✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
SSG
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dg. abr. 17, 2016 3:46 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: SSG » dt. jul. 19, 2016 2:45 pm

Si si! ho tinc en compte això!

Pel tema de les suggerències, depén una mica el que us agradi de menjar, de tapeo trobaràs moltes bandes, al port de Maó per exemple, hi ha Can Vermut, l'amo és el que va ser el "segón" David del Cor de la Ciutat, no sé si ho vas seguir, jejeje però el restaurant és d'ell. Si us agrada menjar xinès-japonès, una mica més endavant al port trobareu el Way, el restaurant de moda, està molt bo i hi ha una mica de tot (sempre parlant de menjar asiàtic). També al port podeu trobar il Porto, està tot renovat i han fet un espai agradable per ser hi. Menjar normalet tipu pizzes, pasta etc...també hi trobareu alguns restaurants italians.
A platges, a Son Bou que és una platja bastant familiar, hi trobareu un xiringuito que es diu el Corb Marí, també està molt bé.

I un poc on us dugui el vent jejejej que per aquí sol pegar bastant, que disfruteu molt de les vostres vacances!!!
Arigalma
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: Arigalma » dt. jul. 19, 2016 11:14 pm

Moltes gràcies SSG. >.-<:
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dv. jul. 22, 2016 7:47 pm

Hola!!

SSG Jo també he pensat moltes vegades que m'agradaria marxar, però ja amb un fill és tot més complicat i ara mateix sense l'ajuda dels pares no ens en sortiriem, és impossible conciliar sense ajuda.

Atrapasomnis Que bé que començeu ja la cerca!! per lo del àcid fòlic com ja han dit no passa res, jo el primer com que no el vam buscar fins que no vaig anar a la llevadora ja estant embarassada no vaig començar a prendre'l.

Arigalma, a mi tabmé em preocupa si puc tardar més pel tema de les pastilles fins que el cos es reguli, però al final escoltes tantes històries unes que si els hi va costar, d'altres a la primera així que el que hagi de ser serà, si veus que et van malament li pots dir a la llevadora que et doni una altra marca, jo fins ara estava contenta, però últimament quan tinc la regla m'agafa molt mal de cap, marejos i ho paso molt malament, sempre he tingut regles fortes però amb les pastilles ho anava controlant, però porto uns mesos fatal, així que aniré i que me les canviï a veure si milloro, quines ganes de poder deixar-les ja.

Sort les que comenceu la cerca a l'agost i que vaig bé el cap de setmana, jo el proper divendres ja vacances :b-))) :b-))) :b-))).
Imatge
SSG
Entrades: 36
Membre des de: dg. abr. 17, 2016 3:46 pm

EntradaAutor: SSG » dg. jul. 24, 2016 2:56 pm

Hola boniques!

AIRUNI- Si, al final ho hem meditat, ens havia sortit una feina amb contracte indefinit, a Girona, però pensem que de moment amb un sou encara que sigui molt qualificat no en sortim... i no se per quan de temps jo podré treballar. Aquí tenim casa pròpia i paguem molt poc d'hipoteca, i no ens podem queixar la veritat. Menorca és molt tranqui·la però a vegades sembla que et falten coses. Ho intentem solucionar amb viatges.
Pel tema de les pastilles, conec casos que s'han quedat a la primera, o sigui que, a vegades l'ovari triga més o menys en tornar a arrancar.

Ja no queda res per l'agost!! Qui més està amb miiii???

Que passeu un bon cap de setmana noies.
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dt. jul. 26, 2016 11:05 am

Hola banqueteres!!

Com anem? Veig que hi ha moviment!!
En algun missatge anterior algú va comentar de canviar de jefa... Crec que entre totes es mes fàcil de portar que no pas donar tota la responsabilitat a una persona només. Així no cal q anem canviant de jefa cada X mesos... Que us sembla?

I si passem llista? (Aquest es el llistat que hi ha ala primera pàgina)

Juliol:
- jpd1980 - cercadora!
- Cristina&Marc - ??

Agost:
- Noyja - cercadora!
- petitajota - panxu! Enhorabona!
- petit_somni - panxu! Enhorabona!

Setembre:
- Inda
- numa1982 - panxu! Enhorabona!
- SSG

Octubre:
- dolly

Desembre:
-giulietta

Abril 2017:
-airuni

Maig 2017:
-arigalma

Se que hem d'afegir gent... Pero es que amb tant de Nick em faig un lio...
Algú que hagi seguit el fil amb mes atenció els últims missatges podria afegir al llistat qui falti? O si m'he deixat alguna panxu??

Petonets a totes!!
-Juno-
Entrades: 34
Membre des de: dl. juny 27, 2016 7:54 pm

EntradaAutor: -Juno- » dj. jul. 28, 2016 2:32 pm

Hola!

A mi si voleu de moment em podeu posar a octubre i si hi ha canvis ja us ho diré!
-Juno-

EntradaAutor: -Juno- » dj. jul. 28, 2016 2:35 pm

Per cert, tenim el post molt tranquil·let… que esteu totes de vacances com jo o què? :***:

Una abraçada!
jpd1980
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

EntradaAutor: jpd1980 » dj. jul. 28, 2016 3:55 pm

Hola boniques!!!! com aneu???
per aquí primer mes de cerca i ho porto molt bé... el primer mes es difícil encara que no impossible...
Gràcies per l'actualització dolly, jo crec que es millor que entre totes,...
juno, de vacances? molt bé!!! a gaudir-les a tope, maca!!
Imatge
Imatge
Imatge
giulietta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dv. abr. 15, 2016 3:14 pm

EntradaAutor: giulietta » dv. jul. 29, 2016 10:53 am

Bon dia noies!! Porto uns dies molt desconnectada, això fan les vacances!! :***: :***: :***:

Sóc jo la que vaig proposar el canvi de jefa, més que res per treure feina a la Nayade, que ja està en una altra fase :love:

Em sembla perfecte que anem actualitzant la llista entre totes, aquí va la llista actualitzada Juno:

Juliol
- jpd1980 - cercadora! :: orrr::
- Cristina&Marc - ??

Agost
- Noyja - cercadora! :: orrr::
- petitajota - panxu! Enhorabona! :-())
- petit_somni - panxu! Enhorabona! :-())

Setembre:
- Inda
- numa1982 - panxu! Enhorabona! :-())
- SSG

Octubre:
- dolly
-Juno

Desembre:
-giulietta

Abril 2017:
-airuni

Maig 2017:
-arigalma
Imatge
Inda
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » dv. jul. 29, 2016 11:02 am

Hola!! Feia temps que no passava, però quina ilu fa veure que hi ha banqueteres que van passant a cercadores i de cercadores a mamis!!

Nosaltres voldríem avançar la cerca (estic apuntada a setembre) un cop ho tens clar ja t'hi vols posar, jejeje...però em vam veure el ferro baix i em va dir la doctora que mínim 3 mesos de suplement i que, com volíem iniciar cerca, em faría analítica al setembre i em diria si ens donava llum verda o no. Així que millor esperem, que ja només queden 2 mesets!!!

Jo sempre entro desde el móvil, però poso aquí les dades i si algu pot actualitzar post d'inici way!!

Nom d'usuaria: Inda
Edat dels dos: 36 jo i 33 ell
Quan començarem la cerca: Setembre-octubre!! Quan tingui resultats d'analítica i els nivells de ferro siguin correctes
N° de fills: 1 petit que a l'abril va fer els 4 anys. Jo els volia tenir seguidets, però les coses van com van i hem de gaudir-ho. Ara estem preparats per anar a pel segon i tenim mooooltes ganes
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
airuni

EntradaAutor: airuni » dl. ago. 01, 2016 6:51 pm

Hola boniques!!

Que ha passat? espero que aquesta desconnexió sigui perquè esteu totes de vacances.

SSG molta sort en la cerca i a totes les que començeu a l'agost!

Inda A veure si surt bé l'analítica i podeu començar al setembre, ja no queda res.

Sobre el tema jefa, jo trobo més pràctic tenir una llista a la primera pàgina, però em sembla que només la pot actualitzar la Nayade que és la que va obrir el fil.

Us explico, he trobat una altra feina, amb més sou i la veig més estable, lo dolent l'horari, és horari partit i amb horari partir és impossible la conciliació, ja he dit que si perquè a on estic ara estic molt malament però no se ni com ho faré, a més us vaig comentar que m'havia plantejar per ADE i ja m'he matriculat i ara m'estic agobiant una mica, ja hi compto que necessitaré molta ajuda de la meva mare, però encara així em falten hores al dia. Tema començar la cerca, ara tinc dubtes a veure com va perquè no començaré ara a treballar i d'aquí uns messos embarassada.
Demá he de trucar a la feina actual per dir que marxo...em fa un pal, però bueno he de mirar per mi.

Espero que acabeu de passar unes bones vacances i aprofiteu per desconnectar.

Petonets!
Imatge
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dj. ago. 04, 2016 3:30 pm

Hola wapes!

Jo també de vacances.
Airuni sort amb la nova feina i amb Els estudis, a veure com ho veus.
Inda a veure k tal surten les analítiques. Nosaltres tb sempre haviem dit de tenir 2 més seguidets, però entre la meva operació i que l'Aran és de armas tomar.... :-:)
Estic en modo soso... Només he retingut la última informaci k he llegit..

Ànims les que Ja heu iniciat la cerca, disfruteu i que sigui curteta.
I les que esteu de vacances a descansar!
Imatge

Imatge
Elisai
Entrades: 55
Membre des de: dg. ago. 07, 2016 5:04 pm

EntradaAutor: Elisai » dg. ago. 07, 2016 5:24 pm

Bona tarda! M'agradaria molt poder participar en aquest foro, he llegit alguns post i em sento identificada. El meu marit té 39 anys i jo 38, ens estem plantejant començar a buscar, però el problema es la manca de temps per motius laborals i tampoc podem contar molt amb la familia, els meus pares son grans i amb problemes de malaltia, i els meu sogre en cadira de rodes (bastant problemes tenen ells amb lo seu) per tant, no voldria carregar-lis mes feina de la q tenen, estem dubtosos amb la situació, ja sé q de tot s'en surt, però nosaltres ens pensem molt les coses abans de fer-les, m'agradaria poder parlar amb algú q es trobi en un cas similar al meu, agrairia algun consell.
Gracies!!!
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dg. ago. 07, 2016 11:55 pm

Benvinguda Elisai!

Sempre costa trobar el moment ideal.... I més si no teniu ajuda dels avis Ja que avui día la conciliació és una ficció :-(( Aquí estarem x comentar el k et vingui de gust, unes més temps que d'altres. Al socpetit sempre trobes gent amb qui compartir experiències.

Petonets x totes.
Imatge

Imatge
airuni

EntradaAutor: airuni » dl. ago. 08, 2016 11:29 am

Benvinguda Elisai!
Jo estic una mica com tu, fins ara tenia una feina que podia conciliar bastant be, pensant en el segon amb la bressol podíem prescindir bastant dels avis, ara he hagut de canviar de feina i l'horari és impossible no comptar amb els avis i m'ha descolocat bastant, si ho penso es millor horari que qualsevol botiga, sortiria a les 7 de la tarda però que fas tot el dia amb els nens? Com que la nostra idea era començar a l'abril encara tinc temps per pensar i potser després puc buscar una altra feina amb millor horari o fer menys hores.
Aprofito per preguntar si alguna ha demanat reducció de jornada? Com funciona? Podria demanar per exemple 30 o 35 hores fins els 3 anys? Estan obligats a reduirme la jornada?
Imatge
-Juno-

EntradaAutor: -Juno- » dl. ago. 08, 2016 9:38 pm

Benvinguda Elisai!

La veritat és que és una situació complicada la teva, però és el que et diuen, el moment perfecte no existeix. Jo suposo que es tracta de posar les opcions en una balança i prioritzar. Entenc que en el vostre cas tenir un fill implicarà més sacrificis, esforços i renúncies que potser en altres casos i cal que valoreu si hi esteu disposats i si us compensarà. No tothom té perquè estar disposat a tot per tenir un fill.
Nosaltres, ara que estem acabant de decidir-nos a tenir el segon, també estem valorant tot això i no és fàcil; hauríem de renunciar a promocionar professionalment, almenys durant uns anys, a tenir certa tranquil·litat econòmica… en fi, ja sabeu de què va tot això.

Però això són decisions molt personals.

Airuni, el tema de reducció de jornada no sé si a totes les empreses funciona igual o si depèn del conveni. A la meva, pel que sé, et pots reduir des de 1/2 hora al dia fins el que vulguis en trams de mitja hora però encara que demanis de reduir la jornada per la cua no estan obligats a acceptar-ho. Per exemple, si fas de 9h a 18h i et vols reduir una hora al dia per plegar a les 17h et poden dir que no, que facis de 10h a 18h, això sí, sempre dins del teu horari laboral.

Amb la nena no vaig demanar-la però si finalment ens decidim pel segon crec que sí que ho demanaré, perquè em faltaran hores!
-Juno-

EntradaAutor: -Juno- » dl. ago. 08, 2016 9:41 pm

Però la resposta és sí, estan obligats a acceptar-ho fins que el teu fill més petit tingui 12 anys. O almenys així funciona on jo treballo :ok:
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dc. ago. 10, 2016 6:47 pm

Hola
A mi tb em sona k estan obligats a donar-te la reducció, però com et diuen hauras de pactar horario.
Imatge

Imatge
Elisai
Entrades: 55
Membre des de: dg. ago. 07, 2016 5:04 pm

EntradaAutor: Elisai » dc. ago. 10, 2016 9:57 pm

Bona nit, volia escriure per veure si algú enten la meva situació. El meu marit i jo tenim 39 anys, ens coneixem desde fa 20 anys i portem 9 anys visquent junts.
El problema es q em trigat bastant a decidir-nos tenir fills. Penso q hem fet malament de trigar tant perque ara ens hem acostumat a viure massa bè. Sortim quan volem, fem viatges a l'extranjer, sortim amb els amics, ens aixequem tard, dormim tambè molt... En deginitiva q ara mateix no tenim cap obligació i ens em tornat massa cómodes.
La meva por es quan vingui una criatura si ens sabrem adaptar a la nova situació, tinc por q la meva relació de parella canvi, jo sempre he tingut insomni i sempre arrossego cansament i potser per aquest motiu estigui més supceptible a l'hora d'atendre a un nen. En definitiva q tinc moltes pors.
Entre setmana tenim uns horaris de treball q casi no ens veiem sempre anem corrent, i ens comuniquem mitjanç posits q enganxem a les parets, amb això vull dir q no tenim temps ni de respirar. Llavors, com ho faré quant tingui un nen? Com canviaré el ritme? Agrairia consells q siguin constructius. Gràcies!!!
Inda
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » dc. ago. 10, 2016 11:33 pm

Hola Elisai!! Com tot, crec que diem com veiem les coses depenent de com ens ha anat. Tot és molt personal, però el que sí que crec és que si es vol alguna cosa, al final acabes trobant la manera de portar-ho endavant!

Penso que lo més important és decidir si es vol o no. Si la resposta és sí, trobareu la manera de viure en família. Hi ha gent que no canvia tant la seva vida (que continua sortint i viatjant molt, les seves estones a soles o en parella no varien...) però per això bé has de comptar amb algú. Si comentaves que família propera no pot ser, potser trobarieu alguna parella d'amics o amics que podrien estat amb el petit/a per vosaltres sortir a sopar/cinema.

Personalment nosaltres sí hem canviat rutines i tempos. També perquè no em va importar i ens anava millor seguir el seu ritme que no fer que ell seguís el nostre. Però això va en famílies!! I res no és pitjor ni millor. És diferent! El que és segur és que la vostra relació canviarà en el sentit que ja no sereu només parella, si no que també una família de 3 o 4 o...

Ara no recordo qui m ho va dir o on ho vaig sentir, però estic força d'acord amb una frase que és, més o menys així: de fills/es tingues un més dels que puguis mantenir (econòmicament) i un menys dels que puguis atendre i dedicar-li temps. Perquè penso que en lo econòmic ens hem podem sortir, però tenir uns mínims per dedicar als fills és lo bàsic. I això, torna a ser com tot, els mínims raonables d'una família no seran els mateixos que els d'una altra.
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::