*****cercadores de juliol 2016*****
- Gironina35
- :: papallona

- Entrades: 133
- Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm
Re: *****cercadores de juliol 2016*****
Bueno bueno bueno!!!! despertar-se amb aquesta noticia!!! moltisssimes felicitats MARTAAAAA!!!
me n¡alegro un piló!!!! disfruta molt i no ens perdeu de vista i així ens guieu pel camí!!!!
Louly m'encanta aquesta sensació que tens!!!! pendent de tu estem i aveure que!!! diga'ns algo.....
Ens veiem al setembre noies!!!!
Un petonàs!!!
me n¡alegro un piló!!!! disfruta molt i no ens perdeu de vista i així ens guieu pel camí!!!!Louly m'encanta aquesta sensació que tens!!!! pendent de tu estem i aveure que!!! diga'ns algo.....
Ens veiem al setembre noies!!!!
Un petonàs!!!
Bon dia compis!!!
Buuf vaig molt liada i parleu massa!!
Ànims a totes les warrys que ja han arribat. Força per l'agost.
louly, com vas? tenim notícies? fins ara no he llegit res al respecte...
Albaxiii, Alemania de vacas, com mola! gaudeix de la sexy week y molta sort! sobretot passe-ho molt bé, que les vacances passen molt ràpid.
Memer, com vas?
0blanca0, ENHORABONA!!!!
Magar, sort! jo també a vegades me'n vaig a la gràfica del meu anterior embaraç però no hi ha manera d'encertar...clar que també eren cicles diferents i cada un és un món.
Marta_1986, de les millors notícies d'aquest post de juliol!!! m'alegro tant...tot és possible! gaudeix molt molt i et desitjo tota la sort del món. Gràcies pels truquets i ja ens aniràs explicant! FELICITATS!!!
Capseta, va mot bé fer un kit-kat a vegades i desconectar; de fet, crec que és necessari.
ARI83, tu ves practicant i entrenant als bitxets
per quan hi arribi el gran dia i ho facin bé. Ja saps, el dia del TO amb dos ratlletes...AL ATAQUEEER!
Jpd1980, gràcies súper jefa! ho faràs genial! sento la warry, però així has d' estar, optimista a tope! espero que lo de la teva germana no sigui molt greu. Ànims jefa, ho faràs genial!!
Modo ego Nosaltres aquest finde hem tancat Sexy Week. Deures fets i esperant resultats. L' últim dia va ser pinxito molt molt soso...quina vergonya, molt trist, pèro havíem d'intentar-ho i no deixar-lo passar. Estic molt animada, així que el meu desespero està anant genial!
Ens veeíem per l'agost!!!

Buuf vaig molt liada i parleu massa!!
Ànims a totes les warrys que ja han arribat. Força per l'agost.
louly, com vas? tenim notícies? fins ara no he llegit res al respecte...
Albaxiii, Alemania de vacas, com mola! gaudeix de la sexy week y molta sort! sobretot passe-ho molt bé, que les vacances passen molt ràpid.
Memer, com vas?
0blanca0, ENHORABONA!!!!
Magar, sort! jo també a vegades me'n vaig a la gràfica del meu anterior embaraç però no hi ha manera d'encertar...clar que també eren cicles diferents i cada un és un món.
Marta_1986, de les millors notícies d'aquest post de juliol!!! m'alegro tant...tot és possible! gaudeix molt molt i et desitjo tota la sort del món. Gràcies pels truquets i ja ens aniràs explicant! FELICITATS!!!
Capseta, va mot bé fer un kit-kat a vegades i desconectar; de fet, crec que és necessari.
ARI83, tu ves practicant i entrenant als bitxets
per quan hi arribi el gran dia i ho facin bé. Ja saps, el dia del TO amb dos ratlletes...AL ATAQUEEER! Jpd1980, gràcies súper jefa! ho faràs genial! sento la warry, però així has d' estar, optimista a tope! espero que lo de la teva germana no sigui molt greu. Ànims jefa, ho faràs genial!!
Modo ego Nosaltres aquest finde hem tancat Sexy Week. Deures fets i esperant resultats. L' últim dia va ser pinxito molt molt soso...quina vergonya, molt trist, pèro havíem d'intentar-ho i no deixar-lo passar. Estic molt animada, així que el meu desespero està anant genial!
Ens veeíem per l'agost!!!

FELICITATS MARTA!!
Tu ets una veterana!!!!! I ja et tocava!! Et desitjo molta sort i que vagi tot molt bé!!!
Gaudeix-ho molt!!
I gràcies pels consells, els aplicaré...
Tu ets una veterana!!!!! I ja et tocava!! Et desitjo molta sort i que vagi tot molt bé!!!
Gaudeix-ho molt!!
I gràcies pels consells, els aplicaré...
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
0blanca0 ha escrit:Moltes gràcies a totes!!!
Marta! Felicitats bonica!! Quina alegria!!![]()
![]()
![]()
![]()
Doncs resulta que teniem el mateix DNW oi?! Doncs ens en anem juntetes a l'abril en teoria amb la mateixa DPP no?! Que bo!!!
Louly! Estic pendent de tu! Anims!!
Gironina I TANT que t'enviaré superfluxe antiwarri!! A tu i a totes les supercercadores d'Agost!! I ull amb aquests breaks que tu dius...perque a vegades porten panxus de sorpresa![]()
![]()
![]()
![]()
:content
Un peto' superfort a totes!!
Blancaaa bueno la mdva DNW era el dia 29 hehehh
Moltissimes Gràcies noies! La veritat que ja estava en el lado veterana hehehe espero queaviat pogueu passar tb a l'altra banda. Us estaré esperant

8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic