys per les vacancessss !

Isis: la verdad q si soy sincera te dire q estas perdiendo el tiempo...perdona ser tan directa, pero es q en la ss...primero decirte q a mi m echaron directamente por baja reserva ovarica, con nuestro problema las fivs no las cubren, y eso lo pone en el real decreto q tienen, yo hice en enero una a medias como la q tu ocmentasl en el hospital del mar donde lo uinico q realmente cubre es la medicacion pq el precio de la fiv q se hacia en el cirh sale exactamente igual si vas con la mutua de Sanitas...pero bueno, el tema un descontrol absoluto, cada control con un medico diferente, y la medicacion no me hizo efecto, nada de nada, pero es q decian q ni mi ovulo del mes...todo bastante raro, en la visita del primer control donde m dijeron esto m dijeron tb q para mi la ss se habia acabado q la baja reserva ovarica no entra. el cabreo q pille fue monumental!!!! m estoy acordando y ya m estoy poniendo de mal humor...te explico esto pq no pienses q si pasas a fiv te van a hacer muchas mas pruebas...como te dice Luna ni en la privada piden cas al ppio pues imaginate en la ss.
Si estas mirando clinicas: yo m qde embaraza en IVi (x otros temas no salio bien) y estaba encantada, son caros pero saben lo q hacen, ahora estoy en marques pq x suerte m entra gratis con la mutua y bueno, no tengo mucho feeling pero vaya tampoco estan mal. Al final se trata de buscar un sitio donde tu tengas confianza y te sientas agusto y creas q estan preocupandose y haciendo lo maximo por ti.
Y antes de empezar una fiv el consejo q cualquiera de nosotras te daria: hazte todas las pruebas posibles, las q te indica Luna: histeroscopia, salpingrafia o como se llame (es para la permeabilidad de las trompas), analiticas de tiroides, inmunologicas, vitamina e...y para tu marido no está de mas alguna cosa adicional. Todas o la mayoria de nosotras hemos ido al CImab y una pena no haber siso lo primero! el dr ers encantador y como no tienen ningun interes economico te plantean las cosas mas claramente. Ellos estudian la infertilidad masculina, pero no está de más.
Bueno aqui estamos para deshaogarnos todas, y ya se q es muy complicado pero intenta relajarte y no obsesionarte, a mi las flores de bach me han ido genial!
Petitprincep: has anat ja? q tal?
jo vaig ara al primer control, tb estic una mica nerviosa a veure si ha crecut cap folicle...despres us explico.
Luna: es complicat asumir aquesta frase la veritat, pero jo haig de dir q estoy en ello, começo a poder visualitzar la meva vida sense veure.ho tot negre.

petonssss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Isis81

EntradaAutor: Isis81 » dv. jul. 15, 2016 4:09 pm

Hola chicas!!
Sabéis que he escrito este mensaje 3 veces... desde el móvil es muy complicado andar por aquí...

Muchas gracias por vuestros consejos lo primero, y creo que tenéis razón, estos 3 meses tranquilizarme relajarme y mirar lo de las pruebas, pero creo que tengo bastante hecho ya...

Aunque ayer estaba tan enfada tan tan cabrea y tan desesperada que ya he llamado al IVI y tengo tengo cita para el 4 agosto..lo necesito una segunda opinión no me vendrá mal...pero no pienso gastarme un euro mas sin hacer todo lo posible para descartar...

luna, ojala yo llegue el momento que pueda estar como tu...lo veo todo tan negro...
Lo de la acupuntura de verdad funciona?? lo he leído un millón de veces.. pero no se... esas cosas no me dan confianza..pero tu dices que te fue bien...
también pienso que hasta que no hagan una FIV no sabre la calidad..según ellos con 34 , bueno casi 35....no tiene porque estar tan mal..

He leído mucho y buscado mucha información, y lo que si he encontrado, es que esto de la AMH no saben ellos como funciona...saben que tiene que ver con al reserva y que lo indica, como responderias al tratamiento, pero no saben hasta que punto incide en la calidad... porque se ha encontrado de todo en tratamiento...si os digo la verdad.. pienso que en al año en el que estamos manda webs que estemos igual que hace 30 años que por cierto se cumplieron el otro día, del primer embarazo por FIV en spain que curiosamente fue aquí en catalunya...a mi extraño el dato jajajajaj y seguro que lo sabeis pero me hace gracia...

Respecto a pruebas...Me hicieron las analíticas de hormonas, lo de la tiroides también salia... las de enfermedades chungas tipo sida, tengo una que me hago una vez al año general también..no se si esto vale de algo...una parte es hemograma...ya me diréis...
me hicieron la salpingografia o como se diga, que tengo una duda, pero con esta en principio me dijeron que el utero y trompas perfecto...esta bien y no hay ningún problema, me imagino que no sera la misma que me decís, histeroscopia....
También me hicieron los cariotipos , por antecedentes, mi madre a los 35 no tenia la regla...pero nos tuvo a mi a mi hermano.. aunque de mi tardo 4 años...y mi hermano el de rebote 3 años después...la prueba salio perfecta , a mi solo, a mi nene no se la hicieron...el tiene mutua esta con adeslas asique por esta parte lo tenemos bien...

Los bichines del amigo ya os digo que le dijeron que muy muy bien os cuento y a ver que opinais...
en fresco 2.5 ml (
por ml 175.000.000
totales 437.500.000
mobilidad total 83%
Progresiva a+b 77%
no progresiva 6%
valores post recuperacion
90.000.000 totales
a+b 95%
c 5%
El dice que son espartanos... :b-))) jajajajajaja

Yo estoy en el santa caterina, pero la IA son 140€ mas o menos.. yo no vi ninguna mutua con un descuento así...y la FIV son 2500€.. esto aun no lo se...pero si me lo dijeron digo yo que sera asi..no me fio un pelo... y el laboratorio que lo hace es la clinica girona....que la ponen muy bien.. pero me da que no ire ni loca ahi... ya le tengo manía....y menos aun donde estén los doctores que me llevan a mi claro... esta el jefe que es inglada, me atendió un par de veces,fue el que decidió hacerme la IA, contradiciendo a su compañera que me había dicho que ni locos... pero como se reúnen y exponen los casos pues se cambia de parecer...eso descartado... aunque ya digo que el bien, pero la que me lleva a mi.. ejem ejem...

En la primera IA tenia uno de 20mm y una cosa de la que no estoy muy segura, pero...cuando me hicieron la primera eco en un control llevaba 3 banderilla de 115 de gonal, según entendí... había 8 en un ovario y 11 en el otro....de hecho me levante de la camilla y dije ehhhh esos son muchos....me dijo que no...y me echo atrás,con los nervios después no pregunte y no me dijo nada...

En la segunda IA tenia dos de 19 y 12 en uno y uno de 15 en el otro.. me dijo que el de 15 podía servir si madura en los días y el de 19 no salia adelante..pero como ya sabéis no paso nada...
no se que pensáis.. porque he podido preguntarle, me dejo como una colillita en la sala de espera...ella siempre dice que respondo muy bien y que toda va en lo previsto... pero los contaríais como 3?? o esos dos canijos no valían para nada...creeis que no estoy tan mal para tener la AMH de 0,2??
ainssss son muchas preguntas lo se...pero estoy tan perdida....

que mutua me recomendáis??,mi nene tiene sanitas pero ahi si que no cubre, vi que aegon por ejemplo o caser, lo cubre, con dos y tres años de carencia respectivamente... y ya que me la hago que me la cubra...si no llego ahora para cuando sea, y si llego a lo mejor un hermanito....(ya se que es una locura decirlo pero de ilusiones vive el tonto los cojones no...)y el tema de la pruebas, las cubre todas las mutuas?? por si me sale a cuenta o no...se que hay cosas que no las cubre...

menudo testamento jooooo perdonarme....llevo la L en toda regla....
Arya82
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dv. jul. 15, 2016 4:18 pm

Isis, fes el que et diuen les noies, comenceu a fer proves i jo de vosaltres no faria res més fins que tingués totes les cartes sobre la taula. Acumular negatius és un desgast enorme en tots els sentits i crec que és millor tenir clar què passa primer. A més, tingues en compte el que et diu la Blaucel, que amb baixa reserva a la mínima et fan fora. Jo he sentit dir que com a màxim potser et deixen fer un intent. Però la veritat es que no ho sé perquè nosaltres tot just fa uns mesos que ens hi vam apuntar i en el meu cas tinc "sort" pq les meves proves diuen que tinc bona reserva... però si hi acabo anant i passa el mateix que a les altres FiVs (tinc molt mala resposta), segur que em fan fora. Ànims

Luna, a mi aquesta frase que et va dir la psicòloga ja no em fa tan mal. Crec que després de perdre les nenes, visc com si pogués aguantar-ho tot. D'alguna manera sento que mai cap dolor serà tan gran com aquell i això fa que ja no em faci por no quedar-me embarassada. Potser també em passa perquè ja no veig l'embaràs com un objectiu, sinó que l'únic objectiu de debó és un fill i penso que hi ha altres maneres d'aconseguir-ho, ja sigui amb ventre de lloguer o amb l'adopció. A mi la frase que em fa pànic és "imagina la teva vida sense fills". Aquesta sí que ni de conya la tinc superada.

Per cert, ja saps quan et faran la transfer?

PetitPrincep, com ha anat?

Blaucel, sort! espero que aquest primer control surti molt bé!

I gràcies pels ànims! A vegades li dóno massa voltes a les coses i busco senyals per tot arreu...

Petons i bon cap de setmana!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. jul. 15, 2016 6:05 pm

Visita feta!!!

Tirem endavant el cicle natural!! :p-) A veure, l'ovari dret no funciona gaire, es veu un mini folicle i ja està... De l'esquerra es veien 5 folicles i un ja que despunta, així que apunta que serà aquest l'ovulet. Li he explicat lo del bioquímic de fa 2 cicles, em diu si de debó vull continuar sense fer més proves... Però jo estic que si, que només sigui sincer i que si s'ha de cancelar que sigui abans de punció. Començaré a pendre aspirina per si hi ha algun problema de coagulació que no s'hagi detectat. (En l'embaràs de la nena en vaig prendre fins la setmana 33). I és que les proves d'avortaments de repetició no sortia absolutament res... Jo crec que tot és més causa de factors (mala qualitat i doble cadena, unit a placenta en l'endometri).
Ja m'he fet les primeres analítiques d'estradiol i dilluns torne-m'hi!

ISIS jo vaig a la clínica Girona, però no amb l'Inglada i no tinc cap comentari negatiu... El metge que em porta estic encantada.
I sobre el espermiograma de la teva parella està super bé, tot i que alguna per aquí ja li va passar, que resultats boníssims però després la fragmentació estava super tocada... Així que no està de més mirar-s'ho.
La histeroscopia serveix per veure si hi ha defectes en l'úter, és més "invasiva" que la histerosalpingografia. A la primera pàgina pots veure les diferents proves que ens hem anat fent algunes de nosaltres (tens per a a escollir).

Bon cap de setmana!!

manyaga
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

EntradaAutor: manyaga » dv. jul. 15, 2016 6:11 pm

Isis, jo també estic a la seguretat social al santa caterina...i ostres, jo no he tingut tant mala impressió! No sé, a mi em porta la dra Font i n'estic prou contenta, al fer la FIV evidentment en els controls no m'atén sempre ella, però tampoc estic descontenta amb la resta...Jo vaig fer directa fiv perquè primer vaig fer 4 ia per privat i com que a la primera visita ho vaig explicar, doncs ja em van posar directament a llista d'espera de FIV.

T'explico el meu cas, jo tinc 32 anys, després del primer intent de FIV, al veure que no vaig respondre, em van demanar analítica de la AMH i em va sortir a 0,63, allà al sta caterina em van dir que excloïen a les noies que no arribessin a una AMH d'1, però que em donaven una oportunitat per veure com responia a una altre tractament. Em vaig repetir la AMH i em va pujar a 1,8. Van canviar el protocol de medicació per la FIV i vaig respondre millor, i tot i que la data de la punció no van encertar perquè tenia un creixement de fol·licles molt desigual, van treure 6 òvuls però 4 no estaven madurs, i dels dos restants, vaig aconseguir un embrió, que va ser un B i amb això, la gine em va dir que tenia pocs òvuls però que eren de bona qualitat. L'embrionet no es va enganxar i després del negatiu, m'he mogut per fer totes les proves possibles abans de fer cap pas més. Com et diuen, us recomano molt anar al CIMAB, a mi m'ho havien recomanat i no vaig sentir la necessitat d'anar-hi fins tenir el negatiu de la FIV, tenies esperances d'aconseguir-ho i no haver d'embolicar-me amb proves, però si fos ara ho hagués fet abans per estar segura de cada pas que faig, que t'estalvia molts diners i disgustos! Allà li miraran bé l'esperma al teu home, nosaltres deixarem la mostra dilluns per fer la prova, i tot i tenir un seminograma de donant, pot ser que mirant l'adn dels bitxets, aquests tinguin fragmentació. Ens van dir que fins a 34 anys, els òvuls acostumen a ser prou forts com per reparar els danys que causen els espermatozoides fragmentats a l'embrió, però que si tenim reserva ovàrica baixa pot ser que els òvuls no siguin prou bons com per reparar-los. Així que et recomano que comenceu per aquí, a més allà us explicaran tot súper bé, i us resoldran tots els dubtes que tingueu. El preu de la visita és de 50€ i la prova 350€ i inclou que li mirin, si surt alterada, li donen un tractament i al cap de 3 mesos repeteixen per veure si ha millorat.
Jo havia fet les proves bàsiques després de tres embarassos que no van evolucionar bé, de trombofilies, cariotips...però ara m'ho vull mirar tot més a fons. En aquest post em van recomanar l'hematòleg dr Reverter de la Quirón, que si et fas mútua entra, també faré la histeroscopia, no és el mateix que la histerosalpingografia, en la histeroscopia et miren l'interior de la matriu amb un càmera, em van recomanar el dr Cayuela, però com que sóc de Girona li vaig comentar a la meva gine de la mútua i em va dir que ella també la feia i la faré amb ella al setembre a Clínica de Girona. I per últim, també aniré amb una immunòloga de Madrid, la Dra. Silvia Sanchez Ramon, això és que el em fa més mandra pel tema del desplaçament i que no entra per mútua, però tothom que hi ha anat n'està encantat i ho vull mirar tot bé abans de fer res, així que cap a Madrid que anirem!

Si necessites qualsevol altre info, si vols fes-me privat i t'ajudaré en tot el que pugui!

Ah! i jo també et recomano acupuntura, i ja que ets de Girona, et recomano a la meva que és un :***: . És la Ingrid Muñoz del centre 1 cel de Taialà. Jo vaig fer 4 ia i totes negatives, vaig fer acupuntura amb ella i en tres mesos, veia un +! Em va súper bé, em relaxa, treballa sobre la resta del cos, òrgans, necessaris també per aconseguir un embaràs. A mi em deia que tenia el fetge malament i que per això no em quedava embarassada, i que també tinc l'úter fred. Després del primer positiu en vaig tenir dos més de forma natural, i tot i que no van anar bé, estic segura que l'acupuntura em va ajudar a aconseguir-los.

Allà al CIMAB, per baixa reserva recomanen el cicle natural, jo quan acabi amb la bateria de proves i sàpiga què coi està passant, ho miraré al Clínic, no descarto decantar-me per allà, evites medicació, el cos fa el seu cicle sense tant descontrol i sembla que l'òvul que s'aconsegueix és més fort perquè amb tanta medicació la qualitat baixa.

Noies, sobre el que dieu del tema d'imaginar-vos la vida sense fills, jo vaig fer l'exercici, i és dur. Però la psicòloga em va fer un exercici que em va agradar més, de tant en tant el poso en pràctica. Faig una meditació, per relaxar la ment, i un cop acabada, m'imagino a mi amb el meu fill o filla d'aquí a uns anys (dos, tres, és igual). No importa que no li vegis la cara, que no tingui nom, ni l'edat, o que ni tant sols que el vegis, pots pensar que vas en cotxe a buscar-lo a la guarde o al cole, et pots imaginar a casa rodejada de les seves joguines o ordenant la seva habitació....la idea és treure la pressió al moment present, al tema de la concepció, i pensar que d'aquí a un temps tindré un fill, com per relaxar la ment en plan, tranquila, tot això que estàs passant, et portarà allà, no t'agobis.

Reines, el camí és fotut però no ens queda una altre, passet a passet.

Com han anat les visites d'avui?

Petitprincep ara et llegeixo, que bé! >.-<: Fas cicle natural al Girofiv? Si no és molt preguntar, quin preu et surt? Com he dit, li vaig donant voltes al cicle natural i no sabia que el feien allà...

Bon cap de setmana!!
luna73

EntradaAutor: luna73 » dv. jul. 15, 2016 10:07 pm

Isi, jejeje te hemos atabalado de información. Miraré una mutua, haz acupuntura y ves haciendo las pruebas y buscando la clínica que te de mas confianza. Poquito a poquito y buena letra, ánimo guapa.
Petitprincep, ole ole :p-) que bien ese foli vaya destacando y todo siga su curso.
Manyaga, ves contando la visita del Cimab, espero que estés bien
Arya, como te encuentras? Te ha bajado la regla?
Blaucel, no ibas hoy a la visita? Que te han dicho?
La frasecita es fuerte, no es fácil pero hay que mirar todas las partes aunque me gusta más lo que comenta Manyaga. Yo aunque estoy mejor tengo mis momentos, y como he comentado no pienso en el tema intento centrarme en otras cosas. Ayer una compañera dio la noticia que sería mamá y si me afectó, me contube para no llorar, y hoy en el gine había un bebito y lloré. Ahora muchas embarazadas!!!
Tengo una buena noticia, me han dado el alta del papiloma, >.-<: >.-<: después de 5-6 años , todo lo malo vino por aquí, una cosita solucionada.
Y las analíticas que había que repetir muestra han saludo normales :p-)
Besos
BLAUCEL

EntradaAutor: BLAUCEL » dv. jul. 15, 2016 11:36 pm

Hola maques. Primer control i tinc 3 folis. 2 d'ells amb mides similars. La veritat q estem contents no esperava res i si creixen be i en tenim 1 X transferir ja es un exit. Per un altra aixo seria un fracas X jo estic contenta. La cara del metge era in poema no sabia com dir q solament Hi havia 3 ja ja Li he dit: tranquil q ens conformem amb poc i ja sabem a q venim. Jaj
Proxim control dilluns
Perdoneu l modo ego total pero des del móvil es un rollo.petons soletes
manyaga
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

EntradaAutor: manyaga » ds. jul. 16, 2016 6:43 am

Luna que bien que ya te han dado el alta del papiloma! Lo de las embarazadas es duro, parece que cuando estamos en nuestra situación se reproducen y estan por todas partes! Solo vemos panxus y bebitos...pero como dices, mira de centrarte en otros temas, piensa que en breve seras tu la que luzca una bonita barrigita. Un abrazo!

Blaucel, molt bé aquests folis! Els metges estan obsessionats en aconseguir-ne molts, i de vegades molts folis no vol dir més embrions. Els casos "normals" està clar que sí, però amb baixes reserves, sops i altres històries, les respostes són molt diferents...Jo tenia un munt de folis, tots desiguals i al final només vaig aconseguir dos òvuls i un sol embrió, i ja vaig estar agraïda de tenir aquesta oportunitat. A veure en el control de dilluns si van creixent tots tres, sort! :love:
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. jul. 16, 2016 11:40 am

LUNA me alegro que ya esté lo del papiloma!!! Y lo de embarazadas... Uff! Yo creo tambien que es que nos fijamos más... Esperemos que pronto seas tu también una de ellas :ok;

BLAUCEL 3 folis en el nostre cas, si van de mides bé és molt bon resultat!!

MANYAGA el preu és com la Fiv normal més o menys, només que jo tinc el preu de mútua. I fan ICSI encara que sigui només un òvul. Clar, el gran descompte són els 1500-1800€ de medicació (que ja és un bon pic).

luna73

EntradaAutor: luna73 » ds. jul. 16, 2016 9:32 pm

Blaucel, contenta cintentisima así has de estar por esos 3 folis y lo mejor que dos van al mismo ritmo. :p-) .
Gracias guapas :).
Hoy he estado en Nuria y me he acordado de todas vosotras.
Nanit :-()-)
Isis81

EntradaAutor: Isis81 » dg. jul. 17, 2016 6:16 pm

arya82, muchas grcaias por lo animos, y lo mismo para ti....a por todas!!

petitpricipet, no me explique bien, del inglada no tengo queja las veces que me atendió muy bien, tengo queja de la que me lleva a mi...mucha suerte!!! y solo necesitas una bonito para que ocurra el milagrito!!!

manyaga, igual coincidimos y todo en consulta jajjaja no seria de extrañar...la font me atendió varias veces es un poco seca, y tampoco explica mucho, pero como realmente no es la que lleva solo me hace el control, a lo mejor no se molesta tanto....
A mi me lleva cuartiella, y ya son varias veces que me dicen una cosa y luego es otra....lo de que no me iban hacer I.A , y luego si, no me dijo que por el verano no pasaban consulta, es que ni salio de la consulta, no tenia nadie y me podía haber hecho pasar 2 min...no te parece...sin saber que van hacer conmigo tres meses...me parece frustrante , parecía gilipollas allí llorando...y lo mas fuerte es que ni mira la ficha para la medicación... me quería dar menos cantidad(lo conté en un post) y porque mi niño estaba allí mientras yo me vestía...si no imagínate...creo que tengo razones.... a veces no es la clínica si no el medico que te lleva, ademas tengo tan buena suerte que la ginecóloga que me toca (vivo en un pueblo pequeño) es ella...yupiiiii.....si algún día me quedo embaraza me atenderá ella!!! miedo me da...
también te digo que te da ánimos, y cosas de esas, pero ya tantos errores y nosotros que vemos que no pasa nada....puffff
lo mismo te digo si necesitas hablar o lo que sea me dices...incluso tomar un cafe si queires ya que estamos cerca....
lo de los óvulos también me lo dijeron que era joven... y que podía salir buenos, pero no lo se..yo tengo 3 años mas que tu...también contara...también te digo que en ningún momento me han dicho que me sacarían por la AMH..para que veas....lo que si me dijo cuando me dio los resultados y la bonita noticia de la baja reserva, nos dijo que era muy muy dificil, ni con FIV , que lo haríamos pero que me hiciera a la idea de ir ovodonacion...por privado claro...
asique imaginate como salimos mi nene y yo de alli....
por cierto...como es que te vario tanto la AMH??? me repetire el analisis por si acaso...ya que en teoría esta hormona no varia...no???

luna, si que voy saturada y no se por donde empezar...bueno si....por las vacaciones!!! en una semana estaré en la playita descansado y de vacacicones me voy una semana con mi nene...y despues empezare a mirarlo todo...lo del tema del papiloma, perdona que te pregunte , pero me puedes explicar un poco....?? te altero alguna cosa???

blaucel, mucha suerte!!! a ver esos pequeñines!!! poc a poc como se dice por aquí...con que salga uno bonito ya esta!!!!

espero no haberme olvidado de contestar a ninguna, andar por aqui es un rollo!!! cuando estas contestado no ves las publicaciones y me pierdo...se que soy la ultima en llegar, no me lo tomesi a mal... pero habeis pensado en hacer un grupo por face messesnger, telgram.. wasap?? jajajjaja o alguan otra sugerencia vaya...que se amas facil ver y hablar que por aqui..para leer e informacion si que esta bien pero cuesta seguirlo...jajajaj si...tengo mucho morro y estoy un poquito loca...

chicas de verdad muchas gracias a todas sois geniales....y veo que apenas he pasado por nada comparada con vosotras, me queda un camino largo...muy largo....soy una quejica lo se...

besitos a todas!!!!!
Arya82
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

EntradaAutor: Arya82 » dl. jul. 18, 2016 1:52 pm

PetitPrincep, Blaucel, que bé que ja estigueu en ple procés i que tot vagi bé! Molta, molta sort i ja ens anireu explicant què tal la resta de controls.

Luna, genial que t'hagin donat l'alta del papiloma!! I sobre les embarassades... és una plaga! Però jo crec que en veiem tantes pq ens hi fixem més. Jo per exemple no paro de trobar-me cotxets de bessons per tot arreu i justament sempre amb el mateix cotxet que ens havíem estat mirant nosaltres... I no crec que sigui l'univers inentant ser més cruel que de costum sinó que també m'hi fixo més.

Isis, jo es que no sóc gaire fan dels grups de whasapp pq a la que et descuides et trobes 300 missatges i m'agobia. Jo personalment prefereixo escriure per aquí pq ho faig quan tinc temps i puc deixar anar rotllos més llargs hehehe

Doncs a mi m'hauria de venir la regla avui, espero que no tardi, que ja tinc ganes de començar!

Petons!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
BLAUCEL

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. jul. 18, 2016 7:07 pm

Bona tarda maquesssssss
Petit príncep com vas? Quan tens el següent control??
Luna que beeee aquests resultats!! Una gran noticia.
Arya jo solament veig com tu bessons, petits, grans, em tots els llocs....a vegades penso q estic boja!
Isis esperem q el teu camí x aquí sigui curt. Molts ànims desconnecta i poc a poc com dius tot anirà arribant.
Manyaga gràcies pels ànims, pero sincerament crec q a cap clínica estan preparats per les noies amb baixa reserva, semblen obsessionats amb els òvuls.

Avui segon control sembla q dos creixen bé i van segons toca a la mateixa velocitat. Al fer.me la eco la dra em pregunta: q hem de fer? Doncs hauràs de dir.me tu alguna cosa no ? Pensava jo. Com q hi ha dos solament...doncs continuar no h arribat aquí amb tot el xut d,hormones x parar res amb un bo ja en tinc prou! H tingut ganes de cridar i tot, home una mica d'ànims també estaria be!!!! l....la veritat q ho porto be pero aquesta vegada sento q l meu home està en plan negatiu absolut i no ho porta massa be x mi cada pas es un èxit i x ell un fracàs te com assumit q no ho aconseguirem ...bueno aquí estarem creuant els dits x poder arribar a punció i a trànsfer!
Petons per totessss
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. jul. 18, 2016 8:03 pm

BLAUCEL ja li val a la doctora!!! Què esperava? 15? Sembla mentida que se suposa que ells han de saber el que implica baixa reserva! Dos si són bons és fantàstic!

Jo avui analítica i control. El de l'esquerra ja medeix uns 15 tot i que hormonalment encara queda sembla. Demà analítica novament i dimecres analítica i visita de control. I per ara jo amb un xut de vitamines a veure si aquest ovulet surt maco maco.

ARYA noticies de la regla? T'apuntes fu també al juliol? A veure si fem pleno jejeje

LUNA como lo llevas? Novedades?

La resta com aneu?

luna73

EntradaAutor: luna73 » dl. jul. 18, 2016 8:33 pm

Hola guapas!
Blaucel, que cierto ninguna clínica les gusta las bajas reservas. Tienes dos, pocos si pero buenos , para que quieres más si luego nos quedamos con 1 o 2. Sabes lo que más me gusta que crezcan al mismo ritmo, eso creo que es muy buena señal.
Petitprincep, 15 ya? Muy bien no? Creo que han de llegar a 20-22. Te hacen muchas analíticas de estradiol?
Arya, tranquila ya bajara.
Por mi parte, hoy control, vamos bien y me ha subido la meriestra y sigo con lo pinchazos, :( ahora he cambiado de lado, que rollo. El miércoles otro control y la transferencia puede ser a principios de semana pero yo creo que será miércoles.
Guapas, estamos liadas bien liadas y un poquillo loquillas también ;) :p-)
Nanit guapes
Xantipa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » dl. jul. 18, 2016 10:11 pm

Hola boniques meves!!

Us vaig llegint desde el mobil pero vaig de cul i no trobo un moment per personalitzar.

Dir.vos a totes que molta sort, aneu totes super be, cada una amb un protocol diferent pero obtindreu el mateix resultat totes, ja ho veureu.
Us envio molts trébols de quatre fulles virtuals, perque d.energia positiva vaig una mica escassa...

La regla s.ha avançat tres dies, pero... sembla que estic fent net, l.altre regla apenes vaig tacar una gota i ara no es gaire abundant pero si vermella.

Intentare personalitzar aquests dies, pero vull que sapigueu que encara que no escrigui gaire us llegeixo i ho seguire fent fins que sortiu d.aqui totes amb una panxa ben grossa.

Petons a totes, a veure si juliol us dona una bona sorpresa! !

:-()-)
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. jul. 19, 2016 1:31 pm

XANTIPA a veure si fas net de tot :-()-)

LUNA analítica de estradiol cada día... Me van a dejar los brazos como un colador...

ARYA, novetats?

BLAUCEL, quan tornes a tenir visita?

Ja tinc resultats de patologia de la histeroscopia!! I m'he quedat... Al final sembla que no era placenta, la dra. diu que està tot bé, però uns noms més raros... Mucosa emdometrial amb pseudoestratificació nuclear i mitosis. I si no era placenta qué era? Perque estava allà? Total, que tot està bé però em quedo amb ganes de saber què coi tenia jo allà des de el part i legrats. Endometriosis? Asherman? Perque tenia allò? Amb lo que m'agrada a mi tenir les coses ben clares! Demà li portarè al gine de RA, a veure si diu alguna cosa.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::