✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
hola, fa molt temps que us llegeixo, però fins ara no m'havia decidit a escriure. És la primera vegada que escric en un fòrum i se'm fa una mica estrany, ja que no se ben bé com funciona tot plegat.
El cas és que amb la meva parella fa temps que ens vam decidir a cercar, però el dentista m'ha de fer una intervenció amb anestesia local i la veritat és que se m'està fent eteeern! Entre una cosa i l'altra fa més de 6 mesos que ho anem allargant i la veritat és que no se si puc esperar més. La meva pregunta és si algú sap si passa alguna cosa per estar embarassada i posar-te anestesia local per si podem començar amb la cerca o si m'haig d'esperar aquest 3-6 mesos.
moltes gràcies per endavant
El cas és que amb la meva parella fa temps que ens vam decidir a cercar, però el dentista m'ha de fer una intervenció amb anestesia local i la veritat és que se m'està fent eteeern! Entre una cosa i l'altra fa més de 6 mesos que ho anem allargant i la veritat és que no se si puc esperar més. La meva pregunta és si algú sap si passa alguna cosa per estar embarassada i posar-te anestesia local per si podem començar amb la cerca o si m'haig d'esperar aquest 3-6 mesos.
moltes gràcies per endavant
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Ennara, abans de començar a cercar vaig fer visita al dentista i em va dir que feia bé d'anar-hi abans però que tampoc passa res per haver de fer intervencions bucals durant l'embaràs.
La única cosa contraindicada va dir que eren les radiografies que fan a vegades (lògic), però que si cal fer intervenció per exemple doncs amb l'anestesia local no passa res i d'antibiotics tot seria mirar-ho.
Bé, de totes maneres sempre serà millor que ho parlis amb el teu dentista, així et quedes més tranquila. També em va dir que el recomanat si cal fer algo a la boca i no es pot esperar a després del part, seria el segon trimestre.
La única cosa contraindicada va dir que eren les radiografies que fan a vegades (lògic), però que si cal fer intervenció per exemple doncs amb l'anestesia local no passa res i d'antibiotics tot seria mirar-ho.
Bé, de totes maneres sempre serà millor que ho parlis amb el teu dentista, així et quedes més tranquila. També em va dir que el recomanat si cal fer algo a la boca i no es pot esperar a després del part, seria el segon trimestre.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Ostres Capseta moltes gràcies per contestar tant ràpid
Pel que fa el tema de les radiografies estic al cas i aquí si que tothom es posiciona amb un NO rotund, però en el meu cas no me n'haig de fer, però si que caldrà posar anestesia i aquí cada doctor diu la seva. En un principi ens vam decidir a esperar a acabar tot el procés, però cada vegada allarguen més el temps i es força desesperant
La setmana que ve ho parlare amb calma amb el dentista, però va bé llegir diferents experiències a veure com ha anat.
Si res canvia entrare a cercadores molt aviat

Pel que fa el tema de les radiografies estic al cas i aquí si que tothom es posiciona amb un NO rotund, però en el meu cas no me n'haig de fer, però si que caldrà posar anestesia i aquí cada doctor diu la seva. En un principi ens vam decidir a esperar a acabar tot el procés, però cada vegada allarguen més el temps i es força desesperant
La setmana que ve ho parlare amb calma amb el dentista, però va bé llegir diferents experiències a veure com ha anat.
Si res canvia entrare a cercadores molt aviat

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Mira, el meu consell ara que m'hi he posat és que si vols ser mare no endarrereixis l'inici de la cerca per un motiu com aquest. Mai se sap quant pots trigar a quedar-te.
Jo m'intervendria quan abans millor i iniciaria la cerca ja.
Però t'ho diu una impacient que ja ho ha anat allargant per A o per B i ara porta 4 mesos histerica esperant la
Jo m'intervendria quan abans millor i iniciaria la cerca ja.
Però t'ho diu una impacient que ja ho ha anat allargant per A o per B i ara porta 4 mesos histerica esperant la

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola wapes
Aquí una que no pot dormir.
Elisai Jo crec que com et diuen lo primer és decidir si esteu convençuts de tenir o no fills. La vida canvia i molt quan tens crios i més al principi quan depenen tant de tu. Tb com.et diuen podeu adaptar les coses a lo que més us convingui a vosaltres però no sempre és fàcil pk depen de com sigui la criatura. Per ex, nos tenim un nen k és de mal dormir i és matador, i per molt k go intentem la nostra relació de parella i la nostra vida social s'han vist molt afectades. Suposo k arribarà el día que tot vagi millor.
Com tb et comenten al final si decidiu tenir fills trobareu la manera de "conciliar".
Donar consells sobre aixo és difícil, preneu la decisió i tireu endavant amb ella, si és tenir fills serà dur en alguns moments i molt gratificant en altres. I heu de tenir clar k haureu de renunciar a coses. Tb dir que si ho penseu molt no en tindreu, Jo crec k sempre hi ha un punto de "me tiro a la piscina" en aquesta decisió.
Evidentement el tema de no tenir familia a prop és un pal, però com.et diuen pots trobar alguna alternativa.
En definitiva, no crec k t'hagi ajudat gaire la meva parrafada, però et volia contestar.
Ho sento k estic en versió Sosa total des del telf.
En quant a lo del dentista que comenta algú, Jo tb tinc entes k si s'ha de fer algo millor al segon trimestre d'embaras.
Dimarts ja començo a treballar. A veuré si us puc anar llegint més.
Nanit boniques.
Aquí una que no pot dormir.
Elisai Jo crec que com et diuen lo primer és decidir si esteu convençuts de tenir o no fills. La vida canvia i molt quan tens crios i més al principi quan depenen tant de tu. Tb com.et diuen podeu adaptar les coses a lo que més us convingui a vosaltres però no sempre és fàcil pk depen de com sigui la criatura. Per ex, nos tenim un nen k és de mal dormir i és matador, i per molt k go intentem la nostra relació de parella i la nostra vida social s'han vist molt afectades. Suposo k arribarà el día que tot vagi millor.
Com tb et comenten al final si decidiu tenir fills trobareu la manera de "conciliar".
Donar consells sobre aixo és difícil, preneu la decisió i tireu endavant amb ella, si és tenir fills serà dur en alguns moments i molt gratificant en altres. I heu de tenir clar k haureu de renunciar a coses. Tb dir que si ho penseu molt no en tindreu, Jo crec k sempre hi ha un punto de "me tiro a la piscina" en aquesta decisió.
Evidentement el tema de no tenir familia a prop és un pal, però com.et diuen pots trobar alguna alternativa.
En definitiva, no crec k t'hagi ajudat gaire la meva parrafada, però et volia contestar.
Ho sento k estic en versió Sosa total des del telf.
En quant a lo del dentista que comenta algú, Jo tb tinc entes k si s'ha de fer algo millor al segon trimestre d'embaras.
Dimarts ja començo a treballar. A veuré si us puc anar llegint més.
Nanit boniques.
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Noies al final vaig acabar confessant amb una bona amiga i resulta que ella tambe li van haver de posar anestesia local estant embarassada i no hi havia cap problema. L'unica cosa que aconsellen és aixø que dieu que millor esperar al segon trimestre, tot i que si t'han de fer una urgència te la fan i tampoc passa res :)
Capseta si pogues m'ho feria ja! Pero es perque em van posar un implant i es part del proces, per aixo haig d'esperar de 3 a 6 mesos a fer l'altre pas. Moltes gracies a totes dues que heu contestat
Elisai sento haver entrat en modo ego total, no vaig llegir el què demanaves. Pero opino el mateix que la resta, crec q pors i inseguretats en tenim totes, pero sempre surt la maneta de tira endavant!
Anims i capseta sort amb la cerca
Capseta si pogues m'ho feria ja! Pero es perque em van posar un implant i es part del proces, per aixo haig d'esperar de 3 a 6 mesos a fer l'altre pas. Moltes gracies a totes dues que heu contestat
Elisai sento haver entrat en modo ego total, no vaig llegir el què demanaves. Pero opino el mateix que la resta, crec q pors i inseguretats en tenim totes, pero sempre surt la maneta de tira endavant!
Anims i capseta sort amb la cerca
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola! Que parat que tenim això espero que sigui per les vacances i al setembre tornem a tenir moviment.
Elisai és un tema molt personal la decisió, la vida canvia molt amb un fill, jo no ho canviaria per res del mon, no m'imagino la meva vida d'una altra manera, quin avorriment només de pensar-ho
però és molt personal heu de pensar si realment si teniu ganes i si és així no pensar gaire, perquè si ho pensem mai trobarem el moment i sempre i haurà algun incovenient.
Ennara jo també penso que ho has de parlar amb el dentista, a veure que et diu si t'ho poden avançar o potser pots començar a cercar i quan t'ho hagin de fer no estas embarassada encara o potser encerteu a la primera i ja estas al segon trimestre.
Amb el tema feina em quedo més tranquil·la savent lo de la reducció i ara a veure si la meva parella pot canviar el seu torn i ens ho podriem compaginar bastant bé.
Que vaig bé la setmana que és més curta i ja està a prop el divendres

Elisai és un tema molt personal la decisió, la vida canvia molt amb un fill, jo no ho canviaria per res del mon, no m'imagino la meva vida d'una altra manera, quin avorriment només de pensar-ho
però és molt personal heu de pensar si realment si teniu ganes i si és així no pensar gaire, perquè si ho pensem mai trobarem el moment i sempre i haurà algun incovenient. Ennara jo també penso que ho has de parlar amb el dentista, a veure que et diu si t'ho poden avançar o potser pots començar a cercar i quan t'ho hagin de fer no estas embarassada encara o potser encerteu a la primera i ja estas al segon trimestre.
Amb el tema feina em quedo més tranquil·la savent lo de la reducció i ara a veure si la meva parella pot canviar el seu torn i ens ho podriem compaginar bastant bé.
Que vaig bé la setmana que és més curta i ja està a prop el divendres

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon dia noies!! Ho tenim molt mort això, deu ser la inactivitat pròpia del mes d'agost, o que tothom fa vacances
Poso la llista de banqueteres a partir d'aquest mes vinent a mode de recordatori:
Setembre:
- Inda
Octubre:
- dolly
-Juno
Desembre:
-giulietta
Abril 2017:
-airuni
Maig 2017:
-arigalma
Inda, ja s'acosta el teu moment!!!
Crec recordar que estaves pendent d'unes proves mèdiques, a veure si hi ha sort i us hi podeu posar de seguida!!!
Bon final d'estiu!!
Poso la llista de banqueteres a partir d'aquest mes vinent a mode de recordatori:
Setembre:
- Inda
Octubre:
- dolly
-Juno
Desembre:
-giulietta
Abril 2017:
-airuni
Maig 2017:
-arigalma
Inda, ja s'acosta el teu moment!!!
Crec recordar que estaves pendent d'unes proves mèdiques, a veure si hi ha sort i us hi podeu posar de seguida!!! Bon final d'estiu!!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bona nit!
Sí que estem de vacances vacances!! Jo de fet estic ben al mig de les meves i avui primer dia de W, de la que pensava que seria la última abans d'iniciar cerca. Però al final, com bé dius Giulietta, estic pendent d'una prova que ja he demanat hora i no será fins mitjans de setembre. I quan tingui resultats ja haurà passat un altre cicle...així que m'en vaig a l'octubre!! Ainssss....em fa coseta perquè ens hagués agradat anar tontejant aquest agost, però buenu...
Així que gràcies per actualitzar dates!! Però de moment iniciem a l'octubre. I, tot i que no ho sembli, així ja està aquiiiiii!!!!
Com ho porteu la resta?? De moment les dates previstes es mantenen?
Sí que estem de vacances vacances!! Jo de fet estic ben al mig de les meves i avui primer dia de W, de la que pensava que seria la última abans d'iniciar cerca. Però al final, com bé dius Giulietta, estic pendent d'una prova que ja he demanat hora i no será fins mitjans de setembre. I quan tingui resultats ja haurà passat un altre cicle...així que m'en vaig a l'octubre!! Ainssss....em fa coseta perquè ens hagués agradat anar tontejant aquest agost, però buenu...
Així que gràcies per actualitzar dates!! Però de moment iniciem a l'octubre. I, tot i que no ho sembli, així ja està aquiiiiii!!!!
Com ho porteu la resta?? De moment les dates previstes es mantenen?
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola noies... sí que ho tenim paradet això, sí... Bona senyal, les vacances ens fan desconnectar de tot, fins i tot de l'espera a la banqueta!
Inda, a veure què tal aquesta prova, pensa que endarrerir-ho un mes no és res, i més si és per un motiu com aquest, en un pim pam passes a cercadores!
Nosaltres ho hem estat parlant aquestes vacances i finalment hem decidit endarrerir la cerca fins a mitjans del proper any... Almenys he pogut convèncer el meu home d'anar a pel segon, però ell no se sentiria còmode si en hi poséssim ara a l'octubre com jo tenia en ment, sobretot pel tema de la feina, l'econòmic… La veritat és que la seva feina és molt inestable i ara no està precisament en el seu millor moment, així que ens donem uns mesos per mirar d'estalviar al màxim i veure si la feina acaba d'arrencar del tot; de fet potser és el més raonable.
Per una banda em sap greu perquè m'hagués fet il·lusió començar ja la cerca però per altra banda tenir un fill és una cosa prou important com perquè tots dos n'estiguem plenament convençuts, així que res, m'ho agafo pel cantó positiu i més temps que podré dedicar exclusivament a la meva petita!
Apa noies, ànims a les que heu tornat a la feina!
Inda, a veure què tal aquesta prova, pensa que endarrerir-ho un mes no és res, i més si és per un motiu com aquest, en un pim pam passes a cercadores!
Nosaltres ho hem estat parlant aquestes vacances i finalment hem decidit endarrerir la cerca fins a mitjans del proper any... Almenys he pogut convèncer el meu home d'anar a pel segon, però ell no se sentiria còmode si en hi poséssim ara a l'octubre com jo tenia en ment, sobretot pel tema de la feina, l'econòmic… La veritat és que la seva feina és molt inestable i ara no està precisament en el seu millor moment, així que ens donem uns mesos per mirar d'estalviar al màxim i veure si la feina acaba d'arrencar del tot; de fet potser és el més raonable.
Per una banda em sap greu perquè m'hagués fet il·lusió començar ja la cerca però per altra banda tenir un fill és una cosa prou important com perquè tots dos n'estiguem plenament convençuts, així que res, m'ho agafo pel cantó positiu i més temps que podré dedicar exclusivament a la meva petita!
Apa noies, ànims a les que heu tornat a la feina!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡
Bon vespre noies,
Juno, és una llàstima que el tema feina ens condicioni tant però penso que val la pena esperar uns mesos i fer-ho bé... De fet és un dels motius pels quals encara sóc a la banqueta. Ànims, ja veuràs que passarà en un pim pam!
Inda, va que això sortirà bé i en res estem a Octubre!
Actualitzo la llista doncs:
Octubre:
- dolly
-Inda
Desembre:
-giulietta
Abril 2017:
-airuni
Maig 2017:
-arigalma
Properament
-Juno
-Ennara
Per cert, aprofito per felicitar a la ex-banquetera SSG que s'uneix a les ex-banqueteres amb panxu!!!
MOLTES FELICITATS SSG!!!

Juno, és una llàstima que el tema feina ens condicioni tant però penso que val la pena esperar uns mesos i fer-ho bé... De fet és un dels motius pels quals encara sóc a la banqueta. Ànims, ja veuràs que passarà en un pim pam!
Inda, va que això sortirà bé i en res estem a Octubre!
Actualitzo la llista doncs:
Octubre:
- dolly
-Inda
Desembre:
-giulietta
Abril 2017:
-airuni
Maig 2017:
-arigalma
Properament
-Juno
-Ennara
Per cert, aprofito per felicitar a la ex-banquetera SSG que s'uneix a les ex-banqueteres amb panxu!!!
MOLTES FELICITATS SSG!!!

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola boniques!!!
Com aneu? jo segon mes de cerca, però no ha sigut molt productiu, el meu marit ha estat fotut amb l'esquena i era mes perdut... primer la salut... el mes vinent a tope i amb més ganes! jejejejeje
He trigat una mica en saludar-vos xq la meva germana va tenir un accident i la cosa ha estat complicada... però poquet a poquet va remontant!!!
una abraçada a totes!!!!

Com aneu? jo segon mes de cerca, però no ha sigut molt productiu, el meu marit ha estat fotut amb l'esquena i era mes perdut... primer la salut... el mes vinent a tope i amb més ganes! jejejejeje
He trigat una mica en saludar-vos xq la meva germana va tenir un accident i la cosa ha estat complicada... però poquet a poquet va remontant!!!
una abraçada a totes!!!!

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Giulieta! Llista actualitzada!!
Juno, sempre diem que mai trobarem el moment idoni, el millor...sempre hi ha quelcom i al final ens hem de llençar. Però quan hi ha un tema que es veu molt clar que millor esperar...doncs això, millor esperar!! Nosaltres amb el primer vam esperar 2 anys!! Des que jo volia, fi s que l'Indo es va veure decidit. Era per l'edat d'ell que es veia massa jove. Ara amb aquest hem esperat per mi!! Jejej...no em veia amb cor de cercar de nou, no tenia aquestes ganes immenses com tinc ara!!! La primera cerca al final va ser, ara vol l'Indo??? Doncs aprofitem!! Però a mi ja m'havia passat aquell diguessim....instint i desitg ferotge de ser mare. Volia ser mare, però feia 2 anys que esperava i no va ser tam intens...no sé si m'explico, jeje...i tenia clar que volia anar a pel segon, però volia sentir aquest desig i fa un any que l'Indo em va dir: quan volguis anem a pel segon. Doncs ara sento que és el moment!! Tot i que tinc una mica de por...però ara ho és. I quan tinguem bons resultats d'analítica començarem. Quen duri i com sigui la cerca...això ja ningú ho sap
Quin rollo he fet ara, jajaja
Jpg1980 quim greu lo de la germana. Però si va recuperant és lo important!! Molts ànims!! Aquestes cosetes i el tema del teu home fan que la cerca quedi en segon pla momentàneament. Tot i que un cop hem començat ja no es pot deixar de pensar i il,lusionar-se!!! Recordem que amb només un pinxito pot haver panxu!! Així que ànims amunt!!
Juno, sempre diem que mai trobarem el moment idoni, el millor...sempre hi ha quelcom i al final ens hem de llençar. Però quan hi ha un tema que es veu molt clar que millor esperar...doncs això, millor esperar!! Nosaltres amb el primer vam esperar 2 anys!! Des que jo volia, fi s que l'Indo es va veure decidit. Era per l'edat d'ell que es veia massa jove. Ara amb aquest hem esperat per mi!! Jejej...no em veia amb cor de cercar de nou, no tenia aquestes ganes immenses com tinc ara!!! La primera cerca al final va ser, ara vol l'Indo??? Doncs aprofitem!! Però a mi ja m'havia passat aquell diguessim....instint i desitg ferotge de ser mare. Volia ser mare, però feia 2 anys que esperava i no va ser tam intens...no sé si m'explico, jeje...i tenia clar que volia anar a pel segon, però volia sentir aquest desig i fa un any que l'Indo em va dir: quan volguis anem a pel segon. Doncs ara sento que és el moment!! Tot i que tinc una mica de por...però ara ho és. I quan tinguem bons resultats d'analítica començarem. Quen duri i com sigui la cerca...això ja ningú ho sap
Quin rollo he fet ara, jajaja
Jpg1980 quim greu lo de la germana. Però si va recuperant és lo important!! Molts ànims!! Aquestes cosetes i el tema del teu home fan que la cerca quedi en segon pla momentàneament. Tot i que un cop hem començat ja no es pot deixar de pensar i il,lusionar-se!!! Recordem que amb només un pinxito pot haver panxu!! Així que ànims amunt!!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola banqueteres boniques!!!
Veig que el post continua bastant actiu, així m'agrada
Que continui donant el suport i la il.lusió a totes les que per H o per B han d'esperar a cercar!!
Si voleu, podeu demanar-li al Toni que canvii el primer post i alguna de vosaltres ser jefa. A mi em sap greu però no podré passar-me tot el que voldria.
Com a consell a totes les indecises... sí, fa molta por no saber com ho farem amb el treball, si la nostra relació de parella canviarà, si la nostra vida farà un gir de 360º i no ens adaptem... si val la pena tot aquest sacrifici... i la meva resposta es que ni tan sols jo que ja estic embarassada, sé com ho faré. Ahir ho vam parlar, no sé què passarà amb el meu treball, és inestable i sovint a cop de telèfon "pots venir aquesta tarda i aquest cap de setmana?"... amb un petit no tinc ni ganes ni temps de sacrificar-ho tot per la feina. Els futurs avis treballen... i el meu marit té torn partit sense opció de canviar-ho... així que no sé com ho farem, però està clar que aquesta il.lusió, aquestes ganes de ser pares, de ser 3 a casa, de compartir-ho tot amb el nostre petit... VAL LA PENA. Qui sent la crida de ser mare, es que ha de ser-ho... es molt difícil obviar aquesta crida... per no dir impossible.
El moment perfecte no existeix, però sigui quan sigui que arribi la nostra panxu, serà el millor moment del món, perquè l'ésser humà s'adapta a les noves situacions i estic segura que totes i cadascuna de nosaltres ens en sortirem sigui quina sigui la nostra situació!!
Molts ànims i petons per totes

Veig que el post continua bastant actiu, així m'agrada
Que continui donant el suport i la il.lusió a totes les que per H o per B han d'esperar a cercar!!Si voleu, podeu demanar-li al Toni que canvii el primer post i alguna de vosaltres ser jefa. A mi em sap greu però no podré passar-me tot el que voldria.
Com a consell a totes les indecises... sí, fa molta por no saber com ho farem amb el treball, si la nostra relació de parella canviarà, si la nostra vida farà un gir de 360º i no ens adaptem... si val la pena tot aquest sacrifici... i la meva resposta es que ni tan sols jo que ja estic embarassada, sé com ho faré. Ahir ho vam parlar, no sé què passarà amb el meu treball, és inestable i sovint a cop de telèfon "pots venir aquesta tarda i aquest cap de setmana?"... amb un petit no tinc ni ganes ni temps de sacrificar-ho tot per la feina. Els futurs avis treballen... i el meu marit té torn partit sense opció de canviar-ho... així que no sé com ho farem, però està clar que aquesta il.lusió, aquestes ganes de ser pares, de ser 3 a casa, de compartir-ho tot amb el nostre petit... VAL LA PENA. Qui sent la crida de ser mare, es que ha de ser-ho... es molt difícil obviar aquesta crida... per no dir impossible.
El moment perfecte no existeix, però sigui quan sigui que arribi la nostra panxu, serà el millor moment del món, perquè l'ésser humà s'adapta a les noves situacions i estic segura que totes i cadascuna de nosaltres ens en sortirem sigui quina sigui la nostra situació!!
Molts ànims i petons per totes


Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola Banqueteres!
Just avui veig un munt de missatges nous!
com van les vacances?!
Veig que per algunes molt productives... Enhorabona SSG!!!
@Nayade que be que de tant en tant passis a saludar. Encara que siguis la jefa honorifica de moment anem actualitzant sobre la marxa.. .com que som poquetes ara.. tampoc es tan dificil :P
@JDP Anims que de seguida obtindras la panxu, 2 cicles de cerca es gairebe res!
@Juno, el tema feina es una caca, a mi tambe em va condicionar molt alhora de decidir.. de fet el meu marit m;ha dit que ens esperem a que em renovin el contracte... pero sincerament, em renoven el contracte al novembre i volem iniciar cerca al octubre... tampoc crec que hi hagi tanta diferencia, sobretot perque no espero encertar a la primera...
@Inda, serem companyes a l'octubre doncs?!
Mode Ego: Ja he deixat les anticonceptives!
Pensava que potser m'aprimaria ja que a vegades quan comences a pendre-les la gent s'engreixa... pero no! m'he inflat de cop un parell de kilets... i no m'ha fet cap mena de gracia.
Algun consell suggerencia d'esport que pugui comencar ara i que sigui mes endavant compatible amb "panxu" just ara he comensat Bootcamp, i no crec q mes endavant sigui el mes ideal...
Ja gairebe ni recordava el que era la menstruacio real, amb les pastilles no notava gairebe molesties, pero aquesta setmana he tingut la regla i he tingut fins i tot febre, i uns dolors increibles..
Estic una mica nervioseta.. l'octubre esta gairebe a tocar.. . no us ha passat quan esteu a punt de fer el salt d la banqueta a la cerca de tenir moments de dubte? pero dubte en totes les direccions.. vull dir, hi ha dies que penso.. doncs total comencem ja! i altres dies que penso.. .casi que potser es massa aviat...
Crec que el que m'aniria millor es ara q ja he deixat les anticonceptives, que en un moment imprevist, tenir el "susto" em vingui la panxu per sorpresa... pero se que sera poc probable...
Petonets a totes!
Just avui veig un munt de missatges nous!
com van les vacances?!
Veig que per algunes molt productives... Enhorabona SSG!!!
@Nayade que be que de tant en tant passis a saludar. Encara que siguis la jefa honorifica de moment anem actualitzant sobre la marxa.. .com que som poquetes ara.. tampoc es tan dificil :P
@JDP Anims que de seguida obtindras la panxu, 2 cicles de cerca es gairebe res!
@Juno, el tema feina es una caca, a mi tambe em va condicionar molt alhora de decidir.. de fet el meu marit m;ha dit que ens esperem a que em renovin el contracte... pero sincerament, em renoven el contracte al novembre i volem iniciar cerca al octubre... tampoc crec que hi hagi tanta diferencia, sobretot perque no espero encertar a la primera...
@Inda, serem companyes a l'octubre doncs?!
Mode Ego: Ja he deixat les anticonceptives!
Pensava que potser m'aprimaria ja que a vegades quan comences a pendre-les la gent s'engreixa... pero no! m'he inflat de cop un parell de kilets... i no m'ha fet cap mena de gracia.
Algun consell suggerencia d'esport que pugui comencar ara i que sigui mes endavant compatible amb "panxu" just ara he comensat Bootcamp, i no crec q mes endavant sigui el mes ideal...
Ja gairebe ni recordava el que era la menstruacio real, amb les pastilles no notava gairebe molesties, pero aquesta setmana he tingut la regla i he tingut fins i tot febre, i uns dolors increibles..
Estic una mica nervioseta.. l'octubre esta gairebe a tocar.. . no us ha passat quan esteu a punt de fer el salt d la banqueta a la cerca de tenir moments de dubte? pero dubte en totes les direccions.. vull dir, hi ha dies que penso.. doncs total comencem ja! i altres dies que penso.. .casi que potser es massa aviat...
Crec que el que m'aniria millor es ara q ja he deixat les anticonceptives, que en un moment imprevist, tenir el "susto" em vingui la panxu per sorpresa... pero se que sera poc probable...
Petonets a totes!

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola! Sembla que és comença a animar, això vol dir que ja s'acaben les vacances i tornem a la rutina
Primer de tot felicitats SSG!!!
Inda l'octubre ja està a prop, no queda res!
Juno nosaltres estem igual, no se que farem encara tenim temps per pensar, quan és el primer mai arribarà el moment ideal i et pots llençar a la piscina, però el segon...trobo que és diferent. Nosaltres jo començo feina nova dilluns, que ja ho vaig dir i sabent lo de la reducció de jornada em quedo més tranquil·la però clar el que no faré es començar a treballar i quedarme embarassada i la meva parella està buscant feina perquè el seu horari és incompatible amb la familia i a més l'altre dia els hi van dir d'anar a treballar els diumenges o els dissabtes...a veure si podem arreglar el tema laboral i podem marxar de la banqueta les dos.
JDP suposo que és fa llarga la espera i un cop que comença la cerca vols panxu i la vols ja, però dos mesos no és gaire, espero que el teu home i la teve germana estiguin millor i molta sort a veure si al setembre encerteu.
Náyade Com va la panxu? espero que vagi bé, ara comença la millor part que et trobes millor i comences a disfrutar-la.
Dolly la meva idea era fer ioga i pilates que després pots buscar classes per embarassades i així continues fent però amb la feina nova ni tinc temps ni em va bé l'horari així que estic esperant la inspiració per començar a correr que això és gratis i és pot fer a qualsevol lloc i moment
Sobre el tema d'actualitzar la primera pàgina a mi em sembla bé el que diu la Nàyade podriem actualitzar-la, ens podriem fer càrrec alguna de les que més tard sortim de la banqueta per no haver de tornar a canviar aviat de jefa, ara jo no se si em presento voluntària perquè no tinc gaire temps i per tenir-ho descuidat millor deixar-ho com està.
Vaig a fer feina que estic aprofitant aquests últims dies de vacances per fer encàrrecs, recollir tot, deixar els armaris ordenats, ahir vaig ordenar carpetes i un munt de papers que ho teniem tot desorganitzat.
Petonets!!
Primer de tot felicitats SSG!!!
Inda l'octubre ja està a prop, no queda res!
Juno nosaltres estem igual, no se que farem encara tenim temps per pensar, quan és el primer mai arribarà el moment ideal i et pots llençar a la piscina, però el segon...trobo que és diferent. Nosaltres jo començo feina nova dilluns, que ja ho vaig dir i sabent lo de la reducció de jornada em quedo més tranquil·la però clar el que no faré es començar a treballar i quedarme embarassada i la meva parella està buscant feina perquè el seu horari és incompatible amb la familia i a més l'altre dia els hi van dir d'anar a treballar els diumenges o els dissabtes...a veure si podem arreglar el tema laboral i podem marxar de la banqueta les dos.
JDP suposo que és fa llarga la espera i un cop que comença la cerca vols panxu i la vols ja, però dos mesos no és gaire, espero que el teu home i la teve germana estiguin millor i molta sort a veure si al setembre encerteu.
Náyade Com va la panxu? espero que vagi bé, ara comença la millor part que et trobes millor i comences a disfrutar-la.
Dolly la meva idea era fer ioga i pilates que després pots buscar classes per embarassades i així continues fent però amb la feina nova ni tinc temps ni em va bé l'horari així que estic esperant la inspiració per començar a correr que això és gratis i és pot fer a qualsevol lloc i moment
Sobre el tema d'actualitzar la primera pàgina a mi em sembla bé el que diu la Nàyade podriem actualitzar-la, ens podriem fer càrrec alguna de les que més tard sortim de la banqueta per no haver de tornar a canviar aviat de jefa, ara jo no se si em presento voluntària perquè no tinc gaire temps i per tenir-ho descuidat millor deixar-ho com està.
Vaig a fer feina que estic aprofitant aquests últims dies de vacances per fer encàrrecs, recollir tot, deixar els armaris ordenats, ahir vaig ordenar carpetes i un munt de papers que ho teniem tot desorganitzat.
Petonets!!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bona tarda!!!
Em presento com a banquetera jejeje, tinc ganes de participar al sp però com vosaltres encara no comencem la cerca.
Tinc un petitó que va néixer al gener, i volem que el germ@ es porti poquet, així que quan faci un anyet ens posarem a la cerca... Mes o menys sobre l'abril 2017. Sona molt lluny però el temps passa volant!!!
Qui porta el post? Quines dades he de posar per a que sigui oficial??
Em presento com a banquetera jejeje, tinc ganes de participar al sp però com vosaltres encara no comencem la cerca.
Tinc un petitó que va néixer al gener, i volem que el germ@ es porti poquet, així que quan faci un anyet ens posarem a la cerca... Mes o menys sobre l'abril 2017. Sona molt lluny però el temps passa volant!!!
Qui porta el post? Quines dades he de posar per a que sigui oficial??

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Hola noies
Benvinguda Moxaina! Jo crec que amb la data prevista d'inici de la cerca hi haurà prou.
Si que és un rotllo que la decisió de tenir críos estigui tant condicionada a la feina i als sous... però és el que ens ha tocat viure a la majoria... estem en un momento en què hem de treballar els 2 de la parella i no sempre podem conciliar fàcilment. I la estabilitat avui dia a la feina fa riure...
Jo ja fa 2 setmanes que treballo... quina mandra!
Tot i que la veritat és que en part ja tinc ganes de tornar a les rutines de la guarde i tal pk l'Aran amb les vacances està molt terremoto... el que em sap greu és que li costarà tornar a la guarde, així que ens esperen dies de ploreres quan el deixi el meu marit al matí.
Qui comença cerca ara al setembre?? Hi ha alguna? No recordó el calendari...
i a les que aneu a octubre, ànims, ja està aquí al costat.
Ara no sé qui comentava lo de les regles sense anticonceptives... jo quan les vaig deiaxr abans del primer embaras, no vaig tenir temps de tornar a les meves regles d'adolscent que eren dolorosíssimes, súper fortes i llargues, però després de tenir al peque si que hi avig tornar i bufffff, és horrorós. Ara em torno a prendre antinconceptives i com que crec que m'han donat de les més suaus tinc molèsties, res en comparació, però en tinc. I crec que després de Nadal ja les deixaré, així quan arribi el moment de buscar (si al final ens decidim pel si) ja tindré el cos net i hauré pogut estudiar una mica el meu cos (fins al maig-juny no ens podriem posar, així que tindria mig any d'observació).
Anem parlant guapetones!
Benvinguda Moxaina! Jo crec que amb la data prevista d'inici de la cerca hi haurà prou.
Si que és un rotllo que la decisió de tenir críos estigui tant condicionada a la feina i als sous... però és el que ens ha tocat viure a la majoria... estem en un momento en què hem de treballar els 2 de la parella i no sempre podem conciliar fàcilment. I la estabilitat avui dia a la feina fa riure...
Jo ja fa 2 setmanes que treballo... quina mandra!
Qui comença cerca ara al setembre?? Hi ha alguna? No recordó el calendari...
i a les que aneu a octubre, ànims, ja està aquí al costat.Ara no sé qui comentava lo de les regles sense anticonceptives... jo quan les vaig deiaxr abans del primer embaras, no vaig tenir temps de tornar a les meves regles d'adolscent que eren dolorosíssimes, súper fortes i llargues, però després de tenir al peque si que hi avig tornar i bufffff, és horrorós. Ara em torno a prendre antinconceptives i com que crec que m'han donat de les més suaus tinc molèsties, res en comparació, però en tinc. I crec que després de Nadal ja les deixaré, així quan arribi el moment de buscar (si al final ens decidim pel si) ja tindré el cos net i hauré pogut estudiar una mica el meu cos (fins al maig-juny no ens podriem posar, així que tindria mig any d'observació).
Anem parlant guapetones!
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bona tarda noies!!
Moltes gràcies per les felicitacions!! Per ara no tinc cap sintoma tret de molta gana, i moltes ganes de menjar pebrots verds a la planxa
Us desitjo que ben aviat anigueu sortint de la banqueta i a pels vostres positius!!
Una abraçada
Moltes gràcies per les felicitacions!! Per ara no tinc cap sintoma tret de molta gana, i moltes ganes de menjar pebrots verds a la planxa
Us desitjo que ben aviat anigueu sortint de la banqueta i a pels vostres positius!!
Una abraçada
Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿
Bon dia noies,
Aquí una que està aprofitant l'última setmana de vacances, el dia 1 tornem-hi!! Però en part anirà bé, ja que treballant m'entretindré amb altres coses i no tindre temps de donar-li voltes al tema...
Per aquí comentàveu el tema de deixar les pastilles... Jo compto fer-ho a l'octubre per començar a cercar el desembre i ja fa tants anys que les prenc que tampoc recordo massa com era... El que si que recordo és que no era massa regular així que ja m'espero la muntanya russa
Actualitzo la llista:
Octubre:
- dolly
-Inda
Desembre:
-giulietta
Abril 2017:
-airuni
-Moxaina
Maig 2017:
-arigalma
Properament
-Juno
-Ennara
Bon cap de setmana!!
Aquí una que està aprofitant l'última setmana de vacances, el dia 1 tornem-hi!! Però en part anirà bé, ja que treballant m'entretindré amb altres coses i no tindre temps de donar-li voltes al tema...
Per aquí comentàveu el tema de deixar les pastilles... Jo compto fer-ho a l'octubre per començar a cercar el desembre i ja fa tants anys que les prenc que tampoc recordo massa com era... El que si que recordo és que no era massa regular així que ja m'espero la muntanya russa
Actualitzo la llista:
Octubre:
- dolly
-Inda
Desembre:
-giulietta
Abril 2017:
-airuni
-Moxaina
Maig 2017:
-arigalma
Properament
-Juno
-Ennara
Bon cap de setmana!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |





























